Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
και για μενα και το ξαναλεω εφοσον θελει να παει για δευτερο πτυχιο να παει για τα πολλα δηλαδη νομικη.ψυχολογια οκ αφου εχει πτυχιο φιλολογου μια η αλλη ειναι.ας το τολμησει.δεν ειναι ιατρικη με νοσοκομεια κτλπ.Μπλαμπλαδιστικη σχολη ειναι.Ας παει λοιπον και δε θα το μετανιωσει

Τώρα το είδα αυτό το μαργαριτάρι!
Μπλαμπλαδίστικη, είπες μπλαμπλαδίστικη;;;
Δηλαδή Σχολές με ακατανόητες, άσκοπες, περιττές και ανόητες φλυαρίες τις οποίες αναπαράγουν ατέρμονα με ξύλινη γλώσσα στερούμενες συγκεκριμένου αντικειμένου! (Επειδή αυτό σημαίνει "μπλαμπλαδίστικη")
Σ΄ένα τέτοιου μεγέθους ατόπημα αν περιπέσεις άλλη μια φορά, έχεις καταχωρηθεί πάραυτα στους "χρήστες που αγνοώ"!
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Ρε παιδιά να ρωτήσω και εγώ κάτι που το έχω απορία εδώ και καιρό , μιας και βλέπω ότι είστε πολλοί της θεωρητικής. Γιατί πέφτουν τόσο εύκολα οι βάσεις στην θεωρητική? Εννοώ ότι σε σύγκριση με τα άλλα πεδία πέφτουν πιο εύκολα και πιο συχνά και με σχετικά εύκολα θέματα. Γιατί συμβαίνει αυτό?

Δεν έχει τόση σημασία αν είναι εύκολα τα θέματα. Η βαθμολογία στη θεωρητική είναι αρκετά ρευστή, γιατί η αξιολόγηση της κάθε απάντησης είναι υποκειμενική, δεν είναι σαν μαθηματικά, φυσική κλπ όπου έχεις φιξ απαντήσεις. Συνεπώς για να βγάλεις πολύ καλό βαθμό, εκτός του ότι πρέπει να χεις διαβάσει πολύ, χρειάζεται και να πέσεις σε σωικούς διορθωτές.

Πέρα από αυτό, τα τελευταία χρόνια έχουν δυσκολέψει πολύ τα θέματα στην ιστορία, ενώ παλιά πήγαινες για εύκολο 20. Επίσης, τότε τα μαθήματα ήταν 6, η λογοτεχνία και η βιολογία ήταν εύκολα μαθήματα για 19+, ενώ αν τα πήγαινες μέτρια σ’ ένα μάθημα μπορούσες να επανορθώσεις με τα άλλα 5. Πλέον, έφυγαν τα δυο εύκολα μαθήματα, ενώ αν τα πας μέτρια σε κάποιο μάθημα η βαθμολογία σου πέφτει εύκολα.

Έπειτα, τότε μετρούσαν οι βαθμοί του σχολείου, με τους οποίους οι καλοί μαθητές έπαιρναν μπόνους 200-300 μόρια.

Ξέρω άτομα από δεκαετία 00s με 19.956, 19.903 και άλλα, τα οποία πλέον είναι άπιαστα και για πεπειραμένο φιλόλογο.

Επίσης οι βάσεις έχουν πέσει διότι έχουν αυξηθεί οι θέσεις των εισακτέων. Πχ νομική στη χρονιά μου είχαν προστεθεί 100 περίπου θέσεις, άρα έμπαιναν άτομα με χαμηλότερη βαθμολογία + μειώθηκε η ζήτηση γιατί αρκετοί δε θέλουν να μπουν σε σχολή που βγάζει 1300 αποφοίτους κάθε χρόνο :P
Άλλωστε παλιά η θεωρητική είχε χιλιάδες περισσότερους υποψηφίους, λόγω καλύτερης αποκατάστασης + παιδαγωγικών, άρα πήγαιναν και καλύτεροι μαθητές.

Συνεπώς η μείωση των βάσεων δεν έχει σχέση με λιγότερο διάβασμα αλλά είναι φυσικό επακόλουθο των παραπάνω αλλαγών. Ίσα ίσα πιστεύω πως με το ίντερνετ οι «καλοί» της θεωρητικής είναι αρκετά καλύτεροι από τους τότε «καλούς», γιατί έχουν άφθονο υλικό για να δουλέψουν πάνω σε έκθεση και αρχαίο κείμενο.
 

uni77

Δραστήριο μέλος

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
παιδια οι βαθμολογιες των ειδικων ξερετε ποτε βγαινουν?
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.

Hera167

Νεοφερμένος

Η Hera167 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Έδινα για ιατρική αλλά τελικά μάλλον περνάω φαρμακευτική που είναι και αυτή τοπ σχολή. Σκέφτομαι να ξαναδωσω αλλά προβληματίζομαι. Διάφοροι γνωστοί λένε να πάω φαρμακευτική και ότι σώθηκα που απέτυχα και δεν πέρασα ιατρική. Έτσι και θα έχω τελειώσει μια καλή σχολή και θα έχω σπουδάσει λιγότερα χρόνια αλλά και η δουλειά μου θα είναι λιγότερο εξοντωτική. Επίσης δεν σκεφτόμουν ποτε να γίνω χειρουργός. Έτεινα προς ενδοκρινολογία αιματολογια και εμβρυολογια. Το γεγονός ότι δεν ήθελα να γίνω κλινικός γιατρός ενισχύει το επιχείρημα ότι η φαρμακευτική είναι εξίσου καλή επιλογή για εμένα.
Σκέφτομαι να ξαναδωσω πανελλήνιες αλλά μήπως κάνω λάθος;
Σίγουρα προτιμάω λίγο το προγραμμα σπουδών της ιατρικής αλλά μήπως οι γνωστοί μου έχουν δίκιο ;
Τι πιστεύετε ;
 

Drglitterstar

Δραστήριο μέλος

Η Drglitterstar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 419 μηνύματα.
Έδινα για ιατρική αλλά τελικά μάλλον περνάω φαρμακευτική που είναι και αυτή τοπ σχολή. Σκέφτομαι να ξαναδωσω αλλά προβληματίζομαι. Διάφοροι γνωστοί λένε να πάω φαρμακευτική και ότι σώθηκα που απέτυχα και δεν πέρασα ιατρική. Έτσι και θα έχω τελειώσει μια καλή σχολή και θα έχω σπουδάσει λιγότερα χρόνια αλλά και η δουλειά μου θα είναι λιγότερο εξοντωτική. Επίσης δεν σκεφτόμουν ποτε να γίνω χειρουργός. Έτεινα προς ενδοκρινολογία αιματολογια και εμβρυολογια. Το γεγονός ότι δεν ήθελα να γίνω κλινικός γιατρός ενισχύει το επιχείρημα ότι η φαρμακευτική είναι εξίσου καλή επιλογή για εμένα.
Σκέφτομαι να ξαναδωσω πανελλήνιες αλλά μήπως κάνω λάθος;
Σίγουρα προτιμάω λίγο το προγραμμα σπουδών της ιατρικής αλλά μήπως οι γνωστοί μου έχουν δίκιο ;
Τι πιστεύετε ;
Ακολούθησε το όνειρό σου. Όχι ότι η φαρμακευτική δεν είναι μια καλή σχολή αλλά δεν είναι ιατρική. Εγώ σε περίπτωση που δεν περάσω ιατρική δεν υπάρχει περίπτωση να μην ξαναδώσω.
 

AnnaVrt12

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η AnnaVrt12 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Καμία σχέση η φαρμακευτική με την ιατρική ως σχολές οπότε δεν υπάρχει σύγκριση..
Δε χρειάζεται να προβληματίζεσαι και να δίνεις τόσο βάση στο τι λένε οι γύρω σου, κοίταξε τι θέλεις να κάνεις εσύ. Σου αρέσει καλύτερα η ιδέα να γίνεις γιατρός ή φαρμακοποιός;
Το καθένα έχει τις δυσκολίες του, ναι είναι " εξοντωτικό " να είσαι γιατρός αλλά αν σου αρέσει δε θα το βλέπεις έτσι. Επίσης μην σκέφτεσαι ειδικότητες χωρίς καν να έχεις μπει στη σχολή. Το κάναμε κι άλλοι και αλλάξαμε 180 μοίρες..
Καλά αποτελέσματα! Να κάνετε αυτό που αγαπάτε

ΥΓ. δεν υποβαθμίζω την φαρμακευτική, είναι απαιτητική και δύσκολη σχολή και φυσικά πολύ καλή. Άλλο είδος δυσκολίας η μία άλλο η άλλη.
Αν όμως δεν σου αρέσει 100% πάντα θα βρίσκεις παραπάνω δυσκολίες και σίγουρα πάντα θα σκέφτεσαι τι θα γινόταν αν ξαναεδινες για ιατρική. Εφόσον αυτή ήταν η πρώτη σου επιλογή ως τώρα θα έλεγα να την κυνηγήσεις.. Γιατί το πεδίο που βρίσκεσαι είναι συγκεκριμένο, δεν μοιάζουν οι σχολές. Δεν είναι ότι δεν περνάς διοίκηση αλλά οικονομικο και σε 4 χρόνια θα έχεις τελειώσει μια οικονομική σχολή όπως και να έχει. Οπότε αν όντως αυτό θέλεις να κάνεις, μην το αφήσεις :)
 

Danaoula2020

Νεοφερμένος

Η Danaoula2020 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Παιδιά θέλω τη γνώμη σας.
Έδωσα φέτος πρώτη φορά πανελλήνιες και συγκέντρωσα 16.425 μόρια (17.4 έκθεση, 19.4 αρχαία, 16.8 κοινωνιολογία και 12.1 Ιστορία)
Ο στόχος μου ήταν νομικη απθ και έπειτα νομικη δπθ, αλλά δυστυχώς δε νομίζω ότι τις πιανω. Ίσως με ενδιέφεραν οι πολιτικές επιστημες και η φιλολογία, αλλά δεν παθιαζομαι με αυτές Όπως με τη νομικη και επιπλέον δεν έχουν σίγουρες επαγγελματικές προοπτικές.
Σκέφτομαι να ξαναδωσω για νομικη , αλλά αρκετοί μου λένε ότι και οι πολιτικές επιστήμες έχουν συναφές αντικείμενο και επομένως άσκοπα θα περάσω άλλη μια χρονιά πανελληνιων.
Εσείς τι πιστεύετε;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων:)
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Δανάη, η Νομική είναι Νομική. Τι θέλω να πω με αυτό; Δεν βγαίνεις δικηγόρος από Πολιτικές Επιστήμες (ΠΕ). Το επάγγελμα του δικηγόρου, μόνο με σπουδές νομικής ασκείται. Οι ΠΕ έχουν λιγότερη αποκατάσταση από την Νομική σίγουρα. Καθώς δεν υπάρχει καμία θέση εργασίας, που να δέχονται πτυχίο ΠΕ και όχι Νομικής, το αντίστροφο όμως ισχύει τις περισσότερες φορές για τις πιο πολλές θέσεις εργασίας.

Προσωπικά σίγουρα δεν θα σπούδαζα ΠΕ, αν είχα στόχο την Νομική.
 

Pharmacist01

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pharmacist01 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 385 μηνύματα.
Έδινα για ιατρική αλλά τελικά μάλλον περνάω φαρμακευτική που είναι και αυτή τοπ σχολή. Σκέφτομαι να ξαναδωσω αλλά προβληματίζομαι. Διάφοροι γνωστοί λένε να πάω φαρμακευτική και ότι σώθηκα που απέτυχα και δεν πέρασα ιατρική. Έτσι και θα έχω τελειώσει μια καλή σχολή και θα έχω σπουδάσει λιγότερα χρόνια αλλά και η δουλειά μου θα είναι λιγότερο εξοντωτική. Επίσης δεν σκεφτόμουν ποτε να γίνω χειρουργός. Έτεινα προς ενδοκρινολογία αιματολογια και εμβρυολογια. Το γεγονός ότι δεν ήθελα να γίνω κλινικός γιατρός ενισχύει το επιχείρημα ότι η φαρμακευτική είναι εξίσου καλή επιλογή για εμένα.
Σκέφτομαι να ξαναδωσω πανελλήνιες αλλά μήπως κάνω λάθος;
Σίγουρα προτιμάω λίγο το προγραμμα σπουδών της ιατρικής αλλά μήπως οι γνωστοί μου έχουν δίκιο ;
Τι πιστεύετε ;
Όντως δε μοιάζουν σαν σχολές, η φαρμακευτική είναι καθαρά εργαστηριακή σχολή ενώ η ιατρική είναι εντελώς κλινικά προσανατολισμένη. Αν προτιμάς ανατομία, φυσιολογία και παθολογία πας ιατρική, αν προτιμάς οργανική χημεία, βιοχημεία και φαρμακολογία πας φαρμακευτική.
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
Παιδιά θέλω τη γνώμη σας.
Έδωσα φέτος πρώτη φορά πανελλήνιες και συγκέντρωσα 16.425 μόρια (17.4 έκθεση, 19.4 αρχαία, 16.8 κοινωνιολογία και 12.1 Ιστορία)
Ο στόχος μου ήταν νομικη απθ και έπειτα νομικη δπθ, αλλά δυστυχώς δε νομίζω ότι τις πιανω. Ίσως με ενδιέφεραν οι πολιτικές επιστημες και η φιλολογία, αλλά δεν παθιαζομαι με αυτές Όπως με τη νομικη και επιπλέον δεν έχουν σίγουρες επαγγελματικές προοπτικές.
Σκέφτομαι να ξαναδωσω για νομικη , αλλά αρκετοί μου λένε ότι και οι πολιτικές επιστήμες έχουν συναφές αντικείμενο και επομένως άσκοπα θα περάσω άλλη μια χρονιά πανελληνιων.
Εσείς τι πιστεύετε;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων:)

Μπράβο σου για τις βαθμούς !
Υποθέτω σε έφαγε η παπαγαλία καθώς 19.5 στα αρχαία και 17.4 έκθεση δεν γράφονται τοσο εύκολα οσο στα μαθήματα που δεν έγραψες.

Για μενα ξαναδώσε καθώς με τέτοιες βάσεις αρχαία και εκθεση θα σου ειναι παιχνίδακι .
Θα πρεπει ουσιαστικά να διαβάσεις δυο μαθήματα .
Τοσο χρονο χωρίς σχολείο κιολας ,το εχεις ανετα να αποστηθίσεις δυο μαθήματα .

Εφοσον θελεις τη νομική go for it !
 

xristina11

Νεοφερμένος

Η xristina11 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Η απόφαση για ποσοστό 9,51 % επι των θέσεων δεν είναι σωστή και είναι άδικη . Μπορεί μεν το ποσοστό ώς αριθμός των παλιών αποφοίτων να ειναι 9,51% σε σχέση με αυτούς του νεου συστήματος αλλά δεν έχουν όλες οι κατευθύνσεις πρόσβαση σε όλες τις σχολές ώστε να πάρουν το 9,51% των θέσεων.
Θα σας θέσω ενα παράδειγμα
Οι απόφοιτοι της θεωρητικής που στατιστικά αποτελούν σχεδόν το 1/3 αυτών που ξαναδίνουν επέλεξαν σχεδόν όλοι με το παλιό λόγω κοινωνιολογίας ,όμως αυτοί δεν έχουν πρόσβαση σε σχολές θετικής πχ πολυτεχνείο , παρόλα αυτα ο αριθμός τους προσμετράτε και δίνει ποσοστό θέσεων στους αποφοίτους 9,51% στις σχολές θετικής
Ο αριθμός των αποφοίτων της θετικής κατευθυνόμενης που δίνουν με το παλιό δεν εχει αναλογία 9,51% σε σχέση με αυτούς που δίνουν με το νεο , το συμπέρασμα είναι οτι στερούν απο αυτούς θετικής που θα δώσουν με το νεο το 1/3 των θέσεων

Η κατανομή των θέσεων θα έπρεπε να είναι ανάλογη με τους αριθμούς των υποψηφίων που έχουν πρόσβαση σε κάθε κατεύθυνση και οχι επί του συνόλου
Ακριβωως, η μεγαλη αδικια για το 3ο πεδιο με το παλιο συστημα φαινεται πια ξεκαθαρα απο τα στατιστικα του Υπουργειου
https://www.alfavita.gr/panellinies...oy-systimatos-oi-pleon-adikimenoi-ton-fetinon
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η απόφαση για ποσοστό 9,51 % επι των θέσεων δεν είναι σωστή και είναι άδικη . Μπορεί μεν το ποσοστό ώς αριθμός των παλιών αποφοίτων να ειναι 9,51% σε σχέση με αυτούς του νεου συστήματος αλλά δεν έχουν όλες οι κατευθύνσεις πρόσβαση σε όλες τις σχολές ώστε να πάρουν το 9,51% των θέσεων.
Θα σας θέσω ενα παράδειγμα
Οι απόφοιτοι της θεωρητικής που στατιστικά αποτελούν σχεδόν το 1/3 αυτών που ξαναδίνουν επέλεξαν σχεδόν όλοι με το παλιό λόγω κοινωνιολογίας ,όμως αυτοί δεν έχουν πρόσβαση σε σχολές θετικής πχ πολυτεχνείο , παρόλα αυτα ο αριθμός τους προσμετράτε και δίνει ποσοστό θέσεων στους αποφοίτους 9,51% στις σχολές θετικής
Ο αριθμός των αποφοίτων της θετικής κατευθυνόμενης που δίνουν με το παλιό δεν εχει αναλογία 9,51% σε σχέση με αυτούς που δίνουν με το νεο , το συμπέρασμα είναι οτι στερούν απο αυτούς θετικής που θα δώσουν με το νεο το 1/3 των θέσεων

Η κατανομή των θέσεων θα έπρεπε να είναι ανάλογη με τους αριθμούς των υποψηφίων που έχουν πρόσβαση σε κάθε κατεύθυνση και οχι επί του συνόλου
Ακριβωως, η μεγαλη αδικια για το 3ο πεδιο με το παλιο συστημα φαινεται πια ξεκαθαρα απο τα στατιστικα του Υπουργειου
https://www.alfavita.gr/panellinies...oy-systimatos-oi-pleon-adikimenoi-ton-fetinon
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
20-07-20 ΔΤ_Διευκρινίσεις για το αποδιδόμενο ποσοστό εισαγωγής των υποψηφίων με το παλαιό σύστημα

Κατόπιν ερωτημάτων που έχει δεχθεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για το αποδιδόμενο ποσοστό εισαγωγής των υποψηφίων με το παλαιό σύστημα για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση διευκρινίζονται τα εξής:

Σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 1 του αρ. 166 του Ν. 4635/2019 (ΦΕΚ 167 Α’), σαφώς ορίζεται ότι το αποδιδόμενο ποσοστό παλαιού συστήματος προκύπτει από την αριθμητική σύγκριση των δύο κατηγοριών υποψηφίων, παλαιού και νέου συστήματος.

Η σύγκριση γίνεται μεταξύ του συνόλου των υποψηφίων των δύο διαφορετικών συστημάτων, παλαιού και νέου, και όχι ομάδων προσανατολισμού, καθώς αυτές ορίζονται με διαφορετικό τρόπο στο κάθε σύστημα εισαγωγής.

Πχ. το Επιστημονικό Πεδίο «Επιστήμες Υγείας και Ζωής» μπορεί να προσεγγιστεί και από τις τρεις (3) ομάδες προσανατολισμού του παλαιού συστήματος, ανάλογα με την επιλογή 4ου ή 5ου μαθήματος, ενώ στο νέο σύστημα το Επιστημονικό Πεδίο «Επιστήμες Υγείας και Ζωής» προσεγγίζεται μόνο από την ομάδα προσανατολισμού «Σπουδών Υγείας».

Στην αρ. Φ.253.1/67067/Α5 (ΦΕΚ 2221 Β’) Υπουργική Απόφαση αριθμού εισακτέων, δημοσιοποιήθηκε ο αριθμός των υποψηφίων που δήλωσαν συμμετοχή για το κάθε ένα σύστημα, σύμφωνα με τις αιτήσεις τους, και καθορίστηκε το ποσοστό διεκδίκησης του αριθμού εισακτέων στη βάση της ακριβούς αναλογίας μεταξύ του αριθμού των υποψηφίων των δύο συστημάτων.

Το 2016, με όμοια διάταξη διαχωρισμού παλαιού και νέου συστήματος εισαγωγής, είχε ακολουθηθεί ακριβώς η ίδια διαδικασία επιμερισμού του ποσοστού συμμετεχόντων παλαιού και νέου συστήματος.

Σημειώνεται, επίσης, ότι οι υποψήφιοι παλαιοτέρων ετών είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν με ποιο σύστημα εισαγωγής θα διαγωνισθούν.

 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
τωρα το θυμηθηκανε να διαμαρτυρηθουν του παλαιου?τωρα ειναι αργα για δακρυα στελλα.οταν βγαινε οι θεσεις μεσα μαιου γτ δεν ανακινησαν το θεμα και το κανανε τωρα οταν τελειωσανε ολες οι διαδικασιες?δηλαδη τι περιμενανε να αλλαξει η αποφαση μεσω ανακοινωσης βασεων?εχει βοηθησει ποτε το κρατος για να βοηθησει τωρα??και στον αρειο παγο να πανε η αποφαση δεν αλλαζει
 

alpha.kappa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alpha.kappa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Γονιός Φοιτητή. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
Οπως λέει καιτο υπουργείο παιδείας ,Σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 1 του αρ. 166 του Ν. 4635/2019 (ΦΕΚ 167 Α’), σαφώς ορίζεται ότι το αποδιδόμενο ποσοστό παλαιού συστήματος προκύπτει από την αριθμητική σύγκριση των δύο κατηγοριών υποψηφίων, παλαιού και νέου συστήματος.

Ακόμη ο τρόπος υπολογισμού του ποσοστου ηταν γνωστός ΑΠΟ ΤΗΝ 23-1-2020 την εγκυκλιο του υπουργειου παιδείας

Εγκύκλιος ενημέρωσης για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ 2020 με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα (μόνο απόφοιτοι)


που αναφέρει ξεκάθαρα "Το ποσοστό αυτό ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, αφού οριστικοποιηθεί ο αριθμός των αποφοίτων των προηγούμενων ετών που θα διαγωνισθούν με το σύστημα που ίσχυσε το σχολικό έτος 2018-2019, ώστε να τους αποδοθεί ποσοστό θέσεων κατά προσέγγιση ανάλογο με το ποσοστό τους σε σχέση με το σύνολο των υποψηφίων του σχολικού έτους 2019-2020."
Αναφέρει ξεκάθαρα στο σύνολο των υποψηφίων του σχολικού έτους 2019-2020
Θα έπρεπε λοιπόν να διαμαρτυρυθουν τότε (δεν το εκαναν)
Στις αρχες Ιουνίου δημοσιεύτηκε το πσοσοτό των παλιών 9,51 που ειναι αποτελεσμα της εφαρμογής της εγυκλίου .Θα έπρεπε λοιπόν να διαμαρτυρηθούν τότε (δεν το εκαναν)
Αρχισαν οι διαμαρτυρίες όταν βγήκαν τα αποτελέσματα και κάποιοι όπως ειναι φυσικό δεν θα καταφέρουν να περάσουν.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Οπως λέει καιτο υπουργείο παιδείας ,Σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 1 του αρ. 166 του Ν. 4635/2019 (ΦΕΚ 167 Α’), σαφώς ορίζεται ότι το αποδιδόμενο ποσοστό παλαιού συστήματος προκύπτει από την αριθμητική σύγκριση των δύο κατηγοριών υποψηφίων, παλαιού και νέου συστήματος.

Ακόμη ο τρόπος υπολογισμού του ποσοστου ηταν γνωστός ΑΠΟ ΤΗΝ 23-1-2020 την εγκυκλιο του υπουργειου παιδείας

Εγκύκλιος ενημέρωσης για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ 2020 με το ΠΑΛΑΙΟ σύστημα (μόνο απόφοιτοι)


που αναφέρει ξεκάθαρα "Το ποσοστό αυτό ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, αφού οριστικοποιηθεί ο αριθμός των αποφοίτων των προηγούμενων ετών που θα διαγωνισθούν με το σύστημα που ίσχυσε το σχολικό έτος 2018-2019, ώστε να τους αποδοθεί ποσοστό θέσεων κατά προσέγγιση ανάλογο με το ποσοστό τους σε σχέση με το σύνολο των υποψηφίων του σχολικού έτους 2019-2020."
Αναφέρει ξεκάθαρα στο σύνολο των υποψηφίων του σχολικού έτους 2019-2020
Θα έπρεπε λοιπόν να διαμαρτυρυθουν τότε (δεν το εκαναν)
Στις αρχες Ιουνίου δημοσιεύτηκε το πσοσοτό των παλιών 9,51 που ειναι αποτελεσμα της εφαρμογής της εγυκλίου .Θα έπρεπε λοιπόν να διαμαρτυρηθούν τότε (δεν το εκαναν)
Αρχισαν οι διαμαρτυρίες όταν βγήκαν τα αποτελέσματα και κάποιοι όπως ειναι φυσικό δεν θα καταφέρουν να περάσουν.
αυτο λεμε.εχουν δικιο απλα το χανουν με την χρονικη στιγμη που διαλεξαν να στειλουν την επιστολη
 

mickie

Νεοφερμένος

Ο mickie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 26 μηνύματα.
σωστα τα λεσ ΔΕΝ το καναμαι τοτε και τι συμαινει αυτο? Κανεισ δεν φανταζοταν οτι απο τισ 7000μαθητεσ παλαιο θα ειναι 2300 στο 3 πεδιο Αλλα σε καθε περιπτωση αναιρει τα ποσοστα σημερα που φενεται ξεκαθαρα ποσοι δωσαμε και που ςστε να δωθει το σωστο ποσοστο σε ολουσ? Μιν ξεχνασ οτι οταν η υλη μειωθηκε για το νεο και ειπαν οτι δεν θα μειωθεο στο παλαιο γιατι την εχουμε διδαχθει ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ολοι γιατι αυτο ειταν το δικαιο.Αν λοιπον σκεφτεσαι οτι δικαιο και σωστο εινε να εποφεληθεισ περνοντασ / ΚΛΕΒΩΝΤΑΣ ποσοστο απο τουσ αλλουσ , ΕΓΩ θα μεινω απο εκσω αλλα και εσυ αυτο θα εισαι ΠΑΝΤΑ.. καλα αποτελεσματα σε ολουσ
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
24-07-20 Δελτία Τύπου των 1)Επαναληπτικών Πανελλαδικών ΓΕΛ και Ειδικών Μαθημάτων, 2)Επαναληπτικών Πανελλαδικών ΕΠΑΛ καθώς και 3)εξετάσεων Ελλήνων του Εξωτερικού

 

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα με τις "δοσμένες" θέσεις παλαιό-νέο και "αδικημένοι" υφίστανται ένθεν-κακείθεν (ανάλογα από πια σκοπιά το βλέπει ο καθένας)... Περιπτωσιολογίες:

α) στο παλαιό σύστημα με πανελλήνιες το Υπ. Παιδείας έδωσε το 9,51% "οριζόντια", βάσει αιτήσεων υποψηφίων σε νέο και παλαιό (αναλογία). Βρήκαν αυτό το κριτήριο και το εφάρμοσαν...

β) δεν γίνεται να πει "ανά πεδίο" τόσο το ποσοστό στο ένα και τόσο στο άλλο για τους παλαιούς με πανελλήνιες, γιατί, μεταξύ άλλων, στο παλαιό σύστημα δεν υπάρχει ομάδα προσανατολισμού στο λύκειο που απευθύνεται σε δεδομένο επιστημονικό πεδίο και μόνο, όπως συμβαίνει στο νέο με πανελλήνιες (για το 3ο που γίνεται ο "καβγάς", στο παλαιό με πανελλήνιες οι υποψήφιοι στο επιστημονικό πεδίο "υγείας & ζωής" δεν είναι αυστηρά στο αυτό πεδίο και μόνο -όπως στο νέο- αλλά και σε άλλο πεδίο, π.χ. θετικών και τεχνολογικών επιστημών).

γ) κατ' επέκταση, υποψήφιοι άλλων πεδίων (στο παλαιό με πανελλήνιες) μπορούν να είναι και στο "επιστημών & υγείας" (στο νέο, όπως ξέρετε, δεν γίνεται... είσαι σε μία ομάδα προσανατολισμού για ένα επιστημονικό πεδίο).

δ) με πανελλήνιες, οι παλαιοί διαγωνίζονται μόνο μεταξύ τους και αυτό με τα ποσοστά δεν βγάζεις άκρη "πως θα ήταν, αναλογικά" όταν διαγωνίζονται νέοι και παλαιοί μεταξύ τους (δεν είναι ίδια τα ποσοστά ανά βαθμολογική κλίμακα που στοχεύει ο καθένας τμήματα επιθυμίας και αυτό "αλλοιώνεται" ακόμα περισσότερο, όταν οι παλαιοί διαγωνίζονται μόνο μεταξύ τους σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, που νέοι & παλιοί με πανελλήνιες διαγωνίζονται μαζί).

ε) υπάρχουν παλαιοί, που διάλεξαν πανελλήνιες με το νέο σύστημα (και άρα οι νέοι δεν είναι σίγουρα μόνο μεταξύ τους, όπως οι παλαιοί με το παλαιό σύστημα).

στ) οι παλαιοί είχαν και την επιλογή κατάθεσης μηχανογραφικού 10% (6-4%), που δεν έχουν οι νέοι...

ζ) οι παλαιοί είχαν την ευκαιρία να περάσουν στο τμήμα της επιθυμίας τους και μία ακόμα φορά τουλάχιστον και τώρα έχουν τη δεύτερη (ή περισσότερες φορές) να προσπαθήσουν ξανά για το τμήμα που επιθυμούν (που δεν έχουν οι νέοι) και είναι πιο έμπειροι επί της διαδικασίας σε σχέση με τους νέους (που οι νέοι είχαν και το σχολείο... μέχρι Μάρτιο για φέτος).

η) οι παλαιοί δεν είχαν φέτος την "άπλα" των πιθανοτήτων να μπουν στο τμήμα που θέλουν, που είχαν ως παλαιοί προηγούμενες χρονιές.

Και ό,τι άλλο σκεφτεί κάποιος άλλος...
 

alpha.kappa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alpha.kappa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Γονιός Φοιτητή. Έχει γράψει 126 μηνύματα.
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα με τις "δοσμένες" θέσεις παλαιό-νέο και "αδικημένοι" υφίστανται ένθεν-κακείθεν (ανάλογα από πια σκοπιά το βλέπει ο καθένας)... Περιπτωσιολογίες:

α) στο παλαιό σύστημα με πανελλήνιες το Υπ. Παιδείας έδωσε το 9,51% "οριζόντια", βάσει αιτήσεων υποψηφίων σε νέο και παλαιό (αναλογία). Βρήκαν αυτό το κριτήριο και το εφάρμοσαν...

β) δεν γίνεται να πει "ανά πεδίο" τόσο το ποσοστό στο ένα και τόσο στο άλλο για τους παλαιούς με πανελλήνιες, γιατί, μεταξύ άλλων, στο παλαιό σύστημα δεν υπάρχει ομάδα προσανατολισμού στο λύκειο που απευθύνεται σε δεδομένο επιστημονικό πεδίο και μόνο, όπως συμβαίνει στο νέο με πανελλήνιες (για το 3ο που γίνεται ο "καβγάς", στο παλαιό με πανελλήνιες οι υποψήφιοι στο επιστημονικό πεδίο "υγείας & ζωής" δεν είναι αυστηρά στο αυτό πεδίο και μόνο -όπως στο νέο- αλλά και σε άλλο πεδίο, π.χ. θετικών και τεχνολογικών επιστημών).

γ) κατ' επέκταση, υποψήφιοι άλλων πεδίων (στο παλαιό με πανελλήνιες) μπορούν να είναι και στο "επιστημών & υγείας" (στο νέο, όπως ξέρετε, δεν γίνεται... είσαι σε μία ομάδα προσανατολισμού για ένα επιστημονικό πεδίο).

δ) με πανελλήνιες, οι παλαιοί διαγωνίζονται μόνο μεταξύ τους και αυτό με τα ποσοστά δεν βγάζεις άκρη "πως θα ήταν, αναλογικά" όταν διαγωνίζονται νέοι και παλαιοί μεταξύ τους (δεν είναι ίδια τα ποσοστά ανά βαθμολογική κλίμακα που στοχεύει ο καθένας τμήματα επιθυμίας και αυτό "αλλοιώνεται" ακόμα περισσότερο, όταν οι παλαιοί διαγωνίζονται μόνο μεταξύ τους σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, που νέοι & παλιοί με πανελλήνιες διαγωνίζονται μαζί).

ε) υπάρχουν παλαιοί, που διάλεξαν πανελλήνιες με το νέο σύστημα (και άρα οι νέοι δεν είναι σίγουρα μόνο μεταξύ τους, όπως οι παλαιοί με το παλαιό σύστημα).

στ) οι παλαιοί είχαν και την επιλογή κατάθεσης μηχανογραφικού 10% (6-4%), που δεν έχουν οι νέοι...

ζ) οι παλαιοί είχαν την ευκαιρία να περάσουν στο τμήμα της επιθυμίας τους και μία ακόμα φορά τουλάχιστον και τώρα έχουν τη δεύτερη (ή περισσότερες φορές) να προσπαθήσουν ξανά για το τμήμα που επιθυμούν (που δεν έχουν οι νέοι) και είναι πιο έμπειροι επί της διαδικασίας σε σχέση με τους νέους (που οι νέοι είχαν και το σχολείο... μέχρι Μάρτιο για φέτος).

η) οι παλαιοί δεν είχαν φέτος την "άπλα" των πιθανοτήτων να μπουν στο τμήμα που θέλουν, που είχαν ως παλαιοί προηγούμενες χρονιές.

Και ό,τι άλλο σκεφτεί κάποιος άλλος...

Οι Πανελλήνιες δεν ειναι τοσι δικαιες οσο φαινονται

Μιλάνε κάποιοι απο το παλίο για αδικία και κοιτάνε μόνο την ιατρική που τους ενδιαφέρει

Στις υπόλοιπες "κοινές" σχολές έχουν πολύ περισσότερο (9,51%) ποσοστό απο οτι σας αναλογεί

Θα σας φέρω ενα παράδειγμα το Χημικό ΕΚΠΑ με 94 θέσεις
Αυτοί που έδιναν με το παλιο θετικής έπρεπε να πάρουν ποσοστό 5,81% και το υγείας 7,59
Τώρα παίρνουν 9,51 % . Ειναι δίκαιο
Υπάρχουν 52 "κοινές" σχολές που αυτοί που έδωσαν με το παλιό έχουν παραπάνω ποσοστά.
Βαριέμε να υπολογίσω ποσες θεσεις παραπάνω παιρνουν σχε σχεση με το νέο
Και εξέτασα μόνο το 2ο και το 3ο Πεδίο
Αυτοί που πραγματικά αδικούνται είναι οι φετινοί τελειόφοιτοι 3ο πεδίο
Που τους δίνει μόνο το 36% των θέσεων





Και μια και μιλάμε για αδικίες ..
Αδικία δεν είναι το ποσοστό 5% των ΕΠΑΛ στην ιατρική νομική κλπ και 10% στις άλλες σχολές ?
Αδικία δεν είναι το ποσοστό 10% των αποφοίτων χωρίς εξετάσεις ?
Αδικία δεν ειναι η μη ύπαρξη ποσόστωσης σε κοινές σχολές προσβάσιμες απο πεδία διαφορετικής διαβάθμισης θεμάτων ?
Τοσα χρόνια αδικία
Ας ακυρώσουμε και να ξανακάνουμε τις πανελλήνιες των τελευταίων ετών ...
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top