UncleJ

Νεοφερμένος

Ο UncleJ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Θεωρώ απαραίτητη την αναφορά στον θεματικό πυρήνα του κειμένου. Είναι σημαντικό να δώσεις στον διορθωτή να καταλάβει ότι κατανόησες το κείμενο στην ουσία του, ενώ θα βοηθήσει και εσένα να διαρθρώσεις την περίληψη σου με βάση το βασικό θέμα, το οποίο θα έχεις καταγράψει και στο οποίο θα ανατρέχεις διαρκώς.
Απλά πλέον με την συνεξεταση αναμένεται να ζητηθεί περίληψη σε ένα μόνο απόσπασμα του κειμένου ( π.χ. στις 3 τελευταίες παραγράφους) οπότε προσωπικά συνήθως δεν αναφέρομαι στο γενικό θέμα αλλά μόνο στο ζητούμενο, πιστεύετε πως είναι κακό;
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 949 μηνύματα.
Απλά πλέον με την συνεξεταση αναμένεται να ζητηθεί περίληψη σε ένα μόνο απόσπασμα του κειμένου ( π.χ. στις 3 τελευταίες παραγράφους) οπότε προσωπικά συνήθως δεν αναφέρομαι στο γενικό θέμα αλλά μόνο στο ζητούμενο, πιστεύετε πως είναι κακό;
Για το νέο σύστημα δεν γνωρίζω αν είναι υποχρεωτική η αναφορά στον θεματικό πυρήνα του κειμένου. Αυτό που είπα απευθυνόταν στην κοπέλα που δίνει με το παλαιό σύστημα.
 

Astrapig

Νεοφερμένος

Η Astrapig αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Οκ δίνω με το παλαιό και δεν έχω γράψει ούτε μια έκθεση φέτος για πείτε τι πρέπει να μάθω
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Οκ δίνω με το παλαιό και δεν έχω γράψει ούτε μια έκθεση φέτος για πείτε τι πρέπει να μάθω
Σε προηγούμενο δημοσίευμα είδα που ρωτούσες για μετεγγραφές, τελικά πανελλήνιες δίνεις ή μετεγγραφή θέλεις;
 

Astrapig

Νεοφερμένος

Η Astrapig αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Σε προηγούμενο δημοσίευμα είδα που ρωτούσες για μετεγγραφές, τελικά πανελλήνιες δίνεις ή μετεγγραφή θέλεις;


Ήθελα να δω άμα πάρω καμιά μεταγραφή και ηρεμήσω πως ακόμα και αν δεν γράψω καλά περάσω στην πόλη μου αλλα τελικά απλά δεν με νοιάζει όσο γράψω.
Ωραία προφίλ με τον Gintama btq
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Τι σχολή είσαι και πού θα ήθελες να περάσεις ;

Σε ευχαριστώ πολύ, ελάχιστοι το γνωρίζουν !
 

Astrapig

Νεοφερμένος

Η Astrapig αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Τι σχολή είσαι και πού θα ήθελες να περάσεις ;

Σε ευχαριστώ πολύ, ελάχιστοι το γνωρίζουν !



Πέρασα Κοζάνη μηχανικός και απλά θέλω να περάσω Θεσσαλονίκη δεν με νοιάζει τι περάσω. Χειρότερη περίπτωση Σέρρες να πηγαινοέρχομαι
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Έκανες καθόλου προετοιμασία γενικά στα μαθήματα που δίνεις ή απλώς θα πας να γράψεις ότι θυμάσαι;
 

Astrapig

Νεοφερμένος

Η Astrapig αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Έκανες καθόλου προετοιμασία γενικά στα μαθήματα που δίνεις ή απλώς θα πας να γράψεις ότι θυμάσαι;

Έκανα πολύ μικρή γιατί είχα κάτι θεματακια υγείας. ΑΟΘ ξερω περίπου θεωρία και ασκήσεις, μαθηματικά ξέρω καλά θεωρία και λίγο ασκήσεις απλά έκθεση και πληροφορική δεν έκανα σχεδόν τίποτα
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Επειδή είναι έκθεση δεν είναι τόσο απέξω να μάθεις πράγματα, απλώς με εξάσκηση θα μπορούσες να προετοιμαστείς καλύτερα. Τώρα βέβαια, 1 μέρα πριν δεν ξέρω αν βοηθήσει να διαβάσεις κάτι, τι να διαβάσεις κι όλας, αν έχεις κάποιο βοήθημα στην έκθεση να ρίξεις λίγο καμία ματιά στα θέματα/στις ιδέες ανάπτυξης της έκθεσης, ώστε μήπως και θυμηθείς την Δευτέρα και χρησιμοποιήσεις κάτι ή ταιριάζει και μπορείς να το προσθέσεις στο άρθρο/δοκίμιο/ομιλία που θα γράψεις.
https://www.filologikigonia.gr/ekpa...fsi/paragogi-logou/493-arthro-epistoli-omilia να συμπεριλάβεις αυτούς τους κανόνες ανάλογα το κειμενικό είδος που θα κληθείς να αναπτύξεις. :)
 

Astrapig

Νεοφερμένος

Η Astrapig αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Επειδή είναι έκθεση δεν είναι τόσο απέξω να μάθεις πράγματα, απλώς με εξάσκηση θα μπορούσες να προετοιμαστείς καλύτερα. Τώρα βέβαια, 1 μέρα πριν δεν ξέρω αν βοηθήσει να διαβάσεις κάτι, τι να διαβάσεις κι όλας, αν έχεις κάποιο βοήθημα στην έκθεση να ρίξεις λίγο καμία ματιά στα θέματα/στις ιδέες ανάπτυξης της έκθεσης, ώστε μήπως και θυμηθείς την Δευτέρα και χρησιμοποιήσεις κάτι ή ταιριάζει και μπορείς να το προσθέσεις στο άρθρο/δοκίμιο/ομιλία που θα γράψεις.
https://www.filologikigonia.gr/ekpa...fsi/paragogi-logou/493-arthro-epistoli-omilia να συμπεριλάβεις αυτούς τους κανόνες ανάλογα το κειμενικό είδος που θα κληθείς να αναπτύξεις. :)


Χίλια ευχαριστώ για τον χρόνο σου! Θα τα τσεκαρω!
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
παιδια σχετικά με την αξιολόγηση του εισαγωγικού συλλογισμού πρέπει να ξέρω αν ειναι συλλογισμος με γενίκευση, αιτιο αποτέλεσμα και αναλογια;
Ξερω οτι Γενικά αυτα ειναι τροποι ανάπτυξης αλλα στον τρόπο αξιολόγησης επιχειρήματος πρέπει να τα αναφέρω; Ευχαριστώ :)
 

uni77

Δραστήριο μέλος

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
παιδια σχετικά με την αξιολόγηση του εισαγωγικού συλλογισμού πρέπει να ξέρω αν ειναι συλλογισμος με γενίκευση, αιτιο αποτέλεσμα και αναλογια;
Ξερω οτι Γενικά αυτα ειναι τροποι ανάπτυξης αλλα στον τρόπο αξιολόγησης επιχειρήματος πρέπει να τα αναφέρω; Ευχαριστώ :)
εισαγωγικος συλλογισμός?
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
εισαγωγικος συλλογισμός?


Αχ σόρρυ ηθελα να πω επαγωγικος😅
Διάβαζα γενικά για αξιολόγηση επιχειρημάτων και επεσε σε μια παράγραφο που αναφέρεται σε επαγωγικο συλλογισμό με γενίκευση , αιτιο αποτέλεσμα κτλ .
Αυτα χρειάζονται;
Νομιζα λεγαμε σκετο παραγωγικο η επαγωγικο στη συλλογιστική πορεια κι έγκυρο η αναληθές για αξιολόγηση του επιχειρήματος .
τωρα με τι τρόπο αναλύεται η επαγωγική συλλογιστική πρώτη φορα άκουσα .
Παραθέτω σχετικη εικονα γιατί τα ειπα μπερδεμένα .
 

Συνημμένα

  • 15920772873841387606366037082027.jpg
    4.9 MB · Εμφανίσεις: 86

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Χίλια ευχαριστώ για τον χρόνο σου! Θα τα τσεκαρω!
Αν μπορώ να βοηθήσω και κάπως αλλιώς γράφεις είτε εδώ είτε σε προσωπικό μήνυμα. Να σαι καλά και να πας όσο καλύτερα μπορείς !

@Alizoula2
Στο κάτω μέρος έχει τις απαντήσεις των θεμάτων, όπου δεν αναφέρει κάπου κάτι επιπλέον, πέρα από το αν είναι επαγωγικός ή παραγωγικός.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Αν μπορώ να βοηθήσω και κάπως αλλιώς γράφεις είτε εδώ είτε σε προσωπικό μήνυμα. Να σαι καλά και να πας όσο καλύτερα μπορείς !

@Alizoula2
Στο κάτω μέρος έχει τις απαντήσεις των θεμάτων, όπου δεν αναφέρει κάπου κάτι επιπλέον, πέρα από το αν είναι επαγωγικός ή παραγωγικός.

β. Δε δίνονται ερωτήματα που στηρίζονται σε μεταγλωσσικούς ορούς ή ζητούν την αναπαραγωγή τους (π.χ. τρόποι ανάπτυξης παραγράφου, χαρακτηρισμοί συλλογισμών ως προς τη μορφή ή τη συλλογιστική πορεία, χαρακτηριστικά κειμενικουύ είδους, τροπικότατα, ονοματοποίηση κ.ά). […] Οι μαθητές και οι μαθήτριες χρήσιμο είναι να εξοικειωθούν με τις γνώσεις που περιέχονται στο γλωσσάρι, να τις χρησιμοποιούν λειτουργικά ως εργαλεία ανάλυσης των κείμενων, προκειμένου να αντιλαμβάνονται τον ρόλο που έχουν στη διαμόρφωση του νοήματος. Υπ’ αυτή την έννοια οι μαθητές και οι μαθήτριες μπορούν να αξιοποιούν – δυνητικά και όχι αποκλειστικά - τους μεταγλωσσικούς ορούς που τους/τις βοηθούν στη σαφέστερη διατύπωση της απάντησής τους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

uni77

Δραστήριο μέλος

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Αχ σόρρυ ηθελα να πω επαγωγικος😅
Διάβαζα γενικά για αξιολόγηση επιχειρημάτων και επεσε σε μια παράγραφο που αναφέρεται σε επαγωγικο συλλογισμό με γενίκευση , αιτιο αποτέλεσμα κτλ .
Αυτα χρειάζονται;
Νομιζα λεγαμε σκετο παραγωγικο η επαγωγικο στη συλλογιστική πορεια κι έγκυρο η αναληθές για αξιολόγηση του επιχειρήματος .
τωρα με τι τρόπο αναλύεται η επαγωγική συλλογιστική πρώτη φορα άκουσα .
Παραθέτω σχετικη εικονα γιατί τα ειπα μπερδεμένα .

Ανησυχησα!😅 λεω πρωτη φορα βλεπω τετοιον συλλογισμο.
Και ναι γενικά και απ'οσο ξερω δεν χρειαζεται να το πεις εκτος αν στο ζητησει. Τουλαχιστον στο φροντιστήριο δεν μας τα ειχαν μαθει αυτα
 

olga123

Νεοφερμένος

Η olga123 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Αχ σόρρυ ηθελα να πω επαγωγικος😅
Διάβαζα γενικά για αξιολόγηση επιχειρημάτων και επεσε σε μια παράγραφο που αναφέρεται σε επαγωγικο συλλογισμό με γενίκευση , αιτιο αποτέλεσμα κτλ .
Αυτα χρειάζονται;
Νομιζα λεγαμε σκετο παραγωγικο η επαγωγικο στη συλλογιστική πορεια κι έγκυρο η αναληθές για αξιολόγηση του επιχειρήματος .
τωρα με τι τρόπο αναλύεται η επαγωγική συλλογιστική πρώτη φορα άκουσα .
Παραθέτω σχετικη εικονα γιατί τα ειπα μπερδεμένα .

Ναι είναι μέσα στην ύλη,απλα δεν εχει ζητηθεί μέχρι στιγμής στις πανελληνιες,απο οσο γνωρίζω δηλαδη.
Δεν ειναι κατι το περιπλοκο παντως.
Τρια ειναι τα είδη επαγωγικων επιχειρηματων:
Με γενικευση(οταν απο κατιπολυ ειδικο οδηγουμαστε στο πολυ γενικο)
Με αιτιο-αποτελεσμα (οταν προηγειται το αιτιο και ακολουθει το αποτελεσμα)
Με αναλογια(οταν εχουμε συγκριση δυο πραγματων που ανηκουν στην ιδια κατηγορια)
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Στον σύνδεσμο αναφέρονται τα 4 ερωτήματα (Α, Β, Γ και Δ) του συγκεκριμένου μαθήματος (Έκθεση - Λογοτεχνία) και τι ερωτήσεις μπορεί να τεθούν όπως και τι αναμένεται περίπου από τους συμμετέχοντες να απαντήσουν στο κάθε ερώτημα με βάση τις οδηγίες του Υπουργείου για τις πανελλήνιες 2019-2020. Επειδή κάποιοι μπορεί να μπερδεύτηκαν με τους συλλογισμούς και τι θα ζητηθεί κλπ.
Δεν εξετάζεται η παπαγαλία στο συγκεκριμένο μάθημα, αλλά η κρίση του υποψηφίου κυρίως.


Μία περίληψη θα ζητήσει στο Α ερώτημα, στο Β θα έχει 3 υπο-ερωτήματα σχετικά με το κείμενο, κατανόησή του, κάποιες ασκήσεις, ή να εντοπίσετε κάποια στοιχεία του κειμένου, ξεκάθαρα ερωτήματα, το Γ αφορά το νέο κομμάτι της Λογοτεχνίας, και το Δ η Έκθεση ιδεών που θα κληθείτε να αναπτύξετε, σε μικρότερης έκτασης βέβαια.

Δεν γράφουμε κάτι καινούριο, δεν άλλαξε κάτι τελευταία στίγμη, μην ανησυχείτε πως δεν έχετε διαβάσει κάποιο πιθανό ερώτημα. Μια χαρά θα τα πάτε :)
 
Τελευταία επεξεργασία:

kvstas92

Νεοφερμένος

Ο kvstas92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Καλη επιτυχια σε ολους
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 949 μηνύματα.
Αγαπητές υποψήφιες, αγαπητοί υποψήφιοι,

Σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να επιτύχετε στις εξετάσεις σας! Να είστε ψύχραιμοι, συγκεντρωμένοι και αποφασισμένοι να δώσετε τον καλύτερό σας εαυτό! Μόνο έτσι θα πετύχετε και θα δικαιώσετε την προσπάθεια που καταβάλλατε τα χρόνια της προετοιμασίας σας. Είναι μία εξέταση που θα σας ανοίξει διάπλατα τις πόρτες της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ακόμη κι αν δεν πετύχετε το στόχο σας φέτος, να είστε σίγουροι ότι προσπαθήσατε και πως δεν χάθηκε ο κόσμος! Υπάρχουν πολλές διέξοδοι και πολλές ευκαιρίες για να ξαναπροσπαθήσετε.

ΑΡΙΣΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! :thumbsup:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top