Καθηγητής Αγγλικών μέσω proficiency

isidorosrigas

Νεοφερμένος

Ο isidorosrigas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 59 μηνύματα.
Άμα πάρω με καλό βαθμό το προφισενσι να δοκιμάσω να πάρω και του cambridge ή δεν θα μου προσφέρει τίποτα; (πχ για να βρω δουλειά)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Oχι δεν νομιζω να σου προσφερει κατι παραπανω στο Δημοσιο ειδικα περα απο καποια προσωπικη ικανοποίηση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

isidorosrigas

Νεοφερμένος

Ο isidorosrigas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 59 μηνύματα.
Oχι δεν νομιζω να σου προσφερει κατι παραπανω στο Δημοσιο ειδικα περα απο καποια προσωπικη ικανοποίηση!
Α οκ. Και πάλι ευχαριστώ. Το ρωτησα γιατί διάβαζα σε αλλά θέματα παιδιά που εχουν και τα δυο.
Σε ένα χρόνο πάω στην τάξη lower και μετά θα παω για προφισενσι. Δηλαδή μετά από δυο χρόνια, το καλοκαίρι θα έχω δώσει για το προφισενσι ε; Στο τέλος της Β λυκείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
Λίγοι το αφήνουν για τότε εν όψη Γ λυκείου:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Αν θέλεις να ασχοληθείς με τη διδασκαλία ξένης γλώσσας, ο καλύτερος τρόπος για να το κάνεις θα ήταν να σπουδάσεις την αντιστοιχη φιλολογία.

Προσωπικά, θα εμπιστευόμουν περισσότερο έναν πτυχιούχο παρά έναν κάτοχο proficiency...

Βέβαια, αυτά είναι σχετικά καθώς ο πτυχιούχος μπορεί να μην αγαπά το αντικείμενό του και απλώς να πέρασε στη συγκεκριμένη σχολή γιατί δεν περνούσε σε αυτή που ήθελε... Ενώ μπορεί ο κάτοχος proficiency να έχει ασχοληθεί περισσότερο από αγάπη προς το αντικείμενο!

Τίποτα όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι ο φιλολογος είναι σαφώς πιο εξοικειωμένος με τη γλώσσα αφου έχει διδασχθεί λογοτεχνία, πολιτισμό κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanassis

Νεοφερμένος

Ο Thanassis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Εγω πιστευω ως προς το κομματι οτι αν ενας ειναι κατοχος proficiency γεννημενος και μεγαλωμενος σε αγγλοφωνη χωρα ξερει πολλα περισσοτερα απο ενα της φιλολογιας που εμαθε τα αγγλικα στην ελλαδα,οποτε θα ηταν καλυτερο καποιος να προτιμησει αυτον/αυτην για την εκμαθηση της γλωσσας.Ασε να μην μιλησω για την προφορα που ειναι βλαχοαγγλικα αυτων της φιλολογιας!!Οπως και να το κανουμε αν θες να μαθεις σωστα αγγλικα πρεπει να βγεις μια βολτα για ενα μεγαλο διαστημα σε αγγλοφωνη χωρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gestalt 2

Νεοφερμένος

Η Gestalt 2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Εγω πιστευω ως προς το κομματι οτι αν ενας ειναι κατοχος proficiency γεννημενος και μεγαλωμενος σε αγγλοφωνη χωρα ξερει πολλα περισσοτερα απο ενα της φιλολογιας που εμαθε τα αγγλικα στην ελλαδα,οποτε θα ηταν καλυτερο καποιος να προτιμησει αυτον/αυτην για την εκμαθηση της γλωσσας.Ασε να μην μιλησω για την προφορα που ειναι βλαχοαγγλικα αυτων της φιλολογιας!!Οπως και να το κανουμε αν θες να μαθεις σωστα αγγλικα πρεπει να βγεις μια βολτα για ενα μεγαλο διαστημα σε αγγλοφωνη χωρα.

Ρε παιδιά πότε θα καταλάβετε ότι η άριστη γνώση μιας ξένης γλώσσας δεν έχει να κάνει με την διδασκαλία? Όσο καλά και να ξέρεις μια γλώσσα ή να έχεις μια πολύ γνώση σε ότιδήποτε δε σε κάνει αυτομάτως δάσκαλο ή ισότιμο με πτυχιούχο αντίστοιχου τμήματος? Γιατί πάντα πρέπει να ισοπεδωνονται όλα ?Ίσως γιατί βολέυει πολλούς σ'αυτή τη χώρα εκμεταλλευόμενοι τον αναχρονιστικό νόμο περί επάρκειας θεωρούν τους εαυτούς τους εκπαιδευτικούς...Συγγνώμη αλλά η διδασκαλία μιας ξένης γλώσσας δεν έχει να κάνει ΜΟΝΟ με την καλύτερη δυνατή προφορά προυποθέτει την άριστη γνώση της μητρικής, γιατί η διδασκαλία γίνεται στα ελληνικά!Άμα είναι έτσι μόνο οι αγγλοι οι γερμανοί κλπ πρέπει να διδάσκουν σε σχολεία και φροντιστήρια .Είναι σαν να παίρνουμε έναν οποιοδήποτε έλληνα πουεννοείται ως φυσικός ομιλητής ξέρει άπταιστα τη γλώσσα να διδάξει πχ ελληνικά σε ξένους δε σημαίνει ότι μπορεί. Όσο για το ότι πρέπει να μείνει κάποιο χρονικό διάστημα κάποιος στη ξένη χώρα είναι μεν σωστό και βοηθάει ΄.Σ'αυτή τη χώρα οι ξένες φιλολογίες είναι οι μοναδικοί επιστημονικοί κλάδοι που πρέπει να υπερασπίζονται και να αποδεικνύουν (το αυτονόητο για όλους τους υπολοίπους κλάδους) το ότι οι 4χρονες σπουδές σε έναν τομέα είναι πάντα καλύτερες απο την γνώση και εξοικείωση .(Από εκεί και πέρα υπάρχει και η ατομική ευθύνη για το επίπεδο ΄γνώσεων του καθενός κάτι που ισχύει για όλους τους τομείς είτε πολυτεχνείο βγάζεις , είτε ιατρική είτε μαθηματικό η προσωπική προσπάθεια και η συνείδηση σε κάνει καλό ή όχι).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanassis

Νεοφερμένος

Ο Thanassis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Αν δεν κανω λαθος,δεν προκειται να διδαξει κανεις φιλολογια στα παιδια.Η γραμματικη που εχει τους 50-70 κανονες που αρχιζεις να τους μαθαινεις απο τις μικρες ταξεις και τους κανεις επαναληψη στις επομενες ταξεις (με μεγαλυτερο βαθμο δυσκολιας),το λεξιλογιο που πιστευω οτι ο μεγαλωμενος σε ξενη χωρα εχει πολυ μεγαλο ρεπερτοριο,τις παροιμιες η' τους ιδιωματισμους η' τα φρασικα ρηματα.Για το listening δεν χρειαζεται να πω το αυτονοητο.Τοσα χρονια εξω,το αυτι εχει εξασκηστει στο επακρον.Τα προφορικα ειναι σημαντικα,γιατι τα παιδια θα τα μαθουν με τον σωστη προφορα και θα μπορουν να εξασκησουν το αυτι με την ξενη προφορα.Αν αρχιζει ενας σκοτζεζος η' ιρλανδος να τους μιλαει,η' ενας αγγλος απο τα βορεια δεν πα να εχεις αγγλικη φιλολογια,ουτε σε εκατο χρονια δεν θα βγαλεις ακρη.θα σε ρωτησει τη δουλεια κανεις και θα απαντησεις,διδασκω αγγλικα.Και να'σαι σιγουρος θα αρχισει να γελαει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gestalt 2

Νεοφερμένος

Η Gestalt 2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Αν δε κάνεις λάθος κανείς δεν πρόκειται να διδάξει λατινική φιλολογία και αρχαία φιλοσοφία σε παιδιά γυμνασίου αλλά και πάλι φιλόλογος τα κάνει τα μαθήματα τι να κάνουμε... Εννοείται ότι δεν συγκρίνεται η εκμάθηση αγγλικών σε μια ξένη χώρα με την εκμάθηση στην ίδια την χώρα αλλά αυτό δεν σημαίνει και πάλι ότι είσαι δάσκαλος αυτόματα επειδή ξέρεις τη γλώσσα (για 10η φορά)!Άμα ο άλλος είναι αμερικάνος την ίδια αντίδραση θα έχει στη προφορά του ιρλανδού και του σκοτσέζου!αλλά τι σχέση έχει το μεγαλωμένος στην αγγλία(χωρίς σπουδές) με την διδάσκαλία?Εδώ, 4 χρόνια έκανε ένας γνωστός μου γαλλικά με μια γαλλίδα σκέτο(με ασχετες ή καθόλου σπουδές στη γλώσσα και την εκπαίδευση) γιατί πάνω σ'αυτή τη λογική βασίστηκε (ΓΑΛΛΙΔΑ=ΤΕΛΕΙΑ ΓΑΛΛΙΚΑ ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ)και το μόνο που ήξερε να κάνει ήταν να του μιλάει τα 2/3 του μαθήματος και αυτός απλά να ακούει, κάτι υποτυπώδεις ασκήσεις που συνέχεια κολλούσε στην επεξήγηση γιατί δεν ήξερε τι γίνεται αντίστοιχα στα ελληνικά ή πως θα το εξηγήσει στα ελληνικά με αποτέλεσμα να μπορεί να ακούει και να καταλαβαινει αρκετά από γαλλικά αλλά από γραμματική κλπ μάπα!έχει παρατραβήξει το παραμυθάκι είμαι ελληνας έμεινα στην αγγλία κάμποσα χρόνια (χωρίς σπουδές είτε στην αγγλία είτε οπουδηποτε)και επειδή μιλάω τέλεια αγγλικά και με προφορά αυτομάτως είμαι ισότιμος με καθηγητή !Συγγνώμη αλλά άμα το πάρουμε έτσι και οι φιλόλογοι έίναι άχρηστοι αφού λογοτεχνία και αρχαία ο καθένας μπορεί να μάθει και να μιλάει.Κάλλιστα ένας πολύ καλός μαθητής τρίτης λυκείου θεωρητικής κατεύθυνσης μπορεί να κάνει αρχαία σε παιδιά γυμνασίου.
Aυτές οι γελοιότητες μόνο στην ελλάδα γίνονται! Π΄χ στην Γερμανία καθηγητής αγγλικών είναι μόνο αυτός που έχει πτυχίο από αγγλική ή στην γερμανία ή σε ισότιμο πανεπιστήμιο στην ευρωπη και αγγλία οποιοσδήποτε άλλος και να χτυπιέται δε μπορεί να διδάξει! Είσαι ικανός έχεις τέλειες γνώσεις στη γλωσσα και θεωρείς τον εαυτό σου καθηγητή?Θες να πάρεις επάρκεια? Πήγαινε να εξεταστείς απο δημόσιο φορέα για την ικανότητα σου σε αυτό κάνε κανα χρόνο στην ελληνοαμερικανικη ενωση μαθήματα!Άλλά όχι πήρα το προφισιενσυ είμαι δάσκαλος έλεος!Ευτυχώς αυτή η χαρά θα κοπεί σύντομα απ'ότι πληροφορούμαι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanassis

Νεοφερμένος

Ο Thanassis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Παλι μπερδευεσαι.Ειμαι Ελληνας αλλα γεννηθηκα και μεγαλωσα σε αγγλοφωνη χωρα (δεν πηγα) και πηγα σχολειο κανονικα μεχρι τελους (οχι 1 και 2 ωρες οπως εδω) οπως παει ενας Ελληνας στην Ελλαδα.Οποτε η Αγγλικη ηταν η μητρικη μου γλωσσα.Τα ελληνικα τα εμαθα στην Ελλαδα.Μεγαλωνωντας σε αγγλοφωνη χωρα μαθαινεις παρα πολλα απο τη καθημερινοτητα τα οποια αλλοι θα τα μαθουν στα πανεπιστημια της ελλαδας.Δεν θα ηταν αδικο να παω να εξεταστω δινονατας πανελληνιες το οποιο εχει ελληνικα που δεν ηταν η μητρικη μου γλωσσα και να κοπω που;Στα αγγλικα που τα εμαθα απο την πρωτη μερα.Αφου θελετε να το παιζετε εσεις καθηγητες,ας μαθουν τα παιδια ΒΛΑΧΟΑΓΓΛΙΚΑ.Εδω ακους καμια φορα κανενα ξενο να μιλαει ελληνικα και λες ημαρτον.Δολοφονησε την ελληνκη γλωσσα.Οταν ερχεται η ωρα των εξετασεων οι περισσοτεροι εχουν προβλημα στο listening,γιατι αραγε;Γιατι μαθανε αγγλικα στην Ελλαδα,αρα ισχυει για ΟΛΟΥΣ οσους μαθαινουν μια ξενη γλωσσα εδω.Μονο εξω θα τη μαθεις απταιστα.Αλλα ετσι ειναι,προτιματε να ειστε πρωτοι στο χωριο (ελλαδα) παρα τελευταιοι στην πολη (εξωτερικο).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Παλι μπερδευεσαι.Ειμαι Ελληνας αλλα γεννηθηκα και μεγαλωσα σε αγγλοφωνη χωρα (δεν πηγα) και πηγα σχολειο κανονικα μεχρι τελους (οχι 1 και 2 ωρες οπως εδω) οπως παει ενας Ελληνας στην Ελλαδα.Οποτε η Αγγλικη ηταν η μητρικη μου γλωσσα.Τα ελληνικα τα εμαθα στην Ελλαδα.Μεγαλωνωντας σε αγγλοφωνη χωρα μαθαινεις παρα πολλα απο τη καθημερινοτητα τα οποια αλλοι θα τα μαθουν στα πανεπιστημια της ελλαδας.Δεν θα ηταν αδικο να παω να εξεταστω δινονατας πανελληνιες το οποιο εχει ελληνικα που δεν ηταν η μητρικη μου γλωσσα και να κοπω που;Στα αγγλικα που τα εμαθα απο την πρωτη μερα.Αφου θελετε να το παιζετε εσεις καθηγητες,ας μαθουν τα παιδια ΒΛΑΧΟΑΓΓΛΙΚΑ.Εδω ακους καμια φορα κανενα ξενο να μιλαει ελληνικα και λες ημαρτον.Δολοφονησε την ελληνκη γλωσσα.

Φιλε πρεπει να συμφωνησω μαζί οσυ ΑΠΟΛΥΤΑ!;):no1:
Καθηγητρια στο σχολειο αγγλικης φιλολογιας με προφορα παιδιου B Junior.
Εξερσιζε Μπε(Εxercise B):p
Καθηγητρια στο φροντιστηριο με Proficiency μονο και 2 χρονια στην Αγγλια για επιπλεον πιστοποιήσεις.
Αγγλικα καλυτερα απο Native Speaker!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanassis

Νεοφερμένος

Ο Thanassis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Ειναι σαν να πας στην Γερμανια σε ενα Γερμανικο σχολειο για παραδειγμα,και πας στο τμημα που μαθαινουν Ελληνικα και ο καθηγητης ειναι Γερμανος με πτυχιο Ελληνικης φιλολογιας (να το πω ετσι) και διδασκει τα Ελληνικα,και αρχισεις και τον ακους πως μιλαει,εεεεεεεε δεν θα φρικαρεις και θα θες να τον σκοτωσεις;Ετσι αισθανομαι και εγω οταν ακουω τους ελληνες να μιλανε ετσι ακομα και αυτους που ειναι απο αγγλικη φιλολογια απο πανεπιστημιο στην Ελλαδα.Ενταξει,μην ισοπεδωνουμε τα παντα.Συμφωνω πως μερικοι εως αρκετοι παιρνουν proficiency και δεν αξιζουν να ανοιξουν φροντηστηριο και ομως το κανουν.Αλλα τι φταινε οι υπολοιποι(οπως εγω) που ειναι μητρικη μου γλωσσα να ασκω το δικαιωμα να διδασκω ΣΩΣΤΑ αγγλικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Πολύ σωστα.
Γιατι τα παιδια που θα πανε και θα γινουν καθηγητες αγγλικων ασχετα αν ειναι και με Proficiency έχουν ενα μερακι μεσα τους.Δεν ειπα ολοι αλλα πολλοι.
Δηλαδη αγαπούν την γλώσσα αυτη.
Μπορει να μην τους εκατσε να μπουν στην Αγγλικη Φιλολογια για λιγα μορια.
Αλλα μπορουν να πανε Αμερικη/Ηνωμενο Βασιλειο αν το θελουν και να υπαρξει μια γενικοτερη τριβη με την γλωσσα.
Τι να την κανω εγω την καθηγητρια στο σχολειο που μιλαει αυτα τα βλαχικα αγγλικα και ουσιαστικα "εκτελει" την αγγλικη γλωσσα;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kotsis1

Δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Συκιές (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 421 μηνύματα.
Καλώς ή κακώς,όμως,το μεράκι του κατόχου proficiency ή πτυχίου αγγλικής δεν μπορεί να οριστεί και να αποτελέσει κριτήριο για να διδάσκεις σε μαθητές.Το ζήτημα όταν διδάσκεις είναι ότι 1)πρέπει να είσαι σε θέση να λύνεις οποιαδήποτε απορία των μαθητών στα πλαίσια του μαθήματος άμεσα,2)να μιλάς τη γλώσσα άπταιστα και φυσικά 3)τις γνώσεις αυτές να τις μεταδίδεις με τον κατάλληλο τρόπο.Οι πανεπιστημιακές σπουδές θεωρητικά σου παρέχουν τις απαιτούμενες γνώσεις για να φτάσεις σε τόσο υψηλό επίπεδο.

Είναι γεγονός πως ένας ομόγλωσσος μιλάει με μεγαλύτερη ευχέρεια,έχει προφορά επίσημα αποδεκτή αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δε συνεπάγεται το 1 και το 3.Η σχολή περιέχει στο πρόγραμμα του μαθήματα για τις δύο αυτές προκείμενες,συμπεριλαμβανομένου και του 2.Τα ξενόγλωσσα πτυχία είναι πτυχία μάθησης,όχι διδασκαλίας.Στο κάτω κάτω δεν είδα πουθενά σε κανένα πτυχίο να καταγράφεται:Μπορεί να διδάξει επιτυχώς σε μαθητές όλων των επιπέδων.Αυτά που καταγράφονται έχουν να κάνουν με εντελώς προσωπική χρήση της γλώσσας.

Όσον αφορά τις ''αποκλίνουσες'' προφορές,μπορώ να πω πως οφείλεται στο γεγονός ότι βαρύτητα δίνεται σε άλλα κομμάτια εκμάθησης μιας γλώσσας(reading,writing etc.)Προσωπικά,στο γερμανικό σχολείο,εάν ο Γερμανός καθηγητής μπορεί να εξηγήσει στους μαθητές τί είδους τονισμό έχουμε,τί είναι επίθετο,επίρρημα,πότε βάζουμε -όντας και πότε -μένος στις μετοχές κ.α.,τότε ναι,θα κάνω πίσω και θα συνειδητοποιήσω ότι η προφορά μου και η καθημερινή χρήση με τη γλώσσα δεν αρκεί για να διδάξω σε παιδιά όλων των ηλικιών και όλων των επιπέδων.

Και για να μην παρεξηγιόμαστε,φυσικά και παίζει η προφορά σημαντικό ρόλο όταν μαθαίνεις μία γλώσσα,γιατί ούτως ή άλλως οι περισσότεροι από εμάς με την ομιλία επικοινωνούν και όχι με γράμματα ή κείμενα.Ο ενσυνείδητος καθηγητής,που σέβεται τη γλώσσα που διδάσκει και θέλει να διδάξει στους μαθητές του τη γλώσσα έτσι όπως θα την ακούσουνε στην ξένη χώρα,θα πρέπει και ο ίδιος να βελτιώνεται για να αποτελέσει αργότερα παράδειγμα για τους μαθητές του.Αλλά κι εγώ ως μαθητής της Β Λυκείου, που πιστεύει ότι μιλάει τα ελληνικά σε πολύ καλό βαθμό και με αρκετά ωραία προφορά,δεν νομίζω ότι είμαι ικανός με ένα απολυτήριο Λυκείου να διδάξω σε παιδί δευτέρας δημοτικού τα ρήματα και τα ουσιαστικά.

Επαναφερόμενοι,εν τέλει,στην αρχική θέση του μηνύματος αυτού,το εάν ένας πτυχιούχος έχει περισσότερο ή λιγότερο μεράκι από έναν κάτοχο prof δεν μπορεί να αποδειχθεί,όπως δεν μπορεί να αποδειχθεί εάν έμπειρος δημοσιογράφος γνώριζει καλύτερα την ελληνική γλώσσα από έναν φιλόλογο στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.Εγώ θα σεβαστώ,ωστόσο,το ότι ο μεν δεύτερος έχει κάνει ιδιαίτερες σπουδές στο αντικείμενο αυτό και εξειδικεύτηκε.Παράλληλα,θα αγωνιστώ ώστε η επιλογή των καθηγητών να γίνεται με την μεγαλύτερη δυνατή αξιοκρατία και ώστε να παρέχονται γνώσεις μεστές στους φοιτητές,τις οποίες θα πρέπει με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο να κατανοήσουν στο έπακρο και να διδάξουν όσο αποδοτικότερα γίνεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gestalt 2

Νεοφερμένος

Η Gestalt 2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Παλι μπερδευεσαι.Ειμαι Ελληνας αλλα γεννηθηκα και μεγαλωσα σε αγγλοφωνη χωρα (δεν πηγα) και πηγα σχολειο κανονικα μεχρι τελους (οχι 1 και 2 ωρες οπως εδω) οπως παει ενας Ελληνας στην Ελλαδα.Οποτε η Αγγλικη ηταν η μητρικη μου γλωσσα.Τα ελληνικα τα εμαθα στην Ελλαδα.Μεγαλωνωντας σε αγγλοφωνη χωρα μαθαινεις παρα πολλα απο τη καθημερινοτητα τα οποια αλλοι θα τα μαθουν στα πανεπιστημια της ελλαδας.Δεν θα ηταν αδικο να παω να εξεταστω δινονατας πανελληνιες το οποιο εχει ελληνικα που δεν ηταν η μητρικη μου γλωσσα και να κοπω που;Στα αγγλικα που τα εμαθα απο την πρωτη μερα.Αφου θελετε να το παιζετε εσεις καθηγητες,ας μαθουν τα παιδια ΒΛΑΧΟΑΓΓΛΙΚΑ.Εδω ακους καμια φορα κανενα ξενο να μιλαει ελληνικα και λες ημαρτον.Δολοφονησε την ελληνκη γλωσσα.Οταν ερχεται η ωρα των εξετασεων οι περισσοτεροι εχουν προβλημα στο listening,γιατι αραγε;Γιατι μαθανε αγγλικα στην Ελλαδα,αρα ισχυει για ΟΛΟΥΣ οσους μαθαινουν μια ξενη γλωσσα εδω.Μονο εξω θα τη μαθεις απταιστα.Αλλα ετσι ειναι,προτιματε να ειστε πρωτοι στο χωριο (ελλαδα) παρα τελευταιοι στην πολη (εξωτερικο).

Δε μίλησα επι προσωπικού στο μήνυμα αλλά απ'ότι βλέπω έτσι απαντάς. Με την ίδια λογική να διδάξουμε ελληνικά σε όλους γιατί είμαστε native speakers και τα μάθαμε ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ και με τη ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΟΦΟΡΑ. Έχεις ακούσει Γάλλο ή γερμανό να μιλάει αγγλικά? Η προφορά είναι επηρεασμένη απο τη μητρική του γλώσσα αλλά εαν είναι δάσκαλος αγγλικών δεν σημαίνει ότι είναι κατώτερος κανενός native και στη χώρα του δε φέρνουν ότι άγγλο (απλά επειδή είναι native) βρουν για να διδάξει. Αλλά εδώ στην ελλάδα γίνεται αυτό γιατί τους παίρνει να τα κάνουν αυτά (Λογική ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ)Τι να κάνουμε που πρέπει να είσαι και καλός στα ελληνικά για να περάσεις σε ελληνικό πανεπιστήμιο να σπουδάσεις το οτιδήποτε. Συγγνώμη όσο και να πονάει το κόσμο έτσι είναι το σύστημα σε όλο τον κόσμο , σε κάθε χώρα Ο δάσκαλος χι,ψι, μαθήματος πρέπει να έχει περάσει απο πανεπιστήμιο για να διοριστεί. Άμα κάποιος το θέλει τόσο πολύ να σπουδάσει να προσπαθήσει να το κάνει πραγματικότητα είτε εδώ είτε στο εξωτερικό !όλος ο κόσμος έτσι κάνει γιιατί στη διδασκαλία γλωσσών πρέπει να γίνει η εξαίρεση?Και την στιγμή που κάποιος καθηγητής από την πιο χαμηλή βαθμίδα μέχρι την πιο υψηλή θεωρεί ότι είναι καλύτερος από συναδέλφους έχει χάσει το παιχνίδι και δεν υπάρχει λόγος συζήτησης ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanassis

Νεοφερμένος

Ο Thanassis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Αν ειναι ετσι,τοτε ο Γερμανος να προτιμησει εναν Γερμανο παρα ΕΣΕΝΑ να διδαξεις την ελληνικη γλωσσα στους Γερμανους επειδη και μονο εχει ας το πουμε ελληνικη φιλολογια!Μετα δεν θα σαλταρεις θα μου πεις.Θα αρχισεις να μονολογεις και θα λες,μα ειναι δυνατον ενας γερμανος να μου φαει τη θεση να διδαξει,ΠΟΙΑ,την ελληνικη γλωσσα που οχι μονο την εμαθα απλα,αλλα μεγαλωσα και διδακτηκα γραμματικα και γλωσικα ολα αυτα τα χρονια στο σχολειο.Μετα ελα να με βρεις και να μου πεις οτι δεν σε πειραξε.Ψεμματα θα ειναι αν μου πεις οχι!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gestalt 2

Νεοφερμένος

Η Gestalt 2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Στο πανεπιστήμιο μας κάνει μάθημα ιστορία και ελληνικά ένας γερμανός ο οποίος σπούδασε στη Χαιδελβέργη αρχαία ελληνική γλώσσα και είναι ισότιμος μην πώ και καλύτερος από έλληνες συνδέλφους του. Τα ελληνικά τα μιλάει με κάποια δυσκολία στην προφορά αλλά ως εκεί. Κανείς δεν έχει βρεθεί να πεί τίποτα για την δουλειά που κάνει. Και αυτό είναι φυσικό παντού. Στη σχολή έχουμε παιδιά που μεγάλωσαν γεννήθηκαν στην Αγγλία ,Καναδά, Αυστραλία κλπ και έχουν έρθει με πανελλαδικές δε σημαίνει ότι είναι οι αριστούχοι της σχολής ή οι καλύτερο φοιτητές. Έχουν μια πολύ ευχέρεια στη γλώσσα και πολύ καλή προφορά που φαίνεται στο πρώτο έτος στα εισαγωγικά μαθήματα ,αλλά μεχρι εκεί. Από εκεί και πέρα έχουν να μάθουν ότι ακριβώς και εμείς και πρέπει να καταβάλουν τον ίδιο κόπο και διάβασμα με εμάς για να την βγάλουν και να γίνουν καλοί καθηγητές. Όπως λένε και στη σχολή οι καθηγητές σε μερικά απο τα άτομα αυτά (που πατώνουν μερικά από αυτά) να μην βασίζονται στο γεγονός ότι είναι μητρική τους γλώσσα γιατί αυτό δεν τους κάνει καθηγητές ή φιλολόγους κατευθείαν.Αυτό προσπαθώ να σου εξηγήσω ότι άμα ο καθηγητής είναι bilingual ή ξέρει αγγλικά από πρώτο χέρι ακόμα καλύτερα αλλά όχι ότι είναι το βασικό στοιχείο ενός καθηγητή ξ΄γλωσσων.Πρέπει να φάει τα ίδια ψωμιά με εμάς . Α και όπως λές στο μεταπτυχιακό ελληνικής γλώσσας του ΕΚΠΑ παίρνουν ξένους (που έχουν άλλη μητρική) και βέβαια μπορεί να απορριφθεί ο έλληνας εάν δεν είναι καλός και είναι φυσικότατο. Και αν ο γερμανός είναι σπουδαγμένος στην ελληνική βέβαια είναι καλύτερος ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ απο μένα που απλά μιλάω καθημερινά .
Πάντως δεν πρέπει κανείς απο εμάς να φαίνεται επιθετικός στη συζήτηση ,ελπίζω να μη φάνηκε κάτι τέτοιο, απλά επιθετική προς την κατάσταση που ισχύει. Ούτως ή αλλως όλοι στο ίδιο καζάνι είμαστε όσο είμαστε στην ελλάδα, το θέμα είναι να κάνει ο καθένας τη προσπάθεια του και να μη θεωρεί κανέναν κατώτερο.
Αυτά , επειδή το όλο θέμα είναι γενική συζήτηση για το προφισιενσυ και όχι native speaker vs. έλληνας καθηγητής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

treirini

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η treirini αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 131 μηνύματα.
Δε μίλησα επι προσωπικού στο μήνυμα αλλά απ'ότι βλέπω έτσι απαντάς. Με την ίδια λογική να διδάξουμε ελληνικά σε όλους γιατί είμαστε native speakers και τα μάθαμε ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ και με τη ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΟΦΟΡΑ. Έχεις ακούσει Γάλλο ή γερμανό να μιλάει αγγλικά? Η προφορά είναι επηρεασμένη απο τη μητρική του γλώσσα αλλά εαν είναι δάσκαλος αγγλικών δεν σημαίνει ότι είναι κατώτερος κανενός native και στη χώρα του δε φέρνουν ότι άγγλο (απλά επειδή είναι native) βρουν για να διδάξει. Αλλά εδώ στην ελλάδα γίνεται αυτό γιατί τους παίρνει να τα κάνουν αυτά (Λογική ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ)Τι να κάνουμε που πρέπει να είσαι και καλός στα ελληνικά για να περάσεις σε ελληνικό πανεπιστήμιο να σπουδάσεις το οτιδήποτε. Συγγνώμη όσο και να πονάει το κόσμο έτσι είναι το σύστημα σε όλο τον κόσμο , σε κάθε χώρα Ο δάσκαλος χι,ψι, μαθήματος πρέπει να έχει περάσει απο πανεπιστήμιο για να διοριστεί. Άμα κάποιος το θέλει τόσο πολύ να σπουδάσει να προσπαθήσει να το κάνει πραγματικότητα είτε εδώ είτε στο εξωτερικό !όλος ο κόσμος έτσι κάνει γιιατί στη διδασκαλία γλωσσών πρέπει να γίνει η εξαίρεση?Και την στιγμή που κάποιος καθηγητής από την πιο χαμηλή βαθμίδα μέχρι την πιο υψηλή θεωρεί ότι είναι καλύτερος από συναδέλφους έχει χάσει το παιχνίδι και δεν υπάρχει λόγος συζήτησης ...



Συμφωνώ!!!!:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanassis

Νεοφερμένος

Ο Thanassis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 52 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Mα δεν προκειται να διδαξουμε πυρηνικη επιστημη στα παιδια ουτε θα τους ζητησουμε να εξερευνησουν το διαστημα!!!Αυτους τους 80 η' 100 κανονες της γραμματικης που ειναι στανταρ που ειτε proficiency εχεις ειτε αγγλικη φιλολογια.Δεν προκειται να μαθει κατι παραπανω σε αυτον το τομεα.Η γραμματικη ειναι μια.Τωρα το λεξιλογιο,εεεε ουδεν σχολιο.Χιλιομιλημενα μια ζωη εξω.Οσο για τα slangs το ιδιο.Αυτα που πασχιζετες να μαθατε εσεις,εμεις τα σπουδασαμε στους δρομους και τα εμπλουτισαμε παραπανω στο σχολειο.Παροιμιες,ιδιοματισμοι.......να συνεχισω να λεω;Ενταξει,μαθε εσυ ΒΛΑΧΟΑΓΓΛΙΚΑ στα παιδια και ασε εμενα να τους πω αυτα τα ΛΙΓΑ που γνωριζω,αφου ειμαι λιγος για αυτην την δουλεια.Τα αποτελεσματα ειναι που μετρανε στο τελος.Οι επιτυχιες των παιδιων ειναι ο καθρεφτης της δουλειας μου. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
First of all μην βάζετε στο ίδιο τσουβάλι όλους.Ο Τhanassis μπορεί να ναι εξαίρεση για παράδειγμα.Και ναι για το θέμα είμαι αρνητικός στη διδασκαλία από proficiency:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top