Dimitris9

Δραστήριο μέλος

Ο Dimitris9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 411 μηνύματα.
Βρεπαιδιά, καλημερα, διάβασα τις εισαγωγές απο το καινουργιο βιβλίο των αρχαίων (φακελο υλικού ) και δεν εχουν καμια σχεση με την παλια. Την εισαγωγή δηλαδη που δίνανε εως το 2019. Η παλια πλεον δεν ειναι στην ύλη;;
 

madeingreece

Νεοφερμένος

Η madeingreece αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Ακυρη ερωτηση😅 αλλα μπορει καποιος να με συμβουλευσει για το πώς μπορώ να απαντησω σωστα σε ερμηνευτικη ερωτηση με παραλληλο κειμενο? Δηλαδη πώς να ξεκινησω, αν πρεπει να αναφερω πρωτα τις θεσεις του καθενος απο τους δυο συγγραφεις και ύστερα σε τριτη παραγραφο να γραψω αν οι αποψεις τους αντιτιθενται μεταξυ τους ή οχι κτλ.
Κατά 99% θα χρειαστεί σύγκριση του Παράλληλου Κειμένου με το Κείμενο Αναφοράς. Σε αυτήν την περίπτωση, παρουσιάζεις ό,τι αναγράφεται και υποστηρίζεται για το συγκεκριμένο θέμα απο τον συγγραφέα του παράλληλου (1 παράγραφος) ύστερα ό,τι αναγράφεται και υποστηρίζεται απο τον συγγραφέα του κειμένου αναφοράς (άλλη μια παράγραφος) και κάνεις άλλη μια τρίτη παράγραφο (κάτι σαν συμπέρασμα) όπου λες εαν τελικά οι απόψεις συγκλίνουν ή αποκλίνουν και φυσικά αιτιολογείς.
 

JohnGreek

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο JohnGreek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Καλησπερα ειμαι μαθητρια τριτης λυκειου και αυτο που εχω να προτεινω στο υπουργειο ειναι να εχουμε ελευθερη προσβαση στις σχολες με κριτηριο ομως το απολυτηριο λυκειου...δεν γινεται να μας εχουν σαν μπαλακι πινγκ πονγκ να μην μας λενε ξεκαθαρα τι θα γινει αν θα μειωσουν υλη και ποια κεφαλαια θα ναι...ελεος κατι πρεπει να γινει εγκαιρως!!
Καταστροφική επιλογή θα έλεγα...

Αρχικά τα παιδιά των ιδιωτικών με τους εύκολους βαθμούς θα μπουν όπου γουστάρουν, τα παιδιά από ΕΠΑΛ το ίδιο και δεν θα δοθεί ούτε καν η ευκαιρία σε υποψήφιους/απόφοιτους που έχουν χαμηλό απολυτήριο να διεκδικήσουν μια θέση στην σχολή που θέλουν.
 

Baggelitsa36

Νεοφερμένος

Η Baggelitsa36 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
Αυτό με το απολυτήριο θα μπορούσε και θα έπρεπε να γίνει αν είχαμε ένα απολυτήριο με αντικειμενική αξία. Έτσι πως μπαίνουν οι βαθμοί τώρα πέραν του ότι κάτι τέτοιο θα ειναιείναι αρκετά άδικο, δεν γίνεται να εφαρμοστεί. Οι ισοβαθμίας θα είναι σχεδόν κυριολεκτικά άπειρες. Π.χ. στον τομέα της υγείας οι υποψήφιοι με 20 στο απολυτήριο θα είναι υπερπολλαπλάσιοι από τις θέσεις σε όλες τις ιατρικές της χώρας.
Εχεις δικιο σε αυτο που λες
Καλησπέρα.Είμαι απόφοιτος και θέλω να δώσω για μια σχολή με αρκετά χαμηλή βάση,να εξεταστώ με το νέο ή με το παλαιό σύστημα καλύτερα (με λατινικά που έχει το παλαιό βέβαια δεν έχω ασχοληθεί ποτέ);
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αν εχεις διαβασει κοιννιολοι
Καταστροφική επιλογή θα έλεγα...

Αρχικά τα παιδιά των ιδιωτικών με τους εύκολους βαθμούς θα μπουν όπου γουστάρουν, τα παιδιά από ΕΠΑΛ το ίδιο και δεν θα δοθεί ούτε καν η ευκαιρία σε υποψήφιους/απόφοιτους που έχουν χαμηλό απολυτήριο να διεκδικήσουν μια θέση στην σχολή που θέλουν.
Σωστο ναι παιδια σορρυ ισχυει..
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
Έχει να κάνει με την ερώτηση. Αν δεν σου ζητάει να τα συγκρίνεις δεν το κάνεις, γιατί θα σου κόψουν μόρια από αυτό. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να αρχίσεις ένα παράλληλο. Δεν είναι όπως την ιστορία όπου στον πρόλογο θέλουν να δουν συγκεκριμένα πράγματα. Δεν είναι υποχρεωτικό ότι θα κάνεις απαραίτητα 3 παραγράφους. Εσύ το κρίνεις ,ανάλογα με τη φύση της ερώτησης. Επίσης, αν κρίνεις σκόπιμο να πεις κάποιες πληροφορίες από τις εισαγωγές του φιλοσοφικού λόγου, θα το αναφέρεις.

Γεια σου Ερμιόνη :)
Οσον αφορα την ιστορία , τι εννοείς θελει συγκεκριμένο πρόλογο;
Εγω θυμάμαι αναφερόμουν στην πηγή( πρωτογενής / δευτερογενής)
εγραφα για την πηγή κι μετα για τις γνωσεις απο το σχολικό .
Γνωρίζεις μηπως καποια αλλη δομη/ εκφράσεις που μπορω να χρησιμοποιήσω;
Ευχαριστώ πολυ , κι ελπίζω να μην σου ειναι κόπος :))
 

Ermioni89

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ermioni89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Γεια σου, δεν μου είναι κοπος και χωρίς να το παινευτω, όποτε γράφω πηγές, τις γράφω άριστα (χάνω μονάδες από το πρώτο θέμα.. έλεος 😂). Αυτό που λες είναι ο συγκεκριμένος πρόλογος που σου λέω. Προφανώς μπορείς να τα αναφέρεις σε άλλο σημείο αλλά είναι πιο δύσκολο. Λες (όπως όλοι που θα δώσουν είτε με το παλιό είτε με το νέο σύστημα): ποιες είναι δευτερογενής πρωτογενής, τους συγγραφείς και από που το πήραν, για να είσαι καλυμμένη μη σου πω βάλε ο,τι πληροφορία σου δώσουν από κάτω στη πηγή, αν είναι άμεση ή έμμεση, αν είναι υποκειμενική αντικειμενική, εάν ενώ έχει γραφτεί άλλη περίοδο περιέχει πρωτογενές υλικό πληροφόρησης. Αποφυγε να πεις επιστρέφοντας στο βιβλίο (αν και αφού σπούδασες φιλολογία δεν νομίζω να έχεις τέτοιο θέμα 😋). Ουσιαστικά, να μην υπάρχουν ασυνταξιες, εκφραστικά λάθη. Στον επίλογο καλό είναι (όπως και στην έκθεση) να μην πεις εν κατακλείδι, γιατί έχει γίνει καραμέλα και μπορεί η έκθεση ή ανάλυση της πηγής να μην είναι τόσο καλή, και προδιαθέτει πολύ αρνητικά τον βαθμολογητη, ακόμα και εμένα δηλαδή, υπάρχουν χίλιες απλές λέξεις για αυτή τη σημασία, λες και αν πει εν κατακλείδι αντί για συμπερασματικά, εκεί θα φανεί το συγγραφικό του ταλέντο. Βέβαια, υπάρχουν και οι τριτογενής πηγές 😅 αλλά δεν φαίνονται ξεκάθαρα. Το "μυστικό" της πηγής είναι, είναι να αξιοποιείς όσο πιο πολύ υλικό μπορείς. Πχ μπορεί να είναι μία πηγή 2 παράγραφοι, αλλά να απαντάει μόνο η πρώτη παράγραφος, και η άλλη να μην απαντάει πουθενά, ή να μην αναφέρεται καν σε κομμάτι του βιβλίου. Εσύ το επισημαίνεις αυτό (προς το τέλος βαλε, σε μία παράγραφο τα επιπλέον στοιχεία και μετά κάνε επίλογο). Οι ερωτήσεις ώρες ώρες νομίζω είναι βρες τις διαφορές, εκείνα τα παιχνίδια που βλέπεις τι περισσεύει (έχω πάει σε άλλο επίπεδο το πώς βλέπω τις πανελλήνιες 😂, μόνο εγώ η τρελή). Για να κάνεις σύνθεση χρησιμοποιείς συνδετικές φράσεις τύπου τόσο το πρώτο κείμενο όσο και το δεύτερο..κτλ. Η ΣΎΝΘΕΣΗ Επιβάλλεται, εάν ένας μαθητής είναι αδύναμος να κάνει, αλλά γράψει παράθεση, θα πάρει τις μισές μονάδες. Στην καλύτερη από της 25 να πάρει τις 20, νομίζω στη χειρότερη 15. Στις πανελλήνιες δεν τις λέμε πηγές, αλλά κείμενα, γιατί αλλιώς θα κόψουν μονάδες. Αυτά μου έρχονται. Πάντως στα εσπερινά λύκεια η παράθεση μπορεί να βαθμολογηθεί με άριστα, στα ημερήσια όχι.
 

uni77

Δραστήριο μέλος

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Κατά 99% θα χρειαστεί σύγκριση του Παράλληλου Κειμένου με το Κείμενο Αναφοράς. Σε αυτήν την περίπτωση, παρουσιάζεις ό,τι αναγράφεται και υποστηρίζεται για το συγκεκριμένο θέμα απο τον συγγραφέα του παράλληλου (1 παράγραφος) ύστερα ό,τι αναγράφεται και υποστηρίζεται απο τον συγγραφέα του κειμένου αναφοράς (άλλη μια παράγραφος) και κάνεις άλλη μια τρίτη παράγραφο (κάτι σαν συμπέρασμα) όπου λες εαν τελικά οι απόψεις συγκλίνουν ή αποκλίνουν και φυσικά αιτιολογείς.
Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση! Πιστευω δεν υπαρχει θεμα αν αρχισω με την διατυπωση των αποψεων του συγγραφεα του κειμενου αναφορας και υστερα με αυτες του συγγραφεα του παραλληλου κειμενου, ετσι?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Γεια σου, δεν μου είναι κοπος και χωρίς να το παινευτω, όποτε γράφω πηγές, τις γράφω άριστα (χάνω μονάδες από το πρώτο θέμα.. έλεος 😂). Αυτό που λες είναι ο συγκεκριμένος πρόλογος που σου λέω. Προφανώς μπορείς να τα αναφέρεις σε άλλο σημείο αλλά είναι πιο δύσκολο. Λες (όπως όλοι που θα δώσουν είτε με το παλιό είτε με το νέο σύστημα): ποιες είναι δευτερογενής πρωτογενής, τους συγγραφείς και από που το πήραν, για να είσαι καλυμμένη μη σου πω βάλε ο,τι πληροφορία σου δώσουν από κάτω στη πηγή, αν είναι άμεση ή έμμεση, αν είναι υποκειμενική αντικειμενική, εάν ενώ έχει γραφτεί άλλη περίοδο περιέχει πρωτογενές υλικό πληροφόρησης. Αποφυγε να πεις επιστρέφοντας στο βιβλίο (αν και αφού σπούδασες φιλολογία δεν νομίζω να έχεις τέτοιο θέμα 😋). Ουσιαστικά, να μην υπάρχουν ασυνταξιες, εκφραστικά λάθη. Στον επίλογο καλό είναι (όπως και στην έκθεση) να μην πεις εν κατακλείδι, γιατί έχει γίνει καραμέλα και μπορεί η έκθεση ή ανάλυση της πηγής να μην είναι τόσο καλή, και προδιαθέτει πολύ αρνητικά τον βαθμολογητη, ακόμα και εμένα δηλαδή, υπάρχουν χίλιες απλές λέξεις για αυτή τη σημασία, λες και αν πει εν κατακλείδι αντί για συμπερασματικά, εκεί θα φανεί το συγγραφικό του ταλέντο. Βέβαια, υπάρχουν και οι τριτογενής πηγές 😅 αλλά δεν φαίνονται ξεκάθαρα. Το "μυστικό" της πηγής είναι, είναι να αξιοποιείς όσο πιο πολύ υλικό μπορείς. Πχ μπορεί να είναι μία πηγή 2 παράγραφοι, αλλά να απαντάει μόνο η πρώτη παράγραφος, και η άλλη να μην απαντάει πουθενά, ή να μην αναφέρεται καν σε κομμάτι του βιβλίου. Εσύ το επισημαίνεις αυτό (προς το τέλος βαλε, σε μία παράγραφο τα επιπλέον στοιχεία και μετά κάνε επίλογο). Οι ερωτήσεις ώρες ώρες νομίζω είναι βρες τις διαφορές, εκείνα τα παιχνίδια που βλέπεις τι περισσεύει (έχω πάει σε άλλο επίπεδο το πώς βλέπω τις πανελλήνιες 😂, μόνο εγώ η τρελή). Για να κάνεις σύνθεση χρησιμοποιείς συνδετικές φράσεις τύπου τόσο το πρώτο κείμενο όσο και το δεύτερο..κτλ. Η ΣΎΝΘΕΣΗ Επιβάλλεται, εάν ένας μαθητής είναι αδύναμος να κάνει, αλλά γράψει παράθεση, θα πάρει τις μισές μονάδες. Στην καλύτερη από της 25 να πάρει τις 20, νομίζω στη χειρότερη 15. Στις πανελλήνιες δεν τις λέμε πηγές, αλλά κείμενα, γιατί αλλιώς θα κόψουν μονάδες. Αυτά μου έρχονται. Πάντως στα εσπερινά λύκεια η παράθεση μπορεί να βαθμολογηθεί με άριστα, στα ημερήσια όχι.
Αν η δευτερη παραγραφος του κειμενου δεν απανταει στην ερωτηση που μας δινεται απο το θεμα πως μπορουμε να το συνδιασουμε με την απαντηση μας? Θα ειναι δηλαδη σαν επιπροσθετες πληροφοριες ?
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Γεια σου, δεν μου είναι κοπος και χωρίς να το παινευτω, όποτε γράφω πηγές, τις γράφω άριστα (χάνω μονάδες από το πρώτο θέμα.. έλεος 😂). Αυτό που λες είναι ο συγκεκριμένος πρόλογος που σου λέω. Προφανώς μπορείς να τα αναφέρεις σε άλλο σημείο αλλά είναι πιο δύσκολο. Λες (όπως όλοι που θα δώσουν είτε με το παλιό είτε με το νέο σύστημα): ποιες είναι δευτερογενής πρωτογενής, τους συγγραφείς και από που το πήραν, για να είσαι καλυμμένη μη σου πω βάλε ο,τι πληροφορία σου δώσουν από κάτω στη πηγή, αν είναι άμεση ή έμμεση, αν είναι υποκειμενική αντικειμενική, εάν ενώ έχει γραφτεί άλλη περίοδο περιέχει πρωτογενές υλικό πληροφόρησης. Αποφυγε να πεις επιστρέφοντας στο βιβλίο (αν και αφού σπούδασες φιλολογία δεν νομίζω να έχεις τέτοιο θέμα 😋). Ουσιαστικά, να μην υπάρχουν ασυνταξιες, εκφραστικά λάθη. Στον επίλογο καλό είναι (όπως και στην έκθεση) να μην πεις εν κατακλείδι, γιατί έχει γίνει καραμέλα και μπορεί η έκθεση ή ανάλυση της πηγής να μην είναι τόσο καλή, και προδιαθέτει πολύ αρνητικά τον βαθμολογητη, ακόμα και εμένα δηλαδή, υπάρχουν χίλιες απλές λέξεις για αυτή τη σημασία, λες και αν πει εν κατακλείδι αντί για συμπερασματικά, εκεί θα φανεί το συγγραφικό του ταλέντο. Βέβαια, υπάρχουν και οι τριτογενής πηγές 😅 αλλά δεν φαίνονται ξεκάθαρα. Το "μυστικό" της πηγής είναι, είναι να αξιοποιείς όσο πιο πολύ υλικό μπορείς. Πχ μπορεί να είναι μία πηγή 2 παράγραφοι, αλλά να απαντάει μόνο η πρώτη παράγραφος, και η άλλη να μην απαντάει πουθενά, ή να μην αναφέρεται καν σε κομμάτι του βιβλίου. Εσύ το επισημαίνεις αυτό (προς το τέλος βαλε, σε μία παράγραφο τα επιπλέον στοιχεία και μετά κάνε επίλογο). Οι ερωτήσεις ώρες ώρες νομίζω είναι βρες τις διαφορές, εκείνα τα παιχνίδια που βλέπεις τι περισσεύει (έχω πάει σε άλλο επίπεδο το πώς βλέπω τις πανελλήνιες 😂, μόνο εγώ η τρελή). Για να κάνεις σύνθεση χρησιμοποιείς συνδετικές φράσεις τύπου τόσο το πρώτο κείμενο όσο και το δεύτερο..κτλ. Η ΣΎΝΘΕΣΗ Επιβάλλεται, εάν ένας μαθητής είναι αδύναμος να κάνει, αλλά γράψει παράθεση, θα πάρει τις μισές μονάδες. Στην καλύτερη από της 25 να πάρει τις 20, νομίζω στη χειρότερη 15. Στις πανελλήνιες δεν τις λέμε πηγές, αλλά κείμενα, γιατί αλλιώς θα κόψουν μονάδες. Αυτά μου έρχονται. Πάντως στα εσπερινά λύκεια η παράθεση μπορεί να βαθμολογηθεί με άριστα, στα ημερήσια όχι.
Ευχαριστουμε πολυ Ερμιονη! Να δω πώς θα τα αφομοιωσω τωρα αυτα, δεν ειχα ιδεα οτι γραφουμε με συγκεκριμενο τροπο πηγες κλπ.
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
Γεια σου, δεν μου είναι κοπος και χωρίς να το παινευτω, όποτε γράφω πηγές, τις γράφω άριστα (χάνω μονάδες από το πρώτο θέμα.. έλεος 😂). Αυτό που λες είναι ο συγκεκριμένος πρόλογος που σου λέω. Προφανώς μπορείς να τα αναφέρεις σε άλλο σημείο αλλά είναι πιο δύσκολο. Λες (όπως όλοι που θα δώσουν είτε με το παλιό είτε με το νέο σύστημα): ποιες είναι δευτερογενής πρωτογενής, τους συγγραφείς και από που το πήραν, για να είσαι καλυμμένη μη σου πω βάλε ο,τι πληροφορία σου δώσουν από κάτω στη πηγή, αν είναι άμεση ή έμμεση, αν είναι υποκειμενική αντικειμενική, εάν ενώ έχει γραφτεί άλλη περίοδο περιέχει πρωτογενές υλικό πληροφόρησης. Αποφυγε να πεις επιστρέφοντας στο βιβλίο (αν και αφού σπούδασες φιλολογία δεν νομίζω να έχεις τέτοιο θέμα 😋). Ουσιαστικά, να μην υπάρχουν ασυνταξιες, εκφραστικά λάθη. Στον επίλογο καλό είναι (όπως και στην έκθεση) να μην πεις εν κατακλείδι, γιατί έχει γίνει καραμέλα και μπορεί η έκθεση ή ανάλυση της πηγής να μην είναι τόσο καλή, και προδιαθέτει πολύ αρνητικά τον βαθμολογητη, ακόμα και εμένα δηλαδή, υπάρχουν χίλιες απλές λέξεις για αυτή τη σημασία, λες και αν πει εν κατακλείδι αντί για συμπερασματικά, εκεί θα φανεί το συγγραφικό του ταλέντο. Βέβαια, υπάρχουν και οι τριτογενής πηγές 😅 αλλά δεν φαίνονται ξεκάθαρα. Το "μυστικό" της πηγής είναι, είναι να αξιοποιείς όσο πιο πολύ υλικό μπορείς. Πχ μπορεί να είναι μία πηγή 2 παράγραφοι, αλλά να απαντάει μόνο η πρώτη παράγραφος, και η άλλη να μην απαντάει πουθενά, ή να μην αναφέρεται καν σε κομμάτι του βιβλίου. Εσύ το επισημαίνεις αυτό (προς το τέλος βαλε, σε μία παράγραφο τα επιπλέον στοιχεία και μετά κάνε επίλογο). Οι ερωτήσεις ώρες ώρες νομίζω είναι βρες τις διαφορές, εκείνα τα παιχνίδια που βλέπεις τι περισσεύει (έχω πάει σε άλλο επίπεδο το πώς βλέπω τις πανελλήνιες 😂, μόνο εγώ η τρελή). Για να κάνεις σύνθεση χρησιμοποιείς συνδετικές φράσεις τύπου τόσο το πρώτο κείμενο όσο και το δεύτερο..κτλ. Η ΣΎΝΘΕΣΗ Επιβάλλεται, εάν ένας μαθητής είναι αδύναμος να κάνει, αλλά γράψει παράθεση, θα πάρει τις μισές μονάδες. Στην καλύτερη από της 25 να πάρει τις 20, νομίζω στη χειρότερη 15. Στις πανελλήνιες δεν τις λέμε πηγές, αλλά κείμενα, γιατί αλλιώς θα κόψουν μονάδες. Αυτά μου έρχονται. Πάντως στα εσπερινά λύκεια η παράθεση μπορεί να βαθμολογηθεί με άριστα, στα ημερήσια όχι.



Σε ευχαριστώ παρα παρα πολυ :))
Μας σωζεις ομαδικώς !
Πραγματικά εχεις χρονο να μαθεις κι το πρώτο θεμα Άριστα αρα θα σκισεις κι στα δυο θέματα :))
 

Ermioni89

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ermioni89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Λοιπόν, να απαντήσω και στους δύο
Ο,τι πληροφορία ή ολόκληρο κείμενο που δεν απαντάει στην ερώτηση μας, το επισημαίνουμε. Να θυμάστε πως για κάποιο λόγο το επέλεξαν, το συγκεκριμένο "άσχετο" χορίο. Από τη πείρα μου(σίγουρα έχω δει κοντά στις 100 πηγές και συνεχίζω να βλέπω παραπάνω), αρκετά "άσχετα" πράγματα που είδα θα ήταν τι έγινε στο μέλλον δηλαδή, τι έγινε μετά από αυτό που μου λέει το βιβλίο, ή μπορεί να δίνει επιπρόσθετες πληροφορίες που μας δείχνουν το κλίμα σε ένα ιστορικό γεγονός. Είχα κάνει μία πηγή με τον Ιωάννη Κωλέττη. Στο βιβλίο έλεγε(σε γενικές γραμμές) ότι πρώτος διατύπωσε τη μεγάλη ιδέα σελ.65 και τι σήμαινε. Αλλά είδα στη πηγή να λέει ότι πριν τη διατυπώσει στην εθνοσυνέλευση, την εξέφρασε σε ένα συνέδριο στο Παρίσι (έχει καιρό που την έκανα), και είχε απόσπασμα από τα αυτούσια λόγια του Κωλέττη (πρωτογενές υλικό). Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορείς να πεις, για να κατανοήσουμε καλύτερα το όραμα του Κωλέττη και του γαλλικού κόμματος, μπορούμε να αναφερθούμε σε επιπλέον υλικό , που δεν εξετάζεται στο σχολικό βιβλίο. Συγκεκριμένα, στο κείμενο 3... Και πάει λέγοντας. Δεν είναι τύπου , πρέπει οπωσδήποτε να πεις τη συγκεκριμένη έκφραση αλλά περίπου έτσι είναι. Ελπίζω να σε διαφωτισα. Πραγματικά, ότι διαφορετικό δείτε πρέπει να το αναφέρετε!! Ακόμα και την ημερομηνία σε περίπτωση που είναι σύμφωνα με το παλιό ημερολόγιο.
Τώρα, Έφη, οι πηγές θέλουν εξάσκηση. Μέχρι να φτάσω εδώ, έκανα οτιναναι στις πηγές και παραπονιομουν. Αλλά αν μπεις στον τρόπο σκέψης πως λύνονται, μη σου πω και του εξεταστή μπορείς να γράψεις καλά. Στα βοηθήματα, ακόμα και στα καινούργια της ιστορίας, οι πηγές δεν αναλύονται με τέτοια ακρίβεια. Μία καλή προσπάθεια έκανε το βοήθημα από το μεταίχμιο, τουλάχιστον στο πως συνδιάζει πληροφορίες. Έχω κοντά στα 10 βοηθήματα, εμ η ιστορία και οι πηγές ειδικά είναι η αδυναμία μου. Αν και τα 10 που έχω, έχουν διαφορετικό υλικό. Βρες πηγές και λύσε!! Χωρίς να σε αγχωνω. Επίσης, χωρίς να αγχωσω κάποιον που τώρα είναι α λυκείου, ίσως και δευτερα αν και δύσκολα. Στα επόμενα χρόνια, η ιστορία, οι πηγές, θα ξαναλλαξουν μορφή. Θα ζητάνε πιο πολλά πράγματα να πεις στον πρόλογο. Όπως σε ποια σχολή ανήκει ο ιστοριογράφος. Ναι, εκτός από την κοινωνιολογία υπάρχουν οι σχολές στην ιστορία. Αλλά θα έχετε υλικό για αυτό. Πολύ παλιά τα βιβλία της κατεύθυνσης είχαν τέτοια θεωρία. Απ'ότι φαίνεται, ανακυκλώνουν τα ίδια συστήματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Σε ευχαριστώ παρα παρα πολυ :))
Μας σωζεις ομαδικώς !
Πραγματικά εχεις χρονο να μαθεις κι το πρώτο θεμα Άριστα αρα θα σκισεις κι στα δυο θέματα :))
Ευχαριστώ ❤️, να 'σαι καλά, από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί όπως λένε 😋
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το πρώτο θέμα είναι όπως η δομή της κοινωνιολογίας. Εννοώντας, πρέπει να ξέρεις νερό το βιβλίο και να είσαι προσεκτικός.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Υπάρχει μια "φοβέρα" δεν ξέρω αν άλλος έχει αντιληφθεί κάτι παρόμοιο, με την ιστορία. Ότι στατιστικά, είναι το μάθημα που πατώνουν οι πιο πολλοί, δύσκολο να γράψεις 17 (που όντως είναι), μόνο αν πας φροντιστήριο θα καταφέρεις κάτι. Αυτό το άκουσα και από μαθητές και από καθηγητές φροντιστηρίου φυσικά. Και σκέφτομαι, μήπως δεν ισχύει; Γιατί δείτε πόσα πράγματα σας είπα να προσέξετε που αν δεν το κάνετε θα μειωθεί σε ορισμένες περιπτώσεις 1 μονάδα. Προφανώς δεν ισοπεδώνω τις πανελλήνιες. Αλλά όχι μερικοί να την θεωρουν και συντέλεια. Το μέσο που υπάρχει;(εγώ ο Αριστοτέλης 😂). Ή ότι αν δεν πάνε φροντιστήριο δεν θα γράψουν τίποτα. Πάντως, θέλει το χέρι να κυλάει το βασικότερο, γεγονός που προϋποθέτει ότι το βιβλίο σου έρχεται αυτόματα. Η μέση ολοκληρωμένη απάντηση μιας πηγής, ενός που κάνει φυσιολογικά γράμματα είναι 4 σελίδες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
Ευχαριστουμε πολυ Ερμιονη! Να δω πώς θα τα αφομοιωσω τωρα αυτα, δεν ειχα ιδεα οτι γραφουμε με συγκεκριμενο τροπο πηγες κλπ.



Εφη , μην αγχώνεσαι :)
Αυτα που λεει η Ερμιόνη ειναι το ιδανικό.
Κατα τα αλλα ενας μαθητής που θα γράψει πολυ καλα το πρώτο θεμα κι στο δεύτερο πιο απλά , δεν θα χασει μονάδες.
Απλα πως να στο πω , ισως να μην παρεις το 20 .
Διαφορά βοηθήματα θα δεις οτι κανουν πολυ απλη αναλυση της πηγής και χρησιμοποιούν φράσεις όπως " συμφωνα με το σχολικό βιβλίο "
Δεν ειναι λαθος , αυτος ο τροπος .Ισα ισα ειναι κι σαφεστατος.Αν λοιπον κάποιος αναλογα με τη πηγή που θα του δοθεί νιώθει οτι δεν μπορεί να κάνει την τέλεια συνδυαστική απάντηση ειναι απόλυτα θεμιτό να τα γράψει πιο απλα .
Δεν θα αξιολογηθεί αρνητικά.Απλα αν πχ πιο πριν εχει το γραπτό της Ερμιονης ο εξεταστής κι ειναι για 20 , εσυ που στην πηγή ισως τα γράψεις πιο απλα θα σαι για 19 .
Γενικα παντα στα συνδυαστικά θεματα κοιταμε να ειμαστε κατανοητοί και σαφεις .
Κανε ενα προσχεδειο στο προχειο να μη χαθεις . Πρωτο σου μέλημά είναι να γνωριζεις άριστα το βιβλιο μετά ολα τα αλλα έρχονται ( εξαλλου το εχεις ζησει ηδη μια φορα κι υποθέτω τα πήγες τελεια για να πέρασες νομικη :) )
 

uni77

Δραστήριο μέλος

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Λοιπόν, να απαντήσω και στους δύο
Ο,τι πληροφορία ή ολόκληρο κείμενο που δεν απαντάει στην ερώτηση μας, το επισημαίνουμε. Να θυμάστε πως για κάποιο λόγο το επέλεξαν, το συγκεκριμένο "άσχετο" χορίο. Από τη πείρα μου(σίγουρα έχω δει κοντά στις 100 πηγές και συνεχίζω να βλέπω παραπάνω), αρκετά "άσχετα" πράγματα που είδα θα ήταν τι έγινε στο μέλλον δηλαδή, τι έγινε μετά από αυτό που μου λέει το βιβλίο, ή μπορεί να δίνει επιπρόσθετες πληροφορίες που μας δείχνουν το κλίμα σε ένα ιστορικό γεγονός. Είχα κάνει μία πηγή με τον Ιωάννη Κωλέττη. Στο βιβλίο έλεγε(σε γενικές γραμμές) ότι πρώτος διατύπωσε τη μεγάλη ιδέα σελ.65 και τι σήμαινε. Αλλά είδα στη πηγή να λέει ότι πριν τη διατυπώσει στην εθνοσυνέλευση, την εξέφρασε σε ένα συνέδριο στο Παρίσι (έχει καιρό που την έκανα), και είχε απόσπασμα από τα αυτούσια λόγια του Κωλέττη (πρωτογενές υλικό). Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορείς να πεις, για να κατανοήσουμε καλύτερα το όραμα του Κωλέττη και του γαλλικού κόμματος, μπορούμε να αναφερθούμε σε επιπλέον υλικό , που δεν εξετάζεται στο σχολικό βιβλίο. Συγκεκριμένα, στο κείμενο 3... Και πάει λέγοντας. Δεν είναι τύπου , πρέπει οπωσδήποτε να πεις τη συγκεκριμένη έκφραση αλλά περίπου έτσι είναι. Ελπίζω να σε διαφωτισα. Πραγματικά, ότι διαφορετικό δείτε πρέπει να το αναφέρετε!! Ακόμα και την ημερομηνία σε περίπτωση που είναι σύμφωνα με το παλιό ημερολόγιο.

Να σαι καλα Ερμιονη! ευχομαι καλη επιτυχια :D
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Λοιπόν, να απαντήσω και στους δύο
Ο,τι πληροφορία ή ολόκληρο κείμενο που δεν απαντάει στην ερώτηση μας, το επισημαίνουμε. Να θυμάστε πως για κάποιο λόγο το επέλεξαν, το συγκεκριμένο "άσχετο" χορίο. Από τη πείρα μου(σίγουρα έχω δει κοντά στις 100 πηγές και συνεχίζω να βλέπω παραπάνω), αρκετά "άσχετα" πράγματα που είδα θα ήταν τι έγινε στο μέλλον δηλαδή, τι έγινε μετά από αυτό που μου λέει το βιβλίο, ή μπορεί να δίνει επιπρόσθετες πληροφορίες που μας δείχνουν το κλίμα σε ένα ιστορικό γεγονός. Είχα κάνει μία πηγή με τον Ιωάννη Κωλέττη. Στο βιβλίο έλεγε(σε γενικές γραμμές) ότι πρώτος διατύπωσε τη μεγάλη ιδέα σελ.65 και τι σήμαινε. Αλλά είδα στη πηγή να λέει ότι πριν τη διατυπώσει στην εθνοσυνέλευση, την εξέφρασε σε ένα συνέδριο στο Παρίσι (έχει καιρό που την έκανα), και είχε απόσπασμα από τα αυτούσια λόγια του Κωλέττη (πρωτογενές υλικό). Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορείς να πεις, για να κατανοήσουμε καλύτερα το όραμα του Κωλέττη και του γαλλικού κόμματος, μπορούμε να αναφερθούμε σε επιπλέον υλικό , που δεν εξετάζεται στο σχολικό βιβλίο. Συγκεκριμένα, στο κείμενο 3... Και πάει λέγοντας. Δεν είναι τύπου , πρέπει οπωσδήποτε να πεις τη συγκεκριμένη έκφραση αλλά περίπου έτσι είναι. Ελπίζω να σε διαφωτισα. Πραγματικά, ότι διαφορετικό δείτε πρέπει να το αναφέρετε!! Ακόμα και την ημερομηνία σε περίπτωση που είναι σύμφωνα με το παλιό ημερολόγιο.
Τώρα, Έφη, οι πηγές θέλουν εξάσκηση. Μέχρι να φτάσω εδώ, έκανα οτιναναι στις πηγές και παραπονιομουν. Αλλά αν μπεις στον τρόπο σκέψης πως λύνονται, μη σου πω και του εξεταστή μπορείς να γράψεις καλά. Στα βοηθήματα, ακόμα και στα καινούργια της ιστορίας, οι πηγές δεν αναλύονται με τέτοια ακρίβεια. Μία καλή προσπάθεια έκανε το βοήθημα από το μεταίχμιο, τουλάχιστον στο πως συνδιάζει πληροφορίες. Έχω κοντά στα 10 βοηθήματα, εμ η ιστορία και οι πηγές ειδικά είναι η αδυναμία μου. Αν και τα 10 που έχω, έχουν διαφορετικό υλικό. Βρες πηγές και λύσε!! Χωρίς να σε αγχωνω. Επίσης, χωρίς να αγχωσω κάποιον που τώρα είναι α λυκείου, ίσως και δευτερα αν και δύσκολα. Στα επόμενα χρόνια, η ιστορία, οι πηγές, θα ξαναλλαξουν μορφή. Θα ζητάνε πιο πολλά πράγματα να πεις στον πρόλογο. Όπως σε ποια σχολή ανήκει ο ιστοριογράφος. Ναι, εκτός από την κοινωνιολογία υπάρχουν οι σχολές στην ιστορία. Αλλά θα έχετε υλικό για αυτό. Πολύ παλιά τα βιβλία της κατεύθυνσης είχαν τέτοια θεωρία. Απ'ότι φαίνεται, ανακυκλώνουν τα ίδια συστήματα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Ευχαριστώ ❤, να 'σαι καλά, από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί όπως λένε 😋
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Το πρώτο θέμα είναι όπως η δομή της κοινωνιολογίας. Εννοώντας, πρέπει να ξέρεις νερό το βιβλίο και να είσαι προσεκτικός.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Υπάρχει μια "φοβέρα" δεν ξέρω αν άλλος έχει αντιληφθεί κάτι παρόμοιο, με την ιστορία. Ότι στατιστικά, είναι το μάθημα που πατώνουν οι πιο πολλοί, δύσκολο να γράψεις 17 (που όντως είναι), μόνο αν πας φροντιστήριο θα καταφέρεις κάτι. Αυτό το άκουσα και από μαθητές και από καθηγητές φροντιστηρίου φυσικά. Και σκέφτομαι, μήπως δεν ισχύει; Γιατί δείτε πόσα πράγματα σας είπα να προσέξετε που αν δεν το κάνετε θα μειωθεί σε ορισμένες περιπτώσεις 1 μονάδα. Προφανώς δεν ισοπεδώνω τις πανελλήνιες. Αλλά όχι μερικοί να την θεωρουν και συντέλεια. Το μέσο που υπάρχει;(εγώ ο Αριστοτέλης 😂). Ή ότι αν δεν πάνε φροντιστήριο δεν θα γράψουν τίποτα. Πάντως, θέλει το χέρι να κυλάει το βασικότερο, γεγονός που προϋποθέτει ότι το βιβλίο σου έρχεται αυτόματα. Η μέση ολοκληρωμένη απάντηση μιας πηγής, ενός που κάνει φυσιολογικά γράμματα είναι 4 σελίδες.
Eρμιονη μου να σαι καλα, προτεινω να γραψεις οταν δωσουμε με το καλο ενα εγχειριδιο με χρησιμες γνωσεις για τη μελλοντικη γενια χαχα. Να σαι καλα και πας βουρ για 20!!
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εφη , μην αγχώνεσαι :)
Αυτα που λεει η Ερμιόνη ειναι το ιδανικό.
Κατα τα αλλα ενας μαθητής που θα γράψει πολυ καλα το πρώτο θεμα κι στο δεύτερο πιο απλά , δεν θα χασει μονάδες.
Απλα πως να στο πω , ισως να μην παρεις το 20 .
Διαφορά βοηθήματα θα δεις οτι κανουν πολυ απλη αναλυση της πηγής και χρησιμοποιούν φράσεις όπως " συμφωνα με το σχολικό βιβλίο "
Δεν ειναι λαθος , αυτος ο τροπος .Ισα ισα ειναι κι σαφεστατος.Αν λοιπον κάποιος αναλογα με τη πηγή που θα του δοθεί νιώθει οτι δεν μπορεί να κάνει την τέλεια συνδυαστική απάντηση ειναι απόλυτα θεμιτό να τα γράψει πιο απλα .
Δεν θα αξιολογηθεί αρνητικά.Απλα αν πχ πιο πριν εχει το γραπτό της Ερμιονης ο εξεταστής κι ειναι για 20 , εσυ που στην πηγή ισως τα γράψεις πιο απλα θα σαι για 19 .
Γενικα παντα στα συνδυαστικά θεματα κοιταμε να ειμαστε κατανοητοί και σαφεις .
Κανε ενα προσχεδειο στο προχειο να μη χαθεις . Πρωτο σου μέλημά είναι να γνωριζεις άριστα το βιβλιο μετά ολα τα αλλα έρχονται ( εξαλλου το εχεις ζησει ηδη μια φορα κι υποθέτω τα πήγες τελεια για να πέρασες νομικη :) )
Εχεις δικιο. Απλως σκαλωνω με τις οδηγιες γιατι τοτε η καθηγητρια μου δε μου εδινε συγκεκριμενες οδηγιες οποτε θεωρουσα οτι επρεπε να τα γραψω οπως θεωρουσα σωστα, και μπορει απο τυχη να μη μετρησε στους εξεταστες (η απουσια συγκεκριμενης δομης δλδ). Θα δω και βοηθηματα, επισης εχει και πληροφοριες στο ιντερνετ. Μακαρι να μας πεσουν ευκολες πηγες τουλαχιστον να ανταπεξελθουμε επαρκως, τωρα το 20 για αποφοιτο ετσι κ αλλιως ειναι ουτοπια και λογω ελλειψης χρονου αλλα και λογω ελλειψης επαφης πια με τα μαθηματα και το ολο κλιμα των Πανελληνιων
 

Ermioni89

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ermioni89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Χαχα ευχαριστώ και πάλι Έφη. Προς τα εκεί κατευθυνομαι βασικά. Τα περισσότερα που σας έχω πει, μου τα έχει πει καθηγήτρια του σχολείου. Και μερικά είναι από προσωπική πείρα. Στις πανελλήνιες θα φανούν όλα.
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
Χαχα ευχαριστώ και πάλι Έφη. Προς τα εκεί κατευθυνομαι βασικά. Τα περισσότερα που σας έχω πει, μου τα έχει πει καθηγήτρια του σχολείου. Και μερικά είναι από προσωπική πείρα. Στις πανελλήνιες θα φανούν όλα.
Μπραβο κοριτσαρα, that's the spirit :) :) Ο,τι μαθαινουμε κ μεις θα προσπαθουμε να ενημερωνουμε!
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
παιδιά ειπα στο σχολείο να μου απαντήσει οτι ελαβε την αίτηση και τίποτα😭
Εσας σας απάντησαν;
 

uni77

Δραστήριο μέλος

Η Μαίρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 458 μηνύματα.
παιδιά ειπα στο σχολείο να μου απαντήσει οτι ελαβε την αίτηση και τίποτα😭
Εσας σας απάντησαν;
Εγω παιζει να εκανα χαζομαρα γιατι μου απαντησαν οταν την εστειλα για πρωτη φορα πως η αιτηση μου ηταν λανθασμενη. Οταν το ξαναεστειλα το εστειλα σαν απαντηση στο ιδιο μηνυμα που εστειλα την πρωτη αιτηση...Τωρα δεν ξερω να το στειλω παλι σε νεο μειλ? Τους ειπα κιολας να με ενημερωσουν αν το ειδαν η εγινε δεκτο αλλα καμια απαντηση. Φοβαμαι πως δεν το ειδαν τελικα...
 

efi25

Δραστήριο μέλος

Η efi25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 474 μηνύματα.
παιδιά ειπα στο σχολείο να μου απαντήσει οτι ελαβε την αίτηση και τίποτα😭
Εσας σας απάντησαν;
Εγω εγραψα συγκεκριμενα να μου απαντησουν γ αυτο μου απαντησαν. Σε ποιο μειλ εστειλες; γιατι στο δικο μ σχολειο μου ειπαν να στειλω στο μειλ του σχολειου οχι της λιστας εξελ
 

JohnGreek

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο JohnGreek αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 122 μηνύματα.
παιδιά ειπα στο σχολείο να μου απαντήσει οτι ελαβε την αίτηση και τίποτα😭
Εσας σας απάντησαν;
Καλά σήμερα και αύριο μην περιμένεις απάντηση εννοείται.

Αν Δευτέρα - Τρίτη δεν σου έχουν απαντήσει πάρε ένα τηλέφωνο.
 

kostas83

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kostas83 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 198 μηνύματα.
Στη Γαλλία ακυρώθηκαν οι πανεθνικές εξετάσεις(Βaccalaureat)για πρώτη φορά στην ιστορία κι εδώ η Κεραμέως στον κόσμο της, αφού ακόμα δεν έχει προχωρήσει σε μείωση της εξεταστέας ύλης. Εκτός τόπου και χρόνου πραγματικά.. https://www.kathimerini.gr/1072198/...oleonta-akyrwnontai-oi-e3etaseis-baccalaureat
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top