[Πανελλήνιες 2014] Θερινή Προετοιμασία

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Στη βιολογία γενικής υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να πέσουν δύσκολα θέματα απ' ότι στην κατεύθυνση.
Γιατί στην κατεύθυνση θα έχουν προηγηθεί δύο (φαντάζομαι) παλούκια φυσική και μαθηματικά, σύμφωνα με το κλασικό πρόγραμμα των πανελληνίων, άρα αυτομάτως δε γίνεται να τους σφάξουν ΚΑΙ βιολογία που είναι βαρύτητας (αν γίνει τουλαχιστον, θα πέσουν οι βάσεις πολύ).
Η βιολογία γενικής προηγείται των μαθημάτων κατεύθυνσης άρα δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Νομίζω ότι σε αυτά τα δύο μαθήματα δεν γίνεται να είναι "δύσκολο" όλο το διαγώνισμα. Δηλαδή το πολύ ένα θέμα να είναι δύσκολο, παραπάνω δε νομίζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Για τον καλό μαθητή, το ένα θέμα, που πιάνει 5 μονάδες, είναι υπεραρκετό για να του χαλάσει τα συνολικά μόρια.
Συν του ότι έχουν υπάρξει φορές που και το Γ ήταν ελαφρώς τσιμπημένο (βλ. 2011, 2012)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Για τον καλό μαθητή, το ένα θέμα, που πιάνει 5 μονάδες, είναι υπεραρκετό για να του χαλάσει τα συνολικά μόρια.
Συν του ότι έχουν υπάρξει φορές που και το Γ ήταν ελαφρώς τσιμπημένο (βλ. 2011, 2012)
Το ότι ένα θέμα από όλα μπορεί να είναι δύσκολο (και ίσως όχι συνολικά αλλά ένα μέρος του) δεν σημαίνει ότι ο μαθητής ντε και καλά θα χάσει 5 μονάδες. Λίγο από θεωρία και λίγο να λύσεις το μισό θέμα θα το πιάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Ναι, ένας μαθητής με ψηλούς στόχους ( ίσως να είναι και λαθος να εστιάζω μόνο σε αυτόν, αλλά τέλος πάντων ), πάει στο μάθημα γενικής με την προοπτική να γράψει 20 και να μη χάσει το μισὀ θέμα (=2,5 μονάδες = 17,5/20).
Γιατί αν περιμένει να πάρει μόρια από φυσική και μαθηματικά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Και πάλι θεωρώ σχεδόν αδύνατο να βάλουν δύσκολα θέματα στη βιολογία γενικής, τι να σε πω:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Επειδή βαριέμαι να τα λέω ξανά, https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=3833560&postcount=348 :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlos13

Δραστήριο μέλος

Ο ☺☻ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 552 μηνύματα.
Και πάλι θεωρώ σχεδόν αδύνατο να βάλουν δύσκολα θέματα στη βιολογία γενικής, τι να σε πω:P

Απλά σου βάζουν τόσα πολλά που δεν προλαβαίνεις και αποτυγχάνεις απλό .. Δεν θέλει σκέψη , άμα έχουν σκοπό να σε χτυπήσουν θα το κάνουν αλύπητα ..

Και η διαίσθηση μου λέει πως φέτος οι θεωριτική δεν θα ακουμπήσει Μαθ Γεν , και επειδή αυτό το υπουργείο το ξέρει πολύ καλά , back to normal θεματα . Το όλο φετινό γινόταν καθαρά για να φύγει η θεωρητική απο το 5ο πεδίο , το κατάφεραν και κάτσε μην δούμε τίποτα τσιμπημένα βιο γεν του χρόνου . Θα γελάω 20 χρόνια . Από την παρέα μου (9 ατομα) είμαι ο μόνος που θα πάρω μαθ γεν , όλοι μετά τα φετινά διάλεξαν βιο γεν ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Έχεις δίκαιο σε αυτό που λες. Απλά γενικότερα νομίζω ότι είναι άσκοπο στα μαθήματα γενικής να κοιτάει κάποιος σε ποιο βάζουν "εύκολα" θέματα. Παίρνεις όποιο μάθημα μπορείς να διαβάσεις με μεγαλύτερη ευκολία ώστε να πάρεις βαθμό. Εκτός αν θες να ανοίξεις συγκεκριμένο πεδίο οπότε παίρνεις αναγκαστικά κάποιο μάθημα (πχ βιολογία για το 3ο πεδίο, μαθηματικά + αοθ για το 5ο κτλ.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hephaestus

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Hephaestus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ιερισσός (Χαλκιδική). Έχει γράψει 1,503 μηνύματα.
βοηθεια στην εκθεση..

να αναπτυξετε κατα ποσο η σχεση του ανθρωπου με τα ζωα ειναι μετρο τηςποιοτητας του..

καμια συμβουλη;
καμια βοηθεια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
Η Βιολογία είναι ένα πολύ ωραίο μάθημα χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι μπορεί κάποιος να με ελάχιστο χρόνο διαβάσματος και με στείρα παπαγαλία να γράψει 100/100. Είναι ένα μάθημα που πρέπει να κατανοήσεις καλά για να γράψεις καθώς υπάρχουν, όπως προαναφέρθηκε, κάποια λεπτά σημεία που χρίζουν ιδιαίτερης προσοχής. Ένας μαθητής που πάει με το σκεπτικό «Παίρνω Βιολογία γιατί γράφεις άνετα άριστα και είναι μόνο παπαγαλία» θα αποτύχει. Και όταν εννοώ θα αποτύχει εννοώ ότι δε θα γράψει όσο πραγματικά νόμιζε ότι θα έγραφε, θα γράψει σαφώς λιγότερο γιατί θα την έχει υποτιμήσει αρκετά. Συνοψίζοντας, επιλέγουμε μάθημα επιλογής με κριτήρια τι είναι ποιο ευχάριστο για εμάς, τι μας κινεί περισσότερο το ενδιαφέρον καθώς μόνο με αυτό το τρόπο θα έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlos13

Δραστήριο μέλος

Ο ☺☻ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 552 μηνύματα.
καμια βοηθεια;

Ίσως οι ιδέες που έχει κληρονομήσει ? πχ Αεροπλάνα - πουλιά ? Δεν ξερω αυτο μου ηρθε :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marggrit

Νεοφερμένος

Η μαργαρίτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Διόνυσος (Αττική). Έχει γράψει 72 μηνύματα.
καμια βοηθεια;

για κατοικίδια ζώα:
δείχνει πόσο υπέυθυνος μπορεί να είναι
δείχνει τη διάθεση που έχει να συναστραφει με άλλους οργανισμούς :hmm: (κουλό ναι!)

Γενικά, το πως συμπεριφέρεται ένας άνθρωπος σε ζ'ωα, μπορεί να αντικατοπτρίζει το χαρακτήρα του (βίαιος, προστατευτικός, πιεστικός, παιχνιδιάρης κτλ)

ότι μπορώ κάνω και εγώ λίγο κουλό το θέμα πάντως... :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
καμια βοηθεια;
Κάνε ποστ στο MyCat, περισσότερες απαντήσεις θα λάβεις... :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hobo

Νεοφερμένος

Η hobo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Έχεις δίκαιο σε αυτό που λες. Απλά γενικότερα νομίζω ότι είναι άσκοπο στα μαθήματα γενικής να κοιτάει κάποιος σε ποιο βάζουν "εύκολα" θέματα. Παίρνεις όποιο μάθημα μπορείς να διαβάσεις με μεγαλύτερη ευκολία ώστε να πάρεις βαθμό. Εκτός αν θες να ανοίξεις συγκεκριμένο πεδίο οπότε παίρνεις αναγκαστικά κάποιο μάθημα (πχ βιολογία για το 3ο πεδίο, μαθηματικά + αοθ για το 5ο κτλ.)

μηπως ξερεις αν οσοι τησ θεωρητικης παιρνουν αοθ ως μαθημα επιλογης αυτο συμπεριλαμβανεται στη βαθμολογια για το πρωτο επιστημονικο πεδιο δηλαδη θα συνυπολογιστει και ο βαθμοσ του αοθ η μονο των εξι μαθηματων ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
μηπως ξερεις αν οσοι τησ θεωρητικης παιρνουν αοθ ως μαθημα επιλογης αυτο συμπεριλαμβανεται στη βαθμολογια για το πρωτο επιστημονικο πεδιο δηλαδη θα συνυπολογιστει και ο βαθμοσ του αοθ η μονο των εξι μαθηματων ?

Αν θες ΑΟΘ παιρνεις και Μαθηματικα και μετρανε 7 μαθηματα κα για 1ο και για 5ο πεδιο..Απλα για το πρωτο, μεγαλυτερο συντελεστη βαρυτητας παιζουν τα θεωρητικα πχ Αρχαια και στο 5ο ΑΟΘ και μαθηματικά!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hephaestus

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Hephaestus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ιερισσός (Χαλκιδική). Έχει γράψει 1,503 μηνύματα.
για κατοικίδια ζώα:
δείχνει πόσο υπέυθυνος μπορεί να είναι
δείχνει τη διάθεση που έχει να συναστραφει με άλλους οργανισμούς :hmm: (κουλό ναι!)

Γενικά, το πως συμπεριφέρεται ένας άνθρωπος σε ζ'ωα, μπορεί να αντικατοπτρίζει το χαρακτήρα του (βίαιος, προστατευτικός, πιεστικός, παιχνιδιάρης κτλ)

ότι μπορώ κάνω και εγώ λίγο κουλό το θέμα πάντως... :whistle:
ευχαριστω!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dogie

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Φιλολογίας Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,092 μηνύματα.
καμια βοηθεια;

- η επαφή με τα ζωά καλλιεργεί την ευαισθησία, την υπευθυνότητα και γενικότερα εκπολιτίζει τον άνθρωπο εξάλλου ο τρόπος που φέρεται ένας λαός στα ζώα δείχνει και το πολιτισμικό του επίπεδο, καλλιεργεί την συναισθηματική ωριμότητα στα παιδιά

- τα ζώα μπορούν να βοηθήσουν άτομα να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους, όπως για παράδειγμα οι σκύλοι οδηγοί τυφλών

- επίσης ο σκύλος κυρίως χρησιμοποιείται σε θεραπευτικά κέντρα σε όλο τον κόσμο που προσφέρουν υποστήριξη σε άτομα που το έχουν ανάγκη

- η παρέα με ένα ζώο προσφέρει διασκέδαση, χαλάρωση, διώχνει το άγχος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlos13

Δραστήριο μέλος

Ο ☺☻ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 552 μηνύματα.
μηπως ξερεις αν οσοι τησ θεωρητικης παιρνουν αοθ ως μαθημα επιλογης αυτο συμπεριλαμβανεται στη βαθμολογια για το πρωτο επιστημονικο πεδιο δηλαδη θα συνυπολογιστει και ο βαθμοσ του αοθ η μονο των εξι μαθηματων ?

Το ΑΟΘ μετράει σε όλα τα πεδία . Δεν έχει όσο συντελεστή όσο τα αρχαία προς θεού , αλλά έχει ενα σημαντικό συντελεστή που αν γράψεις καλα σε ανεβάζει αρκετα και αν πατώσεις σε ρίχνει αρκετα . Ωστόσο δεν το θεωρείς και μάθημα προς αποφυγή αφού σύμφωνα με τα ποσοστά και τους μαθητές προηγούμενων ετών το μάθημα θεωρείται εύκολο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
Στο Αοθ αν γραψεις περισσοτερο απο οτι εχεις γραψει μεσο ορο στα αλλα μαθηματα σε ανεβαζει ενω αμα εχεις γραψει λιγοτερο σε κατεβαζει....
Αλλα κανεις δε γραφει Αοθ λιγοτερο απο οτι μαθηματικα, φυσικη κ.τ.λ οποτε ειναι αδυνατο να σε κατεβασει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top