Πανελλήνιες 2011

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνουν οι φροντιστές αλλά οι καθηγητές του δημοσίου δεν κάνουν πλέον καμία προσπάθεια να μας μάθουν κάτι,οι περισσότεροι βασίζονται στους φροντιστές.Να σου αναφέρω ένα γεγονός που έγινε προχθές στο σχολείο μου να στο αποδείξω.
Στο μάθημα της φυσικής κατεύθυνσης:
Καθηγητής: Τι είναι η αδιαβατική μεταβολή
Η τάξη: Δεν μας την παραδώσατε
Καθηγητής: Και δεν διαβάσατε παρακάτω?
Τάξη: Όχι
Καθηγητής: Καλά ρε φροντιστήρια δεν πάτε?
Μετά τι του λες του ανθρώπου? :look:

-Τάξη: Με κάθε ειλικρίνεια, περιμένουμε να κάνετε αυτό για το οποίο σας πληρώνουμε.


Άλλο παράδειγμα: Φέτος στις πανελλήνιες στο ΑΟΔΕ έπεσε άσκηση την οποία την έκαναν μόνο στα φροντ
Τι να γράψει ο άλλος που διάβαζε μόνο απο σχολικά βιβλία?:|
Το σχολικό βιβλίο του ΑΟΔΕ έχει τη συγκεκριμένη άσκηση λυμένη, παρεμπιπτόντως (σελ. 41). Ήμαρτον, όλη κι όλη μία άσκηση υπάρχει στο έρμο το βιβλίο, γιατί θα πρέπει να πάω φροντιστήριο για να μπορώ να τη λύσω; :confused:


Το μόνο που μένει είναι να το αποδεχτούμε ότι το δημόσιο σχολείο και γενικά οι δημόσιες υπηρεσίες στην Ελλάδα πάνε κατά διαόλου:down:
Πέρα για πέρα λανθασμένη αντίληψη. Αν το αποδεχτούμε, τότε οι ίδιοι συμβάλλουμε στην παρακμή του δημόσιου τομέα.
Φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε τους φροντιστηριακούς ως σωτήρες και το δημόσιο ως μέσο αποχαύνωσης.
Ξεκολλήστε και απαιτήστε ό,τι δικαιούστε. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aluteros

Νεοφερμένος

Ο σημαντικος αλλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 53 μηνύματα.

Άλλο παράδειγμα: Φέτος στις πανελλήνιες στο ΑΟΔΕ έπεσε άσκηση την οποία την έκαναν μόνο στα φροντ
Τι να γράψει ο άλλος που διάβαζε μόνο απο σχολικά βιβλία?:|
αυτο δεν ισχυει. αν η ασκηση που πεσει ειναι στην υλη δεν παιζει να μην τη ξες. μπορει να ειναι παλουκι, αλλα ανηκει στην υλη του σχολικου βιβλιου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JaneWin

Διάσημο μέλος

Η JaneWin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,240 μηνύματα.
-Τάξη: Με κάθε ειλικρίνεια, περιμένουμε να κάνετε αυτό για το οποίο σας πληρώνουμε.

Ναι,την δική μου παρατήρηση περίμενε για να μάθει να διδάσκει :whistle:
Το σχολικό βιβλίο του ΑΟΔΕ έχει τη συγκεκριμένη άσκηση λυμένη, παρεμπιπτόντως (σελ. 41). Ήμαρτον, όλη κι όλη μία άσκηση υπάρχει στο έρμο το βιβλίο, γιατί θα πρέπει να πάω φροντιστήριο για να μπορώ να τη λύσω; :confused:

Όπως το είπες μία =/
Πόση εξάσκιση πιά να κάνεις με μία άσκηση? :confused:

Πέρα για πέρα λανθασμένη αντίληψη. Αν το αποδεχτούμε, τότε οι ίδιοι συμβάλλουμε στην παρακμή του δημόσιου τομέα.
Φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε τους φροντιστηριακούς ως σωτήρες και το δημόσιο ως μέσο αποχαύνωσης.
Ξεκολλήστε και απαιτήστε ό,τι δικαιούστε. :)

Φταίμε και εμείς.Δεν έγινε η κατάσταση έτσι από μόνη,το παραδέχομαι.:|
Και βέβαια,αφού ρωτάς τον καθηγητή μια απορία και σου λέει κάτσε διάβασε από το βιβλίο:ermm: Εγώ τι να κάνω? Το πολύ πολύ να ζητήσω να αλλάξουν τον καθηγητή αλλά δυστυχώς δεν είναι και το πιο ευκολο πράγμα από την στιγμή που οι μισοί καθηγητές του δημοσίου τα έχουν κανονισμένα με τους φροντιστές..:/:
αυτο δεν ισχυει. αν η ασκηση που πεσει ειναι στην υλη δεν παιζει να μην τη ξες. μπορει να ειναι παλουκι, αλλα ανηκει στην υλη του σχολικου βιβλιου...
Ναι οκέ άμα είναι να λύνουμε σε κάθε μάθημα από μία άσκηση και να πηγαίνουμε να γράφουμε εικοσάρια -.-'
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mikaki04

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ξεχασμένες παραλίες αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αγρίνιο (Αιτωλοακαρνανία). Έχει γράψει 180 μηνύματα.
Ρε παιδιά είναι αλήθεια τόσα τραγικά τα πράγματα μετά τα χριστούγεννα?? Μέχρι τώρα όλα ήταν μια χαρά.. ούτε αγχος και το διάβασμα μια χαρά.. απλά μας είπαν οι καθηγητές πως μετά τα χριστούγεννα θα είμαστε πτώματα απ το διάβασμα! απ την στιγμή που έχει βγει η ύλη λογικά δεν θα είναι πιο χαλαρά? πραγματικά είναι το μόνο που φαίνεται να με τρομάζει φέτος ! αν κουραστώ υπερβολικά και δεν αντέξω αλλο? τι κάνω τότε ? αχχ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Ναι,την δική μου παρατήρηση περίμενε για να μάθει να διδάσκει :whistle:
Αποδέξου εσύ τέτοιες συμπεριφορές, και μετά αναρωτήσου για το αν φταις ή όχι...
Δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί θα πρέπει ο δάσκαλος να παρακαλάει το μαθητή για μάθημα, και όχι το αντίστροφο.
Γενικός κανόνας: αν δεν απαιτήσεις, χάνεις αυτά που δικαιούσαι.


Όπως το είπες μία =/
Πόση εξάσκιση πιά να κάνεις με μία άσκηση? :confused:
Ελπίζω να σοβαρολογείς εδώ.


Φταίμε και εμείς.Δεν έγινε η κατάσταση έτσι από μόνη,το παραδέχομαι.:|
Και βέβαια,αφού ρωτάς τον καθηγητή μια απορία και σου λέει κάτσε διάβασε από το βιβλίο:ermm: Εγώ τι να κάνω? Το πολύ πολύ να ζητήσω να αλλάξουν τον καθηγητή αλλά δυστυχώς δεν είναι και το πιο ευκολο πράγμα από την στιγμή που οι μισοί καθηγητές του δημοσίου τα έχουν κανονισμένα με τους φροντιστές..:/:
Ας μην ξεχνάμε ότι και οι μαθητές τα έχουν κανονισμένα με τους φροντιστές...:/:


Ναι οκέ άμα είναι να λύνουμε σε κάθε μάθημα από μία άσκηση και να πηγαίνουμε να γράφουμε εικοσάρια -.-'
Επειδή αναφέρθηκες στο ΑΟΔΕ αυτό καθεαυτό, ναι η μοναδική άσκηση που οφείλεις να ξέρεις να λύνεις είναι αυτή που έπεσε πέρυσι. Δε νομίζω να αναφέρθηκε το παιδί σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα.



Ρε παιδιά είναι αλήθεια τόσα τραγικά τα πράγματα μετά τα χριστούγεννα?? Μέχρι τώρα όλα ήταν μια χαρά.. ούτε αγχος και το διάβασμα μια χαρά.. απλά μας είπαν οι καθηγητές πως μετά τα χριστούγεννα θα είμαστε πτώματα απ το διάβασμα! απ την στιγμή που έχει βγει η ύλη λογικά δεν θα είναι πιο χαλαρά? πραγματικά είναι το μόνο που φαίνεται να με τρομάζει φέτος ! αν κουραστώ υπερβολικά και δεν αντέξω αλλο? τι κάνω τότε ? αχχ....
Τραγικοί οι καθηγητές σου, btw. :P
Γενικά η λέξη "πανελλήνιες" είναι μια μεγάλη ΦΟΥΣΚΑ. Ρώτα τα παιδιά που σπουδάζουν, αν ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα εν συγκρίσει με αυτά που συνάντησαν στη σχολή τους. Μην αγχώνεσαι, ειδικά για κάτι που δεν έχεις ζήσει ακόμα και απλά σου λένε ότι είναι έτσι...




Ps: Ευχαριστώ τον κομπλεξικό που βαθμολόγησε το μήνυμά μου αρνητικά. Αλλά πραγματικά, θα του ήμουν υπόχρεος αν εξέφραζε τη γνώμη του δημόσια επί του θέματος σε σχέση με το τί διαφωνούμε. Θα με βελτίωνε και ως άνθρωπο πιστεύω κάτι τέτοιο... :fool:

edit: Μόλις ανακάλυψα και το λόγο που χρησιμοποιεί τη λειτουργία του αόρατου χρήστη. Τραγικός απλά. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Superhuman

Δραστήριο μέλος

Ο Νικηφόρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 797 μηνύματα.
Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνουν οι φροντιστές αλλά οι καθηγητές του δημοσίου δεν κάνουν πλέον καμία προσπάθεια να μας μάθουν κάτι,οι περισσότεροι βασίζονται στους φροντιστές.Να σου αναφέρω ένα γεγονός που έγινε προχθές στο σχολείο μου να στο αποδείξω.
Στο μάθημα της φυσικής κατεύθυνσης:
Καθηγητής: Τι είναι η αδιαβατική μεταβολή
Η τάξη: Δεν μας την παραδώσατε
Καθηγητής: Και δεν διαβάσατε παρακάτω?
Τάξη: Όχι
Καθηγητής: Καλά ρε φροντιστήρια δεν πάτε?
Μετά τι του λες του ανθρώπου? :look:

Άλλο παράδειγμα: Φέτος στις πανελλήνιες στο ΑΟΔΕ έπεσε άσκηση την οποία την έκαναν μόνο στα φροντ
Τι να γράψει ο άλλος που διάβαζε μόνο απο σχολικά βιβλία?:|

Το μόνο που μένει είναι να το αποδεχτούμε ότι το δημόσιο σχολείο και γενικά οι δημόσιες υπηρεσίες στην Ελλάδα πάνε κατά διαόλου:down:

Εντάξει, ο καθηγητής σου φέρθηκε κάπως ακραία.Υπάρχουν κι άλλοι τέτοιοι,αλλά πιστεύω πως δεν είναι ο γενικός κανόνας ότι οι καθηγητές στη Β και στη Γ φέρονται έτσι στους μαθητές.Εγώ,για παράδειγμα,στην κατεύθυνση έχω πολύ καλούς καθηγητές οι οποίοι μπορεί να μην δίνουν πολύ βάση στη θεωρία αλλά οι ασκήσεις που μας δίνουν ειναι επιμορφωτικές και πρωτότυπες.Μπορεί να είμαι ρομαντικός,αλλά θεωρώ ότι η πλειοψηφία των καθηγητών που αναλαμβάνουν οποιαδήποτε τάξη,θέλουν να βοηθήσουν τα παιδιά και όχι απλά να περάσουν τη μέρα τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dalian

Περιβόητο μέλος

Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
90% νομίζω του άγχους των μαθητών προέρχεται από την κάθε αβάσιμη βλακεία που ακούν από γονείς/συμμαθητές/καθηγητές/φροντιστές περί του διαβάσματος για τις Πανελλήνιες.... μην ψαρώνετε ρε :D Να έχετε εμπιστοσύνη στους εαυτούς σας... το θέμα μεγαλοποιείται χωρίς λόγο :)

Όσον αφορά το περιστατικό που αναφέρθηκε πρωτύτερα, αισθάνομαι τυχερή που οι καθηγητές μου στο σχολείο κάνουν το μάθημα σαν να τα βλέπουμε για πρώτη φορά, αν και ξέρουν ότι όλοι πηγαίνουμε φροντιστήριο... αυτό με κάνει να νιώθω ιδιαίτερα χαρούμενη :) Είναι ωραίο να ξέρεις ότι υπάρχουν ακόμη ευσυνειδητοι ανθρωποι στον πλανητη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JaneWin

Διάσημο μέλος

Η JaneWin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,240 μηνύματα.
Αποδέξου εσύ τέτοιες συμπεριφορές, και μετά αναρωτήσου για το αν φταις ή όχι...
Δεν καταλαβαίνω πραγματικά γιατί θα πρέπει ο δάσκαλος να παρακαλάει το μαθητή για μάθημα, και όχι το αντίστροφο.
Γενικός κανόνας: αν δεν απαιτήσεις, χάνεις αυτά που δικαιούσαι.


Ελπίζω να σοβαρολογείς εδώ.

Ας μην ξεχνάμε ότι και οι μαθητές τα έχουν κανονισμένα με τους φροντιστές...:/:

Ps: Ευχαριστώ τον κομπλεξικό που βαθμολόγησε το μήνυμά μου αρνητικά. Αλλά πραγματικά, θα του ήμουν υπόχρεος αν εξέφραζε τη γνώμη του δημόσια επί του θέματος σε σχέση με το τί διαφωνούμε. Θα με βελτίωνε και ως άνθρωπο πιστεύω κάτι τέτοιο... :fool:
edit: Μόλις ανακάλυψα και το λόγο που χρησιμοποιεί τη λειτουργία του αόρατου χρήστη. Τραγικός απλά. :)
Βασικά δεν μπορώ να κάνω κάτι μόνη μου για να αλλάξω την συμπεριφορά του και τα καμάρια της τάξης μου σιγά μην πουν τίποτα για να τους έχουν όλοι οι καθηγητές με καλό ματί :|
Οκ,το παραδέχομαι το παράδειγμα με το ΑΟΔΕ ήταν ατυχές.:redface:Απλά δεν ήξερα και πολλά για αυτό,αλλά και πάλι θεωρώ ότι μία άσκηση είναι λίγο για τις πανελλήνιες
Μήπως οι μαθητές προσφεύγουν αναγκαστικά στα φροντ και στα ιδιαίτερα μπας και μάθουν τίποτα? :hmm:

P.S πάντως δεν είμαι εγώ αυτό :P
Για να το δεις πάτησα και +
Εντάξει, ο καθηγητής σου φέρθηκε κάπως ακραία.Υπάρχουν κι άλλοι τέτοιοι,αλλά πιστεύω πως δεν είναι ο γενικός κανόνας ότι οι καθηγητές στη Β και στη Γ φέρονται έτσι στους μαθητές.Εγώ,για παράδειγμα,στην κατεύθυνση έχω πολύ καλούς καθηγητές οι οποίοι μπορεί να μην δίνουν πολύ βάση στη θεωρία αλλά οι ασκήσεις που μας δίνουν ειναι επιμορφωτικές και πρωτότυπες.Μπορεί να είμαι ρομαντικός,αλλά θεωρώ ότι η πλειοψηφία των καθηγητών που αναλαμβάνουν οποιαδήποτε τάξη,θέλουν να βοηθήσουν τα παιδιά και όχι απλά να περάσουν τη μέρα τους.

Δεν ξέρω για το δικό σου σχολείο,πάντως εγώ στο δικό μου απ'ότι βλέπω μόνο βιολογία πρόκειται να μάθω φέτος :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
.... πηγή του προβλήματος είναι οι φροντιστηριακοί και αυτοί που έχουν κάνει ιδιαίτερα. Και 1 μάθημα να είχατε στις πανελλαδικές οι μαθητές από το πρωί μέχρι το βράδυ θα κάνατε μάθημα στα φροντιστήρια.......
Ακριβώς! Είτε λίγα είτε πολλά ήταν τα μαθήματα, είτε μικρή είτε μεγάλη η ύλη, είτε εύκολα είτε δύσκολα τα θέματα, τις ίδιες ώρες φροντιστήρια θα κάναμε. Έτσι μας πείσανε να δεχόμαστε τα εξουθενωτικά πακέτα των 15-20 ωρών φροντιστήριο που δεν αφήνουν ούτε ελεύθερο χρόνο, αλλά ούτε και χρόνο για διάβασμα.
Ίσως αν δεν ήταν η δημόσια εκπαίδευση τόσο παρακμιακή και δυσλειτουργική να μην καταφεύγαμε εις άλλες παροχές εκπαίδευσης....
Μήπως και εμείς την καταντήσαμε παρακμιακή και δυσλειτουργική? Όταν ξεκινάμε με δεδομένο ότι το σχολείο είναι άχρηστο και το φροντιστήριο θεός, όταν το μόνιμο πρόβλημα μας είναι πώς θα χάσουμε το μάθημα, όταν δεν κάνουμε τίποτα για να βελτιώσουμε ότι μπορούμε και όταν κάποιος καθηγητής πάει να κάνει σωστά τη δουλειά του τον φτύνουμε, το να τα φορτώνουμε όλα στο αόρατο σύστημα είναι η εύκολη λύση.
Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνουν οι φροντιστές αλλά οι καθηγητές του δημοσίου δεν κάνουν πλέον καμία προσπάθεια να μας μάθουν κάτι.......
Καθηγητής: Καλά ρε φροντιστήρια δεν πάτε?
Το μόνο που μένει είναι να το αποδεχτούμε ότι το δημόσιο σχολείο και γενικά οι δημόσιες υπηρεσίες στην Ελλάδα πάνε κατά διαόλου
Και όποιος κάνει την προσπάθεια λέμε "τι θέλει να μας παραστήσει τώρα αυτός?"
Καθηγητής: "Καλά ρε παιδιά, σας το εξήγησα, κάναμε τέτοιες ίδιες ασκήσεις και στο τεστ πατώσατε. Και πάτε και φροντιστήριο και σας τα έχουν πει και εκεί. Καλά, τι κάνετε στα φροντιστήρια? Κοιμάστε και εκεί όπως εδώ? Τουλάχιστον εδώ ο ύπνος ε'ιναι δωρεάν, εκεί όμως τον χρυσοπληρώνετε".
Το δημόσιο σχολείο και οι δημόσιες υπηρεσίες δεν είναι ένας αόρατος εξωγήινος εχθρός. Είμαστε εμείς, οι γονείς μας και οι γύρω μας...
-Τάξη: Με κάθε ειλικρίνεια, περιμένουμε να κάνετε αυτό για το οποίο σας πληρώνουμε....Πέρα για πέρα λανθασμένη αντίληψη. Αν το αποδεχτούμε, τότε οι ίδιοι συμβάλλουμε στην παρακμή του δημόσιου τομέα.
Φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε τους φροντιστηριακούς ως σωτήρες και το δημόσιο ως μέσο αποχαύνωσης. Ξεκολλήστε και απαιτήστε ό,τι δικαιούστε. :)
Θέλουμε? Μήπως βολευόμαστε έτσι και έχουμε και άλλοθι?
...θεωρώ ότι η πλειοψηφία των καθηγητών που αναλαμβάνουν οποιαδήποτε τάξη,θέλουν να βοηθήσουν τα παιδιά και όχι απλά να περάσουν τη μέρα τους.
Συμφωνώ μαζί σου, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και οι άχρηστοι. Όμως πολλές φορές εμείς μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάσταση. Το θέμα είναι αν θέλουμε. Ένα άλλο μεγάλο κακό είναι ότι όσο και να θέλει ένας καθηγητής στο σχολείο, δεν μπορεί να κάνει σωστά τη δουλειά του γιατί δεν φτάνει ο χρόνος λόγω των τόσο πολλών ωρών που χάνονται συνέχεια.
90% νομίζω του άγχους των μαθητών προέρχεται από την κάθε αβάσιμη βλακεία που ακούν από γονείς/συμμαθητές/καθηγητές/φροντιστές περί του διαβάσματος για τις Πανελλήνιες.... μην ψαρώνετε ρε. Να έχετε εμπιστοσύνη στους εαυτούς σας... το θέμα μεγαλοποιείται χωρίς λόγο...
Αυτό ακριβώς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Ακριβώς! Είτε λίγα είτε πολλά ήταν τα μαθήματα, είτε μικρή είτε μεγάλη η ύλη, είτε εύκολα είτε δύσκολα τα θέματα, τις ίδιες ώρες φροντιστήρια θα κάναμε. Έτσι μας πείσανε να δεχόμαστε τα εξουθενωτικά πακέτα των 15-20 ωρών φροντιστήριο που δεν αφήνουν ούτε ελεύθερο χρόνο, αλλά ούτε και χρόνο για διάβασμα.

Ρε Δια, απο που κι ως που φταινε οι φροντιστηριακοι; Στο κατω κατω δεν σε υποχρεωνει κανεις να πας, υπηρεσιες προσφερουν. Αν το δημοσιο σχολειο ηταν τοσο αποδοτικο οσο ειναι σε αλλες ευρωπαικες χωρες, δεν θα πηγαινε κανεις φροντιστηριο (στο εγγυουμαι αυτο). Γιατι λοιπον στην Γερμανια π.χ. δεν υπαρχουν φροντιστηρια παρα μονο για εξαιρετες περιπτωσεις, ενω εδω αμα δεν πας εισαι χαμενος; Μηπως υπαρχει καποιος λογος; (λεω εγω τωρα)

Μήπως και εμείς την καταντήσαμε παρακμιακή και δυσλειτουργική? Όταν ξεκινάμε με δεδομένο ότι το σχολείο είναι άχρηστο και το φροντιστήριο θεός, όταν το μόνιμο πρόβλημα μας είναι πώς θα χάσουμε το μάθημα, όταν δεν κάνουμε τίποτα για να βελτιώσουμε ότι μπορούμε και όταν κάποιος καθηγητής πάει να κάνει σωστά τη δουλειά του τον φτύνουμε, το να τα φορτώνουμε όλα στο αόρατο σύστημα είναι η εύκολη λύση.
Οι μαθητες δεν μπορουν να αλλαξουν κατι, μονο να διεκδικουν. Οσο και να θελετε να μην το πιστεψετε, ετσι ειναι. Δεν θυμαμαι να εγινε κατι με τις καταληψεις, τις πορειες και τις αποχες. Γι αυτο οσο και να ξελαρρυγγιζομαστε εμεις, αμα δεν λειτουργησει η πολιτεια και το ρημαδι το Υπουργειο Παιδειας (ο θεος να το κανει) και δεν αλλαξει το εκπαιδευτικο συστημα απο τα θεμελια, δεν θα επιτευχθει τιποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Πάντως δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητες και οι απίστευτα πολλές ώρες που πλασάρουν τα φροντιστήρια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Ρε Δια, απο που κι ως που φταινε οι φροντιστηριακοι; Στο κατω κατω δεν σε υποχρεωνει κανεις να πας, υπηρεσιες προσφερουν.....
Εξήγησα και παραπάνω ότι το σχολείο δεν αρκεί να σε προετοιμάσει για πενελλήνιες. Η διαφωνία μου είναι στο ότι τα πακέτα των φροντιστηρίων έχουν πολλές ώρες. Σ΄αυτό φταίνε τα φροντιστήρια, δηλαδή ότι για να αυξήσουν το κέρδος τους δεν δίνουν την επιλογή όποιος θέλει να έχει λίγες ώρες. Φυσικά υπάρχουν και τα ιδιαίτερα, αλλά το κόστος ανεβαίνει πολύ...
Οι μαθητες δεν μπορουν να αλλαξουν κατι, μονο να διεκδικουν. ........αν δεν αλλαξει το εκπαιδευτικο συστημα απο τα θεμελια, δεν θα επιτευχθει τιποτα.
Υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να τα πετύχουμε. Θα αναφέρω 3 παραδείγματα από την περσινή χρονιά: 1) Αναγκάσαμε να φύγει από το σχολείο προβληματική καθηγήτρια, 2) Πείσαμε καθηγητή που είχαμε πολλά παράπονα να βελτιωθεί αισθητά, 3) Καταφέραμε να γίνει για πρώτη φορά στο σχολείο μας 1ος κύκλος τεχνολογικής. Θα πεις ότι αυτά είναι μικροπράγματα, δίκιο θα έχεις, όμως δείχνουν ότι αν θέλουμε μπορούμε να πετύχουμε κάποιες βελτιώσεις. Δεν συμφωνώ με το να κάθομαι μοιρολατρικά και να δέχομαι τα πάντα, περιμένοντας να αλλάξει το εκπαιδευτικό σύστημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Εξήγησα και παραπάνω ότι το σχολείο δεν αρκεί να σε προετοιμάσει για πενελλήνιες. Η διαφωνία μου είναι στο ότι τα πακέτα των φροντιστηρίων έχουν πολλές ώρες. Σ΄αυτό φταίνε τα φροντιστήρια, δηλαδή ότι για να αυξήσουν το κέρδος τους δεν δίνουν την επιλογή όποιος θέλει να έχει λίγες ώρες. Φυσικά υπάρχουν και τα ιδιαίτερα, αλλά το κόστος ανεβαίνει πολύ...
Κοιτα, εφοσον εσυ διαλεγεις το φροντιστηριο, μπορεις να διαλεξεις ποσες ωρες θα κανεις... με την εννοια οτι πας σε ενα φροντιστηριο που δεν εχει τοσες πολλες ωρες. Παντως περισσοτερες ωρες σημαινει καλυτερη εμπεδωση του μαθηματος (της θεωριας τουλαχιστον). Στο δικο μου φροντιστηριο κανουμε 5 ωρες Μαθ/κα και 4 Φυσικη (αντι για 4 Μαθ/κα και 3-4 Φυσικη που ειναι συνηθως), και ο πατερας μου το διαλεξε για αυτον ακριβως το λογο - γιατι κανουμε περισσοτερες ωρες (με τα ιδια περιπου λεφτα σε σχεση με αλλα). Στην αρχη διαμαρτηρομουν, αλλα στην τελικη θελω να περασω και σε μια σχολη με ουκω λιγα μορια, οχι να περασω την 3η πινοντας φραπεδες και "χαλαρα!" (ναι, απο Θεσσαλονικη ειμαι). Οσον αφορα τον ελευθερο χρονο, ενας καθηγητης μου ειπε χαρακτηριστικα: "Αν σ'αυτη την χρονια εχεις ελευθερο χρονο ακομα και για να πλυθεις, σημαινει οτι καποιο μαθημα παραμελεις..."

Υπάρχουν πράγματα που μπορούμε να τα πετύχουμε. Θα αναφέρω 3 παραδείγματα από την περσινή χρονιά: 1) Αναγκάσαμε να φύγει από το σχολείο προβληματική καθηγήτρια, 2) Πείσαμε καθηγητή που είχαμε πολλά παράπονα να βελτιωθεί αισθητά, 3) Καταφέραμε να γίνει για πρώτη φορά στο σχολείο μας 1ος κύκλος τεχνολογικής. Θα πεις ότι αυτά είναι μικροπράγματα, δίκιο θα έχεις, όμως δείχνουν ότι αν θέλουμε μπορούμε να πετύχουμε κάποιες βελτιώσεις. Δεν συμφωνώ με το να κάθομαι μοιρολατρικά και να δέχομαι τα πάντα, περιμένοντας να αλλάξει το εκπαιδευτικό σύστημα.

Σαφως το να καθεσαι παθητικα και να περιμενεις δεν επιφερει τιποτα. Αλλα δυστυχως δεν αρκει μονο να διεκδικουμε, αλλα να ακουγομαστε και απεναντι...

Καταφερατε να κανετε 1ο κυκλο Τεχνολογικης; Προτιματε δηλαδη να κανετε Χημεια-Βιοχημεια και Ηλεκτρολογια απο Προγραμματισμο και ΑΟΔΕ; Και καλα το ΑΟΔΕ ειναι παλουκι, αλλα να το αντικαταστησεις με Χημεια;; Πιο δυσκολα νομιζω οτι ειναι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BRUCE

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 237 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω ότι θέλουμε δεν θέλουμε τα φροντιστήρια φέτος μας είναι απαραίτητα. Προσωπικά πιστεύω ότι άμα δεν πηγαίνω φροντιστήριο δεν θα βγάλω ούτε τα μισά μόρια. Στο σχολείο δεν κάνουμε καθόλου καλή δουλειά. Οι καθηγητές μας αν εξαιρέσεις μια καλή καθηγήτρια στην Λογοτεχνία, οι άλλοι είναι ότι να'ναι. Πραγματικά δεν μαθαίνουμε τίποτα. Να φανταστείτε στο Γνωστό και το Άγνωστο μας κάνει μόνο την παράδοση του μαθήματος και τίποτα παραπάνω. Ούτε έξτρα φωτοτυπίες ούτε τίποτα. Ενώ στο φροντιστήριο κάνουμε σαφώς καλύτερη δουλειά. Και βασικά εγώ περισσότερο κουράζομαι και βαριέμαι στο σχολείο, παρά στο φροντιστήριο. Ελεύθερο χρόνο φυσικά δεν έχω σχεδόν καθόλου, όχι γιατί λιώνω στο διάβασμα, αλλά κυρίως λόγω των προπονήσεων που κάνω που δεν με αφήνουν χρόνο ούτε τις Κυριακές. Καλό μας κουράγιο. Μια χρονιά είναι και μετά αρχίζει η πραγματική καλή ζωή, που είναι η φοιτητική!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nadia_koutsouni

Νεοφερμένος

Η Nadia_koutsouni αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
πρωτα απ'ολα, καλη επιτυχια σε ολους και ολες :) οσο πλήσιαζουν τα χριστουγεννα αγχωνομαι ολο και πιο πολυ !! ευχομαι ολα να πανε καλα !! ειναι κανεις θεωρητικη ??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Παντως περισσοτερες ωρες (φροντιστήριο) σημαινει καλυτερη εμπεδωση του μαθηματος...
Μάλλον καθένας μας προτιμά κάτι διαφορετικό, όλα είναι σεβαστά. Για μένα οι πολλές ώρες φοντιστήριο είναι χάσιμο χρόνου και ενέργειας. Προτιμώ να διαβάζω μόνος μου και να έχω όσο το δυνατό λιγότερες ώρες μάθημα για έλεγχο, συμπλήρωμα και απορίες. Τέτοιο φροντιστήριο δεν βρήκα, άρα κατέληξα στην ακριβή λύση...
Καταφερατε να κανετε 1ο κυκλο Τεχνολογικης; Προτιματε δηλαδη να κανετε Χημεια-Βιοχημεια και Ηλεκτρολογια απο Προγραμματισμο και ΑΟΔΕ; Και καλα το ΑΟΔΕ ειναι παλουκι, αλλα να το αντικαταστησεις με Χημεια;; Πιο δυσκολα νομιζω οτι ειναι...
Θα έλεγα 10 φορές ότι είναι πριτιμότερες η Χημεία-Βιοχημεία και η Ηλεκτρολογία από ΑΟΔΕ και ΑΕΠΠ. Είναι μαθήματα στα οποία μπορείς εύκολα να χτυπήσεις ακόμα και 100ρι. Νομίζω ότι αν υπήρχε σωστή ενημέρωση και δεν την είχαν θάψει την Τ-1 τα σχολεία και (κυρίως) τα φροντιστήρια, θα ήταν πολύ πιο δημοφιλής από την Τ-2.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Δία, και λοιποί που είστε στην Τεχνολογική-1, αυτό ή η Χημεία-Βιοχημεία τι φρούτο είναι; :P
Δία, ξύπνα. :P

Ύστερα από 2.5 μήνες, τι εντυπώσεις σου έμειναν από την Χημεία-Βιοχημεία; :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sido

Νεοφερμένος

Ο sido αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Θα έλεγα 10 φορές ότι είναι πριτιμότερες η Χημεία-Βιοχημεία και η Ηλεκτρολογία από ΑΟΔΕ και ΑΕΠΠ. Είναι μαθήματα στα οποία μπορείς εύκολα να χτυπήσεις ακόμα και 100ρι. Νομίζω ότι αν υπήρχε σωστή ενημέρωση και δεν την είχαν θάψει την Τ-1 τα σχολεία και (κυρίως) τα φροντιστήρια, θα ήταν πολύ πιο δημοφιλής από την Τ-2.
και αοδε γραφεις 100αρι και αεππ δεν εχουν ιδιετερη δυσκολια εκτοσ του αοδε που θελει αποστηθιση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Πάντως γενικά η βιοχημεία είναι πιο δύσκολη από από την Χημεία της θετικής πιστεύω και από την βιολογια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Δία, ξύπνα. :P
Ύστερα από 2.5 μήνες, τι εντυπώσεις σου έμειναν από την Χημεία-Βιοχημεία; :)
Ποιος είπε ότι κοιμάμαι? :P Οι εντυπώσεις μου είναι πολύ καλές. Ευχάριστο μάθημα, ενδιαφέρον και καθόλου δύσκολο.
και αοδε γραφεις 100αρι και αεππ δεν εχουν ιδιετερη δυσκολια εκτοσ του αοδε που θελει αποστηθιση
Το θέμα είναι ΚΑΙ να σου αρέσει αυτό που κάνεις. Αν ήταν να διαβάζω ΑΟΔΕ σαν να καταπίνω πικρό φάρμακο, δεν μου λείπει καθόλου. Η Χημεία-βιοχημεία και η Ηλεκτρολογία με ευχαριστούν.
Πάντως γενικά η βιοχημεία είναι πιο δύσκολη από από την Χημεία της θετικής πιστεύω και από την βιολογια.
Με την καμία. Το κομμάτι της Χημείας είναι σε ύλη το μισό από αυτό της θετικής με πολύ μικρότερες απαιτήσεις και πολύ ευκολώτερα θέματα. Το κομμάτι της Βιοχημείας είναι σαν τη βιολογία της Β (αμινοξέα, πρωτεΐνες, ένζυμα, νουκλεϊνικά οξέα, μεταβολισμός, σάκχαρα) καθαρά θεωρητικό, εύκολο και αρκετά ενδιαφέρον.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
:hmm: ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Β
Παιδιά ενημερωθείτε για τον 1ο κύκλο της τεχνολογικής πριν αποφασίσετε για του χρόνου. Και μην ακούτε τα σχολεία που βαριούνται να την κάνουν, ούτε τα φροντιστήρια που την θάβουν γιατί δεν τους συμφέρει να κάνουν τμήματα. Αν το αποφασίσετε 8-10 παιδιά θα σας κάνουν τμήμα Τ-1. Απλά ψάξτε το...
:)


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top