Πανελλήνιες χωρίς φροντιστήριο

φρι

Διάσημο μέλος

Η φρι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,022 μηνύματα.
Ευχαριστω και θα προσπαθισω , εχω αρχισει πιο καλο διαβασμα σε μαθηματικα και φυσικη ..Διαβαζω συνολικα 2-3 ωρες(Μαθηματικα , φυσικη) την μερα αν χρειαστει θα της αυξησω.
Μελεταω την θεωρια και υστερα προσπαθω να λυσω τα παραδειγματα ωστε να τα καταλαβω καλυτερα.
Παλι σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια και την απαντηση σου

Έχεις καλά βοηθήματα?:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mακης

Νεοφερμένος

Ο Mακης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Ενας γνωστος μου , που εδωσε περυσι , μου εδωσε μερικα (μαθηματικα , Προγραμματισμο και φυσικη)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Δεν χρειάζονται βοηθήματα , αρκεί η θέληση και η προσωπική ενασχόληση... Και όπως έχω ξαναγράψει συνιστώ να δώσετε προτεραιότητα στις ασκήσεις του βιβλίου. Θα βρείτε και στο διαδίκτυο πρόσθετο υλικό, και από το σχολείο σας... Και πάλι καλή συνέχεια στην αξιέπαινη προσπάθειά σου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Αν αρκεστεί κάποιος στις ασκήσεις του σχολικού βιβλίου, είναι απλά καταδικασμένος. Το ίντερνετ είναι ένα χρήσιμο μέσο, αξιοποιήστε το.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Aggresive... σε παρακαλώ , εκτιμώ το γεγονός πως έχεις άποψη επί του θέματος και σίγουρα θέλεις για τον καθένα μας το καλύτερο, αλλά είμαι της νοοτροπίας να αξιοποιείται πλήρως ό,τι ακόμα μας παρέχεται δωρεάν αντί να απαξιώνεται και να ευτελίζεται ... Εγώ έδωσα ολομόναχος πανελλήνιες , δεν είχα ποτέ καμία βοήθεια και πυρήνας της μελέτης μου ήταν το σχολικό βιβλίο (αυτό που οι συμμαθητές μου έσκιζαν και πέταγαν-ενώ πέρσι κάνανε καταλήψεις επειδή δεν τους το δίνανε , μέγιστη υποκρισία!!!)!!! (τα δε σχολικά βιβλία για να εφαρμοστούν σωστά όπως κάθε τι που αγοράζετε έχουν κάποιες "οδηγίες χρήσης" τις διαβάσατε ποτέ;;; παρατηρήσατε τη δομή και τους στόχους τους σε κάθε ενότητα;;;) Με άλλα λόγια παρακαλώ μείνετε μακριά από την προπαγάνδα της παραπαιδείας.. Δεν είναι πάντοτε κάθε πρόσθετο υλικό και ωφέλιμο!!! Πρέπει μέσω της προσωπικής ενασχόλησης να αποκτήσεις κρίση, και προσωπική άποψη ώστε εσύ και μόνο εσύ να επιλέγεις τι χρειάζεσαι κάθε φορά... Πρέπει με άλλα λόγια να μάθεις να διδάσκεις τον εαυτό σου!!! Φυσικά πρόσθετο υλικό μπορεί να αποβεί χρήσιμο για κάποια άτομα που πιθανόν να χρειαστούν, αλλά πρέπει αυτό να αξιολογείται από εσένα (αφού αποκτήσεις κρίση όπως περιέγραψα)!!!
Επίσης παρακαλώ αφήστε στο παρελθόν τη νοοτροπία του "όποιος λύσει 50000 ασκήσεις γράφει καλύτερα από εκείνον που λύνει μόλις 50!!!) πρόκειται επίσης για φροντιστηριακή προπαγάνδα την οποία καθημερινά μάχομαι και στη δουλειά μου... Έχω ξαναπεί μια άσκηση είναι υπέρ αρκετή και πολλές φορές πιο χρήσιμη από 100 για ένα άτομο!!! Μάθετε να αξιολογείτε ό,τι βλέπετε μπροστά σας και να μην το καταπίνετε !!! Το να σκαρφαλώσεις 100 όμοιους λόφους για να μάθες να κάνεις αναρρίχηση συχνά μπορεί να είναι άχρηστος κόπος σε σχέση με το να σκαρφαλώσεις ολομόναχος στο Όλυμπο 1 και μόνο φορά όση ώρα και αν σου πάρει!!! Ακόμα μέγιστης σημασίας είναι να τροποποιείτε κάθε "έτοιμη" λύση και να αναζητάτε πάντα διαφορετικές λύσεις αν σε μια άσκηση πιστεύετε πως θα λυθεί με κάποιον τρόπο... Έτσι αποκτάτε την "κρίση" που περιγράφω παραπάνω!!! Όχι βλέποντας "τηλεόραση" να σας λύνουν ασκήσεις στα βοηθήματα ή τα φροντιστήρια και μετά μηχανικά να επαναλαμβάνετε και όταν δείτε ένα θέμα να προσπαθείτε να το συγκρίνετε με κάποιο που έχετε ήδη λύσει!!! ΟΧΙ... Έτσι απλώς παρακάμπτετε τη διαδικασία της μάθησης που έχω παραπάνω περιγράψει!!! Πρέπει να μπείτε μέσα σε αυτή τη διαδικασία αλλιώς θα χάσετε την πραγματική ουσία της, και ακόμα και αν παρακάμπτοντας την περάσετε μέσω των "κακών" εξετάσεων που σας βάζουν σε υψηλόβαθμες σχολές θα το βρίσκετε πάντοτε μπροστά σας αυτό που χάσατε... Θα γίνετε έρμαια και υποχείρια άλλων ατόμων και οργανώσεων που σας θέλουν άβουλους και απαίδευτους (προσέξτε τι λέω "απαίδευτους" όχι "αμόρφωτους") και θα τους έχετε ανάγκη για να ζήσετε... Και η σημαντικότερη γνώση είναι άχρηστη και (όχι απειλή για όσους δεν την κατέχουν) αν κανείς δεν ξέρει να μηχανεύεται πως να την εφαρμόσει (που αυτό δεν διδάσκεται αλλά κατακτάται!!!)...
Συνοψίζω λοιπόν πιθανώς κάποια μερική επιτυχία (δεν υπάρχει εγγυημένη ποτέ) σε εξετάσεις όπως οι πανελλήνιες να εξαγοράζεται και να επιτυγχάνετε όπως σας λένε... Η πραγματική εκπαίδευση και δημιουργία ενός επιστήμονα με τη γνώση και την κρίση σύμμαχό του δεν εξαγοράζεται ούτε διδάσκεται αλλά κατακτάται!!! Ένας επιστήμονας πραγματικά έχει να κερδίσει πολλά περισσότερα από το να γράφει άριστα σε εξετάσεις (που και αυτό μπορεί να κάνει εφ' όσων πρόκειται για γνήσιες εξετάσεις) με αποκορύφωμα την κατάκτηση της προσωπικής του ελευθερίας κρίσης (π.χ. που με ρωτούσατε κάποτε, καλά δεν πήγες φροντιστήριο πως ήξερες ότι έλυνες σωστά τις ασκήσεις;;; ή πως ξέρεις τι ασκήσεις να επιλέξεις για να λύσεις;;;, ή πως δεν χρειαζόσουν κάποιον να σε εμπνέει και να σε καθοδηγεί;;;) .
Η επιλογή πάντα ήταν είναι και θα είναι δική σας... Απλώς πασχίζω την τελευταία 3ετία να σας δείξω αυτά που μόνος μου ανακάλυψα μέσω της δικής μου προσπάθειας και πόσο διαφέρουν από αυτά που σας έχουν πεί πως ισχύουν... Η τελευταία μου συμβουλή επομένως έρχεται τώρα ( συγγνώμη που σας κούρασα χαχα) και είναι γενικά να μην ακούτε ποτέ κανέναν (ούτε εμένα) αλλά να επιδιώκετε την απόκτηση προσωπικής άποψης και κρίσης για οτιδήποτε!!!
Και πάλι καλή συνέχεια στην αξιέπαινη προσπάθεια όσων από εσάς δουλεύουν μόνοι τους για να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους,
thinkpad
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 892943

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οι ασκήσεις του βιβλίου σε μαθηματικά(γενικής και κατεύθυνσης) και φυσική δεν επαρκούν ούτε κατά διάνοια. Για να μην μιλήησω για βιολογία κατεύθυνσης...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Γιατί το λέτε αυτό;;; Με ποιά ιδιότητα;;; Μήπως δώσατε εσείς εξετάσεις έχοντας διαβάσει ΜΟΝΟ από το σχολικό βιβλίο σε αυτά τα μαθήματα;;; Αν όχι τότε το λέτε επειδή σας το είπαν... διαβάστε τι γράφω παραπάνω λοιπόν σχετικά με το κατα πόσον πρέπει να ακούτε όσα σας λένε... Γενικά να μάθετε να έχετε στη ζωή σας για κάτι άποψη μόνο όταν έχετε προσωπικά επαφή με αυτό και έχετε αφιερώσει χρόνο στη μελέτη του... Επιπλέον η "συμβουλή μου" ήταν να κάνετε τα πάντα από το βιβλίο και να φτάσετε σε επίπεδο τέτοιο ώστε να ξέρετε τι χρειάζεστε να ψάξετε παραπάνω... Πάντως επαναλαμβάνω πως κάθε βιβλίο"λειτουργεί" με έναν συγκεκριμένο τρόπο τον οποίον αν δεν αντιληφθείτε είναι απόλυτα λογικό να το θεωρείτε πως "αποτυγχάνει".Φυσικά και στην επιστήμη το ένα και μόνο βιβλίο είναι "επικίνδυνο"...
Τέλος μίλησα φίλε μου για "λίγες" και εκλεκτές ασκήσεις (που μου λες δεν "επαρκούν") όχι για πολύ φόρτο σε ασκήσεις... για όποιον θέλει βέβαια κάτι παραπάνω από το να περάσει στη σχολή του αφορούσαν τα όσα έγγραφα παραπάνω, και όπως είπα η επιλογή είναι δική σας...

Επί τη ευκαιρία θα ήθελα να σας πω και μια ιστορία, τα συμπεράσματα και οι εφαρμογές των όσων θα σας πω στην κοινωνία μας (και στο θέμα της επικράτησης της παραπαιδείας για το ζήτημά μας) δικά σας:
Το παρακάτω είναι πείραμα το οποίο εκτελέστηκε:

-->Τοποθετήθηκε σε ένα κλειστό δωμάτιο μια σκάλα στην κορυφή της οποίας υπάρχει ένα καλάθι με μπανάνες.
-->Τοποθετήθηκαν στο δωμάτιο και 5 μαϊμούδες.
--> Φυσικά οι μαϊμούδες έτρεξαν αμέσως να ανέβουν τη σκάλα να φάνε τις μπανάνες.
--> Τότε οι επιστήμονες τις κατάβρεξαν με νερό.
-->Κάθε φορά που μια μαϊμού ανέβαινε στη σκάλα οι υπόλοιπες (οι από κάτω) καταβρέχονταν.
--> Με τον καιρό μόλις μια μαϊμού πήγαινε να ανέβει στη σκάλα οι υπόλοιπες την χτυπούσαν (καθώς ήξεραν πως αν εκείνη ανέβαινε αυτές θα καταβρέχονταν).
--> Έτσι μετά το πέρας κάποιων ημερών καμία μαϊμού δεν ανέβαινε στη σκάλα κι ας υπήρχαν οι ελκυστικές μπανάνες.
-->Οι επιστήμονες τότε είπαν να αλλάξουν μια από τις παλιές "μαϊμούδες" με μια νέα.
--> Η νέα μαϊμού με το που μπήκε στο δωμάτιο και πήγε να ανέβει στη σκάλα να φάει οι υπόλοιπες την χτύπησαν.
--> Τότε οι επιστήμονες άλλαξαν και δεύτερη από τις "παλιές" μαϊμούδες με νέα.
--> Η δεύτερη από τις νέες μαϊμούδες όρμηξε στη σκάλα αλλά οι υπόλοιπες την χτύπησαν. Στις μαϊμούδες που χτύπησαν την δεύτερη νέα συμμετείχε και η πρώτη νέα (μολονότι δεν την είχαν καταβρέξει ποτέ ούτε ήξερε γιατί έπρεπε να χτυπήσει την μαϊμού που ανέβαινε στη σκάλα).
--> Διαδοχικά άλλαξαν και τις 5 μαϊμούδες με νέες και κάθε φορά όταν μια νέα μαϊμού όρμαγε στη σκάλα οι άλλες την χτυπούσαν.
--> Το αποτέλεσμα ήταν στο τέλος να υπάρχουν 5 νέες μαϊμούδες (που ποτέ δεν τις κατάβρεξαν) στο δωμάτιο, η σκάλα, το καλάθι με τις μπανάνες στην κορυφή της σκάλας και καμία μαϊμού να μην τολμά να ανέβει να φάει, μολονότι οι μπανάνες παρέμεναν ελκυστικές.
--> Αν δε κάποια μαϊμού ποτέ ανέβαινε στη σκάλα οι υπόλοιπες την χτύπαγαν.
---> Αν κάποιος μπορούσε να ρωτήσει τις μαϊμούδες γιατί χτυπάτε όποια ανεβαίνει στη σκάλα να φάει, η απάντηση θα ήταν "μμμ δεν ξέρουμε, φανταζόμαστε πως έτσι λειτουργούν τα πράγματα εδώ..."

ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Mακης

Νεοφερμένος

Ο Mακης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Πολυ ωραιο πειραμα , θα μπορουσες να με βοηθουσες με κατι ακομα.. ποσες ωρες να διαβαζω ? - Εγω διαβαζω 2 το πολυ 3 ωρες την μερα ειναι αρκετες?
Ποσες ωρες να διαβαζω το καθε μαθημα (Μαθηματικα ,Φυσικη τα κυριοτερα) , τα ρωταω ολα αυτα γιατι πιεζομε απο τους γονεις μου και μου λενε πως δεν διαβαζω αρκετα... Ειμαι ελευθερος για διαβασμα απο της 3:00μμ μεχρι το υπολοιπο της μερας ,αν και βγαινω με τους φιλους μου στις 7:00μμ..Θα μπορουσες να με ξανα βοηθησεις αν γινεται βεβαια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Καλησπέρα φίλε μου... Θα πρέπει πρώτα απ' όλα να μιλήσεις με τους γονείς σου και να τους ξεκαθαρίσεις πως φέρεις αποκλειστική ευθήνη για εσένα, θα πρέπει να τονίσεις πως εκτιμάς πόσο ενδιαφέρονται για εσένα αλλά και πως το ταξίδι σου είναι ταξίδι για ένα ατομο μόνο!!! (μόνο εσύ ταξιδεύεις, και δοκιμάζεσαι!!!, οι γονείς πρέπει να εκλείπουν , αλλιώς ποτέ δεν θα γίνεις Οδυσσέας!!!)
Αντίστοιχη πίεση αντιμετώπισα κι εγώ στο σπίτι μου επί 3 χρόνια καθώς είχα αποφασίσει να είμαι ο μόνος που ήξεραν όλοι τότε που δούλευε ολομόναχος και προετοιμαζόταν για πανελλήνιες!!! Κι εμένα οι γονείς μου ανάμεσα στην πίεση που μου άσκησαν έφεραν και το επιχείρημα πως δεν διάβαζα πολλές "ώρες"... Ωστόσο όπως θα πρέπει να αντιληφθείς σε μαθηματα όπως τα μαθηματικά, η φυσική και η χημεία, δεν μετράμε με την ποσότητα αλλά με την ποιότητα!!!
Τώρα κοίταξε, δεν μπορώ εγώ να σου πω ξέρεις πρέπει να διαβάζεις 2 , 3 , 5, 10 ώρες την ημέρα!!! Και αυτό καθώς το κάθε άτομο διαβάζει με διαφορετικούς ρυθμούς, διαφορετικά πράγματα και αποδίδει διαφορετικά (ένας ακόμη λόγος που τα φροντιστήρια δεν σε "διδάσκουν" αφού δεν λαμβάνουν αυτήν την παράμετρο στο πρόγραμμά τους)... Συνιστώ να βάζεις πρόγγραμα -αν θες να πείσεις τον ευατό σου πως δουλεύεις επαρκώς - ασκήσεων και ύλης.. π.χ. θα λες σήμερα θα ασχοληθώ με σύνθεση ταλαντώσεων, θα λύσω 3 ασκήσεις από το βιβλίο, θα αναζητήσω στο διαδίκτυο υλικό, θα φτιάξω εγώ 2 - 3 ασκήσεις και μετά μαθηματικά ομοίς.. κ.τ.λ. Δηλαδή συνιστώ να διαβάζεις με βάση τις εκάστοτε ανάγκες σου στην ύλη και στην προσωπική σου πρόοδο (και με βάση τις ώρες που καταναλίσκεις σε μελέτη). Δηλαδή θεωρώ πρέπον αν π.χ. έχεις να λύσεις ένα πρόβλημα (άσκηση) πως δεν θα πρέπει να πεις πως "κοίτα πέρασαν οι 2 - 3 ώρες ή οι 10 ώρες , θα το λύσω αύριο!!! Η παράμετρος χρόνος είναι ανεξάρτητη από την μάθηση!!! (άλλο βέβαια οι εξετάσεις και οι προσωμοιώσεις που θα πρέπει αραιά και που μόνος σου να κάνεις ιδίως προς το τέλος όπου εκεί θα πρέπει και να χρονομετρήσαι εφ' όσων σε ενδιαφέρουν και οι πανελλήνιες)... Εγώ ας πούμε θυμάμαι πως ερχόμουν από το σχολείο και έλεγα σήμερα θα διαβάσω "Φυσική"... ΄έπαιρνα λοιπόν το βιβλίο διάβαζα (όπως σας έχω περιγράψει σε προηγούμενη ανάρτηση) έλυνα και σύνθετα ασκήσεις τις οποίες έβαζα σε συμμαθητές μου, έψαχνα σύνθετα προβλήματα (ποτέ δεν έλυνα πάνω από το πολύ 4 - 5 ασκήσεις την ημέρα!!! , αλλά εκλεκτές ασκήσεις από εμένα και τις εκάστοτε ανάγκες μου) και άλλοτε διάβαζα 1 -2 ώρες - άλλοτε 4 άλλοτε 5 (ποτέ δεν έτυχε να διαβάσω νύχτα!!! εκτός αν δεν επρόκειτο για το σχολείο ή για πανελλήνιες αλλά για επίλυση προσωπικού μου γρίφου που και πάλι το πολύ στις 22:00 τελείωνα) ανάλογα με την όρεξη και τη διάθεσή μου.. Εξ ' άλλου ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του να διαβάζεις μόνος είναι ακριβώς αυτό... Κουράστηκα; - σταματώ , βαριέμαι μια άσκηση; - φτιάχνω μια δική μου , Θεωρώ "κακή " τη θεωρία; - την επεξηγώ σε εμένα όπως τη φαντάζομαι έως ότου την τελειοποιήσω και την περάσω σε εμένα όπως θέλω εγώ!!!, Νύσταξα ; - κοιμάμαι, Αισθάνομαι να είμαι πίσω; διαβάζω παραπάνω, έχω τους δικούς μου ρυθμούς, τον δικό μου προσωπικό καθηγητή (τον εαυτό μου) που ξέρει (εγ' όσων προετοιμάζομαι όπως σας περιέγραψα παραπάνω) τι μου λείπει και τι κατέχω άπταιστα...
Προσοχή προσοχή!!! Είπα δεν μετρώ πόσες ώρες δουλεύω, αλλά όσο δουλεύω --- δουλεύω!!! Δεν πρέπει να κάνεις , να σκέφτεσαι, να φαντάζεσαι τίποτα πέρα από συναρτήσεις, όρια,παραγώγους, εφαπτομένες, ταλαντώσεις , κύματα κ.τ.λ. την ώρα που μελετάς.. Πρέπει να μάθεις να βρίσκεις την χαρά σε αυτά (εγώ πάντα την εύρισκα γιατί αυτή ήταν πάντα η δουλειά μου και το όνειρό μου). Αν το καταφέρεις αυτό θα καταλάβεις πως θ ατα αναζητάς και εκτός "μελέτης" και να ένας ακόμη λόγος που δεν θέτω "ωράριο"... Η επιστήμη είναι στη ζωή, δεν μπορείς να την περιορίσεις σε ώρες.. Κάθε βήμα που κάνεις, κάθε πρόταση που ακούς, κάθε φαινόμενο γύρω σου θα πρέπει να το ανάγεις (έστω υποσυνέιδητα) και να το εξηγείς... Να μάθεις να ζεις με τη Φυσική και τα Μαθηματικά!!!
Λοιπόν φίλε , είμαι βέβαιος πως αν διαβάσεις όπως έχω περιγράψει σε κάποια ανάρτηση πίσω (κάποιες σελίδες) θα σου λυθούν αυτές σου οι απορίες... Εγώ θα είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος να σε βοηθήσω και να σου απαντήσω σε κάθε σου άλλη απορία που ενδεχομένως να προκύψει... Α, και κάτι ακόμα, σημαντικό είναι (σημαντικότερο από όλα) εφ' όσων διαβάζεις μόνος, να μάθεις να βασίζεσαι αποκλειστικά και μόνο σε εσένα ... Όπως είπα μπορώ να σε βοηθήσω και εγώ και πιθανών πολλοί στο περιβάλλον σου σε προβλήματα για τις εξετάσεις.. Το ζητούμενο όμως είναι εσύ μόνος σου να τα αντιμετωπίσεις... Αν δεν γίνει αυτό, όλες οι ωφέλειες που σου περιέγραψα από τον τρόπο αυτό διαβάσματος θα παραμείνουν για εσένα ενα άπιαστο όνειρο... Πρέπει να νιώσεις την ανάγκη να απαιτήσεις από εσένα να λύσει κάθε πρόβλημα που συναντά μπροστά του.. Και επειδή καλά τώρα οι πανελλήνιες εξετάσεις από τις εκατομμύρια που θα γράψεις στη ζωή σου είναι πρέπει να μάθεις με αφορμή τη χρονιά αυτή να επιλύεις μόνος σου προβλήματα και να εφευρίσκεις μόνος σου τη διαφυγή από το νησί της Κίρκης και τους Κύκλωπες!!! Στους μαθητές που βοηθάω τους λέω πως θα πρέπει να με θεωρούν αποκλειστικά "διακοσμητικό στοιχείο " στο χώρο τους!!! Εγώ αναλαμβάνω μόνο να τους διδάξω πως να διδάσκουν τον εαυτό τους σε αυτά τα μαθήματα - να μάθουν να ψαρεύουν, όχι να τους ταϊζω ψάρια...
Και πάλι καλή επιτυχία... έχεις άπλετο χρόνο μπροστά σου (σε 1 ημέρα κάηκε η Ρώμη, εσύ σε 7 μήνες δεν μπορείς να φτάσεις σε ένα επίπεδο να γράψεις εξετάσεις;;; μολονότι δεν θα πρέπει όπως σου περιέγραψα παραπάνω να είναι αυτός ο κύριος στόχος σου (κύριος στόχος είναι το όνειρό σου και μόνο και η ουσία αυτού))!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,419 μηνύματα.
thinkpad560z, σε ποια σχολή πέρασες αν επιτρέπεται;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Κύριε Χάος, νομίζω πως ξανακάναμε και στο παρελθόν αυτήν την κουβέντα και κατέληξε σε υποβάθμιση της συζήτησής μας... Ωστόσο ό,τι σας αποκρίθηκα και τότε θα σας αποκριθώ και τώρα και ομοίως και μετά το πέρας 5 χρόνων... Λόγω ασφάλειας προσωπικών δεδομένων (καθώς έχω εμπειρία ανάλογη και από άλλα sites και φόρουμ που γράφω) δεν θα σας αποκαλύψω ούτε το πραγματικό μου όνομα, ούτε που μένω , ούτε σε ποιά ακριβώς σχολή σπουδάζω... Αν θέλετε να με συνατήσετε, φανταστείτε με σαν έναν τυχαίο που συναντάτε κάθε μέρα στο λεωφορείο, σαν κάποιον άνθρωπο που τριγυρίζει σαν την άδικη κατάρα πέρα δώθε δίχως να ησυχάζει ποτέ από την εμμονή του να επιλύει προβλήματα ή ακόμη καλύτερα φανταστείτε με σαν εσάς!!! Αν μου κάνετε την τελευταία αυτή τιμή θα είναι σαν να εκτιμάτε και να αντιλαμβάνεστε πλήρως όλη μου την εδώ δραστηριότητα, καθώς ο λόγος ύπαρξής της είναι να σας δείξω για πόσα πράγματα ο ίδιος σας ο εαυτός είναι ικανός!!!
Μέχρι την κατάλληλη ώρα παρακαλώ να αρκεστείτε στα παραπάνω για εμένα καθώς και σε όσα εσείς συνεπάγετε από την δραστηριότητά μου εδώ...
Εξ' άλλου τί αξία θα είχε για εσάς αν σας έλεγα πως π.χ. σπουδάζω αστροναύτης στην Κρήτη;;; Μήπως θα αξιολογούσατε τα λεγόμενά μου διαφορετικά;;; Δηλαδή σας μάθανε να πρέπει να μάθετε την ιδιότητα κάποιου για να συνομιλήσετε μαζί του;;; Δεν σας αρκεί να τον ακούσετε σαν άνθρωπο που μελέτησε ένα ζήτημα και επιθυμεί να σας θέσει σε προβληματισμό;;;
φιλικά, thinkpad
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Το ότι το μελετήσατε το ζήτημα, το λέτε εσείς.. :)
Κανείς δεν το ξέρει, κανείς δεν μπορεί να το αποδείξει, ούτε καν εσείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,419 μηνύματα.
Εξ' άλλου τί αξία θα είχε για εσάς αν σας έλεγα πως π.χ. σπουδάζω αστροναύτης στην Κρήτη;;; Μήπως θα αξιολογούσατε τα λεγόμενά μου διαφορετικά;;; Δηλαδή σας μάθανε να πρέπει να μάθετε την ιδιότητα κάποιου για να συνομιλήσετε μαζί του;;; Δεν σας αρκεί να τον ακούσετε σαν άνθρωπο που μελέτησε ένα ζήτημα και επιθυμεί να σας θέσει σε προβληματισμό;;;
φιλικά, thinkpad


Κοίτα έχει σχέση. Αν μου έλεγες οτι δεν έκανες φροντιστήριο και πέρασες ιχθυοκαλλιέργειες, ε τότε αυτά που λες είναι @@ (το οτι δε χρειάζεται το φροντ)
Αν όμως πχ κατάφερες να γράφεις άριστα στις πανελλαδικές χωρίς φροντ, τότε όντως μπορεί να ισχύουν αυτά που λες;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Μα αφού σας έδωσα σε προηγούμενη ανάρτηση στην οποία μάλιστα έκανε κάποιος από εσάς αναφορά την ακριβή μου βαθμολογία!!!!! Τι περισσότερο ζητάτε από εμένα!!! Αν δηλαδή έγγραφα άριστα και πέρναγα επειδή έτσι ήθελα ιχθυοκαλλιέργεια τι πρόβλημα υπάρχει;;; Γιατί σας έχουν μάθει να απαξιώνετε κάθε άτομο έτσι;;;
Όχι κύριε σας είπα και στο παρελθόν πως πέρασα στην πρώτη μου επιλογή ακόμη κι αν με τα μόρια αυτά πέρναγα και σε πιό υψηλόβαθμη σχολή... Σας έχω πει και στο προφίλ μου μπορείτε να δείτε κατά προσέγγιση που φοιτώ...
Ωστόσο όπως σας είπα τόσες φορές δεν ήταν η φοίτηση σε μια σχολή αυτό που κέρδισα εγώ μέσα από την προσπάθειά μου... Αυτό το κέρδισαν και άλλοι κάνοντας φροντιστήριο... Όχι,... λυπάμαι που σας το λέω αλλά μόνο αν σκεφτείτε καλύτερα όσα σας γράφω θα καταλάβετε για ποιό λόγο αξίζει κανείς να κάνει κάτι τέτοιο.. Και όπως είπα η επιλογή δική σας..
Ουδέποτε πήγα να γράψω εδώ με στόχο να σας κάνω να κάνετε ό,τι κι εγώ.. Εγώ σας δείχνω την πόρτα την οποία η τύχη και η προσπάθειά μου μου φανέρωσαν... Αλλά όπως είπε και ο Μορφέας στον Νίο, μόνο εσείς μπορείτε και πρέπει να την περάσετε...
Δεν σκοπεύω να χρησιμοποιήσω κάτι περισσότερο και ούτε θα πασχίσω να σας πείσω... Ας κάνετε ό,τι θέλετε.. ελεύθερα και ώριμα άτομα είστε (όσο κι αν τα φροντιστήρια θέλουν να σας πείσουν για το αντίθετο) εγώ έκανα αυτό που έπρεπε για εμένα και το κάνω και θα το κάνω όσο ζω... Και γράφω εδώ με στόχο να βοηθήσω όσους αποφασίσουν να διαβούν αυτήν την πόρτα..
Εγώ ξέρω πως έγγραψα τους βαθμούς που σας είχα δώσει, ολομόναχος, χωρίς ποτέ μου καμία βοήθεια σε τίποτα , οι βαθμοί μου δεν δημοσιεύτηκαν σε κανένα φυλλαδιάκι διαφήμισης ιδρυμάτων παραπαιδείας και ανήκαν δικαιωματικά σε εμένα και μόνο, και κέρδισα όπως ο Φιλέας Φόγκ μέσα από το γύρο του κόσμου σε 80 ημέρες κάτι πολύ περισσότερο από το στοίχημα!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Mακης

Νεοφερμένος

Ο Mακης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Παλι ευχαριστω , οταν διαβαζω απλως παρασυρομαι και δεν καταλαβαινω το πως περναει η ωρα και τα μαθηματικα , η φυσικη μου φαινονται ολο και πιο ενδιαφερον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Είδες φίλε μου;;; Μπράβο, αυτά είναι τα πρώτα σου βήματα σε έναν κόσμο που τώρα ανακαλύπτεις!!! Συνέχισε την προσπάθειά σου και θα έχεις σίγουρη επιτυχία!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
Πολυ ωραιο πειραμα , θα μπορουσες να με βοηθουσες με κατι ακομα.. ποσες ωρες να διαβαζω ? - Εγω διαβαζω 2 το πολυ 3 ωρες την μερα ειναι αρκετες?
Ποσες ωρες να διαβαζω το καθε μαθημα (Μαθηματικα ,Φυσικη τα κυριοτερα) , τα ρωταω ολα αυτα γιατι πιεζομε απο τους γονεις μου και μου λενε πως δεν διαβαζω αρκετα... Ειμαι ελευθερος για διαβασμα απο της 3:00μμ μεχρι το υπολοιπο της μερας ,αν και βγαινω με τους φιλους μου στις 7:00μμ..Θα μπορουσες να με ξανα βοηθησεις αν γινεται βεβαια.

δεν θα σου απαντησω σαν τον Βι φορ βεντετα
θα στο πω απλα
εξαρταται! (σε φωτησα τωρα)
αν εχεις πεισμα και στοιχειωδεις ικανοτητες (αυτοπειθαρχια και γνωση σε βαθος της υλης του λυκειου) τουλαχιστον τεχνολογικη
γραφεις αρκετα ευκολα 15.000 (ε λυσε τα τελευταια 10 ετη πανελληνιων να δεις και φιλοσοφια)
δεν το προτείνω αλλα γινεται μεχρι εκει (εξαρταται και η χρονια παντα, η σχολη μου φετος ειχε στο 18 παρα κατι αλλες χρονιες ειναι στο 19)
με ενα μεσο απλο φροντιστηριο και με το ιδιο πεισμα
πας στο 17000
τωρα μπαινουν και αλλοι παραγοντες, ποσο καλοι θα ειναι οι συμμαθητες σου στο φροντ και τα λοιπα


μην τρελαθουμε, γινεται χωρις φροντ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΔΥΣΚΟΛΟ, θελει τρελη αυτοσυγκεντρωση
επισης μπορει ο καθηγητης στο σχολειο να ειναι μαπας, (οχι οτι στο φροντ δν γινεται, αλλα εκει ελεγχεται)
και να ΜΗΝ σου πει καποιες κατηγοριες ασκησεων

οχι οτι θα σε σωσει το φροντ (φιλοι χαλασαν χιλιαρικο σε ιδιαιτερα το μηνα και εγραψαν 8.000) απλως λεμε τωρα

αυτοπειθαρχια, διαβασμα και φροντ για μενα δουλεψε 2 χρονιες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thinkpad560z

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο thinkpad560z αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Συμφωνώ στα παραπάνω φίλε μου (δεν ξέρω αν εμένα αποκάλεσες "V" αλλά ακόμα κι έτσι να είναι με έκανε να γελάσω πολύ ...). Απλώς εγώ ανέφερα και λίγο πιό συγκεκριμένα πράγματα στον τρόπο μελέτης.
Εγώ ωστόσο διαφωνώ στο περί φροντιστηρίων, ότι δηλαδή γράφεις καλύτερα με φρόντ. Εγώ θεωρώ πως με φρόντ θα έγγραφα πολύ χειρότερα αλλά ακόμη κι αν έγγραφα καλύτερα (που δεν το νομίζω) θα είχα χάσει πολύ σημαντικότερες "αρετές" και προσόντα που απέκτησα μέσω της διαδικασία αυτής που ακολούθησα.. Το φροντιστήριο παρακάμπει τη μάθηση καθώς τη σκιάζει η "μεθοδολογία κάποιου "καθηγητή"" ο φόβος της αποτυχίας και το άγχος του χρόνου.. Και τα 3 παραπάνω οδηγούν ένα μαθητή πιθανών κοντά στη σχολή του αλλά μακριά από την επιστήμη που απαιτεί να δημιουργείς , να ερευνάς και να ανακαλύπτεις μόνος σου όπως έκαναν ο Γαλλιλαίος, ο Νεύτων και άλλοι... Δες πως μελετούσαν στο διαφωτισμό, δες τι προβλήματα λύναν ολομόναχοι οι τότε εκπαιδευόμενοι και τι κάνετε τώρα- έχω αν θέλετε βιβλία τριγωνομετρίας και φυσικής από τη δεκαετία του 1890!!! Προβλήματα κάποια από τα οποία ακόμα κι εγώ περασα βδομάδες να τα λύσω...Κι αυτοί οι ασκούμενοι μέσω αυτών μυήθηκαν στην σύγχρονη επιστήμη και διμηούργησαν τον σύγχρονο πολιτισμό του 20 αιώνα..
Κάθε θεσμός στις μέρες μας αρχίζει να παρακμάζει επειδή δημιουργούνται "δήθεν" και ιδιαίτερα εξειδικευμένοι επιστήμονες... Όταν κατέχεις τόσο επιφανειακά και περιορισμένο μάλιστα τμήμα της επιστήμης "ελέγχεσαι πολύ εύκολα"(καθώς σου λείπουν γνώσεις και κυρίως ο τρόπος σκέψης) , πόσο μάλλον όταν σε κάνουν να βλέπεις την επιστήμη ως μέσον για να πετύχεις προσωπικούς σου στόχους (σε ενδιαφέρει πως να αποκτήσεις πλούτη και δόξα, να περάσεις σε μια σχολή, να βρείς μια δουλειά κ.τ.λ.)(ειδικά και σε άσχετους τομείς π.χ. οι υποψήφιοι αθλητές να διδάσκονται παραγώγους και ολοκληρώματα τα επιτεύματα της αναγέννησης!!!). Έτσι με λύπη μου είδα τα προβλήματα αυτά σαν όπλο και μυστικό μιας πιό πολιτισμένης εποχής. Διάβασα δε κάποτε πως στο μεσαίωνα ο νόμος των συνιμιτόνων για τις βολές των τότε πρωτοεμφανιζόμενων κανονιών συνιστούσε μυστικό όπλο κρατών !!! (και τώρα πασχίζουν να σας το διδάξουν στη γεωμετρία της β λυκείου και σας βάζουν κανένα τεστάκι με εφαρμογή του και...)
Το "πιό πολιτισμένης εποχής" δεν το στηρίζω φυσικά "όπως ακούγεται".. Βαπτίζω την εποχή αυτή πολιτισμένη επειδή απλώς λίγοι μεν γίνονταν επιστήμονες, αλλά όσοι ήταν, ήταν πραγματικά ικανοί να επιλύσουν κατ αναλογία με την εποχή τους πάρα πολλά καθημερινά προβλήματα (που εξ' άλλου αυτός είναι ο λόγος της δημιουργίας πολιτισμού και της επιστήμης), ενώ σήμερα ρωτάω στοιχειώδη πράγματα τελειόφοιτους και απαντούν λανθασμένα...
Εν κατακλείδι, καλά όσα σας λένε και σας λέω αλλά πρέπει να παραδεχτούμε πως είναι γεγονός πως ο δρόμος της μάθησης πρέπει να είναι μοναχικός!!! (ίσως το μόνο πράγμα που πρέπει να κάνετε μόνοι σας!!!) Δεν νοείται να θέλετε να σας "διδάξουν" κάτι περισσότερο από το πως από μόνοι σας να αντιμετωπίζετε κάθε πρόβλημα που απαντάτε... Δεν νοείται δηλαδή κάτι περισσότερο από "συμβουλή"... Μα θα μου πείτε αν έχω "κενά" ;;; Φυσικά αυτό θα ήταν θέμα, σε αυτήν την περίπτωση όμως το μόνο που έχετε να κάνετε (καθώς ποτέ ευτυχώς δεν είναι αργά) είναι κατ αρχάς να το αντιληφθείτε (η γνώση της άγνοιάς μας είναι η αρχή της γνώσης μας) και να προσπαθήσετε μόνοι από την αρχή του σημείου που αισθανθήκατε ότι "χαθήκατε"... (μελετώντας ας πούμε όπως περιέγγραψα 2 - 3 σελίδες πρίν σε ανάρτηση).. Πιστέψτ'ε με σε αυτό για να κλείσω (νύχτωσε κιόλας) με καθηγητή πιθανώς να καλύψετε τα "κενά σας" , μόνοι σας αν πραγματικά ασχοληθείτε όπως περιγράφω θα ανακαλύψετε (στην προσπάθειά σας να καταλάβετε τα στοιχειώδη), θαυμαστά πράγματα που θα σας φέρουν πολύ πιό μπροστά από όσους έχουν βοήθεια (έτσι τουλάχιστον γινόταν με εμένα και με όσα άτομα βοηθάω...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis12345

Δραστήριο μέλος

Ο vasilis12345 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 415 μηνύματα.
για αποκτησης την ερευνιτικοτητα του φοιτητη
πρεπει να γινεις φοιτητης
οπως μαθαινεις μικρος την προπαιδεια, γιατι απλα δεν μπορουσες ακομα να δεις το γιατι
οπως μαθαινες στη χημεια το προτυπο του μπορ γιατι μονο αυτο ησουν σε θεση να καταλαβεις τοτε
η ζωη ειναι δοκιμασιες, με τη σειρα
το μονοπατι που διαλεγεις πρεπει να το περνας κομματι κομματι
καταλαβαινω τι λες
μπορει να γραφαμε πανελληνιες 18 εγω, 19 γνωστοι αλλα εγω να ηξερα σε ουσια και βαθος την υλη και οι αλλοι να την εμαθαν απ εξω
η διαφορα φανηκε και θα φανει στο μελλον( τωρα που κανουμε μητρες αγνωστου μεγεθους σε θεωρητικο επιπεδο, εγω τα πιανω ολα, οι αλλοι κοιτανε σαν εξωγηινοι)
αλλα πρεπει να το περασουν και αυτο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Polymnia

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Polymnia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,253 μηνύματα.
Κοίτα έχει σχέση. Αν μου έλεγες οτι δεν έκανες φροντιστήριο και πέρασες ιχθυοκαλλιέργειες, ε τότε αυτά που λες είναι @@ (το οτι δε χρειάζεται το φροντ)
Αν όμως πχ κατάφερες να γράφεις άριστα στις πανελλαδικές χωρίς φροντ, τότε όντως μπορεί να ισχύουν αυτά που λες;)

Εν μέρει συμφωνώ με το σκεπτικό σου αλλά ξέρουμε πολλά παιδιά που αρίστευσαν χωρίς να λιώνουν στο φροντ ή να ξεσκίζονται στα ιδιαίτερα.(εννοείται πως θα είχαν προθυμους καθηγητές στο σχολείο,σημειώσεις και βοηθήματα που δανείστηκαν κτλ. Υπήρχαν και υπάρχουν και αυτοί που τα είχαν όλα δοσμένα απλόχερα και πέρασαν ''ιχθυοκαλλιέργεια '',ή έξω απο το πανεπιστήμιο :P
Το συγκεκριμένο παιδί(αν και μου κάνει για πιο μεγάλος ,δε ξέρω γιατί) λέει πολλά ορθά πράγματα και έχει σωστή έκφραση που με εντυπωσίασε.Φαίνεται καλλιεργημένος.Τι σημασία έχει πού πέρασε ; και πάλι αν κατάφερε να γράψει άριστα στις πανελλαδικές χωρίς φροντ ο συγκεκριμένος,δε σημαίνει οτι μπορεί να ισχύουν αυτά που γράφει,διοτι απλά δεν έχουν όλα τα παιδιά τις ίδιες γνωστικές βάσεις και δεξιότητες,ωστε να αριστεύσουν χωρις ''βοήθεια''.

Απο την άλλη, θινκ οφ ,μονο με σχολικό βιβλίο και ασκήσεις απο το νετ; Δε λέω το σχολικο μας έλεγαν να είναι η αφετηρία της μελέτης μας ,αλλά χρειάζονται βοηθήματα +καθοδήγηση . Στο ιντερνέ έχει άπειρες ασκήσεις ,πολλές απο τις οποίες έχουν ολοφάνερα λάθη(πχ.στις ασκήσεις φυσικής ,ακόμα και στο σάιτ του υπουργείου) ενώ το ίδιο το παιδί δε ξέρει ποιες συγκεκριμένες ασκήσεις να λύσει ,για να μη χανει χρόνο να λύνει υπερβολικά εύκολες ή υπερβολικά σύνθετες .
Θα μου πεις υπάρχουν οι καθηγητές στο λύκειο.Αμ,τουλάχιστον για μένα σαν να μην υπήρχαν.Διαδωνίσματα δε γραφαμε,μαθημα δεν καναμε.Είχα μείνει ετη φωτός πίσω. Και δεν είμαι μονο εγω που είχα αδιάφορους και ''ασχετους'' καθηγητές.
Προσωπικα ξαναδωσα μονο και μονο για αυτό.Την 1η χρονια δεν πηγα φροντ,παρα μονο λιγο πριν τις πανελλαδικές.Δεν τα κατάφερα.Χρειάστηκα καθοδήγηση,ξαναδωσα,τα κατάφερα.
υγ.Χάος ,μη παρεξηγηθείς,δε σου μίλησα με ειρωνικό τόνο :worry: Απλά με αφορμή το ποστ σου,κατέληξα στο να ράψω κατεβατό:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top