Πανελλήνιες: Τέλος η μετάφραση του γνωστού στα Αρχαία

Πανελλήνιες: Τέλος η μετάφραση του γνωστού στα Αρχαία. Είναι θετική ή αρνητική αλλαγή;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 61)
  • Θετική αλλαγή

    Ψήφοι: 20 32.8%
  • Αρνητική αλλαγή

    Ψήφοι: 34 55.7%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 7 11.5%

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας (Βόλος) . Έχει γράψει 1,729 μηνύματα.
Με έχει πιάσει πανικός, τρέμουλο, κρύος ιδρώτας και νομίζω ότι η γενικευμένη αγχώδης διαταραχή μου βγαίνει προς τα έξω περισσότερο από άλλες φορές. :|

Γιατί τόσες αλλαγές; Ναι οκ ίσως κάποιες να είναι καλές, κάποιες κακίες κλπ αλλά ΓΙΑΤΙ τόσα διαφορετικά, νέα πράγματα; Αχ δεν μου αρέσει όταν δεν είναι προβλέψιμα :P

Τι συμβαίνει με το παράλληλο; ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ; Γουατ; Και το παράλληλο θα είναι στη νέα Ελληνική; How? Και όταν λέει γνωστό, θα διδαχθούμε παράλληλα φέτος στο σχολείο; Ποτέ θα προλάβει η κακομοίρα η καθηγήτρια μου να προσαρμοστεί και να ΜΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΆΣΕΙ για αυτά;

Αχ Γκαντ, μια φορά είπα να δώσω πανελλήνιες και ήρθε η καταστροφή. Για εμένα όλα αυτά; Just for me? Επειδή ξέρουν ότι δεν είμαι καθόλου αγχώδες άτομο;

Πφ. Τι να πω. Καλή μας τύχη :P
 

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 12,732 μηνύματα.
GFire, ηρέμησε παιδί μου. Παράλληλα κείμενα (μεταφρασμένα) ανέκαθεν υπήρχαν στην ύλη της Γ' Λυκείου και όλοι τα προλαβαίναμε, ακόμη και στο σχολείο :P


(Παράλληλα [μεταφρασμένα] κείμενα υπάρχουν και στην Α' και στη Β' Λυκείου. Δεν κάνατε ποτέ; :confused:)
 

Kooklove

Νεοφερμένος

Η Kooklove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Για να καταλάβω, το γνωστό κείμενο θα μας δίνεται πλήρως μεταφρασμένο;; Ή θα εξακολουθεί να είναι στα αρχαία απλά δεν θα χρειάζεται να το μεταφράσουμε; :wacko:
 

Carpe_Diem

Νεοφερμένος

Η Άλκηστις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Με έχει πιάσει πανικός, τρέμουλο, κρύος ιδρώτας και νομίζω ότι η γενικευμένη αγχώδης διαταραχή μου βγαίνει προς τα έξω περισσότερο από άλλες φορές. :|

Γιατί τόσες αλλαγές; Ναι οκ ίσως κάποιες να είναι καλές, κάποιες κακίες κλπ αλλά ΓΙΑΤΙ τόσα διαφορετικά, νέα πράγματα; Αχ δεν μου αρέσει όταν δεν είναι προβλέψιμα :P

Τι συμβαίνει με το παράλληλο; ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ; Γουατ; Και το παράλληλο θα είναι στη νέα Ελληνική; How? Και όταν λέει γνωστό, θα διδαχθούμε παράλληλα φέτος στο σχολείο; Ποτέ θα προλάβει η κακομοίρα η καθηγήτρια μου να προσαρμοστεί και να ΜΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΆΣΕΙ για αυτά;

Αχ Γκαντ, μια φορά είπα να δώσω πανελλήνιες και ήρθε η καταστροφή. Για εμένα όλα αυτά; Just for me? Επειδή ξέρουν ότι δεν είμαι καθόλου αγχώδες άτομο;

Πφ. Τι να πω. Καλή μας τύχη :P

Νομίζω η ψυχολογία σου με εκφράζει απόλυτα αυτή την στιγμή:laugh: η γενιά μας ανέκαθεν ήταν το πειραματόζωο σε πολλές αλλαγές, αρχής γενομένης με την φυσική στην Α γυμνασίου αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
Θα έλεγα ότι απλά μισώ να είμαι από τους πρώτους που θα δοκιμάσουν κάτι καινούριο...
όσον αφορά τα παράλληλα κείμενα, εγώ δεν έχω δουλέψει ποτέ, ούτε μια φορά στο σχολείο, δεν μας το έχουν αναφέρει καν οι καθηγητές μας μέχρι τώρα (λάθος όπως φαίνεται) και η προοπτική να είναι και άγνωστο με αγχώνει κάπως περισσότερο...
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 860 μηνύματα.
Βλέποντας και επισήμως τις αλλαγές καταλήγω στο εξής:διαφωνώ με την κατάργηση της μτφρ του διδαγμένου (η μτφρ δεν είναι κάτι που μαθαίνεται παπαγαλία αλλά απαιτεί γνώσεις γραμματικής και συντακτικού και επιπλέον εξοικειώνεσαι με το ύφος του συγγραφέα), συμφωνώ με την κλειστού τύπου ερώτηση στην εισαγωγή (δεν είχε κανένα νόημα αυτή η παπαγαλία), συμφωνώ με το παράλληλο κείμενο γιατί βοηθά να ξεχωρίσει ο μαθητής που έχει κριτική ικανότητα ( προβληματίζομαι όμως για την αντικειμενικότητα στη βαθμολόγηση), διαφωνώ εντελώς με την ερώτηση που θα τίθεται στο άγνωστο, η οποία σε μεγάλο βαθμό αποδυναμώνει τη μτφρ, εφόσον "κλέβει" δέκα μονάδες από αυτή.
 

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας (Βόλος) . Έχει γράψει 1,729 μηνύματα.
GFire, ηρέμησε παιδί μου. Παράλληλα κείμενα (μεταφρασμένα) ανέκαθεν υπήρχαν στην ύλη της Γ' Λυκείου και όλοι τα προλαβαίναμε, ακόμη και στο σχολείο :P


(Παράλληλα [μεταφρασμένα] κείμενα υπάρχουν και στην Α' και στη Β' Λυκείου. Δεν κάνατε ποτέ; :confused:)


Ποτέ όμως :P

Νομίζω η ψυχολογία σου με εκφράζει απόλυτα αυτή την στιγμή:laugh: η γενιά μας ανέκαθεν ήταν το πειραματόζωο σε πολλές αλλαγές, αρχής γενομένης με την φυσική στην Α γυμνασίου αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
Θα έλεγα ότι απλά μισώ να είμαι από τους πρώτους που θα δοκιμάσουν κάτι καινούριο...
όσον αφορά τα παράλληλα κείμενα, εγώ δεν έχω δουλέψει ποτέ, ούτε μια φορά στο σχολείο, δεν μας το έχουν αναφέρει καν οι καθηγητές μας μέχρι τώρα (λάθος όπως φαίνεται) και η προοπτική να είναι και άγνωστο με αγχώνει κάπως περισσότερο...
Ακριβώς αυτό! Θυμάμαι πεντακάθαρα τη φυσική της Α :P
Ούτε εμείς έχουμε κάνει ποτέ και βασικά πρώτη φορά ακούω για παράλληλο στα Αρχαία.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Carpe_Diem

Νεοφερμένος

Η Άλκηστις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Ακριβώς αυτό! Θυμάμαι πεντακάθαρα τη φυσική της Α :P
Ούτε εμείς έχουμε κάνει ποτέ και βασικά πρώτη φορά ακούω για παράλληλο στα Αρχαία.


Έχουμε το κοκαλάκι τότε, δεν εξηγείται αλλιώς:pleasantry: μετά από σκέψη θυμήθηκα ότι στα βιβλία των αρχαίων του γυμνασίου υπήρχαν παράλληλα κείμενα στο επίμετρο αλλά ούτε το επίμετρο ξεφυλλίσαμε, ούτε τα παράλληλα αγγίξαμε..
Δεν λέω, μπορεί όντως να βοηθούν στην καλλιέργεια της κριτικής ικανότητας, αλλά να έχει γίνει και η απαραίτητη επεξεργασία τα προηγούμενα χρόνια συστηματικά και από ό λ ο υ ς, κι όχι να περιμένουν μέσα σε μια χρονιά να είμαστε σε θέση να ανταπεξέλθουμε σε θέματα πανελληνίων..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας (Βόλος) . Έχει γράψει 1,729 μηνύματα.
Έχουμε το κοκαλάκι τότε, δεν εξηγείται αλλιώς:pleasantry: μετά από σκέψη θυμήθηκα ότι στα βιβλία των αρχαίων του γυμνασίου υπήρχαν παράλληλα κείμενα στο επίμετρο αλλά ούτε το επίμετρο ξεφυλλίσαμε, ούτε τα παράλληλα αγγίξαμε..
Δεν λέω, μπορεί όντως να βοηθούν στην καλλιέργεια της κριτικής ικανότητας, αλλά να έχει γίνει και η απαραίτητη επεξεργασία τα προηγούμενα χρόνια συστηματικά και από ό λ ο υ ς, κι όχι να περιμένουν μέσα σε μια χρονιά να είμαστε σε θέση να ανταπεξέλθουμε σε θέματα πανελληνίων..
Ακριβώς... Και αυτό που είπες για τα πειράματα, ειλικρινά κάθομαι και σκέφτομαι όλες τις τάξεις από το Γυμνάσιο μέχρι τώρα, και θυμάμαι ότι σε ΚΑΘΕ τάξη είχαμε κάτι διαφορετικό από τις άλλες.. Φέτος για παράδειγμα η Α Λυκείου έδωσε 5 μαθήματα, η Γ έδωσε 4 ενδοσχολικα ξέρω τω και εμείς 16 ποσά είναι :P Ε Λ Ε Ο Σ

Επειδή όμως πάω για off topic, προσωπικά είμαι αρκετά φιλύποπτος ως προς τις νέες αποφάσεις του εκπαιδευτικού συστήματος. Δεν λέω ότι είναι λανθασμένες και οτι θα χειροτερέψουν την κατάσταση, απλώς πάρθηκαν σε λάθος στιγμή.

Τέλος πάντων, μωρέ, μια χαρά θα τα πάμε, ηρεμία πάνω απ'όλα..
 

Carpe_Diem

Νεοφερμένος

Η Άλκηστις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 104 μηνύματα.
Ακριβώς... Και αυτό που είπες για τα πειράματα, ειλικρινά κάθομαι και σκέφτομαι όλες τις τάξεις από το Γυμνάσιο μέχρι τώρα, και θυμάμαι ότι σε ΚΑΘΕ τάξη είχαμε κάτι διαφορετικό από τις άλλες.. Φέτος για παράδειγμα η Α Λυκείου έδωσε 5 μαθήματα, η Γ έδωσε 4 ενδοσχολικα ξέρω τω και εμείς 16 ποσά είναι :P Ε Λ Ε Ο Σ

Επειδή όμως πάω για off topic, προσωπικά είμαι αρκετά φιλύποπτος ως προς τις νέες αποφάσεις του εκπαιδευτικού συστήματος. Δεν λέω ότι είναι λανθασμένες και οτι θα χειροτερέψουν την κατάσταση, απλώς πάρθηκαν σε λάθος στιγμή.

Τέλος πάντων, μωρέ, μια χαρά θα τα πάμε, ηρεμία πάνω απ'όλα..

Ηρεμία, ηρεμία, το βασικό! Θα το φέρουμε από εδώ από κει, κάτι θα γίνει στο τέλος..
 

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 12,732 μηνύματα.
Παιδιά, δεν καταλαβαίνω τον πανικό σας για το παράλληλο κείμενο. Ξαναλέω ότι ως παράλληλα συνήθως τίθενται τα μεταφρασμένα εκ του πρωτοτύπου κείμενα, που βρίσκονται στην διδακτέα-εξεταστέα ύλη του μαθήματος. Ούτε οι πρώτοι θα είστε, ούτε οι τελευταίοι. Νομίζω ότι μπερδεύεστε, γιατί φέτος η επιτροπή εξετάσεων αποφάσισε να μην συμπεριλάβει παράλληλο κείμενο στην εξέταση, αλλά τις προηγούμενες χρονιές τα παιδιά είχαν εξεταστεί και σε παράλληλο. Για να δείτε το στυλ των ερωτήσεων, μπορείτε να δείτε τα θέματα των αρχαίων του 2017, το ερώτημα Β3. Το μεταφρασμένο κείμενο, όπως παρατηρείτε, προέρχεται από την 1η ενότητα του Πρωταγόρα στο βιβλίο και είναι εντός ύλης :P

Μην μου πει κανείς ότι δεν το έκανε, γιατί είναι η πρώτη ενότητα ολόκληρου του βιβλίου!!!:P
Σταματήστε με την καταστροφολογία, ότι δεν κάνατε ποτέ τέτοια πράγματα :hehe:
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 800 μηνύματα.
Ναι! Αλλά από φέτος ενδέχεται να βάλουν και άγνωστο παράλληλο κείμενο από Όμηρο έως Καβάφη( από την αρχαία και νέα ελληνική γραμματεία!)
 

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 12,732 μηνύματα.
Ναι! Αλλά από φέτος ενδέχεται να βάλουν και άγνωστο παράλληλο κείμενο από Όμηρο έως Καβάφη( από την αρχαία και νέα ελληνική γραμματεία!)
Ε και; :P Αυτό συνέβαινε και όταν δίναμε εμείς Λογοτεχνία Κατεύθυνσης ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα και μάλιστα βαθμολογείτο με 25/100 μονάδες (=5/20) :P
 

Πύρος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος Μάριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πολιτισμού & Δημιουργικών Μέσων & Βιομηχανιών Θεσσαλίας (Βόλος) . Έχει γράψει 1,729 μηνύματα.
Ε και; :P Αυτό συνέβαινε και όταν δίναμε εμείς Λογοτεχνία Κατεύθυνσης ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα και μάλιστα βαθμολογείτο με 25/100 μονάδες (=5/20) :P
Ειναι τελείως διαφορετικό να έχεις άγνωστο παράλληλο στη λογοτεχνία και άγνωστο παράλληλο στα αρχαία. :P
Επίσης, το ότι μπορεί να πέσει ένα γνωστό παράλληλο, δεν σημαίνει ότι έχουμε εξασκηθεί πάνω σε απαντήσεις ερωτήσεων παράλληλων κειμένων :P
Εγώ προσωπικά στα αρχαία δεν έχω κανει ποτέ άσκηση με παράλληλο, be it γνωστό ή άγνωστο, οπότε όταν θα κάνω φέτος θα είναι πρωτόγνωρη εμπειρία για εμένα :P
 

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Απόφοιτος . Έχει γράψει 12,732 μηνύματα.
Ακριβώς το ίδιο είναι, γιατί ούτως ή άλλως το παράλληλο θα είναι μεταφρασμένο. Από εκεί και πέρα βασίζεται στη δική σου κατανόηση και κριτική ικανότητα για το πώς θα απαντήσεις. Προσωπικά, από την ύλη της Γ' Λυκείου δεν είχα διαβάσει ποτέ ενδελεχώς τα μεταφρασμένα κείμενα (πέραν μιας ανάγνωσης), οπότε είτε ήταν γνωστά, είτε άγνωστα, ήταν το ίδιο και το αυτό για εμένα :P
 

Alex_t

Τιμώμενο Μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ζωγράφος (Αττική). Έχει γράψει 1,500 μηνύματα.
Το μάθημα δυσκολεύει (θεωρητικά, τουλάχιστον) και μου φαίνεται ότι η νέα μορφή των γραπτών εξετάσεων μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική και να απαιτεί κάποια κριτική ικανότητα, αφού φεύγει η παπαγαλία της μετάφρασης και των ερμηνευτικών του παράλληλου κειμένου (σε περίπτωση που πέσει αδίδακτο παράλληλο). Εξαρτάται και από την ποιότητα των θεμάτων, βέβαια, αλλά νομίζω είναι θετικές οι εξελίξεις. Γίνεται και λιγότερο βαρετό το γνωστό πλέον. Θα το δούμε στην πράξη.

Νομίζω θα ήθελα να εξεταστώ με αυτόν τον τρόπο, καθώς τις μεταφράσεις και τα μεταφρασμένα τα βαριόμουν απίστευτα και δεν τα διάβαζα ποτέ πέρα από μερικές αναγνώσεις :P
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 15,544 μηνύματα.
Θα ήταν ενδιαφέρον ένα εκπαιδευτικό σύστημα μη τιμωρητικό που να αγκαλιάζει τον μαθητή και να δίνει ευκαιρίες. Πλέον τα κοινωνικά και εργασιακά δεδομένα εξελίσσονται τόσο γρήγορα και μια Ελλάδα στον "ωκεανό" πολλών χωρών συνεχίζει τη γνωστή συνταγή: φροντιστήρια, ιδιαίτερα και ανελαστικά συστήματα εκπαίδευσης για να στηρίζονται καριέρες. Ποια είναι η εναλλακτική σε μια αποτυχημένη φυσιολογική γραπτή εξέταση; Καμία. Λες και ο άλλος αν δεν γράψει καλά στα Μαθηματικά κατεύθυνσης δεν θα γίνει καλός Μαθηματικός. Ό,τι να 'ναι. Σε μια κοινωνία με έντονα καθημερινά λάθη και υποκειμενισμό απόψεων, είναι κάπως υποκριτικό να τίθενται ζητήματα περί αδιάβλητου εξετάσεων, τέλειων αριστούχων μαθητών έναντι λιγότερο χαρισματικών μαθητών λες και συγκρίνουμε πουκάμισα για προβλήματα ραφής.
 

Mixalis_and

Νεοφερμένος

Ο Mixalis_and αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Γειας,εχω μια απορια
Διαβαζοντας τις αλλαγες των αρχαιων μπερδευτηκα σε καποια σημεια και ηθελα την βοηθεια σας.
Εε διαβασα οτι στις ερμηνευτικες υπαρχει περιπτωση να πεσουν ερωτησεις που εχιυν να κανουν με χαρακτηρισμους(μαλλον προσωπων), ή να πουμε για το ηθος ή για αξίες προβλήματα, σε ηθος προσώπων, ή για τους συγγραφειςστο ιστορικο πολιτιστικό πλαίσιο της εποχής του έργου, στη δομή στην σύνθεση του κειμένου, σε θεματα υφους.
Ετσι θα ειναι δηλαδη;
Θα μας βαζουν τετοιες ερωτησεις και οχι τις ερωτησρις που ξεραμε τα προηγουμενα χρονια;
Αν καταλαβατε αυτο που σας ειπα μπορειτε βα βοηθησε , να με κατατοπησετε
Αυτο που με αγνωνει ειναι ή οχι τοσο η αποκοπει της μεταφρασης απο τις πανελληνιες αλλα αυτος ο διαφορετικος τροπος των ερωτησεω που θα βαζουν πλεον
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 800 μηνύματα.
Θα υπάρχει:
1 ερώτηση κατανόησης του κειμένου (θα αντλείς μόνο από το κείμενο στοιχεία).
1 ερώτηση για σύγκριση με παράλληλο.
Αυτά που αναφέρεις για χαρακτηρισμούς κλπ θα είναι 2 ερμηνευτικές, όπως τις ξέρεις.
Τα υπόλοιπα θα παραμείνουν ίδια στο Γνωστό με τη διαφορά ότι η εισαγωγή θα εξετάζεται ΜΟΝΟ με κλειστού τύπου ερωτήσεις!
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής (Αθήνα) . Έχει γράψει 809 μηνύματα.
Θα υπάρχει:
1 ερώτηση κατανόησης του κειμένου (θα αντλείς μόνο από το κείμενο στοιχεία).
1 ερώτηση για σύγκριση με παράλληλο.
Αυτά που αναφέρεις για χαρακτηρισμούς κλπ θα είναι 2 ερμηνευτικές, όπως τις ξέρεις.
Τα υπόλοιπα θα παραμείνουν ίδια στο Γνωστό με τη διαφορά ότι η εισαγωγή θα εξετάζεται ΜΟΝΟ με κλειστού τύπου ερωτήσεις!

Από πού προκύπτει ότι η εισαγωγή θα εξετάζεται με κλειστού τύπου ερωτήσεις;
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 800 μηνύματα.
Η απόφαση εξηγεί ότι θα υπάρχει κλειστού τύπου ερώτηση για τον συγγραφέα, το γραμματειακό είδος κλπ, δηλαδή για την Εισαγωγή! Δες το ξανά!
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 6 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top