[Μαθητές] Είστε υπέρ ή κατά των καταλήψεων;

Είστε υπέρ ή κατά των καταλήψεων;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 297)
  • Υπέρ

    Ψήφοι: 114 38.4%
  • Κατά

    Ψήφοι: 180 60.6%
  • Δεν έχω άποψη

    Ψήφοι: 3 1.0%

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Η γνώμη μου είναι ΟΧΙ. Δικαιολόγηση:
1) Επειδή τα έχουμε περάσει αυτά, στην πράξη δεν εφαρμόζεται το "έχω κατάληψη, κάθομαι σπίτι και διαβάζω περισσότερο". Δεν υπάρχει χειρότερος σύμβουλος από το "έχω άφθονο χρόνο". Θα ξυπνάς αργά, θα κάνεις τηλεφωνήματα, θα περνάς από το σχολείο, θα πηγαίνεις για καφέ. Πολύ παραστατικά, ο φίλος πιο πριν έγραψε: "Εγω οταν το σχολειο μου ειχε καταληψη περσι,πιο ευκολα εβγαινα εξω,παρα διαβαζα-αφου βαριομουν,τι να κανω?" Καλώς ή κακώς το σχολείο σε κρατά σε ένα ρυθμό.
2) Δεν είναι πάντα άχρηστο το σχολείο. Σίγουρα θα έχεις και καλούς καθηγητές που μπορούν να σου προσφέρουν. Αλλά ακόμα και με όχι καλούς καθηγητές σε κάποια μαθήματα, μπορείς να ωφεληθείς, χρησιμοποιώντας το σχολείο σου για επανάληψη αυτών που ήδη έχεις κάνει στο φροντιστήριο. Όταν στα μαθήματα που θα εξαταστείς στις πανελλήνιες, προσέχεις και συμμετέχεις, εσύ είσαι κερδισμένη.
3) Το σχολείο είναι ΚΑΙ κοινωνική ζωή. Οι παρέες, οι πλάκες, ο χαβαλές, τα μικρογεγονότα. Γιατί να τα στερηθείς? Αυτά θα θυμάσαι όταν θα τελειώσεις. Στο φροντιστήριο δεν είναι το ίδιο. Θα ήθελες να είσαι ένα ρομποτάκι που κάθεται στο σπίτι και μόνο διαβάζει?
4) Εδώ πολλοί θα διαφωνήσουν. Το βλέπω σαν θέμα συνείδησης. Δεν θα αισθανόμουνα καλά αν εκμεταλλευόμουνα έτσι μια κατάσταση για προσωπικό όφελος. Όμως, αυτό όπως το βλέπει ο καθένας...


Μήπως το θέμα θα έπρεπε να χωριστεί σε καταλήψεις σχολείων και καταλήψεις πανεπιστημίων?

Δεν μπορουμε να γενικευουμε τα παντα.Αλλος ανθρωπος, αλλες καταστασεις
1)Συμφωνω εν μερει, ειναι αναλογα τον ανθρωπο.Αλλος θα εκμεταλευτει τον 'αφθονο χρονο' αλλος οχι.Δεν χρειαζεται καποιος το σχολειο για να τον βαλει σε προγραμμα.
2)Αυτο εχει να κανει με το σχολειο. Πρωφανως δεν ησουν ποτε σε σχολειο/δημοσιο αποχωρητιριο , γι'αυτο τα λες αυτα.Πολλα σχολεια,, οχι μονο δεν κανουν δουλεια,αλλα το μονο που προσφερουν ειναι κουραση.Στο δικο μου με εξαιρεση την χημικο ,ο ενας ηταν χειροτερος απο τον αλλον.Δεν μπορεις να συμμετεχεις στο μαθημα γιατι απλα δεν γινεται μαθημα :)
3)Αν εχεις φιλους δεν χρειαζεσε το σχολειο για να εισαι κοινωνικος.Αν περιμενεις να πας εκει για να δεις τους 'φιλους' σου σωθηκες.
4)Αναλογα τον ανθρωπο.Αλλα οταν κατι δεν σου προσφερει τιποτα γιατι να ασχοληθεις:/:
:hello:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Bl4Ck_PyTh0N!

Δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 443 μηνύματα.
Είμαι κατά των καταλήψεων.Κι αυτό γιατί δεν γίνονται έτσι όπως πρέπει για να πιάσουν τόπο.Οι περισσότεροι νέοι σήμερα παρουσιάζουν αιτήματα μηδαμινής σημασίας και ξεκινούν τις καταλήψεις.Εκτός του ότι έχουν ανόητα αιτήματα,μετατρέπουν την κατάληψη σε χώρο διασκέδασης αφού οι περισσότεροι μαθητές λυκείου κατά τη διάρκεια των καταλήψεων φαγοποτίζουν στις αυλές των σχολείων ώρες ατελείωτες δίχως να συζητούν για τα δήθεν σοβαρά προβλήματα που πρέπει να επιλύσουν.Επίσης,σε αυτές τις περιπτώσεις,υπάρχουν πολλές πιθανότητες να δημιουργηθούν καυγάδες ανάμεσα στους μαθητές επειδή το παίζουν επαναστάτες,δεν δέχονται διαφορετικές απόψεις και γενικά δε σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους.Ε όχι ρε παιδιά,το βασικό συστατικό της κατάληψης είναι ο υγιής διάλογος κι εσείς το σέρνετε από τα μαλλιά κάθε φορά.Άλλωστε δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως μετά από κάθε κατάληψη δεν έχει αλλάξει τίποτα ή έστω η προσπάθεια των αλλαγών,σκάλωσε στο γραφείο του διευθυντή...
Να τονίσω πως αναφέρομαι στις καταλήψεις του Λυκείου κυρίως.Για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν έχω σχηματίσει ακόμα πλήρη άποψη. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kossal

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 862 μηνύματα.
Mε την προυπόθεση ότι τα αιτήματα είναι λογικά και "άξια επανάστασης" δεν νομίζω ότι είναι λάθος χειρισμός η κατάληψη στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση(μόνο για αυτή έχω άποψη).
Βέβαια με αυτό δεν εννοώ ότι πιστεύω στην ιδέα της. Από αυτά που έχω δει μέχρι τώρα συμπεραίνω ότι η κατάληψη είναι ένα ανούσιο μέτρο που δεν βοηθάει σε τίποτα, δεν ικανοποιούνται ποτέ τα αιτήματα της και το μόνο που πετυχαίνει είναι να οξύνονται τα πνεύματα ακόμα περισσότερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
Απουσίες σε κατάληψη, σε σχολείο? Όποιος ψηφίζει ΝΑΙ και φύγει παίρνει αποβολή?
Όσοι ψηφίζουν όχι τρώνε κράξιμο και βαφτίζονται φυτά?? Τι μαλακίες κάνουν ηλίθιοι σε σχολεία... οι καταλήψεις στα σχολεία γίνονται μόνο για να χάνονται μαθήματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,261 μηνύματα.
Σημείωση συντονιστή : Τα μηνύματα του θέματος χωρίστηκαν επιτυχώς.Πλέον το θέμα θα αφορά τις σχολικές καταλήψεις.Συνοπτικά :


Για τις φοιτητικές καταλήψεις ανοίχτηκε θέμα εδώ.

Για τις μαθητικές καταλήψεις στο παρόν θέμα.

Οτιδήποτε αφορά τις φοιτητικές συνελεύσεις εδώ.

Επιπροσθέτως : Η παλιά δημοσκόπηση αναγκάστικά διαγράφηκε καθώς αφορούσε και τις σχολικές και τις φοιτητικές καταλήψεις και άνοιξαν δύο καινούριες , μία για κάθε θέμα.Μπορείτε να ψηφίσετε απ' την αρχή. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
Το πρώτο κατά για τις μαθητικές καταλήψεις... το κάνουν μόνο και μόνο για να μην έχουν σχολείο και να κάνουν καφρίλες καταστρέφοντας την δημόσια περιουσία στα σχολεία, είτε σπάζοντας καρέκλες και θρανία, καίγοντας κάδους, βάφοντας τοίχους, κλέβοντας το φιλέ... και όλα αυτά είναι μόνο αυτά που έχω δει ΜΟΝΟ στο σχολείο μου. ή ύστερα για να το παίξουν ηγέτες κάποιοι κάποιοι μαζί με τους συντονιστές της. κάθονται και κλειδώνουν τους μαθητές μέσα στο σχολείο ενώ οι ίδιοι κάθονται απέξω από τις πόρτες. ωραία αίσθηση ελευθερίας... προσβάλλει την ίδια στιγμή τις καταλήψεις που έχουν πραγματικό σκοπό να παλέψουν, και όλοι μαζί το κάνουν με πράξεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
... το κάνουν μόνο και μόνο για να μην έχουν σχολείο και να κάνουν καφρίλες καταστρέφοντας την δημόσια περιουσία στα σχολεία, είτε σπάζοντας καρέκλες και θρανία, καίγοντας κάδους, βάφοντας τοίχους, κλέβοντας το φιλέ...... προσβάλλει την ίδια στιγμή τις καταλήψεις που έχουν πραγματικό σκοπό να παλέψουν, και όλοι μαζί το κάνουν με πράξεις.
Είναι πολύ εύκολο να το παίζει κάποιος "επαναστάτης" εκ του ασφαλούς, με μοναδικό σκοπό να χαθεί το μάθημα, καθώς ξέρει πως ότι και να κάνει θα μείνει ατιμώρητος. Και το χειρότερο είναι τα μέλη των κομματικών νεολαιών έξω από τα σχολεία που τους βοηθούν.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
Είναι πολύ εύκολο να το παίζει κάποιος "επαναστάτης" εκ του ασφαλούς, με μοναδικό σκοπό να χαθεί το μάθημα, καθώς ξέρει πως ότι και να κάνει θα μείνει ατιμώρητος. Και το χειρότερο είναι τα μέλη των κομματικών νεολαιών έξω από τα σχολεία που τους βοηθούν.

Και σχεδόν κανένας μαθητής δεν θα θυσίαζε τις αδικαιολόγητες του απουσίες για να κάνει κατάληψη για έναν "ανώτερο" σκοπό. Γιατί τις "χρειάζεται" αλλού. Εκτός λέω εκτός (για να μην με φάτε όλοι σας), αν ανώτερος σκοπός θεωρείται το τάβλι, το πόκερ, το skate, τα "γκράφιτι" κ.α., οπότε εκεί θα πάω πάσο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
οκ και επειδη ''καποιοι"οπως λέτε το ΠΑΙΖΟΥΝ καπως στην καταληψη αυτο σημαινει οτι και εγω πρέπει να μεινω με σταυρωμενα τα χέρια οταν βλεπω να μου καταστρεφουν τ μελλον τ δικο μου και των παιδιών μου...

το οτι μια όμαδα μαθητών ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ της Έλλαδας κανει το χαβαλέ της κλπ (και εγω το κάνω...) δεν σημαίνει αυτό οτι δεν υπάρχει και ανώτερος λόγος που ψηφίζω υπερ η κατα... οπως και ΟΛΟΙ οι μαθητες (και αν οχι ΟΛΟΙ,η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ) έχουν κάποιους λόγους που ψηφίζουν υπερ,είτε αυτοί είναι φανέροι και μέσα στα αιτήματα του σχολείου,είτε οχι...το χάσιμο μαθηματος ειναι απλως η αφορμη για όλα αυτα.. και η ευκολη λυση για να τους/μας κατηγορούν. πισω απο αυτό ομως τι υπάρχει σκεφτεστε?

απορώ γιατι θέλετε ΠΑΝΤΑ ανοιχτά σχολεία οταν δεν υπάρχει παιδεία.. οταν η μορφωση μας στερείται, οταν το συστημα μας τρωει τα παιδικά μας χρόνια για να μείνουμε άνεργοι...κλπ κλπ...αυτά απο κάποιον που δεν ψηφιζει παντα υπερ..

οταν δεν υπαρχουν επιχειρηματα,υπαρχει παπαγαλια και οταν υπαρχει παπαγαλια δεν υπάρχει άποψη...:)

φιλικά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
οκ και επειδη ''καποιοι"οπως λέτε το ΠΑΙΖΟΥΝ καπως στην καταληψη αυτο σημαινει οτι και εγω πρέπει να μεινω με σταυρωμενα τα χέρια οταν βλεπω να μου καταστρεφουν τ μελλον τ δικο μου και των παιδιών μου...

το οτι μια όμαδα μαθητών ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ της Έλλαδας κανει το χαβαλέ της κλπ (και εγω το κάνω...) δεν σημαίνει αυτό οτι δεν υπάρχει και ανώτερος λόγος που ψηφίζω υπερ η κατα... οπως και ΟΛΟΙ οι μαθητες (και αν οχι ΟΛΟΙ,η ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ) έχουν κάποιους λόγους που ψηφίζουν υπερ,είτε αυτοί είναι φανέροι και μέσα στα αιτήματα του σχολείου,είτε οχι...το χάσιμο μαθηματος ειναι απλως η αφορμη για όλα αυτα.. και η ευκολη λυση για να τους/μας κατηγορούν. πισω απο αυτό ομως τι υπάρχει σκεφτεστε?

απορώ γιατι θέλετε ΠΑΝΤΑ ανοιχτά σχολεία οταν δεν υπάρχει παιδεία.. οταν η μορφωση μας στερείται, οταν το συστημα μας τρωει τα παιδικά μας χρόνια για να μείνουμε άνεργοι...κλπ κλπ...αυτά απο κάποιον που δεν ψηφιζει παντα υπερ..

οταν δεν υπαρχουν επιχειρηματα,υπαρχει παπαγαλια και οταν υπαρχει παπαγαλια δεν υπάρχει άποψη...:)

φιλικά...
και νομίζεις θα αλλάξει κάτι κάνοντας κατάληψη? πρέπει να μυριστούμε τι κρύβεται από πίσω? που είναι οι πράξεις? το πόκερ έχει βαθύτερο λόγο την ανεργία?

βγάλε σοβαρά αιτήματα και κάνε διαμαρτυρία στη βουλή/υπουργείο κάθε μέρα όλοι μαζί.

Άμα πιστεύεις ότι δεν είναι σοβαρό αίτιο το χάσιμο μαθήματος, πως μπορείς να το αναφέρεις ως αφορμή? αφορμή είναι οι "τυρόπιτες" για την οποία γίνεται η κατάληψη.

όταν ξεσπάς στην δημόσια περιουσία δεν δείχνεις τίποτα. δεν χρειάζεται να καταλάβω κάτι "βαθύτερο" για τις αυταπάτες που έχει ο καθένας. αυτά που λες για την κοινωνία ισχύουν. βρες όμως σωστό τρόπο διαμαρτυρίας αλλιώς το μόνο που κάνεις είναι να μειώνεις την αξία όσων λες και εκφράζεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
και νομίζεις θα αλλάξει κάτι κάνοντας κατάληψη? πρέπει να μυριστούμε τι κρύβεται από πίσω? που είναι οι πράξεις? το πόκερ έχει βαθύτερο λόγο την ανεργία?

βγάλε σοβαρά αιτήματα και κάνε διαμαρτυρία στη βουλή/υπουργείο κάθε μέρα όλοι μαζί.

Άμα πιστεύεις ότι δεν είναι σοβαρό αίτιο το χάσιμο μαθήματος, πως μπορείς να το αναφέρεις ως αφορμή? αφορμή είναι οι "τυρόπιτες" για την οποία γίνεται η κατάληψη.

όταν ξεσπάς στην δημόσια περιουσία δεν δείχνεις τίποτα. δεν χρειάζεται να καταλάβω κάτι "βαθύτερο" για τις αυταπάτες που έχει ο καθένας. αυτά που λες για την κοινωνία ισχύουν. βρες όμως σωστό τρόπο διαμαρτυρίας αλλιώς το μόνο που κάνεις είναι να μειώνεις την αξία όσων λες και εκφράζεις.

ναι θα άλλαξει...καταρχην μέσα μου...θα γινω ανθρωπος...θα μαθω να διεκδικω,να μαθω να ζηταω το αυτονοητο που για καποιους ειναι εξωπραγματικο... καταδευτερον θα αλλάξει οτι εγω...εστω και σε προσωπικο επιπεδο θα εχω προσπαθησει και θα τα εχω καλα με τον εαυτο μου...και τελευταιο και κυριοτερο ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΤΗΣΩ ΠΟΤΕ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ Η ΤΟΝ ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΡΩΝ,ΜΕΛΛΟΝ... και το αναφέρω ως αφορμή εννοόντας οτι πολλοι +εμού οταν θα μου πει ο χ,ψ γιατι κανεις καταληψη? θα του πω για να χασω μάθημα ..γιατι θα ντραπω να του πω πως βλέπω την κοινωνια..γιατι θα με αποπάρει λεγοντας μου οτι το κανω για να χάσω μάθημα.. και οκ όσο για τις τυρόπιτες ξαναλέω ΟΙ τυροπιτες για ΜΕΡΙΚΟΥΣ ειναι αυτο που φαινεται...πίσω απο τις τυροπιτες εχουν άλλα αιτήματα που απλώς δεν τα υποστηριζουν φανερά...

οσον αφορά το ''δεν χρειάζεται να καταλάβω κάτι "βαθύτερο" για τις αυταπάτες που έχει ο καθένας. '' θα σου πω μονο πως αυτό που για σένα ειναι αυταπατες ,ειναι για τον αλλον το αυτονοητο...

και τελος,μιλας οτι ξεσπαω και καταστεφω δημοσια περουσια οταν αυτοι κατα τους οποιους ''πολεμάω'' καταστρεφουν ανθρωπινες ζωες...ειναι το ιδιο? και σου ξαναλεω για να μαστε και νταξει...οτι δν ψηφίζω υπερ αν δεν ξερω τους ακριβεις λογους που γινεται η καταληψη..πχ στο σχολειο μου λενε ποιοι ειναι υπερ? γραψτε το..κλπ χωρις καν να ξερουμε τα αιτηματα... τις περισσοτερες φορές κιολας κατα ψηφισα και για να ακριβολογω μονο 2 εχω ψηφίσει υπερ.. που στην μια κιολας το αιτημα μας ικανοποιηθηκε...:)

φιλικά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
ναι θα άλλαξει...καταρχην μέσα μου...θα γινω ανθρωπος...
άνθρωπος θα γίνεις αν συνειδητοποιήσεις την κατάσταση όχι όταν σπάσεις καρέκλες. όταν θα είσαι τίμιος και θα εκτιμάς το δικαίωμα των άλλων παιδιών στη μάθηση, γιατί δεν μπορούν να πάνε όλοι φροντιστήρια, και όχι δεν θα αλλάξει τίποτα με αυτόν τον τρόπο...
θα μαθω να διεκδικω,να μαθω να ζηταω το αυτονοητο που για καποιους ειναι εξωπραγματικο...
δεν θα διεκδικήσεις τίποτα κλείνοντας το σχολείο. άμα καταφέρεις κάτι, εδώ θα είμαι να μου το πεις.
καταδευτερον θα αλλάξει οτι εγω...εστω και σε προσωπικο επιπεδο θα εχω προσπαθησει και θα τα εχω καλα με τον εαυτο μου...
αυτό εδώ ακριβώς το πράγμα είναι η αυταπάτη. κάνεις μια μ@λ@κί@ και νομίζεις ότι έκανες κάτι σπουδαίο ώστε να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου. όπως πάει κάποιος στην εκκλησία, ανάβει το κεράκι του, οπότε ύστερα νιώθει ότι τα έχει καλά με τον εαυτό του ενώ έχει κάνει μόνο μια επιφανειακή κίνηση χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
και τελευταιο και κυριοτερο ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΤΗΣΩ ΠΟΤΕ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ Η ΤΟΝ ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΡΩΝ,ΜΕΛΛΟΝ... και το αναφέρω ως αφορμή εννοόντας οτι πολλοι +εμού οταν θα μου πει ο χ,ψ γιατι κανεις καταληψη? θα του πω για να χασω μάθημα ..γιατι θα ντραπω να του πω πως βλέπω την κοινωνια.. γιατι θα με αποπάρει λεγοντας μου οτι το κανω για να χάσω μάθημα..
τι λες τώρα? εγώ θα ντρεπόμουν να πω ότι το κάνω για να χάσω μάθημα. αντιθέτως θα το έλεγα με υπερηφάνεια. στο σχολείο σου ντρέπεσαι εδώ δεν ντρέπεσαι να σε κράξουμε? άμα θες να υποστηρίξεις κάτι, τουλάχιστον ας είσαι ειλικρινής από την αρχή.
και οκ όσο για τις τυρόπιτες ξαναλέω ΟΙ τυροπιτες για ΜΕΡΙΚΟΥΣ ειναι αυτο που φαινεται...πίσω απο τις τυροπιτες εχουν άλλα αιτήματα που απλώς δεν τα υποστηριζουν φανερά...
αυτά που δεν υποστηρίζονται φανερά θα έπρεπε να υποστηρίζονται. όταν κάνεις την μαλακία να μπερδεύεις "τυρόπιτες" με σοβαρά αιτήματα, φυσικό είναι να υποτιμήσουν τον αγώνα σου ύστερα. αν θες να κάνεις κάτι κάνε το σοβαρά

οσον αφορά το ''δεν χρειάζεται να καταλάβω κάτι "βαθύτερο" για τις αυταπάτες που έχει ο καθένας. '' θα σου πω μονο πως αυτό που για σένα ειναι αυταπατες ,ειναι για τον αλλον το αυτονοητο...
δηλαδή για σένα το ότι καταστρέφεις το σχολείο σου σημαίνει αυτονόητα ότι ικανοποιείς αυτά που ζητάς? όχι ικανοποιείς μόνο το εγωιστικό συναίσθημα της οργής, καταστρέφοντας περισσότερο το σχολείο απ ότι ήδη είναι;).
[άμα θες βιβλία κάνε ότι έκαναν κάποια σχολεία σε συνεργασία με τον δήμο και τους καθηγητές τους]

και τελος,μιλας οτι ξεσπαω και καταστεφω δημοσια περουσια οταν αυτοι κατα τους οποιους ''πολεμάω'' καταστρεφουν ανθρωπινες ζωες...ειναι το ιδιο?
έστω ότι πολεμάς την διαμαντοπούλου. νομίζεις ότι θα χεστεί άμα καταστρέψεις το σχολείο? αφού η ίδια κάνει την μεγαλύτερη ζημιά. την ζημιά αντίθετα την κάνεις σε εσένα, γιατί ύστερα εσύ θα κάθεσαι σε παλιές καρέκλες... να προσανατολίσεις την οργή σου αλλού, όχι στερώντας από κάποιον την δημόσια "δωρεάν" παιδεία, και αναγκάζοντας τον να αρχίσει φροντιστήριο. Να ξέρεις, οι μαθητές είναι έφηβοι, έχουν έντονο το συναίσθημα της οργής και θολό μυαλό. Θέλουν να κάνουν κάτι αλλά το κάνουν λάθος. αυτό ΔΥΣΤΥΧΩΣ ισχύει για πολύ λίγα παιδιά. η πλειονότητα θέλει να κάνει κάτι και τα καταφέρνει. μόνο που αυτό που θέλουν οι τελευταίοι είναι να χάσουν μάθημα και να κάνουν καφρίλες...

και σου ξαναλεω για να μαστε και νταξει...οτι δν ψηφίζω υπερ αν δεν ξερω τους ακριβεις λογους που γινεται η καταληψη..πχ στο σχολειο μου λενε ποιοι ειναι υπερ? γραψτε το..κλπ χωρις καν να ξερουμε τα αιτηματα... τις περισσοτερες φορές κιολας κατα ψηφισα και για να ακριβολογω μονο 2 εχω ψηφίσει υπερ.. που στην μια κιολας το αιτημα μας ικανοποιηθηκε...:)

φιλικά...
Καλά κάνεις... να ξέρεις όμως δεν το βλέπουν όλοι όπως εσύ.

p.s. δεν σου έβαλα εγώ -1
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
άνθρωπος θα γίνεις αν συνειδητοποιήσεις την κατάσταση όχι όταν σπάσεις καρέκλες. όταν θα είσαι τίμιος και θα εκτιμάς το δικαίωμα των άλλων παιδιών στη μάθηση, γιατί δεν μπορούν να πάνε όλοι φροντιστήρια, και όχι δεν θα αλλάξει τίποτα με αυτόν τον τρόπο...
δεν θα διεκδικήσεις τίποτα κλείνοντας το σχολείο. άμα καταφέρεις κάτι, εδώ θα είμαι να μου το πεις. αυτό εδώ ακριβώς το πράγμα είναι η αυταπάτη. κάνεις μια μ@λ@κί@ και νομίζεις ότι έκανες κάτι σπουδαίο ώστε να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου. όπως πάει κάποιος στην εκκλησία, ανάβει το κεράκι του, οπότε ύστερα νιώθει ότι τα έχει καλά με τον εαυτό του ενώ έχει κάνει μόνο μια επιφανειακή κίνηση χωρίς κανένα αποτέλεσμα. τι λες τώρα? εγώ θα ντρεπόμουν να πω ότι το κάνω για να χάσω μάθημα. αντιθέτως θα το έλεγα με υπερηφάνεια. στο σχολείο σου ντρέπεσαι εδώ δεν ντρέπεσαι να σε κράξουμε? άμα θες να υποστηρίξεις κάτι, τουλάχιστον ας είσαι ειλικρινής από την αρχή.
αυτά που δεν υποστηρίζονται φανερά θα έπρεπε να υποστηρίζονται. όταν κάνεις την μαλακία να μπερδεύεις "τυρόπιτες" με σοβαρά αιτήματα, φυσικό είναι να υποτιμήσουν τον αγώνα σου ύστερα. αν θες να κάνεις κάτι κάνε το σοβαρά

δηλαδή για σένα το ότι καταστρέφεις το σχολείο σου σημαίνει αυτονόητα ότι ικανοποιείς αυτά που ζητάς? όχι ικανοποιείς μόνο το εγωιστικό συναίσθημα της οργής, καταστρέφοντας περισσότερο το σχολείο απ ότι ήδη είναι;).
[άμα θες βιβλία κάνε ότι έκαναν κάποια σχολεία σε συνεργασία με τον δήμο και τους καθηγητές τους]

έστω ότι πολεμάς την διαμαντοπούλου. νομίζεις ότι θα χεστεί άμα καταστρέψεις το σχολείο? αφού η ίδια κάνει την μεγαλύτερη ζημιά. την ζημιά αντίθετα την κάνεις σε εσένα, γιατί ύστερα εσύ θα κάθεσαι σε παλιές καρέκλες... να προσανατολίσεις την οργή σου αλλού, όχι στερώντας από κάποιον την δημόσια "δωρεάν" παιδεία, και αναγκάζοντας τον να αρχίσει φροντιστήριο. Να ξέρεις, οι μαθητές είναι έφηβοι, έχουν έντονο το συναίσθημα της οργής και θολό μυαλό. Θέλουν να κάνουν κάτι αλλά το κάνουν λάθος. αυτό ΔΥΣΤΥΧΩΣ ισχύει για πολύ λίγα παιδιά. η πλειονότητα θέλει να κάνει κάτι και τα καταφέρνει. μόνο που αυτό που θέλουν οι τελευταίοι είναι να χάσουν μάθημα και να κάνουν καφρίλες...

Καλά κάνεις... να ξέρεις όμως δεν το βλέπουν όλοι όπως εσύ.

p.s. δεν σου έβαλα εγώ -1

1. δεν εχω -1 :P
2.γιατί συνδεεις την καταληψη με το σπάσιμο καρεκλων και γενικοτερα την καταστροφη? Γιατι εισαι απολυτος επειδη οντως σε μερικα σχολεια γινονται?
3.δεν τους στελνω εγω φροντιστηρια,το συστημα...οπως και μενα...1 λογος που το ''πολεμάω'' ή εστω ειμαι κατα...
4.σου ειπα... ηδη καταφερα...:)
5.εσυ...:D εγω ντρέπομαι και ξέρω οτι θα με αποπαρει οποιοσδηποτε συνομιλιτης μου... και για αυτο το λεω ''κωμικα'' για να αποφυγω την συζητηση...
6.ειμαι ειλικρινής...:/:
7.συμφωνω για αυτο και δεν ψηφιζω παντα υπερ.. γιατι ξέρω οτι κανεις δεν παιρνει την κατάληψη στα σοβαρα επιφανειακά γιατί μέσα του,κατι προσπαθει να αλλάξει...αυτο το κάτι οταν βγει στην επιφάνεια θα αλλάξουν πολλα ;)
8.ποιο σχολείο καταστρεφω? το ανυπαρκτο? σχολειο το λες εσυ αυτο? εστω στο δικο μας υπαρχει μια χ,ψ οργανωση..σε αλλα ακομα 4ωρα κανουν ... κανοντας καθε μερα γυμναστικη ...με δουλευεις τωρα? :hmm:
9.Φοιτητής εισαι..απαντησε μου ειλικρινα... καθ'ολη την διαρκεια της σχολικής χρονιάς δεν έκανες απουσίες για να διαβασεις για τα φροντιστηρια? γιατι η αδέρφη μου που εβγαλε 19.484 πανελληνιες στο τέλος (οπως και οι περισσοτεροι) δεν πατάν καν στο σχολείο...
10.''[άμα θες βιβλία κάνε ότι έκαναν κάποια σχολεία σε συνεργασία με τον δήμο και τους καθηγητές τους]'' αμα θελω? το λες ,λες και ειναι κατι ασήμαντο το να έχω βιβλια... το λες,λες και πρέπει να το κάνω...λες και είναι υποχρεωση μου...
11.δεν γουστάρω τα παιδια μου οταν μου πουν,μπαμπα γιατι δεν έχουμε λεφτα?..και τους πω..γιατι καποιοι μας τα φαγαν,να γυρισουν να μου πουν..''και γιατι δεν εκανες κατι οταν στα τρωγαν? γιατι δεν το άλλαξες?''(οπως ειχα κανει παρομοια ερωτηση στην μαμα μου...)
12.αυτο για την εκκλησια με βρίσκεις απολυτα σύμφωνο...αλλα ο άνθρωπος εχει ανάγκη να τα έχει καλα με τον εαυτό του...και αν αυτο τον ικανοποιει..δεν σου και δεν μου πέφτει λόγο(έχω να παω εκκλησια απο περυσι με το σχολειο..ουτε το πάσχα δεν πηγα...)
13. νομιζω οτι μερικά λεγόμενα μου τα παρεξηγησες...:worry:

υγ*ισως αργήσω να σου απάντησω γιατι έχω διάβασμα και επειδη σημερα και αυριο πνιγομαι στα φροντ. ισως να σου απαντήσω παρασκευή...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
1. δεν εχω -1 :P
έχεις. έχεις και +1 οπότε σύνολο 0 :)
2.γιατί συνδεεις την καταληψη με το σπάσιμο καρεκλων και γενικοτερα την καταστροφη? Γιατι εισαι απολυτος επειδη οντως σε μερικα σχολεια γινονται?
έτσι γίνεται στα περισσότερα σχολεία. υπάρχουν όντως σχολεία που δεν το κάνουν αυτό και μπράβο τους.
3.δεν τους στελνω εγω φροντιστηρια,το συστημα...οπως και μενα...1 λογος που το ''πολεμάω'' ή εστω ειμαι κατα...
έχεις δίκιο φταίει το σύστημα. όμως κάποιοι δεν έχουν να πληρώσουν και αρκούνται στο να μάθουν δύο πράγματα στο σχολείο
4.σου ειπα... ηδη καταφερα...:)
συγχαρητήρια... όμως τα βασικά προβλήματα δεν θα λυθούν έτσι, όσο αφορά την παιδεία. μόνο για την περιέργεια πες μου τι κατάφερατε :)
5.εσυ...:D εγω ντρέπομαι και ξέρω οτι θα με αποπαρει οποιοσδηποτε συνομιλιτης μου... και για αυτο το λεω ''κωμικα'' για να αποφυγω την συζητηση...
κακώς, μάθε να έχεις αυτές τις "άσχημες" επιπτώσεις (π.χ. συζήτηση) στον αγώνα σου. ;)
6.ειμαι ειλικρινής...:/:
το από πάνω ακυρώνει αυτό που λες. γιατί ρε φίλε να το αποφεύγεις? τι φοβάσαι να σε αποπάρει κάποιος? δεν είσαι αρκετά ισχυρός να πεις αυτά που πιστεύεις και για τα οποία αγωνίζεσαι? αυτά δεν στα λέω για να σε κατακρίνω αλλά για να σου δώσω θάρρος. και άμα ο άλλος είναι μαλ@κας στα @@ σου. τότε θα νιώσεις καλά με τον εαυτό σου ;)
7.συμφωνω για αυτο και δεν ψηφιζω παντα υπερ.. γιατι ξέρω οτι κανεις δεν παιρνει την κατάληψη στα σοβαρα επιφανειακά γιατί μέσα του,κατι προσπαθει να αλλάξει...αυτο το κάτι οταν βγει στην επιφάνεια θα αλλάξουν πολλα ;)
ας είναι άμα είναι να αλλάξει στο μέλλον ως άνθρωπος
8.ποιο σχολείο καταστρεφω? το ανυπαρκτο? σχολειο το λες εσυ αυτο? εστω στο δικο μας υπαρχει μια χ,ψ οργανωση..σε αλλα ακομα 4ωρα κανουν ... κανοντας καθε μερα γυμναστικη ...με δουλευεις τωρα? :hmm:
Μην συγχέεις την οργάνωση με την υλική υπόσταση. σαν οργάνωση συμφωνώ ότι το σχολείο είναι μπουρδέλο. δεν χρειάζεται να καταστρέψεις όμως την υλική του υπόσταση. αυτό με το 4ωρο και την γυμναστική δεν καταλαβαίνω που κολλάει. υπάρχουν σοβαρότερα προβλήματα δεν συμφωνείς?
9.Φοιτητής εισαι..απαντησε μου ειλικρινα... καθ'ολη την διαρκεια της σχολικής χρονιάς δεν έκανες απουσίες για να διαβασεις για τα φροντιστηρια? γιατι η αδέρφη μου που εβγαλε 19.484 πανελληνιες στο τέλος (οπως και οι περισσοτεροι) δεν πατάν καν στο σχολείο...
ναι έκανα. φροντιστήριο έκανα μόνο στην τρίτη λυκείου και στην χειμερινή περίοδο. μάλιστα στην τρίτη λυκείου πριν καλά καλά ξεκινήσεις σου λένε οι καθηγητές ότι πρέπει να κάνεις φροντιστήριο, και καλά κάνουν. παραδέχονται έτσι την ανικανότητα του σχολείου να ανταπεξέλθει
10.''[άμα θες βιβλία κάνε ότι έκαναν κάποια σχολεία σε συνεργασία με τον δήμο και τους καθηγητές τους]'' αμα θελω? το λες ,λες και ειναι κατι ασήμαντο το να έχω βιβλια... το λες,λες και πρέπει να το κάνω...λες και είναι υποχρεωση μου...
φυσικά και δεν είναι. όταν όμως αγωνίζεσαι μην μένεις στο παθητικό αλλά φτάσε και στο ενεργητικό μέρος. πάρε πρωτοβουλίες όπως κάνανε και αλλού. κατά τα άλλα είναι απαράδεχτη η κατάσταση με τα βιβλία φέτος... ξεφτιλίστηκε η παιδεία μας.
11.δεν γουστάρω τα παιδια μου οταν μου πουν,μπαμπα γιατι δεν έχουμε λεφτα?..και τους πω..γιατι καποιοι μας τα φαγαν,να γυρισουν να μου πουν..''και γιατι δεν εκανες κατι οταν στα τρωγαν? γιατι δεν το άλλαξες?''(οπως ειχα κανει παρομοια ερωτηση στην μαμα μου...)
έχεις δίκιο σε αυτό. τι να κάνουμε που τόσα χρόνια άπληστοι και ηλίθιοι μας φέραν σε αυτήν την θέση? να γίνουμε και εμείς σαν τα μούτρα τους για να έχουμε επιπλέον εισόδημα?:hmm:
12.αυτο για την εκκλησια με βρίσκεις απολυτα σύμφωνο...αλλα ο άνθρωπος εχει ανάγκη να τα έχει καλα με τον εαυτό του...και αν αυτο τον ικανοποιει..δεν σου και δεν μου πέφτει λόγο(έχω να παω εκκλησια απο περυσι με το σχολειο..ουτε το πάσχα δεν πηγα...)
οπότε όπως λες παραπάνω, στην τελική μια κατάληψη δεν θα σε κάνει να νιώθεις καλύτερα. τα προβλήματα παραμένουν, φαντάζουν άλυτα. μόνο μια εξέγερση θα μπορούσε να τα ανατρέψει...
13. νομιζω οτι μερικά λεγόμενα μου τα παρεξηγησες...:worry:
σόρρυ, δεν έχω σκοπό να σε κατακρίνω στην τελική, απλά να σου πω τις ιδέες μου

υγ*ισως αργήσω να σου απάντησω γιατι έχω διάβασμα και επειδη σημερα και αυριο πνιγομαι στα φροντ. ισως να σου απαντήσω παρασκευή...
μην ανησυχείς. δεν είμαστε εχθροί και ούτε εκφράζουμε αντίθετες γνώμες. εγώ όταν ψήφισα κατά τόνισα ότι, αυτό που κάνουν οι περισσότερες καταλήψεις είναι μαλ@κίες, μειώνοντας την αξία των καταλήψεων όπου οι μαθητές πραγματικά πολεμούν για κάτι συλλογικά, όπου δεν κάνουν κατάληψη για να παίζουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
έχεις. έχεις και +1 οπότε σύνολο 0 :)
έτσι γίνεται στα περισσότερα σχολεία. υπάρχουν όντως σχολεία που δεν το κάνουν αυτό και μπράβο τους.
έχεις δίκιο φταίει το σύστημα. όμως κάποιοι δεν έχουν να πληρώσουν και αρκούνται στο να μάθουν δύο πράγματα στο σχολείο
συγχαρητήρια... όμως τα βασικά προβλήματα δεν θα λυθούν έτσι, όσο αφορά την παιδεία. μόνο για την περιέργεια πες μου τι κατάφερατε :)
κακώς, μάθε να έχεις αυτές τις "άσχημες" επιπτώσεις (π.χ. συζήτηση) στον αγώνα σου. ;)
το από πάνω ακυρώνει αυτό που λες. γιατί ρε φίλε να το αποφεύγεις? τι φοβάσαι να σε αποπάρει κάποιος? δεν είσαι αρκετά ισχυρός να πεις αυτά που πιστεύεις και για τα οποία αγωνίζεσαι? αυτά δεν στα λέω για να σε κατακρίνω αλλά για να σου δώσω θάρρος. και άμα ο άλλος είναι μαλ@κας στα @@ σου. τότε θα νιώσεις καλά με τον εαυτό σου ;)
ας είναι άμα είναι να αλλάξει στο μέλλον ως άνθρωπος
Μην συγχέεις την οργάνωση με την υλική υπόσταση. σαν οργάνωση συμφωνώ ότι το σχολείο είναι μπουρδέλο. δεν χρειάζεται να καταστρέψεις όμως την υλική του υπόσταση. αυτό με το 4ωρο και την γυμναστική δεν καταλαβαίνω που κολλάει. υπάρχουν σοβαρότερα προβλήματα δεν συμφωνείς?
ναι έκανα. φροντιστήριο έκανα μόνο στην τρίτη λυκείου και στην χειμερινή περίοδο. μάλιστα στην τρίτη λυκείου πριν καλά καλά ξεκινήσεις σου λένε οι καθηγητές ότι πρέπει να κάνεις φροντιστήριο, και καλά κάνουν. παραδέχονται έτσι την ανικανότητα του σχολείου να ανταπεξέλθει
φυσικά και δεν είναι. όταν όμως αγωνίζεσαι μην μένεις στο παθητικό αλλά φτάσε και στο ενεργητικό μέρος. πάρε πρωτοβουλίες όπως κάνανε και αλλού. κατά τα άλλα είναι απαράδεχτη η κατάσταση με τα βιβλία φέτος... ξεφτιλίστηκε η παιδεία μας.
έχεις δίκιο σε αυτό. τι να κάνουμε που τόσα χρόνια άπληστοι και ηλίθιοι μας φέραν σε αυτήν την θέση? να γίνουμε και εμείς σαν τα μούτρα τους για να έχουμε επιπλέον εισόδημα?:hmm:
οπότε όπως λες παραπάνω, στην τελική μια κατάληψη δεν θα σε κάνει να νιώθεις καλύτερα. τα προβλήματα παραμένουν, φαντάζουν άλυτα. μόνο μια εξέγερση θα μπορούσε να τα ανατρέψει...
σόρρυ, δεν έχω σκοπό να σε κατακρίνω στην τελική, απλά να σου πω τις ιδέες μου

μην ανησυχείς. δεν είμαστε εχθροί και ούτε εκφράζουμε αντίθετες γνώμες. εγώ όταν ψήφισα κατά τόνισα ότι, αυτό που κάνουν οι περισσότερες καταλήψεις είναι μαλ@κίες, μειώνοντας την αξία των καταλήψεων όπου οι μαθητές πραγματικά πολεμούν για κάτι συλλογικά, όπου δεν κάνουν κατάληψη για να παίζουν.
λοιπον,επειδη δεν εχω χρονο..απανταω σε μερικα γρηγορα και μετα ληγω την συζητηση...1.καταφεραμε να μεινει ενα παιδι σχολειο που θα του διναν αποβολη χωρις λογο (η πραγματικος λογος,οτι ηταν ''ζωηρος'' και δεν τον πηγαιναν οι καθηγητες) και οσο λάθος και αν σου ακουγεται το να κλεινεις το σχολειο για ενα παιδι...δεν ειναι...γιατι το παιδι θα εφευγε αδικα...(στο γυμνασιο αυτο :P) 2ον μια έξεγερση θέλει ας το πουμε ''προθερμανση''...3ον "Μην συγχέεις την οργάνωση με την υλική υπόσταση. σαν οργάνωση συμφωνώ ότι το σχολείο είναι μπουρδέλο. δεν χρειάζεται να καταστρέψεις όμως την υλική του υπόσταση. αυτό με το 4ωρο και την γυμναστική δεν καταλαβαίνω που κολλάει. υπάρχουν σοβαρότερα προβλήματα δεν συμφωνείς?" συμφνωνω και κολλαει στο οτι δεν μαθαινει καποιος στο δημοοσιο σχολειο οταν κανει μετα απο 3 εβδομαδες 4 ωρες μαθημα και η μια γυμναστικη...4ον ευχαριστω για τις συμβουλες σου και ποσο μάλλον για την συζητηση..συγγνωμη που μιλαω τοσο αποτομα αλλα βιαζομαι...:/: καλη συνεχεια...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

dannaros

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο daniel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 1,391 μηνύματα.
1.καταφεραμε να μεινει ενα παιδι σχολειο 2ον μια έξεγερση θέλει ας το πουμε ''προθερμανση''...3ον και κολλαει στο οτι δεν μαθαινει καποιος στο δημοοσιο σχολειο οταν κανει μετα απο 3 εβδομαδες 4 ωρες μαθημα και η μια γυμναστικη...4ον ευχαριστω για τις συμβουλες σου και ποσο μάλλον για την συζητηση..συγγνωμη που μιλαω τοσο αποτομα αλλα βιαζομαι...:/: καλη συνεχεια...:P
1. καλά αυτό δεν έχει σχέση με τα προβλήματα μας σήμερα, αλλά μπράβο σας. 2. γιατί δεν κάνετε αυτήν την προθέρμανση με πορείες στην βουλή? 3. οκ στην αρχή έτσι είναι. εγώ θα χαιρόμουν την γυμναστική:P 4. επίσης ;) [γράφω με το πληκτρολόγιο οθόνης]...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΠρασινηΕλ

Νεοφερμένος

Η ΠρασινηΕλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 27 μηνύματα.
εξαρτάται πάντα από τα αιτήματα..!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Το σχολείο είναι μια μικρή κοινωνία.
Έτσι θα έπρεπε να είναι μάλλον, στην Ελλάδα είναι μια απλή μινιατούρα της Ελληνικής πραγματικότητας.

Στα δεκαπενταμελή βγαίνουν οι πιο γνωστοί, κανένας δεν ψηφίζει τους ιδεολόγους, μόνο τους δικούς του γνωστούς, με αποτέλεσμα κάθε προσπάθεια για αλλαγή που γίνεται μέσα από τα δεκαπενταμελή να καταλήγει σε ανορθόγραφα αιτήματα γραμμένα σε διαφημιστικό χαρτάκι trident (true story).
Ψηφίζονται αυτοί που "δεν κωλώνουν μπροστά σε καθηγητές" και κάθε βράδυ πάνε στο γνωστό μπαράκι της περιοχής.

Καλύτερα κατά τη γνώμη μου οι συνειδητοποιημένοι μαθητές να δρούνε μόνοι τους, χωρίς να δίνουν δικαίωμα στα τούβλα να πούνε τη γνώμη τους, κάνοντας κατάληψη, χωρίς συναίνεση δεκαπενταμελούς και τέτοια, όταν υπάρχει τουλάχιστον σοβαρός λόγος.

Σε περίπτωση που τα πρόβατα βέβαια κάνουν κατάληψη για να χάσουν μάθημα, προφανώς και είμαι κατά.


Οι μαθητές είναι υπερβολικά ανώριμοι για να καταλάβουν πότε πρέπει να γίνει η κατάληψη και πότε όχι, πόσο μάλλον το γιατί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Το σχολείο είναι μια μικρή κοινωνία.
Έτσι θα έπρεπε να είναι μάλλον, στην Ελλάδα είναι μια απλή μινιατούρα της Ελληνικής πραγματικότητας.

Στα δεκαπενταμελή βγαίνουν οι πιο γνωστοί, κανένας δεν ψηφίζει τους ιδεολόγους, μόνο τους δικούς του γνωστούς, με αποτέλεσμα κάθε προσπάθεια για αλλαγή που γίνεται μέσα από τα δεκαπενταμελή να καταλήγει σε ανορθόγραφα αιτήματα γραμμένα σε διαφημιστικό χαρτάκι trident (true story).
Ψηφίζονται αυτοί που "δεν κωλώνουν μπροστά σε καθηγητές" και κάθε βράδυ πάνε στο γνωστό μπαράκι της περιοχής.

Καλύτερα κατά τη γνώμη μου οι συνειδητοποιημένοι μαθητές να δρούνε μόνοι τους, χωρίς να δίνουν δικαίωμα στα τούβλα να πούνε τη γνώμη τους, κάνοντας κατάληψη, χωρίς συναίνεση δεκαπενταμελούς και τέτοια, όταν υπάρχει τουλάχιστον σοβαρός λόγος.

Σε περίπτωση που τα πρόβατα βέβαια κάνουν κατάληψη για να χάσουν μάθημα, προφανώς και είμαι κατά.


Οι μαθητές είναι υπερβολικά ανώριμοι για να καταλάβουν πότε πρέπει να γίνει η κατάληψη και πότε όχι, πόσο μάλλον το γιατί.
Σωστος ο φιλος:hmm:Αλλα δεν εισαι υπερ με την σωστη ιδεολογια της καταληψης; Aν μπορουσε να γινει μια σωστη καταληψη τι θα ησουν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

kiriazispao4ever

Δραστήριο μέλος

Ο kiriazispao4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 526 μηνύματα.
Το σχολείο είναι μια μικρή κοινωνία.
Έτσι θα έπρεπε να είναι μάλλον, στην Ελλάδα είναι μια απλή μινιατούρα της Ελληνικής πραγματικότητας.

Στα δεκαπενταμελή βγαίνουν οι πιο γνωστοί, κανένας δεν ψηφίζει τους ιδεολόγους, μόνο τους δικούς του γνωστούς, με αποτέλεσμα κάθε προσπάθεια για αλλαγή που γίνεται μέσα από τα δεκαπενταμελή να καταλήγει σε ανορθόγραφα αιτήματα γραμμένα σε διαφημιστικό χαρτάκι trident (true story).
Ψηφίζονται αυτοί που "δεν κωλώνουν μπροστά σε καθηγητές" και κάθε βράδυ πάνε στο γνωστό μπαράκι της περιοχής.

Καλύτερα κατά τη γνώμη μου οι συνειδητοποιημένοι μαθητές να δρούνε μόνοι τους, χωρίς να δίνουν δικαίωμα στα τούβλα να πούνε τη γνώμη τους, κάνοντας κατάληψη, χωρίς συναίνεση δεκαπενταμελούς και τέτοια, όταν υπάρχει τουλάχιστον σοβαρός λόγος.

Σε περίπτωση που τα πρόβατα βέβαια κάνουν κατάληψη για να χάσουν μάθημα, προφανώς και είμαι κατά.


Οι μαθητές είναι υπερβολικά ανώριμοι για να καταλάβουν πότε πρέπει να γίνει η κατάληψη και πότε όχι, πόσο μάλλον το γιατί.

αν εισαι ανωριμος η οχι..ειναι εντελως υποκειμενικο... και κατα 2ον...δεν νομιζω να ναι ανωριμος ενας μαθητης 16-17-18χρονων..οταν στα 18 του..αναγκαστικα οφείλει να εχει ωριμη σκεψη και να παρει ισως την πιο κρισιμη αποφαση της ζωης του...μια αποφαση που θα καθορισει ολη του την ζωη... και στην τελικη η ωριμοτητα δεν εχει σχεση με τα ιδανικα... οσο για τα προβατα...σκεψου λιγο καλυτερα ποιος ειναι... ο καταληψιας(εστω και χωρις λογο,που πιστευω οτι ολοι εχουν λογο για καταληψη...)η ο αλλος που καθεται και μασαει οτι του δινουν? με την προφαση οτι δεν εχει αποψη...για σκεψου το λιγο καλυτερα....οσο για τα αλλα μαζι σου man...σε αυτα τα 2 ηθελα να εκφρασω την αντιθεση μου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top