Γενικό - [Παλιό Σύστημα] Βοήθεια/Απορίες στις AOΔE

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Η ύλη ανακοινώνεται επίσημα το Σεπτέμβρη. Ωστόσο από το 2000 στην ύλη υπάρχουν σταθερά το 1ο κεφάλαιο (σελίδες 25-43) το 2ο κεφάλαιο (σελίδες 55-63) και το 3ο κεφάλαιο (σελίδες 123-134). Τα υπόλοιπα μπαίνουν και βγαίνουν.
Μέχρι όμως την επίσημη ανακοίνωση δεν είμαστε σίγουροι για τίποτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bond_bill

Νεοφερμένος

Ο bond_bill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 76 μηνύματα.
μηπως μπορω να βρω πουθενα σημειωσεις για το αοδε ? Το βιβλιο απο οτι ειδα εχει παραδειγματα και τετοια πρεπει να τα μαθω και αυτα ? Επισης το βοηθημα του σαβαλα ειναι καλο ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

άντζυ

Δραστήριο μέλος

Η άντζυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 651 μηνύματα.
μηπως μπορω να βρω πουθενα σημειωσεις για το αοδε ? Το βιβλιο απο οτι ειδα εχει παραδειγματα και τετοια πρεπει να τα μαθω και αυτα ? Επισης το βοηθημα του σαβαλα ειναι καλο ?
Η γνώμη μου είναι να μην διαβάσεις από βοήθημα γιατί τα θέλουν όλα όπως τα λέει το βιβλίο...:/: Εκτός και αν το θες για Σ/Λ και πολλαπλής..! Ρίξε και εδώ μια ματιά..www.aode.gr
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
μηπως μπορω να βρω πουθενα σημειωσεις για το αοδε ? Το βιβλιο απο οτι ειδα εχει παραδειγματα και τετοια πρεπει να τα μαθω και αυτα ? Επισης το βοηθημα του σαβαλα ειναι καλο ?
Νομίζω ότι στην αποστήθιση μπορεί να σε βοηθήσει αυτό :
https://www.economics.edu.gr/page-8.html
κοίτα την ενότητα του ΑΟΔΕ
Για ερωτήσεις και ασκήσεις ΑΟΔΕ : https://www.economics.edu.gr/page-24.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

bond_bill

Νεοφερμένος

Ο bond_bill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 76 μηνύματα.
Νομίζω ότι στην αποστήθιση μπορεί να σε βοηθήσει αυτό :
https://economics.blogs.gr/%ce%bd%ce%b1-%ce%b8%cf%85%ce%bc%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b5-%ce%bf%cf%84%ce%b9/
κοίτα την ενότητα του ΑΟΔΕ
Για ερωτήσεις και ασκήσεις ΑΟΔΕ : https://economics.blogs.gr/ερωτησεισ-ασκησεισ/

Τις απαντησεις που τις βρισκω για να ελενξω αν τα εκανα σωστα ? αναφερομαι στις ερωτησεις κλειστου τυπου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαντάμ_Σουσού

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαντάμ_Σουσού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Παιδιά να κάνω μια ερώτηση ? όταν θα πάμε να το δώσουμε το Μαιο, τις ερωτήσεις αναπτυξεις πρέπει να τις γράφουμε ΕΠΙΛΕΕΕΕΕΞΗ όπως ακριβώς αναφέρονται μέσα στο βιβλίο ? :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Μεχρι το βραδυ θα προσπαθησω να τις ανεβασω στο μπλογκ ειδαλλως θα σου τις στειλω με μηνυμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

άντζυ

Δραστήριο μέλος

Η άντζυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 651 μηνύματα.
Παιδιά να κάνω μια ερώτηση ? όταν θα πάμε να το δώσουμε το Μαιο, τις ερωτήσεις αναπτυξεις πρέπει να τις γράφουμε ΕΠΙΛΕΕΕΕΕΞΗ όπως ακριβώς αναφέρονται μέσα στο βιβλίο ? :hmm:
Εμμμ..ΝΑΙ..Σόρρυ αλλά έτσι είναι το κολο μάθημα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαντάμ_Σουσού

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαντάμ_Σουσού αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Εμμμ..ΝΑΙ..Σόρρυ αλλά έτσι είναι το κολο μάθημα...

πωπω τι καλάααα :P :worry: σε ευχαριστωωω :D:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

άντζυ

Δραστήριο μέλος

Η άντζυ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 651 μηνύματα.
πωπω τι καλάααα :P :worry: σε ευχαριστωωω :D:D
Ναι και εγώ στην αρχή δεν το είχα καταλάβει...!:whistle: Όταν γυρίσαμε το Σεπτέμβρη στο φροντιστήριο και γράψαμε διαγώνισμα το κατάλαβα..Ένα σου λέω μόνο..Εκείνο το διαγώνισμα δεν μου το έδωσε πίσω ο καθηγητής μου...:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Η διαχρονική σας απορία : Πρέπει να μάθετε το ΑΟΔΕ παπαγαλία; ακριβώς όπως το βιβλίο γράφει;
Έχω απαντήσει σχετικά και παλαιότερα με την ιδιότητα μάλιστα του βαθμολογητή. Η ακριβής αποστήθιση εξασφαλίζει τον άριστο βαθμό. Αν, όμως γράψετε με δικά σας λόγια τότε υπάρχει ο κίνδυνος να μην πάρετε όλες τις μονάδες. ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ!!!

Εγώ έχω συναντήσει άπειρα γραπτά μαθητών που δεν έχασαν μονάδες. Μάλιστα τη περασμένη χρονιά ήμουν σε μία επιτροπή που εξέταζε προφορικά. Υπήρξε μαθήτρια που έδωσε όλες τις απαντήσεις με δικά της λόγια. Ωστόσο αποτύπωσε το πλήρες νόημα του βιβλίου και μας έδειξε ταυτόχρονα ότι κατανόησε πλήρως το περιεχόμενο. Όλοι μας βάλαμε 100.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Τις απαντησεις που τις βρισκω για να ελενξω αν τα εκανα σωστα ? αναφερομαι στις ερωτησεις κλειστου τυπου

Φίλε bond_bill οι απαντήσεις ανέβηκαν στο https://www.economics.edu.gr/page-24.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

bond_bill

Νεοφερμένος

Ο bond_bill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 76 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο υπάρχει αυτό το μάθημα και τι ακριβώς προσφέρει στους μαθητες με τον τρόπο που διδάσκεται, μεθαινεται και εξετάζεται. Ειναι χρήσιμο μονο για να ανταμοίβει στις πανελλαδικές όσους παπαγαλίζουν κ αποστηθίζουν, και απο τους οποίους ούτε το 10% δεν καταλαβαίνει τι ακριβώς διαβάζει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Φίλε Θύμιο, το θέμα που θίγεις σηκώνει μεγάλη κουβέντα. Ωστόσο σε λίγες γραμμές θα σου πω την προσωπική μου άποψη.
Ο τρόπος εξέτασης είναι αυτός που διαμορφώνει τον τρόπο διδασκαλίας και μάθησης. Θα συμφωνήσω ότι ο τρόπος εξέτσαης είναι λανθασμένος παρότι ως εξεταστής και βαθμολογητής αντιλαμβάνομαι τους λόγους ύπαρξής του.
Στο περιεχόμενο του μαθήματος εμπεριέχονται/ θίγονται θέματα που αφορούν τις επιχειρήσεις, τους εργαζόμενους, τα προϊόντα που είναι χρήσιμα και απαραίτητα να τα γνωρίζετε ανεξαρτήτως τι θα ακολουθήσετε μετά το Λύκειο. Απλά ο τρόπος που παρουσιάζονται/αναλύονται είναι λίγο.... (δε βρίσκω την κατάλληλη λέξη).
Όσον αφορά αποκλειστικά τις εξετάσεις, θεωρώ ότι είναι το πιο βατό μάθημα χωρίς δύσκολα θέματα, χωρίς αιφνιδιασμούς και με πριμοδότηση 42 μονάδες (ερωτήσεις κλειστού τύπου).
Ωχ! είπα σε λίγες γραμμές και κοντεύω να γράψω έκθεση. Σταματώ εδώ.
Θυμίζω απλά ότι τα παραπάνω είναι προσωπική άποψη και οποιαδήποτε διαφωνία είναι αποδεκτή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Θα ήθελα να ενημερώσω τα μέλη του φόρουμ ότι το "economics.blogs.gr" δεν υφίσταται πλέον, οπότε αρκετά από τα λινκς που υπάρχουν σε προηγούμενα posts δεν ισχύουν, παρά την πολύτιμη βοήθεια των συντονιστών όπου άλλαξαν κατόπιν αιτήματός μου ορισμένα λινκς με νέα ενεργά. Πλέον, ο χώρος που θα μπορείτε να απευθύνεστε για τα μαθήματα ΑΟΘ και ΑΟΔΕ είναι το site www.economics.edu.gr όπου έχουν ξανανέβει τα περισσότερα αρχεία και θα εμπλουτιστεί περαιτέρω.
geokam
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

soad84

Νεοφερμένος

Η soad84 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Καλημέρα! προσπαθώ να μάθω απέξω τη συμβολή του Gantt για το management και δυσκολεύομαι. Μήπως κάποιος θα μπορούσε να μου εξηγήσει τις παρακάτω φράσεις:
"Τόνισε επίσης τη σημασία της εκπαίδευσης και του ανθρώπινου παράγοντα σε όλα τα διοικητικά προβλήματα."
(δηλαδή είναι σημαντικό να υπάρχει εκπαίδευση και ότι οι άνθρωποι ευθύνονται για τα προβλήματα της διοίκησης??? )
"Ανάπτυξε γραφικές μεθόδους απεικόνισης σχεδίων (τι είναι αυτό??? ) με στόχο τον καλύτερο διοικητικό έλεγχο"
"και έδωσε έμφαση στη σημασία του χρόνου και του κόστους για το σχεδιασμό και τον έλεγχο της εργασίας "
(ότι δηλαδή πρέπει να αφιερώσουμε χρόνο και κόπο για να σχεδιασουμε και να ελένξουμε την εργασία???)

Εαν κάποιος ξέρει ας με βοηθήσει. ευχαριστώ πολυ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Καλημέρα! προσπαθώ να μάθω απέξω τη συμβολή του Gantt για το management και δυσκολεύομαι. Μήπως κάποιος θα μπορούσε να μου εξηγήσει τις παρακάτω φράσεις:
"Τόνισε επίσης τη σημασία της εκπαίδευσης και του ανθρώπινου παράγοντα σε όλα τα διοικητικά προβλήματα."
(δηλαδή είναι σημαντικό να υπάρχει εκπαίδευση και ότι οι άνθρωποι ευθύνονται για τα προβλήματα της διοίκησης??? )
"Ανάπτυξε γραφικές μεθόδους απεικόνισης σχεδίων (τι είναι αυτό??? ) με στόχο τον καλύτερο διοικητικό έλεγχο"
"και έδωσε έμφαση στη σημασία του χρόνου και του κόστους για το σχεδιασμό και τον έλεγχο της εργασίας "
(ότι δηλαδή πρέπει να αφιερώσουμε χρόνο και κόπο για να σχεδιασουμε και να ελένξουμε την εργασία???)

Εαν κάποιος ξέρει ας με βοηθήσει. ευχαριστώ πολυ!
Αυτή είναι μια απλοποιημένη μορφή διαγράμματος Gantt, όπου ουσιαστικά είναι ένα χρονοδιάγραμμα προόδου/εξέλιξης των φάσεων ενός έργου με βάση το οποίο ελέγχεται ο χρόνος εργασίας ενώ παράλληλα αυτός ο σχεδιασμός βοηθά στον περιορισμό του κόστους (βασική οικονομική αρχή).
Όσο για το πρώτο που ρωτάς εννοεί ότι είναι πολύ σημαντικό τα στελέχη να εκπαιδεύονται ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν διάφορα διοικητικά προβλήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ GANTT.JPG
    ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ GANTT.JPG
    44.6 KB · Εμφανίσεις: 213
Τελευταία επεξεργασία:

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Αγαπτοί φίλοι και φίλες του i-school σας ενημερώνω ότι για την καλύτερη προετοιμασία σας στο μάθημα υπάρχουν δύο εφαρμογές που μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν σε smartphone / iPhone / iPad / iPod.
Περισσότερες πληροφορίες στο https://www.economics.edu.gr/aode-smartphones-iphone.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanos...

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στεφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,244 μηνύματα.
Αγαπτοί φίλοι και φίλες του i-school σας ενημερώνω ότι για την καλύτερη προετοιμασία σας στο μάθημα υπάρχουν δύο εφαρμογές που μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν σε smartphone / iPhone / iPad / iPod.
Περισσότερες πληροφορίες στο https://www.economics.edu.gr/aode-smartphones-iphone.html
φιλε μου κι εγω του χρονου θα πρεπει να μαθω αοδε! οποτε κατεβαζω απο τωρα την εφαρμογη να την εχω!!! σ ευχαριστω!
επισης υπαρχουν κι αλλες εφαρμογες για android,για αοδε και οχι μονο. δειτε λινκ...
https://play.google.com/store/search?q=γ+λυκειου&c=apps
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top