Λίγα πράγματα για τους ΗΜΜΥ

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
Ok, επανορθώνω και γίνομαι πιο σαφής προς αποφυγή παρεξηγήσεων:

η άποψή μου αναφερόταν μόνο σε όσους αποφοίτους του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ σκοπεύουν να εργαστούν σε εταιρίες πληροφορικής, που είναι και ο πιο συνηθισμένος τομέας απορρόφησης των αποφοίτων αυτών στην χώρα μας, και άρα αφορά ένα μεγάλο τμήμα αποφοίτων.

Βέβαια υπάρχουν πάντα και οι εξαιρέσεις, αλλά αυτές είναι λίγες. Έχω γνωστό που τελείωσε το εν λόγω τμήμα και δουλεύει στο Χογκ Κογκ στην Seagate και κατασκευάζει σκληρούς δίσκους!

Φυσικά και υπάρχουν πολλοί τομείς απασχόλησης για έναν απόφοιτο του τμήματος αυτού. Εγώ, όπως ανέφερα και στο μήνυμά μου, συμβούλεψα απλά να κάνετε μια έρευνα αγοράς (κοιτάζοντας στο www.asep.gr για το δημόσιο, ή σε sites με αγγελίες για δουλειά στον ιδιωτικό τομέα, ή από ένθετα εφημερίδων για εργασία κλπ κλπ) ώστε να δείτε τι ζήτηση υπάρχει σε ειδικότητες, από ποιές εταιρίες (στην Ελλάδα πάντα και όχι στο Χογκ Κογκ!!) και σε ποιούς τομείς. Δείτε πόσες αγγελίες βρήκατε που να ζητάνε κάτι πέρα από προγραμματιστή. Είναι πολλές; Ποιά ειδικότητα έχουν ανάγκη οι εταιρίες στην Ελλάδα που να μπορεί να απασχοληθεί ένας απόφοιτος αυτού του τμήματος; Πόσες αγγελίες βρίσκετε καθημερινά πέρα της ειδικότητας του προγραμματιστή;

Τα συμπεράσματα δικά σας...

δεν εχω επαγγελματικες εμπειριες, ουτε ξερω τι παιζει στους εργασιακους χωρους.
Ειμαι ενας αποφοιτος που το πιο πιθανο ειναι να περασα Ηλεκτρολογος Μηχανικος και Μηχανικος Υπολογιστων.
και εχω να πω οτι ειναι αδικο να παιρνουν αρμοδιοτητες μηχανικων οσοι ειναι ασχετοι με το αντικειμενο.
Δεν ξερω τι λενε οι εργοδοτες, αλλα ειναι αδικο ενας που χει φαει τα μουτρα του στο πολυτεχνειο με τις ηλεκτρολογιες , τα ηλεκτρονικα συστηματα στους υπολογιστες και τα παλουκια τα μαθηματα , να χει λιγοτερες (:mad:) ευκαιριες απο εναν του ΙΕΚ. . .
αν ειναι δυνατον . Ντροπη και αηδια.

δεν πειραζει, στο κρατος αδικου δεν περιμενω τιποτα απο κανεναν, μονο απο τον εαυτο μου.
Και με αυτες τις δυσκολιες , θα επιδιωξω κατι που μου αρεσει.


Ξερετε τι?
ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ, μου λενε τα χιλια μυρια ασχημα:
1)Δεν εχουν τα ιδια δικαιωματα ως προγραμματιστες
2) Παιζει ρολο σε ποιο πολυτεχνειο τελειωσες.
3) Υπαρχει αρκετη ανεργεια
4) ειναι πανδυσκολη η σχολη και δεν αξιζει να φας τα μουτρα σου
μπλα μπλα μπλα...


αρχιζει και δεν με πειθει κανεις, γιατι αλλα ακουω και αλλα βλεπω.
θα κανω αυτο που μου αρεσει και ας πεθανω απο την πεινα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

RebeccaforJimani

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ρεβέκκα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 399 μηνύματα.
δεν εχω επαγγελματικες εμπειριες, ουτε ξερω τι παιζει στους εργασιακους χωρους.
Ειμαι ενας αποφοιτος που το πιο πιθανο ειναι να περασα Ηλεκτρολογος Μηχανικος και Μηχανικος Υπολογιστων.
και εχω να πω οτι ειναι αδικο να παιρνουν αρμοδιοτητες μηχανικων οσοι ειναι ασχετοι με το αντικειμενο.
Δεν ξερω τι λενε οι εργοδοτες, αλλα ειναι αδικο ενας που χει φαει τα μουτρα του στο πολυτεχνειο με τις ηλεκτρολογιες , τα ηλεκτρονικα συστηματα στους υπολογιστες και τα παλουκια τα μαθηματα , να χει λιγοτερες (:mad:) ευκαιριες απο εναν του ΙΕΚ. . .
αν ειναι δυνατον . Ντροπη και αηδια.

δεν πειραζει, στο κρατος αδικου δεν περιμενω τιποτα απο κανεναν, μονο απο τον εαυτο μου.
Και με αυτες τις δυσκολιες , θα επιδιωξω κατι που μου αρεσει.


Ξερετε τι?
ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ, μου λενε τα χιλια μυρια ασχημα:
1)Δεν εχουν τα ιδια δικαιωματα ως προγραμματιστες
2) Παιζει ρολο σε ποιο πολυτεχνειο τελειωσες.
3) Υπαρχει αρκετη ανεργεια
4) ειναι πανδυσκολη η σχολη και δεν αξιζει να φας τα μουτρα σου
μπλα μπλα μπλα...


αρχιζει και δεν με πειθει κανεις, γιατι αλλα ακουω και αλλα βλεπω.
θα κανω αυτο που μου αρεσει και ας πεθανω απο την πεινα.

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου!:no1::no1::no1::no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 65 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
αρχιζει και δεν με πειθει κανεις, γιατι αλλα ακουω και αλλα βλεπω.
θα κανω αυτο που μου αρεσει και ας πεθανω απο την πεινα.

Αυτό κι αν ήταν ...όλα τα λεφτά!
Σε μιά εποχή που ο νέος αναγκάζεται να ...εκπορνεύσει τα όνειρά του κάνοντας δουλειές πού δεν θάθελε ποτέ ίσως να κάνει μόνο και μόνο γιά ένα κομμάτι ψωμί που λέει ο λόγος, το να ακούγονται φωνές σαν τη δική σου είναι τουλάχιστον μιά ελπίδα.
Κάθε εποχή είχε τις δυσκολίες της.Δεν ήταν ποτέ εύκολα τα πράγματα.Όμως στις μέρες μας το κακό έχει παραγίνει.Είναι απαγορευτικές σχεδόν οι συνθήκες και δεν σου επιτρέπουν να κάνεις όνειρα.Και όταν χαθεί το όνειρο χάνεται η ουσία χάνεται η ζωή η ίδια.Και γι' αυτό σίγουρα δεν φτανε τα παιδιά.Ίσως είναι τα μόνα που δεν φταίνε.Μα να μη μπορούν να χαρούν την επιτυχία τους που πέτυχαν την είσοδό τους στο πανεπιστήμιο? Έχω κουβεντιάσει και έχω αφουγκραστεί αυτές τις μέρες πολλά παιδιά που έδιναν εξετάσεις και κατά πάσα πιθανότητα μπαίνουν σε σχολές.Πολύ πίκρα βγάζουν.

Εμένα με συγκίνησε σήμερα ο λόγος του προέδρου της δημοκρατίας επ' ευκαιρία της γιορτής γιά την αποκατάσταση της δημοκρατίας στη χώρα μας 35 χρόνια μετά.
Είπε λοιπόν ο σοφός και βαθιά δημοκρατικός αυτός άνθρωπος, ότι ο συσωρευμένος πλούτος σε λίγους είναι πρόκληση γιά τον άνεργο νέο που περιμένει μάταια γιά μιά θέση στον Ήλιο.Μίλησε γιά κρίση θεσμών και αξιών.
Καί τους αιφνιδίιασε ο πρόεδρος όλους τους προσκεκλημένους γιατί φέτος ούτε φαγοπότια, ούτε χορούς είχε ο εορτασμός.Γενικά υπήρχε μιά μελαγχολία στη συγκέντρωση στο προεδρικό μέγαρο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Αυτή η σχολή, και γενικά η πληροφορική, ήταν πολύ της μόδας την προηγούμενη δεκαετία.

Αν θες άκουσε την συμβουλή μου ως καθηγητή:

Πάρε ένα μηχανογραφικό και μέτρα πόσες σχολές-τμήματα σχετίζονται με την πληροφορική, ΑΕΙ και ΤΕΙ. Θα εκπλαγείς από τον αριθμό που θα διαπιστώσεις. Είναι απίστευτα πολλές. Απίστευτα πολλοί και οι απόφοιτοι επομένως αυτών των σχολών.

Δες τώρα ότι όλες οι ιδιωτικές σχολές (ΙΕΚ, εργαστήρια ελευθέρων σπουδών κλπ) στην πλειοψηφία τους έχουν ειδικότητες πληροφορικής.

Ρώτα γνωστούς σου που σπουδασαν στο εξωτερικό τι σχολή τελείωσαν. Το 90% θα σου πει πληροφορική. (αν βρεις έστω και έναν που να πήγε στο εξωτερικό για να σπουδάσει μαθηματικός, εγώ θα σκίσω το πτυχίο μου)

Συμπέρασμα: ο κλάδος είναι υπερκορεσμένος. Η αγορά έχει μπουχτίσει στους πληροφορικούς και δεν μπορεί να τους απορροφήσει.

Επειδή ρώτησες για αποκατάσταση μετά το πτυχίο, να σου εκθέσω πως έχουν τα πράγματα στην αγορά. Θα σου αναφέρω αποδείξεις από την πραγματικότητα, που θα εκπλαγείς:

μπες στο www.asep.gr όπου προκηρύσσονται θέσεις εργασίας στο δημόσιο, κατέβασε μια προκύρηξη που να αφορά θέσεις πληροφορικής. Θα εκπλαγείς όταν δεις ότι όλοι οι απόφοιτοι από όλα τα παραπάνω τμήματα που σου ανέφερα θεωρούνται ισότιμοι και διεκδικούν με τους ίδιους όρους τις προκηρυσσόμενες θέσεις. Να στο πω αλλιώς: είτε τελείωσες Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός ΗΥ στο πολυτεχνείο, όπου ξεσκίστηκες στο διάβασμα για να πάρεις πτυχίο με 6, είτε ένα τμήμα πληροφορικής στην κολοπετινίτσα όπου ήσουν χαλαρός και πήρες πτυχίο με 8, είτε ήρθες ουρανοκατεβατος από Αγγλία που πλήρωσες για να τελειώσεις πληροφορική σε ένα τμήμα που δεν το ξέρει ούτε η μάνα του και πήρες πτυχίο με 9, είτε τελείωσες ένα ΙΕΚ αλλά επειδή συνεργάζεται με το τάδε πανεπιστήμιο στην Αγγλία ή στην Αμερική είναι και αυτό στο παιχνίδι της διεκδίκισης των θέσεων και πήρες πτυχίο 10 με τόνο, το ίδιο είναι και όλοι θα διεκδικήσετε την ίδια θέση. Αποτέλεσμα: την θέση θα την πάρει, συνήθως έτσι γίνεται, αυτός που ήρθε από την Αγγλία. Ο λόγος είναι απλός: στην Αγγλία έχουν διαφορετικό σύστημα βαθμολόγησης από οτι στην Ελλάδα. Έχουν A, B, C (ναι όπως στο φροντιστήριο στα Αγγλικά όταν πήγαινες στο δημοτικό!). Όταν κάποιος τελειώνει στην Αγγλία καταθέτει το πτυχίο του στο ΔΟΟΤΑΠ όπου ζητάει την ισοβαθμία. Οπότε αυτοί βλέπουν Α και σου το αναγνωρίζουν με 10. Αυτό είναι απαράδεκτο και άδικο προς αυτούς που έχουν τελειώσει Ελληνικά πανεπιστήμια. Το Α των Άγγλων περιλαμβάνει το 7, 8, 9 , 10 το δικό μας.
Άρα ξέχνα τη δουλειά στο δημόσιο
Χαρακτηριστικά να σου αναφέρω ότι στον τομέα της εκπαίδευσης όπου και εργάζομαι ως μαθηματικός, ο κλάδος της πληροφορικής έχει χαρακτηριστεί εδώ και χρόνια ως υπεράριθμος. Προσλήψεις γίνονται με το σταγονόμετρο, και απλά να σου αναφέρω, αν δεν σε έπεισα ακόμα, ότι στον προτελευταίο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (=γραπτός διαγωνισμός μέσω του οποίου διορίζεσαι ως καθηγητής), δεν έγινε διαγωνισμός για θέσεις πληροφορικής! Αλλά και στον τελευταίο οι θέσεις ήταν ελάχιστες και έγινε πιο πολύ για να μην γκρινιάζουν οι πληροφορικοί.

Πάμε στον ιδιωτικό τομέα: Εδώ και αν θα βρεις όλες τις πόρτες κλειστές. Καταρχήν αν πας να ζητήσεις δουλειά στον ιδιωτικό τομέα, σε μια εταιρία πχ, κανείς δεν θα σε ρωτήσει τι τελείωσες, αλλά τι ξέρεις. (το άλλο άκρο από το δημόσιο). Οι εταιρίες προτιμούν να προσλαμβάνουν αποφοίτους ΙΕΚ και να τους εκπαιδεύουν. Αυτό τους συμφερει γιατί τους πληρώνουν λιγότερα χρήματα. Εσενα που τελείωσες πολυτεχνείο θα πρεπει να σε πληρώσει και περισσότερο. Α και μην πεις μα αυτός από το ΙΕΚ τι ξέρει, εγώ ξέρω περισσότερα. Λάθος. Και οι δύο άσχετοι είστε. Η πραγματική πληροφορική είναι στις εταιρίες. Στο πανεπιστήμιο δεν θα μάθεις τίποτα το εφαρμόσιμο στην πραγματικότητα παρά μόνο θεωρίες, θεωρίες, θεωρίες. Πίστεψέ με, τα μεγαλύτερα ιερά τέρατα της πληροφορικής που έχω γνωρίσει ήταν είτε αυτοδίδακτοι είτε απόφοιτοι ΙΕΚ, και κάνουν μεγάλη καριέρα σε εταιρίες. Μην ξεχνάς ότι και ο bill gates δεν τελείωσε πανεπιστήμιο!!

Αυτή είναι η πραγματικότητα δυστυχώς στον κλάδο της πληροφορικής.

Σου μίλησα όχι με το τι πιστεύω εγώ, αλλά με το πως έχουν τα πράγματα, και με αποδείξεις. Διαπίστωσέ το και μόνος σου με μια μικρή έρευνα αγοράς όπως αυτή που σου περιέγραψα παραπάνω.

Συμβουλή μου: μακρυά από σχολές πληροφορικής. Ωραία η επιστήμη αλλά η αποκατάσταση δύσκολη (άδικη ίσως θα ταίριαζε περισσότερο..)

Τώρα η επιλογή είναι δική σου

Φιλικά

killbill


Να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα σχετικά με τα σχόλια γύρω από την άποψή μου παραπάνω:

1) Γιατί λέτε ότι το βλέπω μονοδιάστατα? Καταρχήν δεν μίλησα αποκλειστικά και μόνο για την εκπαίδευση. Αναφέρθηκα για προοπτικές στο δημόσιο και σε εταιρίες στον ιδιωτικό τομέα και στην εκπαίδευση. Μονοδιάστατη αντίληψη είναι αυτό; Μάλλον δεν διαβάσατε ολόκληρο το μήνυμά μου και διαβάσατε μόνο τα περί εκπαίδευσης

2) ειπώθηκε ότι δεν εχει καμια σχεση η πληροφορικη με τους μηχανικους υπολογιστων.
Μα τί λέτε; μιλάτε σοβαρά; Μην τρελαθούμε τελείως. Όχι και καμία σχέση ρε παιδιά. Αν δείτε τα στελέχη επιχειρήσεων που δουλεύουν ως προγραμματιστές, θα συναντήσετε Μαθηματικούς, Φυσικούς ακόμα και Γεωπόνους!

3) Ότι άποψη εξέθεσα ήταν από προσωπική μου πείρα που έζησα δουλεύοντας ως προγραμματιστής υπολογιστών στις μεγαλύτερες εταιρίες πληροφορικής στην Ελλάδα, για αρκετά χρόνια (πριν διοριστώ στην εκπαίδευση), και ξέρω την κατάσταση από μέσα πολύ καλά. Δεν μιλάω λοιπόν ως καθηγητής από την θέση αυτή όπως ειπώθηκε παραπάνω. Τι θέλετε άλλο να σας πω για να σας ανοίξω τα μάτια; Ότι ο διευθυντής του τμήματός μου, μου είχε δώσει μια στοίβα από βιογραφικά και μου είπε κράτα μόνο όταν βλέπεις σπουδές από ΙΕΚ, και όταν βλέπεις πολυτεχνεία πέτατα; Και αυτό το είδα σε 2 εταιρίες που δούλεψα.

4) Φυσικά οι οδηγοί σπουδών κάθε τμήματος γράφουν ότι μπορεί να δουλέψεις σε 100 διαφορετικούς τομείς. Αν δείτε τον οδηγό σπουδών του τμήματος Μαθηματικών που τελείωσα θα πάθετε πλάκα. Μόνο στην NASA δεν λέει ότι μπορούν να δουλέψουν οι απόφοιτοι. Και αυτοί που διαπρέπουν σε μεγάλες βιομηχανίες κλπ είναι η πολύ μικρή μειοψηφία των αποφοίτων

Ακούστε εγώ προσπάθησα από την προσωπική μου εμπειρία, και όχι από το τι λέει ο κάθε οδηγός σπουδών, να σας παρουσιάσω το πως έχουν τα πράγματα, απλά για να μην προσγειωθείτε ανώμαλα...

Ok, επανορθώνω και γίνομαι πιο σαφής προς αποφυγή παρεξηγήσεων:

η άποψή μου αναφερόταν μόνο σε όσους αποφοίτους του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ σκοπεύουν να εργαστούν σε εταιρίες πληροφορικής, που είναι και ο πιο συνηθισμένος τομέας απορρόφησης των αποφοίτων αυτών στην χώρα μας, και άρα αφορά ένα μεγάλο τμήμα αποφοίτων.

Βέβαια υπάρχουν πάντα και οι εξαιρέσεις, αλλά αυτές είναι λίγες. Έχω γνωστό που τελείωσε το εν λόγω τμήμα και δουλεύει στο Χογκ Κογκ στην Seagate και κατασκευάζει σκληρούς δίσκους!

Φυσικά και υπάρχουν πολλοί τομείς απασχόλησης για έναν απόφοιτο του τμήματος αυτού. Εγώ, όπως ανέφερα και στο μήνυμά μου, συμβούλεψα απλά να κάνετε μια έρευνα αγοράς (κοιτάζοντας στο www.asep.gr για το δημόσιο, ή σε sites με αγγελίες για δουλειά στον ιδιωτικό τομέα, ή από ένθετα εφημερίδων για εργασία κλπ κλπ) ώστε να δείτε τι ζήτηση υπάρχει σε ειδικότητες, από ποιές εταιρίες (στην Ελλάδα πάντα και όχι στο Χογκ Κογκ!!) και σε ποιούς τομείς. Δείτε πόσες αγγελίες βρήκατε που να ζητάνε κάτι πέρα από προγραμματιστή. Είναι πολλές; Ποιά ειδικότητα έχουν ανάγκη οι εταιρίες στην Ελλάδα που να μπορεί να απασχοληθεί ένας απόφοιτος αυτού του τμήματος; Πόσες αγγελίες βρίσκετε καθημερινά πέρα της ειδικότητας του προγραμματιστή;

Τα συμπεράσματα δικά σας...

Ο Killbill αναφέρει μερικά σωστά πράγματα για το χώρο της πληροφορικής (με πτυχίο ΗΜΜΥ ή οποιαδήποτε άλλο πτυχίο αλλοδαπής/ημεδαπής), αλλά τα παρουσιάζει κάπως μπερδεμένα τις διάφορες κατηγορίες πτυχίων για το Δημόσιο και Ιδιωτικό Τομέα. Θα προσπαθήσω να αποτυπώσω τη γνώμη μου επί τούτου περιληπτικά (δεν είμαι Πληροφορικός):

Α) Όντως η «πληροφορική» ήταν και είναι της μόδας μιας και στην Ελλάδα μαζικά «έφτασε» κάπου στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας. Το ΥΠΕΠΘ στα πλαίσια των «νέων τεχνολογιών» ίδρυσε αδιακρίτως πολλά ΑΕΙ και ΤΕΙ που άπτονται, άλλα λιγότερο και άλλα περισσότερο, με το χώρο της πληροφορικής.

Β) Κατʼ επέκταση, αρκετά πτυχία «πληροφορικής» εισάγονται από την αλλοδοαπή, πολλές ειδικότητες σε Κολλέγια, ΙΕΚ, εργαστήρια ελευθέρων σπουδών κλπ κλπ. Αποτέλεσμα ήταν πριν μερικά χρόνια το ΥΠΕΠΘ, ενώ αύξανε τις θέσεις σε ΑΕΙ/ΑΤΕΙ αντίθετα στις Σχολές «Πληροφορικής» τις μείωνε λόγω του κορεσμού των πτυχίων στην αγορά εργασίας. Άλλωστε, η «εργαστηριακή/εξοπλισμός επένδυση» για τον οποιονδήποτε για μια σχολή «πληροφορικής δεν είναι πλεόν και πολύ ακριβή. Ένας μαυροπίνακας και ένα PC για τον καθένα (το ίδιο ισχύει και για τις «Οικονομικές» σχολές), ζήτηση ο κλάδος από τους 18ρηδες... εγγυημένα κέρδη!

Γ) Όπως έχω ξανααναφέρει στο φόρουμ, για τις θέσεις εργασίας στο Δημόσιο μέσω του ΑΣΕΠ, οι διάφορες κατηγορίες αποφοίτων ΔΕΝ είναι «ισότιμοι». Οι ΑΕΙ είναι για τις θέσεις ΠΕ-Πληροφορικής, οι ΑΤΕΙ είναι για τις θέσεις ΤΕ-Πληροφορικής, οι των ΙΕΚ είναι για τις θέσεις ΔΕ-Πληροφορικής και οι των Κολλεγίων/Ελευθέρων Εργαστηρίων δεν γίνονται (ακόμα τουλάχιστον) δεκτά τα πτυχία τους. Τα πτυχία της αλλοδαπής είναι κατά κύριο λόγο ΠΕ-Πληροφορικής και για να γίνουν δεκτά πρέπει να περάσουν από το ΔΟΑΤΑΠ.

Δ) Οι προκηρυσσόμενες θέσεις «Πληροφορικής» στο Ελληνικό Δημόσιο Τομέα είναι γενικότερα λίγες (εν συγκρίσει με τον αριθμό πτυχίων που παράγουμε) και μάλιστα μεγάλο κομμάτι στην πίττα φέρουν οι θέσεις ΔΕ-Πληροφορικής μιας και απαιτείται μόνο ο «χειρισμός Η/Υ» (για το Δημόσιο πάντα)... Άρα μιλάμε για Λύκειο-ΙΕΚ!

Ε) Σε μία διακριτή θέση «πληροφορικής» στον ΑΣΕΠ (ας πούμε Πανεπιστημιακού επιπέδου, δηλαδή ΑΕΙ) δεν προηγείται υποχρεωτικά ο «Άγγλος». Ο killbill ανέφερε περί βαθμού πτυχίου που συνήθως ο «Άγγλος» είχε μεγαλύτερο βαθμό, αυτό όμως πλέον δεν ισχύει εν έτη 2009 γιατί:
Ε1) Αντιλήφθηκαν την «αδικία» που υπήρχε τη δεκαετία του 1990 με τον τρόπο μοριοδότησης των «προσόντων» στον ΑΣΕΠ και ο βαθμός ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟΥ πτυχίου του «Άγγλου» είναι τελικά αυτό της διαδικασίας του ΔΟΑΤΑΠ (και αναφέρω εδώ μόνο τον «Άγγλο», γιατί ως 3ετές πτυχίο θα του χρεώσουν κάποια μαθήματα στην Ελλάδα για να πάρει την ισοτιμία/αντιστοιχία με τα Ελληνικά 4ετή-5ετή πτυχία). Με μαθηματική ακρίβεια δεν έχει για την Ελλάδα πλέον πτυχίο με «9-10», αλλά πολύ χαμηλότερο.
Ε2) Λόγω του έντονου ανταγωνισμού πλέον στους πτυχιούχους (πολλοί οι υποψήφιοι, ελάχιστες οι θέσεις), η βαρύτητα (λέγε με διορισμό μέσω ΑΣΕΠ) στο βαθμό του προπτυχιακού πτυχίου έχει γενικά μειωθεί στο ελάχιστο μιας και όλοι σχεδόν έχουν πτυχία ξένης γλώσσας, προϋπηρεσία, μεταπτυχιακό κλπ κλπ με αποτέλεσμα το άθροισμα των μορίων να είναι πολλαπλάσιο από τα μόρια που προσφέρει μόνο ο βαθμός του προπτυχιακού πτυχίου.
Συμπέρασμα: ΔΕΝ ξεχνάς τη θέση στο Δημόσιο αν πήρες πτυχίο από την Ελλάδα.

Στ) Οι θέσεις «Πληροφορικής» στη Δημόσια Ελληνική Εκπαίδευση ήταν ανέκαθεν ελάχιστες.

Η) Στον Ιδιωτικό Τομέα τώρα, στο χώρο της «πληροφορικής» επικρατεί όντως μία «αναρχία» όσο αναφορά το επίπεδο γνώσεων του καθενός που απορρέει από το πτυχίο του. Βασικός λόγος είναι ότι στην «Πληροφορική» δεν υπάρχουν θεσμοθετημένα επαγγελματικά δικαιώματα υπό το πρίσμα, ότι π.χ. «υπογράφεις» μία μελέτη! Και επειδή στην Ελλάδα βρίθουν οι μικρομεσσαίες εταιρίες «Πληροφορικής» (καλά δεν υπάρχουν και οι αμέτρητες) είναι σε γενικές γραμμές, όπως τα αναφέρει ο Killbill. Και επειδή στις «πληροφορικές» στην Ελλάδα είσαι συνήθως σε θέσεις «επίβλεψη συστήματος/service», και επειδή ο «ΙΕΚ» έχει θεσμοθετημένα χαμηλότερο βασικό μισθό από ΑΤΕΙ και ΑΕΙ γενικότερα θα προτιμηθεί χαλαρά (εξού και η «κοφτερή» δήλωση του killbill: «κράτα μόνο όταν βλέπεις σπουδές από ΙΕΚ, και όταν βλέπεις πολυτεχνεία πέτατα»)!

Ζ) Ποτέ δεν με έβρισκε σύμφωνο η ισοπεδωτική αντίληψη, ότι την «πραγματική πληροφορική» (και γενικότερα οτιδήποτε) ότι μαθαίνεις μόνο στη δουλειά/εταιρίες και από το ΙΕΚ/ΑΤΕΙ/ΑΕΙ είσαι άσχετος (και κατʼ επέκταση άμα είναι έτσι να το κλείσουμε το ΑΕΙ, ΑΤΕΙ, ΙΕΚ και να πηγαίνουμε να μαθαίνουμε όλοι κατευθείαν στη «δουλειά»)! Το καθένα έχει το ρόλο του: και η εκ-παίδευση και η εμπειρία/προϋπηρεσία!

Η) Στο πανεπιστήμιο δεν είναι μόνο η «θεωρία-θεωρία-θεωρία», αλλά και το «εργαστηριακό μάθημα», στο οποίο θα προσπαθήσεις να εφαρμόσεις τη «θεωρία-θεωρία-θεωρία». Αν δεν μάθεις τη «θεωρία-θεωρία-θεωρία» δεν μπορείς να έχεις κριτική σκέψη στην εφαρμογή-πρακτικότητα και φυσικά στη βελτιστοποίησή της! Το ένα συμπληρώνει το άλλο και τα δύο μαζί φέρουν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα.

Θ) Ως «προγραμματιστές» στον Ιδιωτικό Τομέα μπορεί να συναντίσετε Μαθηματικούς, Φυσικούς (ακόμα και Γεωπόνους, χεχε), γιατί η έδρα της «Πληροφορικής» υπάρχει ΠΑΝΤΟΥ (ακόμα και στο ΓΠΑ) και κατʼ επέκταση κάθε ΑΕΙ έχει το δικό του Τμήμα «Πληροφορικής» (εκτός του ΓΠΑ, χεχε). Σε μεταπτυχιακό επίπεδο, η «Πληροφορική» συνδυάζεται και με άλλες «επιστήμες» (π.χ. στο ΓΠΑ υπάρχει το MSc Γεωπληροφορικής) και για αυτό εν δυνάμει θα δείτε διάφορα πτυχία σε τομείς «Πληροφορικής»...

Ι) Ποτέ μην πιστεύετε 100% τί αναφέρουν οι οδηγοί σπουδών κάθε τμήματος (ακόμα και στην ύλη των προπτυχιακών-μεταπτυχιακών μαθημάτων). Τα αναφέρουν πάντοτε «ωραιοποιημένα», περιλαμβάνουν θέσεις εργασίας που μπορεί κάποια στιγμή στο μέλλον να υπάρξουν 1-2 φορές και συνήθως είναι αναχρονιστικοί (συνφωνώ με Killbill δηλαδή)!

ΙΑ) Στο χώρο της «Πληροφορικής» όντως το πιο δυνατό πτυχίο είναι το ΗΜΜΥ, γιατί προσφέρει πολλές δυνατότητες (όχι όμως και για όλους). Επίσης, για τους περισσότερους, δεν θα «πληρωθεί» στην περιορισμένη αγορά εργασίας της Ελλάδας. Για το Ελληνικό Δημόσιο, το ΗΜΜΥ πάει συνήθως για θέσεις «ενέργειας» και λιγότερο για «Μηχανικός Η/Υ» (αν και στο δεύτερο θα ζητηθούν και άλλα ΠΕ πτυχία, τα οποία είναι όλα ΙΣΟΤΙΜΑ)!


Τώρα για τους υπόλοιπους: Κάνενας ΙΕΚ δεν θα φάει δουλειά ΑΕΙ/ΑΤΕΙ και το αντίστροφο. Αν η δουλειά είναι για ΙΕΚ (στο χώρο της "πληροφορικής" στον Ελληνικό Ιδιωτικό Τομέα μάλλον είναι η πλειοψηφία) θα την πάρει τελικά ο "καλυτερότερος" ΙΕΚ (και όχι ο ΑΤΕΙ/ΑΕΙ, γιατί θα θέλει και περισσότερα και στην τελική γιατί να σε πληρώσει ο συγκεκριμένος εργοδότης που απλά θέλει να κάνει τη δουλειά του στην επιχείρησή του)! Στο εξωτερικό το λένε "overqualified", αλλά στην Ελλάδα με την υπερπληθώρα των πτυχίων σε όλες τις κατηγορίες κάνουν αίτηση και οι ΙΕΚ και οι ΑΤΕΙ και οι ΑΕΙ. κατ' επέκταση, όλοι έχουν δικαίωμα στην αγορά εργασίας ανάλογα με τα προσόντα του καθενός. Επίσης, στην αγορά εργασίας δεν είναι μόνο το πτυχίο, αλλά γενικότερα "όλος ο φάκελος προσόντων". Οπότε φροντίστε γενικώς να "χτίζετε" στον εαυτό σας με γνώσεις και να εξελίσσεστε και μην μένετε μόνο στο... πτυχίο το οποίο πλέον δεν είναι "προσόν", αφού το έχουν οι περισσότεροι γύρω σας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgos (H)

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος Καλαματιανός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κόρινθος (Κόρινθος). Έχει γράψει 24 μηνύματα.
δεν εχω επαγγελματικες εμπειριες, ουτε ξερω τι παιζει στους εργασιακους χωρους.
Ειμαι ενας αποφοιτος που το πιο πιθανο ειναι να περασα Ηλεκτρολογος Μηχανικος και Μηχανικος Υπολογιστων.
και εχω να πω οτι ειναι αδικο να παιρνουν αρμοδιοτητες μηχανικων οσοι ειναι ασχετοι με το αντικειμενο.
Δεν ξερω τι λενε οι εργοδοτες, αλλα ειναι αδικο ενας που χει φαει τα μουτρα του στο πολυτεχνειο με τις ηλεκτρολογιες , τα ηλεκτρονικα συστηματα στους υπολογιστες και τα παλουκια τα μαθηματα , να χει λιγοτερες (:mad:) ευκαιριες απο εναν του ΙΕΚ. . .
αν ειναι δυνατον . Ντροπη και αηδια.

δεν πειραζει, στο κρατος αδικου δεν περιμενω τιποτα απο κανεναν, μονο απο τον εαυτο μου.
Και με αυτες τις δυσκολιες , θα επιδιωξω κατι που μου αρεσει.


Ξερετε τι?
ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ, μου λενε τα χιλια μυρια ασχημα:
1)Δεν εχουν τα ιδια δικαιωματα ως προγραμματιστες
2) Παιζει ρολο σε ποιο πολυτεχνειο τελειωσες.
3) Υπαρχει αρκετη ανεργεια
4) ειναι πανδυσκολη η σχολη και δεν αξιζει να φας τα μουτρα σου
μπλα μπλα μπλα...


αρχιζει και δεν με πειθει κανεις, γιατι αλλα ακουω και αλλα βλεπω.
θα κανω αυτο που μου αρεσει και ας πεθανω απο την πεινα.

φιλε in flames gn πραγματικά συμφωνω απολυτα μαζι σου!δεν μπορω να ξερω απο πρωτο χερι την αποκατασταση που εχει η σχολη αλλα το σιγουρο ειναι οτι για καποιον που τον ενδιαφερει το αντικειμενο δεν υπαρχουν δελεαστικοτερες προτασεις σπουδών!οσο για τις απολυτα δικαιολογημενες ανησυχιες σου 1)ο προγραμματισμος ειναι μονο ενας κλαδος που μπορεις να επιλεξεις καθως αν παρατηρησεις τον τιτλο της σχολης μονο το ενα μισο μιλαει για υπολογιστες ενω το πρωτο μισο ειναι ηλεκτρολόγων μηχανικων το οποιο εχει να κανει με ηλεκτρικα κυκλώματα κυριως 2)εδω https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=48704 θα βρεις μια πολυ επικοδομητικη συζητηση απο την οποια προκυπτει οτι τα τμηματα εχουν πολυ μικρη διαφορα 3)οντως υπαρχει ανεργεια αλλα αυτος ο τομεας χαιρει μεγαλης ποικιλιας επιλογων που ειναι ενα πλεονεκτημα σε σχεση με αλλες πολυτεχνικες σχολες 4)ειναι κοινως αποδεκτο απο πολους αποφοιτους οτι ειναι μια δυσκολη σχολη η οποια δεν βγαινει με διαβασμα μονο στην εξεταστικη,ωστοσο δεν εχω ακουσει κανεναν που αντιμετωπισε σοβαρο προβλξμα να την τελειώσει!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

m3Lt3D

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 983 μηνύματα.
δεν εχω επαγγελματικες εμπειριες, ουτε ξερω τι παιζει στους εργασιακους χωρους.
Ειμαι ενας αποφοιτος που το πιο πιθανο ειναι να περασα Ηλεκτρολογος Μηχανικος και Μηχανικος Υπολογιστων.
και εχω να πω οτι ειναι αδικο να παιρνουν αρμοδιοτητες μηχανικων οσοι ειναι ασχετοι με το αντικειμενο.
Δεν ξερω τι λενε οι εργοδοτες, αλλα ειναι αδικο ενας που χει φαει τα μουτρα του στο πολυτεχνειο με τις ηλεκτρολογιες , τα ηλεκτρονικα συστηματα στους υπολογιστες και τα παλουκια τα μαθηματα , να χει λιγοτερες (:mad:) ευκαιριες απο εναν του ΙΕΚ. . .
αν ειναι δυνατον . Ντροπη και αηδια.

δεν πειραζει, στο κρατος αδικου δεν περιμενω τιποτα απο κανεναν, μονο απο τον εαυτο μου.
Και με αυτες τις δυσκολιες , θα επιδιωξω κατι που μου αρεσει.


Ξερετε τι?
ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ, μου λενε τα χιλια μυρια ασχημα:
1)Δεν εχουν τα ιδια δικαιωματα ως προγραμματιστες
2) Παιζει ρολο σε ποιο πολυτεχνειο τελειωσες.
3) Υπαρχει αρκετη ανεργεια
4) ειναι πανδυσκολη η σχολη και δεν αξιζει να φας τα μουτρα σου
μπλα μπλα μπλα...


αρχιζει και δεν με πειθει κανεις, γιατι αλλα ακουω και αλλα βλεπω.
θα κανω αυτο που μου αρεσει και ας πεθανω απο την πεινα.

Ακριβως τα ιδια μου λεγανε για την σχολη που δηλωσα πρωτη(ΣΕΜΦΕ).:P

Η ειρωνια ειναι οτι σχεδον ολος ο περιγυρος μου(ασχετοι και μη) με επριζαν να παω ΗΜΜΥ, με την ελπιδα να μου αρεσει το αντικειμενο μεσα στο πολυτεχνιο.

Και γω της ιδιας λογικης με σενα ημουν οταν δηλωσα τις σχολες, και ειμαι ακομα.:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mimi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η mimi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 120 μηνύματα.
Πάρε ένα μηχανογραφικό και μέτρα πόσες σχολές-τμήματα σχετίζονται με την πληροφορική, ΑΕΙ και ΤΕΙ. Θα εκπλαγείς από τον αριθμό που θα διαπιστώσεις. Είναι απίστευτα πολλές. Απίστευτα πολλοί και οι απόφοιτοι επομένως αυτών των σχολών.

Δες τώρα ότι όλες οι ιδιωτικές σχολές (ΙΕΚ, εργαστήρια ελευθέρων σπουδών κλπ) στην πλειοψηφία τους έχουν ειδικότητες πληροφορικής.

Ρώτα γνωστούς σου που σπουδασαν στο εξωτερικό τι σχολή τελείωσαν. Το 90% θα σου πει πληροφορική. (αν βρεις έστω και έναν που να πήγε στο εξωτερικό για να σπουδάσει μαθηματικός, εγώ θα σκίσω το πτυχίο μου)

Συμπέρασμα: ο κλάδος είναι υπερκορεσμένος. Η αγορά έχει μπουχτίσει στους πληροφορικούς και δεν μπορεί να τους αποροφήσει.

Χωρις να θελω να υποβαθμισω καμια σχολη,θα κανω και γω αντιστοιχες ερςτησεις ακολουθωντας τη λογικη σας:ποσες σχολες οικονομικων υπαρχουν τοσο στο μηχανογραφικο οσο και στους τιτλους των σχολων ΙΕΚ ή του εξωτερικου;;ποσοι μαθηματικοι,φυσικοι,βιολογοι,φιλολογοι κτλ υπαρχουν στην αγορα εργασιας;;ποσοι πολιτικοι μηχανικοι ερχονται καθε χρονο απο πανεπιστιμια εξωτερικου;;;ποσοι....ποσοι.....ποσοι;;;;

Αυτο που θελω να πω ειναι πως ολοι οι κλαδοι σαφως και αντιμετωπιζουν πολλα προληματα και κυριως τη σημερον ημερα...!!Εσεις το μονο που κανατε ειναι να απαριθμιζετε τα αρνητικα ενος κλαδου χωρις να αναφερετε καν το φυσικο και καπως παρηγορο(ισως και οχι για καποιες ειδικοτητες),οτι δηλαδη οι εποχες αλλαζουν και μαζι τους και τα δεδομενα και τα πραγματα...!!!

Επισης καπου αναφερθηκε πως θα αντιμετωπισουν προβλημα οι σχολες που περιεχουν τον ορο πληροφορικη ή μηανικος υπολ. μονο.
Με την ιδια λογικη οι μαθηματικοι κανουν μονο μαθηματικα,οι πολ. μηχ. χτιζουν μονο σπιτια,οι μηχ. υπολ. προγραμματιζουν μονο ή περνανε ολη τους τη ζωη και 24ωρες πανω απο ενα υπολ.
Ας μη τα βλεπουμε ολα τοσο μονοπλευρα...μονο η γιαγια μου πλεον νομιζει πως το καλυτερο επαγγελμα ειναι ο γιατρος....θελω να πιστευω πως ευκαιριες 8α δημιουργουνται σε αυτους που πραγματικα ενδιαφερονται και ψαχνονται στο αντικειμενο τους(σαφως και οι δυσκολιες ειναι πολλες φορες περισσοτερες!!)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantinekots

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.
Δεν ειναι θεμα δικαιωματων προγραμματιστών. Δεν υπαρχει τετοιο πραγμα, δεν ειναι πολιτικοι μηχανικοι οι πληροφορικοι, ουτε εχουν ΤΕΕ. Ειναι θεμα γνώσεων. Οχι, δεν ειναι ουτε computer scientist ουτε προγραμματιστης ενας αποφοιτος του ΗΜΜΥ. Ειναι μηχανικος υπολογιστών, τοσο δυσκολο ειναι να γινει αντιληπτο; Ουτε καν ο αποφοιτος computer science δεν ειναι προγραμματιστης, καθως απαιτειται ειδικευση στο software engineering, ειδικοτητα που προσφερει επισημα μονο το ceid Πατρων σε βαθμο bachelor. Μην τρελαθουμε, ενταξει, ο καθενας στον τομεα του. Δεν ειναι δυνατον να ειναι τα πάντα ουτε ο πολυτεχνιτης ουτε ο πανεπιστημιακός. Ειδικα με μονο ενα βαθμο bachelor.
Τα παιδια απο ΙΕΚ και ΤΕΙ προτιμουνται σχεδον παντα σε ειδικοτητες αντιστοιχες με οσες υπαρχουν στο Πολυτεχνειο γιατι σε μια επιχειρηση κοστιζουν λιγότερο, χωρις να κανουν κατι λιγοτερο απ'τους συναδελφους τους στο Πολυτεχνειο. Σε οποιαδηποτε τεχνικη εταιρεια σε καθε 20 αποφοιτους ΤΕΙ δομικων έργων υπαρχουν μολις 2-3 πολιτικοι μηχανικοί.
Συμφωνω παντως οτι δεν εχει σχεση η δουλεια με το πανεπιστημιο. Υπαρχουν και τα μαστερ που διαρκουν 1 ετος. Δεν εχει και πολυ μεγαλη σχεση. Ο Προεδρος της μεγαλυτερης τραπεζας της Ελβετιας, της UBS, έχει bachelor degree Πολιτικού Μηχανικου. Κι επισης, έλεος, δεν ειναι υποχρεωτικο ενας ανθρωπος να εχει ονειρο ζωης να δουλεψει στην Ελλαδα ή στο Δημοσιο. Έλεος, τι μιζερια ειναι αυτη; Ειναι δεδομενο οτι οποιοδηποτε επαγγελμα σχετιζεται με την τεχνολογια, την οικονομια και αλλοι κλαδοι θετικων επιστημων κι επιστημων υγειας θα εχουν δουλειά σε ολον τον κοσμο και μετά απο 50 χρονια. Και με καλα λεφτα κιολας, αν εισαι καλός και τυχερος.
-----------------------------------------
δεν εχω επαγγελματικες εμπειριες, ουτε ξερω τι παιζει στους εργασιακους χωρους.
Ειμαι ενας αποφοιτος που το πιο πιθανο ειναι να περασα Ηλεκτρολογος Μηχανικος και Μηχανικος Υπολογιστων.
και εχω να πω οτι ειναι αδικο να παιρνουν αρμοδιοτητες μηχανικων οσοι ειναι ασχετοι με το αντικειμενο.
Δεν ξερω τι λενε οι εργοδοτες, αλλα ειναι αδικο ενας που χει φαει τα μουτρα του στο πολυτεχνειο με τις ηλεκτρολογιες , τα ηλεκτρονικα συστηματα στους υπολογιστες και τα παλουκια τα μαθηματα , να χει λιγοτερες (:mad:) ευκαιριες απο εναν του ΙΕΚ. . .
αν ειναι δυνατον . Ντροπη και αηδια.

δεν πειραζει, στο κρατος αδικου δεν περιμενω τιποτα απο κανεναν, μονο απο τον εαυτο μου.
Και με αυτες τις δυσκολιες , θα επιδιωξω κατι που μου αρεσει.


Ξερετε τι?
ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ, μου λενε τα χιλια μυρια ασχημα:
1)Δεν εχουν τα ιδια δικαιωματα ως προγραμματιστες
2) Παιζει ρολο σε ποιο πολυτεχνειο τελειωσες.
3) Υπαρχει αρκετη ανεργεια
4) ειναι πανδυσκολη η σχολη και δεν αξιζει να φας τα μουτρα σου
μπλα μπλα μπλα...


αρχιζει και δεν με πειθει κανεις, γιατι αλλα ακουω και αλλα βλεπω.
θα κανω αυτο που μου αρεσει και ας πεθανω απο την πεινα.


Αυτο ακριβως ειναι η ουσια. Διορθώνω μονο οτι δεν πρόκειται να πεθάνεις απ'την πεινα αν κανεις αυτο που σου αρέσει, γιατι πιθανότατα θα εισαι απ'τους καλούς.

Καθηγητης σχολειου μπορει να γινει κι ο...."Φυσιογνωστης". Το καθηγητιλίκι ομως ειναι πραγματικα η τελευταια, πλεον έσχατη και χειροτερη λυση που θα μπορουσε να εχει καποιος με πανεπιστημιακο πτυχιο ή διπλωμα. Το ιδιο και η αποκατασταση στο Δημοσιο. Κοινώς, το τι αναγνωριζει ο ΑΣΕΠ, το ποσες θεσεις βγαζει το Δημοσιο και άλλα γραφικα ειναι τουλάχιστον μιζερος οποιος καθεται και πραγματικα τα μετράει σοβαρά ολα αυτά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stefanoskarras92

Νεοφερμένος

Ο Στέφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Χωρις να θελω να υποβαθμισω καμια σχολη,θα κανω και γω αντιστοιχες ερςτησεις ακολουθωντας τη λογικη σας:ποσες σχολες οικονομικων υπαρχουν τοσο στο μηχανογραφικο οσο και στους τιτλους των σχολων ΙΕΚ ή του εξωτερικου;;ποσοι μαθηματικοι,φυσικοι,βιολογοι,φιλολογοι κτλ υπαρχουν στην αγορα εργασιας;;ποσοι πολιτικοι μηχανικοι ερχονται καθε χρονο απο πανεπιστιμια εξωτερικου;;;ποσοι....ποσοι.....ποσοι;;;;

Αυτο που θελω να πω ειναι πως ολοι οι κλαδοι σαφως και αντιμετωπιζουν πολλα προληματα και κυριως τη σημερον ημερα...!!Εσεις το μονο που κανατε ειναι να απαριθμιζετε τα αρνητικα ενος κλαδου χωρις να αναφερετε καν το φυσικο και καπως παρηγορο(ισως και οχι για καποιες ειδικοτητες),οτι δηλαδη οι εποχες αλλαζουν και μαζι τους και τα δεδομενα και τα πραγματα...!!!

Επισης καπου αναφερθηκε πως θα αντιμετωπισουν προβλημα οι σχολες που περιεχουν τον ορο πληροφορικη ή μηανικος υπολ. μονο.
Με την ιδια λογικη οι μαθηματικοι κανουν μονο μαθηματικα,οι πολ. μηχ. χτιζουν μονο σπιτια,οι μηχ. υπολ. προγραμματιζουν μονο ή περνανε ολη τους τη ζωη και 24ωρες πανω απο ενα υπολ.
Ας μη τα βλεπουμε ολα τοσο μονοπλευρα...μονο η γιαγια μου πλεον νομιζει πως το καλυτερο επαγγελμα ειναι ο γιατρος....θελω να πιστευω πως ευκαιριες 8α δημιουργουνται σε αυτους που πραγματικα ενδιαφερονται και ψαχνονται στο αντικειμενο τους(σαφως και οι δυσκολιες ειναι πολλες φορες περισσοτερες!!)

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Καθηγητης σχολειου μπορει να γινει κι ο...."Φυσιογνωστης".

Χαχαχα δεν ξέρω αν ανέφερες το "φυσιογνώστης" τυχαία ή χιουμοριστικά, αλλά οι Φυσιογνώστες/Φυσιοδίφιδες όντως υπήρχαν ως Ειδικότητα (ακόμα και ως Καθηγητές) και "έβγαιναν" μέχρι τη δεκαετία του 1970 από το Τμήμα με τίτλο στο σήμερα "Βιολογίας"....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantinekots

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.
Οχι, το ανεφερα γιατι μου εκανε εντυπωση οτι στη λιστα των ειδικοτητων υπαρχουν ειδικοτητες για καθηγητές υπαρχουν ονοματα που δεν τα ειχα ξαναδει ποτέ. Το παραπανω το ανεφερα επειδη σε καθε, μα ΣΕ ΚΑΘΕ τμημα πανεπιστημιου η μουφα λιστα αποκαταστασης εχει ως εξης "μπλα μπλα σε δημοσιο και ιδιωτικο τομεα, τραπεζες, ερευνητης, μουμπλε-μουμπλε.....ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης".
Δηλαδη έλεος...μην τρελαθουμε. Ειναι τουλαχιστον ανευθυνοτητα να λεμε οτι τομεις αιχμής οπως ο,τι εχει σχεση με την τεχνολογια και την οικονομια, γιατροί, ερευνητες φυσικής, βιολογιας κλπ. δεν εχουν αποκατασταση, με την προυποθεση οτι εισαι καλος! Οι διαθεσιμες θεσεις εργασιας αδιαφορω πληρως αν ειναι στην Αθηνα, τη Θεσσαλονικη, το Λονδινο, το Τοκυο ή το Σαν Φραντσισκο. Υπάρχουν; Απο τη στιγμή που υπάρχουν σταματηστε να λετε ανακριβειες. Κοντευουμε να βγαλουμε αχρηστες ολες τις ειδικοτητες. Για πειτε, αν δεχτουμε αυτα που λετε, τι ακριβως προτεινετε να βαλουμε στο μηχανογραφικο; Εχετε αντιπροταση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giorgioSAc

Νεοφερμένος

Ο giorgioSAc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Οχι, το ανεφερα γιατι μου εκανε εντυπωση οτι στη λιστα των ειδικοτητων υπαρχουν ειδικοτητες για καθηγητές υπαρχουν ονοματα που δεν τα ειχα ξαναδει ποτέ. Το παραπανω το ανεφερα επειδη σε καθε, μα ΣΕ ΚΑΘΕ τμημα πανεπιστημιου η μουφα λιστα αποκαταστασης εχει ως εξης "μπλα μπλα σε δημοσιο και ιδιωτικο τομεα, τραπεζες, ερευνητης, μουμπλε-μουμπλε.....ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης".
Δηλαδη έλεος...μην τρελαθουμε. Ειναι τουλαχιστον ανευθυνοτητα να λεμε οτι τομεις αιχμής οπως ο,τι εχει σχεση με την τεχνολογια και την οικονομια, γιατροί, ερευνητες φυσικής, βιολογιας κλπ. δεν εχουν αποκατασταση, με την προυποθεση οτι εισαι καλος! Οι διαθεσιμες θεσεις εργασιας αδιαφορω πληρως αν ειναι στην Αθηνα, τη Θεσσαλονικη, το Λονδινο, το Τοκυο ή το Σαν Φραντσισκο. Υπάρχουν; Απο τη στιγμή που υπάρχουν σταματηστε να λετε ανακριβειες. Κοντευουμε να βγαλουμε αχρηστες ολες τις ειδικοτητες. Για πειτε, αν δεχτουμε αυτα που λετε, τι ακριβως προτεινετε να βαλουμε στο μηχανογραφικο; Εχετε αντιπροταση;

Τα παιδαγωγικα που ειναι και της μοδας:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantinekots

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.
Καλυτερα μάγειρας. Μπας και με παρει και κανα κρουαζιεροπλοιο, απ'το να βλεπω καθε μερα, για 40 χρονια, με τα ιδια λεφτά το σχολείο...1000 φορες καλυτερα. Βεβαια για οσους θελουν να πονεσουν λιγοτερο κυνηγώντας την επιτυχια (αφου αυτο δεν ειναι σε θεση να το κανουν ολοι, ανεξαρτητα με τα ποσα μορια εβγαλαν), σχολες σαν το παιδαγωγικο φανταζουν η καλυτερη δυνατη λυση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 65 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Παιδιά στην Ελλάδα ζούμε.Έτσι δεν μπορεί κάποιος να έχεις τις πολλές ευκαιρίες απαγγελματικά όπως σε μιά βιομηχανική χώρα.Πρώτη σκέψη το δημοσιοϋπαλληλίκι το οποίο δεν μπορεί να σε κάνει Κροίσο αλλά τουλάχιστον θε έχεις εξασφαλίσει τοον επιούσιο.
Γι αυτό σας λέω.Ζήστε τη στιγμή, χαρείτε όσοι περάσετε σε κάποια σχολή και να θυμάστε ότι σημασία έχει το ταξίδι στη ζωή.Τώρα έχετε αυτά τα δεδομένα.Γιά αύριο έχει ο Θεός που λέμε.Όλοι θα ζήσουμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.Και γιά να πετύχεις επαγγελματικά πρέπει να είσαι και τυχερός.Πιστεύω πολύ σ' αυτό πού λέγεται ότι πρέπει να είσαι στο κατάλληλο μέρος την κατάλληλη στιγμή.
Και προπάντων κάντε μιά προσπάθεια να περιορίσετε το άγχος σας.Σας χαλάει την ποιότητα της ζωής σας και σας αρρωσταίνει.Το άγχος δρά αθροιστικά όπως οι ακτινοβολίες από τα κινητά τηλέφωνα.
Η ζημιά θα φανεί αργότερα.

Και γιά να μην είναι εντελώς εκτός θέματος να πω τη γνώμη μου γιά τη σχολή που λέτε.
Από πλευράς ενδιαφέροντος γιά μένα είναι η τέλεια σχολή.Αλλά εκφράζω προσωπική άποψη.
Και εξηγώ.
Μιά σχολή στην οποία βασίζεται η σύγχρονη τεχνολογία δεν μπορεί παρά να προκαλεί ενδιαφέρον.Έπειτα είναι οι πάρα πολλοί τομείς με τους οποίους μπορεί κάποιος να ασχοληθεί τελειώνοντας τη σχολή αυτή.
Το μόνο άσχημο είναι η προχειρότητα που υπάρχει στο σχεδιασμό από το υπουργείο παιδείας όσον αφορά στην ίδρυση νέων σχολών με διαφορετικά ονόματα με τεμνόμενα περιεχόμενα, μετονομασίες σχολών κ.λ.π
Δηλαδή γιατί ολόκληρο πολυτεχνείο Κρήτης (δύο είναι τα πολυτεχνεία της Ελλάδας), να μην έχει σχολή Ηλεκτρολόγων και να περιμένουν τώρα στο...ακουστικό πότε θα αναβαπτιστεί?Ανάλογα παραδείγματα βέβαια υπάρχουν και σε άλλες σχολές.(Βόλος κ.λ.π).
Γενικώς το σύστημα ψάχνεται ακόμη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantinekots

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.
Ζουμε επισης στην Ευρωπη και στον Κοσμο. Οποιος νομιζει οτι ζει ΜΟΝΟ στην Ελλάδα, προβλημά του νομιζω. Δεν ειναι δυνατον να μπαινουν τα παντα σε αποκλειστικα ελληνικες διαστασεις και αποκλειστικα συμφωνα με αυτο που γινεται ΤΩΡΑ.
Το δημοσιουπαλληλικι πως ακριβως εξασφαλιζει τον επιουσιο; Με τις συνεχως μειούμενες θεσεις που προσφερει; Με τους σταθεροτατους μισθούς; Με την αξιολογηση που και θα μπει και θα διωξει κοσμο; Το οτι μεχρι τωρα δε μιλαει ο κοσμος και αφηνει στα καλα του καθουμενου την καταπτυστη μονιμοτητα του δημοσιου δεν σημαινει οτι θα κανει και το ιδιο σε 15 χρονια. Ειδικα οταν η μονιμοτητα επιτρεπει στον καθε αχαίρευτο να τρωει τον πλουτο του ελληνικου κρατους οντας αργόμισθος και ηλίθιος γιατι κυριως αυτοι τα τρώνε τα λεφτά, οχι οι υπουργοι οπως με τοση ευφραδεια αρεσει σε ολους να λενε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mourkos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 235 μηνύματα.
εμάς περιμένεις να σου πούμε αν είναι σωστή επιλογή;

είναι κάτι το οποίο μου την σπάει τελείως σε αυτό το φόρουμ και στην ελλάδα γενικότερα η νοοτροπία που επικρατεί

"σωστή επιλογή είναι αυτή που έχει 100% αποκατάσταση."

μωρε και αποκατάσταση να χει και άλλα 1002 πράγματα αν δε σου αρέσει πιστεύεις οτι θα καταφέρεις τίποτα στο μέλλον;

αν σου αρέσει GO FOR IT αν δε σου αρέσει και την επιλέγεις μόνο και μόνο επειδή έχει πολλά μόρια τότε τζάμπα ο κόπος που θα ρίξεις του χρόνου μιας και δε θα καταφέρεις τίποτα το ουσιαστικό στη ζωή σου


όλοι ψάχνετε το δημόσιο, τα πάντα είναι το δημόσιο, υπάρχει αποκατάσταση στο δημόσιο; ε ωραία επιλέγω αυτή τη σχολή.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ και ο κόσμος μας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΕΛΛΑΔΑ

ακουσα πριν από κάποιους να λένε για προγραμματισμό κτλ

αν σου αρέσει ο προγραμματισμός μη πας σε αυτή τη σχολή μιας και

1. απο κει δε βγαίνεις προγραμματιστής αλλά μηχανικός υπολογιστών, καμία σχέση το ένα με το άλλο

2. γενικά από ότι έχω ακούσει με παιδιά που πήγαν σε αυτές τις σχολές ο προγραμματισμός που κάνουν είναι πολύ λίγος και δε σε βοηθάει να μάθεις περισσότερα πράγματα ακόμα και αν θες να ασχοληθείς μόνος σου

3. γιατί να πας και να χεις μια ντουζίνα από άκυρα μαθήματα στο κεφάλι σου;

και στο κατω κατω αν θες προγραμμινγ πανε πληροφορική και είσαι οκ και άσε να λένε πως δεν υπάρχει επαγελματική αποκατάσταση

δεν είναι μόνο το δημόσιο υπάρχει και το ιδιωτικό στο οποίο αν ασχοληθείς με ανθρώπους από το εξωτερικό μπορείς να βγάλεις άπειρα λεφτα, αρκεί να χεις μυαλό, δημιουργικότητα και να σε καλός μαρκετίστας.

κορεσμός υπάρχει μόνο για τα ζώα που πάνε σπουδάζουν σε τέτοιες σχολές μόνο και μόνο για το όνομα και όταν τελειώνουν δε ξέρουν τι να κάνουν

όσοι δε γουστάρουν το επάγγελμα εννοείτε πως δε θα χουν δουλειά μετά, αλλά όσοι το γουστάρουν μπορούν να φτάσουν ψηλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantinekots

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.
Χμμ, ουτε του computer science ειναι πληρεις προγραμματιστές. Χρειαζεσαι και καποια ειδικευση μετά στο software engineering. Αλλα εντάξει, φυσικα οι Μηχανικοι Υπολογιστών ΔΕΝ ειναι προγραμματιστές, δεν ειναι αυτος ο ρόλος τους, πως να το κανουμε. Δε μπορει να υπαρχει μια σχολη που να βγαζει παντογνώστες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 65 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 373 μηνύματα.
Ζουμε επισης στην Ευρωπη και στον Κοσμο. Οποιος νομιζει οτι ζει ΜΟΝΟ στην Ελλάδα, προβλημά του νομιζω. Δεν ειναι δυνατον να μπαινουν τα παντα σε αποκλειστικα ελληνικες διαστασεις και αποκλειστικα συμφωνα με αυτο που γινεται ΤΩΡΑ.
Το δημοσιουπαλληλικι πως ακριβως εξασφαλιζει τον επιουσιο; Με τις συνεχως μειούμενες θεσεις που προσφερει; Με τους σταθεροτατους μισθούς; Με την αξιολογηση που και θα μπει και θα διωξει κοσμο; Το οτι μεχρι τωρα δε μιλαει ο κοσμος και αφηνει στα καλα του καθουμενου την καταπτυστη μονιμοτητα του δημοσιου δεν σημαινει οτι θα κανει και το ιδιο σε 15 χρονια. Ειδικα οταν η μονιμοτητα επιτρεπει στον καθε αχαίρευτο να τρωει τον πλουτο του ελληνικου κρατους οντας αργόμισθος και ηλίθιος γιατι κυριως αυτοι τα τρώνε τα λεφτά, οχι οι υπουργοι οπως με τοση ευφραδεια αρεσει σε ολους να λενε.
Ο κόσμος δεν είναι μόνο η Ελλάδα, όμως η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της.
Δεν φταίει ο δημόσιος υπάλληλος (αυτός που εννοείς εσύ δηλ. ο χαμηλόμισθος) που είναι αργόμισθος.
Έχεις τη εντύπωση οτι οι κεφαλές αυτής της χώρας ξεσκίζονται στη δουλειά?Είναι μιά νοοτροπία ολόκληρη που έχει τις ρίζες βαθιά στο παρελθόν.Έχεις ακούσει την έκφραση ότι "Αυτός ήρθε από το χωριό του με ένα τενεκέ λάδι(λάδωσε δηλαδή) και την επομένη πήγε να δουλέψει?"
Εγώ φίλε μου θέλω να ζήσω στην πατρίδα μου δεν θέλω να ξενιτευτώ.Αυτοί που κρατάνε τις τύχες της χώρας στα χέρια τους τι κάνουν ώστε να μπορέσω να ζήσω αξιοπρεπώς στη χώρα που γεννήθηκα και να μην δραπετεύσω?Γιατί αν δεν μπρούν να με κρατήσουν στη χώρα μου τότε οι κραυγές τους ότι βαδίζουμε προς την πρόοδο ενώ οι προηγούμενοι άφησαν καμμένη Γή, είναι μιά τεράστια απάτη.Χοντρό ψέμα.
Και δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος φίλε μου αν κακώς ίσως κατάλαβες από τα λεγόμενά μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mourkos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 235 μηνύματα.
Χμμ, ουτε του computer science ειναι πληρεις προγραμματιστές. Χρειαζεσαι και καποια ειδικευση μετά στο software engineering. Αλλα εντάξει, φυσικα οι Μηχανικοι Υπολογιστών ΔΕΝ ειναι προγραμματιστές, δεν ειναι αυτος ο ρόλος τους, πως να το κανουμε. Δε μπορει να υπαρχει μια σχολη που να βγαζει παντογνώστες.
δε βγαίνεις παντογνώστης από μια σχολή

αυτό εξαρτάται από την προσωπική σου ενασχόληση και από το πόσο γουστάρεις αυτά που σου διδάσκουν.

επίσης, δε μπορείς να είσαι/γίνεις "πλήρης προγραμματιστής".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

constantinekots

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Κωστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κηφισιά (Αττική). Έχει γράψει 281 μηνύματα.
Ο δημοσιος υπάλληλος φταιει και αυτο το συμπερασμα μπορω να το βγαλω απ'οσους δημοσιους υπαλλήλους γνωριζω. Οχι, δεν γνωριζω αν εισαι δημοσιος υπάλληλος και δεν σου αποδιδω καμια κατηγορια. Μπορει το ψάρι να βρωμάει απ'το κεφάλι αλλα σε εναν παρασιτικο οργανισμο, αδικαιολογητα τεράστιο, δεν φταίει μονο ο διοικητης.
Εντάξει, ο καθενας βαζει τις προτεραιότητές του σ'αυτη τη ζωη, το γεγονος οτι θα πας να δουλεψεις σε μια άλλη χωρα που σημερα ειναι τοσο συνηθισμένο οσο το να πινεις κοκα-κολα δεν ειναι ξενιτιά. Άλλοι ερχονται στην Ελλάδα να δουλεψουν, άλλοι φευγουν απ'την Ελλάδα και πανε στην Αγγλια. Άλλοι φευγουν απ'την Αγγλια και πανε να δουλεψουν στον Καναδα. Δεν ειναι τοσο περίεργο πια. Η χωρα παρέχει αυτα που παρέχει, οχι, δε μπορει να παρεχει σε τοσα εκατομμυρια πτυχιούχους την επιτυχια, δε γινεται, πως να το κάνουμε. Δε μπορεις να ζητας απο μια χώρα να ικανοποιησει επαγγελματικά καθε ειδικοτητα που σου καρφωθηκε στο μυαλό, αυτο δε μπορει να γινει πουθενά στον κοσμο και φανταζομαι αν παρακολουθεις διεθνη νεα θα το εχεις διαπιστώσει.
-----------------------------------------
δε βγαίνεις παντογνώστης από μια σχολή

αυτό εξαρτάται από την προσωπική σου ενασχόληση και από το πόσο γουστάρεις αυτά που σου διδάσκουν.

επίσης, δε μπορείς να είσαι/γίνεις "πλήρης προγραμματιστής".

Ναι, το ξερω, προσωπικη ειναι η επιτυχία. Απλά η ειδικοτητα του προγραμματιστη ειναι μια απο τις ικανοτητες ενος Μηχανικου Λογισμικού, όχι ενος Πληροφορικού. Συχνα γινεται αυτο το λάθος. Αυστηρα με τον προγραμματισμό η Πληροφορική (Informatics ή Computer Science) εχει τοση σχεση οση εχει με τα Μαθηματικά. Σαφως μεγάλη, αλλα οχι ταυτιζομενη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top