Κ. Πιερρακάκης: Χρεαζόμαστε 16.000 πληροφορικούς ετησίως

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Για εμένα όλα είναι πολύ βαθιά γνώση μαθηματικών + αντικείμενο που καταπιάνεσαι. Αλλιώς καινοτομία γιοκ..

Ακριβώς. Να προσθέσω ότι θα πρέπει να "μετασχηματιστεί" η γενική άποψη ότι εφαρμοσμένα Μαθηματικά κάνουν μόνο στο Πολυτεχνείο γιατί με αυτή τη λογική ο κλάδος των Μαθηματικών αντιμετωπίζεται ως κάτι αφηρημένο, εκτός τόπου και χρόνου, ειδικά για τον επαγγελματικό χώρο εκτός σχολικής εκπαίδευσης. Δηλαδή, ο κόσμος προοδεύει και η Ελλάδα ταξινομεί επαγγελματικά τους Μαθηματικούς κατά κύριο λόγο σε καθηγητές μέσης εκπαίδευσης. Ο Γιάννης δίνει μια καλή απάντηση με τον μαϊντανό, αλλά να μην καταλήξουμε να πούμε ότι τα Μαθηματικά είναι μαϊντανός επιστήμη για την Ελληνική οικονομία...που φοβάμαι ότι είναι.

Η καινοτομία προϋποθέτει μια αλλαγή κουλτούρας τόσο φοιτητών όσο και καθηγητών Πανεπιστημίου σε Τμήματα Μαθηματικών που να έχουν επίγνωση η κάθε πλευρά τι ακριβώς κάνει. Επίσης η γενιά της μεταπολίτευσης δεν μας έφερε τις καινοτομίες που θα έπρεπε, αν και κάποιοι έκαναν σπουδές στο εξωτερικό με τα χρόνια της γαλαζοπράσινης ρεμούλας, ξέχασαν και την πρόσθεση δυο αριθμών. Για να καταλάβω την πρακτική χρήση και χρησιμότητα της Στατιστικής και Θεωρίας Δειγματικών Κατανομών σε συγκεκριμένα παραδείγματα και πως αυτά τα παραδείγματα ερμηνεύονται σε επιχειρηματικά μοντέλα, λήψης αποφάσεων, διαχείρισης κινδύνου, σχεδιασμού μοντέλου ασφαλίστρων κτλ, έπρεπε να ψάξω πολύ εκτός των μαθημάτων του Τμ.Μαθηματικών. Δηλαδή, να διαβάσω πράγματα πολύ έξω από την "σφαίρα" αντίληψης ενός μέσου Μαθηματικού αποφοίτου Ελληνικού Πανεπιστημίου.

Η μέση σφαίρα αντίληψης δυστυχώς απλά "αποστηθίζει" αναπαραστάσεις μαθηματικών συμβόλων για το πτυχίο και οι ιθύνοντες απλά δεν έχουν ιδέα για ποιο πράγμα μιλάνε. Θυμάμαι καθηγητή Πανεπιστημίου που η χαρά του ήταν να απλοποιεί πολύπλοκες αλγεβρικές εκφράσεις στον πίνακα με κιμωλία και στο τέλος να λέει: "α, βγήκε θετικό" και να χαμογελάει μόνος του. Με τέτοιου είδους "διδασκαλίες" τι είδους καινοτομία να ανακαλύψουμε μέσω των μαθηματικών; Τρώγοντας δυο ώρες αντιγραφή από τον πίνακα, γεμίζοντας τετράδια, χωρίς να υπάρχει η καινοτομία της οπτικής αναπαράστασης της λύσης μέσω βίντεο, γραφικών, διαφανειών και ξένων άρθρων από την παγκόσμια κοινότητα έρευνας και τεχνολογίας, το μάθημα να ήταν άκρως παθητικό και βαρετό, ΤΙ ακριβώς διδάσκουν; Πώς μετά ο μέσος φοιτητής να ξέρει πώς να επιλέξει κάποια κατεύθυνση με επαγγελματικό "οδηγό" τα μαθηματικά;

Ο Άδωνις πώς γίνεται με πτυχίο Ιστορίας να έχει πολιτική και δημοσιονομική άποψη για τον επενδυτικό και εργασιακό σχεδιασμό της χώρας; Μετά απορούμε γιατί το STEM εδώ και 20 χρόνια είναι άγνωστη λέξη σε κύκλους Ελλήνων καθηγητών Πανεπιστημίων θετικών επιστημών. Οι περισσότεροι έχουν ξεμείνει ότι οι μιγαδικές εξισώσεις με λύσεις σε πολική μορφή, είναι ύλη Α' Λυκείου όπως μας έλεγε ένας και επέμενε. Αυτό δείχνει επίσης πως οι βαθμίδες εκπαίδευσης της Ελλάδας δεν έχουν καμία "επαφή" μεταξύ τους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Τα μαθηματικά είναι μια ζωντανή επιστήμη, όπως και η φυσική και πορεύονται με την ανθρώπινη ζωή. Η όλη ανθρώπινη δραστηριότητα από τη σκέψη μέχρι την τεχνολογία και τον τρόπο σχεδιασμού ενός προϊόντος βασίζεται σε Μαθηματικά. Ο διοικητικός έλεγχος και η βέλτιστη κατανομή του ανθρώπινου δυναμικού ώστε οι άνθρωποι με προσόντα, εμπειρίες και δεξιότητες να συνεισφέρουν καταλλήλως, είναι οι δυο βασικοί άξονες μια σοβαρής μεταρρύθμισης. Οτιδήποτε άλλο είναι η μέση σφαίρα αντίληψης του πελατειακού κράτους που διαμόρφωσε με τη σειρά της, τη μέση άποψη των αποφοίτων Μαθηματικών Τμημάτων για τα Μαθηματικά.

Θυμάμαι να διαβάζω για το STEM από το 2007, σε αμερικάνικα άρθρα (από χώρες του άξονα των ΗΠΑ όπως, Αυστραλία, Καναδάς, ΗΒασίλειο, Εμιράτα, Ισραήλ, κτλ) και να ορίζουν τη σημασία του STEM ως την επαναπροσδιορισμένη επιστήμη των Μαθηματικών του 21ου αιώνα. Την ίδια εποχή, οι κορυφαίοι Έλληνες ερευνητές, όπως ο Νανόπουλος και ο Φωκάς, έλεγαν σε συνεντεύξεις στον διεθνή τύπο, ότι ο 21ος αιώνας είναι ο αιώνας των Βιομαθηματικών. Το 2007-10 επίσης είχα δει να υπάρχει ξεχωριστό Τμήμα Μαθηματικών με τίτλο Τμήμα Βιομαθηματικών στο Πανεπιστήμιο της Φλόριντα των ΗΠΑ. Ήδη η Γερμανία έχει Τμήμα Μαθηματικών για Βιοϊατρικές Επιστήμες με έμφαση σε Μαθηματικά της Βιοπληροφορικής και Βιοστατιστικής. Στην Πάτρα κάθε πληροφορία τέτοιου μεγέθους ήταν ανούσια. Η εβδομαδιαία ρουτίνα περιείχε συνελεύσεις για τον Γρηγορόπουλο, τα αντιλαϊκά μέτρα του κεφαλαίου, το σχήμα της κασερόπιτας κτλ.

Η συγκεκριμένη "διάδραση" πληροφοριών με επηρέασε θετικά και ασχολήθηκα ως φοιτητής με τομείς Διαφορικών Εξισώσεων όπως Βελτιστοποίηση με Μηχανική Lagrange, Δυναμικά Μοντέλα σε Φαινόμενα Διάχυσης, Ουράνιο Μηχανική, Μαθηματική Διατύπωση της Κβαντομηχανικής κτλ και θυμάμαι να φαντάζω εξωγήινος για τα μέσα δεδομένα αποφοίτων αλλά και συγγενικού / φιλικού περιβάλλοντος που δεν κατανοούσαν τι ακριβώς "σπουδάζω" (αφού δεν έλεγα ότι κάνω ιδιαίτερα σε μαθητές για να καταλάβουν αμέσως ότι Μαθηματικός = Ιδιαιτερατζής, όπως Παπατζής ή Σουβλατζής). Εννοείται ότι ο τρόπος σκέψης μου από μικρός, ήταν τελείως έξω από τη φόρμα ότι "πρέπει να μάθεις αυτό". Αυτό μου κόστισε πολλές αποτυχίες, κακούς βαθμούς και μια "έχθρα" σε όλα τα επίπεδα. Θεωρώ ότι το ίδιο το κράτος με "πολέμησε" με το είδος αυτό εκπαίδευσης του σωλήνα, της μιας άποψης και παρωχημένης, της ηγεμονικής μανιέρας του φροντιστή ή καθηγητή Πανεπιστημίου, της απουσίας σκοπού και της μοιρολατρικής αδράνειας (των αποφοίτων).

Στο Πανεπιστήμιο, όταν είχα επιλέξει κατεύθυνση προσανατολισμού, "έψαχνα" το κάθε μάθημα τουλάχιστον μισό χρόνο πριν, με βάση τη νέα "χάρτα" των Μαθηματικών σε ξένες οικονομικά ισχυρές χώρες ακόμη και αν μελλοντικά κατέληγα επαγγελματικά να διδάσκω σε φροντιστήριο. Τρελαινόμουν να βλέπω χώρες όπως το Κογκό να έχει διδακτικές σημειώσεις ισάξιας δυσκολίας στη Μιγαδική Ανάλυση για φοιτητές όπως το μέσο Τμήμα Μαθηματικών σε Βρετανικό Πανεπιστήμιο. Η Ελλάδα; Είμαστε πιο ανεπτυγμένοι από το Κογκό, σαφώς αλλά επί της ουσίας, αν κάνουμε καλύτερη ανάλυση δεδομένων, τι βλέπουμε;

Θεωρούσα και θεωρώ ότι ακόμη και έτσι αν κατέληγα να διδάσκω μαθηματικά ως Ιδιαιτερατζής ή υπάλληλος φροντιστηρίου, θα ήμουν καλύτερος γνώστης της επιστήμης μου και πιο ευέλικτος επαγγελματικά γιατί τα πάντα αλλάζουν με ρυθμό τετραπλής παραγώγου (ειδικά αν έμενα άνεργος). Έχω καλή αίσθηση του χρόνου, ωριμάζοντας είμαι οργανωτικός, ξέρω δηλαδή ότι τίποτα δεν μένει στο χθες, καθώς το σήμερα σε λίγες ώρες είναι χθες. Με αηδιάζει η συνήθεια και η απατεωνιά ηθικής συνείδησης. Δεν με γέμιζε η κοινή λογική του ύπνου και της ψεύτικης ευμάρειας, της επίπλαστης εικόνας οικονομικής ανάπτυξης με δάνεια, επειδή εκείνη η περίοδος ειδικά, ήταν η περίοδος των παχιών αγελάδων για την Ελληνική πολιτική και κοινωνία. Ζητώ συγγνώμη αν ακούγομαι εγωπαθής αλλά μεταφέρω μια προσωπική και βιωματική άποψη. Θυμάμαι να προσπαθώ να συζητήσω τα συγκεκριμένα επιστημονικά νέα και η μέση κοινότητα "συναδέλφων", δεν μπορούσε να κατανοήσει τον λόγο ύπαρξης μαθημάτων τύπου Συναρτησιακή Ανάλυση ή Θεωρία Αυτομάτων γιατί απλά οι καθηγητές που έκαναν αυτά τα μαθήματα, είχαν ξεμείνει στο 1950 και ο διδακτικός στόχος ήταν απλά ο παραπάνω (που αναφέρω). Έκτοτε έχω πάψει να με ενδιαφέρει η άποψη του μέσου Έλληνα άσχετου γιατί θεωρώ ότι ο καθένας είναι υπόλογος στη ζωή που κάνει.

Ο φασισμός ξεκινάει με την εθιμική πρακτική του Ελληνικού κράτους να μου επιβάλλει τη μέση ζωή (ως αξίες, τρόπο σκέψης, εκπαιδευτικό σύστημα, κλπ) του μέσου Έλληνα ψηφοφόρου και όχι αυτό που πρέπει ώστε ο "ανίκανος" (σε θεματική απόδοση και βαθμούς) να μην συναγωνίζεται σε ίδια θέματα εξετάσεων με τον ικανό. Όχι αυτό που λέει η αντιπολίτευση για περί ταξικής εκπαίδευσης και άλλες εκτός τόπου αρλούμπες. Το πρόβλημα είναι ότι κανένας ταγός και εθνοσωτήρας, δεν εξετάζει το λόγο ώστε αυτός που δεν κατανοεί έναν τύπο ύλης, εξετάσεων κτλ είναι ικανός για κάτι άλλο στη ζωή του και άρα να υπάρχει εκπαιδευτικό σύστημα ανάλογης ευελιξίας. Είναι θέμα της πολιτείας να βρει σε τι είναι ικανός και όχι να τον "τιμωρεί" αφήνοντάς τον να σπουδάζει κάτι που δεν θα το επενδύσει ποτέ στην κοινωνία. Αυτό είναι αρχή δικαίου και δικαιώματος της επιλογής και όχι αυτή η εθιμική πρακτική του μηδενισμού της προσωπικότητας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,265 μηνύματα.

41%

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο 41% αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 250 μηνύματα.
Αυτό μου κόστισε πολλές αποτυχίες, κακούς βαθμούς και μια "έχθρα" σε όλα τα επίπεδα. Θεωρώ ότι το ίδιο το κράτος με "πολέμησε" με το είδος αυτό εκπαίδευσης του σωλήνα, της μιας άποψης και παρωχημένης, της ηγεμονικής μανιέρας του φροντιστή ή καθηγητή Πανεπιστημίου, της απουσίας σκοπού και της αδράνειας
Σε νιώθω απόλυτα, εγώ είχα βρει "καταφύγιο στις μαθηματικές ολυμπιάδες από γυμνάσιο" αλλά ακόμα και αυτό, στην Ελλάδα είναι διεφθαρμένο! Οι διαγωνισμοί και αυτοί που είναι από πίσω έχουν συμφέροντα, γνωστά μέλη της ΕΜΕ κάνουν ιδιαίτερα από 150 ευρώ την ώρα, διδάσκουν σε πανεπιστήμια και εκμεταλλεύονται την όλη κατάσταση. Τα παιδιά του δημοσίου που φτάναμε σε καλά επίπεδα χωρίς προετοιμασία από τους "ειδικούς" ήμασταν σαν τη μύγα μες το γάλα.

Ζητώ συγγνώμη αν ακούγομαι εγωπαθής αλλά μεταφέρω μια προσωπική και βιωματική άποψη
Δεν ακούγεσαι καθόλου, όσοι έχουν ζήσει αντίστοιχες εμπειρίες εντός της Ελλάδας καταλαβαίνουν και ταυτίζονται απόλυτα.

Η λύση είναι η μετανάστευση όπως πολύ σωστά βλέπω έχεις κάνει. Σε 16.000 χρόνια ίσως να γυρίσουμε πίσω...
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Σε νιώθω απόλυτα, εγώ είχα βρει "καταφύγιο στις μαθηματικές ολυμπιάδες από γυμνάσιο" αλλά ακόμα και αυτό, στην Ελλάδα είναι διεφθαρμένο! Οι διαγωνισμοί και αυτοί που είναι από πίσω έχουν συμφέροντα, γνωστά μέλη της ΕΜΕ κάνουν ιδιαίτερα από 150 ευρώ την ώρα, διδάσκουν σε πανεπιστήμια και εκμεταλλεύονται την όλη κατάσταση. Τα παιδιά του δημοσίου που φτάναμε σε καλά επίπεδα χωρίς προετοιμασία από τους "ειδικούς" ήμασταν σαν τη μύγα μες το γάλα.

Πάντως είναι αδιανόητο αν σκεφτεί κανείς, ότι οι "επιστημονικές" συντεχνίες να ορίζουν την επιστήμη στη χώρα μας με βάση ιδιοτελή συμφέροντα ή κομματικές συναλλαγές και όχι με αυτό που ορίζει η διεθνής κοινότητα. Ανέκαθεν η ΕΜΕ είχε ένα ρόλο τελείως αμφιλεγόμενο με μια βιτρίνα διαλέξεων διαφόρων Πανεπιστημιακών στα Μαθηματικά για να σκοτώνουμε το χρόνο και να φαίνεται ότι κάτι κάνουμε. Επί της ουσίας, αν και επιστημονικός φορέας για την Μαθηματική κοινότητα είναι εκτός εποχής. Αν συγκρίνουμε την ΕΜΕ με την Μαθηματική Ένωση Αυστρίας, Τουρκίας, Σουηδίας, Αγγλίας ...ΗΠΑ και θα γελάσουν οι πέτρες. Οι ξένες ενώσεις ασχολούνται και με ζητήματα επαγγελματικής εξέλιξης των Μαθηματικών, διαφόρων στρατηγικών για την εθνική τους οικονομία, συνεργασίες με βιομηχανίες, εποπτεία της Πανεπιστημιακής έρευνας, κτλ. Στην Ελλάδα της αριστείας, την ευθύνη της Πανεπιστημιακής έρευνας την έχει ο εκάστοτε Πανεπιστημιακός, δηλαδή, κανένας. Έτσι βλέπουμε τα γνωστά παράξοδα, ο άλλος να είναι Πανεπιστημιακός με βαθμίδα καθηγητή και να έχει 0 ή 2 δημοσιεύσεις (και ανύπαρκτη βιογραφική σελίδα) και άλλος να είναι Λέκτορας (ή Επίκουρος πλέον) και να έχει 80 δημοσιεύσεις. Την κύρια ευθύνη όμως για την Μαθηματική κατάντια και απαξίωση τη φέρουν τα φροντιστήρια με την πολιτική τους απέναντι στις εθνικές εξετάσεις και στις διάφορες σχολικές εξετάσεις.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,265 μηνύματα.
ΗΠΑ και θα γελάσουν οι πέτρες. Την κύρια ευθύνη για την Μαθηματική κατάντια και απαξίωση την φέρουν τα φροντιστήρια με την πολιτική τους απέναντι στις εθνικές εξετάσεις και στις διάφορες σχολικές εξετάσεις.
Δεν είναι τόσο δίκαιο αυτό θεωρώ. Εαν θες να τους πεις ανήθικους θα το δεχτώ, μερικοί είναι, εαν και κατά τα άλλα προσπαθούν απλώς να βγάλουν το ψωμί τους οι περισσότεροι, δεν είναι όλοι τιποτένιοι.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι απλώς βρίσκουν ένα κενό στην αγορά, και εφόσον υπάρχει πελατεία αποφασίζουν να το καλύψουν. Οπότε ίσα ίσα την κύρια ευθύνη την έχει το υπουργείο και ακόμα περισσότερο οι ίδιοι οι γονείς που δεν απαιτούν καλύτερη ποιότητα εκπαίδευσης για τα παιδιά τους.

Ο μόνος τρόπος να σταμάταγε η παραπαιδεία θα ήταν όλοι οι γονείς συνειδητά να έστελναν τα παιδιά τους να γράψουν χωρίς φροντιστήρια και ιδιαίτερα. Εκεί θα έβλεπες κατακόρυφη μείωση των επιτυχόντων και τότε το υπουργείο δεν θα είχε άλλη επιλογή απο το να αναθεωρήσει όλες τις εκπαιδευτικές μεθόδους,την ύλη κτλπ. Αλλά αυτό δεν πρόκειται να γίνει γιατί δεν έχουμε συλλογικότητα.

Ποιος θα κάτσει να θυσιάσει την εισαγωγή του για έναν τέτοιο σκοπό; Η λύση του τύπου : "εγώ θα ρίξω λεφτά μου για να ενισχύσω τις πιθανότητες να περάσω, που να κάτσω να ασκώ πίεση στο σύστημα τώρα, θα την πληρώσω εγώ για να οφεληθούν και άλλοι στο μέλλον", είναι πολύ πιο βολική(και το κατανοώ αυτό, είναι λογική αντίδραση, αλλά δυστυχώς δεν οδηγεί πουθενά μακροπρόθεμα και διαιωνίζει το πρόβλημα).

Στο τέλος δε οι ίδιοι οι γονείς και τα παιδιά λένε : "το σύστημα δεν είναι καλό και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτό". Όχι, μπορείς. Αυτή η λογική είναι σαν τον τοξικομανή που κατηγορεί τον έμπορα για την κατάσταση του. Φίλε δεν φταίει μόνο αυτός που πουλάει ναρκωτικά, αλλά και εσύ που τα ζητάς. Καταλαβαίνω οτι τα λεγόμενα μου πάνω κάτω θίγουν σχεδόν όλη την Ελλάδα, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα κατ'εμέ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Ο άλλος ο ανεκδιήγητος υπουργός εργασίας, ο πτυχιούχος Ιστορίας, ως πρώην υπουργός ανάπτυξης μιλούσε συνεχώς για επενδύσεις στην ΑΙ, Machine Learning, κτλ ενώ κανένας τους δεν αναφέρει ότι μια πρόοδος σε μια τέτοια επιστημονική κατεύθυνση απαιτεί πρωτίστως ανανεωμένη μαθηματική παιδεία σε όλα τα επίπεδα και όχι να μπαίνουν στο Τμ.Μαθηματικών ή Φυσικής μαθητές με χαμηλούς βαθμούς. Όταν ο άλλος δεν μπορεί να κατανοήσει ειδικές θεωρίες σε Γεωμετρικούς Μετασχηματισμούς ή πολύπλοκες διατυπώσεις με παραγώγους, τι είδους κώδικα σε Machine Learning μπορεί να αναπτύξει; Μετά ο άλλος ψάχνει 16,000 πληροφορικάριους. Ο αριθμός εν τω μεταξύ μοιάζει με τον αριθμό αναπληρωτών εκπαιδευτικών που έταζε ο Μπαλτάς την εποχή των μνημονίων. :laugh: :laugh:

Δεν είναι τόσο δίκαιο αυτό θεωρώ. Εαν θες να τους πεις ανήθικους θα το δεχτώ, μερικοί είναι, εαν και κατά τα άλλα προσπαθούν απλώς να βγάλουν το ψωμί τους οι περισσότεροι, δεν είναι όλοι τιποτένιοι.

Δεν αναφέρομαι Sam σε αυτούς που ζουν από αυτό, γιατί το νερό έχει μπει στο αυλάκι οπότε αναγκαστικά, η κατάσταση δεν αλλάζει από μεμονωμένους καθηγητές. Όταν αναφέρομαι στα φροντιστήρια εννοώ τις επιχειρήσεις που διαμορφώνουν (χωρίς το Υπουργείο) την εκπαιδευτική πολιτική και πλέον η παρουσία τους έχει γίνει συστημική. Δηλαδή, ακόμη και αν ο γονιός διστάσει ή αδυνατεί να στείλει το παιδί του, έχει γίνει τέτοια πλύση, ώστε να ξέρει ότι θα πατώσει στις εξετάσεις. Η όλη φιλοσοφία είναι οι τελικές εξετάσεις χωρίς κανείς να ενδιαφέρεται για την αξία αυτής της διαδικασίας.
 

41%

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο 41% αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 250 μηνύματα.
Πάντως είναι αδιανόητο αν σκεφτεί κανείς, ότι οι "επιστημονικές" συντεχνίες να ορίζουν την επιστήμη στη χώρα μας με βάση ιδιοτελή συμφέροντα ή κομματικές συναλλαγές και όχι με αυτό που ορίζει η διεθνής κοινότητα. Ανέκαθεν η ΕΜΕ είχε ένα ρόλο τελείως αμφιλεγόμενο με μια βιτρίνα διαλέξεων διαφόρων Πανεπιστημιακών στα Μαθηματικά για να σκοτώνουμε το χρόνο και να φαίνεται ότι κάτι κάνουμε. Επί της ουσίας, αν και επιστημονικός φορέας για την Μαθηματική κοινότητα είναι εκτός εποχής. Αν συγκρίνουμε την ΕΜΕ με την Μαθηματική Ένωση Αυστρίας, Τουρκίας, Σουηδίας, Αγγλίας ...ΗΠΑ και θα γελάσουν οι πέτρες. Οι ξένες ενώσεις ασχολούνται και με ζητήματα επαγγελματικής εξέλιξης των Μαθηματικών, διαφόρων στρατηγικών για την εθνική τους οικονομία, συνεργασίες με βιομηχανίες, εποπτεία της Πανεπιστημιακής έρευνας, κτλ. Στην Ελλάδα της αριστείας, την ευθύνη της Πανεπιστημιακής έρευνας την έχει ο εκάστοτε Πανεπιστημιακός, δηλαδή, κανένας. Έτσι βλέπουμε τα γνωστά παράξοδα, ο άλλος να είναι Πανεπιστημιακός με βαθμίδα καθηγητή και να έχει 0 ή 2 δημοσιεύσεις (και ανύπαρκτη βιογραφική σελίδα) και άλλος να είναι Λέκτορας (ή Επίκουρος πλέον) και να έχει 80 δημοσιεύσεις. Την κύρια ευθύνη όμως για την Μαθηματική κατάντια και απαξίωση τη φέρουν τα φροντιστήρια με την πολιτική τους απέναντι στις εθνικές εξετάσεις και στις διάφορες σχολικές εξετάσεις.
Προσυπογράφω, θα μπορούσα να αναφέρω ονόματα καθηγητών αλλά απαγορεύεται. Μόνο σε πμ. Γενικά οι πιο βρώμικοι είναι του μετσοβίου και του Καποδιστριακού.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
θυμάμαι να φαντάζω εξωγήινος για τα μέσα δεδομένα αποφοίτων αλλά και συγγενικού / φιλικού περιβάλλοντος που δεν κατανοούσαν τι ακριβώς "σπουδάζω" (αφού δεν έλεγα ότι κάνω ιδιαίτερα σε μαθητές για να καταλάβουν αμέσως ότι Μαθηματικός = Ιδιαιτερατζής, όπως Παπατζής ή Σουβλατζής). Εννοείται ότι ο τρόπος σκέψης μου από μικρός, ήταν τελείως έξω από τη φόρμα ότι "πρέπει να μάθεις αυτό". Αυτό μου κόστισε πολλές αποτυχίες, κακούς βαθμούς και μια "έχθρα" σε όλα τα επίπεδα. Θεωρώ ότι το ίδιο το κράτος με "πολέμησε" με το είδος αυτό εκπαίδευσης του σωλήνα, της μιας άποψης και παρωχημένης, της ηγεμονικής μανιέρας του φροντιστή ή καθηγητή Πανεπιστημίου, της απουσίας σκοπού και της μοιρολατρικής αδράνειας (των αποφοίτων).
Εγώ ως εν δυνάμει απόφοιτος οικονομικού τμήματος διδάσκομαι πληθώρα μαθημάτων απο μικρο,μακρο κ λογιστική μεχρι χωρική οικονομετρία...οι θείες λοιπόν όπως λες και συ το έχουν δέσει κόμπο ότι εγώ θα απασχοληθώ αρχικά σε κάποιο λογιστικό γραφείο για να "μάθω τη δουλειά" και μετά θα ανοίξω το δικό μου λογ.γραφείο και θα περιμένω τους πελάτες...Αυτό όμως υπάρχει γενικά σαν νοοτροπία στην Ελλάδα...ότι δηλαδή ο μέσος απόφοιτος οικονομικής σχολής στην Ελλάδα θα κάνει λογιστικά ντε και καλά...
Όταν τους λέω πως κάτι τέτοιο δεν με τρελαίνει σαν ιδέα (no offense προς το μάθημα ή τα μαθήματα της λογιστικής το/τα οποίο-α μου αρέσει-ουν πολύ παριπτόντως) και πως οκ είναι λίγο πολύ classic αυτό που λέτε και υπάρχουν και άλλα πράγματα όπως quantitative analyst/Risk Analyst/Econometrician ή το κορυφαίο από όλα actuary αρχίζουν την ελληνική παπάτζα και που θα δουλέψεις και αυτά είναι άχρηστα και αρχίζουν και σε μειώνουν και να απαξιώνουν τη χρήση των ποσοτικών-οικονομετρικών μεθόδων στα οικονομικά αλλά και την αξία των ανθρώπων που κάνουν αυτές τις δουλειές...

Όταν δε τους λέω ότι θέλω να πάω στο Groningen και να παρακολουθήσω το μάστερ Econometrics/operation research and Actuaries studies αρχίζουν τα "θα ξενιτευτείς για να κάνεις αρλούμπες και διαγραμματάκια αντι να ανοίξεις λογ.γραφείο να τσεπώνεις τα λεφτά στα πεπόνια που θα έρχονται..." . Λες και δεν έχουν καλούς μισθούς οι quantitative analysts...

Το κράτος έχει τον πρώτο λόγο σε αυτή τη παράνοια οπου συμβαίνει...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ιδιαιτερατζής
που είναι το πίτα γύρο με απ΄ολα που ζήτησα; α συγνώμη εσείς διδάσκετε μαθηματικά
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 296 μηνύματα.
Εγώ ως εν δυνάμει απόφοιτος οικονομικού τμήματος διδάσκομαι πληθώρα μαθημάτων απο μικρο,μακρο κ λογιστική μεχρι χωρική οικονομετρία...οι θείες λοιπόν όπως λες και συ το έχουν δέσει κόμπο ότι εγώ θα απασχοληθώ αρχικά σε κάποιο λογιστικό γραφείο για να "μάθω τη δουλειά" και μετά θα ανοίξω το δικό μου λογ.γραφείο και θα περιμένω τους πελάτες...Αυτό όμως υπάρχει γενικά σαν νοοτροπία στην Ελλάδα...ότι δηλαδή ο μέσος απόφοιτος οικονομικής σχολής στην Ελλάδα θα κάνει λογιστικά ντε και καλά...
Όταν τους λέω πως κάτι τέτοιο δεν με τρελαίνει σαν ιδέα (no offense προς το μάθημα ή τα μαθήματα της λογιστικής το/τα οποίο-α μου αρέσει-ουν πολύ παριπτόντως) και πως οκ είναι λίγο πολύ classic αυτό που λέτε και υπάρχουν και άλλα πράγματα όπως quantitative analyst/Risk Analyst/Econometrician ή το κορυφαίο από όλα actuary αρχίζουν την ελληνική παπάτζα και που θα δουλέψεις και αυτά είναι άχρηστα και αρχίζουν και σε μειώνουν και να απαξιώνουν τη χρήση των ποσοτικών-οικονομετρικών μεθόδων στα οικονομικά αλλά και την αξία των ανθρώπων που κάνουν αυτές τις δουλειές...

Όταν δε τους λέω ότι θέλω να πάω στο Groningen και να παρακολουθήσω το μάστερ Econometrics/operation research and Actuaries studies αρχίζουν τα "θα ξενιτευτείς για να κάνεις αρλούμπες και διαγραμματάκια αντι να ανοίξεις λογ.γραφείο να τσεπώνεις τα λεφτά στα πεπόνια που θα έρχονται..." . Λες και δεν έχουν καλούς μισθούς οι quantitative analysts...

Το κράτος έχει τον πρώτο λόγο σε αυτή τη παράνοια οπου συμβαίνει...

Γιώργο σε ζηλεύω γιατί εσύ ξέρεις με τι θές να ασχολήθεις ενώ εγώ, μάλλον θα δουλεύω copywriter και θα σιχαίνομαι την ζωή μου παρόλο τον μισθό :cry_x:.
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Γιώργο σε ζηλεύω γιατί εσύ ξέρεις με τι θές να ασχολήθεις ενώ εγώ,
καλά δεν ξέρω πολύ specific τι θέλω να κάνω αλλά από τα μαθήματα της σχολής εκεί δείχνουν πως πηγαίνω το τι θα γίνει κανείς δεν ξέρει...γτ μπορεί μέχρι το 4ο έτος να αλλάξω...

Μην νομίζεις άλλοι κάνουν αλλαγή καριέρας στα 30...

Μην ξεχνάς πως σε μια επιχείρηση μπορεί να περάσεις από πολλά department...ξέρω άτομο που ξεκίνησε στο ΙΤ (απόφοιτος πληροφορικής) και βρέθηκε μετά απο κάποια χρόνια να απασχολείται στο consulting μετά από μαστερ που έκανε στα οικονομικά...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

μάλλον θα δουλεύω copywriter και θα σιχαίνομαι την ζωή μου
Τι σπουδάζεις;
 

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,121 μηνύματα.
Καλά copywriter? Βρε παπατζή χώσου σε κανένα MSc in Marketing ή HR

Μαθηματικά κ στατιστική έστω κ λίγο έχεις κάνει;
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

@Μαθητής του 15 με ένα γρήγορο search βλέπω πως στη σχολή σου έχεις :
  • Στατιστική στην οποία έχεις διδαχθεί από ότι λέει το περίγραμμα επαγωγική κ περιγραφική στατιστική κ έχεις κάνει κ λίγο SPSS
  • Έχεις προγραμματισμό με Python που είναι επιλογής και να το πάρεις γιατί η Python είναι η Νο1 γλώσσα μαζί με R για data analysis
  • Έχεις Βάσεις δεδομένων που λογικά θα κάνεις SQL ( πολλές επιχειρήσεις ζητάνε γνώση SQL)
Και γενικά έχεις πολλά μαθήματα τα οποία μπορούν να σε οδηγήσουν σε τελείως διαφορετικό δρόμο από το copywritting...

Ψάξου λίγο με αυτά και πως μπορείς να τα συνδιάσεις με το marketing...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,265 μηνύματα.
Εγώ ως εν δυνάμει απόφοιτος οικονομικού τμήματος διδάσκομαι πληθώρα μαθημάτων απο μικρο,μακρο κ λογιστική μεχρι χωρική οικονομετρία...οι θείες λοιπόν όπως λες και συ το έχουν δέσει κόμπο ότι εγώ θα απασχοληθώ αρχικά σε κάποιο λογιστικό γραφείο για να "μάθω τη δουλειά" και μετά θα ανοίξω το δικό μου λογ.γραφείο και θα περιμένω τους πελάτες...Αυτό όμως υπάρχει γενικά σαν νοοτροπία στην Ελλάδα...ότι δηλαδή ο μέσος απόφοιτος οικονομικής σχολής στην Ελλάδα θα κάνει λογιστικά ντε και καλά...
Όταν τους λέω πως κάτι τέτοιο δεν με τρελαίνει σαν ιδέα (no offense προς το μάθημα ή τα μαθήματα της λογιστικής το/τα οποίο-α μου αρέσει-ουν πολύ παριπτόντως) και πως οκ είναι λίγο πολύ classic αυτό που λέτε και υπάρχουν και άλλα πράγματα όπως quantitative analyst/Risk Analyst/Econometrician ή το κορυφαίο από όλα actuary αρχίζουν την ελληνική παπάτζα και που θα δουλέψεις και αυτά είναι άχρηστα και αρχίζουν και σε μειώνουν και να απαξιώνουν τη χρήση των ποσοτικών-οικονομετρικών μεθόδων στα οικονομικά αλλά και την αξία των ανθρώπων που κάνουν αυτές τις δουλειές...

Όταν δε τους λέω ότι θέλω να πάω στο Groningen και να παρακολουθήσω το μάστερ Econometrics/operation research and Actuaries studies αρχίζουν τα "θα ξενιτευτείς για να κάνεις αρλούμπες και διαγραμματάκια αντι να ανοίξεις λογ.γραφείο να τσεπώνεις τα λεφτά στα πεπόνια που θα έρχονται..." . Λες και δεν έχουν καλούς μισθούς οι quantitative analysts...

Το κράτος έχει τον πρώτο λόγο σε αυτή τη παράνοια οπου συμβαίνει...
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


που είναι το πίτα γύρο με απ΄ολα που ζήτησα; α συγνώμη εσείς διδάσκετε μαθηματικά
Μπορείς να ψάξεις και για remote. Είναι της μόδας μετά τον covid.
Υπάρχουν λόγοι για τους οποίους είμαι κατά του remote γενικά, τουλάχιστον στην δουλειά, ωστόσο σε κάποια επαγγέλματα και πεδία δεν τίθονται ορισμένα απο αυτά τα θέμα που το καθιστούν προβληματικό και βολεύει πολύ.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Γιώργο σε ζηλεύω γιατί εσύ ξέρεις με τι θές να ασχολήθεις ενώ εγώ, μάλλον θα δουλεύω copywriter και θα σιχαίνομαι την ζωή μου παρόλο τον μισθό :cry_x:.


Δες αυτή που βολεύτηκε. ;) Θα μας μιλάει τώρα για know-how, think tanks, think thank, think danke, denken danke... σημασία έχει ότι θα έχει μισθό.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top