Πανελλήνιες 2011

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

ssalex

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ssalex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
πιστεύω πως όσο θα ισχύει το σύστημα το τωρινό η Τ1 θα πάει μπροστά B-)
είναι η πιο τέλεια!!!!!!! μακράν η καλύτερη επιλογή! ειδικά εγώ που θέλω φυσικό κάνουμε μαθηματικα φυσικη χημεια ηλεκτρολογια !!!! ότι πρεπει δηλαδη B-)

edit: ναι συνάδελφε δίνω και εγώ φυσική :D ήταν να δώσω βιολογία αλλά άλλαξα γνώμη ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,004 μηνύματα.
πιστεύω πως όσο θα ισχύει το σύστημα το τωρινό η Τ1 θα πάει μπροστά B-)
είναι η πιο τέλεια!!!!!!! μακράν η καλύτερη επιλογή! ειδικά εγώ που θέλω φυσικό κάνουμε μαθηματικα φυσικη χημεια ηλεκτρολογια !!!! ότι πρεπει δηλαδη B-)
edit: ναι συνάδελφε δίνω και εγώ φυσική :D ήταν να δώσω βιολογία αλλά άλλαξα γνώμη ;)
Χε! Είμαστε συνάδελφοι σε όλα τελικά! (Ίσως σε όλη την Ελλάδα να υπάρχουν ακόμα 1-2 σαν εμάς :)).
Για την Τ-1 δεν συμερίζομαι την αισιοδοξία σου. Οι πιο πολλοί δεν ξέρουν ούτε ότι υπάρχει. Την έχουν θάψει και τα σχολεία και τα φροντιστήρια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

solvator

Νεοφερμένος

Η solvator αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Καλή μας επιτυχία παίδες :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

alexpant

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alexpant αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Από το στόμα σου και στου καλού θεούλη το αυτί !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
17500 θέλω ο άτιμος :D
Εσυ alexpant ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexpant

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alexpant αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 188 μηνύματα.
18454 ΜΜΕ !! Mόνο αν γράψει ο θεος αντί για εμένα στις πανελλήνιες θα τα φτάσω :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
Πιστεύω ότι για την κατάσταση των πανελλαδικών δε φταίει το σχολικό σύστημα αλλά η πηγή του προβλήματος είναι οι φροντιστηριακοί και αυτοί που έχουν κάνει ιδιαίτερα. Και 1 μάθημα να είχατε στις πανελλαδικές οι μαθητές από το πρωί μέχρι το βράδυ θα κάνατε μάθημα στα φροντιστήρια και θα κάνετε extra μαθήματα σε Χριστούγεννα και Πάσχα (για να βγάλουν οι φροντιστηριακοί παραπάνω χρήματα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Με ειδικό όμως , ε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexpant

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alexpant αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 188 μηνύματα.
Ναι , με ειδικό Χρήστο ! Αλλά και πάλι πρέπει να γράψω ένα 17 από μόνος μου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
18454 ΜΜΕ !! Mόνο αν γράψει ο θεος αντί για εμένα στις πανελλήνιες θα τα φτάσω :P

σε τρωω.:P 18674 για μενα και η βαση το πιο πιθανο να αυξηθει. οπως το ειπες... μονο ο θεος... :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
αισιοδοξια βρε!!!!! :clapup: :D

ολοι θα γραψουμε τελεια!!! :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
αισιοδοξια βρε!!!!! :clapup: :D

ολοι θα γραψουμε τελεια!!! :D
μακαρι... αν και εκει που ειναι η βαση... :worry:
λες να κανω κανα ταμα; :priest:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
μακαρι... αν και εκει που ειναι η βαση... :worry:
λες να κανω κανα ταμα; :priest:


:stunned:

αμα διαβαζεις θα γραψεις!!! τελος!!! :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ssalex

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ssalex αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
δία όντως ταιριάζουμε σε όλα! :O ίσως αλλά τουλάχιστον στην πόλη μου είναι καμια 20ρια παιδιά απο αυτήν την κατέυθυνση για να μην πω 30ρια + αν και το δευτερο πιστευω..είμαστε πολλοί εδώ και τουλάχιστον εδώ προωθείται πολύ..για άλλες πόλεις δεν ξέρω αλλά σίγουρα είμαστε ακόμα λίγοι......
να την συμμερίζεσαι :P γτ έχουμε μέλλον..εγώ γενικά είμαι αισιόδοξος και για το τέλος..θα τα πάω καλά πιστεύω και μακάρι όλοι να πάμε πολύ καλά η ακόμα και να μην πάμε τουλάχιστον ας πετύχουμε τον στόχο μας :D :D :D :D :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vasilina93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Βασιλίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Εγώ θέλω όσο περισσότερο μπορέσω να γράψω (Ας πιάσω ηλεκτρολόγων-μηχανολόγων ή χημικών μηχανικών και θα πετάω στα ουράνια)
Επιτέλους έχω φτάσει σε ένα επίπεδο που μπορώ να πω πως είμαι ευχαριστημένη από τον εαυτό μου και κάπως αισιόδοξη :) Ελπίζω όλοι φέτος να τα πάμε καλά γιατί οι αποτυχίες δεν μου αρέσουν καθόλου :P
ΜΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
Πιστεύω ότι για την κατάσταση των πανελλαδικών δε φταίει το σχολικό σύστημα αλλά η πηγή του προβλήματος είναι οι φροντιστηριακοί και αυτοί που έχουν κάνει ιδιαίτερα. Και 1 μάθημα να είχατε στις πανελλαδικές οι μαθητές από το πρωί μέχρι το βράδυ θα κάνατε μάθημα στα φροντιστήρια και θα κάνετε extra μαθήματα σε Χριστούγεννα και Πάσχα (για να βγάλουν οι φροντιστηριακοί παραπάνω χρήματα).
Ίσως αν δεν ήταν η δημόσια εκπαίδευση τόσο παρακμιακή και δυσλειτουργική να μην καταφεύγαμε εις άλλες παροχές εκπαίδευσης....;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Δία, και λοιποί που είστε στην Τεχνολογική-1, αυτό ή η Χημεία-Βιοχημεία τι φρούτο είναι; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,088 μηνύματα.
Ίσως αν δεν ήταν η δημόσια εκπαίδευση τόσο παρακμιακή και δυσλειτουργική να μην καταφεύγαμε εις άλλες παροχές εκπαίδευσης....;)

Δεν πιστεύω ότι είναι αυτό το θέμα, βαφτίζουν την δημόσια εκπαίδευση έτσι γιατί έτσι μας το περνάνε οι φροντιστηριακοί και βλέποντας οι καθηγητές του δημοσίου ότι οι μαθητές αδιαφορούν για το μάθημα τους αφού οι μαθητές στρέφονται στα φροντιστήρια αδιαφορούν και αυτοί για τους μαθητές. (όλα μια αλυσίδα είναι).

π.χ. στο δημοτικό που κανένας σχεδόν δε πάει σε φροντιστήρια η δημόσια εκπαίδευση είναι αρκετά καλή.

απλώς οι φροντιστές εκμεταλεύονται την κατάσταση για να βγάλουν λεφτά. Όταν έδινα πανελλαδικές δίναμε 9 μαθήματα (η δυσκολία των θεμάτων όμως από ότι ξέρω δεν έχει αλλάξει σήμερα που τα μαθήματα έγιναν 6 παρόλα αυτά οι μαθητές παιδεύονται το ίδιο). Τότε πήγαινα σε φροντιστήριο (έκανα 2 ώρες την βδομάδα Βιολογία, η βιολογία γενικής την έβγαλα με 2 μαθήματα στο φροντιστήριο, μαθηματικά και φυσική κατεύθυνσης 2 φορές την βδομάδα και φυσική γενικής (1 φορά τις 15) , Ιστορία ένα τρίωρο την βδομάδα και Έκθεση ένα δίωρο. Χριστούγεννα και Πάσχα πάλι 'ήταν γεμάτο μαθήματα.


Τώρα βλέπω οι φροντιστές κάνουν πιο πολλές ωρες τα ίδια μαθήματα και πάλι Χριστούγεννα και Πάσχα είναι γεμάτο φροντιστήρια. Αυτό το κάνουν για να παίρνουν λεφτά εκτός από το να σας βοηθήσουν. Πιστεύω και ένα μαθήμα να υπήρχε στις πανελλαδικες η ίδια πίεση θα υπήρχε.

Όπως η ίδια πίεση υπήρχε στις δέσμες (το πιο δύσκολο αλλά και το πιο αντικειμενικό σύστημα) αλλά και η ίδια πίεση υπήρχε με τα 12 μαθήματα, με τα 9 και με τα 6 ανεξάρτητα που η ύλη στις 3 τελευταιες περιπτώσεις μικραίνει σταδιακά.

. Την ίδια πίεση θα έχουνε οι μαθητές όποιο σύστημα και να ακολουθηθεί .

Η πηγή του προβλήματος δεν είναι το σύστημα αλλά τα φροντιστήρια ..... και η μοναδική λύση για να σταματήσει αυτό το πρόβλημα της πίεσης είναι η καταργησή τους. Φυσικά αυτό θα σημαίνει μεγάλη ανεργιά που δε συμφέρει κανέναν. Για αυτό τον λόγο οι μαθητές της 3 λυκείου ανεξάρτητα με σύστημα θα τυραννιούνται για πάρα πολλα χρόνια ακόμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JaneWin

Διάσημο μέλος

Η JaneWin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,240 μηνύματα.
Δεν πιστεύω ότι είναι αυτό το θέμα, βαφτίζουν την δημόσια εκπαίδευση έτσι γιατί έτσι μας το περνάνε οι φροντιστηριακοί και βλέποντας οι καθηγητές του δημοσίου ότι οι μαθητές αδιαφορούν για το μάθημα τους αφού οι μαθητές στρέφονται στα φροντιστήρια αδιαφορούν και αυτοί για τους μαθητές. (όλα μια αλυσίδα είναι).

π.χ. στο δημοτικό που κανένας σχεδόν δε πάει σε φροντιστήρια η δημόσια εκπαίδευση είναι αρκετά καλή.

απλώς οι φροντιστές εκμεταλεύονται την κατάσταση για να βγάλουν λεφτά. Όταν έδινα πανελλαδικές δίναμε 9 μαθήματα (η δυσκολία των θεμάτων όμως από ότι ξέρω δεν έχει αλλάξει σήμερα που τα μαθήματα έγιναν 6 παρόλα αυτά οι μαθητές παιδεύονται το ίδιο). Τότε πήγαινα σε φροντιστήριο (έκανα 2 ώρες την βδομάδα Βιολογία, η βιολογία γενικής την έβγαλα με 2 μαθήματα στο φροντιστήριο, μαθηματικά και φυσική κατεύθυνσης 2 φορές την βδομάδα και φυσική γενικής (1 φορά τις 15) , Ιστορία ένα τρίωρο την βδομάδα και Έκθεση ένα δίωρο. Χριστούγεννα και Πάσχα πάλι 'ήταν γεμάτο μαθήματα.


Τώρα βλέπω οι φροντιστές κάνουν πιο πολλές ωρες τα ίδια μαθήματα και πάλι Χριστούγεννα και Πάσχα είναι γεμάτο φροντιστήρια. Αυτό το κάνουν για να παίρνουν λεφτά εκτός από το να σας βοηθήσουν. Πιστεύω και ένα μαθήμα να υπήρχε στις πανελλαδικες η ίδια πίεση θα υπήρχε.

Όπως η ίδια πίεση υπήρχε στις δέσμες (το πιο δύσκολο αλλά και το πιο αντικειμενικό σύστημα) αλλά και η ίδια πίεση υπήρχε με τα 12 μαθήματα, με τα 9 και με τα 6 ανεξάρτητα που η ύλη στις 3 τελευταιες περιπτώσεις μικραίνει σταδιακά.

. Την ίδια πίεση θα έχουνε οι μαθητές όποιο σύστημα και να ακολουθηθεί .

Η πηγή του προβλήματος δεν είναι το σύστημα αλλά τα φροντιστήρια ..... και η μοναδική λύση για να σταματήσει αυτό το πρόβλημα της πίεσης είναι η καταργησή τους. Φυσικά αυτό θα σημαίνει μεγάλη ανεργιά που δε συμφέρει κανέναν. Για αυτό τον λόγο οι μαθητές της 3 λυκείου ανεξάρτητα με σύστημα θα τυραννιούνται για πάρα πολλα χρόνια ακόμα.
Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνουν οι φροντιστές αλλά οι καθηγητές του δημοσίου δεν κάνουν πλέον καμία προσπάθεια να μας μάθουν κάτι,οι περισσότεροι βασίζονται στους φροντιστές.Να σου αναφέρω ένα γεγονός που έγινε προχθές στο σχολείο μου να στο αποδείξω.
Στο μάθημα της φυσικής κατεύθυνσης:
Καθηγητής: Τι είναι η αδιαβατική μεταβολή
Η τάξη: Δεν μας την παραδώσατε
Καθηγητής: Και δεν διαβάσατε παρακάτω?
Τάξη: Όχι
Καθηγητής: Καλά ρε φροντιστήρια δεν πάτε?
Μετά τι του λες του ανθρώπου? :look:

Άλλο παράδειγμα: Φέτος στις πανελλήνιες στο ΑΟΔΕ έπεσε άσκηση την οποία την έκαναν μόνο στα φροντ
Τι να γράψει ο άλλος που διάβαζε μόνο απο σχολικά βιβλία?:|

Το μόνο που μένει είναι να το αποδεχτούμε ότι το δημόσιο σχολείο και γενικά οι δημόσιες υπηρεσίες στην Ελλάδα πάνε κατά διαόλου:down:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Η πηγή του προβλήματος δεν είναι το σύστημα αλλά τα φροντιστήρια ..... και η μοναδική λύση για να σταματήσει αυτό το πρόβλημα της πίεσης είναι η καταργησή τους. Φυσικά αυτό θα σημαίνει μεγάλη ανεργιά που δε συμφέρει κανέναν. Για αυτό τον λόγο οι μαθητές της 3 λυκείου ανεξάρτητα με σύστημα θα τυραννιούνται για πάρα πολλα χρόνια ακόμα.

Δεν νομιζω να συμφερει κανεναν η καταργιση των φροντιστηριων. Και θα αυξηθει η ανεργια και το κρατος θα χασει λεφτα (μην ξεχναμε οτι τα φροντιστηρια φορολογουνται κιολας...). Και ακομα και να τα καταργουσαν, ολοι θα στρεφονταν στα ιδιαιτερα (που δεν φορολογουνται). Το προβλημα ειναι στο εκπαιδευτικο συστημα και οχι στα φροντιστηρια. Αν μπορουσε το δημοσιο σχολειο να μας προσφερει οτι μας προσφερουν τα φροντιστηρια, δεν θα υπηρχαν φροντιστηρια (οπως αλλωστε συμβαινει σε βορειες ευρωπαϊκες χωρες). Η εκπαιδευση θελει αναδιαρθρωση απο την ριζα, απο τις παλαιολιθικες εγκαταστασεις, την ικανοτητα των καθηγητων μεχρι την αλλαγη του συστηματος εξετασεων και την εισαγωγη στην τριτοβαθμια. Μονο τοτε θα εχουμε μια αξιοπρεπης παιδεια, και με καλυτερη παιδεια ερχονται καλυτεροι πολιτες.;)

π.χ. στο δημοτικό που κανένας σχεδόν δε πάει σε φροντιστήρια η δημόσια εκπαίδευση είναι αρκετά καλή.
Ποιος σου το ειπε αυτο; Ξερεις ποσες ωρες περασα με τον πατερα μου διαβαζοντας τα μαθηματικα του δημοτικου; Επιπλεον οι περισσοτεροι στο Δημοτικο πανε Αγγλικα, αρα πανε φροντιστηριο. Αλλωστε δεν γραφουν εξετασεις στο τελος ωστε να χρειαστει να ξοδεψουν λεφτα για φροντιστηρια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top