[Μαθητές] Είστε υπέρ ή κατά των καταλήψεων;

Είστε υπέρ ή κατά των καταλήψεων;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 297)
  • Υπέρ

    Ψήφοι: 114 38.4%
  • Κατά

    Ψήφοι: 180 60.6%
  • Δεν έχω άποψη

    Ψήφοι: 3 1.0%

ultraviolence

Τιμώμενο Μέλος

Ο ultraviolence αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Χημείας ΑΠΘ και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 13,799 μηνύματα.
Όταν υπαρχουν αιτια που να ισχυουν και να ειναι σοβαρα τοτε ναι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
Αν συντρέχουν σοβαροί λόγοι και οι πιο ήπιες προσεγγίσεις έχουν αποτύχει, τότε είμαι υπέρ της κατάληψης. Δεν γίνεται να κάνεις κατάληψη για να χάσεις μάθημα ή για να αλλάξουν το σχήμα της τυρόπιτας στα κυλικεία. Επίσης, αν πεις ότι είσαι υπέρ της κατάληψης και γίνει κατάληψη, τότε είσαι ηθικά υποχρεωμένος να παραμείνεις στο κτίριο μέχρι να τελειώσει η κατάληψη (ή τουλάχιστον σε βάρδιες όπως το έκανα εγώ :D), όχι σαν κάτι εξυπνάκηδες στο Γυμνάσιο μου που ψήφιζαν "υπέρ" και μετά πήγαιναν σπίτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Κινητοποιήσεις ξεκίνησαν τη Δευτέρα μαθητές γυμνασίων και λυκείων της Δυτικής Ελλάδας, με καταλήψεις σχολικών κτιρίων και πορείες διαμαρτυρίας. Οι μαθητές διαμαρτύρονται, μεταξύ άλλων, για τις αλλαγές στην εκπαίδευση, τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, τη λειτουργία της Τράπεζας Θεμάτων κ.ά.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης κ. Γιώργος Παναγιωτόπουλος, από το πρωί βρίσκονται υπό κατάληψη 100 γυμνάσια και λύκεια σε Αχαΐα, Ηλεία και Αιτωλοακαρνανία, δηλαδή, όπως εξήγησε, το 30% των σχολείων της Δυτικής Ελλάδας.

Σήμερα, στην Πάτρα, μαθητές πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Γεωργίου και στη συνέχεια έκαναν πορεία μέχρι την έδρα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.

Στο θέμα αναφέρθηκε και ο υπουργός Παιδείας κ. Ανδρέας Λοβέρδος στο περιθώριο απάντησής του σε επίκαιρη ερώτηση στην Βουλή, επισημοποιώντας ουσιαστικά την αντιμετώπιση του προβλήματος των καταλήψεων με την αναπλήρωση των χαμένων ωρών:

«Σήμερα το πρωί άρχισε ένα κύμα καταλήψεων στα σχολεία. Ενημερώθηκα ότι ο αριθμός δεν είναι μικρός. Επίσης με ενημέρωσαν ότι αυτό συμβαίνει κάθε χρόνο τέτοια εποχή ενόψει του οροσήμου του Πολυτεχνείου. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τις κινητοποιήσεις. Όμως, υπάρχει ένα άλλο θέμα που έχει να κάνει με τα αναλυτικό διδακτικό πρόγραμμα μέσα στο έτος. Είναι μισός μήνας διδακτικού έτους μέχρι το Πολυτεχνείο. Αν η κατάληψη επεκταθεί τι γίνεται; Η ύλη πού θα πάει; Υπάρχει νόμος που προβλέπει τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.

Σε μία δύσκολη χρονιά ξεκινάει μία σειρά κινητοποιήσεων που έρχεται σε αντίθεση με αυτό που πρέπει να πάρουν οι μαθητές από το σχολείο, αυτό που πρέπει να διδάξουν οι καθηγητές. Μου είπαν για περίπου 500 σχολεία. Αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα και το γεγονός ότι επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο δεν με ενδιαφέρει. Πρέπει να αναλογιστούμε τι πρόβλημα δημιουργείται στα παιδιά και τη μαθητική κοινότητα. Υπάρχει προεδρικό διάταγμα που ρυθμίζει τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις».

ΠΗΓΗ

Στην Λαμία έγινε αστυνομική επιχείρηση σε σχολείο οπου συνελήφθησαν 9 άτομα και αφου οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Ανηλίκων που τους άσκησε ποινική δίωξη για διατάραξη οικιακής ειρήνης αφέθηκαν ελεύθεροι και θα παραπεμφθούν για να δικαστούν στα αρμόδιο ποινικο δικαστήριο (μονομελές)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Κινητοποιήσεις ξεκίνησαν τη Δευτέρα μαθητές γυμνασίων και λυκείων της Δυτικής Ελλάδας, με καταλήψεις σχολικών κτιρίων και πορείες διαμαρτυρίας. Οι μαθητές διαμαρτύρονται, μεταξύ άλλων, για τις αλλαγές στην εκπαίδευση, τον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, τη λειτουργία της Τράπεζας Θεμάτων κ.ά.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης κ. Γιώργος Παναγιωτόπουλος, από το πρωί βρίσκονται υπό κατάληψη 100 γυμνάσια και λύκεια σε Αχαΐα, Ηλεία και Αιτωλοακαρνανία, δηλαδή, όπως εξήγησε, το 30% των σχολείων της Δυτικής Ελλάδας.

Σήμερα, στην Πάτρα, μαθητές πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Γεωργίου και στη συνέχεια έκαναν πορεία μέχρι την έδρα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.

Στο θέμα αναφέρθηκε και ο υπουργός Παιδείας κ. Ανδρέας Λοβέρδος στο περιθώριο απάντησής του σε επίκαιρη ερώτηση στην Βουλή, επισημοποιώντας ουσιαστικά την αντιμετώπιση του προβλήματος των καταλήψεων με την αναπλήρωση των χαμένων ωρών:

«Σήμερα το πρωί άρχισε ένα κύμα καταλήψεων στα σχολεία. Ενημερώθηκα ότι ο αριθμός δεν είναι μικρός. Επίσης με ενημέρωσαν ότι αυτό συμβαίνει κάθε χρόνο τέτοια εποχή ενόψει του οροσήμου του Πολυτεχνείου. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τις κινητοποιήσεις. Όμως, υπάρχει ένα άλλο θέμα που έχει να κάνει με τα αναλυτικό διδακτικό πρόγραμμα μέσα στο έτος. Είναι μισός μήνας διδακτικού έτους μέχρι το Πολυτεχνείο. Αν η κατάληψη επεκταθεί τι γίνεται; Η ύλη πού θα πάει; Υπάρχει νόμος που προβλέπει τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.

Σε μία δύσκολη χρονιά ξεκινάει μία σειρά κινητοποιήσεων που έρχεται σε αντίθεση με αυτό που πρέπει να πάρουν οι μαθητές από το σχολείο, αυτό που πρέπει να διδάξουν οι καθηγητές. Μου είπαν για περίπου 500 σχολεία. Αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα και το γεγονός ότι επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο δεν με ενδιαφέρει. Πρέπει να αναλογιστούμε τι πρόβλημα δημιουργείται στα παιδιά και τη μαθητική κοινότητα. Υπάρχει προεδρικό διάταγμα που ρυθμίζει τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις».

ΠΗΓΗ
Στην Λαμία έγινε αστυνομική επιχείρηση σε σχολείο οπου συνελήφθησαν 9 άτομα και αφου οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Ανηλίκων που τους άσκησε ποινική δίωξη για διατάραξη οικιακής ειρήνης αφέθηκαν ελεύθεροι και θα παραπεμφθούν για να δικαστούν στα αρμόδιο ποινικο δικαστήριο (μονομελές)
Όχι να μαστε αντικειμενικοι.
Καταλήψεις για το νεο λύκειο έγιναν σε όλη την Ελλάδα.
Εμείς (στην κωμόπολη που μένω δηλαδή) κάναμε πορεία από το λύκειο γυμνάσιο (στον ίδο χώρο είμαστε) μέχρι την Δημαρχία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Στην Λαμία έγινε αστυνομική επιχείρηση σε σχολείο οπου συνελήφθησαν 9 άτομα και αφου οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Ανηλίκων που τους άσκησε ποινική δίωξη για διατάραξη οικιακής ειρήνης αφέθηκαν ελεύθεροι και θα παραπεμφθούν για να δικαστούν στα αρμόδιο ποινικο δικαστήριο (μονομελές)

Και πέρσυ δεν είχε γίνει παρόμοιο περιστατικό στη Λαμία? Ένας μαθητής, μάλιστα, καταδικάστηκε σε 2μήνη φυλάκιση με 3ετή αναστολή. Επειδή μου ακούγεται κάπως κουλό να έγινε δεύτερη χρονιά σερί τέτοιο περιστατικό στη Λαμία (και να μην συνέβη πουθένα αλλού στην Ελλάδα), μήπως πρόκειται για αναδημοσίευση της περσινής είδησης?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Λογικα παραπληροφοριση ειναι αυτο.
Το κανουν μαλλον για να φοβησουν τους μαθητες και να σταματησουν οι καταληψεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Στην προηγούμενη περίπτωση ήταν 8 συλλήψεις απο τους οποίους μονο οι 5 ήταν μαθητές.Τώρα εδώ μιλάμε για 9 συλλήψεις απο τους οποίους οι 7 ήταν μαθητές και 2 εξωσχολικοί (οι γονεις των παιδιών μιας και τα 2 παιδια ήταν ανήλικα).Δεν είναι η μοναδική καταγγελία καθώς έχει υπάρξει και αναφορά για βιαιοπραγία σε βάρος μαθητή για τον οποίο υπήρχαν υποψίες οτι είχε διαρρήξη την πόρτα του σχολείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
1) Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Ο μοναδικός λόγος για τον οποίο γίνονται οι μαθητικές καταλήψεις είναι για να μη γίνει μάθημα.
2) Είναι αστείο το ότι οι "μαθητές" που οργανώνουν τις καταλήψεις και πρωτοστατούν σ΄αυτές διεκδικώντας ...καλύτερη παιδεία, είναι αυτοί που ποτέ δεν ανοίγουν βιβλίο και περνάνε τις τάξεις χαριστικά.
3) Βρίσκω γελοίο το να λέει η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ ότι "Ο αγώνας των μαθητών είναι αγώνας όλης της κοινωνίας απέναντι στην τρομοκρατία και την κρατική καταστολή".
4) Όλοι γνωρίζουμε τη λεκτική ή και τη σωματική βία που υφίστανται όσοι μαθητές διστάζουν να συμμετέχουν στην "κατάληψη".
5) Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που να αμφιβάλει ότι στις καταλήψεις γίνονται καταστροφές και από μαθητές και από εξωσχολικούς.
6) Με το νέο νόμο οι χαμένες από τις καταλήψεις μέρες θα αναπληρωθούν στις διακοπές του Πάσχα.
7) Ας φανταστούμε τις συνέπειες που θα είχαν οι μαθητές ενός ευρωπαϊκού κράτους αν αποτολμούσαν να κάνουν "κατάληψη" στο σχολείο τους.
8.) Και του χρόνου...

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Δια δε σ κανω πλακα εδω ο λυκειαρχης μας ειπε σας αφηνω να κανεται 2 ωρες πορειες με αδεια και χωρις απουσιες.
Παντως για αυτο που λες για την ωρα μαθηματος εχεις δικαιο και στο 2 εχεις δικαιο.
Να τονισω εμεις σαν γ λυκειου θελαμε να συμπαραστασουμε στο γυμνασιο και οντως συμπαρασταθηκαμε που απο οτι καταλαβα σε αυτους που τους αγγιζε δε τους εννοιαζε καν ηταν στις καφετεριες.
Ωστοσο αυτο για την βια και παλι εχεις δικαιο την εχω δεχτει κ εγω την λεκτικη στο γυμνασιο οταν σε μια καταληψη ψηφισα οχι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
1) Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Ο μοναδικός λόγος για τον οποίο γίνονται οι μαθητικές καταλήψεις είναι για να μη γίνει μάθημα.
2) Είναι αστείο το ότι οι "μαθητές" που οργανώνουν τις καταλήψεις και πρωτοστατούν σ΄αυτές διεκδικώντας ...καλύτερη παιδεία, είναι αυτοί που ποτέ δεν ανοίγουν βιβλίο και περνάνε τις τάξεις χαριστικά.
3) Βρίσκω γελοίο το να λέει η νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ ότι "Ο αγώνας των μαθητών είναι αγώνας όλης της κοινωνίας απέναντι στην τρομοκρατία και την κρατική καταστολή".
4) Όλοι γνωρίζουμε τη λεκτική ή και τη σωματική βία που υφίστανται όσοι μαθητές διστάζουν να συμμετέχουν στην "κατάληψη".
5) Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που να αμφιβάλει ότι στις καταλήψεις γίνονται καταστροφές και από μαθητές και από εξωσχολικούς.
6) Με το νέο νόμο οι χαμένες από τις καταλήψεις μέρες θα αναπληρωθούν στις διακοπές του Πάσχα.
7) Ας φανταστούμε τις συνέπειες που θα είχαν οι μαθητές ενός ευρωπαϊκού κράτους αν αποτολμούσαν να κάνουν "κατάληψη" στο σχολείο τους.
8.) Και του χρόνου...


Το γελοίο είναι ότι μόλις συνειδητοποίησαν ότι όλες οι χαμένες ώρες θα αναπληρωθούν σε γιορτές και αργίες σταμάτησαν την κατάληψη και μπήκαν για μάθημα την ίδια μέρα. Γνωρίζω τουλάχιστον 5 σχολεία στα οποία έγινε αυτό και είμαι σίγουρος πως υπάρχουν και πολλα αλλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Υπάρχει δικαιολογημενη οργη στην μαθητική κοινότητα για το νεο σύστημα ασχέτως εαν οι περισσότερες απο τις καταλήψεις γίνονται για να μην γίνει μάθημα.Ο λοβέρδος φυσικά αντι να κάνει διορθώσεις στο νομοσχέδιο αποφασίζει να ξύσει τα @@ και να ζητήσει απο την εισαγγελία και την αστυνομία να συλλάβουν τους μαθητές (8 καταδικες 10 συλλήψεις και 4 προσαγωγές).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Ναι αυτό με το "τι γίνεται στην Ευρώπη όμως έχει καταντήσει πολύ αηδία... και οι περισσότεροι που το λέτε δεν έχετε καν κάποιο παράδειγμα στο μυαλό σας απλά βολεύει να το πλασάρουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xristaras9

Διάσημο μέλος

Ο xristaras9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,554 μηνύματα.
Για όσους λένε τι θα γινόταν αν κάναν καταλήψεις σε σχολεία άλλων ευρωπαικών κρατών εχω μια ερώτηση.Ξέρετε πολλά κράτη που να έχουν το ίδιο εκπαιδευτικό σύστημα με αυτό της Ελλάδας.Μονο και μόνο η τράπεζα θεμάτων κόστισε 1.500.000 ευρώ συν του οτι στο υπουργείο θα έπρεπε να υπάρχει ενα πλάνο με το πως θα διενεργηθούν οι πανελλήνιες του χρόνου για πρώτη φορά με το νεο σύστημα έτσι ώστε οι 80.000 μαθητές που δίνουν του χρόνου πανελλήνιες να μην πάρουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Ναι αυτό με το "τι γίνεται στην Ευρώπη όμως έχει καταντήσει πολύ αηδία... και οι περισσότεροι που το λέτε δεν έχετε καν κάποιο παράδειγμα στο μυαλό σας απλά βολεύει να το πλασάρουμε.

Όταν τα άλλα κράτη κάνουν κάτι καλύτερα από το δικό μας, καλό είναι να κοιτάμε αν μπορούμε να κάνουμε το ίδιο. Οι παθογένειες του εκπαιδευτικού συστήματος δε δικαιολογούν σε καμία περίπτωση τις ανούσιες καταλήψεις που γίνονται αποκλειστικά και μόνο για χαβαλέ και για να χαθεί μάθημα. Όλοι έχουμε περάσει από τη δευτεροβάθμια και το γνωρίζουμε, ας το παραδεχτούμε, δεν έχει αλλάξει ποτέ καμία ρύθμιση στην εκπαίδευση λόγω καταλήψεων και δεν αυτό δεν πείραξε ποτέ κανέναν καταληψία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Όταν τα άλλα κράτη κάνουν κάτι καλύτερα από το δικό μας, καλό είναι να κοιτάμε αν μπορούμε να κάνουμε το ίδιο. Οι παθογένειες του εκπαιδευτικού συστήματος δε δικαιολογούν σε καμία περίπτωση τις ανούσιες καταλήψεις που γίνονται αποκλειστικά και μόνο για χαβαλέ και για να χαθεί μάθημα. Όλοι έχουμε περάσει από τη δευτεροβάθμια και το γνωρίζουμε, ας το παραδεχτούμε, δεν έχει αλλάξει ποτέ καμία ρύθμιση στην εκπαίδευση λόγω καταλήψεων και δεν αυτό δεν πείραξε ποτέ κανέναν καταληψία.

Σου απαντάει εν μέρει ο από πάνω. Αν θες να συγκρίνεις με κάτι άλλο τότε συγκρίνεις τη συνολική εικόνα κι όχι ό,τι σε συμφέρει. Αλλά ξανά λέω κάτι μου λέει πως πολλές φορές η "Ευρώπη" ( γενικά κι αόριστα ) αναφέρεται χωρίς να ξέρουμε στην πράξη για τι μιλάμε. Γιατί εκτός των άλλων υποθέτω αν κάποιος μπορούσε να κάνει σωστή σύγκριση της κατάστασης εδώ με τη Γαλλία πχ κάτι μου λέει πως θα έκρινε αρκούνως σοφό να μη κάτσει να την κάνει.

"Οι παθογένειες του εκπαιδευτικού συστήματος δε δικαιολογούν..."
Καλά άσε το ποιος δικαιολογεί τι. Αν δεν υπήρχαν αυτές οι παθογένειες θα είχαμε καταλήψεις; Έτσι μια ειλικρινή απορία.
Εγώ σου λέω πως ναι, γίνεται για να χάσουν μάθημα, Γιατί οι μαθητές θέλουν να χάσουν μάθημα; Είναι λογικό αυτό;
Αν ναι μάλλον καλώς κάνουν καταλήψεις. Αν όχι σημαίνει πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Ενδιαφέρει την πολιτεία να το λύσει; Μάλλον πιο πολύ την ενδιαφέρει να μην έχει πολλά πολλά. Άρα πού το βρίσκετε το παράλογο; Το εκπαιδευτικό σύστημα ζέχνει, η πολιτεία αδιαφορεί, και σαν συνέπεια αυτού οι μαθητές αντιδρούν.

Οι μαθητές είναι ο καθρέφτης του σχολείου. Αν το ίδιο το σχολείο πάσχει, τότε τι παραπάνω μπορείς να περιμένεις από τα παιδιά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Σου απαντάει εν μέρει ο από πάνω. Αν θες να συγκρίνεις με κάτι άλλο τότε συγκρίνεις τη συνολική εικόνα κι όχι ό,τι σε συμφέρει. Αλλά ξανά λέω κάτι μου λέει πως πολλές φορές η "Ευρώπη" ( γενικά κι αόριστα ) αναφέρεται χωρίς να ξέρουμε στην πράξη για τι μιλάμε. Γιατί εκτός των άλλων υποθέτω αν κάποιος μπορούσε να κάνει σωστή σύγκριση της κατάστασης εδώ με τη Γαλλία πχ κάτι μου λέει πως θα έκρινε αρκούνως σοφό να μη κάτσει να την κάνει.

"Οι παθογένειες του εκπαιδευτικού συστήματος δε δικαιολογούν..."
Καλά άσε το ποιος δικαιολογεί τι. Αν δεν υπήρχαν αυτές οι παθογένειες θα είχαμε καταλήψεις; Έτσι μια ειλικρινή απορία.
Εγώ σου λέω πως ναι, γίνεται για να χάσουν μάθημα, Γιατί οι μαθητές θέλουν να χάσουν μάθημα; Είναι λογικό αυτό;
Αν ναι μάλλον καλώς κάνουν καταλήψεις. Αν όχι σημαίνει πως υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Ενδιαφέρει την πολιτεία να το λύσει; Μάλλον πιο πολύ την ενδιαφέρει να μην έχει πολλά πολλά. Άρα πού το βρίσκετε το παράλογο; Το εκπαιδευτικό σύστημα ζέχνει, η πολιτεία αδιαφορεί, και σαν συνέπεια αυτού οι μαθητές αντιδρούν.

Οι μαθητές είναι ο καθρέφτης του σχολείου. Αν το ίδιο το σχολείο πάσχει, τότε τι παραπάνω μπορείς να περιμένεις από τα παιδιά;

Θέτεις προβληματισμούς που δε μπορούν να απαντηθούν με "ναι" ή "όχι" (αν είναι λογικό οι μαθητές να θέλουν να χάσουν μάθημα και γιατί). Πάντως μην ξεχνάς ότι υπάρχει και ο παράγοντας της νοοτροπίας σε κάθε λαό. Σίγουρα οι συνθήκες και η οργάνωση της πολιτείας παίζουν σημαντικό ρόλο, όμως βλέπουμε πως ο σύγχρονος Έλληνας, από μικρή ηλικία, έχει τάση στη λούφα και στον τσαμπουκά. Αυτό δε συμβαίνει επειδή δεν του δίνονται κίνητρα για να τα αποφύγει, αυτό συμβαίνει επειδή δεν επιβάλλονται συνέπειες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Όχι δε θα κάτσω να το ρίξω στη νοοτροπία. Δεν πιστεύω σε κανενός είδους κάρμα μεταξύ των λαών όπου ο καθένας ενεργεί διαφορετικά βάσει φυσικών χαρακτηριστικών ξέρω γω. Και οι συνήθειες/αντιλήψεις κάπως διαμορφώνονται. Πώς; Βάσει ήδη υπάρχουσων δομών.
Οι μεγάλες αλλαγές γίνονται πάντα από τους λίγους. Αυτούς οι οποίοι τυπικά έχουν ένα επίπεδο παραπάνω μόρφωσης, ένα όραμα να καθοδηγήσουν μια κοινωνία, και την εξουσία να το κάνουν. Όταν λοιπόν έχω απέναντί μου μια κυβέρνηση και συγκεκριμένα ένα υπουργείο που αδιαφορεί για τα πάντα και το μόνο που το ενδιαφέρει είναι η καταστολή για το θεαθήναι, τότε δε μπορώ να πάω να τα ρίξω στη νοοτροπία του Έλληνα.

Επίσης το να κάτσεις να το δεις έτσι δεν λύνει κανένα πρόβλημα. Αν δε γίνονται καταλήψεις δε σημαίνει πως θα καλυτερέψει το σχολείο. Το να πάρεις μέτρα για βελτίωση του εκπαιδευτκού συστήματος όμως ( και εδώ μπορεί να γίνει αρκετά χειροπιαστό δε μιλάς με γενικούρες ) μπορεί να καταλήξει σε μείωση των καταλήψεων.

Δε μπορώ να δεχτώ πως οι άνθρωποι σε ορισμένες περιπτώσεις ενεργούν όπως ενεργούν γιατί δεν υπάρχουν αρκετά αυστηρά μέτρα. Δηλαδή μου λες πως σε άλλες χώρες αυτά δεν γίνονται επειδή τα μέτρα είναι πολύ αυστηρά; Οι άνθρωποι δεν ακολουθούν κανένα κώδικα ηθικής, δεν ενεργούν βάσει λογικής; τι είναι σκυλιά που αν τα αφήσεις άλυτα γαμάνε τα πάντα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Όχι δε θα κάτσω να το ρίξω στη νοοτροπία. Δεν πιστεύω σε κανενός είδους κάρμα μεταξύ των λαών όπου ο καθένας ενεργεί διαφορετικά βάσει φυσικών χαρακτηριστικών ξέρω γω. Και οι συνήθειες/αντιλήψεις κάπως διαμορφώνονται. Πώς; Βάσει ήδη υπάρχουσων δομών.

Σαφώς δε μιλάμε για φυσικά χαρακτηριστικά. Μίλησα για μη επιβολή επιπτώσεων σε καθημερινές συμπεριφορές εκτός των πλαισίων του νόμου, γι'αυτό και η υπάρχουσα νοοτροπία κατ'εμέ.

Δε μπορώ να δεχτώ πως οι άνθρωποι σε ορισμένες περιπτώσεις ενεργούν όπως ενεργούν γιατί δεν υπάρχουν αρκετά αυστηρά μέτρα. Δηλαδή μου λες πως σε άλλες χώρες αυτά δεν γίνονται επειδή τα μέτρα είναι πολύ αυστηρά; Οι άνθρωποι δεν ακολουθούν κανένα κώδικα ηθικής, δεν ενεργούν βάσει λογικής; τι είναι σκυλιά που αν τα αφήσεις άλυτα γαμάνε τα πάντα;

Αφού διαμορφωθεί ένα διαφορετικό είδος ηθικής και νοοτροπίας, ίσως τα αυστηρά μέτρα να μην είναι όσο απαραίτητα ήταν στη δημιουργία τους. Ωστόσο, για να διαμορφωθούν αυτά τα χαρακτηριστικά, θεωρώ απαραίτητη την άμεση και αυστηρή επιβολή της τάξης.

Για τα υπόλοιπα που λες, ότι η βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος μπορεί να μειώσει τις καταλήψεις, μπορεί. Θεωρώ όμως πως είναι απαραίτητο η βελτίωση οποιουδήποτε συστήματος να συμπορευθεί με την επιβολή κυρώσεων σε παραβατικές συμπεριφορές. Έτσι ίσως εξασφαλιστεί η επιτυχία του εγχειρήματος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Τα αυστηρά μέτρα, ναι μπορούν γενικά να επηρεάσουν νοοτροπίες αλλά αυτό δε σημαίνει πως είναι αναγκαία. Ο κάθε άνθρωπος ενεργεί πρωτίστως βάσει του τι θέλει και στη συνέχεια ζυγίζει τις επιλογές του. Αν πεινάς θα κλέψεις, είτε ξέρεις πως μπορεί να σε πιάσουν είτε όχι, αντίστροφα, το να είσαι ευγενικός και φιλικός με τους γύρω σου είναι κάτι που κάνεις γιατί το θέλεις και ταιριάζει με την προσωπικότητά σου και το πώς επιλέγεις να φέρεσαι και δεν στο επέβαλλε κάποιος νόμος ή οτιδηποτε.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση λες ότι η βελτίωση οποιοδήποτε συστήματος πρέπει να συμπορεύεται από επιβολή κυρώσεων σε παραβατικές(?) συμπεριφορές. Το σύστημα όμως δεν βελτιώνεται γιατί αυτοί που πρέπει δεν ενδιαφέρονται, το μόνο που εφαρμόζεται είναι καταστολή. Που και σε αυτήν την περίπτωση είναι πολύ διαφορετικό από το νόμο που σου βάζει πρόστιμο πχ αν πετάς σκουπίδια κάτω για να σε ωθήσει να διατηρείς καθαρούς τους δρόμους. Είναι διαφορετικό όταν τα μέτρα έχουν καθοδηγητικό χαρακτήρα, και τελείως διαφορετικό όταν όταν έχουν τιμωρητικό, και κινούνται βάσει ενός αόριστου πλαισίου μπορεί να έχει να κάνει, ή όχι με αυτό που σε ενδιαφέρει εκείνη τη στιγμή.
Εφόσον ξανά λέω και να σταματήσουν οι καταλήψεις δε θα βοηθησουν ως δια μαγείας στην καλυτέρευση του εκπαιδευτικού συστήματος, το να παίρνεις μέτρα για κάτι τέτοιο ( το οποίο προκύπτει ως καθαρή αντίδραση τεκμηριομένη ή όχι δεν έχει να κάνει ) ενώ στην πραγματικότητα δε κάνεις τίποτα για το ίδιο το πρόβλημα, το μόνο που δείχνει προς τα έξω είναι προσπαθείς απλά να το κρύψεις κάτω απ' το χαλί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,790 μηνύματα.
Υπάρχει δικαιολογημενη οργη στην μαθητική κοινότητα για το νεο σύστημα ασχέτως εαν οι περισσότερες απο τις καταλήψεις γίνονται για να μην γίνει μάθημα.Ο λοβέρδος φυσικά αντι να κάνει διορθώσεις στο νομοσχέδιο αποφασίζει να ξύσει τα @@ και να ζητήσει απο την εισαγγελία και την αστυνομία να συλλάβουν τους μαθητές (8 καταδικες 10 συλλήψεις και 4 προσαγωγές).

Με συγχωρείς αλλά αυτή η οργή και δεν είναι καθόλου δικαιολογημένη τώρα πια. Στην πρώτη λυκείου δεν έκαναν τίποτα για να αποτρέψουν την εφαρμογή του νέου συστήματος και τώρα που πήγαν β' λυκείου και τα βρήκαν ακόμη πιο δύσκολα θυμήθηκαν να διαμαρτυρηθούν? Δεν συμφωνώ με το νέο σύστημα αλλά να λέμε τα πράγματα όπως έχουν.

Επίσης, γιατί να γίνει κατάληψη? Είναι πλέον γνωστό πως, στο άκουσμα και μόνο της λέξης αυτής, ο κόσμος γελάει γιατί ξέρει πως απλά τα παιδάκια παίζουν πάλι. Να κάνουν πορείες μετά το μάθημα. Να δούμε ποιοι θα κάτσουν και ποιοι θα πάνε στα φροντιστήρια ή για καφέ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top