Scandal
Διαχειριστής


Πέρσι που πήγαινα φροντιστήριο, κάναμε το εξής:Καλημέρα και από μένα.
Είναι το πρώτο μου μήνυμα στο forum, και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.
Θα ήθελα να ρωτήσω πώς γίνεται το μάθημα του ΑΟΔΕ σε ένα φροντιστήριο ή ένα ιδιαίτερο μάθημα. Γίνεται παράδοση από τον καθηγητή της θεωρίας; Και πώς γίνεται η εξέταση σε ένα τέτοιο μάθημα; Κάθε πότε γράφετε test ή διαγώνισμα;
Ευχαριστώ...
Η καθηγήτρια μας εξέταζε τη θεωρία που κάναμε στο προηγούμενο μάθημα, ύστερα έκανε παράδοση της θεωρίας "της ημέρας" και τέλος μας μοίραζε φωτοτυπίες με ασκήσεις τύπου Σ-Λ - Πολλαπλής Επιλογής - Συμπλήρωσης κενών.

Στο σχολείο επίσης γράφαμε και σε ένα τετράδιο ονομαστικά κάποια πράγματα.
Πάντως μπορώ να πω πως η παράδοση της θεωρίας δεν έχει σχεδόν καμία απολύτως αξία, παρά μόνο σου δίνει μια εικόνα για το τι παίζει με το εν λόγω μάθημα.
Τεστ γράφαμε ανά διαστήματα. Π.χ.
- Μόλις τελειώσαμε το Πρώτο κεφάλαιο το γράψαμε τεστ
- Μόλις τελειώσαμε και το Marketing του Δεύτερου κεφαλαίου γράψαμε τεστ Management + Marketing
- Μόλις τελειώσαμε το 2ο κεφάλαιο γράψαμε τεστ το υπόλοιπο κομμάτι του (εκτός Management & Marketing).
- Μετά γράψαμε τεστ 1ο + 2ο κεφάλαιο
- Όταν τελειώσαμε και το 3ο κεφάλαιο το γράψαμε τεστ
(στο φροντιστήριο αυτά - όπου τεστ μπορείς να βάλεις και "διαγώνισμα").
Με λίγα λόγια, διαχωρίζεις τη θεωρία σε ερωτήσεις και... παπαγαλίζεις. :iagree:
Στα Θέματα & Απαντήσεις μπορείς να δεις πώς εξετάζεται πανελλαδικά. Πέφτουν ασκήσεις Σωστού - Λάθους, Πολλαπλής επιλογής + Ερωτήσεις ανάπτυξης (αναπαράγεις όσο το δυνατόν πιο αυτούσια τη θεωρία).
-petros
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
papaki
Νεοφερμένο μέλος


Παραθέτω και κάποιες άλλες ερωτήσεις και όταν βρείς χρόνο εσύ ή κάποιος άλλος μου απαντάει.
- Πόσα άτομα είσασταν στο φροντιστήριο;
- Όταν λές οτι σας εξέταζε η καθηγήτρια έλεγε εσύ πες μου αυτό το κομμάτι, ο άλλος το επόμενο κλπ;
- Τα φυλλάδια με τα σωστό-λάθος, συμπλήρωση κενού κλπ τα κάνατε στο φροντιστήριο ή στο σπίτι;
- Πόση ύλη καλύπτες περίπου στο κάθε μάθημα; 3-4 σελίδες;
- Πότε "βγάλατε" την ύλη για πρώτη φορά;
- Θα ήθελα να ρωτήσω αν θά ήταν προτιμότερο σε κάθε μάθημα, οι μαθητές να γράφουν Διαγώνισμα που θα έχει την μορφή των θεμάτων των πανελληνίων (με πιο λίγη θεωρία φυσικά) από το να λένε το μάθημα προφορικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alex_st
Νεοφερμένο μέλος


Λοιπον, μην αγχωνεσαι με το ΑΟΔΕ.
Ειναι απο τα πιο εύκολα μαθηματα..Αρκει φυσικα να εισαι προσεκτική.
Είναι ένα μαθημα παπαγαλίας, δυστυχώς ή ευτυχως.
Εαν διαβαζεις καλά την θεωρία και εννοω καλά-πολύ καλα-αποστηθιση, τότε το 50% του βαθμού είναι στο τσεπάκι σου.
Από κει και πέρα το υπόλοιπο 50% ειναι απο σωστό-λάθος και πολλαπλης επιλογής.
Δουλεψα τρια χρόνια σε φροντιστήριο και εμείς εκεί κάναμε το εξής:
πάραδοση στα γρήγορα της θεωρίας και την επόμενη φορά ένα 10 λεπτό τεστακι σε αυτά που ειπώθηκαν την προηγούμενη φορά στο μάθημα.
Χώρις συγκεκριμένες ερωτήσεις, απλώς αποστήθιση των κειμένων του σχολικού βιβλίου.
Μπορώ να πω πως τα αποτελέσματα ήταν και είναι(με αυτόν τον τρόπο) πολύ ικανοποιητικά..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lunatic
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
papaki
Νεοφερμένο μέλος


Προλαβαίνει να σας εξετάσει όλους σε όλο το μάθημα; 'Η ρωτάει κάθε έναν ένα μικρό κομμάτι; Πόσα άτομα είστε στο τμήμα; Και πόσες σελίδες παραδίδει (και κατά συνέπεια εξετάζει) κάθε φορά;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
isnogood
Εκκολαπτόμενο μέλος


Επίσης θα ήλενα να ρωτήσω ποια είναι η θεωρία που πρέπει να ξέρεις από το ΑΟΘ(έχω μπερδευτεί).
Σας ευχαριστώ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής


1. Ήμασταν περίπου 9. Μείον τα 5 που ήταν μια "παρέα" τουριστών = 4 άτομα που κάναμε μάθημα. :iagree:Πέτρο, σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Παραθέτω και κάποιες άλλες ερωτήσεις και όταν βρείς χρόνο εσύ ή κάποιος άλλος μου απαντάει.
Ευχαριστώ, και ελπίζω να μην κούρασα!!!
- Πόσα άτομα είσασταν στο φροντιστήριο;
- Όταν λές οτι σας εξέταζε η καθηγήτρια έλεγε εσύ πες μου αυτό το κομμάτι, ο άλλος το επόμενο κλπ;
- Τα φυλλάδια με τα σωστό-λάθος, συμπλήρωση κενού κλπ τα κάνατε στο φροντιστήριο ή στο σπίτι;
- Πόση ύλη καλύπτες περίπου στο κάθε μάθημα; 3-4 σελίδες;
- Πότε "βγάλατε" την ύλη για πρώτη φορά;
- Θα ήθελα να ρωτήσω αν θά ήταν προτιμότερο σε κάθε μάθημα, οι μαθητές να γράφουν Διαγώνισμα που θα έχει την μορφή των θεμάτων των πανελληνίων (με πιο λίγη θεωρία φυσικά) από το να λένε το μάθημα προφορικά.
2. Ναι.

3. Και στο σχολείο και στο φροντιστήριο, τις όποιες ασκήσεις τις κάναμε εκεί. Για το σπίτι, είχαμε πάντα μόνο θεωρία για διάβασμα.
4. Η ύλη που βγάζαμε σε κάθε μάθημα δεν ήταν σταθερή αλλά ανάλογα με τη δυσκολία της θεωρίας στην οποία βρισκόμασταν. Δε μπορείς για παράδειγμα να βγάλεις σε ένα μάθημα όλο το Management ή όλη τη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (το μεν μπορεί να γίνει σε 3 μαθήματα και η δε σε δύο μαθήματα).
Επίσης, αν η καθηγήτρια έβλεπε πως δεν ξέραμε "το μάθημα της ημέρας" μερικές φορές δεν μας προχώραγε παρακάτω και μας έβαζε να διαβάσουμε τα ίδια.
Άλλες φορές επίσης μας έδινε ένα δεκάλεπτο να μάθουμε τη x παράγραφο και να της την πούμε (αν ήμασταν αδιάβαστοι). Αυτό βέβαια με τη μελέτη της θεωρίας στη τάξη δε μπορώ να πω πως είναι κάτι αποδοτικό αφού κανείς μας δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί και να αποστηθίσει.
5. Δε θυμάμαι πότε είχαμε βγάλει την ύλη.

6. Ναι, πιστεύω πως είναι καλύτερο αν σε κάθε μάθημα οι μαθητές γράφουν ένα μικρό "τεστάκι" το οποίο απλά αντικαθιστά την προφορική εξέταση. :iagree:
Προσωπικά, ο τρόπος μελέτης μου είναι ο εξής: Σε ένα τετράδιο μεταφέρω την ύλη σε ερωτήσεις ανά μάθημα και ύστερα τη διαβάζω (από το τετράδιο). Για παράδειγμα, αν για την επόμενη φορά μας είχε βάλει να διαβάσουμε τη Χρηματοοικονομική Διοίκηση, - στο σπίτι μου- μετέφερα τη θεωρία σε ερωτήσεις στο τετράδιο (ενώ παράλληλα διάβαζα προσεκτικά ό,τι έγραφα), και αφού ολοκλήρωνα τη μεταφορά, τη διάβαζα προφορικά τόσες φορές όσες μέχρι να τη μάθω.
[Αυτό το κάνω και σε άλλα θεωρητικά μαθήματα μιας που με βολεύει. Ίσως θα μπορούσε να γίνει και πρόταση ή "απαίτηση" του καθηγητή προς τους μαθητές να έχουν ένα τετράδιο και να μεταφέρουν τη θεωρία χωρισμένη σε ερωτήσεις από 1 μέχρι... 150 (σε τόσες έχω διαχωρίσει την ΑΟΔΕ

Ένα πρότυπο διδασκαλίας του εν λόγω μαθήματος θα ήταν:
1. Σε κάθε μάθημα να γίνεται αρχικά ένα τεστάκι εξέτασης στο μάθημα της ημέρας με μερικές ερωτήσεις Σ-Λ - πολλαπλής επιλογής και ανάπτυξης. Που και που πάντως καλό είναι να γίνεται προφορική εξέταση.

2. Ο καθηγητής(τρια) να κάνει παράδοση της θεωρίας, δίνοντας μια όσο το δυνατόν πιο κατανοητή εικόνα της θεωρίας στον προφορικό λόγο.
3. Κατά την παράδοση, να χωρίζει τη θεωρία σε απλές ερωτήσεις (δηλαδή να συμβουλεύει τους μαθητές να σημειώνουν τη x παράγραφο ως απάντηση μιας ερώτησης που θα τους αναφέρει). Καλό είναι να χωριστεί ΟΛΗ η ύλη σε ερωτήσεις.
4. Μετά την παράδοση να μοιράζει φωτοτυπίες με ασκήσεις Σ-Λ & Πολλαπλής επιλογής αλλά και ανάπτυξης και να ζητά από τους μαθητές να τις απαντήσουν με ανοιχτό βιβλίο - ενώ παράλληλα θα γίνεται διόρθωση των γραπτών εξέτασης στο μάθημα της ημέρας (αν μιλάμε για λίγους μαθητές).
Αφού τελειώσουν όλοι οι μαθητές με τις φωτοτυπίες, επιβεβαιώνουν τις απαντήσεις λέγοντάς τες προφορικά. Μπορεί δηλαδή ο κάθε μαθητής με τη σειρά του να λέει την απάντηση σε ένα Σ-Λ / Πολλαπλής επιλογής και να διαβάζει προφορικά από το βιβλίο που βρήκε την απάντηση.

Καλή επιτυχία είτε είσαι υποψήφια να εξεταστείς στο εν λόγω μάθημα είτε να το διδάξεις!


Πάω για ύπνο γιατί είμαι πτώμα και ίσα που την παλεύω και γράφω.

-petros
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
papaki
Νεοφερμένο μέλος


Δεν δίνω το μάθημα και ούτε το διδάσκω, αλλά θέλω να ετοιμάσω υλικό για κάποιον άλλο που θα το διδάξει.
Για αυτό το λόγο θα ήθελα και να μάθω πώς γίνεται το μάθημα γενικά και κυρίως πώς νομίζουν οι μαθητές ότι θα έπρεπε να γίνεται το μάθημα.
Θεωρώ πολύ σημαντική την άποψη των μαθητών και ίσως κάποιων εκπαιδευτικών που το έχουν διδάξει και από την εμπειρία τους έχουν καταλήξει στον καλύτερο τρόπο διδασκαλίας.
Περιμένω και άλλες προτάσεις.
Επίσης κάποιος που θυμάται ή το κάνει φέτος το μάθημα να μου πει πώς γίνεται ο προγραμματισμός της ύλης. Μέχρι τώρα που έχετε φτάσει ή πότε περίπου τελειώσατε την ύλη;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JimmYs
Νεοφερμένο μέλος





Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής



Δεν αξίζει να τις παραθέσω μιας που δεν μπορούν να προσφέρουν και τίποτα μόνες τους. Μπορείς να τις βγάζεις ενώ διαβάζεις.

P.s.: Μη γράφεις με κεφαλαία.

-petros
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
abcd
Νεοφερμένο μέλος


Εξέταση προφορικα της θεωρίας της προηγούμενης ενότητας και με ερωτήσεις Σ Λ. Στη συνέχεια παράδοση της επόμενης ενότητας. Η ύλη ολοκληρώνεται το αργότερο τέλη Φεβρουαρίου. Η επανάληψη έχει ως εξής. Σε κάθε μάθημα τεστ με ερωτήσεις ανάπτυξης και ερωτήσεις Σ Λ σε μία επιπλέον ενότητα και όλες τις προηγούμενες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nick29
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alex_st
Νεοφερμένο μέλος


Το ΑΟΔΕ είναι το μάθημα στο οποίο δυσκολεύομαι περισσότερο. Έχω ολοκληρώσει την ύλη, αλλά συνειδητοποίησα ότι σε κάθε τεστ κάτι ξεχνάω και δεν φτάνω στο 20. Τώρα έχω ξεκινήσει να προσπαθώ να το μάθω σχεδόν αυτούσιο από το βιβλίο. Ελπίζω να έχει αποτελέσματα αυτός ο τρόπος...
Λοιπόν, αυτός ο τροπος είναι παρα πολυ αποτελεσματικός.. Με λίγα λόγια ξαναγυρίζουμε στην γνωστή μας παπαγαλία.
Πιστεψε με, δούλευα σε φροντιστήριο 3 χρόνια και μόνο ετσι είχαμε καλά αποτελέσματα. Καλη επιτυχία!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostkan
Νεοφερμένο μέλος


Προλαβαινω να μαθω το 3 κεφαλαιο Σαβατο-Κυριακη-Δευτερα???:xixi:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος


Ειλικρινή απάντηση; Όχι. Αν θες να το μάθεις στρώσου τώρα. Οι τελευταίες μέρες είναι για χαλαρή επανάληψη.ΑΟΔΕ δινουμε την Τριτη 27/5...
Προλαβαινω να μαθω το 3 κεφαλαιο Σαβατο-Κυριακη-Δευτερα???:xixi:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostkan
Νεοφερμένο μέλος


Στις 6 το απογευμα σημερα γραφω στο φροντιστηριο διαγωνισμα στο 3 κεφαλαιο αοδε. Εχω μια ιδεα απο περυσι δηλ θυμαμαι λιγο...προλαβαινω να το μαθω η να μην μπω στον κοπο..?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eliza04
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
leftkox
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ξέρετε αν έχει βγει επίσημη διόρθωση από το ΥΠΕΠΘ? Γιατί αν πέσει αυτό το κομμάτι, μια τέτοια φράση μπορεί να στοιχίσει μερικά μοριάκια αν έχει όρεξη ο διορθωτής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
michkal
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eliza04
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 17 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.