Πανελλήνιες 2014

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Εννοείται πως αν κάτι στραβώσει στο 2ο θέμα θα χαλάσει η ψυχολογία σου, φοβάμαι πολύ μην γίνει αυτό!! Και επίσης πολλές φορές σκέφτομαι ότι πλάκα θα έχει να γράψω καλούτσικα στη φυσική ενώ πιστεύω ότι δεν θα γράψω και να τα πάω χάλια στα μαθηματικά. τέλος πάντων, παίζουν πολλά ρόλο εκείνη τη στιγμή!!
Άσχετο, ένας καθηγητής μας είπε ότι τα μαθηματικά κατεύθυνσης μπορεί να είναι τελευταίο μάθημα φέτος αλλά μάλλον λέει..βλακείες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

x4r7s

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 175 μηνύματα.
Και μετα δεν ζοριστηκες με το χρονο ρε συ στα υπόλοιπα ; Εξαρτάται πόσο χρονο αφιερώσες. Εγω σε λεω 5 λεπτα και το άφησα ήξερα οτι δεν θα το λυνα. Καλα μιλάμε στα παιδια εμείς που περάσαμε σε μια σχολή και πόσο μαλλον εσυ στους ημμυ που η βαση ειναι στα ύψη. Φυσικη δεν το πιστεύω αυτο που λες οτι δεν διαβάσες και τιποτα ιδιαίτερο! Στην φυσικη ήμουν καλός απο το γυμνάσιο και μέχρι ενα διάστημα φυσικός έλεγα θα γίνω αλλα το δ2 αν δεν το έχεις δει κάπου πιστεύω δεν το λυνεις ευκολα! Και γενικά έλυνα με ευκολία φυσικη καιι ειχα δει αρκετα πράγματα ώστε να λεω θα τα παω καλα.Μαλλον έχεις ταλέντο στα 2 μαθηματα και γι αυτο εγραψες και τοσο( το 15 για τα περσινά δεδομένα ειναι καλο)και υποθέτω είσαι και της τεχνολογικής ;

Κατ΄ αρχήν εγώ δε σε έβρισα, μηχανολόγος είμαι :P :P Το β3 το άφησα για το τέλος (10 λεπτά το πολύ) και ότι μου ρθε εκείνη τη στιγμή το έγραψα. Βασικά το έλυσα αλλά δεν είχα λάβει υπ' όψιν μου ότι μπορεί να είναι μηδέν ένας αριθμός που διαίρεσα κλπ. Οπότε έφυγε όλο για τον έναν και ο άλλος μου έδωσε 2. Βγαίνοντας, ο μαθηματικός του σχολείου λέει χαρακτηριστικά "Είμαι 30 χρόνια μαθηματικός πρώτη φορά με γελοιοποίησαν, έκανα 40 λεπτά να το λύσω" και ο άλλος μου μαθηματικός που ήταν σε εξεταστικό κέντρο για παιδιά που δίνουν προφορικά ότι όλοι οι μαθηματικοί στο συγκεκριμένο κέντρο περίμεναν την υπόδειξη από την επιτροπή για να δουν πώς λύνεται.

Φυσικά μπαίνοντας στο ΕΜΠ συνάντησα πολλά άτομα που έγραψαν καθαρό 100 στα μαθηματικά κατεύθυνσης :whistle:

Για το θέμα της Φυσικής συγκριτικά με το χρόνο που σπατάλησα στα μαθηματικά δεν ήταν τίποτα. Να σκεφτείς κάθε Κυριακή από το πρωί μέχρι το βράδυ στην κυριολεξία έλυνα Μπάρλα χωρίς να διαβάζω τίποτα άλλο. Φυσική ασκήσεις έλυνα ελάχιστες, 1 από κάθε "τύπο". Βέβαια ήξερα ότι ό,τι και να βάλουν φυσική θα το έγραφα. Γι' αυτό πήρα και φυσική γενικής. Σε συζητήσεις με άλλα παιδιά από τη σχολή που έγραψαν 100 μαθηματικά είχαν την ίδια αίσθηση κι εκείνοι για τα μαθηματικά. Ότι ό,τι και να βάλουν θα το γράψουν. Φυσικά μιλάμε για άτομα που στόχευαν πολύ ψηλά και δεν σημαίνει ότι κάποιος με 15 στη φυσική δε θα περάσει στη σχολή που θέλει.
Αντίστοιχο με το Δ θέμα δεν είχα ξανασυναντήσει. Παρ' όλα αυτά είχα καλλιεργήσει την ικανότητα να καταλαβαίνω τι γίνεται στην άσκηση με τη γενικότερη έννοια. Άμα το χεις καταλάβει αυτό μπορείς να λύσεις τα πάντα πιστεύω στη Φυσική. Και γι αυτό και το έλυσα. Τα 2 μόρια που έχασα ήταν επειδή έβγαλα τις εξισώσεις και μετά σα μ@λ@κας και με κεφάλι καζάνι, αντί να τις προσθέσω κατά μέλη που ήθελε, πήγα και έβγαλα μια άλλη άκυρη εξίσωση.

Τέλος, ναι από τεχνολογική με αοδέ ήμουν.

Επίσης παιδιά μη παραμελείτε την Έκθεση. Εγώ έγραψα 17,5 και πιστεύω ότι λόγω αυτής μπήκα στη σχολή που μπήκα και δεν πήγα Θεσσαλονίκη που ήταν η 2η επιλογή μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SteliosIoa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SteliosIoa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 355 μηνύματα.
Εννοείται πως αν κάτι στραβώσει στο 2ο θέμα θα χαλάσει η ψυχολογία σου, φοβάμαι πολύ μην γίνει αυτό!! Και επίσης πολλές φορές σκέφτομαι ότι πλάκα θα έχει να γράψω καλούτσικα στη φυσική ενώ πιστεύω ότι δεν θα γράψω και να τα πάω χάλια στα μαθηματικά. τέλος πάντων, παίζουν πολλά ρόλο εκείνη τη στιγμή!!
Άσχετο, ένας καθηγητής μας είπε ότι τα μαθηματικά κατεύθυνσης μπορεί να είναι τελευταίο μάθημα φέτος αλλά μάλλον λέει..βλακείες.

μην το σκεφτεσαι ετσι.απλα να εισαι προετοιμασμενη(υποθετω οτι εισαι κοριτσι ) για τα χειροτερα και με την ψυχολογια οτι θα γραψεις τα καλυτερα ;) ξερω ειναι δυσκολο αλλα τουλαχιστον απο ψυχολογικης αποψης πατουσα delete με τη στιγμη που εβλεπα τις λυσεις :P απο τωρα μεχρι την 10 μερες πριν τις πανελληνιες γινεται το ξεκαθαρισμα και βλεπεις που εισαι πανω κατω! σε καμια περιπτωση μην σε παρει απο κατω και μην τα παρατησεις για κανενα λογο. α και καλο υπνο, συχνα γευματα και ενδιαμεσα φρουτα παστελια σοκολατακια κλπ για να παιρνεις γλυκοζη και να λειτουργει ο εγκεφαλος, και προγραμμα!!!! το βασικοτερο ειναι να εχεις γραμμενο ενα προγραμμα το οποιο να το βλεπεις και να σου λεει σημερα με τις αναγκες που εχεις θα διαβασεις αυτο αυριο το αλλο κλπ.γενικα εμενα με βολευε οταν ελειπα να διαβαζω ενα μαθημα την μερα και αυτα του φροντηστηριου και στο πασχα 1 μαθημα την μερα αποκλειστικα για να μην μπερδευω τα αντικειμενα.εμενα με βοηθησε εσυ μπορει να λειτουργεις αλλιως απλα μια συμβουλη που μπορει να χρειαστει.

αν το κανουν αυτο ειναι εγκλημα! τελευταιο μαθημα με αυτη την κουραση υστερα απο 5 μαθηματα και τους 9 μηνες στην πλατη σου μαθηματικα δεν γινεται! λογικα τριτο θα ειναι ή τεταρτο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

x4r7s

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χάρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 175 μηνύματα.
μην το σκεφτεσαι ετσι.απλα να εισαι προετοιμασμενη(υποθετω οτι εισαι κοριτσι ) για τα χειροτερα και με την ψυχολογια οτι θα γραψεις τα καλυτερα ;) ξερω ειναι δυσκολο αλλα τουλαχιστον απο ψυχολογικης αποψης πατουσα delete με τη στιγμη που εβλεπα τις λυσεις :P απο τωρα μεχρι την 10 μερες πριν τις πανελληνιες γινεται το ξεκαθαρισμα και βλεπεις που εισαι πανω κατω! σε καμια περιπτωση μην σε παρει απο κατω και μην τα παρατησεις για κανενα λογο. α και καλο υπνο, συχνα γευματα και ενδιαμεσα φρουτα παστελια σοκολατακια κλπ για να παιρνεις γλυκοζη και να λειτουργει ο εγκεφαλος, και προγραμμα!!!! το βασικοτερο ειναι να εχεις γραμμενο ενα προγραμμα το οποιο να το βλεπεις και να σου λεει σημερα με τις αναγκες που εχεις θα διαβασεις αυτο αυριο το αλλο κλπ.γενικα εμενα με βολευε οταν ελειπα να διαβαζω ενα μαθημα την μερα και αυτα του φροντηστηριου και στο πασχα 1 μαθημα την μερα αποκλειστικα για να μην μπερδευω τα αντικειμενα.εμενα με βοηθησε εσυ μπορει να λειτουργεις αλλιως απλα μια συμβουλη που μπορει να χρειαστει.

αν το κανουν αυτο ειναι εγκλημα! τελευταιο μαθημα με αυτη την κουραση υστερα απο 5 μαθηματα και τους 9 μηνες στην πλατη σου μαθηματικα δεν γινεται! λογικα τριτο θα ειναι ή τεταρτο.

Eγώ δεν είχα κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα αλλά έκανα αυτό που λες κι εσύ. Μόνο 1 μάθημα την ημέρα.
Επίσης κοιμόμουν αυστηρά στις 11.30 με 12. Ποτέ δεν ξενύχτησα. Ούτε για ΑΟΔΕ ούτε για τίποτα, σε αντίθεση με πολλούς συμμαθητές μου που έκαναν υπερβολές και στο τέλος πέρασαν στην επαρχία ή σε ένα απλό ΤΕΙ. Και μιλάμε για άτομα που στόχευαν ψηλά, Ιατρική, φαρμακευτική κλπ. Επίσης τα περισσότερα άτομα που ξέρω από το ΕΜΠ δεν ξενύχταγαν κατά κοινή ομολογία :P Άρα αυτό κάτι σημαίνει για τις μεθόδους που πλασάρουν πολλοί καθώς και για τις φήμες που κυκλοφορούν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SteliosIoa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SteliosIoa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 355 μηνύματα.
Eγώ δεν είχα κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα αλλά έκανα αυτό που λες κι εσύ. Μόνο 1 μάθημα την ημέρα.
Επίσης κοιμόμουν αυστηρά στις 11.30 με 12. Ποτέ δεν ξενύχτησα. Ούτε για ΑΟΔΕ ούτε για τίποτα, σε αντίθεση με πολλούς συμμαθητές μου που έκαναν υπερβολές και στο τέλος πέρασαν στην επαρχία ή σε ένα απλό ΤΕΙ. Και μιλάμε για άτομα που στόχευαν ψηλά, Ιατρική, φαρμακευτική κλπ. Επίσης τα περισσότερα άτομα που ξέρω από το ΕΜΠ δεν ξενύχταγαν κατά κοινή ομολογία :P Άρα αυτό κάτι σημαίνει για τις μεθόδους που πλασάρουν πολλοί καθώς και για τις φήμες που κυκλοφορούν...

απλα στη θετικη δεν ξες τι να πρωτοδιαβασεις! γι αυτο καλα κανουν και αλλαζουν το συστημα! δεν γινεται να δινει μαθηματικα ο υποψηφιος ιατρικης,φαρμακευτικης βιολογικου διατροφολογος κλπ κλπ και μαλιστα τα ιδια με τον υποψηφιο πολυτεχνειου. μονο στατιστικη χρειαζεται και για περιπτωσεις ερευνας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikoslarissa

Δραστήριο μέλος

Ο Νικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Εμάς ο μαθηματικός μετά το περσινό β3 σε κάθε διαγώνισμα που γράφουμε βάζει ένα παλούκι ερώτημα στο δεύτερο θέμα.Το έχω συνηθίσει πλέον και όποτε βλέπω δύσκολο ερώτημα πάω στο επόμενο με την ίδια ψυχολογία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hephaestus

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Hephaestus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ιερισσός (Χαλκιδική). Έχει γράψει 1,503 μηνύματα.
Παιδια η δημοσιογραφια μαζι με τα αγγλικα ποσα μορια εχει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SteliosIoa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SteliosIoa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 355 μηνύματα.
μπες δες τις βασεις.ειναι μαζι με τα αγγλικα αυτα που λεει.γενικα δεν υπαρχει διαχωρισμος σε αυτο.οι βασεις για τις σχολες με ειδικο μαθημα ειναι μαζι με τα μορια του ειδικου μαθηματος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavri_

Τιμώμενο Μέλος

Η Stavri_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 4,687 μηνύματα.
και στο τέλος πέρασαν στην επαρχία ή σε ένα απλό ΤΕΙ.

:eek: ... Κατάντια δηλαδή... Γιατί πολλοί θεωρούν τα ΤΕΙ απλά, ποτέ δεν το κατάλαβα. Υπάρχουν πολλά ΤΕΙ που είναι κλάσεις ανώτερα από άλλα ΑΕΙ που μόνο το όνομα έχουν. Δηλαδή τι σας χαλάει ακριβώς; Το Α που γίνεται Ταυ; Δε ξέρω, αλλά εγώ γενικά διαφωνώ με την γενικότερη πεποίθηση και αντίληψη που υπάρχει. Έχω δει παιδιά,που ήθελαν και επιθυμούσαν μία α' σχολή σε ΑΕΙ και επειδή δεν κατόρθωσαν την εισαγωγή τους εκεί, επέλεξαν άλλη σχολή υπαγόμενη στα ΑΕΙ, άσχετη με το αντικείμενο της α' σχολής, αντί να στραφούν στο αντίστοιχο ΤΕΙ για το συγκεκριμένο τμήμα που ποθούσαν.
Ο ξάδερφος μου για παράδειγμα πρόπερσι είχε ως πρώτη επιλογή Πολιτικών Μηχανικών Πάτρας(ΑΕΙ). Δεν το έπιασε για λίγο, και επέλεξε να μπει στο ΤΕΙ των Πολιτικών Μηχανικών της ίδιας πόλης. Εγώ προσωπικά τον θαυμάζω, γιατί θα κάνει επαγγελματικά αυτό που πραγματικά γουστάρει.(άλλη πόλη δεν μπορούσε για να προλάβω μερικούς)

Όπως και να χει να ξέρετε ότι αν αξίζει να περάσετε θα περάσετε. Έτσι είναι φτιαγμένο το σύστημα.
Φιλικά.:)

Εδώ επιτρέψτε μου να διαφωνήσω λίγο.:P
Το σύστημα μπάζει από παντού και δεν εγγυάται σε καμία περίπτωση την εισαγωγή όλων(το τονίζω αυτό για να μην παρεξηγηθώ) όσων αξίζουν. Σίγουρα, πολλοί από αυτούς που αξίζουν περνούν στις πρώτες τους επιλογές. Όμως υπάρχει και ο αντίποδας. Είναι πολλοί αυτοί οι οποίοι τα κατάφεραν με μοναδική συνιστώσα το αποκλειστικό διάβασμα τον τελευταίο 1,5 χρόνο , χωρίς να έχουν αναπτύξει άλλες ικανότητες που απαιτούνται κατά τη διάρκεια της 12ετής φοίτησης στα θρανία, με περιορισμένες γνώσεις που εξαντλούνται μόνο στην "ύλη της γ λυκείου". Είναι πολλοί που μένουν εκτός, έχοντας σφαιρικές γνώσεις, κριτική ικανότητα ανεπτυγμένη σε μεγάλο βαθμό, που σίγουρα έχουν διαβάσει και αυτοί(εννοείται. Κανείς δεν τα καταφέρνει περιμένοντας τη Θεία φώτιση), και που "αποτυγχάνουν" (αν μπορεί να υπάρξει αυτή η έννοια, καθώς θεωρώ πως όλοι όσοι περνούν από τη διαδικασία των Πανελλαδικών είναι επιτυχημένοι) για διάφορους και ποικίλους λόγους( είτε οφειλόμενους σε θέματα υγείας, είτε σε θέματα ψυχοσύνθεσης: κακά τα ψέματα, δεν είναι λίγοι π.χ αυτοί που λιποθυμούν συνεχώς κατά τη διάρκεια της εξέτασης χωρίς να κατορθώσουν εν τέλει να την ολοκληρώσουν, είτε ακόμα και σε θέματα συγκυριακά, (ναι, υπάρχει και αυτό και μπορώ αν θέλετε να αναπτύξω την άποψή μου πάνω σε αυτό αν μου ζητηθεί.) και σε πολλές άλλες παραμέτρους βέβαια.
Αυτό που θέλω να πω ,είναι πως ναι μεν περνούν με το υπάρχον σύστημα άτομα που πραγματικά αξίζουν, αλλά υπάρχει και μεγάλος αριθμός υποψηφίων ικανών που πληρούν όλες τις προϋποθέσεις (διάβασμα, οξυδέρκεια, γνώσεις, κοκ) και που όμως δεν φτάνουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα, ενώ υπάρχουν και πολλοί άλλοι που "μπαίνουν" στην εκάστοτε σχολή τους χωρίς να διαθέτουν όλα τα εφόδια που θα απαιτηθούν αργότερα και όπου όφειλαν να είχαν.
Συνεπώς, τίποτα δεν είναι απόλυτο. Το να αξίζει κανείς κάτι, δυστυχώς στην εποχή μας, δε σημαίνει ότι αμφίδρομα θα το λάβει κιόλας.
Δυστυχώς αυτά τα 6-7 τρίωρα της εξέτασης είναι ανίκανα να κρίνουν την "αξιοσύνη" επιτρέψτε μου να πω του κάθε ανθρώπου-υποψηφίου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ahab

Νεοφερμένος

Ο Ahab αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
απλα στη θετικη δεν ξες τι να πρωτοδιαβασεις! γι αυτο καλα κανουν και αλλαζουν το συστημα! δεν γινεται να δινει μαθηματικα ο υποψηφιος ιατρικης,φαρμακευτικης βιολογικου διατροφολογος κλπ κλπ και μαλιστα τα ιδια με τον υποψηφιο πολυτεχνειου. μονο στατιστικη χρειαζεται και για περιπτωσεις ερευνας!

Εγώ πάλι νομίζω πως χρειάζονται τα μαθηματικά σε όλες τις επιστήμες- παράγωγα των θετικων. Δεν χρειάζεται μονο η στατιστική στην Ιατρική. Χρειάζεται και ο Διαφορικός-Ολοκληρωτικός Λογισμός. Πως θα υπολογίζεις τον ρυθμο ανάπτυξης βακτηρίων σε καλλιέργεια; Πως θα μελετήσεις την απόπτωση των κυττάρων ; Με τι εργαλεία θα κατανοήσεις Μαγνητικό και Αξονικό Τομογράφο; Τα μαθηματικά είναι η γλώσσα της Επιστήμης και χρειάζονται σε όλους τους κλάδους της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Emilouko

Περιβόητο μέλος

Η Γιούκου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,143 μηνύματα.
Γιατί έχει τόσο όμορφη μέρα έξω; Επίτηδες το κάνει; Για να θυμάμαι το καλοκαίρι;Κάθε μέρα σκέφτομαι ότι θέλω να τελειώσω.Δε μπορώ να περιμένω μέχρι τις 27 Μαϊου.Το μόνο καλό είναι πως περνάει πάρα πολύ γρήγορα ο καιρός.Ελπίζω να βρω την όρεξη αυτές τις τελευταίες 70 μέρες να λιώσω στα βιβλία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σωστή η Stavri. :thumbsup:

Εμαθα πρόσφατα για κάποιον που αποφοίτησε από ένα ΤΕΙ επαρχίας και τώρα κάνει καριέρα στο εξωτερικό (ΗΠΑ). :slourp:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Εγώ πάλι νομίζω πως χρειάζονται τα μαθηματικά σε όλες τις επιστήμες- παράγωγα των θετικων. Δεν χρειάζεται μονο η στατιστική στην Ιατρική. Χρειάζεται και ο Διαφορικός-Ολοκληρωτικός Λογισμός. Πως θα υπολογίζεις τον ρυθμο ανάπτυξης βακτηρίων σε καλλιέργεια; Πως θα μελετήσεις την απόπτωση των κυττάρων ; Με τι εργαλεία θα κατανοήσεις Μαγνητικό και Αξονικό Τομογράφο; Τα μαθηματικά είναι η γλώσσα της Επιστήμης και χρειάζονται σε όλους τους κλάδους της.

Τα μαθηματικά που διδάσκονται στο Λύκειο, ναι.
Τα μαθηματικά που εξετάζονται σε επίπεδο πανελληνίων, όχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Εμάς ο μαθηματικός μετά το περσινό β3 σε κάθε διαγώνισμα που γράφουμε βάζει ένα παλούκι ερώτημα στο δεύτερο θέμα.Το έχω συνηθίσει πλέον και όποτε βλέπω δύσκολο ερώτημα πάω στο επόμενο με την ίδια ψυχολογία.
Και μετά βλέπουν ότι στα φροντιστήρια κάνουμε όλο και πιο δύσκολες ασκήσεις και μετά στις Πανελλήνιες βάζουν τα παλούκια και αναρωτιόμαστε γιατί :D Ο καθηγητής μου στα Μαθηματικά μας έχει ξεκαθαρίσει ότι θέματα τύπου Β3 δεν πρόκειται να κάνει γιατί δεν χρειάζεται να δίνουμε περισσότερους λόγους στις επιτροπές να βάζουν τέτοια θέματα.
Εμείς γενικά κάνουμε δύσκολες ασκήσεις και κάποιες εξωφρενικές, αλλά τις...κρατάμε μεταξύ μας. Δεν τις δίνουμε παραέξω για να βλέπουν ότι κάνουμε τέτοιες ασκήσεις και μπαίνουν ιδέες και το ίδιο κάνουν κι άλλοι συνάδελφοί του που έχουν φροντιστήρια. Την ίδια άποψη έχει και ο καθηγητής μου στη φυσική. Μην τα πάρεις προσωπικά όλα αυτά, δεν ξέρω πώς δουλεύει ο καθηγητής σου,απλά αναφέρω κάτι που συμβαίνει συχνά...
Σχετικά με τα ΤΕΙ, και εγώ έμαθα για μια κοπέλα που τέλειωσε ΤΕΙ και τώρα δουλεύει στην Αγγλία και παίρνει πολύ καλά λεφτά ;)
Επίσης, με το νέο σύστημα δεν θα υπάρχει το μάθημα του προγραμματισμού,σωστά; Αυτό το μάθημα όμως δεν θα βοηθούσε όσους θέλουν να περάσουν στο Πολυτεχνείο,δεν θα αποκτούσαν μια πρώτη επαφή με τον προγραμματισμό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
Επίσης, με το νέο σύστημα δεν θα υπάρχει το μάθημα του προγραμματισμού,σωστά; Αυτό το μάθημα όμως δεν θα βοηθούσε όσους θέλουν να περάσουν στο Πολυτεχνείο,δεν θα αποκτούσαν μια πρώτη επαφή με τον προγραμματισμό;

Σε κοινωνια που κυριαρχουν οι υπολογιστες ζουμε, και ολοι μας ανεξαρτητου επιστημης κ.τ.λ θα πρεπει να εχουμε βασικες γνωσεις πληροφορικης και προγραμματισμου!!! Δε βοηθαει μονο οσους θελουν πολυτεχνειο...
Τουλαχιστον το ΑΟΔΕ το εβγαλαν;; Αυτο και αν ειναι αχρηστο μαθημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

buffon85

Δραστήριο μέλος

Η buffon85 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Νέος Κόσμος (Αττική). Έχει γράψει 516 μηνύματα.
Καλημέρα, λογικά θα βγει 2-3 μέρες πριν γράψουμε...έτσι μου έχουν πει κάποιοι καθηγητές...υπομονή και διάβασμα :D
το θεωρω ακραιο ενδεχομενο. παντως απο μια γρηγορη ματια που εχω ριξει μενει σταθερο.

Γιατί έχει τόσο όμορφη μέρα έξω; Επίτηδες το κάνει; Για να θυμάμαι το καλοκαίρι;Κάθε μέρα σκέφτομαι ότι θέλω να τελειώσω.Δε μπορώ να περιμένω μέχρι τις 27 Μαϊου.Το μόνο καλό είναι πως περνάει πάρα πολύ γρήγορα ο καιρός.Ελπίζω να βρω την όρεξη αυτές τις τελευταίες 70 μέρες να λιώσω στα βιβλία.

εγω ανυπομονω να φτιαξει ο καιρος! θυμαμαι οταν ειχα δωσει πανελληνιες η καλυτερη μου ηταν να φτιαχνω την φραπεδια μου και να βγαινω μπαλκονι να διαβαζω απολαμβανοντας την μερα. και τωρα αυτο περιμενω! ειναι καταθλιπτικο το διαβασμα μεσα! το μπαλκονι και η ομορφη μερα βελτιωνουν την εμπειρια!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SteliosIoa

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SteliosIoa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 355 μηνύματα.
Εγώ πάλι νομίζω πως χρειάζονται τα μαθηματικά σε όλες τις επιστήμες- παράγωγα των θετικων. Δεν χρειάζεται μονο η στατιστική στην Ιατρική. Χρειάζεται και ο Διαφορικός-Ολοκληρωτικός Λογισμός. Πως θα υπολογίζεις τον ρυθμο ανάπτυξης βακτηρίων σε καλλιέργεια; Πως θα μελετήσεις την απόπτωση των κυττάρων ; Με τι εργαλεία θα κατανοήσεις Μαγνητικό και Αξονικό Τομογράφο; Τα μαθηματικά είναι η γλώσσα της Επιστήμης και χρειάζονται σε όλους τους κλάδους της.

οκ πες οτι το εθεσα λαθος! γιατι να υπαρχει η ιδια υλη? και αν δεν το δεχεσαι ουτε αυτο γιατι να ειναι της ιδιας δυσκολιας? δεν μπαινεις στην ιατρικη ή στο βιολογικο ή στα ιατρικα εργαστηρια κλπ κλπ για να βρεις τα μαθηματικα πισω απο τον βιοαντιδραστηρα,πισω απο τον ρυθμο αναπτυξης των μικροοργανισμων,τα μαθηματικα πισω απο το οτιδηποτε κινειτα και ερμηνευεται με βαση τους νομους της φυσικης,της χημειας , της βιολογιας κ.ο.κ! αν ηταν αυτο το ενδιαφερον αυτου που επιλεγει τετοιες σχολες θα πηγαινε στο μαθηματικο! θες να θεραπευσεις ανθρωπους βασιζομενος στο πως λειτουργει ο οργανισμος τους ! οχι οπως το ερμηνευουν τα μαθηματικα. και αν δεν το δεχεσαι ουτε αυτο υπαρχει ενας λογος που στις ιατρικες φαρμακευτικες οδοντιατρικες υπαρχει στατιστικη σε κανα 2 εξαμηνα και μονο! τα μαθηματικα με τον τροπο που τα εξεταζουν στερουν απο παρα πολλους τη δυνατοτητα να σπουδασουν αυτο που ονειρευονται! ε και δεν γινεται για να περασει ενας σε μια σχολη του επιστημονικου πεδιου των επαγγελματων υγειας να ειναι αριστος σε ολες τις θετικες επιστημες! ελεος πια! ολοι τετοιες κα@@ες με τα μαθηματικα δεν εχουν! το δεχομαι οτι ειναι ενα απο τα θεμελια της σκεψης και βοηθαει ολες τις επιστημες αλλα οχι δεν το δεχομαι να δινουν τα ιδια μαθηματικα για το 2ο για το 3ο και για το 4ο πεδιο! αυτα ειχα να πω και δεν αλλαζει η αποψη μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Εννοείται πως αν κάτι στραβώσει στο 2ο θέμα θα χαλάσει η ψυχολογία σου
ΟΧΙ. Μην κάνετε τη βλακεία να παλεύετε ένα θέμα που δεν σας βγαίνει για πολλή ώρα. Θα χάσετε και χρόνο από τα επόμενα και την ψυχραιμία σας επίσης. Ξεκινάτε το και άμα δειτε ότι στο 5λεπτο δεν βγαίνει κάτι, πάτε παρακάτω. Θα σας βγει πιο εύκολα στο τελευταίο 15λεπτο αν έχετε μαζέψει μπόλικα μόρια από τα επόμενα και δεν το δείτε τραγικά σε φάση "αμα δεν λύσω αυτό πως θα βγάλω το 4ο?". Απλά να αφήνετε λίγο χώρο για να δουλέψετε μετά. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
. Απλά να αφήνετε λίγο χώρο για να δουλέψετε μετά. ;)

Ισχυει για το χωρο!!! Μη βαζετε αστερακια και αλλα τετοια μπιχλιμπιδια στο τελος για προηγουμενα θεματα!! Μερικοι διορθωτες ουτε καν τα βλεπουν αυτα...Και αμα τα δουνε, βαριουνται να γυρισουν πισω για να αλλαξουν το βαθμο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Πως θα υπολογίζεις τον ρυθμο ανάπτυξης βακτηρίων σε καλλιέργεια;
Πάλι καλά που υπάρχουν και οι υπολογιστές.
Η οικολογία, που όλοι λατρεύουν στη γενική (not), έχει ορισμένα δύσκολα ολοκληρώματα, τα οποία υπολογίζονται μόνο μέσα από pc

ps: 100000 χρόνια διδάσκεται αυτό το βιβλίο και ακόμα να αλλάξουν το "κοινωνία" βακτηριδίων στη παράγραφο της αρχικής συνάρτησης :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top