Πανελλήνιες 2022 - Κουβεντούλα

Giii

Δραστήριο μέλος

Ο Giii αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΟΠΑ. Έχει γράψει 751 μηνύματα.
Άμα είναι ικανός κάποια να βγάλει την ιατρική ας μπει και δίνοντας λατινικά...αυτός θα ζοριστει στην σχολή κάνεις άλλος...Το σύστημα με τις κατευθύνσεις είναι λάθος υπάρχουν παιδιά που δεν ξέρουν τι θέλουν να σπουδάσουν είναι κρίμα να κλείνουν πόρτες από την Δευτέρα Λυκείου που επιλέγουν κατεύθυνση! Αν σκεφτεί κανείς και το γεγονός πως δεν κάνουν επαγγελματικό προσανατολισμό στο σχολείο η όλη κατάσταση είναι γελοία
 

Katerinaev

Δραστήριο μέλος

Η Katerinaev αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 568 μηνύματα.
Άμα είναι ικανός κάποια να βγάλει την ιατρική ας μπει και δίνοντας λατινικά...αυτός θα ζοριστει στην σχολή κάνεις άλλος...Το σύστημα με τις κατευθύνσεις είναι λάθος υπάρχουν παιδιά που δεν ξέρουν τι θέλουν να σπουδάσουν είναι κρίμα να κλείνουν πόρτες από την Δευτέρα Λυκείου που επιλέγουν κατεύθυνση! Αν σκεφτεί κανείς και το γεγονός πως δεν κάνουν επαγγελματικό προσανατολισμό στο σχολείο η όλη κατάσταση είναι γελοία
Υπήρχε ταβάνι στα 18600 όποτε το λες και οριακά ακατόρθωτο να έμπαινε κάποιος ιατρική. Το ότι θα ζοριστεί ισχύει αλλά ζορίζονται και τα παιδιά από επαλ όποτε it’s the same. Μήπως εμείς οι υπόλοιποι περνάμε καλύτερα; 😂
 

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
Υπήρχε ταβάνι στα 18600 όποτε το λες και οριακά ακατόρθωτο να έμπαινε κάποιος ιατρική. Το ότι θα ζοριστεί ισχύει αλλά ζορίζονται και τα παιδιά από επαλ όποτε it’s the same. Μήπως εμείς οι υπόλοιποι περνάμε καλύτερα; 😂
Μην ακούω τα παιδιά επαλ δυσκολεύονται, καλοί μαθητές ΓΕΛ είναι που πήγαν να γράψουν 20 με άλγεβρα επιπέδου Α' λυκειού ΓΕ.Λ...
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Άμα είναι ικανός κάποια να βγάλει την ιατρική ας μπει και δίνοντας λατινικά...αυτός θα ζοριστει στην σχολή κάνεις άλλος...Το σύστημα με τις κατευθύνσεις είναι λάθος υπάρχουν παιδιά που δεν ξέρουν τι θέλουν να σπουδάσουν είναι κρίμα να κλείνουν πόρτες από την Δευτέρα Λυκείου που επιλέγουν κατεύθυνση! Αν σκεφτεί κανείς και το γεγονός πως δεν κάνουν επαγγελματικό προσανατολισμό στο σχολείο η όλη κατάσταση είναι γελοία
πρακτικα δεν μπορουσες να μπεις.και 20.000 μορια να βγαζες το ανωτερο ηταν 18600....δες τις βασεις εκεινα τα χρονια στην ιατρικη κατω απο 18700 ηταν ψιλοαπιθανο να δεις βαση.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,057 μηνύματα.
Όταν μπήκα στο Φυσικό Αθήνας, είχα ένα συμφοιτητή που ήρθε από τη θεωρητική κατεύθυνση δίνοντας μαθηματικά γενικής παιδείας. Προσπαθούσε ο καημένος, αγωνιζόταν να κρατά σημειώσεις και όλο ρωτούσε απλοϊκές απορίες και κάποιες που (όσο και αν προσπαθούσαμε να είμαστε ευγενικοί) μας προκαλούσαν το χαμόγελο. Στις εξετάσεις του 1ου εξαμήνου ήρθε στο πρώτο μάθημα, έμεινε 10 λεπτά και έφυγε δίνοντας λευκή κόλλα. Δεν ξαναπάτησε ποτέ στη σχολή. Κάποιος μας είπε ότι έμαθε ότι έκανε 10% για ψυχολογία. Ναι, δοκίμασε και δεν τα κατάφερε, όμως "έφαγε" τη θέση κάποιου.

1647459245774.png
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Υπήρχε ταβάνι στα 18600 όποτε το λες και οριακά ακατόρθωτο να έμπαινε κάποιος ιατρική.
Η Ιατρική ήταν πρακτικά απρόσιτη. Όμως στη νοσηλευτική το ποσοστό που έμπαινε από θεωρητική ήταν πάρα πολύ μεγάλο.
1647459791467.png
 
Τελευταία επεξεργασία:

Katerinaev

Δραστήριο μέλος

Η Katerinaev αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 568 μηνύματα.
πρακτικα δεν μπορουσες να μπεις.και 20.000 μορια να βγαζες το ανωτερο ηταν 18600....δες τις βασεις εκεινα τα χρονια στην ιατρικη κατω απο 18700 ηταν ψιλοαπιθανο να δεις βαση.
Καλά δεν μιλάμε και για πριν 800 χρόνια. Μέχρι πριν από 2 χρόνια υπήρχε αυτό το σύστημα. Εβλεπες άνετα κάτω από 18700
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Μην ακούω τα παιδιά επαλ δυσκολεύονται, καλοί μαθητές ΓΕΛ είναι που πήγαν να γράψουν 20 με άλγεβρα επιπέδου Α' λυκειού ΓΕ.Λ...
Οριστε;
 

shadow

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η shadow αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πατρών. Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Πολυ ατοπα και γενικα ολα. Αρχικα δεν ειναι ολες οι σχολες του 3ου με μαθηματικα και φυσικη . Αντιστοιχα δεν ειναι ολες οι θεωρητικες σχολες με αρχαια. Επειτα απο που βγαινει το συμπερασμα οτι ολοι οσοι εχουν περασει απο την θεωρητικη κατευθυνση μισουν τα μαθηματικα , ποσο μαλλον του δημοτικου!; Και πως κρινεται ενας δασκαλος απο τις προσωπικες του προτιμησεις στα μαθηματα του λυκειου ! ;; και οχι απο το συνολικο του εργο ; Το τι επαγγελματιας θα γινει ο καθενας μετα το πτυχιο του δεν εχει καμια σχεση με τις πανελληνιες που εδωσε καποτε!Νομιζω οτι ειναι αυτονοητα καποια πραγματα.... τελος παντων δεν θα πω άλλα γιατι ειναι ασχετα αυτη τη στιγμη. Το πιο δικαιο ακομα και για ενα παιδι που θελει εξισου σχολες απο διαφορετικα πεδια θα ηταν να υπηρχε μαθημα επιλογης να σου ανοιγει κι αλλο ενα πεδιο. Καλη σας συνεχεια
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,057 μηνύματα.
απο που βγαινει το συμπερασμα οτι ολοι οσοι εχουν περασει απο την θεωρητικη κατευθυνση μισουν τα μαθηματικα , ποσο μαλλον του δημοτικου!;
1) Κανένας δεν είπε "όλοι", όμως το ποσοστό είναι (δυστυχώς) μεγάλο.
2) Αυτό το έχουμε όλοι ζήσει ακούγοντας τους γνωστούς μας της θεωρητικής να λένε και να δείχνουν την άποψή τους (απέχθεια) για τα Μαθηματικά.
3) Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το νύχι μας. Πολύ λίγοι της θεωρητικής ήθελαν να γίνουν δάσκαλοι. Στόχευαν Νομική ή Φιλοσοφική και δεν τους έφτασαν τα μόρια.
4) Πάντως σήμερα το 90% των δασκάλων (δυστυχώς) προέρχεται από τη θεωρητική.
5) Τα Μαθηματικά του Δημοτικού δεν είναι χαλαρό παιχνιδάκι όπως κάποιοι νομίζουν. Θέλουν εμβάθυνση, μεράκι και κυρίως ΑΓΑΠΗ από αυτόν που θα τα διδάξει.
6) Επιβεβαίωση των παραπάνω αποτελεί το χαμηλό επίπεδο Μαθηματικών με το οποίο έρχονται τα παιδιά στο Γυμνάσιο. Πολλά μπορούν να χαρακτηριστούν "μαθηματικώς αναλφάβητα".
7) Τα Παιδαγωγικά έπρεπε να είχαν χωριστή κατεύθυνση στην οποία να εξετάζονταν Γλώσσα - Έκθεση, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Ιστορία, Κοινωνιολογία. (Κάποτε έγινε κάποια απόπειρα, αλλά κόστιζε).


1647529094400.png
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
1) Κανένας δεν είπε "όλοι", όμως το ποσοστό είναι (δυστυχώς) μεγάλο.
2) Αυτό το έχουμε όλοι ζήσει ακούγοντας τους γνωστούς μας της θεωρητικής να λένε και να δείχνουν την άποψή τους (απέχθεια) για τα Μαθηματικά.
3) Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το νύχι μας. Πολύ λίγοι της θεωρητικής ήθελαν να γίνουν δάσκαλοι. Στόχευαν Νομική ή Φιλοσοφική και δεν τους έφτασαν τα μόρια.
4) Πάντως σήμερα το 90% των δασκάλων (δυστυχώς) προέρχεται από τη θεωρητική.
5) Τα Μαθηματικά του Δημοτικού δεν είναι χαλαρό παιχνιδάκι όπως κάποιοι νομίζουν. Θέλουν εμβάθυνση, μεράκι και κυρίως ΑΓΑΠΗ από αυτόν που θα τα διδάξει.
6) Επιβεβαίωση των παραπάνω αποτελεί το χαμηλό επίπεδο Μαθηματικών με το οποίο έρχονται τα παιδιά στο Γυμνάσιο. Πολλά μπορούν να χαρακτηριστούν "μαθηματικώς αναλφάβητα".
7) Τα Παιδαγωγικά έπρεπε να είχαν χωριστή κατεύθυνση στην οποία να εξετάζονταν Γλώσσα - Έκθεση, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Ιστορία, Κοινωνιολογία. (Κάποτε έγινε κάποια απόπειρα, αλλά κόστιζε).


πως ξερεις οτι ερχονται με χαμηλο επιπεδο?παντως ειμαι της αποψης οτι ολα μαθαινονται αρκει να χεις μερακι.σιγα δηλαδη μια προσθεση και μια αφαιρεση δε θα ξερουν να διδαξουν?
 

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 534 μηνύματα.
1) Κανένας δεν είπε "όλοι", όμως το ποσοστό είναι (δυστυχώς) μεγάλο.
2) Αυτό το έχουμε όλοι ζήσει ακούγοντας τους γνωστούς μας της θεωρητικής να λένε και να δείχνουν την άποψή τους (απέχθεια) για τα Μαθηματικά.
3) Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το νύχι μας. Πολύ λίγοι της θεωρητικής ήθελαν να γίνουν δάσκαλοι. Στόχευαν Νομική ή Φιλοσοφική και δεν τους έφτασαν τα μόρια.
4) Πάντως σήμερα το 90% των δασκάλων (δυστυχώς) προέρχεται από τη θεωρητική.
5) Τα Μαθηματικά του Δημοτικού δεν είναι χαλαρό παιχνιδάκι όπως κάποιοι νομίζουν. Θέλουν εμβάθυνση, μεράκι και κυρίως ΑΓΑΠΗ από αυτόν που θα τα διδάξει.
6) Επιβεβαίωση των παραπάνω αποτελεί το χαμηλό επίπεδο Μαθηματικών με το οποίο έρχονται τα παιδιά στο Γυμνάσιο. Πολλά μπορούν να χαρακτηριστούν "μαθηματικώς αναλφάβητα".
7) Τα Παιδαγωγικά έπρεπε να είχαν χωριστή κατεύθυνση στην οποία να εξετάζονταν Γλώσσα - Έκθεση, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Ιστορία, Κοινωνιολογία. (Κάποτε έγινε κάποια απόπειρα, αλλά κόστιζε).


Θα σχολιάσω μόνο ένα σημείο της ανάρτησης. Την περίοδο από το 2000 περίπου έως το 2010 δεν υπήρχε παιδαγωγική σχολή με βάση κάτω από 17400 (και αυτή ηταν η βάση στη Ρόδο το 2010, το 2009 η βάση τη Ρόδου ήταν λίγο κάτω από τα 18000 μόρια) γιατί οι δάσκαλοι έβρισκαν δουλειά πριν καλά καλά ορκιστούν. Πολλοί επέλεγαν τις σχολές αυτές από διάφορα πεδία γιατί υπήρχε άμεση αποκατάσταση και όχι επειδή δεν μπορούσαν να πιάσουν τη φιλοσοφική (που είχε πολύ πιο χαμηλές βάσεις) ή τη νομική.
Γενικά το θέμα των προτιμήσεων και των βάσεων είναι πολύ σύνθετο και καλό είναι να μην προχωράμε σε γενικεύσεις.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,057 μηνύματα.
Την περίοδο από το 2000 περίπου έως το 2010 δεν υπήρχε παιδαγωγική σχολή με βάση κάτω από 17400 (και αυτή ηταν η βάση στη Ρόδο το 2010, το 2009 η βάση τη Ρόδου ήταν λίγο κάτω από τα 18000 μόρια) γιατί οι δάσκαλοι έβρισκαν δουλειά πριν καλά καλά ορκιστούν.
Έχεις δίκιο, μόνο που αυτό κράτησε 4 - 5 χρόνια. Αυτό δεν αναιρεί το βασικό, δηλαδή ότι από το 1980 και μετά η πλειονότητα των δασκάλων διδάσκουν στα παιδιά Μαθηματικά, Φυσική και Χημεία έχοντας εξεταστεί στα Αρχαία και τα Λατινικά. (Πριν το 1980 υπήρχε ξεχωριστός παιδαγωγικός κύκλος εισαγωγικών εξετάσεων).
παντως ειμαι της αποψης οτι ολα μαθαινονται αρκει να χεις μερακι.σιγα δηλαδη μια προσθεση και μια αφαιρεση δε θα ξερουν να διδαξουν?
Κάνε μια αναζήτηση και θα δεις ότι τα Μαθηματικά του Δημοτικού δεν είναι "σιγα δηλαδη μια προσθεση και μια αφαιρεση". (Για να μην πω και για Φυσική και Χημεία).

1647540556614.png
 

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 534 μηνύματα.
Έχεις δίκιο, μόνο που αυτό κράτησε 4 - 5 χρόνια. Αυτό δεν αναιρεί το βασικό, δηλαδή ότι από το 1980 και μετά η πλειονότητα των δασκάλων διδάσκουν στα παιδιά Μαθηματικά, Φυσική και Χημεία έχοντας εξεταστεί στα Αρχαία και τα Λατινικά. (Πριν το 1980 υπήρχε ξεχωριστός παιδαγωγικός κύκλος εισαγωγικών εξετάσεων).

Κάνε μια αναζήτηση και θα δεις ότι τα Μαθηματικά του Δημοτικού δεν είναι "σιγα δηλαδη μια προσθεση και μια αφαιρεση". (Για να μην πω και για Φυσική και Χημεία).


Γενικά το θέμα με τα μαθήματα του δημοτικού είναι σύνθετο. Ο δάσκαλος διδάσκει τα πάντα εκτός από τις ειδικότητες. Τα λατινικά είναι σίγουρα άχρηστα (βασικά είναι χρήσιμα μόνο για πολύ συγκεκριμένες ειδικότητες της θεωρητικής πχ. Φιλόλογοι, αρχαιολόγοι κλπ). Είμαι απόφοιτος του ιστορικού και έχω έρθει σε επαφή με τα μαθηματικά, τη φυσική και τη χημεία του δημοτικου διαβάζοντας τα ανίψια. Τα μαθηματικά δεν είναι μόνο πρόσθεση και αφαίρεση αλλά δεν τα θεωρώ παράλογα. Βέβαια, ήμουν καλή μαθήτρια, αγαπούσα τα μαθηματικά και την ιστορία και απεχθανομουν τα αρχαία. Είμαι από τους παλιούς, τελευταία έτη με δέσμες. Είχα αμφιταλαντεύετει μεταξύ τρίτης και τέταρτης δέσμης. Τελικά, η ιστορία κέρδισε τα μαθηματικά και η τρίτη δέσμη την τέταρτη.
 

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
Ούτε όλοι οι θετικοί αγαπάνε τα θεωρητικά φυσικά, βγάζοντας ανιστόριτους πολίτες και πολίτες που δυσκολεύονται να συντάξουν σωστά μια πρόταση.. ο δασκαλος δεν πρεπει να αφηνει τι εκανε 3 λυκειακα χρονια να τον απομακρυνουν απο αλλες επιστημες, αλλα να ασχολειται με ολες.εν τω βιω ημων μέτρον δει ειναι😅.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,057 μηνύματα.
Ούτε όλοι οι θετικοί αγαπάνε τα θεωρητικά φυσικά, βγάζοντας ανιστόριτους πολίτες και πολίτες που δυσκολεύονται να συντάξουν σωστά μια πρόταση..
Το περίεργο είναι (αν δεις τα στατιστικά των πανελληνίων) ότι το ποσοστό των θετικών που γράφουν μεγάλους βαθμούς στη γλωσσοέκθεση είναι υψηλότερο από αυτό των θεωρητικών.

1647622279583.png
 

Katerinaev

Δραστήριο μέλος

Η Katerinaev αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 568 μηνύματα.

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,361 μηνύματα.
Το περίεργο είναι (αν δεις τα στατιστικά των πανελληνίων) ότι το ποσοστό των θετικών που γράφουν μεγάλους βαθμούς στη γλωσσοέκθεση είναι υψηλότερο από αυτό των θεωρητικών.

Ναι ντάξει αυτό ισχύει, αλλα η αλήθεια είναι επειδή συναναστρέφομαι με πολλά ατομα της θετικής μιλάμε για τρομερές ασυνταξιες και ορθογραφικά. Και αν τους το πεις σου δίνουν δυο ειδών απαντήσεις:
- Δεν είμαι φιλολογος
- Παψε grammar nazi

Μιλάμε για τραγελαφικές καταστάσεις. :hehe:

Σύμφωνα με αυτούς το πρόβλημα οι περισσότεροι δεν το είχαν εξαρχής, αλλα τους εμφανίστηκε καθώς πέρασαν τα χρόνια μεσα στη σχολή.
 

xakounaamatata

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η xakounaamatata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 340 μηνύματα.
Το περίεργο είναι (αν δεις τα στατιστικά των πανελληνίων) ότι το ποσοστό των θετικών που γράφουν μεγάλους βαθμούς στη γλωσσοέκθεση είναι υψηλότερο από αυτό των θεωρητικών.

Αυτό είναι επακόλουθο αν λάβει κανεις υπόψιν πως οι περιζήτητες σχολές του 2ου και 3ου πεδίου είναι κυρίως 16-19 χιλιάδες μόρια. Θα συμφωνήσω όπως με αυτό που προαναφέρθηκε. Οι μαθητές αυτών των πεδίων κάνουν αρκετές ασυνταξίες, έχουν πιο <<φτωχό λεξιλόγιο>> χωρίς να φταίνε, απλά δεν χρειάστηκε να ασχοληθούν με το αντικείμενο της σωστής σύνταξης και λεξικού με τον τρόπο που ασχολούνται οι μαθητές των ανθρωπιστικών με αποτέλεσμα να κάνουν κάποια λάθη βαρβάτα, ειδικά στον μακροπερίοδο λόγο.

Source: Είμαι μέσα σε τάξη με μαθητές Θετικής και υγείας μόνο.
 

Poirot

Διάσημο μέλος

Ο τ. Aspiring Lawyer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,556 μηνύματα.
Άντε, έφτασε η ώρα!

Εύχομαι επιτυχία σε όλες και όλους τις/τους συνυποψηφίους σε Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια!
 

Εριφύλη

Διάσημο μέλος

Η Εριφύλη αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Θεατρικών Σπουδών ΕΚΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,846 μηνύματα.
Σε λίγες ώρες ξεκινάτε και εσείς το βάναυσο ταξίδι των πανελληνίων. Έχω να σας πω ότι θυμήθηκα τα περσινά τα δικά μου και τρέμω ολόκληρη ενώ δεν δίνω! Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά, σε όλους τους υποψηφίους, πραγματικά σας νιώθω όσο δεν μπορείτε να καταλάβετε❤️ Θα χαρώ πάρα πολύ να δω ότι όλοι γράψατε καλά πραγματικά, γιατί ξέρω ότι είναι το πιο δύσκολο πράγμα στη ζωή του έφηβου παιδιού... Και αν κάποιοι δεν τα καταφέρετε, δεν σημαίνει τίποτα απολύτως, η ζωή έχει πολλούς δρόμους!
Η σκέψη μου μαζί σας😘
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top