[Πανελλήνιες 2015] Θερινή Προετοιμασία

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,788 μηνύματα.
Φροντιστήριο, ναι... πως ακριβώς εννοείς το "γιατί" ;

Εννοοω για ποιο λογο. Εγω ημουν θεωρητικη και στη λογοτεχνια δεν εκανα. Στην ιστορια δε εκανα απο το Μαρτη και μετα εχοντας διαβασει πρωτα μονη μου. Δεν εχουν βγει ακομη τ' αποτελεσματα αλλα πιστευω τα πηγα καλα στα δυο συγκεκριμενα μαθηματα. Εχω πολλα παραδειγματα παιδιων που δεν εκαναν ιδιαιτερα σε ολα τα μαθηματα και τα πηγαν πολυ καλα, ακομη και παιδια που εδιναν περυσι χωρις σχεδον καθολου ιδιατερα και τα πηγαν καλα. Αυτο που θελω να πω ειναι να μην νομιζετε οτι τα ιδιαιτερα δεν ειναι το παν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Greysanatomy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Greysanatomy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
https://blogs.sch.gr/smichailog/ (Πολυ καλα τα διαγωνισματα του)
https://www.dimoshopoulos.gr/
https://blogs.sch.gr/smichailog/files/2012/11/LAGRANGE.pdf (ΔΕΣ ΤΟ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙς ΤΟ ΘΜΤ!)
https://blogs.sch.gr/iokaragi/ (Διαγωνισματα βλεπε , διαβασα οτι αυτος παλια ηταν στην επιτροπη θεματων)
https://maths4people.blogspot.gr/2014/04/20-2.html (Δυνατα θεματα,για επαναληψη πριν δωσεις,καπου April-may υπολογισε)
https://www.hms.gr/taxonomy/term/7,79 (Δυσκολες ασκησεις απο μαθηματικη εταιρεια,για επαναληψη)
https://eisatopon.blogspot.gr/ (Διαγωνισματα)
https://lisari.blogspot.com/ (Εχει τα παντα εδω)
https://www.youtube.com/channel/UC_081b8uEbmQblNyRGhy4mQ (Video με λυμενες ασκησεις)
https://mathematica.gr/ (Οτι πιο δυσκολο κυκλοφορει,εδω θα το βρεις)
https://docs.google.com/file/d/0B-NXYkQz4dn0MXB6Q3VDRU5JMWc/edit?pli=1 (Παλουκια θεματα,φυσικη,αστα για το τελος).
https://www.facebook.com/mathimatikosteki?fref=ts (Ποσταρει διαγωνισματα)
Mια ακομα συμβουλη,αν καποιες φορες δεν καταφερνεις να λυσεις μια ασκηση ΜΗΝ απογοητευεσαι,ολοι τα εχουμε περασει αυτα,σε μενα ηταν και αρκετα εντονο γιατι αφιερωνα πολυ χρονο στα maths επειδη μου αρεσαν,απλα συνεχιζε και μην παρατας.
Απο βοηθηματα προτεινω Α.Μπαρλα(Ελληνοεκδοτικη) η Στεργιου,εγω δουλεψα μπαρλα αλλα δεν εχει σημασια,οτι θες εσυ κανεις.
Oσο πιο γρηγορα μαθεις να μην "φοβασαι" τις ασκησεις τοσο καλυτερο για σενα.

Τον Μιχαήλογλου τον είχα μαθηματικό στην 2α και 3η Λυκείου μαθηματικά κατεύθυνσης ....Όντως έβαζε διαστημικά διαγωνίσματα στην τάξη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Filippos14

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Filippos14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 331 μηνύματα.
Τον Μιχαήλογλου τον είχα μαθηματικό στην 2α και 3η Λυκείου μαθηματικά κατεύθυνσης ....Όντως έβαζε διαστημικά διαγωνίσματα στην τάξη
Τυχερος εισαι που ειχες καλο καθηγητη,εγω φετος ειχα εναν καραγκιοζη που μας εκανε ασκησεις απο το σχολικο :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vivian.

Δραστήριο μέλος

Η Vivian. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Καλή αρχή! :clapup:
Μέχρι πότε θα κάνεις; :)

Ευχαριστώ πολύ:D
Μέχρι 31 Ιουλίου και μετά τον Σεπτέμβρη πάλι:redface:

Εγώ Πάλι Μαθηματικά κατευθυνσης και φυσική 8 και γλώσσα 4

Πολλές δεν είναι;:(

Και αν επιτρέπετε .. πόσο θα σου κοστίσει ο μήνας για τόσες ώρες ?

Δεν μας έχουν πει ακόμα τιμή ακριβώς. Υπολογίζουν όμως γύρω στα 300:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Greysanatomy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Greysanatomy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 179 μηνύματα.
Τυχερος εισαι που ειχες καλο καθηγητη,εγω φετος ειχα εναν καραγκιοζη που μας εκανε ασκησεις απο το σχολικο :D

Εμάς σκεφτόταν εκείνη την ώρα ή έβαζε από τα βοηθήματά του
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Βίβιαν εγώ 30 σταματά.
Βασικα αυτην την παρασκευή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Filippos14

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Filippos14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 331 μηνύματα.
Εμάς σκεφτόταν εκείνη την ώρα ή έβαζε από τα βοηθήματά του
Εγω οσο και αν εψαξα δεν βρηκα κανενα βοηθημα του :( .Ηθελα ενα παλιο(2004 περιπου) πρασινο μεγαλο.
Πιστευεις οτι σε βοηθησε μεσα απο το μαθημα του?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

toursi.

Νεοφερμένος

Η toursi. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Εννοοω για ποιο λογο. Εγω ημουν θεωρητικη και στη λογοτεχνια δεν εκανα. Στην ιστορια δε εκανα απο το Μαρτη και μετα εχοντας διαβασει πρωτα μονη μου. Δεν εχουν βγει ακομη τ' αποτελεσματα αλλα πιστευω τα πηγα καλα στα δυο συγκεκριμενα μαθηματα. Εχω πολλα παραδειγματα παιδιων που δεν εκαναν ιδιαιτερα σε ολα τα μαθηματα και τα πηγαν πολυ καλα, ακομη και παιδια που εδιναν περυσι χωρις σχεδον καθολου ιδιατερα και τα πηγαν καλα. Αυτο που θελω να πω ειναι να μην νομιζετε οτι τα ιδιαιτερα δεν ειναι το παν.

Στα αρχαία όμως που έχουν μεγάλο πρακτικό κομμάτι έκανες, σωστά;
Στη Θετικοτεχνολογική τα περισσότερα μαθήματα είναι κατά το μεγαλύτερο τους μέρος πρακτικά.
Γι'αυτό και κάνουμε επιπλέον μαθήματα.
Τώρα σε μερικά άλλα όπως πχ αοδε ή βιολογία γενικής που απαιτούν παπαγαλία όντως αντικειμενικά δεν είναι απαραίτητο ούτε το φροντηστήριο, ούτε το ιδιαίτερο...Όμως πολλές φορές βοηθάει στην οργάνωση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 856924

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σίγουρα υπάρχει διαβάθμιση στα τμήματα αλλά δεν τα ονομάζουν κιόλας, κάτι τέτοιο θα έριχνε πολύ την αυτοεκτίμηση των παιδιών που θα κατατάσσονταν στα χαμηλότερα πιστέυω :hmm:
πιστευεις να υπαρχει περιπτωση σε καποια τμηματα που θεωρουνται καλα να λενε περισσοτερα πραγματα απο τι σε αλλα ή και γενικως να κανουν ποιο καλες ασκησεις?γιατι αυτο δε θα ναι δικαιο εγω π.χ εχω μπει στο γ5 προς το παρων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,788 μηνύματα.
Στα αρχαία όμως που έχουν μεγάλο πρακτικό κομμάτι έκανες, σωστά;
Στη Θετικοτεχνολογική τα περισσότερα μαθήματα είναι κατά το μεγαλύτερο τους μέρος πρακτικά.
Γι'αυτό και κάνουμε επιπλέον μαθήματα.
Τώρα σε μερικά άλλα όπως πχ αοδε ή βιολογία γενικής που απαιτούν παπαγαλία όντως αντικειμενικά δεν είναι απαραίτητο ούτε το φροντηστήριο, ούτε το ιδιαίτερο...Όμως πολλές φορές βοηθάει στην οργάνωση.

Εκανα αν και μπορω να σε βεβαιωσω οτι μαλλον ηταν περιττα. Στο αγνωστο οκ, βοηθανε ομως στο γνωστο που παλι παπαγαλια θελει δεν ειναι και τοοοσο απαραιτητο. Καλα σιγουρα στις αλλες δυο κατευθυνσεις χρειαζεστε εξασκηση, εκει δε διαφωνω :P
Τα ιδιαιτερα οντως βοηθουν στην οργανωση αλλα πιστευω ειναι κριμα να πεταγονται ετσι τα λεφτα των γονιων για να μπει το παιδι σε προγραμμα. Ειναι ΠΟΛΥ σημαντικο να εχεις προγραμμα και να μην ξεφευγεις απλα ο καθηγητης μονο αυτο μπορει να προσφερει. Προσφερει και τις γνωσεις του οκ, αλλα χωρις προσωπικη προσπαθεια.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fedde le Grand

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Fedde le Grand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,586 μηνύματα.
^(Προς arnold) Όχι ακριβώς έτσι αλλά σε αυτό που θα πάω εγώ για παράδειγμα υπάρχει διαβάθμιση. Χωρίζουν τους μαθητές σε επίπεδα ώστε να είναι σε θέση οι καθηγητές να προχωράνε τους μαθητές με τον ανάλογο ρυθμό και ίσως - γιατί όχι - στα τμήματα ατόμων που θέλουν Πολυτεχνεία κ Ιατρικές να βάζουν το κάτι παραπάνω σε δυσκολία σε μερικές ασκήσεις. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι τα άλλα τμήματα υποτιμούνται και δεν ετοιμάζονται για Πανελλήνιες αλλά άλλο βαθμό θα "πρέπει" να γράψει κάποιος για να πετύχει τη σχολή που επιθυμεί της οποίας η βάση είναι τα 13.000 μόρια και άλλο βαθμό θα πρέπει να γράψει κάποιος που θέλει να μπει λ.χ Ιατρική Αθήνας.

Σε κάθε περίπτωση όμως, η προετοιμασία και η προσπάθεια των καθηγητών για την επιτυχία των μαθητών είναι κοινή. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 856924

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
^(Προς arnold) Όχι ακριβώς έτσι αλλά σε αυτό που θα πάω εγώ για παράδειγμα υπάρχει διαβάθμιση. Χωρίζουν τους μαθητές σε επίπεδα ώστε να είναι σε θέση οι καθηγητές να προχωράνε τους μαθητές με τον ανάλογο ρυθμό και ίσως - γιατί όχι - στα τμήματα ατόμων που θέλουν Πολυτεχνεία κ Ιατρικές να βάζουν το κάτι παραπάνω σε δυσκολία σε μερικές ασκήσεις. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι τα άλλα τμήματα υποτιμούνται και δεν ετοιμάζονται για Πανελλήνιες αλλά άλλο βαθμό θα "πρέπει" να γράψει κάποιος για να πετύχει τη σχολή που επιθυμεί της οποίας η βάση είναι τα 13.000 μόρια και άλλο βαθμό θα πρέπει να γράψει κάποιος που θέλει να μπει λ.χ Ιατρική Αθήνας.

Σε κάθε περίπτωση όμως, η προετοιμασία και η προσπάθεια των καθηγητών για την επιτυχία των μαθητών είναι κοινή. :)
αυτο θελω να πιστευω και γω μη μας κανουν λιγοτερα π.χ... γιατι και γω για φαρμακευτικη παω:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fedde le Grand

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Fedde le Grand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,586 μηνύματα.
Υψηλή βάση. Μην ανησυχείς. Στο κάτω-κάτω αν νομίζεις ότι αδικείσαι το αναφέρεις ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 856924

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
νταξει τωρα που ξεκινησα σε αυτο το τμημα, μου φαινεται μια χαρα το επιπεδο αλλα θελω γενικα να μην υπαρχει διακριση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
πιστευεις να υπαρχει περιπτωση σε καποια τμηματα που θεωρουνται καλα να λενε περισσοτερα πραγματα απο τι σε αλλα ή και γενικως να κανουν ποιο καλες ασκησεις?γιατι αυτο δε θα ναι δικαιο εγω π.χ εχω μπει στο γ5 προς το παρων

Μην μπαίνετε στο λούκι να κοιτάτε τι κάνουν τα άλλα τμήματα στο φροντιστήριο. Το τι θα πει ο καθηγητής μέσα στην τάξη και το τι ασκήσεις θα σας δώσει να λύσετε εξαρτάται από τη δυναμικότητα του τμήματος και τις βλέψεις των μαθητών του. Αν εσύ θες να βγάλεις 16.000 μόρια, για να περάσεις στη σχολή που θες, δεν υπάρχει λόγος να κάνεις τις ίδιες ασκήσεις με κάποιον που θέλει να βγάλει 19.000 μόρια.

Είχαμε και εμείς τέτοια περιστατικά στο φροντιστήριο. Κοπέλα συνεχώς γκρίνιαζε ότι ο μαθηματικός δεν τους έκανες ό,τι ασκήσεις έκανε στο δικό μου τμήμα. Στο τέλος πήγε και δεν ήξερε να γράψεις, όχι τα "παραπάνω" που είπε σε εμάς (τέτοια δεν έπεσαν), αλλά ούτε τα βασικά. Όλοι θέλουμε το κάτι παραπάνω για τις πανελλήνιες, αλλά μην σας γίνεται έμμονη ιδέα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 856924

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μην μπαίνετε στο λούκι να κοιτάτε τι κάνουν τα άλλα τμήματα στο φροντιστήριο. Το τι θα πει ο καθηγητής μέσα στην τάξη και το τι ασκήσεις θα σας δώσει να λύσετε εξαρτάται από τη δυναμικότητα του τμήματος και τις βλέψεις των μαθητών του. Αν εσύ θες να βγάλεις 16.000 μόρια, για να περάσεις στη σχολή που θες, δεν υπάρχει λόγος να κάνεις τις ίδιες ασκήσεις με κάποιον που θέλει να βγάλει 19.000 μόρια.

Είχαμε και εμείς τέτοια περιστατικά στο φροντιστήριο. Κοπέλα συνεχώς γκρίνιαζε ότι ο μαθηματικός δεν τους έκανες ό,τι ασκήσεις έκανε στο δικό μου τμήμα. Στο τέλος πήγε και δεν ήξερε να γράψεις, όχι τα "παραπάνω" που είπε σε εμάς (τέτοια δεν έπεσαν), αλλά ούτε τα βασικά. Όλοι θέλουμε το κάτι παραπάνω για τις πανελλήνιες, αλλά μην σας γίνεται έμμονη ιδέα.
ναι ομως καμια φορα αν το σκεφτεις ειναι σημαντικο να τα εχεις διδαχτει ολα τα ειδη γιατι αλλιως θα νομιζεις οτι εισαι καλος ενω θα υπαρχουν και καποια πραγματα που δε τα γνωριζεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fedde le Grand

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Fedde le Grand αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 1,586 μηνύματα.
Η διδακτέα ύλη εννοείται πως διδάσκεται σε όλους ανεξαιρέτως. Το θέμα είναι σε τυχόν διαγωνίσματα και λύσεις ασκήσεων με στην τάξη. Δεν είναι στο ίδιο επίπεδο όλοι οι μαθητές οπότε για ποιο λόγο να βάλει σε αυτούς που θέλουν 19.000 μόρια με αυτούς που θέλουν 10.000 τα ίδια θέματα διαγωνισμάτων αφού στη δεύτερη περίπτωση, κατά πάσα πιθανότητα, θα πρόκειται για πιο αδύναμους μαθητές;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
ναι ομως καμια φορα αν το σκεφτεις ειναι σημαντικο να τα εχεις διδαχτει ολα τα ειδη γιατι αλλιως θα νομιζεις οτι εισαι καλος ενω θα υπαρχουν και καποια πραγματα που δε τα γνωριζεις

Ό,τι υπάρχει εντός ύλης θα σας το πει. Το "κάτι παραπάνω" που λες είναι γνώσεις εκτός βιβλίου.

Να στο πω πιο απλά:
Πες ότι στις πανελλήνιες εξετάζεσαι σε πρόσθεση και αφαίρεση. Το φροντιστήριο θα κάνει σε όλους και την πρόσθεση και την αφαίρεση. Στο "καλό" τμήμα θα διδάξει, κάποια στιγμή, και πολλαπλασιασμό. Σαφώς είναι πιο γρήγορο να κάνεις 5*6, από το 6+6+6+6+6, κάτι που δίνει μια άκρη σε κάποιον με υψηλές βλέψεις. Σε ένα παιδί, όμως, που αντιμετωπίζει προβλήματα στην πρόσθεση, πώς θα πας να του διδάξεις πολλαπλασιαμό? Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να το μπερδέψεις περισσότερο.

Και ξαναλέω: ΜΗΝ σε νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι. Κάθεσαι και ασχολείσαι για το τι επίπεδο έχουν 50 μαθητές στο φροντιστήριο σου. Την ίδια στιγμή 99.950 άλλοι μαθητές στην Ελλάδα κοιτάνε τη δουλειά τους και διαβάζουν. Δεν συναγωνίζεσαι τους φίλους σου, για να σε ενδιαφέρει τι κάνουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Łęśóźąć

Νεοφερμένος

Η Łęśóźąć αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Εννοείς τώρα από το καλοκαίρι;
Ναι....προσωπικα εγω διαβαζα μεταφρασεις κειμενων στα λατινικα και ετσι κερδιζα χρονο στην ιστορια που με δυσκολευε παρα πολυ...δεν λεω φυσικα να διαβαζουν συνεχεια, σε καμια περιπτωση...απλως επειδη το εφαρμοσα αυτο και με βοηθησε ειπα να δωσω την συμβουλη μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikoslarissa

Δραστήριο μέλος

Ο Νικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 669 μηνύματα.
πιστευεις να υπαρχει περιπτωση σε καποια τμηματα που θεωρουνται καλα να λενε περισσοτερα πραγματα απο τι σε αλλα ή και γενικως να κανουν ποιο καλες ασκησεις?γιατι αυτο δε θα ναι δικαιο εγω π.χ εχω μπει στο γ5 προς το παρων
Μπορείς όποτε θες να ζητήσεις extra ασκήσεις από τους καθηγητές σου εκτός μαθήματος.Ή ακόμα μπορείς να βρεις όλων των ειδών τις ασκήσεις σε βοηθήματα ή στο internet.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top