Λίγα λόγια για τους Μηχανολόγους Μηχανικούς

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,244 μηνύματα.
Ωραία, τώρα νιωθω ότι μπαίνω σε μεγαλύτερο δίλημμα :stunned:
Είναι και τα δύο εξαιρετικά,ότι και να επιλέξεις δεν πέφτεις έξω,αυτό κράτα.
Τώρα το δίλημμα και πως το ξεπερνάς είναι αλλού παπά ευαγγέλιο. Πρέπει να δεις τα προγράμματα σπουδών και να επιλέξεις αυτό που νιώθεις οτι έχει τα περισσότερα μαθήματα που σε ενδιαφέρουν.

Εγώ σου έδωσα απλά μια πιο "δίκαιη" εικόνα των πραγμάτων μιας που το ημμυ, όσον αφορά στην hardware-ικη του πλευρά φαίνεται black magic. Το οποίο είναι και καλό γιατί σε εξιτάρει να ψαχτείς, αλλά και κακό γιατί εαν δεν ψαχτείς ορισμένα πράγματα που είναι τρομερά πολύπλοκα φαίνονται αρκετά απλά. Ποιος να φανταστεί τι κρύβεται πίσω απο ένα μικρό τσιπ ας πούμε και πόσες διαφορετικές ειδικότητες ημμυτων βάζουν το χέρι τους; Όπως και να έχει όμως, ο ηλεκτρομαγνητισμός είναι ένα απαιτητικό μα εξίσου πολύ ενδιαφέρον πεδίο. Μελέτησε και τις δύο σχολές και επέλεξε αυτό που νιώθεις οτι σου ταιριάζει καλύτερα.

(ΥΓ. Στο προηγούμενο μήνυμα έχω ξεχάσει έναν παράγοντα 1/2π στις συχνότητες, μικρό το κακό :hehe: ).
 
Τελευταία επεξεργασία:

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 936 μηνύματα.

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η BaSO4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ. Έχει γράψει 634 μηνύματα.
Το δίλημμα ειναι αναμεσα σε ημμυ και μηχανολογων αν καταλαβα καλα?
Ναι, όσο περισσότερο ψάχνω και για τις δυο σχολές τόσο πιο αβέβαιη γίνομαι για την πρώτη επιλογή. Γενικά, δε με είχα για τόσο αναποφάσιστη :dizzy2:
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 936 μηνύματα.
Ναι, όσο περισσότερο ψάχνω και για τις δυο σχολές τόσο πιο αβέβαιη γίνομαι για την πρώτη επιλογή. Γενικά, δε με είχα για τόσο αναποφάσιστη :dizzy2:
Βρίσκομαι και γω σε ιδια κατασταση για τις 2 αυτες σχολες 😑 Δεν ξερω πως ακριβώς θα επιλέξω γιατί πλέον έχω ψάξει τοσο και δεν έχει ξεκαθαρισει το κεφάλι μου😅
 

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η BaSO4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ. Έχει γράψει 634 μηνύματα.
Βρίσκομαι και γω σε ιδια κατασταση για τις 2 αυτες σχολες 😑 Δεν ξερω πως ακριβώς θα επιλέξω γιατί πλέον έχω ψάξει τοσο και δεν έχει ξεκαθαρισει το κεφάλι μου😅
Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή σκεφτόμουν για μηχ μηχ, χωρίς να το έχω πολύ ψάξει, αλλά τώρα, που βλέπω κι άλλες σχολές, αρχίζω να αναρωτιέμαι γιατί να μη βάλω ημμυ ως πρώτη επιλογή. Και, τελικά, δεν ξέρω αν είναι καλύτερο το να ακολουθήσω το ένστικτό μου ή να ψάξω κι άλλο.
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 936 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή σκεφτόμουν για μηχ μηχ, χωρίς να το έχω πολύ ψάξει, αλλά τώρα, που βλέπω κι άλλες σχολές, αρχίζω να αναρωτιέμαι γιατί να μη βάλω ημμυ ως πρώτη επιλογή. Και, τελικά, δεν ξέρω αν είναι καλύτερο το να ακολουθήσω το ένστικτό μου ή να ψάξω κι άλλο.
Καπως ετσι κατεληξα να κοιταω και τους ημμυ. Απλως δεν ξερω αν θα ηθελα οντως να ασχοληθω και με υπολογιστες, εμενα περισσοτερο με ενδιαφερει π.χ να ψαχνω για τον τροπο λειτουργιας καποιας μηχανης. Γιαυτο τωρα στο μυαλο μου ειμαι περισσοτερο προς μηχ μηχ
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,244 μηνύματα.
Καπως ετσι κατεληξα να κοιταω και τους ημμυ. Απλως δεν ξερω αν θα ηθελα οντως να ασχοληθω και με υπολογιστες, εμενα περισσοτερο με ενδιαφερει π.χ να ψαχνω για τον τροπο λειτουργιας καποιας μηχανης. Γιαυτο τωρα στο μυαλο μου ειμαι περισσοτερο προς μηχ μηχ
Ultimately να έχεις υπόψιν σου οτι θα χρειαστεί να μπλέξεις ως ένα βαθμό και απο μηχανολόγους με υπολογιστές, καθώς δεν υφίσταται μηχανή που να μην χρησιμοποιεί πλέον προχωρημένες τεχνικές ηλεκτρονικού ελέγχου, είτε μιλάμε για ένα ψυγείο, είτε για ένα αμάξι είτε ακόμα και για ένα διαστημόπλοιο. Και σαφώς θα κάνεις και προγραμματισμό. Ειδικά το τελευταίο σε όποια ειδικότητα και να πας είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι.

Για την ακρίβεια το μηχανολογικό μέρος τις περισσότερες φορές είναι "λυμένο" και το πρόβλημα είναι το software που αποκτά τρομερή περιπλοκότητα και μαζεύει κόσμο. Ούτε εγώ πετάω απο την χαρά μου για αυτό καθώς επίσης δεν απολαμβάνω το ίδιο την ενασχόληση με το κομμάτι των υπολογιστών, αλλά είναι φουλ απαραίτητοι και γίνονται ολοένα και πιο πολύ και μάλιστα με απίστευτους ρυθμούς.

Βέβαια εσύ επιλέγεις με το τι θα ασχοληθείς έτσι ; Απλά θέλω να πω μην το σκέφτεσαι σε στυλ αυτό με ενδιαφέρει, αυτό όχι και τόσο. Οτιδήποτε σε βοηθάει να λύσει το πρόβλημα σου πρέπει να σε ενδιαφέρει. Σε τελική ανάλυση θα ειδικευτείς σε κάτι και για αυτό θα πληρώνεσαι, δεν μπορείς να κάνεις τα πάντα, ή δεν έχει νόημα να τα κάνεις γιατί θα είσαι μέτρια σε όλα, και κανείς δεν πληρώνει για μέτρια skills δυστυχώς ή ευτυχώς. Αλλά είναι σημαντικό να έχεις ευρύτερη αντίληψη του πράγματος όσο γίνεται.
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 936 μηνύματα.
Ultimately να έχεις υπόψιν σου οτι θα χρειαστεί να μπλέξεις ως ένα βαθμό και απο μηχανολόγους με υπολογιστές, καθώς δεν υφίσταται μηχανή που να μην χρησιμοποιεί πλέον προχωρημένες τεχνικές ηλεκτρονικού ελέγχου, είτε μιλάμε για ένα ψυγείο, είτε για ένα αμάξι είτε ακόμα και για ένα διαστημόπλοιο. Και σαφώς θα κάνεις και προγραμματισμό. Ειδικά το τελευταίο σε όποια ειδικότητα και να πας είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι.

Για την ακρίβεια το μηχανολογικό μέρος τις περισσότερες φορές είναι "λυμένο" και το πρόβλημα είναι το software που αποκτά τρομερή περιπλοκότητα και μαζεύει κόσμο. Ούτε εγώ πετάω απο την χαρά μου για αυτό καθώς επίσης δεν απολαμβάνω το ίδιο την ενασχόληση με το κομμάτι των υπολογιστών, αλλά είναι φουλ απαραίτητοι και γίνονται ολοένα και πιο πολύ και μάλιστα με απίστευτους ρυθμούς.

Βέβαια εσύ επιλέγεις με το τι θα ασχοληθείς έτσι ; Απλά θέλω να πω μην το σκέφτεσαι σε στυλ αυτό με ενδιαφέρει, αυτό όχι και τόσο. Οτιδήποτε σε βοηθάει να λύσει το πρόβλημα σου πρέπει να σε ενδιαφέρει. Σε τελική ανάλυση θα ειδικευτείς σε κάτι και για αυτό θα πληρώνεσαι, δεν μπορείς να κάνεις τα πάντα, ή δεν έχει νόημα να τα κάνεις γιατί θα είσαι μέτρια σε όλα, και κανείς δεν πληρώνει για μέτρια skills δυστυχώς ή ευτυχώς. Αλλά είναι σημαντικό να έχεις ευρύτερη αντίληψη του πράγματος όσο γίνεται.
Ναι συμφωνω, φυσικα κ δεν εχω θεμα να ασχοληθω με υπολογιστες κ προγραμματισμο σε αυτον τον τομεα ωστε να με βοηθαει στην λυση ενος προβληματος. Μάλλον και γω δεν το εθεσα τοσο καλα στο προηγούμενο μήνυμα. Δεν ξερω ακομη τι θα επιλεξω αλλα ξερω τουλαχιστον οτι και τα 2 τμηματα ειναι πολυ καλα.
 

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η BaSO4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ. Έχει γράψει 634 μηνύματα.
Ultimately να έχεις υπόψιν σου οτι θα χρειαστεί να μπλέξεις ως ένα βαθμό και απο μηχανολόγους με υπολογιστές, καθώς δεν υφίσταται μηχανή που να μην χρησιμοποιεί πλέον προχωρημένες τεχνικές ηλεκτρονικού ελέγχου, είτε μιλάμε για ένα ψυγείο, είτε για ένα αμάξι είτε ακόμα και για ένα διαστημόπλοιο. Και σαφώς θα κάνεις και προγραμματισμό. Ειδικά το τελευταίο σε όποια ειδικότητα και να πας είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι.
Άρα, και οι δυο ασχολούνται με τα ίδια περίπου πράγματα, αλλά ο καθένας εμβαθύνει σ’αυτά σε διαφορετικό βαθμό;
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,244 μηνύματα.
Άρα, και οι δυο ασχολούνται με τα ίδια περίπου πράγματα, αλλά ο καθένας εμβαθύνει σ’αυτά σε διαφορετικό βαθμό;
Εξαρτάται σε τι τομέα εξειδικεύονται. Λόγου χάρη ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός με έναν μηχανολόγο μηχανικό που εξειδικεύονται στην ενέργεια και δουλεύουν σε ένα εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας θα έχουν αρκετές κοινές γνώσεις. Τουλάχιστον ως προς το βασικό επίπεδο.

Ο ηλεκτρολόγος θα ξέρει αρκετά πράγματα περί θερμοδυναμικής και ο μηχανολόγος θα έχει μελετήσει επίσης ηλεκτρικές μηχανές και ηλεκτρονικά ισχύος. Προφανώς ο καθένας θα έχει περισσότερες γνώσεις στο ένα αντικείμενο ένα απο ότι στο άλλο, αλλά και οι δύο θα έχουν μια αρκετά καλή αντίληψη του πως ο ένας επηρεάζει τον άλλο στην δουλειά του. Μπορεί να ασχοληθούν λοιπόν με το ίδιο πράγμα αλλά απο διαφορετικές σκοπιές.

Να στο θέσω διαφορετικά. Πες για παράδειγμα οτι θες να σχεδιάσεις μια κεραία για ένα αεροσκάφος. Ο μηχανολόγος κάνει εκεί τους υπολογισμούς του, σχεδιάζει το σχήμα του αεροπλάνου, λαμβάει υπόψιν του τα πάντα, κάνει προσομοιώσεις και βρίσκει το βέλτιστο απο άποψη αεροδυναμικής σχήμα για άτρακτο,φτερά κτλπ. Όλα ωραία, όλα ανθηρά μέχρι στιγμής.

Το αεροπλάνο τώρα πρέπει να αρχίσει να εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά συστήματα. Για επικοινωνίες,για ραντάρ για χίλιους δύο λόγους τέλος πάντων. Καλείσαι λοιπόν να σχεδιάσεις μια κεραία. Πες οτι την σχεδίασες και δουλεύει τέλεια απο άποψη προδιαγραφών. Μια χαρά και εδώ, ο μηχανολόγος έχει φτιάξει την βέλτιστη κατασκευή απο άποψη αεροδυναμικής, ο ηλεκτρολόγος έχει φτιάξει την τέλεια κεραία απο άποψη προδιαγραφών(π.χ. κέρδος,κατευθυντικότητα κτλπ.) και όλοι είναι ευχαριστημένοι. Όταν λοιπόν αυτοί οι δύο πάνε να υλοποιήσουν το σύστημα ο μηχανολόγος αντιλαμβάνεται οτι η αεροδυναμική του χάλασε λόγω της κεραίας η οποία εξέχει απο το σώμα του αεροσκάφους.

Εαν μιλάμε για πολιτικό αεροσκάφος, χειρότερη αεροδυναμική απόδοση σημαίνει περισσότερη κατανάλωση καυσίμων, το οποίο σημαίνει σημαντικά αυξημένα έξοδα. Και όταν είσαι μια αεροπορική εταιρία, έστω και 2% μείωση απόδοσης απο αυτή που είχε προβλεφτεί, μπορεί να έχει τεράστιο οικονομικό αντίκτυπο. Γιατί μέσα σε ένα έτος δεν ξέρω και εγώ πόσες πτήσεις θα κάνεις καθημερινά και με πόσα αεροπλάνα.

Εαν το αεροσκάφος είναι στρατιωτικό, οπότε μπορεί να έχουμε και υπερηχητικές πτήσεις, μπορεί να έχεις ακόμα μεγαλύτερη μείωση της απόδοσης λόγω πολύ έντονης τυρβώδης ροής του αέρα γύρω απο την κεραία. Αυτό συνεπάγεται αύξηση κατανάλωσης καυσίμου, και επομένως περισσότερα έξοδα, μείωση του επιχειρησιακού εύρους και χρόνου.

Αυτή η σχέση μπορεί να λειτουργήσει και αντίστροφα. Εαν ο μηχανολόγος πάει και σχεδιάσει όπως θέλει την μορφή της ατράκτου,των φτερών κτλπ. μπορεί να δημιουργήσει άλλα θέματα που ίσως δεν αντιλαμβάνεται. Όπως μείωση της stealth ικανότητας(κατά πόσο το αεροπλάνο μπορεί να επιστρέφει μικρό σήμα στα εχθρικά ραντάρ που προσπαθούν να το εντοπίσουν). Διότι ασυνέχειες και ομαλές γωνίες δημιουργούν τρελές ανακλάσεις των προσπίπτοντων ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων πίσω στην κεραία του δέκτη του εχθρικού ραντάρ. Και αυτός είναι και ο λόγος που όλα τα μοντέρνα πολεμικά αεροσκάφη stealth 5ης γενιάς έχουν αιχμηρές γωνίες και επίπεδες επιφάνειες με κατάλληλη κλίση(για να ανακλούν τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα προς άλλες κατευθύνσεις και να μειώνουν την ισχύ αυτών που ανακλώνται προς την κεραία του ραντάρ). Δεν είναι σχεδιασμός βάσει κάποιας μόδας, αλλά σχεδιασμός που προκύπτει απο ανάγκη για να επιτυγχάνονται ορισμένες απαιτήσεις ως προς την λειτουργία.

Σε όλα τα σημαντικά και περίπλοκα έργα συνεργάζονται πολλές ειδικότητες μηχανικών. Για αυτό λίγο πολύ ο καθένας πρέπει να ξέρει λίγο τι απασχολεί τον άλλο. Γιατί μπορείς άθελά σου να τον επηρεάσεις και να τον δυσκολέψεις και το πρόβλημα να μην φανεί μέχρι να υλοποιηθεί το τελικό σύστημα και να δοκιμαστεί.
 

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Όποια και να μπεις καλά είναι, και υπάρχουν αρκετοί κλάδοι που κάνουν τα δύο τμήματα κοινά. Αυτό που θα σου πρότεινα είναι, σε όποια σχολή και να μπεις, να κοιτάξεις από νωρίς (1-2ο έτος) να μπεις σε φοιτητική ομάδα να αποκτήσεις πιο πρακτικές γνώσεις, γιατί τα ελληνικά ΑΕΙ το παραμελλούν εγκληματικά αυτό το κομμάτι.

Δεν διάβασα το όλο θέμα απ την αρχή, αλλά απ ότι κατάλαβα σ' ενδιαφέρουν οι μηχανές. Σε επίπεδο ηλεκτρομαγνητικό είναι σχετικά βαλτωμένα τα πράγματα, η πρόοδος που μπορεί να γίνει (και γίνεται/ερευνάται), είναι η ενσωμάτωση ηλεκτρονικών στο σασί της μηχανής, καθώς και ο τρόπος ψύξης. Δηλαδή εν τέλει, θα χρειάζεται μία μίξη γνώσης ΗΜΜΥ και μηχμηχ.

ΥΓ: Ανάμεσα στα δύο θα πω ΗΜΜΥ (γιατί αυτό έβγαλα)
 
Τελευταία επεξεργασία:

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η BaSO4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ. Έχει γράψει 634 μηνύματα.
Όποια και να μπεις καλά είναι, και υπάρχουν αρκετοί κλάδοι που κάνουν τα δύο τμήματα κοινά. Αυτό που θα σου πρότεινα είναι, σε όποια σχολή και να μπεις, να κοιτάξεις από νωρίς (1-2ο έτος) να μπεις σε φοιτητική ομάδα να αποκτήσεις πιο πρακτικές γνώσεις, γιατί τα ελληνικά ΑΕΙ το παραμελλούν εγκληματικά αυτό το κομμάτι.
Πρακτικές γνώσεις όπως;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,570 μηνύματα.
Πρακτικές γνώσεις όπως;
τι ειναι το γερμανοπολυγωνο , πως βιδωνουμε βιδα και πως κανουμε οβαλ τρυπα σε μεταλο με στογγυλη λιμα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

τι ειναι το γερμανοπολυγωνο , πως βιδωνουμε βιδα και πως κανουμε οβαλ τρυπα σε μεταλο με στογγυλη λιμα.
ε καλα αμα περδευτηκες θα μαθεις τι κανει ο πολλαπλασιαστης αυτοκινητου.
 
Τελευταία επεξεργασία:

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Πρακτικές γνώσεις όπως;

Ανάλογα με το θα θέλεις ν ασχοληθείς μετέπειτα.

Εγώ που ασχολούμαι με ηλεκτρονικά, θα ήθελα να υπήρχε μάθημα όπου σχεδιάζεις και συναρμολογείς PCB στο προπτυχιακό (στο πανεπ που είμαι τώρα όλοι οι φοιτητές ΗΜΜΥ το κάνουν πολλαπλές φορές στα 3 χρόνια σπουδών, στην Ελλάδα μέσω σχολής δεν έγινε ποτέ με 4.5 χρόνια σπουδών).
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 936 μηνύματα.
Πρακτικές γνώσεις όπως;
Θα μάθεις να εφαρμόζεις στην πράξη πράγματα που βλέπεις στην θεωρία μέσα στην σχολη μέσω των διάφορων ομάδων π.χ τις ομάδες που κάνουν τα μονοθεσια(ART, prom racing κλπ). Αν κατάλαβα καλά τέτοιες ομάδες εννοούν.
 

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η BaSO4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ. Έχει γράψει 634 μηνύματα.
τι ειναι το γερμανοπολυγωνο , πως βιδωνουμε βιδα και πως κανουμε οβαλ τρυπα σε μεταλο με στογγυλη λιμα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


ε καλα αμα περδευτηκες θα μαθεις τι κανει ο πολλαπλασιαστης αυτοκινητου.
Θα ήθελα να καταλάβω τι θες να πεις, αλλά δεν… :upside::hypno:
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,244 μηνύματα.
Συμφωνώ αλλά πιστεύω οτι καλό είναι οι πρακτικές γνώσεις να αρχίσουν να μαζεύονται μετά απο το 2ο έτος και σιγά σιγά. Εαν κάποιος δεν έχει καλό υπόβαθρο στα θεωρητικά(επειδή δεν τα ξέρει ή δεν τα έχει δει), στην πράξη χάνεται για πλάκα. Και απο την άλλη εαν έχει μόνο θεωρητικές γνώσεις κάποιος, δεν μπορεί να δουλέψει.

Το καλό με το ημμυ είναι οτι υπάρχει περιθώριο πάντως ένας φοιτητής με σχετικά νορμάλ έξοδα να αποκτήσει εμπειρία και να παίξει με κάποια πράγματα(εκτός εαν μιλάμε για υψηλές τάσεις, μετασχηματιστές διανομής και τέτοια :hehe: ).
 

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Θα μάθεις να εφαρμόζεις στην πράξη πράγματα που βλέπεις στην θεωρία μέσα στην σχολη μέσω των διάφορων ομάδων π.χ τις ομάδες που κάνουν τα μονοθεσια(ART, prom racing κλπ). Αν κατάλαβα καλά τέτοιες ομάδες εννοούν.
ναι αυτές εννοώ, τα παιδιά που ασχολούνται μ αυτά κάνουν καλή δουλειά. Αν μπεις ΑΠΘ εκτός από τις ομάδες φόρμουλα υπάρχει και η ASAT που φαίνεται ενδιαφέρουσα.

https://asat.gr/
 

Unboxholics

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Unboxholics αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 936 μηνύματα.
ναι αυτές εννοώ, τα παιδιά που ασχολούνται μ αυτά κάνουν καλή δουλειά. Αν μπεις ΑΠΘ εκτός από τις ομάδες φόρμουλα υπάρχει και η ASAT που φαίνεται ενδιαφέρουσα.

https://asat.gr/
Ναι την εψαχνα τις προαλλες την asat και μ φανηκε ωραια και αυτη 😁
 

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η BaSO4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ. Έχει γράψει 634 μηνύματα.
ναι αυτές εννοώ, τα παιδιά που ασχολούνται μ αυτά κάνουν καλή δουλειά. Αν μπεις ΑΠΘ εκτός από τις ομάδες φόρμουλα υπάρχει και η ASAT που φαίνεται ενδιαφέρουσα.

https://asat.gr/
Πώς μπορώ να ψάξω και για άλλες ομάδες; Επίσης, για να μπω, απλώς χρειάζεται να δηλώσω συμμετοχή και θα με πάρουν;
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top