SlimShady
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει από Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 943 μηνύματα.

Επίσης παιδιά επειδή όσοι είμαστε φοιτητές έχουμε μια Χ επίβλεψη στο τι παίζει μετά στη σχολή, εφόσον κάποιος εισαχθεί σε μια δύσκολη σχολή (η δυσκολία δεν έχει συνάφεια με τη βάση της, κάποιες φορές ωστόσο σχετίζεται), εάν δεν έχει μπει ποτέ στη διαδικασία να κάτσει στη καρέκλα και να τα διαβάσει με τις ώρες, παθιασμένα, ωσάν να κρίνεται η ζωή του απ αυτό που μελετά, μέλλον σε ζόρικες σχολές δεν έχει. Ενας μέτριος φοιτητής θα είναι και θα μείνει, θα κυνηγάει να τελειώσει διεκπεραιωτικά τη σχολή με 5ρια παντού και θα φύγει από αυτή ως ένας μέτριος δυνάμει επαγγελματίας. Γι αυτό όσοι κοπιάσατε ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων και βρεθείτε στη τυχερή θέση να σας αρέσει πράγματι το αντικείμενο της σχολής και να είστε έστω και λίγο καλοί σε αυτο, δεν έχετε να φοβάστε τίποτα.
ManDef
Νεοφερμένο μέλος
Ο Φωτάρας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 80 μηνύματα.

Αδερφέ εσύ κανονικά θα πας και θα αποδώσεις εκεί μια χαρά.Μπήκα 4ος . Απλά διαβαζω ολα αυτά τα σχόλια και είδα και το μεγάλο κενό θέσεων ( 60/150 θέσεις κενές) μάλλον λόγω ΕΒΕ. Και κάπως δεν μου έκατσε καλά. Δηλαδή αγχώθηκα οτι δεν έκανα την σωστή επιλογή. Η νεκροψία τον Οκτώβριο θα δείξει
nearos
Επιφανές μέλος
Ο nearos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 10.681 μηνύματα.

Πίστεψέ με, έχεις κάθε δίκιο να δείχνεις μούρη, είναι κατόρθωμα το να σπουδάζεις πολυτεχνείο, πόσο μάλλον στο Μετσόβιο. Απλώς χαλάς το μεράκι σου γιατί επικεντρώνεσαι στους άλλους του ΠΑΔΑ που και αυτοί έχουν το δικαίωμα να δείχνουν μούρη λέγοντας πως είναι μηχανικοί και ό,τι άλλο. Σε αυτή την περίπτωση λες απλά "Καλή επιτυχία με τις σπουδές σου.", υπάρχουν πάμπολλα φίλτρα που χωρίζουν τους πραγματικά καλούς, άξιους και <<Υψηλού επιπέδου>> μαθητές απο αυτούς που σκέφτεσαι εσύ, ένα απο αυτό είναι η αγορά εργασίας.Αδερφέ είσαι σωστός. Μάλλον έγινα λίγο αλαζονας είναι η αλήθεια, αλλά θα προσπαθήσω να το διορθώσω
Είχα έναν καθηγητή φυσικής που έλεγε πως έκανε μάθημα σε ένα παιδί ο οποίος θα έδινε απο ΕΠΑΛ, πανεύκολα μαθήματα, μπήκε ΕΜΠ μηχμηχ. Στην αρχή έπαιζε μούρη, ωω, μπήκα πολυτεχνείο, ωωω, ναι Μετσόβιο. Τον χτύπησε όμως η πρώτη εξεταστική που πέταγε χαρταετό λόγω του χάσματος της γνώσης. Φυσικά τα παράτησε.
Ενώ υπάρχουν αξιόλογοι απόφοιτη "χαμηλόβαθμων" σχολών, καλή ώρα ΠΑΔΑ, που κάνουνε και μεταπτυχιακό, διδακτορικό, πρωτοπόροι στην έρευνα και κατακτούν επίζηλες θέσεις εργασίας.
Για να μην μακρυγορώ, θεωρώ πως δεν υπάρχει νόημα να συγκρίνεις σχολές, ΠΑΔΑ-ΕΜΠ, ΕΚΠΑ-Πατρών κλπ κλπ. Γιατί πρώτα απ' όλα, υπάρχουνε πολλοί που δεν το αξίζουν και μπαίνουν στις "μουράτες" σχολές (μέσω σοβαρών παθήσεων, μέσω απλής τύχης που νομίζουν οτι με την ύλη λυκειου είναι set, αθλήματα, 10%, ΕΠΑΛ, εσπερινά), και δεν υπολογίζονται τα κρυφά μαργαριτάρια αυτών των χαμηλόβαθμων σχολών. Στο κάτω κάτω, μόνο τον εαυτό σου χαλάς συγκρίνοντάς σε με τους άλλους.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Το δείγμα μου είναι ένα άτομο το οποίο σπούδασε στην συγκεκριμένη σχολή και μπορεί να μιλήσει εκ των έσω για το επίπεδο της σχολής και των συμφοιτητών του.Το δειγμα σου ειναι 1 ατομο?
Που στέκει η "τραγικότατη" επιχειρηματολογία; Αν μπορείς να μου εξηγήσεις σε παρακαλώ κάντο.Οι πανελληνιες δεν εχουν καμια σχεση με τυχη.Η επιχειρηματολογια σου ειναι τραγικοτατη
Guest 688951
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Περιγραφεις ειδικες κατηγοριες που υπαρχουν στις σχολες και ειναι λιγες οι θεσεις για αυτους.Δηλαδη συγχεεις λαθος τον γενικο μεσο ορο των δυο σχολων.Πίστεψέ με, έχεις κάθε δίκιο να δείχνεις μούρη, είναι κατόρθωμα το να σπουδάζεις πολυτεχνείο, πόσο μάλλον στο Μετσόβιο. Απλώς χαλάς το μεράκι σου γιατί επικεντρώνεσαι στους άλλους του ΠΑΔΑ που και αυτοί έχουν το δικαίωμα να δείχνουν μούρη λέγοντας πως είναι μηχανικοί και ό,τι άλλο. Σε αυτή την περίπτωση λες απλά "Καλή επιτυχία με τις σπουδές σου.", υπάρχουν πάμπολλα φίλτρα που χωρίζουν τους πραγματικά καλούς, άξιους και <<Υψηλού επιπέδου>> μαθητές απο αυτούς που σκέφτεσαι εσύ, ένα απο αυτό είναι η αγορά εργασίας.
Είχα έναν καθηγητή φυσικής που έλεγε πως έκανε μάθημα σε ένα παιδί ο οποίος θα έδινε απο ΕΠΑΛ, πανεύκολα μαθήματα, μπήκε ΕΜΠ μηχμηχ. Στην αρχή έπαιζε μούρη, ωω, μπήκα πολυτεχνείο, ωωω, ναι Μετσόβιο. Τον χτύπησε όμως η πρώτη εξεταστική που πέταγε χαρταετό λόγω του χάσματος της γνώσης. Φυσικά τα παράτησε.
Ενώ υπάρχουν αξιόλογοι απόφοιτη "χαμηλόβαθμων" σχολών, καλή ώρα ΠΑΔΑ, που κάνουνε και μεταπτυχιακό, διδακτορικό, πρωτοπόροι στην έρευνα και κατακτούν επίζηλες θέσεις εργασίας.
Για να μην μακρυγορώ, θεωρώ πως δεν υπάρχει νόημα να συγκρίνεις σχολές, ΠΑΔΑ-ΕΜΠ, ΕΚΠΑ-Πατρών κλπ κλπ. Γιατί πρώτα απ' όλα, υπάρχουνε πολλοί που δεν το αξίζουν και μπαίνουν στις "μουράτες" σχολές (μέσω σοβαρών παθήσεων, μέσω απλής τύχης που νομίζουν οτι με την ύλη λυκειου είναι set, αθλήματα, 10%, ΕΠΑΛ, εσπερινά), και δεν υπολογίζονται τα κρυφά μαργαριτάρια αυτών των χαμηλόβαθμων σχολών. Στο κάτω κάτω, μόνο τον εαυτό σου χαλάς συγκρίνοντάς σε με τους άλλους.
Κλημεντίνη
Πολύ δραστήριο μέλος
Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1.682 μηνύματα.

Με κίνδυνο να γίνω γραφική, νιώθω την ανάγκη να πω πόσο με θλίβει που τα νέα παιδιά στρέφονται αναγκαστικά σε επιστημονικά πεδία και σχολές καθαρά από την ανάγκη επιβίωσης. Η αξία των πραγμάτων μετριέται σχεδόν αποκλειστικά με οικονομικούς όρους, και οτιδήποτε δεν »αποδίδει» σε αυτό το πλαίσιο, παραγκωνίζετα.
Η πτώση των βάσεων ακόμη και στις νομικές σχολές δεν είναι απλως ένα σταστιτικο στοιχειο - είναι ένδειξη μιας βαθύτερης μετατόπισης στην εκπαιδευτική και κοινωνική μας κουλτούρα.
Ολα αυτά δεν τα γράφω για να παρακινήσω κάποιον να ακολουθήσει το πρώτο πεδίο. Τα παιδιά πλέον γνωρίζουν, και πολύ καλά κάνουν και επιλέγουν άλλες σχολές.
Απλώς με ανησυχεί η όλο και μεγαλύτερη σταδιακή απαξίωση των επιστημών που κάποτε θεωρούνταν αυτονόητα πολύτιμες.
Κατα τ’ άλλα, συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που ανοίγουν τώρα ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή τους. Ένα από τα ομορφότερα :’) - και να θυμάστε ότι ο ορίζοντας των επιλογών είναι ανοιχτός. Οι δυνατότητες είναι εκεί έξω και είναι άπειρες. Και δεν υπάρχει τίποτα πιο ανακουφιστικά όμορφο από αυτό.
Η πτώση των βάσεων ακόμη και στις νομικές σχολές δεν είναι απλως ένα σταστιτικο στοιχειο - είναι ένδειξη μιας βαθύτερης μετατόπισης στην εκπαιδευτική και κοινωνική μας κουλτούρα.
Ολα αυτά δεν τα γράφω για να παρακινήσω κάποιον να ακολουθήσει το πρώτο πεδίο. Τα παιδιά πλέον γνωρίζουν, και πολύ καλά κάνουν και επιλέγουν άλλες σχολές.
Απλώς με ανησυχεί η όλο και μεγαλύτερη σταδιακή απαξίωση των επιστημών που κάποτε θεωρούνταν αυτονόητα πολύτιμες.
Κατα τ’ άλλα, συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που ανοίγουν τώρα ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή τους. Ένα από τα ομορφότερα :’) - και να θυμάστε ότι ο ορίζοντας των επιλογών είναι ανοιχτός. Οι δυνατότητες είναι εκεί έξω και είναι άπειρες. Και δεν υπάρχει τίποτα πιο ανακουφιστικά όμορφο από αυτό.

Guest 688951
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Καλα το οτι αναφερεσαι σε δειγμα 1 ατομου.Ειναι τουλαχιστον αστειο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Συμφωνω απολυτα.Υπεροχο σχολιοΜε κίνδυνο να γίνω γραφική, νιώθω την ανάγκη να πω πόσο με θλίβει που τα νέα παιδιά στρέφονται αναγκαστικά σε επιστημονικά πεδία και σχολές καθαρά από την ανάγκη επιβίωσης. Η αξία των πραγμάτων μετριέται σχεδόν αποκλειστικά με οικονομικούς όρους, και οτιδήποτε δεν »αποδίδει» σε αυτό το πλαίσιο, παραγκωνίζετα.
Η πτώση των βάσεων ακόμη και στις νομικές σχολές δεν είναι απλως ένα σταστιτικο στοιχειο - είναι ένδειξη μιας βαθύτερης μετατόπισης στην εκπαιδευτική και κοινωνική μας κουλτούρα.
Ολα αυτά δεν τα γράφω για να παρακινήσω κάποιον να ακολουθήσει το πρώτο πεδίο. Τα παιδιά πλέον γνωρίζουν, και πολύ καλά κάνουν και επιλέγουν άλλες σχολές.
Απλώς με ανησυχεί η όλο και μεγαλύτερη σταδιακή απαξίωση των επιστημών που κάποτε θεωρούνταν αυτονόητα πολύτιμες.
Κατα τ’ άλλα, συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που ανοίγουν τώρα ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή τους. Ένα από τα ομορφότερα :’) - και να θυμάστε ότι ο ορίζοντας των επιλογών είναι ανοιχτός. Οι δυνατότητες είναι εκεί έξω και είναι άπειρες. Και δεν υπάρχει τίποτα πιο ανακουφιστικά όμορφο από αυτό.![]()
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.792 μηνύματα.

Ο μέσος όρος των φοιτητών δεν είναι ακόμα σε εξαιρετικό επίπεδο. Ωστόσο έχει αυξηθεί σίγουρα σε σχέση με εποχή τει. Δεν έχει καμία σχέση πλέον το επίπεδο τότε με τώρα. Το πιο σημαντικό δεδομένο ωστόσο είναι πως υπάρχει μεγάλη διακύμανση. Δηλαδή υπάρχουν και αρκετοί καλοί φοιτητές που το παλεύουν πολύ και ξεχωρίζουν. Τα αρνητικά είναι πως ακόμα υπάρχουν "υπολλείματα" φοιτητών που έχουν πολύ λάθος νοοτροπία(την οποία θα πρέπει να αλλάξουν εαν ευλεπιστούν να αποφοιτήσουν κάποτε), και η ύλη σε μερικούς τομείς όπως ενέργεια και ηλεκτρονική θα μπορούσε να είναι πιο τσιμπημένη. Όχι πως τώρα είναι κακή, είναι σε φυσιολογικά επίπεδα, απλώς θα ήταν καλό να προσφέρονται για τους πιο απαιτητικούς παραπάνω επιλογές για εμβάθυνση σε ορισμένα κομμάτια.O μέσος όρος των φοιτητών του ΠΑΔΑ είναι καλός θεωρώ. Πασάρω την μπάλα στον @Samael, όταν έχει τον χρόνο να μας πεί για την εμπειρία του στο ΠΑΔΑ.
Το ΕΜΠ έχει απογειωθεί στην συνείδηση του κόσμου αλλά υπάρχουν και μελανά σημεία που δεν αναφέρονται συχνά. Συγκεκριμένα θα αναφερθώ μόνο στην σημμυ, και μόνο για το τι επικρατεί τα τελευταία χρόνια καθώς δεν μπορώ να έχω καμία γνώμη για οποιοδήποτε άλλο τμήμα ή εποχή. Πράγματα τα οποία τα έχουν επιβεβαιώσει απο πρωτοετείς φοιτητές, ως υποψήφιοι διδάκτορες αλλά & καθηγητές του ΕΜΠ.
1) Τα κτίρια είναι σάπια, το οποίο δημιουργεί μεγάλη απογοήτευση στους φοιτητές.
2) Το επίπεδο δεν είναι όπως το λένε πολλοί ακριβώς. Σίγουρα είναι πολύ καλό, αλλά δεν είναι όλοι οι φοιτητές κορυφή παρά μόνο λίγοι.
3) Σε συνέχεια του 2, υπάρχει απογοήτευση και ως προς αυτό το κομμάτι καθώς αρκετοί διδάσκοντες δεν το αντιλαμβάνονται το προηγούμενο, με αποτέλεσμα να ωθούν το μάθημα σε επίπεδα που αρκετοί δεν μπορούν να παρακολουθήσουν και φυσικά δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία καθώς απο την πλευρά τους θεωρούν πως την κάνανε την δουλειά τους.
4) Οι εργαστηριακές ικανότητες πολλών παιδιών είναι...περιορισμένες. Μου έχει πει φίλος πως σε μάθημα μηχανών, αναλάμβαναν φοιτητές που προέρχονταν απο ΕΠΑΛ να λύνουν κινητήρες γιατί οι διδάσκοντες δεν ξέρανε.
5) Ακόμα και συνάδελφοι απο την δουλειά που είχαν τελειώσει ΕΜΠ επιβεβαίωναν το κακό και υπεροπτικό ύφος αρκετών καθηγητών.
Ηθικό δίδαγμα : Δυστυχώς στην Ελλάδα όλα τα ΑΕΙ έχουν παθογένειες. Δεν υπάρχει σχολή χωρίς προβλήματα. Και στην νομική θα βρείτε, και στην ιατρική θα βρείτε και παντού θα βρείτε προβληματικά στοιχεία. Μπορεί να μην υπάρχουν στην ίδια μορφή, αλλά σίγουρα υπάρχουν.
nearos
Επιφανές μέλος
Ο nearos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 10.681 μηνύματα.

Ούτε εσύ ξέρεις τι είναι ο γενικός μέσος όρος των δύο σχολών. Έχεις πάρει την βάση 13 του παδά και λες μπαστακας "αυτό είναι το επίπεδο των μαθητών του παδά". Όχι ρε συ, μια συντρηπτική πλειονότητα φοιτητών του ΠΑΔΑ είναι που έγραψαν απο πάρα πολύ, εως και ελάχιστα χαμηλότερα απο τη βάση του ΕΜΠ που είναι 18.390.Δηλαδη συγχεεις λαθος τον γενικο μεσο ορο των δυο σχολων.
Αν έδινα απο θετική κατεύθυνση κάλλιστα θα προτιμούσα να δηλώσω ΕΜΠ και μετά ΠΑΔΑ, αφού θα έχω τα ίδια δικαιώματα και δε θα χρειαστεί να νοικιάσω σπίτι αφού θα είναι στην πόλη μου.
SlimShady
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει από Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 943 μηνύματα.

Η επιτυχία, Άκη, δυστυχώς οφείλεται στην τύχη, ειδικά στις πανελλαδικές
Η τυχη ειναι παραγοντας των πανελληνιων οσον αφορα ενα +-1000 στα τελικα μορια, βαρια +-2000 κι αυτο οφειλομενο σχεδον αποκλειστικα στην εκθεση. Δεν γινεται να πηγαινεις με αξιωσεις των 18,5 χιλιαδων μοριων και να βρισκεσαι κατα τυχη (sic) με 16,5. Επισης, δεν ξερω ποσο καλομαθημενη ειναι η γενια σας αλλα εγω απο τη β ακομη λυκειου στα διαγωνισματα του φροντιστηριου με 3ωρους και 4ωρους υπνους πηγαινα, στις πανελληνιες το ιδιο και τωρα στη σχολη κυρίως αυπνος. Η αριστεια ειναι ενα σκληρο και επιπονο μονοπατι νεαρε.είχε τρομερό άγχος για το πως θα είναι. Αυτό τον έφαγε, τον κράτησε ξύπνιο όλο το βράδυ, με 2 ώρες ύπνου πανελλήνιες δε μπορείς να γράψεις.
Guest 688951
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

κλεινω 5 χρονια εργασιας σε πανεπιστημιακο φροντιστηριο.Εχω δει ωραια φυντανια στις αιθουσες.Ούτε εσύ ξέρεις τι είναι ο γενικός μέσος όρος των δύο σχολών. Έχεις πάρει την βάση 13 του παδά και λες μπαστακας "αυτό είναι το επίπεδο των μαθητών του παδά". Όχι ρε συ, μια συντρηπτική πλειονότητα φοιτητών του ΠΑΔΑ είναι που έγραψαν απο πάρα πολύ, εως και ελάχιστα χαμηλότερα απο τη βάση του ΕΜΠ που είναι 18.390.
Αν έδινα απο θετική κατεύθυνση κάλλιστα θα προτιμούσα να δηλώσω ΕΜΠ και μετά ΠΑΔΑ, αφού θα έχω τα ίδια δικαιώματα και δε θα χρειαστεί να νοικιάσω σπίτι αφού θα είναι στην πόλη μου.
Εχω περασει απο πτυχιο μεταπτυχιακο στο ΕΜΠ.Και εχω δει με τα ματια μου την υποβαθμιση της υλης στο λυκειο(που και εκει ετσι ελεγαν,ελα μωρε βγαλαμε δυο κεφαλαια στα μαθηματικα δεν τρεχει καστανο θα τα μαθουν στο πανεπιστημιο).Οποτε ναι ξερω παραπανω πραγματα απο εσενα και το δειγμα του ενος ατομου.
Greg25
Νεοφερμένο μέλος
Ο Greg25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 97 μηνύματα.

Ειδικά στην θετική πώς θα σε βοηθήσει η τύχη; Άντε να πετύχεις έναν ορισμό που διάβασες την προηγούμενη μέρα, μια αποδείξη στα μαθηματικά ένα ΣΛ άρα max να πάρεις ένα 5 . Το ίδιο ισχύει για φυσική και χημεία. Η τύχη υπάρχει μόνο στην γλώσσα όπου μπορεί να πέσει ναι θεματική ενότητα που διάβασες ή να πέσεις σε καλούς βαθμολογητες.Η τυχη ειναι παραγοντας των πανελληνιων οσον αφορα ενα +-1000 στα τελικα μορια, βαρια +-2000 κι αυτο οφειλομενο σχεδον αποκλειστικα στην εκθεση. Δεν γινεται να πηγαινεις με αξιωσεις των 18,5 χιλιαδων μοριων και να βρισκεσαι κατα τυχη (sic) με 16,5. Επισης, δεν ξερω ποσο καλομαθημενη ειναι η γενια σας αλλα εγω απο τη β ακομη λυκειου στα διαγωνισματα του φροντιστηριου με 3ωρους και 4ωρους υπνους πηγαινα, στις πανελληνιες το ιδιο και τωρα στη σχολη πολλες φορες και αυπνος. Η αριστεια ειναι ενα σκληρο και επιπονο μονοματι νεαρε.
nearos
Επιφανές μέλος
Ο nearos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 10.681 μηνύματα.

Εδώ 1 μόριο εκτός είναι αρκετό για να σε κλειδώσει απο την σχολή των ονείρων σου ρε συ shady, ας πάρουμε το best case scenario, τα χίλια μόρια, και πάλι είναι αρκετά για να σου στοιχίσουν το λιγότερο 3 πόλεις.Η τυχη ειναι παραγοντας των πανελληνιων οσον αφορα ενα +-1000 στα τελικα μορια, βαρια +-2000 κι αυτο οφειλομενο σχεδον αποκλειστικα στην εκθεση.
Έχει τύχει να πάω άυπνος και να γράψω 98 και να πάω με 8 ώρες ύπνου και να γράψω 85 στο φροντιστήριο. Αλλά γενικά, άλλο το ψυχολογικό φόρτο στο σχολείο και στο φροντιστήριο και άλλο στις πανελλήνιες, όπως μπορεί πολλές φορές να τύχει το ακριβώς αντίθετο, να γράφεις ξέρω γω 70 στο φροντιστήριο και τελικά να πας και να γραψεις 90+Επισης, δεν ξερω ποσο καλομαθημενη ειναι η γενια σας αλλα εγω απο τη β ακομη λυκειου στα διαγωνισματα του φροντιστηριου με 3ωρους και 4ωρους υπνους πηγαινα, στις πανελληνιες το ιδιο και τωρα στη σχολη πολλες φορες και αυπνος.
Το γνωρίζω... Παρεμπιπτόντως, πώς πάει η σχολή; Όλα καλά;Η αριστεια ειναι ενα σκληρο και επιπονο μονοματι νεαρε.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Και το δείγμα το δικό σου είναι οι μαθητές που είχες εσύ. Τραγικό!Εχω δει ωραια φυντανια στις αιθουσες.

Guest 688951
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Ελα μωρε δεν τρεχει καστανο βγαλαμε τα μισα ολοκληρωματα και τους μιγαδικους.Σε ελευθερη πτωση η δυσκολια των πανελληνιων τα τελευταια χρονια.Ελα μωρε βγαλαμε το στερεο,ρευστα σιγα θα τα μαθουν εκει.
Με το ελα μωρε εγινε και το ΠΑΔΑ το ιδιο.Ελα μωρε οταν βγουν δουλειες δεν υπαρχουν ας ειναι ολοι το ιδιο.(ο πρωη εργοδοτης μου μηχανικος το ειπε αυτο καταλεξη και εδιπ παρακαλω....)
Ελα μωρε φιλολογια 11 χιλιαδες μορια.Υποβαθμιση της θεωρητικης κατευθυνσης και των ανθρωπιστικων επιστημων.Ελα μωρε καλο παιδι ηταν απλα αντιμιλουσε.
Αραγμα και εξισωση των παντων.Ελλαδα 2.0
Με το ελα μωρε εγινε και το ΠΑΔΑ το ιδιο.Ελα μωρε οταν βγουν δουλειες δεν υπαρχουν ας ειναι ολοι το ιδιο.(ο πρωη εργοδοτης μου μηχανικος το ειπε αυτο καταλεξη και εδιπ παρακαλω....)
Ελα μωρε φιλολογια 11 χιλιαδες μορια.Υποβαθμιση της θεωρητικης κατευθυνσης και των ανθρωπιστικων επιστημων.Ελα μωρε καλο παιδι ηταν απλα αντιμιλουσε.
Αραγμα και εξισωση των παντων.Ελλαδα 2.0
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Το εχεις χασει.Αφου σε κραξανε τουλαχιστον για το αφηγημα της τυχης κατι ειναι και αυτο.Εδώ 1 μόριο εκτός είναι αρκετό για να σε κλειδώσει απο την σχολή των ονείρων σου ρε συ shady, ας πάρουμε το best case scenario, τα χίλια μόρια, και πάλι είναι αρκετά για να σου στοιχίσουν το λιγότερο 3 πόλεις.
Έχει τύχει να πάω άυπνος και να γράψω 98 και να πάω με 8 ώρες ύπνου και να γράψω 85 στο φροντιστήριο. Αλλά γενικά, άλλο το ψυχολογικό φόρτο στο σχολείο και στο φροντιστήριο και άλλο στις πανελλήνιες, όπως μπορεί πολλές φορές να τύχει το ακριβώς αντίθετο, να γράφεις ξέρω γω 70 στο φροντιστήριο και τελικά να πας και να γραψεις 90+
Το γνωρίζω... Παρεμπιπτόντως, πώς πάει η σχολή; Όλα καλά;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Και το δείγμα το δικό σου είναι οι μαθητές που είχες εσύ. Τραγικό!![]()
Scandal
Διαχειριστής
Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 20.749 μηνύματα.

Προφανώς δεν ξέρω ακριβώς την περίπτωση, αλλα καλο θα ηταν να σκεφτεί το ενδεχόμενο να ξανά δώσει.Έχω παλικάρι συμμαθητή μου. Πραγματικά ο καλύτερος στα μαθήματα, στο φροντιστήριο με γάμαγε ανάποδα, 90+ βιολογίες, 95 φυσικές, 90 χημείες, 80 εκθέσεις.
Ήθελε τρελά Βιολογικό, το είχε μεράκι στην ψυχή του. Ήτανε έτοιμος με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Εν τέλει, απο το άγχος του τελευταία στιγμή κοιμήθηκε 2 ώρες, βιολογία είχε και σκάρτες ερωτήσεις, και πάτωσε. Πήγε στο ΠΑΔΑ που ήτανε μέσα στις επιλογές του, βρήκε ένα μονοπάτι εκεί που θέλει να ακολουθήσει. Είναι μεμπτό αυτό;
Σαφώς και θα υπάρχουν οι φοιτητές που πηγαίνουν εκεί της πλάκας γιατί μπόρεσαν, δε κάνουν τίποτα, αλλά δεν είναι αντιπροσωπευτικοί αυτού. Και αν το κοιτάξεις μακροπρόθεσμα, θα αυξηθεί το επίπεδο τόσο του πανεπιστημιού όσο και των φοιτητών, μη ξεχνάς το πολυτεχνείο είναι μια σχολή με ιστορία 200 ετών και το ΠΑΔΑ μια σχολή με ιστορία 6.
Μπράβο σου. Πέρασες ΕΜΠ. Καμάρι σου, ήσουν απο τους τυχερούς που είχες διαβάσει, ήτανε τέλειες οι συνθήκες, και πραγματικά εύχομαι καλή σταδιοδρομία.
Εύχομαι όμως να απεμπολήσεις αυτή την ανωτερίστικη "είμαι καλύτερος απο όλους τους άλλους" προσωπικότητα.
Κρίμα να χάσει το αντικείμενο των ονείρων του και να πάει σπόντα σε άλλη σχολή.

Εφόσον έχει και τις ικανότητες και η προετοιμασία του ηταν καλή, εχει τα φόντα.
SlimShady
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Κωνσταντίνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ και μας γράφει από Μελίσσια (Αττική). Έχει γράψει 943 μηνύματα.

@nearos Ειμαι το χαρακτηριστικοτερο παραδειγμα υποψηφιου θεωρητικης που ξερω οσον αφορα το κομματι τυχης και αδικιας στη βαθμολογηση. Ιδου οι βαθμοι μου το μακρινο 2022:
Περαν του γεγονοτος οτι βγηκα με μολις 18.175 πρωτος σε 145(+45 που διναν δευτερη φορα) ατομα, στην εκθεση το ταπεινο 16,5 μου ηταν ο μεγαλυτερος βαθμος 190 γραπτων. Ο λογος; Ακραια αυστηρη βαθμολογηση. Οι καλοι βαθμοι στις δυναμει 3 αναβαθμολογησεις που πηγα ηταν οι ρεαλιστικοι βαθμοι που εγραφα παντα και ειχα προβλεψει πως εχω γραψει. Πηγαινα για περιπου 18.700 με τις εκτιμησεις μου, στη χειριστη ομως των σεναριων που βρεθηκα πηρα 500 μορια κατω, σε μια κατευθυνση που οριακα γραφεις 2 και 3 εκθεσεις λογω υποκειμενικοτητας. Επίσης, γρηγορα στη σχολη καταλαβα οτι τα μορια και κατ επεκτασιν η σειρα εισαγωγης μου ηταν αποτελεσμα αδικιας και δεν παιζει τον οποιοδηποτε ρολο, γιατι ο μ.ο. μου αυτη τη στιγμη ειναι αυτος:
Θελω να καταληξω πως τα ατομα που ισχυριζονταν πως πηγαιναν για ιατρικη,νομικη,ημμυ στην Αθηνα και βρεθηκαν με 14κ μορια, τους εαυτους τους πρωτιστως κοροιδευαν.
Περαν του γεγονοτος οτι βγηκα με μολις 18.175 πρωτος σε 145(+45 που διναν δευτερη φορα) ατομα, στην εκθεση το ταπεινο 16,5 μου ηταν ο μεγαλυτερος βαθμος 190 γραπτων. Ο λογος; Ακραια αυστηρη βαθμολογηση. Οι καλοι βαθμοι στις δυναμει 3 αναβαθμολογησεις που πηγα ηταν οι ρεαλιστικοι βαθμοι που εγραφα παντα και ειχα προβλεψει πως εχω γραψει. Πηγαινα για περιπου 18.700 με τις εκτιμησεις μου, στη χειριστη ομως των σεναριων που βρεθηκα πηρα 500 μορια κατω, σε μια κατευθυνση που οριακα γραφεις 2 και 3 εκθεσεις λογω υποκειμενικοτητας. Επίσης, γρηγορα στη σχολη καταλαβα οτι τα μορια και κατ επεκτασιν η σειρα εισαγωγης μου ηταν αποτελεσμα αδικιας και δεν παιζει τον οποιοδηποτε ρολο, γιατι ο μ.ο. μου αυτη τη στιγμη ειναι αυτος:
Θελω να καταληξω πως τα ατομα που ισχυριζονταν πως πηγαιναν για ιατρικη,νομικη,ημμυ στην Αθηνα και βρεθηκαν με 14κ μορια, τους εαυτους τους πρωτιστως κοροιδευαν.
Guest 688951
Επισκέπτης
αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Ενταξει βεβαια η θεωρητικη εχει μεσα την υποκειμενικοτητα.Τα θετικα μαθηματα δεν το εχουν αυτο.@nearos Ειμαι το χαρακτηριστικοτερο παραδειγμα υποψηφιου θεωρητικης που ξερω οσον αφορα το κομματι τυχης και αδικιας στη βαθμολογηση. Ιδου οι βαθμοι μου το μακρινο 2022:View attachment 150529
Περαν του γεγονοτος οτι βγηκα με μολις 18.175 πρωτος σε 145(+45 που διναν δευτερη φορα) ατομα, στην εκθεση το ταπεινο 16,5 μου ηταν ο μεγαλυτερος βαθμος 190 γραπτων. Ο λογος; Ακραια αυστηρη βαθμολογηση. Οι καλοι βαθμοι στις δυναμει 3 αναβαθμολογησεις που πηγα ηταν οι ρεαλιστικοι βαθμοι που εγραφα παντα και ειχα προβλεψει πως εχω γραψει. Πηγαινα για περιπου 18.700 με τις εκτιμησεις μου, στη χειριστη ομως των σεναριων που βρεθηκα πηρα 500 μορια κατω, σε μια κατευθυνση που οριακα γραφεις 2 και 3 εκθεσεις λογω υποκειμενικοτητας. Επίσης, γρηγορα στη σχολη καταλαβα οτι τα μορια και κατ επεκτασιν η σειρα εισαγωγης μου ηταν αποτελεσμα αδικιας και δεν παιζει τον οποιοδηποτε ρολο, γιατι ο μ.ο. μου αυτη τη στιγμη ειναι αυτος:View attachment 150530
nearos
Επιφανές μέλος
Ο nearos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 10.681 μηνύματα.

Καμία απολύτως σχέση αυτά που λες. Μπέσα όμως.
Ας το δούμε στατιστικά. Το 25.53% των μαθητών φέτος έγραψε μεταξύ 5-9.9 στην χημεία.
Το 31.92% των μαθητών έγραψε μεταξύ 5-9.9 στην φυσική
Το 20% των μαθητών έγραψε μεταξύ 5-9.9 στα μαθηματικά
Το 18.80% των μαθητών έγραψε μεταξύ 5-9.9 στη βιολογία.
Λες πως όλα ισοπεδώνονται. ΠΟΥ;;;
Εκτός αν η πλειοψηφία των μαθητών είναι "τεμπελχανία" και "χαζοβιόληδες"
Η ύλη μικραίνει, πράγματι, αλλά η δυσκολία, ο παραλογισμός των ασκήσεων μονίμως αυξάνεται.Ελα μωρε δεν τρεχει καστανο βγαλαμε τα μισα ολοκληρωματα και τους μιγαδικους.
Ούτε. Δε ξέρω τι πανελλήνιες κοιτάς, αν μη τι άλλον έχουν γίνει πολύ πιο δύσκολες.Σε ελευθερη πτωση η δυσκολια των πανελληνιων τα τελευταια χρονια.
Ας το δούμε στατιστικά. Το 25.53% των μαθητών φέτος έγραψε μεταξύ 5-9.9 στην χημεία.
Το 31.92% των μαθητών έγραψε μεταξύ 5-9.9 στην φυσική
Το 20% των μαθητών έγραψε μεταξύ 5-9.9 στα μαθηματικά
Το 18.80% των μαθητών έγραψε μεταξύ 5-9.9 στη βιολογία.
Λες πως όλα ισοπεδώνονται. ΠΟΥ;;;
Εκτός αν η πλειοψηφία των μαθητών είναι "τεμπελχανία" και "χαζοβιόληδες"
Μια χαρά είναι ακόμα το στερεό στη φυσική, το ρευστό αντικαταστάθηκε απο την κβαντική φυσική. Αν μη τι άλλο πιο δύσκολη μου φάνηκε εμένα η κβαντο. Ή έστω το πρώιμο στάδιό της.Ελα μωρε βγαλαμε το στερεο,ρευστα σιγα θα τα μαθουν εκει.
Επειδή με κάποιον τρόπο συνδέεται η εξίσωση του ΠΑΔΑ με την κατάσταση του λυκείου (η οποία συμφωνώ είναι χάλια!)Με το ελα μωρε εγινε και το ΠΑΔΑ το ιδιο.
?????Ελα μωρε οταν βγουν δουλειες δεν υπαρχουν ας ειναι ολοι το ιδιο
Δεν έχει να κάνει αυτό με τίποτα. Είναι απλά η ρευστότητα της ζήτησης και της αγοράς εργασίας. κάποτε η φιλολογία. Με 70 χιλιάδες φιλόλογους σε αναμονή δε πρόκειται να θελήσει κανείς να ακολουθήσει αυτή τη σχολή. Πριν δεκα χρόνια είχε τις βάσεις της νομικής σε επαρχία. Τι σημαίνει αυτό κατα τη λογική σου; Έπεσε η ποιότητα της σχολής; Έπεσε η ποιότητα των μαθητών;Ελα μωρε φιλολογια 11 χιλιαδες μορια.
Συμφωνώ απολύτως. Τρομερά καταστροφικό αυτό εδώ.Υποβαθμιση της θεωρητικης κατευθυνσης και των ανθρωπιστικων επιστημων.
Καμία σχέση.Ελα μωρε καλο παιδι ηταν απλα αντιμιλουσε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11.792 μηνύματα.

Δεν θα διαφωνήσω γενικά, αλλά στο θέμα του ύπνου δεν με βρίσκεις σύμφωνο, δεν είναι όλοι ίδιοι. Το γεγονός πως εσύ μπορούσες να το κάνεις, δεν σημαίνει πως μπορούν όλοι. Σήμερα πολλά παιδιά έχουν διάφορα προβλήματα, κυρίως ψυχολογικά, τα περισσότερα κιόλας είναι undiagnosed γιατί οι γονείς είναι αγύριστα κεφάλια ή επειδή δεν υπάρχει σωστή ενημέρωση.Η τυχη ειναι παραγοντας των πανελληνιων οσον αφορα ενα +-1000 στα τελικα μορια, βαρια +-2000 κι αυτο οφειλομενο σχεδον αποκλειστικα στην εκθεση. Δεν γινεται να πηγαινεις με αξιωσεις των 18,5 χιλιαδων μοριων και να βρισκεσαι κατα τυχη (sic) με 16,5. Επισης, δεν ξερω ποσο καλομαθημενη ειναι η γενια σας αλλα εγω απο τη β ακομη λυκειου στα διαγωνισματα του φροντιστηριου με 3ωρους και 4ωρους υπνους πηγαινα, στις πανελληνιες το ιδιο και τωρα στη σχολη κυρίως αυπνος. Η αριστεια ειναι ενα σκληρο και επιπονο μονοπατι νεαρε.
Μπορεί κάποιοι να είναι υπερόπτες και να νομίζουν πως τα ξέρουν όλα(δεν αναφέρομαι σε εσένα), αλλά δεν ξέρουν τίποτα γιατί δεν μπήκαν ποτέ στον κόπο να μάθουν. Αντιμετωπίζουν τους ανθρώπους σαν αριθμούς αλλά στην ουσία κοιτάνε μια πλευρά των πραγμάτων και χάνουν άλλες 10. Ξέρεις γιατί ; Γιατί ήταν τυχεροί στην ζωή.
Επειδή έχω διδάξει και εγώ σε παιδιά, η κύρια διαφορά μεταξύ της πλειοψηφίας που φοιτάει σε καλές σχολές δεν είναι η περισσότερη ευφυΐα. Είναι η τύχη. Και όχι δεν εννοώ στις πανελλήνιες...
Τι να πω εγώ σε ένα παιδί που ο πατέρας του το βάζει να δουλεύει μέχρι τις 3 το πρωί και μου έρχεται για μάθημα χωρίς να μπορεί να κρατήσει τα μάτια του ανοιχτά ;
Τι να πω σε ένα παιδί που η μάνα του έχει ψυχιατρικό πρόβλημα και ο πατέρας του γκαρίζει όλη μέρα ;
Τι να πω σε ένα παιδί που την μισή του ζωή τρέχει σε νοσοκομεία, και απο διάφορα θέματα δεν μπορεί καν να κοιμηθεί τα βράδια ;
Τι να πω σε ένα παιδί που έχει χάσει τους γονείς του και ανησυχεί πως ίσως οι συγγενείς του μια μέρα το εγκαταλείψουν επίσης ;
Τι να πω σε ένα παιδί που οι γονείς του δεν μπορούν να το συντηρήσουν και αναγκαστικά σκέφτεται το μέλλον του ως υπάλληλος σουπερμάρκετ ή ντελιβεράς γιατί χρειάζεται άμεσα χρήματα και δεν μπορούν να του παρέχουν οι δικοί του ;
Τι να πω σε ένα παιδί που βιώνει καθημερινό μπούλινγκ και η ζωή του είναι κόλαση ; Να διαβάσει ; Γιατί έγραψε 12 ;
Είμαι σίγουρος πως κάποιος θα πει πως αυτές είναι μεμονωμένες περιπτώσεις. Αλλά όχι, πιστέψτε με, δεν είναι. Είναι πάρα πολλά τα παιδιά με όλα αυτά τα εμπόδια στην ζωή τους. Όχι πάντα τα ίδια, αλλά πάντα σημαντικά για να τους επηρεάζουν την ζωή τους. Οπότε και στην Πάτρα να περάσουν, και στον Βόλο και στην Ξάνθη, και στο Παδά και οπουδήποτε, μόνο κατόρθωμα θα είναι. Δεν υπάρχουν σχολές που όποιος πέρασε αξίζει και όποιος δεν πέρασε δεν αξίζει. Φοβάμαι πως η εξίσωση της ζωής είναι πολύ πιο περίπλοκη. Σημασία έχει η προσπάθεια σε αντιστοιχία, δηλαδή κανονικοποιημένη, προς τα εμπόδια πάσης φύσεως.
Ξαναλέω πως απλώς παίρνω μια αφορμή, δεν εννοώ κάτι για εσένα.
Η ουσία είναι πως υπάρχει μια μεγάλη γκάμα μαθητών με πολλά και διάφορα προβλήματα τα οποία αναπόφευκτα επηρεάζουν τόσο την ποιότητα ζωής τους όσο και την απόδοση τους στο σχολείο. Στον χώρο των θετικών επιστημών, οι περισσότεροι, φοιτητές και καθηγητές αγνοούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν άλλοι συνάνθρωποι μας και τους κρίνουν με βάση έναν ηλίθιο βαθμό μόνο, χαρακτηρίζοντας τους...σκουπίδια. Μπορώ μετά βεβαιότητας να πω πως η συντριπτική πλειψηφία αυτών των παιδιών εαν ήταν το ίδιο τυχερά στην ζωή θα ήταν εξίσου ή και περισσότερο ικανοί απο αρκετά άλλα παιδιά. Όσο και εαν κάποιοι κλείνουν τα μάτια, τα κοινωνικά προβλήματα θα συνεχίσουν να υπάρχουν.
Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για όλα αυτά τα παιδιά. Αλλά το να τρέχουμε σε έναν αγώνα εναντίον κουτσών και να χαιρόμαστε που κερδίζουμε δεν είναι ηθικό. Δεν σημαίνει πως δεν είμαστε καλοί και ικανοί, ίσα ίσα πρέπει να εκμεταλλευτούμε την τύχη μας, αλλά δεν πρέπει ούτε για μια στιγμή να πιστέψουμε πως είμαστε κάτι ανώτερο. Απλώς λίγο πιο τυχεροί απο άλλους, that's all.
nearos
Επιφανές μέλος
Ο nearos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 10.681 μηνύματα.

Ρε τρελέ, 9.37 ΜΟ; Μπράβο πραγματικά, εύχομαι να πετύχεις τους στόχους σου, κόψε λίγο και για μας@nearos Ειμαι το χαρακτηριστικοτερο παραδειγμα υποψηφιου θεωρητικης που ξερω οσον αφορα το κομματι τυχης και αδικιας στη βαθμολογηση. Ιδου οι βαθμοι μου το μακρινο 2022:View attachment 150529
Περαν του γεγονοτος οτι βγηκα με μολις 18.175 πρωτος σε 145(+45 που διναν δευτερη φορα) ατομα, στην εκθεση το ταπεινο 16,5 μου ηταν ο μεγαλυτερος βαθμος 190 γραπτων. Ο λογος; Ακραια αυστηρη βαθμολογηση. Οι καλοι βαθμοι στις δυναμει 3 αναβαθμολογησεις που πηγα ηταν οι ρεαλιστικοι βαθμοι που εγραφα παντα και ειχα προβλεψει πως εχω γραψει. Πηγαινα για περιπου 18.700 με τις εκτιμησεις μου, στη χειριστη ομως των σεναριων που βρεθηκα πηρα 500 μορια κατω, σε μια κατευθυνση που οριακα γραφεις 2 και 3 εκθεσεις λογω υποκειμενικοτητας. Επίσης, γρηγορα στη σχολη καταλαβα οτι τα μορια και κατ επεκτασιν η σειρα εισαγωγης μου ηταν αποτελεσμα αδικιας και δεν παιζει τον οποιοδηποτε ρολο, γιατι ο μ.ο. μου αυτη τη στιγμη ειναι αυτος:View attachment 150530
Θελω να καταληξω πως τα ατομα που ισχυριζονταν πως πηγαιναν για ιατρικη,νομικη,ημμυ στην Αθηνα και βρεθηκαν με 14κ μορια, τους εαυτους τους πρωτιστως κοροιδευαν.

Συμφωνώ πως όσοι ισχυρίζονται πως πήγαιναν για ιατρική, νομική, ημμύ και βρέθηκαν με 14κ κοροϊδεύουν τον εαυτό τους, συνήθως ξέρεις πως τα πήγες απο όταν βγαίνεις απο το εξεταστικό κέντρο, δε λέω αυτό ρε συ.
Greg25
Νεοφερμένο μέλος
Ο Greg25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 97 μηνύματα.

Και εγώ στο ΗΜΜΥ στον Βόλο είμαι και θα πάω δεύτερο έτος μια χαρά σχολή είναι και μπράβο του για την επιτυχία του.Ο γιος μου πέρασε στο ημμυ Βόλου και ενώ χάρηκα εισέπραξα από κάποιους υποτιμηκα σχολια ότι μέχρι εκεί έφτανε το παιδί κ ε εντάξει δεν είναι κ από τις κορυφαίες πολυτεχνικές σχολές όπως το ΕΜΠ το ΑΠΘ ακόμα κ Πάτρα.δε ξέρω τι να σκεφτώ ειλικρινα
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 38 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 95 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- ManDef
- Sotiris 12
- SlimShady
- burningfire
- jellojina
- phoni
- charmander
- Dimitris462
- marina.marina
- MPmp
- acc/fin04
- redpointer
- Entropy24
- andreouk
- AggelikiGr
- aris65
- Corfu kitty
- korydallos
- Anna1974
- UnderGroundGr
- FNC_Sophia
- Paragontas7000
- abyssiniancat
- Ryuzaki
- Unboxholics
- Tzam
- ang12_012
- sakplat
- Greg25
- grad778
- foxypup
- tsiobieman
- jYanniss
- peris68
- Scandal
- P.Dam.
- Geo20
- V@Per
- Pars3c
- thenutritionist
- Louis
- confused???
- geneticist
- st.krf
- Nek21
- katia.m
- giannhs2001
- Msp1
- elinamav
- Hmmytheos
- gianikit
- Reader
- GeorgeTheBoss
- Tery07
- Asterias54
- shuuu
- friesnchocolate
- Pyotr_Krasnov
- XRY
- aggelosst9
- panunniotis
- sophieee
- Leilas
- restinbass
- sophiaa
- Fwteini69
- Startx0
- Ilias__
- str07
- hihat1
- waakaq
- tzoulio
- American Economist
- Leo komm
- ileki
- Efi10
- giannis06
- Κλημεντίνη
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.