Πανελλήνιες χωρίς φροντιστήριο

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Καλησπέρα Polymnia , και σε ευχαριστώ,
Κατα πρώτον δεν είμαι ούτε μέρα μεγαλύτερος από όσο σας γράφω!!!! αν και είμαι σίγουρος πως αν έγγραφα πως είμαι μεγαλύτερος πολύ περισσότερα άτομα θα με αντιμετώπιζαν διαφορετικά!!! Επομένως αν πράγματι ήθελα να πω ψέματα για την ηλικία μου θα με "εμφάνιζα" μεγαλύτερο παρά μικρότερο!!!
Τώρα πραγματικά σε συγχαίρω για την προσπάθειά σου να ασχοληθείς όπως περιγράφεις στην αρχή μόνη σου μολονότι λες πως κατέληξε σε αποτυχία εξαιτίας των "σχολικών σου καθηγητών". Ούτε εγώ είχα καλούς καθηγητές, και δεν πήγαινα όπως κάποιοι πιθανών να νομίζετε σε κανα σούπερ ιδιωτικό σχολείο.. Όχι πήγαινα σε απλό δημόσιο σχολείο με καθηγητές πολλοί από τους οποίους με ειρωνεύονταν όταν τους έλεγα πως δεν πάω φροντιστήριο ενώ άλλοι μου έλεγαν πως είναι αδύνατο να πετύχω χωρίς βοήθεια... Συνάντησα ευτυχώς και 2 καθηγητές στη β λυκείου που μου εξέφρασαν συγχαρητήρια για την προσπάθειά μου και με προέτρεψαν να συνεχίσω μόνος (και το ίδιο είπαν και στους γονείς μου με τους οποίους καθημερινά βρισκόμουν σε κόντρα για την απόφασή μου αυτή). Ωστόσο η ζωή με είχε ήδη διδάξει να μην ταυτίζω το μάθημα με κάποιον καθηγητή!!! Σε κάθε τι που μελετούσα καθηγητής μου ήμουν αποκλειστικά εγώ!!! (πόσο μάλλον όταν η πλειοψηφία των καθηγητών με αποθάρρυνε και εκνευριζόταν επειδή με την προσωπική μελέτη στην ουσία τους ανάγκαζα να κάνουν "μάθημα" στην τάξη).
Προσπαθώ λοιπόν να σας πω πως δεν είναι στο χέρι κανενός "καθηγητή" να μάθετε η όχι... ένας άνθρωπος που θέλει να εκπαιδευτεί ως επιστήμονας το πρώτο πράγμα που πρέπει να διδαχθεί είναι πως θα διδάσκει τον εαυτό του όχι μόνο από τα λάθη του, αλλά και από τα λάθη των άλλων πριν ακόμα αυτά γίνουν!!! Πρέπει να είστε καχύποπτοι με οτιδήποτε, να έχετε άπειρες απορίες αλλά να μη ρωτάτε να σας τις λύσουν!!! Να τρώτε ώρες μόνοι σας στην αναζήτηση!!! Ανέφερα το διαδίκτυο ως μέσο επειδή παλαιότερα δεν υπήρχε και τα παιδιά της δεκαετίας του 1980 δεν είχαν αυτήν την πηγή έρευνας!!! Εσείς το έχετε , όπως έχετε και βιβλιοθήκες και πολλά χαρτιά για να σκίζετε και να γράφετε!!! Μα πάνω από όλα πρέπει να έχετε πίστη στις δυνάμεις σας και θέληση !!! Κι εσύ Polymnia όπως είπα σε συγχαίρω καθώς έκανες την πιό φιλότιμη προσπάθεια που έχω ακούσει από άτομο εδώ μέσα ως τώρα!!! Θα ανακάλυψες ωστόσο απογοητευμένη πως αυτή δεν αρκούσε;;; Έχασες την πίστη σε εσένα και ξανάδωσες με φροντιστήριο... Δεν σε κατηγορώ γι αυτό και δεν έχω κανένα δικαίωμα να το κάνω.. Σκέψου όμως;;; Τί πήγε αλήθεια στραβά;;; Το θέμα της "καθοδήγησης" που μου αναφέρεις;;; Για ψάξε λίγο καλύτερα πίσω από αυτό !!! Εϊμαι βέβαιος πως αργά η γρήγορα θα ανακαλύψεις τι πραγματικά έφταιξε μόνο όμως αν μπεις στη διαδικασία να άρεις την άποψη "ε μόνη μου ήμουν τί να έκανα τώρα, λογικό ήταν"!!! Για κάποιον λόγο λοιπόν δεν κατάφερες να εφαρμόσεις την μέθοδο αυτή στον εαυτό σου και απογοητεύτηκες.. Καταλαβαίνω απόλυτα πως η προσωπική σου εμπειρία σε αποθάρρυνε και σε έπεισε πως "κοίτα αν είχες κάνει φροντιστήριο από την αρχή θα ήταν όλα αλλιώς!!!". Σε εσένα λοιπόν έχω να πω μια προσωπική ιστορία: "Κάποτε στη β γυμνασίου (που ως τότε είμουν τρελαμένος με τα μαθηματικά και μόνο, και συμμετείχα σε κάθε διαγωνισμό και σε πολλούς πετύχαινα και αξιοσημείωτες επιδόσεις) μου έλαχε ένας καθηγητής ο οποίος αρνείτο να κάνει μάθημα, μας μίλαγε όλο για πολιτικά μέσα στην τάξη μας έλεγε συνεχώς ότι είμαστε ανίκανοι και άχρηστοι και εμένα προσωπικά προσπαθούσε να με μειώνει διαρκώς καθώς ήμουν ένας διαρκής αντίλογος σε όσα έκανε και έλεγε... Γράψαμε λοιπόν διαγώνισμα και αρνήθηκε να μας τα δώσει διορθωμένα αλλά μου είπε εμένα πως έγγραψα "2" το χαμηλότερο όλων και πως είμαι μια απογοήτευση! Ποτέ μου δεν το πίστεψα και προσπάθησα πολύ να κάνω σαν να μην έγγραψα ποτέ το βαθμό αυτό (που στο κάτω κάτω ήταν όπως αποδείχτηκε και αλήθεια). Ωστόσο δεν τα κατάφερα... Ενοχλήμένος και απογοητευμένος είπα πως δεν θα ξανασχοληθώ με το μάθημά του καθώς ό,τι κι αν έκανα πάντα θα με μείωνε και πως αφού γράγω άριστα και μου βάζει "2" τί νόημα θα έχει να ξαναπροσπαθήσω για το τίποτα;;; Πέρασαν κάπου 2 - 3 μήνες που διατηρούσα αυτήν την αξιολύπητη ψυχολογία όταν καθώς έψαχνα στο internet βρήκα κάποια άσκηση που δεν μπορούσαν να λύσουν σε κάποιο φόρουμ.. Η επιθυμία μου για το "γρίφο" νίκησε το θυμό μου και σε λίγα λεπτά έλυσα την άσκηση και την άλλη μέρα έλαβα "ευχαριστώ" για την λύση και "συγχαρητήρια" από αυτόν που την είχε βάλει εκεί για να τον βοηθήσουν. Στο μεταξύ σε κάθε τεστ στο σχολείο πάτωνα σε αυτόν τον καθηγητή καθώς είχα ηθελημένα "παραιτηθεί". Την ίδια μέρα που πήρα το "συγχαρητήρια " για τη λύση θα έπρεπε να διαβάσω για διαγώνισμα τριμήνου στον περίφημο μαθηματικό... Φυσικά δεν είχα σκοπό να το κάνω (και δεν διάβαζα επί 2 μήνες και μου ήταν όλα "άγνωστα"). Σκέφτηκα τότε ωστόσο για πρώτη φορά πως το να μην έγγραφα και "αύριο" στο διαγώνισμα δεν θα άλλαζε σε τίποτα την κατάσταση.. Ο τύπος θα είχε πάντα να λέει πως είμαι άσχετος και κάθε του αντίληψη θα ήταν τεκμηριωμένη. Είπα λοιπόν αύριο θα γράψω για άριστα ανεξαρτήτως του τι θα μου βάλλει τελικά αυτός. Ακόμη και αν πάλι με βαθμολογήσει όπως νομίζει , αυτός και εγώ θα ξέρουμε πόσο έγγραψα!!! Επίσης θα ήταν ο τρόπος να αποδείξω σε αυτόν πως απέτυχε να με πείσει για το "τι είμαι"!!! Κάθομαι λοιπόν από τις 18:00 έως τις 1:30 το πρωί και κοιτάζω ό,τι είχαμε κάνει τους μήνες εκείνους... Την άλλη μέρα γράφουμε και μια βδομάδα μετά αναγκασμένος τα δίνει διορθωμένα (καθώς ο διευθυντης επειδή είχε γίνει σάλος από τα προηγούμενα τέστ τον πίεσε να τα δώσει διορθωμένα) αλλά χωρίς βαθμό!!! Εμένα ωστόσο δεν είχε διορθώσει τίποτα!!! Πάω γελώντας και του το λέω και μου απαντά θυμωμένος πως "δεν είχε τίποτα να διορθώσει" αλλά πως δεν θα πάρω "άριστα". (και στα τρίμηνα μου έβαζε 14 - 15).Του είπα κι εγώ πως στις εξετάσεις στο τέλος θα κάνω αναθεώρηση (που έχω το δικαίωμα) και πως θα πάρω όσο θα γράψω. Τελικά στις εξετάσεις έγγραψα στο τέλος 20 και μου το έβαλε (δίχως να κάνω τίποτα)!!! Αυτός έπειτα πήρε σύνταξη και έφυγε!"
Τελικά σήμερα 6 χρόνια μετά , έχω και λέω που θα βρισκόμουν τώρα αν είχα αφήσει την εμπειρία μου αυτή να καθορίσει τον τρόπο σκέψης και δουλειάς μου!!! Δεν θα είχα κάνει τίποτα! Όχι μόνο δεν θα είχα "αποπειραθεί " να δώσω πανελλήνιες χωρίς φροντιστήριο και να κάνω όσα έκανα (που μέσω αυτών εξελίχτηκα σε ότι λέει η Polymnia "καλλιεργημένο") αλλά δεν θα είχα καν προσπαθήσει να πετύχω τίποτα!!! Και τελικά τί νομίζετε πως κέρδισα από όλη αυτήν την ιστορία που τελικά έγγραφα άριστα (ακόμη κι αν ποτέ δεν το αναγνώριζε); Μήπως το ότι στο τέλος έγγραψα 20;;; Όχι βέβαια, κέρδισα κάτι πολύ περισσότερο από αυτό,- το οποίο μάλιστα το είχα και πριν αναγκασμένος το "αναγνωρίσει" αυτός- (και ποτέ να μην έγγραφα 20 δεν είχε πλέον σημασία για εμένα)... Κέρδισα τον εαυτό μου! Ακόμη κι αν αυτός επιθυμούσε να με "χαντακώνει" εγώ στην πραγματικότητα ήμουν αυτός που ήμουν και δεν μπορούσε να κάνει τίποτα (απο τη στιγμή που το πήρα απόφαση) για να με σταματήσει!!!Και τότε το κατάλαβα αυτό και ποτέ μου δεν άφησα στο μέλλον τίποτα να με "αλλάξει". Διαφορετικά θα είχα αφήσει ένα άτομο και μια κατάσταση να μου ορίσει ολόκληρη τη ζωή μου (παρόν παρελθόν και μέλλον) και θα ήμουν τώρα άλλο άτομο!!!
Θα ήθελα λοιπόν Polymnia να σου δώσω αν μου επιτρέπεις ως συμβουλή (και σε όσους θέλετε να την ακούστετε) να μην αφήνετε ποτέ καμία εμπειρία να σας αλλοιώσει τους στόχους τις επιδιώξεις και τα "πιστεύω" σας(ούτε τις πανελλήνιες και τα αποτελέσματα... Δεν σημαίνουν πραγματικά τίποτα για εσάς!!)!!! Με άλλα λόγια μην αφήσετε ποτέ κανέναν και τίποτα να σας αλλάξει τον εαυτό σας!!! Έτσι Polymnia αντιλαμβάνομαι πλήρως για ποιό λόγο ενώ προσπάθησες χωρίς φροντιστήριο πλέον το θεωρείς "αδύνατο" και δύσκολο να επιτευχθεί λόγω της προσωπικής σου εμπειρίας. Για σκέψου όμως τολμώ να πω, τι θα γινόταν αν ;;;; Τι θα γινόταν αν ξαναδοκίμαζες χωρίς φροντιστήριο;;; Τί θα γινόταν αν υιοθετούσες άλλο τρόπο προσωπικής μελέτης από αυτόν που εφάρμοσες στην πρώτη σου προσπάθεια;;; Τί θα γινόταν αν δεν έχανες την εμπιστοσύνη στις δυνάμεις σου;;; Ένα είναι σίγουρο, πως (όπως κι εγώ αν άφηνα τον εαυτό μου να πειστεί από το άτομο εκείνο πως δεν αξίζω δεν θα γινόμουν ποτέ αυτό που είμαι) ποτέ δεν θα μάθουμε πλέον εκτός αν εσύ το επιδιώξεις!!!
με εκτίμηση,
thinkpad
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,095 μηνύματα.
Καλησπέρα Polymnia , και σε ευχαριστώ,
Κατα πρώτον δεν είμαι ούτε μέρα μεγαλύτερος από όσο σας γράφω!!!! αν και είμαι σίγουρος πως αν έγγραφα πως είμαι μεγαλύτερος πολύ περισσότερα άτομα θα με αντιμετώπιζαν διαφορετικά!!! Επομένως αν πράγματι ήθελα να πω ψέματα για την ηλικία μου θα με "εμφάνιζα" μεγαλύτερο παρά μικρότερο!!!
Τώρα πραγματικά σε συγχαίρω για την προσπάθειά σου να ασχοληθείς όπως περιγράφεις στην αρχή μόνη σου μολονότι λες πως κατέληξε σε αποτυχία εξαιτίας των "σχολικών σου καθηγητών". Ούτε εγώ είχα καλούς καθηγητές, και δεν πήγαινα όπως κάποιοι πιθανών να νομίζετε σε κανα σούπερ ιδιωτικό σχολείο.. Όχι πήγαινα σε απλό δημόσιο σχολείο με καθηγητές πολλοί από τους οποίους με ειρωνεύονταν όταν τους έλεγα πως δεν πάω φροντιστήριο ενώ άλλοι μου έλεγαν πως είναι αδύνατο να πετύχω χωρίς βοήθεια... Συνάντησα ευτυχώς και 2 καθηγητές στη β λυκείου που μου εξέφρασαν συγχαρητήρια για την προσπάθειά μου και με προέτρεψαν να συνεχίσω μόνος (και το ίδιο είπαν και στους γονείς μου με τους οποίους καθημερινά βρισκόμουν σε κόντρα για την απόφασή μου αυτή). Ωστόσο η ζωή με είχε ήδη διδάξει να μην ταυτίζω το μάθημα με κάποιον καθηγητή!!! Σε κάθε τι που μελετούσα καθηγητής μου ήμουν αποκλειστικά εγώ!!! (πόσο μάλλον όταν η πλειοψηφία των καθηγητών με αποθάρρυνε και εκνευριζόταν επειδή με την προσωπική μελέτη στην ουσία τους ανάγκαζα να κάνουν "μάθημα" στην τάξη).
Προσπαθώ λοιπόν να σας πω πως δεν είναι στο χέρι κανενός "καθηγητή" να μάθετε η όχι... ένας άνθρωπος που θέλει να εκπαιδευτεί ως επιστήμονας το πρώτο πράγμα που πρέπει να διδαχθεί είναι πως θα διδάσκει τον εαυτό του όχι μόνο από τα λάθη του, αλλά και από τα λάθη των άλλων πριν ακόμα αυτά γίνουν!!! Πρέπει να είστε καχύποπτοι με οτιδήποτε, να έχετε άπειρες απορίες αλλά να μη ρωτάτε να σας τις λύσουν!!! Να τρώτε ώρες μόνοι σας στην αναζήτηση!!! Ανέφερα το διαδίκτυο ως μέσο επειδή παλαιότερα δεν υπήρχε και τα παιδιά της δεκαετίας του 1980 δεν είχαν αυτήν την πηγή έρευνας!!! Εσείς το έχετε , όπως έχετε και βιβλιοθήκες και πολλά χαρτιά για να σκίζετε και να γράφετε!!! Μα πάνω από όλα πρέπει να έχετε πίστη στις δυνάμεις σας και θέληση !!! Κι εσύ Polymnia όπως είπα σε συγχαίρω καθώς έκανες την πιό φιλότιμη προσπάθεια που έχω ακούσει από άτομο εδώ μέσα ως τώρα!!! Θα ανακάλυψες ωστόσο απογοητευμένη πως αυτή δεν αρκούσε;;; Έχασες την πίστη σε εσένα και ξανάδωσες με φροντιστήριο... Δεν σε κατηγορώ γι αυτό και δεν έχω κανένα δικαίωμα να το κάνω.. Σκέψου όμως;;; Τί πήγε αλήθεια στραβά;;; Το θέμα της "καθοδήγησης" που μου αναφέρεις;;; Για ψάξε λίγο καλύτερα πίσω από αυτό !!! Εϊμαι βέβαιος πως αργά η γρήγορα θα ανακαλύψεις τι πραγματικά έφταιξε μόνο όμως αν μπεις στη διαδικασία να άρεις την άποψη "ε μόνη μου ήμουν τί να έκανα τώρα, λογικό ήταν"!!! Για κάποιον λόγο λοιπόν δεν κατάφερες να εφαρμόσεις την μέθοδο αυτή στον εαυτό σου και απογοητεύτηκες.. Καταλαβαίνω απόλυτα πως η προσωπική σου εμπειρία σε αποθάρρυνε και σε έπεισε πως "κοίτα αν είχες κάνει φροντιστήριο από την αρχή θα ήταν όλα αλλιώς!!!". Σε εσένα λοιπόν έχω να πω μια προσωπική ιστορία: "Κάποτε στη β γυμνασίου (που ως τότε είμουν τρελαμένος με τα μαθηματικά και μόνο, και συμμετείχα σε κάθε διαγωνισμό και σε πολλούς πετύχαινα και αξιοσημείωτες επιδόσεις) μου έλαχε ένας καθηγητής ο οποίος αρνείτο να κάνει μάθημα, μας μίλαγε όλο για πολιτικά μέσα στην τάξη μας έλεγε συνεχώς ότι είμαστε ανίκανοι και άχρηστοι και εμένα προσωπικά προσπαθούσε να με μειώνει διαρκώς καθώς ήμουν ένας διαρκής αντίλογος σε όσα έκανε και έλεγε... Γράψαμε λοιπόν διαγώνισμα και αρνήθηκε να μας τα δώσει διορθωμένα αλλά μου είπε εμένα πως έγγραψα "2" το χαμηλότερο όλων και πως είμαι μια απογοήτευση! Ποτέ μου δεν το πίστεψα και προσπάθησα πολύ να κάνω σαν να μην έγγραψα ποτέ το βαθμό αυτό (που στο κάτω κάτω ήταν όπως αποδείχτηκε και αλήθεια). Ωστόσο δεν τα κατάφερα... Ενοχλήμένος και απογοητευμένος είπα πως δεν θα ξανασχοληθώ με το μάθημά του καθώς ό,τι κι αν έκανα πάντα θα με μείωνε και πως αφού γράγω άριστα και μου βάζει "2" τί νόημα θα έχει να ξαναπροσπαθήσω για το τίποτα;;; Πέρασαν κάπου 2 - 3 μήνες που διατηρούσα αυτήν την αξιολύπητη ψυχολογία όταν καθώς έψαχνα στο internet βρήκα κάποια άσκηση που δεν μπορούσαν να λύσουν σε κάποιο φόρουμ.. Η επιθυμία μου για το "γρίφο" νίκησε το θυμό μου και σε λίγα λεπτά έλυσα την άσκηση και την άλλη μέρα έλαβα "ευχαριστώ" για την λύση και "συγχαρητήρια" από αυτόν που την είχε βάλει εκεί για να τον βοηθήσουν. Στο μεταξύ σε κάθε τεστ στο σχολείο πάτωνα σε αυτόν τον καθηγητή καθώς είχα ηθελημένα "παραιτηθεί". Την ίδια μέρα που πήρα το "συγχαρητήρια " για τη λύση θα έπρεπε να διαβάσω για διαγώνισμα τριμήνου στον περίφημο μαθηματικό... Φυσικά δεν είχα σκοπό να το κάνω (και δεν διάβαζα επί 2 μήνες και μου ήταν όλα "άγνωστα"). Σκέφτηκα τότε ωστόσο για πρώτη φορά πως το να μην έγγραφα και "αύριο" στο διαγώνισμα δεν θα άλλαζε σε τίποτα την κατάσταση.. Ο τύπος θα είχε πάντα να λέει πως είμαι άσχετος και κάθε του αντίληψη θα ήταν τεκμηριωμένη. Είπα λοιπόν αύριο θα γράψω για άριστα ανεξαρτήτως του τι θα μου βάλλει τελικά αυτός. Ακόμη και αν πάλι με βαθμολογήσει όπως νομίζει , αυτός και εγώ θα ξέρουμε πόσο έγγραψα!!! Επίσης θα ήταν ο τρόπος να αποδείξω σε αυτόν πως απέτυχε να με πείσει για το "τι είμαι"!!! Κάθομαι λοιπόν από τις 18:00 έως τις 1:30 το πρωί και κοιτάζω ό,τι είχαμε κάνει τους μήνες εκείνους... Την άλλη μέρα γράφουμε και μια βδομάδα μετά αναγκασμένος τα δίνει διορθωμένα (καθώς ο διευθυντης επειδή είχε γίνει σάλος από τα προηγούμενα τέστ τον πίεσε να τα δώσει διορθωμένα) αλλά χωρίς βαθμό!!! Εμένα ωστόσο δεν είχε διορθώσει τίποτα!!! Πάω γελώντας και του το λέω και μου απαντά θυμωμένος πως "δεν είχε τίποτα να διορθώσει" αλλά πως δεν θα πάρω "άριστα". (και στα τρίμηνα μου έβαζε 14 - 15).Του είπα κι εγώ πως στις εξετάσεις στο τέλος θα κάνω αναθεώρηση (που έχω το δικαίωμα) και πως θα πάρω όσο θα γράψω. Τελικά στις εξετάσεις έγγραψα στο τέλος 20 και μου το έβαλε (δίχως να κάνω τίποτα)!!! Αυτός έπειτα πήρε σύνταξη και έφυγε!"
Τελικά σήμερα 6 χρόνια μετά , έχω και λέω που θα βρισκόμουν τώρα αν είχα αφήσει την εμπειρία μου αυτή να καθορίσει τον τρόπο σκέψης και δουλειάς μου!!! Δεν θα είχα κάνει τίποτα! Όχι μόνο δεν θα είχα "αποπειραθεί " να δώσω πανελλήνιες χωρίς φροντιστήριο και να κάνω όσα έκανα (που μέσω αυτών εξελίχτηκα σε ότι λέει η Polymnia "καλλιεργημένο") αλλά δεν θα είχα καν προσπαθήσει να πετύχω τίποτα!!! Και τελικά τί νομίζετε πως κέρδισα από όλη αυτήν την ιστορία που τελικά έγγραφα άριστα (ακόμη κι αν ποτέ δεν το αναγνώριζε); Μήπως το ότι στο τέλος έγγραψα 20;;; Όχι βέβαια, κέρδισα κάτι πολύ περισσότερο από αυτό,- το οποίο μάλιστα το είχα και πριν αναγκασμένος το "αναγνωρίσει" αυτός- (και ποτέ να μην έγγραφα 20 δεν είχε πλέον σημασία για εμένα)... Κέρδισα τον εαυτό μου! Ακόμη κι αν αυτός επιθυμούσε να με "χαντακώνει" εγώ στην πραγματικότητα ήμουν αυτός που ήμουν και δεν μπορούσε να κάνει τίποτα (απο τη στιγμή που το πήρα απόφαση) για να με σταματήσει!!!Και τότε το κατάλαβα αυτό και ποτέ μου δεν άφησα στο μέλλον τίποτα να με "αλλάξει". Διαφορετικά θα είχα αφήσει ένα άτομο και μια κατάσταση να μου ορίσει ολόκληρη τη ζωή μου (παρόν παρελθόν και μέλλον) και θα ήμουν τώρα άλλο άτομο!!!
Θα ήθελα λοιπόν Polymnia να σου δώσω αν μου επιτρέπεις ως συμβουλή (και σε όσους θέλετε να την ακούστετε) να μην αφήνετε ποτέ καμία εμπειρία να σας αλλοιώσει τους στόχους τις επιδιώξεις και τα "πιστεύω" σας(ούτε τις πανελλήνιες και τα αποτελέσματα... Δεν σημαίνουν πραγματικά τίποτα για εσάς!!)!!! Με άλλα λόγια μην αφήσετε ποτέ κανέναν και τίποτα να σας αλλάξει τον εαυτό σας!!! Έτσι Polymnia αντιλαμβάνομαι πλήρως για ποιό λόγο ενώ προσπάθησες χωρίς φροντιστήριο πλέον το θεωρείς "αδύνατο" και δύσκολο να επιτευχθεί λόγω της προσωπικής σου εμπειρίας. Για σκέψου όμως τολμώ να πω, τι θα γινόταν αν ;;;; Τι θα γινόταν αν ξαναδοκίμαζες χωρίς φροντιστήριο;;; Τί θα γινόταν αν υιοθετούσες άλλο τρόπο προσωπικής μελέτης από αυτόν που εφάρμοσες στην πρώτη σου προσπάθεια;;; Τί θα γινόταν αν δεν έχανες την εμπιστοσύνη στις δυνάμεις σου;;; Ένα είναι σίγουρο, πως (όπως κι εγώ αν άφηνα τον εαυτό μου να πειστεί από το άτομο εκείνο πως δεν αξίζω δεν θα γινόμουν ποτέ αυτό που είμαι) ποτέ δεν θα μάθουμε πλέον εκτός αν εσύ το επιδιώξεις!!!
με εκτίμηση,
thinkpad
εισαι φο-βε-ροςς ...ειλικρινα τοση ωρα διαβαζω το μηνυμα σου και εχω μεινει με ανοιχτο το στομα μακαρι να ειχα εστω και λιγο απο τον εκφραστικο σου λογο (να γραφα και μια εκθεση αξιοπρεπη)πραγματικα συγχαρητηρια!!!!:eek:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Αγαπητή μου focus καλησπέρα και σε ευχαριστώ...
Σε βεβαιώνω ωστόσο πως το μάθημα της έκθεσης συνιστούσε συγχρόνως τη χαμηλότερή μου επίδοση τόσο στο λύκειο όσο και στις πανελλήνιες εξετάσεις... Βλέπεις τώρα όπως και εσύ παρατήρησες (και όχι μόνο στην έκθεση) πως οι πανελλήνιες και γενικά οι εξετάσεις ΔΕΝ σημαίνουν τίποτα περισσότερο (από μια γραπτή δοκιμασία) και ΔΕΝ αξιολογούν τις πραγματικές δυνατότητες και αρετές ενός υποψηφίου. Για πέστε μου τώρα εσείς , έστω ότι είχα πάει φροντιστήριο (γιατί ούτε έκθεση πήγα ανάμεσα στα άλλα σε φροντ.) (να ας πάρουμε την έκθεση επειδή σχολιάσατε την έκφρασή μου παραπάνω και αναφέρατε τις πανελλήνιες και την έκθεση) πιθανώς να είχα γράψει καλύτερα (πιθανώς και όχι εγώ πιστεύω αλλά τεσπα...) καθώς θα είχα αυτά τα "έτοιμα μότο" και την ανάλογη προετοιμασία που σας κάνουν (και καλά "ειδική για τις εξετάσεις")... Ορκίζεστε όμως πως και τότε θα μπορούσα να "εκφράζομαι" όπως σχολιάσατε;;; Τί είναι άραγε πλέον σημαντικό η ουσία της εκπαίδευσης (για το παράδειγμα εδώ τώρα το θέμα της "έκφρασης") ή το να γράφει κανείς 19.999 μόρια επειδή απλώς προετοιμάστηκε καλά για μία και μόνο εξέταση;;; Στα παιδιά που διδάσκω επιστήμες λέω από την αρχή στους γονείς τους (και συχνά μου βγαίνει και σε "κακό") "Θέλετε να βοηθήσω το παιδί σας να γίνει επιστήμονας ή να γράψει άριστα στις πανελλήνιες; Σίγουρα λέω το πρώτο δεν συνεπάγεται πάντα το δεύτερο για ποικίλους λόγους, όμως το δεύτερο (άριστα στις εξετάσεις) δεν συνεπάγεται σε καμία απολύτως περίπτωση από μόνο του το πρώτο (να γίνει επιστήμονας)".
Το όποιο επίπεδό μου στον τομέα μου καθώς και ο τρόπος "έκφρασης" που σχολιάσατε (και κάποιοι θαυμάσατε) (όπως και τα αντίστοιχα κάθε προσωπικότητας) είναι προϊόν προσωπικής ενασχόλησης, επεξεργασίας και τριβής με όσα επιθυμούσα να καταπιάνομαι και σε καμία περίπτωση δεν συνιστούν επίτευγμα κάποιου "καλού φροντιστή" (αφού μάλιστα για εμένα συγκεκριμένα φρόντισα ποτέ κανένας τους να μην με γνωρίσει καν)...
Εν ολίγοις, η όλη μου δραστηριότητα εδώ δεν επιδιώκει να σας "πείσει" να κάνετε ό,τι εγώ , αλλά να σας προβληματίσει και να σας κάνει γενικά να αναρωτηθείτε στη ζωή σας τί θέλετε να έχει αξία για εσάς το "φαίνεσθαι" ή η ουσία των πραγμάτων; Πιστέψτε με έχω γνωρίσει τεράστιο αριθμό ικανών μαθητών και "αριστούχων"... Από αυτούς μόλις το 5 - 10 % αποτελούν πραγματικά άτομα που μπορούν να υποστηρίξουν με έργα (και σε απλά καθημερινά κυρίως ζητήματα αναφέρομαι) την "άριστη " αυτή εικόνα, ενώ παράλληλα ξεχωρίζω αρκετά άτομα που οι πραγματικές τους δυνατότητες υπερτερούν πολύ σημαντικά της "εικόνας" που τους έχουν αποδώσει οι κοινωνικοί θεσμοί (όπως π.χ. οι εξετάσεις)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 892943

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Θα το γράψω απλά και λακονικά: ο περισσότερος κόσμος που πηγαίνει τρίτη λυκείου δεν μπορεί να κάνει μόνος του την προετοιμασία για τις πανελλήνιες. Δεν μπορεί να κάνει την "προσωπική αναζήτηση" που μας παρουσιάζεις. Σε πιστεύω και μπράβο σου για το κατόρθωμά σου αλλά την εξαίρεση δεν μπορούμε να την κάνουμε κανόνα. Και πώς να μας προβληματίσει το παράδειγμά σου; Να σε έχει κάποιος ως πρότυπο είναι καλό, αλλά δεν ακολουθείς τα χνάρια της εξαίρεσης αν πολύ απλά δεν είσαι η εξαίρεση.
Και κάτι άλλο. Το να περάσει κάποιος φυσικό(ας το επεκτήνουμε και σε άλλες σχολές όπως μαθηματικό, χημικό τις οποίες μπορείς να τις πιάσεις με μέτριους βαθμούς σε όλα τα μαθήματα) πχ έχοντας γράψει μετριότατους βαθμούς δεν είναι και πολύ μεγάλη επιτυχία, ακόμα κι αν το επεδίωκε. Μην με παρεξηγήσετε. Για να είσαι "εντάξει" με τη σχολή σου, πρέπει να έχεις και ένα υπόβαθρο γνώσεων. Το υπόβαθρο αυτό μπορεί να μην πηγαίνεις φροντηστήριο και να το αποκτάς με προσωπικό μόχθο, να μην πηγαίνεις φροντιστήριο και να μην το αποκτάς, να πηγαίνεις φροντιστήριο και να το αποκτάς χάρη στη βοήθεια που σου προσέφεραν(πείτε την μασιμένη τροφή - αλλά αυτό ισχύει για αυτούς που απλά δεν την εκμεταλεύτηκαν τη γνώση, δεν την καλλιέργησαν, την πήραν επιφανειακά) και να πηγαίνεις φροντιστήριοκαι να μην την αποκτάς για χίλιους δυο λόγους που αφορούν καθαρά το μαθητή.
Προσωπικά αισθάνομαι πολύ, μα πάρα πολύ τυχερός που είχα τα απαραίτητα λεφτά ώστε να κάνω φροντηστηριακά μαθήματα. Γνωρίζω πως δεν θα τα είχα καταφέρει αλλιώς. Αλλά δεν θα το συνεχίζω με τους υποκειμενισμούς.
Και κάτι τελευταίο: να μην κρίνουμε τα φροντηστήρια με βάση αυτούς που πολύ απλά δεν προσπάθησαν. Καλύτερα ρωτήστε αυτούς που έκαναν το αντίθετο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Άκουσε να σου πω αγόρι μου,
Κατ' αρχάς ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, καθώς πραγματικά μου ήταν απαραίτητη για να συνεχίσω να γράφω!!!
Πρώτων, θα ήθελα να αναλογιστείτε όλοι σας εδώ τι σημαίνει "κανόνας" και τί ¨εξαίρεση"??? Γιατί αποφασίσατε να κάνετε όσους πάνε φροντιστήριο "κανόνα" και όσα άτομα προσπαθούν και δουλεύουν ολομόναχα καλύπτοντας όσα εσάς σας τα δίνουν όπως είπες "μασημένα" "εξαίρεση";
Δεύτερων , δεν έχει κανένας εδώ μέσα (ούτε εγώ φυσικά) το δικαίωμα να υποβαθμίζει και να υπονομεύει την προσπάθεια ατόμων να πετύχουν σε σχολές όπως το φυσικό ή το μαθηματικό (ή οποιαδήποτε άλλη) !!! Ποιός είναι ο οποιοσδήποτε που θα κρίνει την προσπάθεια που έκανε μια προσωπικότητα για να πετύχει κάπου και μάλιστα (ακόμα και αν περνάει κάπου καλύτερα και επιλέγει να μπεί εκεί που επιθυμεί) να την σχολιάζει με αποδοκιμασία;; Δε νομίζετε ότι αυτή η ιστορία να τους αξιολογείτε όλους (και όλες τις σχολές) με βάση τα "μόρια" που καθορίζονται καθαρά από τους κανόνες "αγοράς - ζήτησης" τράβηξε πολύ;;; Μήπως ξέρετε αυτές οι (πιό χαμηλόβαθμες ας πούμε σχολές) τί διδάσκουν τους φοιτητές και τις συγκρίνετε με τις "υψηλόβαθμες"; Από πού κι ως πού είναι αρμόδιοι οι φροντιστές σας να "ταξινομούν" τις σχολές σε επίπεδα;;;; Και δεν αναφέρομαι καθόλου αυτή τη φορά στο κύριο ζήτημα που πρέπει να σας απασχολεί (η προσωπική σας ικανοποίηση από μια σχολή) ως κριτήριο επιλογής σπουδών.
Επιπλέον φίλε μου σε πληροφορώ πως τα νούμερα που έδωσα παραπάνω δεν αναφέρονταν σε μαθητές "αδιάφορους" όπως νομίζεις αλλά όπως έγγραψα σε ¨αριστούχους" που πάντα πήγαιναν στο φροντιστήριο και τους βλέπεις να αδυνατούν να εφαρμόσουν στοιχειώδη πράγματα από όσα υποτίθεται πως έμαθαν σε απλά καθημερινά προβλήματα!!! Αναφέρομαι επίσης σε πτυχιούχους και μεταπτυχιακούς καθώς και επαγγελματίες που έχουν ανάλογα προβλήματα ακριβώς επειδή χρησιμοποίησαν "παρακαμπτήριες μεθόδους" για να κάνουν ό,τι έκαναν (μια εκ των οποίων στο λύκειο είναι το φροντιστήριο) και δεν κατανόησαν ποτέ την ουσία όσων έμαθαν (και αποδεικνύεται από την αδυναμία τους να το επικαλεστούν ανα πάσα στιγμή).
Τέλος θα ήθελα να παρακαλέσω όταν συζητάμε να μου παρατίθενται πραγματικά επιχειρήματα τα οποία μπορείτε να στηρίξετε και όχι στοιχεία τα οποία έχετε υιοθετήσει από ό,τι ακούτε κάθε μέρα από συμμαθητές, φοιτητές , καθηγητές και φροντιστές και αποδεχθήκατε δίχως ιδιαίτερη επεξεργασία. Και κάτι ακόμα, όταν μιλάτε για ένα άτομο, η μια σχολή, η μια ομάδα ατόμων, παρακαλώ να εκφράζεστε με τον ανάλογο σεβασμό απέναντι στην προσπάθεια που καταβάλει για να επιτύχει ένα στόχο που συχνά είναι πολύ ανώτερη εκείνης που καταβάλουν όσοι κριτικάρουν και κατηγορούν και "κατηγοριοποιούν"(κοινώς ρηχοί σχολιασμοί του τύπου "μετριότατη βαθμολογία " παρακαλώ να εκλείπουν) !!! Όσο για το υπόβαθρο το οποίο αναφέρθηκε παραπάνω κόβω όποιος μέλος του σώματός μου θέλετε για το ότι σίγουρα ένα άτομο που έχει μάθει να δουλεύει μόνο του και να επιλύει έτσι προβλήματα, όχι απλώς το έχει αλλά το υπερβαίνει σημαντικά εν αντιθέσει με άτομα που το "απέκτησαν" παρακάμπτοντας άλλα πεδία της επιστημονικής γνώσης!!! "Αν περιφρονήσετε πως ανακαλύφτηκε ο τροχός, δεν θα κατανοήσετε ΠΟΤΕ πλήρως την ανακάλυψη του αυτοκινήτου" (ακόμη κι αν είστε άριστοι οδηγοί!!!) . (Και κλείνοντας υπενθυμίζω πως όσον αφορά εμένα σας είχα δώσει την αναλυτική μου βαθμολογία με την οποία αν ήθελα έμπαινα σε σχολή "υψηλής ζήτησης" και θα με εκτιμούσατε περισσότερο όπως φαίνεται , μολονότι προτίμησα να κάνω αυτό που πραγματικά μου άρεσε και ήρθα και πάλι σε ρήξη με τους "κοντινούς μου" ανθρώπους)
Σας χαιρετώ και πάλι,
thinkpad
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 892943

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Τους όρους "κανόνα και εξαίρεση" τους χρησιμοποίησα για τον μέσο μαθητή και για το μαθητή που είναι ικανός να τα κατεφέρει μόνος του όντας ψαγμένος(επειδή πολύ απλά ξέρει και μπορεί και ψάχνει) αντίστοιχα. Δεν χρησιμοποίησα τους παραπάνω όρους για να αναφερθώ σε παιδιά που κάνουν φροντιστήριο και σε παιδιά που δεν κάνουν αντίστοιχα.
Δε νομίζω να έκανα αξιλόγηση των σχολών βάση μορίων. Αναφέρθηκα σε ένα παράδειγμα που ένας/μία περνάει μαθηματικό και δεν κατέχει μαθηματικά. Είναι λίγο σχήμα οξύμωρο. Εκεί κολλάει και το υπόβαθρο γνώσεων που ανέφερα. Βέβαια, θα το καταλάβει κι ο ίδιος στη σχολή του. Σκούρα θα τα βρει(κράξτε με).Το αν το παιδί στο παράδειγμά μας βελτιωθεί στη σχολή του είναι άλλο θέμα. Επίσης, δεν αναφέρθηκα και περιπτώσεις τύπου "έβγαλα πολλά μόρια και πηγαίνω σε σχολή με πολύ λιγότερα". Επίσης, δεν νομίζω να έκανα σίγκριση με υψηλόβαθες σχολές. Άσε που είναι λίγο εώς πολύ εκενευριστικό να λες πως οι απόψεις μου(μας) έχουν προέλθει από απόψεις φροντιστηρίων. Τι να πω...
Το "παρακαμπτήριος", ακόμα κι αν το έβαλες σε εισαγωγικά, έχι πολύ αρνητικό νόημα. Και τον προσάπτεις αυτόν τον χαρακτηρισμό στα φροντιστήρια. Όλο αυτό μου φαίνεται λίγο κάπως...
Θα δείξω κατανόηση στην τάση σου να πιστεύεις πως οι απόψεις μου(μας) δεν είναι δικές μας αλλά πως μας επιβλήθηκαν. Σε μερικόύς ναι, έγινε αυτό. Απλά η ολη κατάσταση του τύπου "αποδεχθήκατε δίχως ιδιαίτερη επεξεργασία" και "έχετε υιοθετήσει από ό,τι ακούτε κάθε μέρα" μόνο να με εκνευρίσει μπορεί και να με κάνει να πιστέψω πως αυτός που τα γράφει δεν απέχει πολύ από το να μην είναι καθόλου διαλλακτικός σε αυτά που λέει.
Την αναλυτική σου βαθμολογία δεν την είδα(ούτε καν ήξερα πως την γνωστοποίησες) και δεν σκοπεύω να τη δω. Επίσης, πολύ απλά δεν σε ξέρω για αυτό δεν σε εκτιμώ.Αυτό δεν σημαίνει ότι κάνω το αντίθετο, ότι σε έχω του πεταματού δηλαδή. Απλά δε σε ξέρω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Κύριε Panο ,
Δεν αναφερόμουν σε εσάς όταν είπα να αναρωτηθείτε για τον "κανόνα" και την "εξαίρεση" αλλά σε όσους διαβάσουν ό,τι γράψω. Εγώ λοιπόν ήθελα να καταλήξω πως ΔΕΝ πιστεύω στους κανόνες γενικά στη ζωή μου!!! Κανόνες δεν υπάρχουν, εμείς τους θεσπίζουμε και είναι σαν τα τείχη !!! "Μας προστατεύουν αλλά και μας περιορίζουν!!!" Σας προέτρεψα λοιπόν να πάψετε να κατατάσσετε τον εαυτό σας στην "μάζα" και τις απόψεις της οι οποίες είναι ηλίου φαηνότερον πως διαμορφόνονται από τρίτους παράγοντες, υιοθετούνται αυθόρμητα και ΔΕΝ καλλιεργούνται (πολύ μεγάλη κουβέντα και εκτός του παρόντος θέματος συζήτησης) ούτε περνούν από επεξεργασία (εδώ πήγαινε παραπάνω το "οι απόψεις σας συνιστούν προϊόν αφομοίωσης ..." που έγγραψα παραπάνω , σκέφθείτε το λίγο καλύτερα τι εννούσα αντί να θίγεστε μην τυχόν και υποβάθμισα τα λεγόμενά σας - δεν φημίζομαι για κάτι τέτοιο) , ενώ παράλληλα χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο και την τρομοκρατία του "όχλου" (που είναι και ο λόγος που κατήντησε ο "κανόνας" να είναι το φροντιστήριο να το θεωρείτε απαραίτητο. Το γεγονός ότι η συντριπτική πλειοψηφία δηλαδή το προτιμά "τρομοκρατεί" και αποθαρρύνει όποιον δοκιμάσει αυτό που εσείς καλείτε "εξαίρεση")...
Επιπλέον το "παρακαμπτήριες" το λέω και το εννοώ και μάλιστα σας εξήγησα και με σχετικό παράδειγμα (τροχός - αμάξι) ποιό ακριβώς φαινόμενο "ερμηνεύω" όταν γράφω την λέξη αυτή... Συνοπτικά δηλαδή θεωρώ κάθε επιτυχία στον τομέα της μάθησης η οποία προήλθε δίχως ο "επιτυχόντας" να έχει μπεί πλήρως μέσα στην διαδικασία της και να έχει κατανοήσει αλλά και να δύναται ανα πάσα στιγμή σε όλη τη ζωή του να την αναπαράγει χαμένο χρόνο και "βιτρίνα"... Έχω κάθε δικαίωμα να εκφέρω αυτήν την άποψη μολονότι κάποιοι πιθανώς θα ενοχλούνται όποτε την διατυπώνω... Ας μου παραθέσουν αντίθετα επιχειρήματα εφ' όσων το επιθυμούν (ότι δηλαδή το να κατέχει κάποιος σύνολο χαρτούρας πτυχίων και τίτλων είναι πλέον σημαντικό και "ορθό" έναντι της κατοχής πραγματικών (ακόμη κι αν δεν έχει τίτλο που να αποδεικνύει κάτι τέτοιο) γνώσεων και μεθόδων σκέψης και εργασίας). Επαναλαμβάνω λοιπόν πως το να μπεί κάποιος σε μια σχολή ΜΟΝΟ κάνοντας φροντιστήριο και αποστηθίζοντας έτοιμες ασκήσεις και μεθόδους επίλυσης συνιστά "παράκαμψη" της μάθησης και του πραγματικού στόχου του εκπαιδευτικού συστήματος!!!
Τελειόνοντας αναφέρω πως τη βαθμολογία μου και πάλι δεν την ανέφερα για εσάς αγαπητέ Pano αλλά για άτομα παραπάνω αν διαβάσατε που επιμένουν να θέλουν να μάθουν που πέρασα... Και φυσικά καλά κάνετε και είναι απόλυτα υγιές να μην θέλετε να την ξέρετε όπως κι εγώ για να συζητώ μαζί σας δεν επιθυμώ καθόλου να γνωρίζω ούτε που περάσατε ούτε πόσο γράψατε , αλλά μου αρκεί να διαβάζω όσα γράφετε...Οφείλετε να δείξετε σεβασμό σε όσα γράφω (κάτι περισσότερο από κατανόηση) όπως εγώ δείχνω στα λεγόμενά σας... Όχι διαλλακτικός πράμγατι ομολογώ πως δεν είμαι , είμαι απόλυτος, και έχω "αρχή και τέλος στη ζωή μου"... Είμαι ωστόσο πρόθυμος προς κάθε συζήτηση που θα επιφέρει εξέλιξη και πρόοδο στις προσωπικότητές μας. Και για να κλείσω λέω πως εσείς μπορεί να μην με εκτιμάτε επειδή λέτε πως δεν με ξέρετε ενώ εγώ αντίστοιχα για να εκτιμήσω κάποιον συχνά ψάχνω στην ανωνυμία! Είναι αλήθεια ανάγκη να μάθετε το όνομα κάποιου για να χαίρει της εκτίμισής σας??? Σκεφτείτε το... Θα ήθελα επιπλέον να εκφράσω μια απορία σχετικά με όλη μου τη δραστηριότητα αλλά και το πως αλλά και κατά πόσον "πείθεστε" από ό,τι ακούτε , αλλά και πώς αξιολογείτε ένα άτομο (όχι μόνο εσείς κύριε Πάνο αναφέρομαι σε όλους):
Σκεφτήκατε ποτέ τί θα γινόταν αν είσαστε εξίσου "καχύποπτοι" και "αντιδραστικοί" και "δύσπιστοι" σε οτιδήποτε ακούτε καθημερινά στη ζωή σας (όπως είστε με όσα γράφω εγώ και μου ζητάτε "χειροπιαστές αποδείξεις" , βαθμούς, σχολές, όνομα κ.τ.λ.) ??? Η άποψή μου είναι πως αν συνέβαινε κάτι τέτοιο ο κόσμος μας θα ήταν κατα πολύ μεγαλύτερο βαθμό "γνησίως προοδευτικός " αλλά και η δημοκρατία (που δεν έχουμε) θα ήταν πραγματικά "ακλόνητη"!!! Μήπως πρέπει να ξεχάσετε να "ακούτε" (και στο θέμα των φροντιστηρίων) και να το αντικαταστήσετε με το να "επεξεργάζεστε"(ξέρετε το να ακούτε από κάποιον κάτι και να το αποδέχεστε όσο και αν σας εκνευρίσει θα τολμήσω να το παρομοιάσω με επακόλουθο "οκνηρίας" ) ???
με εκτίμηση προς όλους σας ,
thinkpad
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

mitsosleo7

Νεοφερμένος

Ο mitsosleo7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
κοιταξτε παιδια..ειναι αληθεια πως πολλα απο τα δημοσια σχολεια στην ελλαδα πανε κατα διαολου..τα δημοσια σχολεια εχουν γεμισει με καθηγητες οι οποιοι κανουν φροντιστηρια..δεν ειναι ομως αυτο το κακο..το θεμα ειναι πως οι καθηγητες του λυκειου ιδιαιτερα δεν κανουν ικανοποιητικο μαθημα ειτε για εξοικονομιση δυναμεων για τα φροντιστηρια τους , ειτε για να αναγκασουν τα παιδια να γραφτουν φροντιστηριο σε αυτους..πραγματικα δεν ξερω τι επικρατει σε αλλες πολεις τουλαχιστον στο μεσολογγι ετσι γινεται..τωρα η αποψη μου ειναι πως και οι καθηγητες παιζουν πολυ σημαντικο ρολο στην επιτυχια στις πανελλαδικες..αλλα μονος του ο καθηγητης δεν κανει τπτ..αμα ο μαθητης δεν κατσει και στρωθει στο διαβασμα, προσπαθωντας να μν αφησει κενα δεν θα υπαρξει αποτελεσμα..και ο καλυτερος καθηγητης να σ κανει μαθημα αμα δεν μελετησεις δεν εχεις αποτελεσμα..Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι οι καθηγητες παιζουν σημαντικο ρολο, οπως και οι ικανοτητες του μαθητη αλλα ακομα σημαντικοτερο παιζει η συνολικη δουλεια του, το διαβασμα του
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Και τι θα γίνει αγαπητέ μου Mitsoleo αν μας λείψουν τα χρήματα και κλείσουν τα σχολεία ή αν κάποιος δικτάτορας στο μέλλον αποφασίσει τον τερματισμό της μόρφωσης ???Θα μας λείψουν οι καθηγητές, τα χρήματα , οι φροντιστές σίγουρα, θα μας λείψει και η θέληση;;; Ποτέ μου δεν θα αποδεκτώ όσο "ζω και υπάρχω" πως κάποιος έχει τη δυνατότητα να μου ορίσει την σκέψη μου!!! Η σκέψη τρέχει ταχύτερα και από το φώς!!! Δεν έχουμε παρά να την αξιοποιήσουμε και να μάθουμε να ερευνάμε μόνο με χρήση αυτής και την αστείρευτη θέληση μας !!! Αν ο δύστυχος ο Michael Faraday σκεφτόταν έτσι δεν θα άνοιγε ποτέ κρυφά να διαβάσει στο σκοτάδι τα βιβλία που του έδιναν να δέσει στο βιβλιοπωλείο που εργαζόταν από τα 12 του έτη (που δούλευε ως γιός σιδηρουργού με 12 παιδιά για να θρέψει την οικογένειά του), δεν θα έγγραφε ποτέ νόμους της φυσικής αφού δεν ήξερε μαθηματικά και δεν θα διατύπωνε ποτέ καμία θεωρία αφού εργαζόταν μεγάλος ως υπηρέτης στο σπίτι ενός γερμανού επιστήμονα!!!! Και ο κόσμος μας θα ήταν τόσο διαφορετικός!!!
Γι αυτό γράφω πως πρέπει να πάψετε να ταυτίζετε τα μαθήματα με τους καθηγητές και να έχετε ως μοναδικό διδάσκαλό σας τον "ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ" !!! Προσοχή όμως, ο εαυτός σας είναι ο καλύτερος διδάσκαλος, όχι επειδή ξέρει πολλά, αλλά επειδή μαθαίνει μαζί σας και έχει πολλές απορίες τις οποίες μόνο αν έχει και την όρεξη μόνος του να λύσει θα γίνει "καθηγητής σας"!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kelli

Νεοφερμένος

Η kelli αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 43 μηνύματα.
thinkpad560z, συμφωνω μαζι σου οτι μπορει καποιος να πετυχει στις Πανελληνιες και χωρις φροντηστηριο (αν και ειναι ο δυσκολος δρομος και χρειαζεται πολυ περισσοτερο κοπο και προσωπικη ενασχοληση αν καποιος επιλεξει να δωσει Πανελληνιες χωρις φροντηστηρια) αλλα διαφωνω σε αυτο που ειπες οτι δεν πρεπει να ρωταει τους καθηγητες και να τα βρισκει ολα μονος του, οποιος επιλεγει να μην παει. Ενας καθηγητης -και ειδικα στην τριτη λυκειου- ειναι υποχρεωμενος να λυσει τις αποριες των μαθητων του. Αυτη ειναι η δουλεια του. Τα φροντηστηρια υπαρχουν ακριβως επειδη καποιοι καθηγητες στα σχολεια -για να μην πω ολοι 'η τουλαχιστον η πλειοψηφια τους- δεν κανουν σωστα τη δουλεια τους. Προσωπικα εχω ακουσει απο φιλολογο να λεει σε μαθητες τριτης λυκειου οτι "δεν τους δινει μεταφρασεις γιατι.. ποιος ο λογος αφου τους τις δινουν στο φροντηστηριο?". Πως να μην παει μετα ο μαθητης σε φροντηστηριο? Και ειδικα οταν δινει πανελληνιες, με τετοιο ανταγωνισμο απο οσους πανε και πληρη αδιαφορια απο το σχολειο για οσους δεν πανε; Γιατι στα περισσοτερα σχολεια στην τριτη λυκειου, το 'μαθημα' γινεται με τη μορφη επαναληψης -αφου σχεδον ολοι τα εχουν κανει απο πριν στο φροντηστηριο τους.. Και οσοι μαθητες δεν εχουν τη δυνατοτητα να κανουν μαθημα εκτος σχολειου- εστω κι αν ειναι δυο-τρεις σε καθε ταξη- ειναι σε μειονεκτικη θεση και πρεπει να προσπαθησουν πολυ περισσοτερο... με λιγα λογια τα φροντηστηρια εχουν παρει τη θεση των σχολειων και τα σχολεια υπαρχουν ετσι για να υπαρχουν. Ουσιαστικα αυτο γινεται.
Φυσικα και ο μαθητης πρεπει να ασχολειται και απο μονος του με τα μαθηματα, να ψαχνει και να ειναι "καθηγητης' του εαυτου του , οπως λες, αλλά αν αρκουσε εαυτό τοτε γιατι υπαρχουν τα σχολεία; Ποιος ο ρολος τους; Αν ο καθενας μπορει να μαθει απο μονος του, γιατι δεν τα καταργουμε; Οι καθηγητες ειναι αυτοι που θα δωσουν μια κατευθυνση στον μαθητη, και θα τον παρακινησουν να ασχοληθει με τη μαθηση και απο μονος του... Δε λεω να τους αντιμετωπιζουμε σαν αυθεντιες, αλλα οχι και να θεωρουμε οτι δε χρειαζονται καθολου.. βεβαια ολα αυτα με την προϋποθεση οτι μιλαμε για σωστους καθηγητες και οχι για οσους το μονο που τους νοιαζει ειναι να βγαλουν την υλη οσο πιο γρηγορα μπορουν, ασχετα αν οι μαθητες την αφομοιώνουν ή οχι...

Παντως πιστευω οτι οποιος επιλεγει να δωσει πανελληνιες χωρις να παει φροντηστηριο (ή οποιος δεν εχει την οικονομικη δυνατοτητα) , πρεπει να προσπαθησει πολυ περισσοτερο απ'οσους πανε , και απο μονος του αλλα και να απαιτει απο τους καθηγητες του σχολειου να κανουν κανονικα το μαθημα. Να αξοιοποιει δηλαδη ολες τις ευκαιριες μαθησης που του δινονται, γιατι ειναι πολυ πιο δυσκολο να πετυχει απ'οτι αν ειχε βοηθεια απο δυο μεριες ταυτοχρονα (φροντηστηριο-σχολειο). Και οποιος το κανει αυτο, πραγματικα αξιζει συγχαρητηρια, ειτε περασει ειτε οχι, γιατι εχει κανει πολυ μεγαλυτερη προσπαθεια και τελικα, ισως να εχει μαθει και περισσοτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 892943

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Κοίταξε thinkpad650z, με το που ακούω φράση του τύπου "είμαι απόλυτος, και έχω "αρχή και τέλος στη ζωή μου"" δεν μπορώ παρά να την κάνω από 'δώ. Το θεωρώ απαράδεκτο. Η απολυτότητα καλό πράμα δεν είναι. Ακόμα κι αν είμαστε τελείως σίγουροι για αυτά που λέμε. Μετά μου κοπανάς μία πρόταση με τελείως διαφορετικό νόημα(aka "Είμαι ωστόσο πρόθυμος προς κάθε συζήτηση που θα επιφέρει εξέλιξη και πρόοδο στις προσωπικότητές μας"). Δε βγάζω άκρη.
Το σκεφτόμουν εδώ και μέρες να εκφέρω άποψη στο συγκεκριμένο thread βλέποντάς σε να γράφεις τις απόψεις σου αλλά εφόσον βλέπω καταστάσεις τέτοιου τύπου, σταματώ.
Και κάτι ακόμα: για να κρίνεις κάποιον θα πρέπει να έχεις υπόψιν σου και την προσωπικότητά του, όχι μόνο το έργο του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Κύριε Pano ,το "απόλυτος" στα Ελληνικά δεν είναι το αντώνυμο του "διαλλακτικός" (καθώς το αντώνυμό του είναι το αδιάλλατκος)... Είμαι απόλυτος στον τρόπο που βλέπω τον κόσμο, τους ανθρώπους το σύστημα ,όχι στον τρόπο που συνδιαλέγομαι με ανθρώπους οι οποίοι έχουν επιχειρήματα και σέβονται τον ελεύθερο διάλογο... Γνωρίζω πολύ καλά πως δεν υπάρχει και δεν μπορεί να υπάρξει "δημοκρατία" και γι αυτό πραγματικά σέβομαι τους θεσμούς της και επικροτώ όσα άτομα την υπεραπίζονται έμπρακτα μέσα από τον τρόπο ζωής τους . Επομένως όπως τώρα πιθανώς αντιλαμβάνεστε το "Είμαι ωστόσο πρόθυμος προς κάθε συζήτηση που θα επιφέρει εξέλιξη και πρόοδο στις προσωπικότητές μας" αφορά το παραπάνω , δηλαδή ό,τι σέβομαι τον διάλογο και επιθυμώ να λαμβάνει χώρα ανάμεσα στα άτομα καθώς συχνά τα εξελίσσει (ωστόσο πριν το διάλογο το άτομο θα πρέπει να έχει περάσει πολύ χρόνο μόνο του επεξεργαζόμενο το "γεγονός" του θέματος του "διαλόγου" κι όχι να προηγείται η "ακρόαση απόψεων" της προσωπικής σκέψης).
Το γεγονός ότι "είμαι απόλυτος και έχω αρχή και τέλος στη ζωή μου" αφορούσε τον τρόπο που βλέπω την όλη κατάσταση (επί του θέματος την παραπαιδεία στο λύκειο και το γεγονός ό,τι τελικά τα άτομα βγαίνουν από τα σχολεία, τις σχολές και τις θέσεις εργασίας επι τοις ουσίας "απαίδευτα"), κι αυτό επειδή ζώ καθημερινά μέσα στο "φρικτό" περιβάλλον που δημιούργησαν τα παραπάνω και βλέπω κάθε άτομο (σε συντριπτική πλειοψηφία) να είναι ικανοποιημένο και να μην αναζητά κάτι περισσότερο από αυτά που του παρέχει το σύστημα όπως δομήθηκε (π.χ. πραγματική γνώση, γνήσια ελευθερία έκφρασης, σκέψη και πολλά από όσα ανέφερα κατα καιρούς και φροντίσατε να απαξιώσετε και να ειρωνευτείτε).
Γνωρίζω επίσης καλύτερα από όλους σας πως η κατάσταση αυτή δεν πρόκειται να αλλάξει ούτε τώρα που οι "καιροί" υποτίθεται πως δυσκόλεψαν και πιθανώς να πέρναγαν στο πανεπιστήμιο και να εργάζονταν αποτελεσματικά τα άτομα μόνο που πραγματικά το επιζητούσαν περισσότερο από οτιδήποτε άλλο στη ζωή τους... θα είστε πάντοτε "αιχμάλωτοι" του ίδιου σας του εαυτού τον οποίον "ελέγχουν" κυριολεκτικά οι επιδιώξεις σας για περισσότερη "κοινωνική και οικονομική δύναμη" καθώς και ο πόθος σας να ικανοποιείτε κάθε πρόσκαιρη ανάγκη σας παραγνωρίζοντας κατ' ουσίαν οτιδήποτε θα μπορόυσε να σας εξελίξει πνευματικά (καθως αυτό μάθατε να μην σας απασχολεί όσο τα παραπάνω)... Δεν είστε "θύματα" κανενός άλλου εκτός από τον ίδιο σας τον εαυτό ενώ είστε συγχρόνως "θύτες" (ο καθένας σας) κάθε συνανθρώπου σας...
Μολονότι δεν σας ζήτησα να με "κρίνετε" κύριε Pano (αν και το κάνατε παραπάνω) θα έπρεπε να γνωρίζετε πως εγώ δεν προβάλλω κανένα "έργο" γράφοντας εδώ αλλά μια προσωπικότητα... Πίσω από το όνομα "Thinkpad" (το οποίο μου καταλογίσατε κάποιοι ως σκόπιμο ψευδόνυμο για να μην βάλλω το πραγματικό μου όνομα) , κρύβεται κάτι πολύ περισσότερο από ένα άτομο που αποφάσισε να πείσει άλλους πως μόνος του τα "κατάφερε" και χαίρεται να ακούει συγχαρητήρια όπως πιθανώς νομίζετε- κάτι πολύ σημαντικότερο από ένα "έργο", πίσω από αυτό το ψευδώνυμο (το οποίο σκόπιμα επιλέχτηκε) υπάρχει μια προσωπικότητα - όχι η δική μου- αλλά η προσωπικότητα που όλοι έχετε μέσα σας και καθημερινά λόγω διαμόρφωσης των εκάστοτε κοινωνικών παραγόντων καταπιέζεται και έχει μάθει να σιωπαίνει... Ο ρόλος μου εδώ ήταν απλώς να σας κάνω να αναρωτηθείτε μήπως έφτασε η ώρα να πάψει η σιωπή αυτή... Επομένως πραγματικά αν μετά από όλη μου την εδώ δραστηριότητα εσείς βλέπετε "έργο" και όχι "προσωπικότητα" είτε κρίση σας παραπάνω ήταν πράγματι "ρηχή" είτε απέτυχα να σας βοηθήσω να καταλάβετε τα παραπάνω...
Η αποτύπωση της "προσωπικότητας " αυτής ολοκληρώνεται με αυτό το μήνυμα... Όσοι έχετε απορίες σχετικά με το πώς μπορεί ο καθένας να πετύχει μόνος του, δεν χρειάζεστε άλλη καθοδήγηση... Σας έδωσα ελπίζω ό,τι χρειαζόσασταν για να πιστέψετε στον εαυτό σας και η συνέχεια όπως έχω γράψει παντού είναι καθαρά δική σας υπόθεση... Στις "δύσκολες στιγμές" αυτής της προσπάθειας τα μηνύματά μου θα βρίσκονται ελπίζω πάντα καταχωρημένα εδώ για να τα συμβουλεύεστε (ή μπορείτε να γράψετε στο προφίλ μου μήνυμα) ενώ καθοριστικός παράγοντας σε κάθε τέτοια στιγμή πρέπει να είναι "ο εαυτός σας". Τυχόν περαιτέρω δραστηριότητά μου εδώ δεν έχει νόημα καθώς όσοι με χρειάζονταν πρέπει τώρα να μη με χρειάζονται ενώ όσοι ενοχλούνταν από την παρουσία μου δεν υπάρχει λόγος να με υπομένουν άλλο...
Σας εύχομαι και πάλι καλή επιτυχία και φυσικά δεν εννοώ μόνο στις πανελλήνιες αλλά και γενικότερα στη ζωή σας,
ο παντοτινός σας φίλος,
thinkpad
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LOYKANIKOS

Νεοφερμένος

Ο LOYKANIKOS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Καλημερα,επισημως απο την δευτερα ξεκινω απο την αρχη.Ειμαι αποφοιτος 2011.Θα ξεκιναγα το διαβασμα νωριτερα αλλα δν μου το επετρεπαν η συνθηκες.Ειμαι τεχνολογικη κατευ.Ολη αυτην την προσπαθεια θα την κανω χωρις φροντ(Απο πεισμα).Αυτο που σκεφτομουν,ειναι αν υπαρχει καποιος που βρισκεται στην ιδια κατασταση με εμενα.Αν το εψηνε να διαβαζαμε παρεα,γιατι πιστευω θα προχωραγαμε πιο γρηγορα.Οποιος ενδιαφερεται ποσταρει η πμ.Ειμαι κατοικος αθηνων,κεντρο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexbz

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alexbz αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 147 μηνύματα.
πανελληνιες χωρις φροντ σε ενιαιο ειναι μεγαλο ζορι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 781029

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Μεγάλο ζόρι δεν λες τίποτα και ειδικά με το υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LOYKANIKOS

Νεοφερμένος

Ο LOYKANIKOS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 37 μηνύματα.
Το ξερω ρε μαγκες.Αλλα μην το δενουμε και κομπο.Μας ριχνετε το ηθικο ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katy95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η katy95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 248 μηνύματα.
Ενταξει ειναι λγ δυσκολο γτ οι καθηγητες στο σχολειο δεν στα λενε ολα αλλα τα βασικα...ωστοσο μια γνωστη μου μονο με βοηθηματα και το σχολειο καταφερε να γραψει 17900κατι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Και ο ξάδερφός μου θα δώσει πανελλήνιες για ΤΕΦΑΑ χωρίς φροντιστήριο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
ρε παιδια καλα ολα, αλλα μην το παρατραβαμε, δεν ειναι φυσιολογικο να εχουν 17χρονα τη νοοτροπια του ερευνητη, ουτε εχουν και την πολυτελεια να πειραματιζονται
οποιος εχει λεφτα τα δινει, γιατι πολυ απλα, οφειλει στο τελος, σε περιπτωση που αποτυχει να πει "ξερεις κατι, εγω δεν εχω ενοχες, γιατι εκανα οι περνουσε απο το χερι μου"
τωρα αν στενευεσαι οικονομικα παραπανω απο το μεσο νοικοκυριο (γιατι ολοι εχουμε θεματα, δεν εχουμε μια τραπεζα με δωρεαν χρημα)
κατσε διαβασε οπως μπορεις, πες και μια προσευχη στο Θεο, και οτι γινει εγινε

και εγω, που ετρεχα ολη μερα φροντηστηριο, μπαινω τωρα στον αμφιθεατρο και μαθηματικα σχεδον ολοι δν ξερουν απο που τους ερθει, εγω νεοεισαχθεισες εννοιες τις αντιλαμβανομαι σε 5-10 λεπτα, οταν στους αλλους τους παιρνει 2-3 διαλεξεις και ισα ισα οτι επειδη ειχα πιο πολλη τριβη στο φροντηστηριο, εχω μαθει να σκεφτομαι


μην ακουω τρελες, ο καθενας εργαζεται οσο περισσοτερο μπορει και με οποιο τροπο μπορει, για να γινεις επιστημονας θελει, δουλεια, δουλεια, δουλεια
ουτε φιλοσοφιες, ουτε σοφισματα

καλη διαθεση, αγαπη για αυτο που κανεις, και ατελειωτο χρονο σε αυτο

ουτε "ερευνητικα δαιμονια" ουτε τιποτα
ξαναλεω, αν μπορεις να πας, πηγαινε
αν δεν μπορεις, μην πας
αν μπορεις και δεν πας και τελικα αποτυχεις, εξυσες και λιγο την τυχη σου
σε καμια περιπτωση το φροντιστηριο δεν σε βαζει μαγικα στο πανεπιστημιο, ειναι ομως, μια ακομα βοηθεια, συγνωμη, αλλα οταν εγω θελω να περασω καπου που εναι ονειρο ζωης ενδεχομενος θα δωσω τον καλυτερο εαυτο μου, και δεν θα βαλλω, μονος μου εμποδια στο στοχο μου, ουτε θα κρατησω δυναμεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria_95kt

Νεοφερμένος

Η maria_95kt αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 34 μηνύματα.
Καλησπερα..Ειμαι μαθητρια γ λυκειου και λογω οικονομικων δεν παω φροντιστηρια.
Εχω πολυ σοβαρο προβλημα και ψαχνοντας στο νετ σεν βρηκα τπτ σχετικο.
ΕΙΧα ξεκινησει να διαβασω απο τελη αυγουστου και μπορω να πω τα πηγαινα αρκετα καλα.
Μετα ομως...ειδικα οταν ξεκινησαμε το σχολειο τα χασα...
Ενω βαζω προγραμμα και εχω ορεξη να διαβασω..κατι γινεται και φευγει η μερα χωρις να το καταλαβω..
ΕΧΩ βγαλει ελαχιστη υλη και δεν ξερω τι να κανω...εχω φτασει σε σημειο να μην μπορω να κοιμηθω..
Συγνωμη αν εγινα κουραστικη.
Καθε γνωμη δεκτη!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top