Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

akikos

Well-known member

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,077 μηνύματα.
Άκικο ούτε σε αυτό το θέμα δεν μπορώ να κάνω συζήτηση μαζί σου, γιατί ο σκοπός σου είναι να υποτιμήσεις τα παιδιά των ΤΕΙ και να θεωρήσεις εύκολο το πτυχίο. Οπότε και σε αυτό ό,τι γράψεις δεν θα το λάβω και υπόψη μου :(
Δεν δέχομαι ότι το 9 στο πολυτεχνειο είναι ίδιο με το 9 στο ΤΕΙ Πειραια και όποιος ειναι αντικειμενικός το καταλαβαίνει. Όταν εμείς είχαμε υποχρεωτικές σειρές ασκήσεων που μας έτρωγαν όλο το σαββατοκυριακο και βλέπω ασκήσεις σαν και αυτές

https://e54cda5d-a-62cb3a1a-s-sites.googlegroups.com/site/mymathteaching/tei/tmema_mechanologias/math_1/math1_set11.pdf?attachauth=ANoY7cq3YlQjrXI5G1J03mgI6ka6TQkO6TYEcWQPDdN_Jlnpgr6N3FUhtq1YNVuRbK2uLiIaxl5OHGxK3fT8kUDBaBlAx290n1ji1U4YhYATFqogqgP9JsITTZlQcJIJQbvcQSrmPH1CEJi3pEdja09ptRJlCCOw2zAa2Hx1Dzz1Ejjg6ytgXBq9mmjv_8y_SjcMfSuZtXliqz_Q2C5UU-pz0aPxw92Zn2IxITHTBE_vNHi8maYv5s3hdandu3JBxPIqcz_jMHyFK9cgIvhMB1ikGB62UmC_FA==&attredirects=0

που βγαίνουν σε 5 λεπτά το αποδεικνύω.
 

sophie_96

Well-known member

Η sophie_96 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αρχειονομίας Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,166 μηνύματα.
Άκικο θα συνεχίσεις και άλλο να υποτιμάς και βγάζεις κόμπλεξ; :/: ?

Ήμαρτον 21ος αιώνα και κάποιοι βγάζουν την χολή τους στα παιδιά των ΤΕΙ!
 
Τελευταία επεξεργασία:

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σλοβακία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,590 μηνύματα.
Άκικο θα συνεχίσεις και άλλο να υποτιμάς και βγάζεις κόμπλεξ; :/: ?


Υγ: Επειδή πάω γυρεύοντας σταματώ τον όποιον διάλογο μαζί σου !!
Συγγνώμη αλλά δεν νομίζω να εξέφρασε κάτι παράλογο. Ενδέκατο σετ ασκήσεων και λέει λύσε το σύστημα, σοβαρά;
Το βλέπω και στο δικό μου τμήμα αυτό. Ουδεμία σχέση το επίπεδο δυσκολίας ασκήσεων/προγραμμάτων/πρότζεκτ του τμήματος μου με το αντίστοιχο ΤΕΙ. Ούτε υποβιβάζω, ούτε βγάζω κόμπλεξ. Facts are facts.
 

sophie_96

Well-known member

Η sophie_96 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αρχειονομίας Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,166 μηνύματα.
Συγγνώμη αλλά δεν νομίζω να εξέφρασε κάτι παράλογο. Ενδέκατο σετ ασκήσεων και λέει λύσε το σύστημα, σοβαρά; Το βλέπω και στο δικό μου τμήμα αυτό. Ουδεμία σχέση το επίπεδο δυσκολίας ασκήσεων/προγραμμάτων/πρότζεκτ του τμήματος μου με το αντίστοιχο ΤΕΙ. Ούτε υποβιβάζω, ούτε βγάζω κόμπλεξ. Facts are facts.
Αντώνη μου, δηλαδή υποστηρίζεις και εσύ ότι οι τειτζήδες παίρνουν πιο εύκολα πτυχίο από αυτούς που είναι στα πολυτεχνεία ; Εγώ με αυτό δεν συμφωνώ. Και δεν μπορείς να συγκρίνεις ασκήσεις εφόσον διαφέρουν σε ΠΣ, και σε νοοτροπία προσέγγισης της επιστήμης. Δεν γίνεται σύγκριση. Φυσικά και θα διαφέρουν οι ασκήσεις ανάλογα με την τακτική που ακολουθεί το κάθε ίδρυμα έτσι όπως αποτυπώνεται αυτή στο ΠΣ, χωρίς να σημαίνει ότι ένας βαθμός πτυχίου ή το πτυχίο στο Πολυτεχνείο είναι πιο δύσκολο ή διαφορετικό από ένα ΤΕΙ. Για εμένα μία τέτοια δήλωση σημαίνει ότι οι φοιτητές ΤΕΙ είναι πιο χαμηλού επιπέδου από ένα επιπέδου πολυτεχνείου ,άρα και οι φοιτητές πανεπιστημίου αξίζουν περισσότερο. Ε συγγνώμη δεν είναι έτσι!

Λυπάμαι που μερικοί διατηρείτε μία τέτοια νοοτροπία !
 

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σλοβακία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,590 μηνύματα.
Αντώνη μου, δηλαδή υποστηρίζεις και εσύ ότι οι τειτζήδες παίρνουν πιο εύκολα πτυχίο από αυτούς που είναι στα πολυτεχνεία ; Εγώ με αυτό δεν συμφωνώ. Και δεν μπορείς να συγκρίνεις ασκήσεις εφόσον διαφέρουν σε ΠΣ, και σε νοοτροπία προσέγγισης της επιστήμης. Δεν γίνεται σύγκριση. Φυσικά και θα διαφέρουν οι ασκήσεις ανάλογα με την τακτική που ακολουθεί το κάθε ίδρυμα έτσι όπως αποτυπώνεται αυτή στο ΠΣ, χωρίς να σημαίνει ότι ένας βαθμός πτυχίου ή το πτυχίο στο Πολυτεχνείο είναι πιο δύσκολο ή διαφορετικό από ένα ΤΕΙ. Για εμένα μία τέτοια δήλωση σημαίνει ότι οι φοιτητές ΤΕΙ είναι πιο χαμηλού επιπέδου από ένα επιπέδου πολυτεχνείου ,άρα και οι φοιτητές πανεπιστημίου αξίζουν περισσότερο. Ε συγγνώμη δεν είναι έτσι!

Λυπάμαι που μερικοί διατηρείτε μία τέτοια νοοτροπία !
Δεν υποστήριξα τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο απ'αυτό που είπα. Ήμουν αρκετά ξεκάθαρος νομίζω. Προφανώς διαφώνησες κι απορώ γιατί.
Τώρα αν μερικοί έχετε την μύγα και βάζετε αμέσως την κασέτα, δεν φταίω (κι) εγώ σε κάτι. :)
 

sophie_96

Well-known member

Η sophie_96 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αρχειονομίας Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,166 μηνύματα.
Δεν υποστήριξα τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο απ'αυτό που είπα. Ήμουν αρκετά ξεκάθαρος νομίζω. Προφανώς διαφώνησες κι απορώ γιατί.
Τώρα αν μερικοί έχετε την μύγα και βάζετε αμέσως την κασέτα, δεν φταίω (κι) εγώ σε κάτι. :)
Δεν είναι μύγα ότι έμμεσα υποτιμάτε τα ΤΕΙ :)

Δεν γίνεται να συγκρίνετε κάτι και να λέτε ότι στο ΤΕΙ παίρνουν εύκολα βαθμούς σε αντίθεση με κάποιο Πανεπιστήμιο ή πολυτεχνείο και να το δικαιολογεί ο Ακικος με χαμηλού επιπέδου φοιτητές σαν υποτιμάει την νοημοσύνη μας! :/: !!
 
Τελευταία επεξεργασία:

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σλοβακία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,590 μηνύματα.
Δεν είναι μύγα ότι έμμεσα υποτιμάτε τα ΤΕΙ :)
Δεν γίνεται να συγκρίνετε κάτι και να λέτε ότι στο ΤΕΙ παίρνουν εύκολα βαθμούς σε αντίθεση με κάποιο Πανεπιστήμιο ή πολυτεχνείο και να το δικαιολογεί ο Ακικος με χαμηλού επιπέδου φοιτητές σαν υποτιμάει την νοημοσύνη μας! :/: !!
Tελευταία φορά που απαντώ εδώ ( αν θες, το συνεχίζουμε από πμ) γιατί έχουμε βγει ήδη off-topic.
Δεν υποβίβασα προσωπικά τα ΤΕΙ. Το μηχανογραφικό μου είχε αρκετά άλλωστε.
Με αφορμή αυτό που είπε ο akikos, ταυτίστηκα όσον αφορά το δικό μου τμήμα με το αντίστοιχο ΤΕΙ που βρίσκεται στην ίδια πόλη. Μπορεί το ΤΕΙ να είναι μια χαρά αξιόλογο, δεν γνωρίζω. Αυτό που γνωρίζω όμως -κι με βεβαιότητα- είναι ότι στις ασκήσεις και στα προτζεκτ δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης. Είχαν θέμα στην εξεταστική που έλεγε να γραφεί πρόγραμμα που να διαβάζει 3 αριθμούς και να εμφανίζει τον μέγιστο και τον ελάχιστο. Θέμα που έδινε 1,5 μονάδα στις 10. Οπότε ναι, το 9 στο τμήμα μου με το 9 στο άλλο τμήμα απέχουν αρκετά. Δεν γενίκευσα, δεν είπα ότι αυτό συμβαίνει σε όλα τα ΤΕΙ. Ήμουν αρκετά συγκεκριμένος.

Σόρρυ για τα off. :redface:
 

Jack25

New member

Ο Jack25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 119 μηνύματα.
Αντώνη μου, δηλαδή υποστηρίζεις και εσύ ότι οι τειτζήδες παίρνουν πιο εύκολα πτυχίο από αυτούς που είναι στα πολυτεχνεία ; Εγώ με αυτό δεν συμφωνώ. Και δεν μπορείς να συγκρίνεις ασκήσεις εφόσον διαφέρουν σε ΠΣ, και σε νοοτροπία προσέγγισης της επιστήμης. Δεν γίνεται σύγκριση. Φυσικά και θα διαφέρουν οι ασκήσεις ανάλογα με την τακτική που ακολουθεί το κάθε ίδρυμα έτσι όπως αποτυπώνεται αυτή στο ΠΣ, χωρίς να σημαίνει ότι ένας βαθμός πτυχίου ή το πτυχίο στο Πολυτεχνείο είναι πιο δύσκολο ή διαφορετικό από ένα ΤΕΙ. Για εμένα μία τέτοια δήλωση σημαίνει ότι οι φοιτητές ΤΕΙ είναι πιο χαμηλού επιπέδου από ένα επιπέδου πολυτεχνείου ,άρα και οι φοιτητές πανεπιστημίου αξίζουν περισσότερο. Ε συγγνώμη δεν είναι έτσι!

Λυπάμαι που μερικοί διατηρείτε μία τέτοια νοοτροπία !
Αναφέρομαι μόνο σε τμήματα του ίδιου αντικειμένου , με το ένα να είναι ΑΕΙ και το άλλο ΤΕΙ .
1) Το πτυχίο στο ΤΕΙ απαιτεί λιγότερο κόπο από το αντίστοιχο ΑΕΙ.
2) Στο ΤΕΙ οι βαθμοί είναι ανεβασμένοι σε σχέση με τα ΑΕΙ , τα 8, 9,10 είναι συχνοί βαθμοί στο ΤΕΙ τη στιγμή που στα ΑΕΙ (κυρίως στις σχολές με θετικό προσανατολισμό ) σε μερικά μαθήματα ο καλύτερος βαθμός ανάμεσα σε 200 φοιτητές είναι το 6.5 και το 5 θεωρείται καλός βαθμός .
3) Ο μέσος φοιτητής ΤΕΙ στη θεωρητική προσέγγιση της επιστήμης είναι σε πολύ χαμηλότερο επίπεδο ξεκάθαρα από το μέσο φοιτητή ΑΕΙ .Σε συγκεκριμένες πρακτικές εφαρμογές της επιστήμης υπερτερεί ο μέσος φοιτητής του ΤΕΙ .
* Δεν έχω καμία διάθεση να υποτιμήσω τους φοιτητές ΤΕΙ (αντίθετα τους σέβομαι όσο και των ΑΕΙ ) και ούτε υποστηρίζω ότι είμαι καλύτερος από αυτούς , τους θεωρώ συναδέλφους μου και με μερικούς από αυτούς ίσως να συνεργαστώ στο μέλλον . Η σύγκριση έγινε για το μέσο φοιτητή των τμημάτων .
 
Τελευταία επεξεργασία:

sophie_96

Well-known member

Η sophie_96 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αρχειονομίας Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,166 μηνύματα.
Tελευταία φορά που απαντώ εδώ ( αν θες, το συνεχίζουμε από πμ) γιατί έχουμε βγει ήδη off-topic.
Δεν υποβίβασα προσωπικά τα ΤΕΙ. Το μηχανογραφικό μου είχε αρκετά άλλωστε. Με αφορμή αυτό που είπε ο akikos, ταυτίστηκα όσον αφορά το δικό μου τμήμα με το αντίστοιχο ΤΕΙ που βρίσκεται στην ίδια πόλη. Μπορεί το ΤΕΙ να είναι μια χαρά αξιόλογο, δεν γνωρίζω. Αυτό που γνωρίζω όμως -κι με βεβαιότητα- είναι ότι στις ασκήσεις και στα προτζεκτ δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης. Είχαν θέμα στην εξεταστική που έλεγε να γραφεί πρόγραμμα που να διαβάζει 3 αριθμούς και να εμφανίζει τον μέγιστο και τον ελάχιστο. Θέμα που έδινε 1,5 μονάδα στις 10. Οπότε ναι, το 9 στο τμήμα μου με το 9 στο άλλο τμήμα απέχουν αρκετά. Δεν γενίκευσα, δεν είπα ότι αυτό συμβαίνει σε όλα τα ΤΕΙ. Ήμουν αρκετά συγκεκριμένος. Σόρρυ για τα off. :redface:
Μπες τσατ, θα είναι πιο εύκολο <3
Υγ: Σόρρυ για τα off. επίσης :redface:




EDIT

1) Το πτυχίο στο ΤΕΙ απαιτεί λιγότερο κόπο από το αντίστοιχο ΑΕΙ.
Πολύ μεγάλο λάθος το ότι έχουν διαφορετικό ΠΣ και διαφορετική νοοτροπία, δεν καθιστά σε καμία περίπτωση ότι ο κόπος είναι μεγαλύτερος ή λιγότερος. Δεν μπορείτε να ξέρετε τι κόπο κάνει ένας μέσος φοιτητής επειδή είστε σε ένα Πανεπιστήμιο. Ααα και στα ΑΕΙ συμπεριλαμβάνονται πολυτεχνεία, πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ ;)

2) Στο ΤΕΙ οι βαθμοί είναι ανεβασμένοι σε σχέση με τα ΑΕΙ , τα 8, 9,10 είναι συχνοί βαθμοί στο ΤΕΙ τη στιγμή που στα ΑΕΙ (κυρίως στις σχολές με θετικό προσανατολισμό ) σε μερικά μαθήματα ο καλύτερος βαθμός ανάμεσα σε 200 φοιτητές είναι το 6.5 και το 5 θεωρείται καλός βαθμός .
Λάθος μέτρο σύγκρισης με συγχωρείς :/: και δεν ισχύει σε καμία περίπτωση!

3) Ο μέσος φοιτητής ΤΕΙ στη θεωρητική προσέγγιση της επιστήμης είναι σε πολύ χαμηλότερο επίπεδο ξεκάθαρα από το μέσο φοιτητή ΑΕΙ .Σε συγκεκριμένες πρακτικές εφαρμογές της επιστήμης υπερτερεί ο μέσος φοιτητής του ΤΕΙ .
* Δεν έχω καμία διάθεση να υποτιμήσω τους φοιτητές ΤΕΙ (αντίθετα τους σέβομαι όσο και των ΑΕΙ ) και ούτε υποστηρίζω ότι είμαι καλύτερος από αυτούς , τους θεωρώ συναδέλφους μου και με μερικούς από αυτούς ίσως να συνεργαστώ στο μέλλον . Η σύγκριση έγινε για το μέσο φοιτητή των τμημάτων .
Συνεχίζετε να υποτιμάτε την νοημοσύνη μας και το επίπεδό μας, λυπάμαι :(
 
Τελευταία επεξεργασία:

Jack of Spades

Well-known member

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,630 μηνύματα.
Αναφέρομαι μόνο σε τμήματα του ίδιου αντικειμένου , με το ένα να είναι ΑΕΙ και το άλλο ΤΕΙ .
1) Το πτυχίο στο ΤΕΙ απαιτεί λιγότερο κόπο από το αντίστοιχο ΑΕΙ.
2) Στο ΤΕΙ οι βαθμοί είναι ανεβασμένοι σε σχέση με τα ΑΕΙ , τα 9,10 είναι συχνοί βαθμοί στο ΤΕΙ τη στιγμή που στα ΑΕΙ (κυρίως στις σχολές με θετικό προσανατολισμό ) σε μερικά μαθήματα ο καλύτερος βαθμός ανάμεσα σε 200 φοιτητές είναι το 6.5 και το 5 θεωρείται καλός βαθμός .
Καταρχήν είστε φάουλ όσοι μιλάτε για "Α.Ε.Ι. & Τ.Ε.Ι."...πότε θα μάθετε να το λέτε σωστά;:bleh:
1)Πολύ γενικό και αόριστο αυτό που λες...ο "κόπος" είναι σχετικός για τον καθένα!
Για κάποιους είναι κόπος να διαβάζουν διαφορικές εξισώσεις και για κάποιους άλλους είναι κόπος να παρακολουθούν 30 υποχρεωτικά εργαστηριακά μαθήματα επιπλέον μαζί με τις θεωρίες τους!
2)Εδώ κάνεις το μεγαλύτερο λάθος!Ο βαθμός πτυχίου εξαρτάται από πολλά ακόμη πράγματα πέρα απ' το πόσο δύσκολο ή εύκολο είναι ένα μάθημα (απ' το πόσες Δ.Μ. δίνει π.χ. η διπλωματική ή πτυχιακή εργασία, πως βαθμολογούν οι καθηγητές, αν το τμήμα επιτρέπει ή όχι επανεξέταση & αναβαθμολόγηση μαθημάτων κ.α.)...
Εγώ θα σου πω ότι αποφοίτησα 5ος (ανάμεσα σε 124 άτομα) με βαθμό πτυχίου...7,55 (!) όταν στο αντίστοιχο τμήμα του Α.Π.Θ. π.χ. τα 7άρια και τα 7,5άρια έπεφταν σύννεφο!:rolleyes:
 

sophie_96

Well-known member

Η sophie_96 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αρχειονομίας Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,166 μηνύματα.
Το να λέτε ορισμένοι για ευκολία βαθμού και πτυχίων στα ΤΕΙ, εμένα με προσβάλλει γιατί έχω ρίξει ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ μου 4 χρόνια για να έχω έναν Μ.Ο 8,60 έως τώρα και δεν μου χαρίστηκε τίποτα με ευκολία και ούτε ΓΕΛΟΙΑ μαθήματα είχα όπως πιστεύετε επειδή ήμουν ΤΕΙ :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Jack25

New member

Ο Jack25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 119 μηνύματα.
Καταρχήν είστε φάουλ όσοι μιλάτε για "Α.Ε.Ι. & Τ.Ε.Ι."...πότε θα μάθετε να το λέτε σωστά;:bleh:
1)Πολύ γενικό και αόριστο αυτό που λες...ο "κόπος" είναι σχετικός για τον καθένα!
Για κάποιους είναι κόπος να διαβάζουν διαφορικές εξισώσεις και για κάποιους άλλους είναι κόπος να παρακολουθούν 30 υποχρεωτικά εργαστηριακά μαθήματα επιπλέον μαζί με τις θεωρίες τους!
2)Εδώ κάνεις το μεγαλύτερο λάθος!Ο βαθμός πτυχίου εξαρτάται από πολλά ακόμη πράγματα πέρα απ' το πόσο δύσκολο ή εύκολο είναι ένα μάθημα (απ' το πόσες Δ.Μ. δίνει π.χ. η διπλωματική ή πτυχιακή εργασία, πως βαθμολογούν οι καθηγητές, αν το τμήμα επιτρέπει ή όχι επανεξέταση & αναβαθμολόγηση μαθημάτων κ.α.)...
Εγώ θα σου πω ότι αποφοίτησα 5ος (ανάμεσα σε 124 άτομα) με βαθμό πτυχίου...7,55 (!) όταν στο αντίστοιχο τμήμα του Α.Π.Θ. π.χ. τα 7άρια και τα 7,5άρια έπεφταν σύννεφο!:rolleyes:
απλά να πω ότι και στα ΑΕΙ οι φοιτητές έχουν εργαστήρια , μερικά από αυτά είναι 4ωρα , έχουν και εξετάσεις εργαστηρίων σε μερικά μαθήματα και συγχαρητήρια για το πτυχίο σου .
 
Τελευταία επεξεργασία:

akikos

Well-known member

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,077 μηνύματα.
Στα πολυτεχνεία έχουμε εργαστήρια αλλά πολλές φορές είναι άχρηστα. π.χ. Τι να τα κάνουμε τα εργαστήρια φυσικής. Στα πολυτεχνεία βγαίνουμε με δικαιώματα στην επίβλεψη ηλεκτρομηχανολογικών εγκατάσεων και κανένα εργαστήριο δεν έχει πει τον τρόπο πως να τα ελέγξουμε αυτά. Ούτε καν πως γίνεται μια σωστή καλωδίωση. Βγαίνουμε και είμαστε επικίνδυνοι για τους συνανθρώπους μας.

Ο Jack of Spades μίλησε πολύ σωστά. Όταν κοιτάξεις από τη σκοπιά των διαφορικών εξισώσεων, γραμμικής άλγεβρας το πολυτεχνείο είναι πιο δύσκολο και αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανένας. Από τνη άλλη σκοπιά των εργαστηρίων δεν μπορώ να συμφωνήσω ή να διαφωνήσω. Το μόνο που μπορώ να πω ότι δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος με τις πρακτικές δεξιότητες που μου άφησε το ΗΜΜΥ ΕΜΠ. Εμείς είχαμε πολλά άχρηστα εργαστήρια π.χ. Φυσική 1 αντί να κάνουμε κάτι στο τομέα μας. Θα θελα να δω πως γίνεται μια περιέληξη κινητήρα στη πράξη.:pardon: Aν ηθελα να γίνω μαθηματικός θα πηγαινα μαθημαιτκο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Jack of Spades

Well-known member

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,630 μηνύματα.
απλά να πω ότι και στα ΑΕΙ οι φοιτητές έχουν εργαστήρια , μερικά από αυτά είναι 4ωρα , έχουν και εξετάσεις εργαστηρίων σε μερικά μαθήματα και συγχαρητήρια για το πτυχίο σου .
Δεν έχουν καμία σχέση τα "εργαστήρια" στις πολυτεχνικές σχολές (ως επί το πλείστον "προαιρετικά", ολιγόωρα και χωρίς βαθμολογικό αντίκτυπο και φόρτο εργασίας) με αυτό που γίνεται στα Τ.Ε.Ι.!
Στη δική μου σχολή π.χ. 3 στα 4 μαθήματα είχαν εργαστηριακό μέρος (δηλαδή το 75% του προγράμματος σπουδών) τουλάχιστον 2Ω ανά εβδομάδα (επί πόσες εβδομάδες) τα οποία είχαν ΟΛΑ coursework και εξετάσεις και ΟΛΑ επηρέαζαν την τελική βαθμολογία του μαθήματος (άλλες φορές θετικά και άλλες αρνητικά)...κάτι αντίστοιχο φαντάζομαι ότι ισχύει και για τις υπόλοιπες σχολές Τ.Ε.Ι.!
Όσο για τους βαθμούς, υπήρχαν καθηγητές που ο καλύτερος να ήσουν θα έπαιρνες 5 ή 6...κάτι αυτό, κάτι ότι ρήτρες, αναβαθμολογήσεις κ.λπ. απαγορεύονταν δια ροπάλου, κάτι η πτυχιακή που έπιανε μόλις 10 Δ.Μ. κ.λπ. εν τέλει οι βαθμολογίες των "καλών" φοιτητών (περίπου ένα 10%-20% των εισακτέων κάθε έτους) κυμαίνονταν συνήθως μεταξύ 6,5-7,5 κι όσοι έβγαζαν πάνω από 8,5 κάπου κάπου ήταν "ύποπτοι"!;)
Να 'σαι καλά, αν κι έχουν περάσει πλέον αρκετά χρόνια από τότε κι έχει μπει πολύ νερό στο αυλάκι!:lol:
 
Τελευταία επεξεργασία:

antis

New member

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering . Έχει γράψει 1,806 μηνύματα.
Δεν δέχομαι ότι το 9 στο πολυτεχνειο είναι ίδιο με το 9 στο ΤΕΙ Πειραια και όποιος ειναι αντικειμενικός το καταλαβαίνει. Όταν εμείς είχαμε υποχρεωτικές σειρές ασκήσεων που μας έτρωγαν όλο το σαββατοκυριακο και βλέπω ασκήσεις σαν και αυτές

https://e54cda5d-a-62cb3a1a-s-sites.googlegroups.com/site/mymathteaching/tei/tmema_mechanologias/math_1/math1_set11.pdf?attachauth=ANoY7cq3YlQjrXI5G1J03mgI6ka6TQkO6TYEcWQPDdN_Jlnpgr6N3FUhtq1YNVuRbK2uLiIaxl5OHGxK3fT8kUDBaBlAx290n1ji1U4YhYATFqogqgP9JsITTZlQcJIJQbvcQSrmPH1CEJi3pEdja09ptRJlCCOw2zAa2Hx1Dzz1Ejjg6ytgXBq9mmjv_8y_SjcMfSuZtXliqz_Q2C5UU-pz0aPxw92Zn2IxITHTBE_vNHi8maYv5s3hdandu3JBxPIqcz_jMHyFK9cgIvhMB1ikGB62UmC_FA==&attredirects=0

που βγαίνουν σε 5 λεπτά το αποδεικνύω.
ξέρεις πόσα τέτοια παραδείγματα από πολυτεχνικά τμήματα μπορώ να σου φέρω ; Από κάτι τρομακτικά τμήματα σε σούπερ μάρκετ του πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας κτλ. Αλλά βλέπεις σωστά τα λες εμείς έχουμε άλλο επίπεδο και δεν ασχολούμαστε με λογικές γυμνασίου άντε το πολύ λυκείου. :thumbup:
 

The Mountain

Well-known member

Ο The Mountain αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 507 μηνύματα.
Υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια για τη σύγκριση δυσκολίας σχολών.

Κάθε σχολή εκδίδει στατιστικά στοιχεία όπως μέσος μ.ο. πτυχίου, μέσος χρόνος αποφοίτησης, ποσοστό αριστούχων, dropout rates, κλπ.

Για τα ΤΕΙ δεν έχω εικόνα. Για το ΕΜΠ τα στατιστικά στοιχεία αυτά είναι εξωφρενικά.

Το πώς αντιλαμβάνεται ο καθένας τη δυσκολία της σχολής του δεν έχει σημασία. Μόνο τα στατιστικά.
 

Jack of Spades

Well-known member

Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,630 μηνύματα.
Ο Jack of Spades μίλησε πολύ σωστά. Όταν κοιτάξεις από τη σκοπιά των διαφορικών εξισώσεων, γραμμικής άλγεβρας το πολυτεχνείο είναι πιο δύσκολο και αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανένας. Από τνη άλλη σκοπιά των εργαστηρίων δεν μπορώ να συμφωνήσω ή να διαφωνήσω.
Εγώ απλώς ήθελα να καταλήξω στο ότι είναι λάθος να λέει κανείς ότι κάποιος κοπιάζει λιγότερο να τελειώσει ένα Τ.Ε.Ι. σε σχέση με ένα αντίστοιχο πολυτεχνικό ή πανεπιστημιακό τμήμα ή ότι βγάζει ευκολότερα καλό βαθμό πτυχίου (έχει διαφορά απ' αυτό που περιγράφεις εσύ)...
 

sophie_96

Well-known member

Η sophie_96 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών , Φοιτητής του τμήματος Αρχειονομίας Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,166 μηνύματα.
ξέρεις πόσα τέτοια παραδείγματα από πολυτεχνικά τμήματα μπορώ να σου φέρω ; Από κάτι τρομακτικά τμήματα σε σούπερ μάρκετ του πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας κτλ. Αλλά βλέπεις σωστά τα λες εμείς έχουμε άλλο επίπεδο και δεν ασχολούμαστε με λογικές γυμνασίου άντε το πολύ λυκείου. :thumbup:
Χαχαχαχ πόσο δίκιο έχεις :P <3
 

Ίντα

New member

Η Ίντα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Εγώ προτείνω να καταργήσουμε όλες τις σχολές και να αφήσουμε μονο Πολυτεχνίο , ιατρική και Νομική.
Και προφανώς, να αφανίσουμε όλους τους υπόλοιπους που έχουν ιδιο/παρόμοιο πτυχίο με τον Άκικο, να μείνει μονο αυτός
 

Jack25

New member

Ο Jack25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 119 μηνύματα.
γιατί προσπαθείτε να αποδείξετε μερικοί ότι όλα τα τμήματα είναι ίσης/παρόμοιας δυσκολίας ; Είτε μας αρέσει είτε όχι υπάρχουν τμήματα που το πτυχίο τους το παίρνεις πολύ δύσκολα ,ενώ σε άλλα είναι αρκετά εύκολο να βγεις πτυχιούχος , γι αυτό και το κάθε πτυχίο έχει την αξία του .
ΥΓ : στη προηγούμενη τοποθέτηση μου κάνω λάθος που συγκρίνω ένα σύνολο τμημάτων γιατί δεν έχω όλα τα δεδομένα για ασφαλή συμπεράσματα , το κάνουν άλλοι αυτό , εγώ έδωσα την εικόνα που έχω από συγκεκριμένα τμήματα και μαθήματα και τη γενίκευσα ίσως ανεπιτυχώς
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top