Πανελλήνιες 2015

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Mea Culpa

Active member

Η Ποτούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Ερώτηση προς Τεχνολογική-Θετική:
Στα Μαθηματικά κατεύθυνσης η υποπαράγραφος "Πεπερασμένο όριο ακολουθίας" στη σελ. 186 είναι εντός ύλης; Δηλαδή μπορεί να ζητηθούν οι ορισμοί της σελίδας αυτής;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Well-known member

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός του τμήματος Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 7,701 μηνύματα.
Στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης, αν ήμουν μέλος της επιτροπής θεμάτων, θα πρότεινα (μάλλον για θέμα Γ) την πλήρη μελέτη και τη γραφική παράσταση μιας συνάρτησης...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valous

New member

Ο Άρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 95 μηνύματα.
Συμφωνω με τον Δια.. θα ηταν πολυ ωραια να πεσει κατι αντιστοιχο και οχι κατι τυποποιημενο..
Και ξερω γω δεν πεφτουν μιγαδικοι :clapup: :clapup: :clapup: :clapup: :clapup: :clapup: :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mea Culpa

Active member

Η Ποτούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης, αν ήμουν μέλος της επιτροπής θεμάτων, θα πρότεινα (μάλλον για θέμα Γ) την πλήρη μελέτη και τη γραφική παράσταση μιας συνάρτησης...
Δηλαδή ένα ολόκληρο θέμα για μελέτη και χάραξη; Λίγο απίθανο το βρίσκω, δεν έχει μπει ποτέ κάτι τέτοιο απ' όσο ξέρω, αλλά ποτέ μην λες ποτέ ε;
Συνήθως όμως δεν δίνεται και πολλή σημασία στο κεφάλαιο αυτό. Εμείς στο φροντιστήριο πάντως δύο μαθήματα αφιερώσαμε και στο σχολείο ούτε μισό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikolakisofi

New member

Ο Γιωργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 48 μηνύματα.
Στο study for exams κάθε χρόνο με την έναρξη των Πανελληνίων "κατεβάζουν" το τελευταίο διαγώνισμα που είναι εφ' όλης της ύλης. Ήταν πάνω στα Ηθικά (και αρκετά δύσκολο). Όποιος το θέλει μπορώ να το ανεβάσω με τις λύσεις :)

ναι ανεβασετο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fadingfeather

New member

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 34 μηνύματα.
View attachment 5o diagwnisma.pdf

έψαξα όλο το σπίτι και δε βρήκα το διαγώνισμα, βρήκα μόνο τις λύσεις! :( (τα είχα μόνο σε φωτοτυπία δυστυχώς) Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει σε κάτι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

antonis83

New member

Ο antonis83 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 75 μηνύματα.
View attachment 58986

έψαξα όλο το σπίτι και δε βρήκα το διαγώνισμα, βρήκα μόνο τις λύσεις! :( (τα είχα μόνο σε φωτοτυπία δυστυχώς) Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει σε κάτι

Εσυ τι λες να βαλουν??:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Well-known member

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,251 μηνύματα.
Εμενα με βλεπω...
Θα καταρευσω και οχι σαν την μανωλιδου αλλα κυριολεκτικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lovermusic

New member

Ο Lovermusic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 39 μηνύματα.

Achilleas1997

Member

Ο Achilleas1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 63 μηνύματα.
Με μια προχειρη ματια ξεχασες το Bolzano, την γεωμετρικη ερμηνεια απο πανω και τον ορισμο της ακολουθιας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aristotelis10

New member

Ο aristotelis10 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 33 μηνύματα.




Παιδιά υπάρχουν και άλλες αποδείξεις ή ορισμοί στα Μαθηματικά?

Ξεχασες και την αποδειξη στην σελιδα 167.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

somebody!

Active member

Η somebody! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
ουφ.... κουράστηκα με τα αρχαία.... Τελείωσα τα ερμηνευτικά όλα πάμε τώρα επανάληψη τις εισαγωγές (θέλω να τις πω κιόλας)
Λίγο γραμματική και συντακτικό και λεξιλογιάκι.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σλοβακία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,589 μηνύματα.
Βαρέθηκα θεωρία μαθηματικών..Να δω πότε θα προλαβω να δω λυμενες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xkorko

New member

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καρδίτσα (Καρδίτσα). Έχει γράψει 105 μηνύματα.
εμένα τι να πω που μου μένει ακόμη εισαγωγή πολιτείας, και αμφιβάλλω αν θυμάμαι και τα προηγούμενα...πφ, θέλω και να τα πω, θα πάει χοντρικά 8-9 η ώρα, και πρέπει να πιάσω και γνωστό...ΓΑΜΩΤΟ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NikosDim

New member

Ο NikosDim αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 223 μηνύματα.
Είμαι ο μόνος που μου χουν μείνει τα ολοκληρώματα για το τέλος ;; :p Έχω φρικάρει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 5,950 μηνύματα.
δεν το πιστεύω ότι δεν έχω βγάλει ακόμα εισαγωγές, δεν το πιστεύω. Ελπίζω μονάχα η πολιτεία και ο πρωταγόρας να βγουν μέχρι τις 12, ώστε από κει και μετά να πιάσω αριστοτέλη (ηθικά θα κοιτάξω μόνο 6-7-8 ) Για γραμματική ή αρχικούς ούτε καν, ό,τι κάτσει πλέον, θέλω να πιστεύω ότι δε θα πέσω κάτω από 30/40 στο άγνωστο, και από 55/60 γνωστό.
Νομίζω ότι παραείναι αισιόδοξες αυτές οι βαθμολογίες, δεδομένου ότι (απ' ό,τι καταλαβαίνω) τα έχεις πιάσει αυτό το Σ/Κ τα αρχαία :P Δεν το λέω για κακό, απλά κράτα μία πισινή ότι μπορεί να πέσουν θέματα που δεν ξέρεις, ώστε να μην πέσεις από τα σύννεφα και στενοχωρηθείς ακόμη περισσότερο:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fedde le Grand

New member

Ο Fedde le Grand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 1,463 μηνύματα.




Παιδιά υπάρχουν και άλλες αποδείξεις ή ορισμοί στα Μαθηματικά?

Ορισμοί μιγαδικών; Ορισμοί γραφικής παράστασης συνάρτησης και τι ονομάζουμε συνάρτηση. Επίσης, στον Διαφ. Λογ. Ορισμός εφαπτομένης!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xkorko

New member

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Καρδίτσα (Καρδίτσα). Έχει γράψει 105 μηνύματα.
Νομίζω ότι παραείναι αισιόδοξες αυτές οι βαθμολογίες, δεδομένου ότι (απ' ό,τι καταλαβαίνω) τα έχεις πιάσει αυτό το Σ/Κ τα αρχαία :P Δεν το λέω για κακό, απλά κράτα μία πισινή ότι μπορεί να πέσουν θέματα που δεν ξέρεις, ώστε να μην πέσεις από τα σύννεφα και στενοχωρηθείς ακόμη περισσότερο:P

Άκου το βασικό θέμα μου ήταν η εισαγωγή,την ήξερα όλη τη χρονιά περιληπτικά(μόνο σε διαγωνίσματα διάβαζα επιλεγμένα κομμάτια καλά, αλλά τα ξεχνούσα μακροπρόθεσμα) και τώρα τις (χαζο)-έμαθα.Τώρα όσον αφορά το γνωστό υπήρξαν φορές μες τη χρονιά που έγραφα οεφε και αναγκάστηκα να το διαβάσω επισταμένα, οπότε μπόρεσα και έγραψα πάνω από 95. Σε ερμηνευτικές δεν χάνω συνήθως, στη μετάφραση αγνώστου χάνω 3-4, αν και τώρα που έχω να ασχοληθώ με άγνωστο κανα μήνα, βάζω τον πήχυ αρκετά χαμηλότερα.
Ας χάσω 1-2 από εισαγωγή άμα πέσει κομμάτι που δε ξέρω καλά, 1 από μετάφραση γνωστού, 2-3 από ερμηνευτικές (θα δώσω βάση σε σχόλια βιβλίου), και 10 στο άγνωστο, και είμαι εντάξει θεωρώ.
Ας κοιμηθώ και 2 ώρες, θα προσπαθήσω τα μόνα που δεν θα διαβάσω να είναι δίκη σωκράτη, 5-6 πρωταγόρα, 1-2-5-9 ηθικά, 11-12-16 πολιτικά. Ε τώρα, άμα πέσουν, είμαι τέρμα γκαντέμω, τι να πω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

ΔΕΣΜΗ3

Member

Ο ΔΕΣΜΗ3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Μιάς και αύριο έχουμε μαθηματα κατεύθυνσης να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά.Κοιτάζω συχνά το λήμμα και διαπιστώνω ,μετά λύπης, οτι υπάρχει τεράστιο άγχος.Κοιταξτε, δεν θα σας πω μην αγχώνεστε γιατί , αφενός μεν είμαι και ο ίδιος αγχώδης τύπος , αφετέρου δε ειναι αδύνατον κάποιος να μην εχει καθόλου άγχος.Αλλα μπορώ να σας πω πως ο,τι κάνατε, κάνατε.Δεν σώζεται τίποτα τώρα.Οι υπερβολές , οι "αγρυπνίες" και τα λοιπά δεν εξυπηρετούν σε τίποτα.Ηρεμια και όλα θα πάνε καλά.Το άγχος μπορεί να καταστρέψει.Τωρα, όσον αφορά τα παιδιά της Θεωρητικής, θεωρώ οτι δεν χρειάζεται επανάληψη στο λεξιλόγιο για το άγνωστο, ούτε και γραμματική.Θα ήταν καλή μια επανάληψη σε :
α)Ευθύς-Πλάγιος λόγος/
β)Εξαρτημένος υποθετικός λόγος από πλάγιο λόγο(δηλ.αποδοση ένα ειδ.απαρεμφατο,μια δυν.μετχ ή δευτερεύουσα ειδική) ή απο δευτερεύουσες προτάσεις ( την συνηθέστερη με την τελική πρόταση)
γ) Ρηματικά επίθετα σε -τεος,-τος
δ)Ανάλυση/Σύμπτυξη μετοχής
ε)Διπλή εκφορά β´ όρου σύγκρισης.
στ) Προσοχή στην υπόθεση του μη πραγματικού που δεν μετατρέπεται σε ευκτική του πλαγίου λόγου από εξάρτηση ΙΧ.
ζ)Όλες οι δευτερεύουσες προτάσεις
η) Τι σημαίνει η εκφορά της συμπερασματικής με απαρεμφατο( τα 3 δυνατό-ενδεχόμενο,όρο-συμφωνία,επιδιωκόμενο αποτέλεσμα)
θ)Η εκφορά της τελικής και με οριστική ιστορικού χρονου όταν προηγείται έκφραση του μη πραγματικού (φανερώνει ανεκπλήρωτο σκοπό)
Αυτά νομίζω ειναι αρκετά.Τώρα , καλό θα ήταν να γνωρίζει κανείς και δεύτερους τύπους αλλά τέτοια ωρα,τέτοια λόγια.Τωρα ρήματα , εάν κάποιος εχει χρόνο , ας δει τα οιδα,φημι,ειμι(=θα πάω),κειμαι και όλα τα εις -μι.Τα υπόλοιπα θεωρώ τα ξέρει η πλειονότητα.Και για αρχικούς μην σκάτε να μαθαίνετε άκυρα ρήματα.Δεν ζητάνε τόσο αρχικούς όσο εξαιρέσεις στη γραμματική (πχ το 2004 είχανε ζητήσει τον τύπο ορνιν.εκει αρκετοί θα την πάτησαν και θα έγραψαν ορνιθα εν αγνοία του κανόνος για τα βαρυτονα οδοντικοληκτα.)Επίσης, συνηρημενοι μέλλοντες και εξαιρέσεις ειναι σημαντικά.(εξετάζω-εξετω,βιβαζω-βιβω,σκεδανυμι-σκεδω,ελαυνω-ελω...).Τελος, η πρόβλεψη μου ειναι Ισοκράτης για το άγνωστο.Εύχομαι τα καλύτερα σε όλα τα παιδια.Καλη επιτυχία!!!Του χρονου η σειρά μας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nikos-V-

New member

Ο Nikos-V- αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Μιάς και αύριο έχουμε μαθηματα κατεύθυνσης να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά.Κοιτάζω συχνά το λήμμα και διαπιστώνω ,μετά λύπης, οτι υπάρχει τεράστιο άγχος.Κοιταξτε, δεν θα σας πω μην αγχώνεστε γιατί , αφενός μεν είμαι και ο ίδιος αγχώδης τύπος , αφετέρου δε ειναι αδύνατον κάποιος να μην εχει καθόλου άγχος.Αλλα μπορώ να σας πω πως ο,τι κάνατε, κάνατε.Δεν σώζεται τίποτα τώρα.Οι υπερβολές , οι "αγρυπνίες" και τα λοιπά δεν εξυπηρετούν σε τίποτα.Ηρεμια και όλα θα πάνε καλά.Το άγχος μπορεί να καταστρέψει.Τωρα, όσον αφορά τα παιδιά της Θεωρητικής, θεωρώ οτι δεν χρειάζεται επανάληψη στο λεξιλόγιο για το άγνωστο, ούτε και γραμματική.Θα ήταν καλή μια επανάληψη σε :
α)Ευθύς-Πλάγιος λόγος/
β)Εξαρτημένος υποθετικός λόγος από πλάγιο λόγο(δηλ.αποδοση ένα ειδ.απαρεμφατο,μια δυν.μετχ ή δευτερεύουσα ειδική) ή απο δευτερεύουσες προτάσεις ( την συνηθέστερη με την τελική πρόταση)
γ) Ρηματικά επίθετα σε -τεος,-τος
δ)Ανάλυση/Σύμπτυξη μετοχής
ε)Διπλή εκφορά β´ όρου σύγκρισης.
στ) Προσοχή στην υπόθεση του μη πραγματικού που δεν μετατρέπεται σε ευκτική του πλαγίου λόγου από εξάρτηση ΙΧ.
ζ)Όλες οι δευτερεύουσες προτάσεις
η) Τι σημαίνει η εκφορά της συμπερασματικής με απαρεμφατο( τα 3 δυνατό-ενδεχόμενο,όρο-συμφωνία,επιδιωκόμενο αποτέλεσμα)
θ)Η εκφορά της τελικής και με οριστική ιστορικού χρονου όταν προηγείται έκφραση του μη πραγματικού (φανερώνει ανεκπλήρωτο σκοπό)
Αυτά νομίζω ειναι αρκετά.Τώρα , καλό θα ήταν να γνωρίζει κανείς και δεύτερους τύπους αλλά τέτοια ωρα,τέτοια λόγια.Τωρα ρήματα , εάν κάποιος εχει χρόνο , ας δει τα οιδα,φημι,ειμι(=θα πάω),κειμαι και όλα τα εις -μι.Τα υπόλοιπα θεωρώ τα ξέρει η πλειονότητα.Και για αρχικούς μην σκάτε να μαθαίνετε άκυρα ρήματα.Δεν ζητάνε τόσο αρχικούς όσο εξαιρέσεις στη γραμματική (πχ το 2004 είχανε ζητήσει τον τύπο ορνιν.εκει αρκετοί θα την πάτησαν και θα έγραψαν ορνιθα εν αγνοία του κανόνος για τα βαρυτονα οδοντικοληκτα.)Επίσης, συνηρημενοι μέλλοντες και εξαιρέσεις ειναι σημαντικά.(εξετάζω-εξετω,βιβαζω-βιβω,σκεδανυμι-σκεδω,ελαυνω-ελω...).Τελος, η πρόβλεψη μου ειναι Ισοκράτης για το άγνωστο.Εύχομαι τα καλύτερα σε όλα τα παιδια.Καλη επιτυχία!!!Του χρονου η σειρά μας...

Εκεινη η στιγμη που συνειδητοποιεις οτι καποιος που παει δευτερα ξερει καλυτερο αγνωστο απο σενα :( Αυτο το αγνωστο το αφησα και θα με τιμωρησει..λαθος μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top