orestis tatsis
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
RebeccaforJimani
Εκκολαπτόμενο μέλος






Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
orestis tatsis
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
RebeccaforJimani
Εκκολαπτόμενο μέλος


Πριν κατι μερες ειχα μια συζητηση με ενα καθηγητη καταξιωμενο στο χωρο μας και υποστηριζει πως η χρηση του i ,j μπερδευει το μαθητη και οτι πρεπει να χρησιμοποιουμε ονοματα κατατοπιστικα .Όμως αυτο κανει το μαθητη να προβληματιζεται για το ονομα και να χανει χρονο...
μπαααααα.... δεν ξέρω... δεν συμφωνώ αλλά θα μου πείτε "πως γίνεται να ξέρεις εσύ? μίλα για τον εαυτό σου!!" αλλά και πάλι ο δικός μου καθηγητής κάνει έτσι το μάθημα ώστε να μην χρειάζεται να σκεφτόμαστε για μεταβλητές. ακόμη και την ταξινόμηση που οι περισσότεροι τη μαθαίνουν παπαγαλία και αν τους αλλάξουν πχ τη σειρά απο αύξουσα σε φθίνουσα τα κακαρώνουν, εμείς την μάθαμε σε ένα μάθημα να τη βγάζουμε μόνοι μας... και όσον αφορά τα κατατοπιστικά ονόματα πιστεύω πως είναι καλά για το διορθωτή αφού κάνουν τον αλγόριθμο ή το πρόγραμμα user friendly άρα η εικόνα του γραπτού βελτιώνεται επομένως έχουμε καλύτερα αποτελέσματα..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris777
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
RebeccaforJimani
Εκκολαπτόμενο μέλος


οποιον μπερδευουν οι μεταβλητες αν ειναι i,j ή j,i ή γραμμη,στηλη τοτε μαλλον διαλεξε λαθος κατευθυνση.
σωστός ο νέος!!!:no1::no1::no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
who
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris777
Νεοφερμένο μέλος


οποιον μπερδευουν οι μεταβλητες αν ειναι i,j ή j,i ή γραμμη,στηλη τοτε μαλλον διαλεξε λαθος κατευθυνση.
Η εσυ δεν εχεις λυσει πολυπλοκες ασκησεις:iagree:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
orestis tatsis
Νεοφερμένο μέλος


Σημειωση : Θα προτιμουσα να εστιασουμε στο προβλημα και να μην ειμαστε δογματικοι . Σιγουρα ο καθε μαθητης εχει τις δικες του αποψεις αλλα αυτο δεν καθιστα αυτοματα λαθος την αποψη του αλλου . Θα προτιμουσα να λοιπον να εκθεσετε απλα την αποψη σας χωρις αυτο να μετατραπει σε προσωπικη κοντρα με καποιο αλλο μελος ... Ευχαριστω .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος


Εχεις καμια πολυπλοκη ασκηση να μου προτινεις;Η εσυ δεν εχεις λυσει πολυπλοκες ασκησεις:iagree:

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eruyomo
Πολύ δραστήριο μέλος


Γενικά, ως i,j,k θα τα δεις και στην διεθνή βιβλιογραφία επι τω πλείστω (εγώ τα χω δει τουλάχιστον έτσι, όταν αναφερόμαστε σε πίνακες). Όντως βολεύουν υπερβολικά, γιατί τηρώντας αυτήν την σύμβαση έχεις ως το εξωτερικό loop το i, το πιο μέσα το j και το ακόμα πιο μέσα το k. Δεν βλέπω λόγο να μπερδευτείς.
Τώρα για πίνακα, είτε τον γράψεις σαν pinakas[grammes][stiles]
είτε σαν pinakas[stiles][grammes] δεν έχει καμία σημασία (έτσι και αλλιώς το πως είναι γεωμετρικά ένας πίνακας δεν έχει σχέση με το πως αυτός τοποθετείται στη μνήμη)
Αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι το πως δουλεύουν οι βρόχοι που τα διαχειρίζεσαι, και οι δείκτες grammes, stiles, ktl μπορεί να μπερδέψουν και να οδηγήσουν σε λάθος συμπεράσματα (πχ εκεί που έγραφες grammes να διαβάζεις ξαφνικά stiles επειδή μπερδεύτηκες απο το όνομα)
Αυτό που θέλω να πω, είναι οτι τα i,j,k είναι πιο βολικό να τα θεωρούμε και να τα διαχειριζόμαστε σαν δείκτες ενός βρόχου και όχι σαν δείκτες σε στοιχείο πίνακα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
m3Lt3D
Πολύ δραστήριο μέλος


δεν διαφωνω μαζι σου,και γω ετσι τα χρησιμοποιω. Αλλα το οτι μερικοι μπερδευουν την επεξεργασια δισδιαστατων πινακων με την bubble-sort μονο και μονο επειδη βλεπουν i και j πιστευω πρεπει να προβληματισει τους καθηγητες που μας διδασκουν το μαθημα(σε καμια περιπτωση δεν κρινω τη δουλεια κανενος).Πέρα απο την ΑΕΠΠ, γενικά.
Γενικά, ως i,j,k θα τα δεις και στην διεθνή βιβλιογραφία επι τω πλείστω (εγώ τα χω δει τουλάχιστον έτσι, όταν αναφερόμαστε σε πίνακες). Όντως βολεύουν υπερβολικά, γιατί τηρώντας αυτήν την σύμβαση έχεις ως το εξωτερικό loop το i, το πιο μέσα το j και το ακόμα πιο μέσα το k. Δεν βλέπω λόγο να μπερδευτείς.
Τώρα για πίνακα, είτε τον γράψεις σαν pinakas[grammes][stiles]
είτε σαν pinakas[stiles][grammes] δεν έχει καμία σημασία (έτσι και αλλιώς το πως είναι γεωμετρικά ένας πίνακας δεν έχει σχέση με το πως αυτός τοποθετείται στη μνήμη)
Αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι το πως δουλεύουν οι βρόχοι που τα διαχειρίζεσαι, και οι δείκτες grammes, stiles, ktl μπορεί να μπερδέψουν και να οδηγήσουν σε λάθος συμπεράσματα (πχ εκεί που έγραφες grammes να διαβάζεις ξαφνικά stiles επειδή μπερδεύτηκες απο το όνομα)
Αυτό που θέλω να πω, είναι οτι τα i,j,k είναι πιο βολικό να τα θεωρούμε και να τα διαχειριζόμαστε σαν δείκτες ενός βρόχου και όχι σαν δείκτες σε στοιχείο πίνακα.
Μηπως οντως εχουμε υπερβολικη τυποποιηση;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mostel
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eruyomo
Πολύ δραστήριο μέλος


δεν διαφωνω μαζι σου,και γω ετσι τα χρησιμοποιω. Αλλα το οτι μερικοι μπερδευουν την επεξεργασια δισδιαστατων πινακων με την bubble-sort μονο και μονο επειδη βλεπουν i και j πιστευω πρεπει να προβληματισει τους καθηγητες που μας διδασκουν το μαθημα(σε καμια περιπτωση δεν κρινω τη δουλεια κανενος).
Μηπως οντως εχουμε υπερβολικη τυποποιηση;
Η τυποποίηση αυτή δεν είναι υπερβολική. Η τυποποίηση στον προγραμματισμό είναι ένα απο τα πιο απαραίτητα συστατικά. Ειδικά όταν τον κώδικα σου θα τον δούνε και άλλοι, το να έχεις συνηθίσει να γράφεις με ένα πολύ συγκεκριμένο τρόπο βοηθάει απίστευτα.
Το οτι τα μπερδεύουν, δεν νομίζω οτι φταίει το i και j, αλλα το οτι δεν έχει γίνει αρκετή δουλειά και εξάσκηση στο να τα αποσαφηνίσουν μέσα στο μυαλό τους οι μαθητές.
Επίσης μια παγίδα στην οποία δεν πρέπει να πέφτει κάποιος είναι να συσχετίζει το όνομα μεταβλητών με το εννοιολογικό τους περιεχόμενο, δεν σημαίνει οτι επειδή ονόμασες την μεταβλητή grammes αυτό αναφέρεται απαραίτητα στις γραμμές ενός πίνακα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sabbath
Νεοφερμένο μέλος


για BARIEME απο 1 μεχρι 100
για POLU απο 1 μεχρι 100
A[BARIEME,POLU]<-- ''ΒΑΡΙΕΜΕ ΠΟΛΥ''
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΙΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΙΨΗΣ
για BARIEME απο 1 μεχρι 100
για POLU απο 1 μεχρι 100
ΕΜΦΑΝΙΣΕ A[BARIEME,POLU],''ΕΣΥ??'','' ''
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΙΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΙΨΗΣ
ΠΑΩ ΓΙΑ ΥΠΝΟ .......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ptsiotakis
Εκκολαπτόμενο μέλος


Τα i, j σαφώς υπάρχουν στη βιβλιογραφία, απο την οποία διδαχτήκαμε στα πανεπιστήμια, περνώντας αυτή τη γνώση τώρα και μεις με τη σειρά μας στους μαθητές μας.
Ωστόσο δεν είναι ούτε αυτός λόγος για τη προτεινόμενη χρήση τους ή όχι.
Κατά τη γνώμη μου τα i, j εκφράζουν κάτι περισσότερο απο τις γραμμές και τις στήλες ενός πίνακα.
Όταν διαβάζουμε την εκφώνηση μιας άσκησης το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι να αποφασίσουμε ΤΙ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ οι γραμμές και οι στήλες πχ οτι οι γραμμές εκφράζουν εργαζομένους ενώ οι στήλες μήνες.
Την ίδια στιγμή λοιπόν (είτε πάνω στο σκίτσο είτε όχι) ο μαθητής θα θυμάται οτι το i είναι ο δείκτης κάθε εργαζομένου και το j ο δείκτης κάθε μήνα, ΟΠΟΥ στην κωδικοποίηση χρησιμοποιούνται.
Έτσι, όταν απαιτείται σε κάποιο ερώτημα επεξεργασία ανα μήνα, δηλαδή ανα στήλη θα μπει πρώτα το Για j και στη συνέχεια το i στο διπλό βρόχο ΕΝΩ η αναφορά στον πίνακα θα είναι ΠΑΝΤΑ ΠΙΝΑΚΑΣ[i, j].
Δηλαδή ο μαθητής, αποκωδικοποιεί την επεξεργασία πρώτα (ανα γραμμή ή ανα στήλη) πραγματοποιώντας ΑΝΑΛΥΣΗ του ερωτήματος και μετά αξιοποιεί την "τυποποίηση" προς όφελος του.
Αντίθετα, με τη χρήση διαφορετικών δεικτών, εγώ θεωρώ οτι μπερδεύεται ο μαθητής. Ωστόσο, αν κάποιος το χρησιμοποιήσει με συνέπεια και το συνηθίσουν οι μαθητές ίσως και να δουλεύει. ΠΑΝΤΑ όμως σε κάθε ερώτημα θα πρέπει να κοιτάει την εκφώνηση για να δει αν θα γράψει
ΠΙΝΑΚΑΣ[εργαζόμενοι, μήνες]
ή
ΠΙΝΑΚΑΣ[μήνες, εργαζόμενοι]
γιατί μπορεί να αναγνωρίζει τους δείκτες αλλά να μη θυμάται αν εκφράζουν γραμμές ή στήλες. Και φυσικά του είναι δύσκολο να αποκωδικοποιήσει αν πραγματοποιεί επεξεργασία ανα γραμμή ή ανα στήλη.
Πιστεύω οτι με τα i, j σκέφτεσαι μόνο τις βασικές επεξεργασίες = τις κατευθύνσεις της λύσης και δε χρειάζεται συνέχεια να σκέφτεσαι τι θα γράψεις στο Για και στην αγκύλη, καθώς αυτό έχει ήδη λυθεί.
Απο κει και πέρα σαφώς εξαρτάται και απο το τι θεωρεί ο καθένας πιο απλό. Δεν πρόκειται για ένα ζήτημα πλειοψηφίας ούτε ψηφοφορίας. Ούτε είναι ζήτημα που θα πείσει κανείς τον άλλο ειδικά αν έχει διαμορφώσει άποψη.
Τα παιδιά θα ακολουθήσουν σε συντριπτικό ποσοστό τη θεώρηση του δασκάλου τους. Και ούτε αυτό είναι κακό.
Άλλωστε ο πιο γρήγορος δρόμος είναι ο γνωστός δρόμος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
orestis tatsis
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dimitris777
Νεοφερμένο μέλος


[i,j] η [το,ιδιο] η [ειναι,απλα] δεν εχει νοημα......
για BARIEME απο 1 μεχρι 100
για POLU απο 1 μεχρι 100
A[BARIEME,POLU]<-- ''ΒΑΡΙΕΜΕ ΠΟΛΥ''
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΙΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΙΨΗΣ
για BARIEME απο 1 μεχρι 100
για POLU απο 1 μεχρι 100
ΕΜΦΑΝΙΣΕ A[BARIEME,POLU],''ΕΣΥ??'','' ''
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΙΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΙΨΗΣ
ΠΑΩ ΓΙΑ ΥΠΝΟ .......
Ετσι ειναι ! Οτι ονομα και να δωσουμε σε μια μεταβλητη δεν παυει να ειναι μεταβλητη του θεου .Παντως εγω επιμενω οτι η χρηση ονοματων που σχετιζονται με το προβλημα βοηθαει στην επιλυση του κυριως οταν ειναι ιδιαιτερα πολυπλοκο και οταν εχω να αντιμετωπισω το αγχος εξετασεων.Σχεδιαζοντας πρωτα το πινακι και γραφοντας διπλα τι εκφραζουν οι γραμμες και οι στηλες βοηθαει καταρχην στο να καταλαβουμε το προβλημα . Συμβολιζοντας τωρα τις γραμμες με τα γραμματα "εργ" (εργατες) για παραδειγμα αντι για ι και τις στηλες "ωρ" (ωρες) αντι για j βοηθαμε τον εαυτο μας να μην κανει λαθος και να μην μπερδευτει καθως γνωριζω καθε στιγμη τι συμβολιζει η καθε μεταβλητη .Δεν χρειαζεται να κοιταμε συνεχεια την εκφωνηση γιατι με μια γρηγορη ματια στο πινακακι μπορω να δω τα παντα .Με το ι και το j δεν θα πρεπει αραγε να κοιταω την εκφωνηση για να θυμηθω τι εκφραζουν οι γραμμες και οι στηλες;;;;
Με την χρηση καταλληλων ονοματων στις μεταβλητες ειμαι συνεχως μεσα στο προβλημα (οπως λεει ο καθηγητης μου) .Κι εγω δεν σας κρυβω μεχρι περσι προγραμματιζα με ι και j αφου ολη η ξενη και η ελληνικη βιβλιογραφια αυτα χρησιμοποιει .Αλλα η διαφορα ειναι οτι εδω πρεπει εμεις οι μαθητες να γραψουμε σε χαρτι και οχι σε pc και μαλιστα κατω απο την πιεση των εξετασεων .Πρεπει να κανουμε οτι ειναι δυνατον για βοηθηθουμε και οχι να δημιουργουμε επιπλεον εμποδια .
Φιλε μου m3Lt3d θα ηθελα πολυ να σου δωσω δυσκολες ακησεις αλλα δεν μπορω γιατι προερχονται απο βιβλια και δεν θελω να προκαλεσω αντιδρασεις με την δημοσιευση τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.