Γενικό - [Παλιό Σύστημα] Βοήθεια/Απορίες στις AOΔE

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

giorgosklou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο giorgosklou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 213 μηνύματα.
το πασχα???
γενικα το μαθενες ευκολα??
εγω πρεπει να κατσω πολλες ωρες αλλα μαθαινω λιγα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Frwws

Νεοφερμένος

Η Frwws αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Εγώ διαβάζω μία σελίδα την ημέρα και κάνω και μία μικρή επανάληψη στις 2-3 προηγούμενες έτσι ώστε να παραμένουν στη μνήμη μου.
Συγκέντρωση και πρόγραμμα χρειάζεται μην αγχώνεσαι απλά πρέπει να στρωθείς!Προλαβαίνεις ακόμα μια χαρα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Frwws

Νεοφερμένος

Η Frwws αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Στα βασικά στοιχεία της διαδικασίας της επικοινωνίας δεν αναφέρει και τον έλεγχο (feedback) ο οποίος αναλύεται ύστερα
με την ανάλυση των υπολοίπων στοιχείων.
Το ερώτημά μου είναι αν μας πουν να αναφερθούμε ονομαστικά στα στοιχεία αυτά θα συμπεριλάβουμε και τον έλεγχο ή οχι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Στα βασικά στοιχεία της διαδικασίας της επικοινωνίας δεν αναφέρει και τον έλεγχο (feedback) ο οποίος αναλύεται ύστερα
με την ανάλυση των υπολοίπων στοιχείων.
Το ερώτημά μου είναι αν μας πουν να αναφερθούμε ονομαστικά στα στοιχεία αυτά θα συμπεριλάβουμε και τον έλεγχο ή οχι;
Με βεβαιότητα δε μπορεί να απαντηθεί το ερώτημά σου. Ωστόσο αν κρίνω με βάση τη λογική της διόρθωσης προηγούμενων ετών, λογικά δε θα θεωρείται λάθος τόσο η παράλειψή του όσο και η αναφορά του παρά το γεγονός ότι δε γράφεται στο βιβλίο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jimani

Νεοφερμένος

Ο jimani αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Ερωτηση θελω να κανω για τον καθηγητη.
Θεωρειτε πως φετος,το 2013, θα πεσει στις πανελληνιες η αναγκαιοτητα των ομαδων?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Ερωτηση θελω να κανω για τον καθηγητη.
Θεωρειτε πως φετος,το 2013, θα πεσει στις πανελληνιες η αναγκαιοτητα των ομαδων?
Να ξεκαθαρίσουμε ότι όλα τα θέματα μπορούν να ζητηθούν, ακόμα κι αν έχουν τεθεί πέρσυ στις πανελλαδικές ή φέτος στην ΟΕΦΕ. Δεν υπάρχει κάποιο συμβόλαιο - συμφωνία ότι το τάδε δε μπορεί να πέσει.
Για το συγκεκριμένο που ρωτάς, ασχολείται με κάτι πολύ σημαντικό αλλά κατά την προσωπική μου και μόνο γνώμη "χάνει" λίγο στο μέγεθος. Ξεφεύγει από τα όρια απάντησης ενός θέματος, εκτός αν καταφέρουν να το σπάσουν και να ζητήσουν ένα μέρος του. Πάντως αν δεν υπήρχε αυτό το πρόβλημα θα ήταν σούπερ sos.
Υ.Γ. Για κοίταξε λίγο προς ... σπουδαιότητα επικοινωνίας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jimani

Νεοφερμένος

Ο jimani αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Σας ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια σας.Να στε καλα.Γενικα απο το τριτο κεφαλαιο ποια θεματα θεωρειται πως ειναι πιθανο να βαλουν? σας ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο σας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Σας ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια σας.Να στε καλα.Γενικα απο το τριτο κεφαλαιο ποια θεματα θεωρειται πως ειναι πιθανο να βαλουν? σας ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο σας
Θα σου απαντήσω σύμφωνα με προσωπικές εκτιμήσεις και έχοντας αφουγκραστεί απόψεις συναδέλφων. Τονίζω όμως και πάλι ότι όλα πρέπει να αντιμετωπιστούν με προσοχή.
Στην ηγεσία οι πηγές δύναμης, στην παρακίνηση οι τεχνικές και μέθοδοι, στις ομάδες τα προβλήματα.
Στην επικοινωνία αν κάνω ... πως δεν προσέχω τα εμπόδια, τότε η σπουδαιότητα και η διαδικασία αποτελεσματικής μετάδοσης του μηνύματος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

re43hh7

Νεοφερμένος

Ο re43hh7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
https://img839.imageshack.us/img839/2117/screenshot001copy.jpg
Στο βιβλίο διοίκηση επιχρίσεων της γ λυκείου, στη σελίδα 152,
Λέει:
Οι βασικές αρχές αποτελεσματικής επικοινωνίας ταξινομούνται σε τρεις κατη-
γορίες θεμάτων:
α) Εκείνα που αφορούν τον πομπό και την αποτελεσματική μετάδοση του μηνύ-
ματος.
β) Εκείνα που αφορούν το δέκτη και την αποτελεσματική μετάδοση του μηνύ-
ματος.
γ) Εκείνα που αφορούν το δέκτη και την αποτελεσματική ακρόαση του μηνύματος


κάτι που δεν βγάζει πολύ νόημα, αναρτιέμαι μήπως είναι τυπογραφικό λάθος και στο β) αντί για την λέξει σύλληψη λέει γραφεί την λέξει μετάδοση, όπως και στην παραπάνω πρόταση, που αφορά τον πομπό,
ωστόσο και το γ) έχει το ίδιο νόημα πάνω κάτω…


αν έχει σκαλώσει και κάποιος άλλος σε αυτό, ή αν είναι γνωστό τυπογραφικό λάθος πείτε παιδιά
ευχαριστώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Η αποτελεσματική επικοινωνία εξαρτάται από το πόσο αποτελεσματικά μεταδίδονται τα μηνύματα από τον πομπό στο δέκτη (προσπάθεια απαιτείται και από τις δυο πλευρές-γι'αυτό μελετάμε και τους 2 όσο αφορά την αποτελεσματική μετάδοση του μηνύματος) και επίσης από το πόσο αποτελεσματική είναι η ακρόαση (ενεργητική + παθητική) των μηνυμάτων από τον δέκτη.
Αν και είναι περίεργη η διατύπωση, το νόημα είναι αυτό. Δεν υπάρχει λάθος :)
Ελπίζω να το κατάλαβες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

M.A

Νεοφερμένος

Ο Πανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Παιδια γνωριζεται τι παιζει με την διορθωση του κ..μαθηματος αυτου? Θελουν ακριβως οπως τ λεει η μας λενε παραμυθια στο φροντ για ν τ μαθαινουμε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Itach1

Διάσημο μέλος

Ο Τζουτζουμπρούτζος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,350 μηνύματα.
Παιδια γνωριζεται τι παιζει με την διορθωση του κ..μαθηματος αυτου? Θελουν ακριβως οπως τ λεει η μας λενε παραμυθια στο φροντ για ν τ μαθαινουμε?
Αυτολεξεί
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

M.A

Νεοφερμένος

Ο Πανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 97 μηνύματα.

Itach1

Διάσημο μέλος

Ο Τζουτζουμπρούτζος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,350 μηνύματα.
δλδ αν ξεφυγεις λιγο θα σ κοψουν μορια?
Φυσικά αλλά το πόσο εξαρτάται από τον διορθωτή, ο καθένας κόβει όσο γουστάρει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Frwws

Νεοφερμένος

Η Frwws αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Θα σου απαντήσω σύμφωνα με προσωπικές εκτιμήσεις και έχοντας αφουγκραστεί απόψεις συναδέλφων. Τονίζω όμως και πάλι ότι όλα πρέπει να αντιμετωπιστούν με προσοχή.
Στην ηγεσία οι πηγές δύναμης, στην παρακίνηση οι τεχνικές και μέθοδοι, στις ομάδες τα προβλήματα.
Στην επικοινωνία αν κάνω ... πως δεν προσέχω τα εμπόδια, τότε η σπουδαιότητα και η διαδικασία αποτελεσματικής μετάδοσης του μηνύματος

Πολλοί πιστεύουν πως η σπουδαιότητα της επικοινωνίας είναι πολύ επίφοβο θέμα.
Από την άλλη ο καθηγητής μας στο φροντιστήριο μας είπε ότι άμα ήταν στη θέση μας δεν θα το κοίταζε καν.
Και εγώ συμφωνώ.Αυτό το κομμάτι πρόκειται περί έκθεση ιδεών,δεν περιέχει κάτι ουσιώδες και μόνο το μέγεθος του όπως προαναφέρατε πρίν για την αναγκαιότητα το αποκλείει.
Ποια είναι η γνώμη σας περί αυτού και γιατί τόσοι πολλοί πιστεύουν ότι θα πέσει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

greekgohan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 371 μηνύματα.
Προσωπικη μου αποψη ειναι πως και η αναγκαιοτητα των ομαδων αλλα και η σπουδαιοτητα της επικοινωνιας ειναι σημαντικα,αλλα λογω μεγεθους και επειδη αμα προσπαθησουν να σπασουν ενα κομματι για να το βαλουν στις εξετασεις θα γινει ΧΑΜΟΣ,δεν πιστευω πως μπορει να πεσει.Απο τα εμποδια πιστευω θα βαλουν καποιο(3-4 δεν εχουν μπει καθολου) και σιγουρα κατι απο 2ο κεφαλαιο(το εχουν παραλειψει τα τελευταια 2 χρονια ακομα και στις επαναληπτικες)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
frwws το μεγεθος της σπουδαιοτητας της επικοινωνιας δεν ειναι απαγορευτικο. Τα τελευταια χρονια εχουν βαλει καθετη επικοινωνια, ενεργητικη-παθητικη ακροαση που ειναι ισα η μεγαλυτερα. Ο τιτλος ειναι "πιασαρικος", αν μου επιτρεπεται η εκφραση, ενω το περιεχομενο αναφερει καποια σημαντικα θεματα.
Γενικοτερα θα πρεπει να αποφευγουμε να αποκλειουμε θεματα γιατι δε μπορουμε να προβλεψουμε το σκεπτικο της εκαστοτε επιτροπης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

re43hh7

Νεοφερμένος

Ο re43hh7 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Φυσικά κάνετε πλάκα παιδιά έτσι? Αν είναι έτσι τότε καλώς έχει το σχέδιο Αθηνά, αυτό δεν είναι αξιολόγηση, γενικά το σύστημα έχει αποτύχει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HonoreDeBalzac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HonoreDeBalzac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βέλγιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 342 μηνύματα.
Υπάρχει κανένα παλικάρι/κοπελιά που να έγραψε ΟΕΦΕ , να μας πει τι έπεσε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

M.A

Νεοφερμένος

Ο Πανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Ρωτησα εγω καθηγητη που διορθωνει και μου ειπε οτι ΔΕΝ χρειαζεται ακριβως...φυσικα δν θα πρεπει να ξεφευγουμε αν τ λεμε μ δικα μας λογια και τα σημαντικα κομματια να τ αναφερουμε.μ εδειξε μαλιστα πως ηρθε και η εντολη για την περσινη διορθωση..αυτολεξει το λενε απο το φροντ για ν ειναι καλυμενοι σε περιπτωση που κατι παει στραβα! Βεβαια θελει πολυ καλο διαβασμα γτ δν αξιζει να χασεις τετοιο μαθημα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top