Rainbowarrior
Διάσημο μέλος



Ενδεικτικά:
Δε θέλει καθηγητές, γιατί δε σε θέλει μορφωμένο εργάτη. Σε θέλει τούβλο κινούμενο. Δεν αξιοποιεί τους επιστήμονες όπως πρέπει, γιατί η γνώση σε ξυπνάει.
Είμαστε καλά ως εδώ;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
challenger
Επιφανές μέλος


σε ποιο τμήμα σπουδάζουν 1-2 άτομα;Δεν γινεται να συντηρουνται τοσα τμηματα ομως για 1-2 ατομα.

είσαι φοιτητής; αν ναι σε ποια χώρα;

πως την εννοεις αυτη την συγχωνευση;;;Μια πιθανη συγχωνευση στα τμηματα Ηλεκτρονικης πχ που σπουδαζεις εσυ, θα οδηγησει σε μεγαλυτερη βαση και αρα σε υψηλοτερο επιπεδο νεων φοιτητων.

με ξέρεις προσωπικά (και τον κάθε φοιτητή) για να λες οτι: "όποιος έβγαλε τόσα και κάτω είναι αδιάφορος;"Ο αδιαφορος μαθητης που εβγαλε με το ζορι 8-10 χιλιαδες μορια
και μένα με τα μαθηματα που εδίνα και τις βαρυτητες τους, είχα υπολογίσει πως το max που μπορουσα να πιάσω ήταν 13.000 μόρια, όμως μου ήταν αρκετά για να περάσω στην ηλεκτρονική οπου ηθελα να περάσω απο 10 χρονώνΑυτος ομως, αν οι βασεις ειναι υψηλοτερες, παλι θα περασει σε αντιθεση με αυτον που οι δυνατοτητες του εχουν ταβανι τα 10.000 μορια.
Σε καμια περιπτωση, αλλα ειναι γεγονος οτι η τριτοβαθμια δεν ειναι για ολους.
θα σου απαντήσω κι εγω με τη σειρά μου, πως αυτο που περιγράφεις μου θυμιζει εντονα το γερμανικό εκαιδευτικό συστημα οπου έχουν 3 σχολεια 8 χρόνων μεταδημοτικής εκπαιδευσης, και αναλογα τι βαθμο εβγαλες στο δημοτικό πας ανάλογα...Άκρως φασιστική η άποψή σου. Δεν υπάρχουν εκλεκτοί στη μόρφωση και στην Γ'Βάθμια εκπαίδευση.
Οι δυνατότητες καλλιεργούνται, και δεν είναι προδιαγεγραμμένες. Δε μπορείς να κλείσεις σε κανένα την πόρτα του Πανεπιστημίου.
(Και αυτό το ειχα διαβασει και μου το επιβεβαιωσε σημερα κοπέλα που τελειωσε φέτος το αντιστοιχο λυκειο στη γερμανια)
Για εμενα αυτο ειναι ΑΚΡΩΣ ρατσιστικό και απαράδεκτο!
να φανταστω πως ειρωνευεσαι...Γιατί δεν του αξίζει! Αυτός δεν είναι για 3τοβάθμια εκπαίδευση, τέλος! ακούς εκεί, με τόσα μόρια θέλει να μπει και σε ΤΕΙ? ντροπή του!
Εχω γνωρισει και τουβλα (κυριολεκτικα ομως) με 17000 μορια!
Θα πω για αλλη μια φορα πως ειμαστε ανθρωποι και όχι νουμερα για οποιον δεν το καταλαβε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manos90
Εκκολαπτόμενο μέλος


Πολυ συνομωσια ρε παιδι μου...Εσενα ποια γνωση σε ξυπνησε;Oι νέοι μαζεύονται σε συγκεκριμένους κλάδους, για να γλιτώσουν από το μπαμπούλα της ανεργίας. Αυτό συμβαίνει παντού, όμως, πλέον, αφού σιγά-σιγά εμφανίζεται κορεσμός, καθώς το «κράτος» δεν αξιοποιεί, ενώ μπορεί, τους πτυχιούχους του, γιατί, ως προείπον (), δεν το συμφέρει. Πώς το λέν';
Ενδεικτικά:
Δε θέλει καθηγητές, γιατί δε σε θέλει μορφωμένο εργάτη. Σε θέλει τούβλο κινούμενο. Δεν αξιοποιεί τους επιστήμονες όπως πρέπει, γιατί η γνώση σε ξυπνάει.
Είμαστε καλά ως εδώ;![]()
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
adele
Εκκολαπτόμενο μέλος


Καταρχάς,δε ταυτίζω το πανεπιστήμιο με τη Παιδεία-αυτή θα έπρεπε να τη παρέχει το σχολείο,συνεπώς δε προσπαθώ να τη "περιφράξω".
Το πανεπιστήμιο θα πρέπει να παράγει γνώση και να δημιουργεί νέους επαγγελματίες,κυρίως.
Πανεπιστήμιο= Παιδεία+γνώσεις.
Το σχολείο παρέχει κάποια στοιχειώδη (στη χώρα μας κάτι λιγότερο από τα στοιχειώδη), αλλά η παιδεία ενός ατόμου διαμορφώνεται στο Πανεπιστήμιο. Τότε και μόνο τότε έχει τη δυνατότητα να ασχοληθεί με δραστηριότητες, έχει απεριόριστο χρόνο να διαβάσει και να ανοίξει τους ορίζοντες του. Αυτά στο σχολείο δεν γίνονται, γιατί δε μπορούν. Η καθημερινότητα ενός μαθητή δεν του το επιτρέπει.
Αυτό που περιγράφεις ως Πανεπιστήμιο είναι ένα είδος τεχνοκρατικής αηδίας που σε μετατρέπει σε ρομπότ παραγωγής.
Φιλικά.
Η ειρωνεία σου είναι περιττή. Πες σε τι διαφωνείς και κάνε διάλογο αλλιώς μην μιλήσεις καθόλου. Αν είναι δυνατόν πια.Πολυ συνομωσια ρε παιδι μου...Εσενα ποια γνωση σε ξυπνησε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xristina elen
Πολύ δραστήριο μέλος




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zaraki
Δραστήριο μέλος


Σε τετοια τμηματα ΘΑ σπουδαζουν 1-2 ατομα με το συστημα που θελετε εσεις, καθως μονο τοσα ηθελαν πραγματικα να περασουν εκει.Οι μισοι φοιτητες θα σπουδαζουν στο ΗΜΜΥ ΕΜΠ και οι αλλοι μισοι στην Ιατρικη Αθηνας.σε ποιο τμήμα σπουδάζουν 1-2 άτομα;
είσαι φοιτητής; αν ναι σε ποια χώρα;![]()
πως την εννοεις αυτη την συγχωνευση;;;![]()
Καταργηση ηθελα να πω αλλα μαλλον μπερδευτηκα

Ειναι κατορθωμα να βγαλει καποιος κατω απο 10.000, δεν χρειαζεται να τους ξερω προσωπικα.Εκτος αν οντως δεν εχει ιδιαιτερη εφεση στα γραμματα, οποτε λογικα θα επρεπε να δοκιμασει κατι ποιο πρακτικο οπως τα ΕΠΑΛμε ξέρεις προσωπικά (και τον κάθε φοιτητή) για να λες οτι: "όποιος έβγαλε τόσα και κάτω είναι αδιάφορος;"

Τα 13 ειναι καλυτερα απο τα 10.Και παλι, αν εδινες 2η χρονια ισως επιανες και 15.Εξτρα εξοδα;Ναι.Σαφως υψηλοτερο επιπεδο ομως, που ειναι και το ζητουμενο.και μένα με τα μαθηματα που εδίνα και τις βαρυτητες τους, είχα υπολογίσει πως το max που μπορουσα να πιάσω ήταν 13.000 μόρια, όμως μου ήταν αρκετά για να περάσω στην ηλεκτρονική οπου ηθελα να περάσω απο 10 χρονών
Καθολου ρατσιστικο.Οσοι δεν μπορουν, θα πρεπει να διαλεγουν καποιο αλλο κλαδο της μεταλυκειακης εκπαιδευσης.Δεν ειναι λογικο να υπαρχει η απαιτηση "τελειωσα το λυκειο, αρα χωστε με και εμενα σε καμια σχολη μπας και τη βγαλω". Μηπως τα πανεπιστημια εχουν ρατσιστικη συμπεριφορα οταν δεν δεχονται φοιτητες για μεταπτυχιακο αν εχουν Μ.Ο κατω απο 6.5(και παραπανω πολλες φορες);Με αυτη τη λογικη, αυτοι δεν εχουν δικαιωμα στην μορφωση;θα σου απαντήσω κι εγω με τη σειρά μου, πως αυτο που περιγράφεις μου θυμιζει εντονα το γερμανικό εκαιδευτικό συστημα οπου έχουν 3 σχολεια 8 χρόνων μεταδημοτικής εκπαιδευσης, και αναλογα τι βαθμο εβγαλες στο δημοτικό πας ανάλογα...
(Και αυτό το ειχα διαβασει και μου το επιβεβαιωσε σημερα κοπέλα που τελειωσε φέτος το αντιστοιχο λυκειο στη γερμανια)
Για εμενα αυτο ειναι ΑΚΡΩΣ ρατσιστικό και απαράδεκτο!

Ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω γιατι θελουν μερικοι να καταργησουν τα βαθμολογικα κριτηρια απο την εισαγωγη στο πανεπιστημιο.Δεν φτανει μονο η θεληση για να ανταπεξελθεις στην 3οβαθμια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
challenger
Επιφανές μέλος


αυτό είναι δικιά σου εκτίμηση, εγώ καθώς σπουδάζω εκεί και ξέρω πραγματικά ποσοι ενδιαφέρονται σου λέω με ασφάλεια ένα αριθμό 60 σε καθεμιά απο τις 5 ηλεκτρονικές της ΕλλαδαςΣε τετοια τμηματα ΘΑ σπουδαζουν 1-2 ατομα με το συστημα που θελετε εσεις, καθως μονο τοσα ηθελαν πραγματικα να περασουν εκει.

Θέλω να ζήσω για να δω τέτοια μεγάλη Ελληνική σαπίλα!Οι μισοι φοιτητες θα σπουδαζουν στο ΗΜΜΥ ΕΜΠ και οι αλλοι μισοι στην Ιατρικη Αθηνας.

Ακόμα χειρότερα!Καταργηση ηθελα να πω αλλα μαλλον μπερδευτηκα![]()
Με τα μαθήματα που έδινα (Ειδικότητα Ηλεκτρολογικών Εγκαταστάσεων, ομάδα Β ΕΠΑ.Λ.) για εμένα, είναιΕιναι κατορθωμα να βγαλει καποιος κατω απο 10.000, δεν χρειαζεται να τους ξερω προσωπικα.
Δεν λέει κάτι αυτό, εγώ στην σχολή περνάω ουκ ολίγα μαθήματα με 9 και 10 την στιγμή που άλλοι κόβονται.Εκτος αν οντως δεν εχει ιδιαιτερη εφεση στα γραμματα, οποτε λογικα θα επρεπε να δοκιμασει κατι ποιο πρακτικο οπως τα ΕΠΑΛ![]()
9875 έβγαλα, πιο κάτω από 10000 (από ομάδα β όμως)Τα 13 ειναι καλυτερα απο τα 10.Και παλι, αν εδινες 2η χρονια ισως επιανες και 15.Εξτρα εξοδα;Ναι.Σαφως υψηλοτερο επιπεδο ομως, που ειναι και το ζητουμενο.
θα τους το επιβάλλεις εσύ ο ίδιος;Καθολου ρατσιστικο.Οσοι δεν μπορουν, θα πρεπει να διαλεγουν καποιο αλλο κλαδο της μεταλυκειακης εκπαιδευσης.

γιατί δεν μπορούν οι κόποι μιας χρονιάς και η προσωπικότητα σου να κρίνεται μέσα από 6 (ή 4 στην περίπτωση της α ομάδας) 3ωρες εξετάσεις. πως να το κάνουμε δηλαδή. απλά ΔΕΝ γίνεται.Ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω γιατι θελουν μερικοι να καταργησουν τα βαθμολογικα κριτηρια απο την εισαγωγη στο πανεπιστημιο.Δεν φτανει μονο η θεληση για να ανταπεξελθεις στην 3οβαθμια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zaraki
Δραστήριο μέλος


Εχεις παει σε ολα;αυτό είναι δικιά σου εκτίμηση, εγώ καθώς σπουδάζω εκεί και ξέρω πραγματικά ποσοι ενδιαφέρονται σου λέω με ασφάλεια ένα αριθμό 60 σε καθεμιά απο τις 5 ηλεκτρονικές της Ελλαδας![]()

Ειναι απαραιτητα τοσα ΤΕΙ Ηλεκτρονικης(οχι αυτα συγκεκριμενα, γενικα ολα τα τμηματα που εχουν το ιδιο προβλημα) με εξευτελιστικες βασεις;Γιατι να μην μεινουν 2-3 βαρβατα με υψηλο επιπεδο σπουδων, περισσοτερα μελη ΔΕΠ κλπ;Ακόμα χειρότερα!
Εισαι σιγουρος ομως οτι το 9αρι το δικο σου, ειναι κανονικο 9αρι;Μηπως εχουν αναγκαστει οι καθηγητες να ριξουν το επιπεδο και κανονικα ειναι 7αρι;Δεν ξερω προσωπικα τι γινεται στο τμημα σου, αλλα δυστυχως εχουν ακουσει πολλα τα αυτια μου για τμηματα με χαμηλοτατες βασεις.Δεν λέει κάτι αυτό, εγώ στην σχολή περνάω ουκ ολίγα μαθήματα με 9 και 10 την στιγμή που άλλοι κόβονται.
Δεν ξερω τι γινεται με τα ΕΠΑΛ9875 έβγαλα, πιο κάτω από 10000 (από ομάδα β όμως)

Και τι θα γινει, θα δινουμε πτυχια σε ολους;θα τους το επιβάλλεις εσύ ο ίδιος;![]()


Ε ποσες παραπανω εξετασεις να βαλουμε;Υπαρχει και η 2η φορα γι αυτους που το θελουν πολυ.Απο εκει και περα, παλια εδιναν και στην 2α Λυκειου Πανελλαδικες αν θυμαμαι καλα, ειναι καλυτερο;γιατί δεν μπορούν οι κόποι μιας χρονιάς και η προσωπικότητα σου να κρίνεται μέσα από 6 (ή 4 στην περίπτωση της α ομάδας) 3ωρες εξετάσεις. πως να το κάνουμε δηλαδή. απλά ΔΕΝ γίνεται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


θα σου απαντήσω κι εγω με τη σειρά μου, πως αυτο που περιγράφεις μου θυμιζει εντονα το γερμανικό εκαιδευτικό συστημα οπου έχουν 3 σχολεια 8 χρόνων μεταδημοτικής εκπαιδευσης, και αναλογα τι βαθμο εβγαλες στο δημοτικό πας ανάλογα...
(Και αυτό το ειχα διαβασει και μου το επιβεβαιωσε σημερα κοπέλα που τελειωσε φέτος το αντιστοιχο λυκειο στη γερμανια)
Για εμενα αυτο ειναι ΑΚΡΩΣ ρατσιστικό και απαράδεκτο!
Αυτό το απάντησες σε εμένα;

Είσαι σίγουρος ότι δεν έκανες λάθος στις παραθέσεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
challenger
Επιφανές μέλος


Που να τα βρει τα λεφτά;το σωστοτερο θα ηταν να παρειχε το κρατοσ οικονομικη βοηθεια στουσ φοιτητεσ αυτων των κατηγοριων και οχι μορια...

Έχω πάει στα 3 από τα 6 (Αθήνα Πειραιάς και Λαμία)Εχεις παει σε ολα;![]()
Για τα αλλα μου εχουν πει οι φιλοι που σπουδαζουν εκει! Μονο Χανιά δεν εχω κάποιο γνωστό...

Για διάφορους λόγους, ήθελα την συγκεκριμένη σχολή.Επισης αλλο με ενδιαφερει το αντικειμενο, κι αλλο ηθελα αυτη τη συγκεριμενη σχολη.Γι αυτο λεω οτι ετσι κι αλλιως πολλα τμηματα θα εκλειναν.

Γιατί με το να κλείσεις ένα οποιοδήποτε τμήμα της τριτοβάθμιας αυτή τη στιγμή, θα πλήξεις σοβαρά την τοπική οικονομία ενός τόπου (Έκτος αν το τμήμα είναι στην Αθήνα, όπου εκεί θα είναι και καλό εν τέλει, γιατί θα αποσυμφορηθεί έστω και λίγο το κέντρο, αλλά η ήδη καταρρακωμένη οικονομία θα πάει στον πάτο)Ειναι απαραιτητα τοσα ΤΕΙ Ηλεκτρονικης(οχι αυτα συγκεκριμενα, γενικα ολα τα τμηματα που εχουν το ιδιο προβλημα) με εξευτελιστικες βασεις;Γιατι να μην μεινουν 2-3 βαρβατα με υψηλο επιπεδο σπουδων, περισσοτερα μελη ΔΕΠ κλπ;
επειδη εγω ειμαι μεσα, σε διβεβαιω πως είναι οντως 9αρι και 10αριΕισαι σιγουρος ομως οτι το 9αρι το δικο σου, ειναι κανονικο 9αρι;Μηπως εχουν αναγκαστει οι καθηγητες να ριξουν το επιπεδο και κανονικα ειναι 7αρι;Δεν ξερω προσωπικα τι γινεται στο τμημα σου, αλλα δυστυχως εχουν ακουσει πολλα τα αυτια μου για τμηματα με χαμηλοτατες βασεις.
Τέτοια τμήματα έχουν χαμηλές βάσεις κατά την άποψη μου, επειδή οι εισακτέοι των, δίνουν άσχετα κατά την εισαγωγή, οπότε η χαμηλή βάση είναι λογικό κι επόμενο!
Αφού δεν ξέρεις γιατί εκφέρεις άποψη επί του θέματος;Δεν ξερω τι γινεται με τα ΕΠΑΛΑλλα εσυ μηπως δεν προσπαθησες αρκετα;Με δεδομενο οτι εδωσες μαθηματα που σε ενδιεφεραν σχετικα(φανταζομαι).

Κάθε άλλο!
Όταν τελείωσα τις εξετάσεις, ήμουν ψυχολογικά ένα ράκος.
Ένιωθα τελείως σκουπίδι από την κούραση.
Τα μαθήματα βαρύτητας ήταν αυτά που με σκότωσαν (μαθηματικά ΙΙ: 2 και φυσική ΙΙ: 5,7)
Ενώ στα υπόλοιπα (Μαθηματικά επιλογής: 9,5, έκθεση: 13,5, Ηλεκτροτεχνία 18, Ηλεκτρικές μηχανές: 16,4)
τα πήγα μια χαρά!
εν τέλει πέρασα τέταρτος στη σχολή με 9875 μόρια και ΓΒΠ 11,37 (30 δέκατα πιο πάνω από του πρώτου)
Οπότε ειδικά για την β ομάδα, αυτό που είθισται να πιστεύεται δεν ισχύει!
Αφού και που παίρνουν πτυχίο, δεν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν!Και τι θα γινει, θα δινουμε πτυχια σε ολους;Απο τη στιγμη που δεν γινεται ουτε στα πανεπιστημια ξεσκαρταρισμα, πρεπει να γινει πριν
![]()
στην αγορά εργασίας είναι το μεγαλύτερο ξεσκαρτάρισμα!!!
Ας το πώ άλλη μια: εισαγωγή απ' ευθείας με απολυτήριο και προκαταρκτικό εξάμηνο σπουδών!Ε ποσες παραπανω εξετασεις να βαλουμε;Υπαρχει και η 2η φορα γι αυτους που το θελουν πολυ.Απο εκει και περα, παλια εδιναν και στην 2α Λυκειου Πανελλαδικες αν θυμαμαι καλα, ειναι καλυτερο;
Ειδάλλως, πανελλήνιες με περισσότερα μαθήματα
(Για να μην παρεξηγηθω: οχι απο 6 να γινουν 10 τα μαθηματα που δίνει ο μαθητης.
ΑΛΛΑ! Απο 20 συνολικα, να γινουν 45 πχ...
ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΕΠΑ.Λ. ΟΜΑΔΑ Α!)
Το δικό σου το παράθεσα για έμφαση!Αυτό το απάντησες σε εμένα;![]()
Είσαι σίγουρος ότι δεν έκανες λάθος στις παραθέσεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Insomnie
Πολύ δραστήριο μέλος


Το Πανεπιστήμιο δε διαμορφώνει τη Παιδεία σου.Σου προσφέρει μόνο λίγες παραπάνω ευκαιρίες για να το κάνεις μόνος σου.Πανεπιστήμιο= Παιδεία+γνώσεις.
Το σχολείο παρέχει κάποια στοιχειώδη (στη χώρα μας κάτι λιγότερο από τα στοιχειώδη), αλλά η παιδεία ενός ατόμου διαμορφώνεται στο Πανεπιστήμιο. Τότε και μόνο τότε έχει τη δυνατότητα να ασχοληθεί με δραστηριότητες, έχει απεριόριστο χρόνο να διαβάσει και να ανοίξει τους ορίζοντες του. Αυτά στο σχολείο δεν γίνονται, γιατί δε μπορούν. Η καθημερινότητα ενός μαθητή δεν του το επιτρέπει.
Αυτό που περιγράφεις ως Πανεπιστήμιο είναι ένα είδος τεχνοκρατικής αηδίας που σε μετατρέπει σε ρομπότ παραγωγής.
Φιλικά.
Αν εξαλειφθούν τα φροντιστήρια και το σχολικό πρόγραμμα λήγει στις 5,μια χαρά χρόνος για όλα θα υπάρχει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εquilibria
Εκκολαπτόμενο μέλος


Συμφωνώ απόλυτα.Ας το πώ άλλη μια: εισαγωγή απ' ευθείας με απολυτήριο και προκαταρκτικό εξάμηνο σπουδών!
Ειδάλλως, πανελλήνιες με περισσότερα μαθήματα










Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος


Εδώ με τους δημόσιους υπαλλήλους δε τα βγάζουν πέρα,τους φόρους δεν είναι άξιοι να μαζέψουν και θα κλείσουν 100 τμήματα;Τι ώρα;!

Όπως έγραψα και στο θέμα της "αύξησης θητείας,διδάκτρων κ.λπ." πριν μερικές μέρες,τα ανδρείκελα της Μέρκελ βρίσκονται σε πανικό βλέποντας πόσο έξω πέφτει ο προϋπολογισμός απ'την ύφεση που προκάλεσαν και σκέφτονται ανόητους τρόπους να βγάλουν κάνα χαρτζιλίκι από'δω κι από εκεί,μπας και τα μπαλώσουν όπως-όπως...δυστυχώς όμως "τα λεφτά είναι αλλού" και θα το καταλάβουν όταν τα βάλουν κι επί χάρτου!Γιατί προς το παρόν έχουμε μόνο σκέψεις και δημοσιεύματα...είναι η εποχή της παπαρολογίας άλλωστε (καλοκαίρι) όπου ο καθένας γράφει ότι του κατέβει!
Chill out...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
adele
Εκκολαπτόμενο μέλος


Το Πανεπιστήμιο δε διαμορφώνει τη Παιδεία σου.Σου προσφέρει μόνο λίγες παραπάνω ευκαιρίες για να το κάνεις μόνος σου.
Αν εξαλειφθούν τα φροντιστήρια και το σχολικό πρόγραμμα λήγει στις 5,μια χαρά χρόνος για όλα θα υπάρχει.
Δεν το διατύπωσα όπως έπρεπε μάλλον. Εννοούσα το γενικότερο πλαίσιο του Πανεπιστημίου. Τα φοιτητικά χρόνια ουσιαστικά. Σου δίνει ερεθίσματα και έχεις το χρόνο να ασχοληθείς με πολλά.
Αυτό εξαρτάται και από τον άνθρωπο βέβαια. Δεν εννοώ ότι όποιος πήγε Πανεπιστήμιο έλαβε και παιδεία.
Και άλλωστε όταν είσαι παιδί, στο σχολείο δεν έχεις την ίδια ωριμότητα και διάθεση να μάθεις και να ασχοληθείς. Ακόμα κι αν γίνουν όσα λες λίγα ερεθίσματα υπάρχουν στο σχολείο. Το πανεπιστήμιο είναι διαφορετικό όπως και να το κάνουμε. Τουλάχιστον έτσι το βιώνω εγώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
challenger
Επιφανές μέλος


Σιγά τα αίματα!Στη χειρότερη θα κλείσουν τμήματα με "0" ή μονοψήφιο αριθμό εισακτέων (που δεν είναι και λίγα εδώ που τα λέμε) για τα οποία δε θα δακρύσει κανείς και θα "μεταφερθούν" οι καθηγητές και φοιτητές των τμημάτων αυτών "αλλού",θα κάνουν και καμία συγχωνευσούλα (π.χ. οι δύο Μηχανολογίες στην Κοζάνη κ.α.) κι όλα μέλι γάλα,να 'χαμε να λέγαμε ότι κάτι κάναμε μπας και μας δώσουν λεφτά οι Τροϊκάδες...
ξερεις κάποιο τέτοιο τμήμα;

πώς θα μεταφερθουν αλλού; (και που αλλού


σε ποιές εγκαταστάσεις;;;

με τι εξοπλισμό;

πως θα γίνει η συγχώνευση;

στα υπόλοιπα είμαι μαζί σου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος


Και ποιος είπε ότι στόχος των τριτοβάθμιων ιδρυμάτων είναι η τόνωση της τοπικής οικονομίας; Να βρει άλλους τρόπους το κράτος να τονώσει την επαρχία, δε γίνεται για το λόγο αυτό να την πληρώνει ο κάθε καημένος που θα πάει να βγάλει μια σχολή φάντασμα με την ψευδαίσθηση ότι έτσι θα αποκτήσει εξειδίκευση και δουλειά, κι αυτό για να έχουν δουλειά μερικές καφετέριες/bar.Γιατί με το να κλείσεις ένα οποιοδήποτε τμήμα της τριτοβάθμιας αυτή τη στιγμή, θα πλήξεις σοβαρά την τοπική οικονομία ενός τόπου (Έκτος αν το τμήμα είναι στην Αθήνα, όπου εκεί θα είναι και καλό εν τέλει, γιατί θα αποσυμφορηθεί έστω και λίγο το κέντρο, αλλά η ήδη καταρρακωμένη οικονομία θα πάει στον πάτο)
Σας πειράζουν οι φυχοφθόρες εξετάσεις των 3 ωρών αλλά δε σας πειράζει το να είστε επί 3 χρόνια έρμαια του κάθε πυροβολημένου καθηγητή και να κάνετε τα παπαγαλάκια μπας και τσιμπήσετε το βαθμό. 45 εξεταζόμενα; μήπως να δίνουμε και δίκαιο για να μπούμε πχ πολυτεχνείο; ( λες και δε μας έφτανε η έκθεση... ). Αυτό είναι λιγότερο ψυχοφθόρο;Ας το πώ άλλη μια: εισαγωγή απ' ευθείας με απολυτήριο και προκαταρκτικό εξάμηνο σπουδών!
Ειδάλλως, πανελλήνιες με περισσότερα μαθήματα
(Για να μην παρεξηγηθω: οχι απο 6 να γινουν 10 τα μαθηματα που δίνει ο μαθητης.
ΑΛΛΑ! Απο 20 συνολικα, να γινουν 45 πχ...
ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΕΠΑ.Λ. ΟΜΑΔΑ Α!)
Τα περισσότερα μαθήματα ευνοούν αυτούς που δεν έχουν διαβάσει. Γιατί αυτόματα γίνονται ευκολότερα τα θέματα και μειώνεται η κρισιμότητα του κάθε μαθήματος ατομικά. Έτσι πας στη λογική "λίγο απ' όλα και ότι κάτσει". Στα λιγότερα μαθηματα όμως ξέρεις πχ ότι θα κάτσεις να λιώσεις αυτό κι αυτό και θα γράψεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jack of Spades
Περιβόητο μέλος


ξερεις κάποιο τέτοιο τμήμα;
πώς θα μεταφερθουν αλλού; (και που αλλού
σε ποιές εγκαταστάσεις;;;
με τι εξοπλισμό;
πως θα γίνει η συγχώνευση;
στα υπόλοιπα είμαι μαζί σου!
Δεν έχω κάποιο πρόχειρο αυτή τη στιγμή,αλλά σίγουρα έπεσε το μάτι μου σε καμιά δεκαριά τέτοια που είναι συνήθως τμήματα Τ.Ε.Ι. με "περίεργο" αντικείμενο σπουδών σε απομακρυσμένες περιοχές και νησιά!
Κι αν κλείσουν (που το πιθανότερο είναι να συγχωνευτούν απλά με άλλα παρεμφερή τμήματα greek style,αλλά λέεεεεμε τώρα) έχεις την εντύπωση ότι θα αφήσουν τους φοιτητές τους ξεκρέμαστους;
Απλά θα τους βάλουν "απ'το παράθυρο" σε άλλο παρόμοιο τμήμα να συνεχίσουν/ολοκληρώσουν τις σπουδές τους ως αναξιοπαθούντες καθ'ότι σε αντίθετη περίπτωση,εκτός του ότι θα τους καταριούνται αυτοί,οι απόγονοί τους και όλο τους το σόι (=πολλά χαμένα ψηφαλάκια) το πιθανότερο θα είναι να πάρουν μεταγραφή και να συνεχίσουν σε σχολή του Εξωτερικού,παίρνοντας έτσι μαζί τους ότι "€" είχαν σκοπό να ακουμπήσουν εδώ πέρα!
Εμένα π.χ. αν μου έλεγαν στη γραμματεία ότι "αύριο κλείνουμε" θα ετοίμαζα χαρτιά και βαλίτσες για Ιταλία!Όχι που θα καθόμουν να σκάσω...
Όσο για τις "εγκαταστάσεις" και τον "εξοπλισμό",τους νοιάζει νομίζεις;Πως πιστεύεις ότι λειτουργούσε τόσα χρόνια το Α.Π.Θ. και το Ε.Μ.Π. π.χ. που δέχονταν κάθε πικραμένο από μεταγραφές;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Zaraki
Δραστήριο μέλος


Δεν λεω για σενα προσωπικα, ρωτα ομως τους συμφοιτητες σου αν ηταν η πρωτη τους επιλογη.Στο δικο μου τμημα, ειμαι ο μονος που ξερω προσωπικα που το ειχε πρωτη επιλογη!Για διάφορους λόγους, ήθελα την συγκεκριμένη σχολή.![]()
Μονο στην Ελλαδα φτιαχνουμε ιδρυματα για να τονωσουμε τις τοπικες αγορεςΓιατί με το να κλείσεις ένα οποιοδήποτε τμήμα της τριτοβάθμιας αυτή τη στιγμή, θα πλήξεις σοβαρά την τοπική οικονομία ενός τόπου (Έκτος αν το τμήμα είναι στην Αθήνα, όπου εκεί θα είναι και καλό εν τέλει, γιατί θα αποσυμφορηθεί έστω και λίγο το κέντρο, αλλά η ήδη καταρρακωμένη οικονομία θα πάει στον πάτο)

Δεν εννοω οτι γραφεις λιγοτερο και σου δινουν bonus(επειδη εγω ειμαι μεσα, σε διβεβαιω πως είναι οντως 9αρι και 10αρι

Δεν ισχυει αυτο που λες.Τα μαθηματα των πανελλαδικων ειναι για ολους κοινα, απο εκει και περα ειναι θεμα προσπαθειας και ικανοτητων.Τέτοια τμήματα έχουν χαμηλές βάσεις κατά την άποψη μου, επειδή οι εισακτέοι των, δίνουν άσχετα κατά την εισαγωγή, οπότε η χαμηλή βάση είναι λογικό κι επόμενο!
Ξερω οτι στα ΕΠΑΛ γινονται πιο πρακτικα πραγματα, γι αυτο ειπα οτι καποιος που δεν τα παει καλα στο Γενικο, πρεπει να σκεφτει και αυτη την προοπτικη.Αυτο που δεν ξερω ειναι ποια ακριβως μαθηματα δινεται και τη δυσκολια τους.Το κατω οριο των 10.000 μοριων που ειπα ειναι για το Γενικο Λυκειο, λαθος μου που δεν το διευκρινισα.Αφού δεν ξέρεις γιατί εκφέρεις άποψη επί του θέματος;
Κάθε άλλο!
Όταν τελείωσα τις εξετάσεις, ήμουν ψυχολογικά ένα ράκος.
Ένιωθα τελείως σκουπίδι από την κούραση.
Τα μαθήματα βαρύτητας ήταν αυτά που με σκότωσαν (μαθηματικά ΙΙ: 2 και φυσική ΙΙ: 5,7)
Ενώ στα υπόλοιπα (Μαθηματικά επιλογής: 9,5, έκθεση: 13,5, Ηλεκτροτεχνία 18, Ηλεκτρικές μηχανές: 16,4)
τα πήγα μια χαρά!
εν τέλει πέρασα τέταρτος στη σχολή με 9875 μόρια και ΓΒΠ 11,37 (30 δέκατα πιο πάνω από του πρώτου)
Οπότε ειδικά για την β ομάδα, αυτό που είθισται να πιστεύεται δεν ισχύει!
Οσον αφορα τη σχολη σου.Ησουν 4ος απο τους 100+(λογικα) και ειχες μαθηματικα και φυσικη πολυ χαμηλους βαθμους.Σκεψου οτι ολοι οι υπολοιποι τα πηγαν πολυ χειροτερα απο εσενα, δηλαδη δεν εγραψαν καλα ουτε στα μαθηματα της "κατευθυνσης" τους.Δεν πρεπει να ξαναπροσπαθησουν για να αποδειξουν οτι οντως μπορουν να σταθουν σε ενα δυσκολο τμημα οπως η Ηλεκτρονικη;
Ναι, αλλα καταλαβαινεις οτι με το να δινεις πτυχιο σε (πολλα) ατομα που δεν το αξιζουν, χανει εντελως την αξια του.Δεν ειναι σωστο να λεμε "παρε το πτυχιο κι ας εισαι ασχετος με το αντικειμενο, κι αν δεν το αξιζεις ας μην σε προσλαβει ο εργοδοτης".Αφού και που παίρνουν πτυχίο, δεν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν!
στην αγορά εργασίας είναι το μεγαλύτερο ξεσκαρτάρισμα!!!
Δεν γινεται να υπαρξει προκαταρκτικο εξαμηνο σπουδων.Οσοι δεν γινουν δεκτοι στην πρωτη επιλογη τους που θα πανε μετα;Θα χασουν εναν ολοκληρο χρονο και μετα παλι απο την αρχη, με την ελπιδα οτι θα περασουν στην 2η,στην 3η κλπ.Ας το πώ άλλη μια: εισαγωγή απ' ευθείας με απολυτήριο και προκαταρκτικό εξάμηνο σπουδών!
Ειδάλλως, πανελλήνιες με περισσότερα μαθήματα
(Για να μην παρεξηγηθω: οχι απο 6 να γινουν 10 τα μαθηματα που δίνει ο μαθητης.
ΑΛΛΑ! Απο 20 συνολικα, να γινουν 45 πχ...
ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΕΠΑ.Λ. ΟΜΑΔΑ Α!)
45 μαθηματα;Κατ αρχας δεν υπαρχει χρονος να διδακτουν.Δευτερον, θα πρεπει να γινονται 2μηνες εξετασεις.Τριτον, δεν ξερω κατα ποσο θα βοηθησει να εξεταζεται καποιος που θελει Ιατρικη πχ σε Θρησκευτικα, Αρχαια, Κοινωνιολογια κλπ.Το παρον συστημα εισαγωγης, με τα μειονεκτηματα που εχει, ειναι το καλυτερο που μπορουμε να εχουμε αυτη τη στιγμη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
challenger
Επιφανές μέλος


κοιτα επειδη δεν ζουμε σε γυάλα, καλά είναι να βλέπουμε φαιρικά ένα θεμα, και όχι αυστηρά ακαδημαϊκά!Και ποιος είπε ότι στόχος των τριτοβάθμιων ιδρυμάτων είναι η τόνωση της τοπικής οικονομίας; Να βρει άλλους τρόπους το κράτος να τονώσει την επαρχία, δε γίνεται για το λόγο αυτό να την πληρώνει ο κάθε καημένος που θα πάει να βγάλει μια σχολή φάντασμα με την ψευδαίσθηση ότι έτσι θα αποκτήσει εξειδίκευση και δουλειά, κι αυτό για να έχουν δουλειά μερικές καφετέριες/bar.

Αυστηρα θα μπορουσαμε να δουμε το σχολίο καως δεν έχει σοβαρα θεματα τοπικης οικονομιας απο πισω

μου αρέσει που το διευκρίνησαΣας πειράζουν οι φυχοφθόρες εξετάσεις των 3 ωρών αλλά δε σας πειράζει το να είστε επί 3 χρόνια έρμαια του κάθε πυροβολημένου καθηγητή και να κάνετε τα παπαγαλάκια μπας και τσιμπήσετε το βαθμό. 45 εξεταζόμενα; μήπως να δίνουμε και δίκαιο για να μπούμε πχ πολυτεχνείο;


περισσότερες κατευθυνσεις! γι' αυτό έφερα ως αντιστοιχο παράδειγμα τις πανελλαδικές του ΕΠΑ.Λ.

Παρτε ενα παραδειγμα:
Κλασσική Κατεύθυνση (με εξεταζόμενα: αρχαία, λατινικά, ιστορία και ποίηση)
Ανθρωπιστική Κατεύθυνση (με εξεταζόμενα: φιλοσοφία, λογοτεχνία, ψυχολογία και δίκαιο)
Κατευθυνση Υγείας (με εξεταζόμενα: βιολογια, χημεία, βιοστατιστικη και παθολογια)
Οικονομική Κατεύθυνση (με εξεταζόμενα: ΑΟΔΕ(με αλλο βιβλιο φυσικα) ΑΟΘ, λογιστική, στατιστική)
Θετικη Κατευθυνση (με εξεταζόμενα: Φυσική, Άλγεβρα, στατιστική και Γεωμετρια)
Κατευθυνση Τεχνολογίας και παραγωγής (με εξεταζόμενα: Φυσική, στατιστική, Ηλεκτρικά/Ηλεκτρονικά κυκλώματα ΑC/DC, Προγραμματισμός)
Απαραίτητο θα είναι το μάθημα της Έκθεσης, αλλά με ξεχωριστά θέματα ανάλογα το πεδίο της κάθε κατεύθυνσης.
Επίσης κάθε μαθητής, αν το θελήσει θα μπορεί να επιλέξει αντί για κάποιο μάθημα της κατευθυνσης του να επιλέξει κάποιο μάθημα από άλλη κατεύθυνση.
Σε κάθε σχολείο για να διδάσκεται μια κατεύθυνση πρέπει να υπάρχουν 2 τουλάχιστον παιδιά.
θα ηθελα να μου τα στειλεις αν ξαναπεσουν καποτε στα χερια σου!Δεν έχω κάποιο πρόχειρο αυτή τη στιγμή,αλλά σίγουρα έπεσε το μάτι μου σε καμιά δεκαριά τέτοια που είναι συνήθως τμήματα Τ.Ε.Ι. με "περίεργο" αντικείμενο σπουδών σε απομακρυσμένες περιοχές και νησιά!
Κι αν κλείσουν (που το πιθανότερο είναι να συγχωνευτούν απλά με άλλα παρεμφερή τμήματα greek style,αλλά λέεεεεμε τώρα) έχεις την εντύπωση ότι θα αφήσουν τους φοιτητές τους ξεκρέμαστους;

μα γιατι νόμιζες πως στην ανέγερση οικοδομης υπάρχει "φόρος υπερ ΕΜΠ";Όσο για τις "εγκαταστάσεις" και τον "εξοπλισμό",τους νοιάζει νομίζεις;Πως πιστεύεις ότι λειτουργούσε τόσα χρόνια το Α.Π.Θ. και το Ε.Μ.Π. π.χ. που δέχονταν κάθε πικραμένο από μεταγραφές;

Κι εγω πρωτη το είχα!Δεν λεω για σενα προσωπικα, ρωτα ομως τους συμφοιτητες σου αν ηταν η πρωτη τους επιλογη.Στο δικο μου τμημα, ειμαι ο μονος που ξερω προσωπικα που το ειχε πρωτη επιλογη!

παρεπιπτώντος τι σπουδάζεις;

το είπα παραπάνω, Παντου γινεται! δεν ζουμε σε γυάλα!Μονο στην Ελλαδα φτιαχνουμε ιδρυματα για να τονωσουμε τις τοπικες αγορεςΗ παιδεια ομως δεν πρεπει να εχει αυτο το σκοπο...

δεν νομιζω πως κατι τετοιο ισχυει...Δεν εννοω οτι γραφεις λιγοτερο και σου δινουν bonus(), αλλα μηπως τα θεματα και οι απαιτησεις ειναι καπως χαμηλοτερες απ οτι θα επρεπε, λογω χαμηλου επιπεδου εισακτεων.Ξερω οτι αυτο γινεται σε αλλα τμηματα και αυτο ειναι που πρεπει να σταματησει.
διαφωνώ! έδωσα 2 άσχετα μαθήματα με το αντικειμενο μου και αν ειχα συνεχίσει στο γενικό που ήμουν(απο εκει εφυγα όμως και για αλλους λόγους) θα έδινα 4 ασχετα... ομορφο;Δεν ισχυει αυτο που λες.Τα μαθηματα των πανελλαδικων ειναι για ολους κοινα, απο εκει και περα ειναι θεμα προσπαθειας και ικανοτητων.

το σκεπτικο αυτο είναι λάθος! Το ΕΠΑ.Λ. εχει δυνατότητα να εχει πολυ υψηλότερο επίπεδο σπουδών απο το σημερινο.Ξερω οτι στα ΕΠΑΛ γινονται πιο πρακτικα πραγματα, γι αυτο ειπα οτι καποιος που δεν τα παει καλα στο Γενικο, πρεπει να σκεφτει και αυτη την προοπτικη.
Οι φουρνιες των μαθητων δεν το αφήνουν

Αυτο το ελληνικο σκεπτικο πρεπει να τελειωνει καποια στιγμη!

μα κι εγω στην καταταξη του γενικου μπηκα στη σχολη μου.Αυτο που δεν ξερω ειναι ποια ακριβως μαθηματα δινεται και τη δυσκολια τους.Το κατω οριο των 10.000 μοριων που ειπα ειναι για το Γενικο Λυκειο, λαθος μου που δεν το διευκρινισα.
Αν έδινα με το ΕΠΑΛ ομαδα Α και στην ειδικοτητα μου θα είχα βγαλει 1700 με 1800 μορια (το max ειναι 2000 το αναφερωγια να μην μπερδευτειτε)
λάθος.Οσον αφορα τη σχολη σου.Ησουν 4ος απο τους 100+(λογικα) και ειχες μαθηματικα και φυσικη πολυ χαμηλους βαθμους.Σκεψου οτι ολοι οι υπολοιποι τα πηγαν πολυ χειροτερα απο εσενα, δηλαδη δεν εγραψαν καλα ουτε στα μαθηματα της "κατευθυνσης" τους.Δεν πρεπει να ξαναπροσπαθησουν για να αποδειξουν οτι οντως μπορουν να σταθουν σε ενα δυσκολο τμημα οπως η Ηλεκτρονικη;
Εχω συμφοιτητες με 17 και 18 ΑΕΠΠ
με 17αρια σε μαθηματικά
Εχω ακόμα και συμφοιτητη με 20αρι στα Μαθηματικα κατευθυνσης

δεν ειναι ολα ασπρο μαυρο....
ομως φυσικα και σιγουρα υπαρχει και η πλευρα που αναφερεις!

δεν νομιζω να το παρει ποτε...Ναι, αλλα καταλαβαινεις οτι με το να δινεις πτυχιο σε (πολλα) ατομα που δεν το αξιζουν, χανει εντελως την αξια του.Δεν ειναι σωστο να λεμε "παρε το πτυχιο κι ας εισαι ασχετος με το αντικειμενο, κι αν δεν το αξιζεις ας μην σε προσλαβει ο εργοδοτης".

θα φτασει ΠΤ 20 και θα χρωστα ακομη!

ναι! νομιζω πως απο το να γεμιζουν οι σχολες με ασχετους πιο καλα έτσι!Δεν γινεται να υπαρξει προκαταρκτικο εξαμηνο σπουδων.Οσοι δεν γινουν δεκτοι στην πρωτη επιλογη τους που θα πανε μετα;Θα χασουν εναν ολοκληρο χρονο και μετα παλι απο την αρχη, με την ελπιδα οτι θα περασουν στην 2η,στην 3η κλπ.
ουτως η αλλως δεν ειναι λιγοι αυτοι που κανουν 10% η ξαναδίνουν....
Ανάφερα ρεαλιστικό παράδειγμα παραπάνω... μην το ζαλιζουμε το θεμα άλλο....45 μαθηματα;Κατ αρχας δεν υπαρχει χρονος να διδακτουν.Δευτερον, θα πρεπει να γινονται 2μηνες εξετασεις.Τριτον, δεν ξερω κατα ποσο θα βοηθησει να εξεταζεται καποιος που θελει Ιατρικη πχ σε Θρησκευτικα, Αρχαια, Κοινωνιολογια κλπ.Το παρον συστημα εισαγωγης, με τα μειονεκτηματα που εχει, ειναι το καλυτερο που μπορουμε να εχουμε αυτη τη στιγμη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος


κοιτα επειδη δεν ζουμε σε γυάλα, καλά είναι να βλέπουμε φαιρικά ένα θεμα, και όχι αυστηρά ακαδημαϊκά!
Αυστηρα θα μπορουσαμε να δουμε το σχολίο καως δεν έχει σοβαρα θεματα τοπικης οικονομιας απο πισω![]()
Ακριβώς επειδή δε ζούμε σε γυάλα τέτοια θέματα θα επρεπε να αντιμετωπίζονται με σύνεση κι όχι με λύσεις του ποδαριού. Δε μπορεί σαν κράτος να έχεις βουτήξει όλη την αγροτική πχ οικονομία στο βούρκο και μετά να επικαλείσαι την αστυφιλία για να παρασύρεις και την τριτοβάθμια. Μιλάμε για κάτι παραπάνω από απλά ένα ηθικό ζήτημα. Το να πετάς λεφτά σε τέτοιες σχολές απο τη μία όπως είπα και πριν καταστρέφει πολλά άτομα που δεν έχουν ή δε θέλουν να αποκτήσουν επίγνωση ( και οι διακοπές με τα λεφτά των γονιών καλές είναι ) και από την άλλη στερούν πολύτιμα έσοδα από άλλες σχολές στις οποίες όντως γίνεται δουλειά και υπάρχει υποχρηματοδότηση. Δεν είναι ότι το βλέπω αυστηρά ακαδημαϊκά αλλά αν σε αυτό το θέμα υπάρχουν σοβαρά φάουλ δε θα κάτσω να κοιτάξω τα υπόλοιπα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 8 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.