ΠΑΔΑ vs ΕΜΠ: συζήτηση για το επίπεδο - βάσεις εισαγωγής - διαφορές

grad778

Νεοφερμένο μέλος

Ο grad778 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Προσωπικά, έχοντας γράψει 17360 για το παδα το επέλεξα γιατί μου αρέσει το αντικείμενο και δεν ήθελα να φύγω από την Αθήνα. Ακούγοντας όμως όλα αυτά εχω αμφιβολίες. Μπορεί παρακαλώ κάποιος ο οποίος να έχει εξακριβωμενες πληροφορίες να απαντήσει σχετικά με την ποιότητα/ αξία του ΗΜΜΥ στο παδα ;
Λοιπόν μερικές από τις φήμες για χαμηλό επίπεδο σπουδών, θεμάτων εξετάσεων και φοιτητών, ίσχυαν μεν αλλά παύουν να ισχύουν δε με το πέρας του χρόνου. Κυρίως το τελευταίο είναι το ζητηματάκι, το πως βλέπουν οι φοιτητές τη σχολή και το αντικείμενο. Οι καθηγητές είναι πάρααα πολυ καλοί, καθόλου ψωνισμένοι και πολύ πρόθυμοι να σε βοηθήσουν όταν δυσκολεύεσαι και βιώνεις μια πτώση, διότι μέσα στη φιλοσοφία της "αριστείας" οφείλεις να είσαι μια μηχανή που αποδίδεις ανεξαρτήτως συνθηκών στο 100%, αυτό εδώ προς τιμήν των καθηγητών μας δε το έχουμε. Τα θέματα εξετάσεων όπως και η ύλη αποκτούν περισσότερη δυσκολία με τα χρόνια και αυτό είναι μετρήσιμο και αισθητό, πχ αν δεις θέματα μαθηματικής ανάλυσης 1,2 το 2023 και το 2025. Να καταθέσω και την δική μου εμπειρία, ως φοιτητής των 13010 μορίων(πέρασα πριν λίγα χρόνια), αν και λάτρευα τη φυσική, δεν ήμουν καλός, καθόλου καλός ομως...ναι υπάρχουμε και εμείς. Από το 2ο εξάμηνο κάπως σαν κάτι να έγινε(οφείλω και την επιροή στις σπουδές μου που είχε ο @Samael) και ξεκίνησα να μελετάω μόνος μου μαθηματικά και φυσική(ακόμα και πιο προχωρημένα από τα ζητούμενα του πανεπιστήμιου, μιγαδική ανάλυση, κβαντομηχανική κλπ κλπ) και μαζί με άλλα παιδιά που και εκείνοι δε "πετούσαν" στο λύκειο, κάναμε κάτι σαν glow up. Θέλω να πω, πως αρκούσε να μας δωθεί η ευκαιρία να μπούμε στο τμήμα και να προσπαθήσουμε at our own pace. Κάτι που αρκετοί πικρόχολοι προνομιούχοι μαθητές δε χρειάστηκαν ποτέ να κάνουν και μέσα στην άνεση τους κάνουν κύρηγμα περί "αριστείας", μιας καθόλα απροσδιόριστης και μη καλά τοποθετημένης έννοιας. Οπότε εσύ που ήρθες εδώ πέρα με πολύ καλύτερες βάσεις από εμάς και εφόσον έχεις όρεξη και αγάπη για το επιστημονικό αντικείμενο της σχολής, μπορείς να κάνεις παπάδες αδιαμφισβήτητα. Με το πλεονέκτημα των πολύ ανθρώπινων και καθόλου ελιτισττών και κακομούτσωνουν σοβαροφανών καθηγητών, σαν και μερικούς στο εμπ (κάποιοι δυστυχώς είναι τέτοιοι εκεί πέρα, όχι όλοι προφανώς), έχεις πραγματικά πολλούς "συμμάχους" στην ακαδημαϊκή σου ζωή ως φοιτητής.
 

aris65

Νεοφερμένο μέλος

Ο aris65 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Λοιπόν μερικές από τις φήμες για χαμηλό επίπεδο σπουδών, θεμάτων εξετάσεων και φοιτητών, ίσχυαν μεν αλλά παύουν να ισχύουν δε με το πέρας του χρόνου. Κυρίως το τελευταίο είναι το ζητηματάκι, το πως βλέπουν οι φοιτητές τη σχολή και το αντικείμενο. Οι καθηγητές είναι πάρααα πολυ καλοί, καθόλου ψωνισμένοι και πολύ πρόθυμοι να σε βοηθήσουν όταν δυσκολεύεσαι και βιώνεις μια πτώση, διότι μέσα στη φιλοσοφία της "αριστείας" οφείλεις να είσαι μια μηχανή που αποδίδεις ανεξαρτήτως συνθηκών στο 100%, αυτό εδώ προς τιμήν των καθηγητών μας δε το έχουμε. Τα θέματα εξετάσεων όπως και η ύλη αποκτούν περισσότερη δυσκολία με τα χρόνια και αυτό είναι μετρήσιμο και αισθητό, πχ αν δεις θέματα μαθηματικής ανάλυσης 1,2 το 2023 και το 2025. Να καταθέσω και την δική μου εμπειρία, ως φοιτητής των 13010 μορίων(πέρασα πριν λίγα χρόνια), αν και λάτρευα τη φυσική, δεν ήμουν καλός, καθόλου καλός ομως...ναι υπάρχουμε και εμείς. Από το 2ο εξάμηνο κάπως σαν κάτι να έγινε(οφείλω και την επιροή στις σπουδές μου που είχε ο @Samael) και ξεκίνησα να μελετάω μόνος μου μαθηματικά και φυσική(ακόμα και πιο προχωρημένα από τα ζητούμενα του πανεπιστήμιου, μιγαδική ανάλυση, κβαντομηχανική κλπ κλπ) και μαζί με άλλα παιδιά που και εκείνοι δε "πετούσαν" στο λύκειο, κάναμε κάτι σαν glow up. Θέλω να πω, πως αρκούσε να μας δωθεί η ευκαιρία να μπούμε στο τμήμα και να προσπαθήσουμε at our own pace. Κάτι που αρκετοί πικρόχολοι προνομιούχοι μαθητές δε χρειάστηκαν ποτέ να κάνουν και μέσα στην άνεση τους κάνουν κύρηγμα περί "αριστείας", μιας καθόλα απροσδιόριστης και μη καλά τοποθετημένης έννοιας. Οπότε εσύ που ήρθες εδώ πέρα με πολύ καλύτερες βάσεις από εμάς και εφόσον έχεις όρεξη και αγάπη για το επιστημονικό αντικείμενο της σχολής, μπορείς να κάνεις παπάδες αδιαμφισβήτητα. Με το πλεονέκτημα των πολύ ανθρώπινων και καθόλου ελιτισττών και κακομούτσωνουν σοβαροφανών καθηγητών, σαν και μερικούς στο εμπ (κάποιοι δυστυχώς είναι τέτοιοι εκεί πέρα, όχι όλοι προφανώς), έχεις πραγματικά πολλούς "συμμάχους" στην ακαδημαϊκή σου ζωή ως φοιτητής.
Λοιπόν μερικές από τις φήμες για χαμηλό επίπεδο σπουδών, θεμάτων εξετάσεων και φοιτητών, ίσχυαν μεν αλλά παύουν να ισχύουν δε με το πέρας του χρόνου. Κυρίως το τελευταίο είναι το ζητηματάκι, το πως βλέπουν οι φοιτητές τη σχολή και το αντικείμενο. Οι καθηγητές είναι πάρααα πολυ καλοί, καθόλου ψωνισμένοι και πολύ πρόθυμοι να σε βοηθήσουν όταν δυσκολεύεσαι και βιώνεις μια πτώση, διότι μέσα στη φιλοσοφία της "αριστείας" οφείλεις να είσαι μια μηχανή που αποδίδεις ανεξαρτήτως συνθηκών στο 100%, αυτό εδώ προς τιμήν των καθηγητών μας δε το έχουμε. Τα θέματα εξετάσεων όπως και η ύλη αποκτούν περισσότερη δυσκολία με τα χρόνια και αυτό είναι μετρήσιμο και αισθητό, πχ αν δεις θέματα μαθηματικής ανάλυσης 1,2 το 2023 και το 2025. Να καταθέσω και την δική μου εμπειρία, ως φοιτητής των 13010 μορίων(πέρασα πριν λίγα χρόνια), αν και λάτρευα τη φυσική, δεν ήμουν καλός, καθόλου καλός ομως...ναι υπάρχουμε και εμείς. Από το 2ο εξάμηνο κάπως σαν κάτι να έγινε(οφείλω και την επιροή στις σπουδές μου που είχε ο @Samael) και ξεκίνησα να μελετάω μόνος μου μαθηματικά και φυσική(ακόμα και πιο προχωρημένα από τα ζητούμενα του πανεπιστήμιου, μιγαδική ανάλυση, κβαντομηχανική κλπ κλπ) και μαζί με άλλα παιδιά που και εκείνοι δε "πετούσαν" στο λύκειο, κάναμε κάτι σαν glow up. Θέλω να πω, πως αρκούσε να μας δωθεί η ευκαιρία να μπούμε στο τμήμα και να προσπαθήσουμε at our own pace. Κάτι που αρκετοί πικρόχολοι προνομιούχοι μαθητές δε χρειάστηκαν ποτέ να κάνουν και μέσα στην άνεση τους κάνουν κύρηγμα περί "αριστείας", μιας καθόλα απροσδιόριστης και μη καλά τοποθετημένης έννοιας. Οπότε εσύ που ήρθες εδώ πέρα με πολύ καλύτερες βάσεις από εμάς και εφόσον έχεις όρεξη και αγάπη για το επιστημονικό αντικείμενο της σχολής, μπορείς να κάνεις παπάδες αδιαμφισβήτητα. Με το πλεονέκτημα των πολύ ανθρώπινων και καθόλου ελιτισττών και κακομούτσωνουν σοβαροφανών καθηγητών, σαν και μερικούς στο εμπ (κάποιοι δυστυχώς είναι τέτοιοι εκεί πέρα, όχι όλοι προφανώς), έχεις πραγματικά πολλούς "συμμάχους" στην ακαδημαϊκή σου ζωή ως φοιτητής.
Καλησπέρα, Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση σου. Αναφορικά με το επίπεδο σπουδών. Είναι καλό;
Και ιδιαίτερα τώρα που μπαίνουμε μαθητές με ακόμα καλύτερες βάσεις πιστεύεις ότι το επίπεδο θα αυξηθεί και άλλο;
Εσένα η εμπειρία σου ποια ήταν εκτός από την φυσικη;
 

grad778

Νεοφερμένο μέλος

Ο grad778 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Θα σου πω, γενικά λιγότερο απαιτήτικά ήταν τα μαθήματα των φυσικομαθηματικών, από τη στιγμή που αρκετοί (όχι όλοι) εισακτέοι φοιτητές και φοιτήτριες παρουσίαζαν κενά. Για τον άλλο πυλώνα των σπουδών, όπως τα υπολογιστικά συστήματα και ότι είναι συναφές με την πληροφορική και εκεί παρόμοια εξαιρουμένων μερικών καθηγητών που ζορίζουν. Δε μπορώ να σου πολλά ωστόσο για αυτή τη κατηγορία γιατί δεν ειδικεύομαι σε αυτά, ωστόσο και στους δύο αυτούς πυλώνες οι απαιτήσεις αυξάνονται εξεταστική με την εξεταστική, εξάμηνο με το εξάμηνο. Προφανώς όσο εισάγονται καλύτεροι φοιτητές αλλά και ανεξαρτήτως με αυτό, το επίπεδο θα βελτιώνεται. Είναι κάτι επιθυμητό από τους καθηγητές.
Καλησπέρα, Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση σου. Αναφορικά με το επίπεδο σπουδών. Είναι καλό;
Και ιδιαίτερα τώρα που μπαίνουμε μαθητές με ακόμα καλύτερες βάσεις πιστεύεις ότι το επίπεδο θα αυξηθεί και άλλο;
Εσένα η εμπειρία σου ποια ήταν εκτός από την φυσικη;
 

aris65

Νεοφερμένο μέλος

Ο aris65 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Θα σου πω, γενικά λιγότερο απαιτήτικά ήταν τα μαθήματα των φυσικομαθηματικών, από τη στιγμή που αρκετοί (όχι όλοι) εισακτέοι φοιτητές και φοιτήτριες παρουσίαζαν κενά. Για τον άλλο πυλώνα των σπουδών, όπως τα υπολογιστικά συστήματα και ότι είναι συναφές με την πληροφορική και εκεί παρόμοια εξαιρουμένων μερικών καθηγητών που ζορίζουν. Δε μπορώ να σου πολλά ωστόσο για αυτή τη κατηγορία γιατί δεν ειδικεύομαι σε αυτά, ωστόσο και στους δύο αυτούς πυλώνες οι απαιτήσεις αυξάνονται εξεταστική με την εξεταστική, εξάμηνο με το εξάμηνο. Προφανώς όσο εισάγονται καλύτεροι φοιτητές αλλά και ανεξαρτήτως με αυτό, το επίπεδο θα βελτιώνεται. Είναι κάτι επιθυμητό από τους καθηγητές.
Με κάλυψες βασικά αρκετά. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
 

grad778

Νεοφερμένο μέλος

Ο grad778 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 4 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top