Guest 986132
Επισκέπτης


Με αφορμή αυτό, θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι... είναι λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά είναι κάτι που με προβληματίζει στους μαθητές μου, .... γιατί όταν κάνουμε μια ερώτηση για κάτι, οι περισσότεροι απαντάτε μόνο αν και εφόσον είστε απόλυτα σίγουροι για την ορθότητα της απάντησής σας;
>Mερικοί μπορεί να σκέφτονται πως αν απαντήσουν λάθος θα τους μειωθεί ο βαθμός
>Μερικοί μπορεί να ντρέπονται και να νιώθουν αμήχανα σε περίπτωση λανθασμένης απάντησης
>Μπορεί να το αποφεύγουν λόγω άσχημης συμπεριφοράς των συμμαθητών τους σε περίπτωση λάθους
Δεν ξέρω πώς σκέφτεται ο καθένας και με ποιον γνώμονα πράττει, αλλά αυτές είναι κάποιες πιθανές αιτίες!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Δεν είμαστε ζώα.Ο σωστός άνθρωπος γενικά,μαθητής στη συγκεκριμένη περίπτωση,οφείλει να διεκδικεί το καλύτερο,και να μη συμβιβάζεται με άδικους κανόνες και να το παίζει θύμα.Είναι δυνατόν να ζητάτε άβουλους μαθητές χωρίς προσωπικότητα;Χμμμ ωραία ερώτηση όντως!
Γενικά ιδανικός μαθητής για μένα είναι αυτός που έχει ήθος, σωστή συμπεριφορά και τηρεί τους κανόνες που έχει θέσει το σχολείο, έστω και αν κάποιοι του φαίνονται άδικοι, γιατί το ίδιο θα πρέπει να πράξει στην κοινωνία και όταν βγεί από το σχολείο, όπου εκεί οι νόμοι είναι πιο σκληροί και πιο σοβαροί.
Ένας καθηγητής μου κάποτε έλεγε
Για το περιεχόμενο του μαθήματος υπάρχουν δύο απόψεις,η δική μου και
η λάθος.
Για τον τρόπο που θα γίνεται το μάθημα υπάρχουν 30 απόψεις.Η άποψη καθενός από εμάς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Συμβαίνει και σε άλλα σχολεία αυτό;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
banis
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
avenger92
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αμαλιτσα
Νεοφερμένο μέλος


Με αφορμή αυτό, θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι... είναι λίγο άσχετο με το θέμα, αλλά είναι κάτι που με προβληματίζει στους μαθητές μου, .... γιατί όταν κάνουμε μια ερώτηση για κάτι, οι περισσότεροι απαντάτε μόνο αν και εφόσον είστε απόλυτα σίγουροι για την ορθότητα της απάντησής σας;
Γιατι ειναι πολυ πιθανον να ειχαν στο παρελθον καθηγητες που να τους τρομαζαν.. Δηλαδη να εξεφραζαν την αποψη τους ή να απαντουσαν ( λαθος ας πουμε ) και ο καθηγητης να νευριαζε,να , να ,να ... Ειχα πολλα τετοια παραδειγματα καθηγητων στην ζωή μου. " Ειστε άσχετοι " " Στα χωραφια θα πατε να δουλευετε " κα πολλα τετοια
Κλασικο παραδειγμα--> 2 μαθητες κανουν φασαρια κατα τη διαρκεια του μαθηματος.Ο ενας εχει πολυ καλες επιδοσεις στα μαθηματα ενω ο αλλος οχι.Σε ποιον απο τους 2 θα κανει παρατηρηση πρωτα ο καθηγητης?Ποιον θα "απειλησει" με ωριαια? (αναφερομαι στην πλειοψηφια των καθηγητων γιατι λογικα θα υπαρχουν και εξαιρεσεις)
Κοιταξε αυτο ειναι λογικο .. Για παραδειγμα .. Οταν δουλευα με παιδια , οταν εχεις ενα ησυχο παιδι και δεν σου εχει δωσει δικαιωματα εαν μια φορα ξεφυγει δείχνεις κατανοηση .. Ενω αν εχεις αντιστιχα ενα "φασαριοζο" δεν θα του δωσεις 2η ευκαιρια ..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
avenger92
Εκκολαπτόμενο μέλος


Κοιταξε αυτο ειναι λογικο .. Για παραδειγμα .. Οταν δουλευα με παιδια , οταν εχεις ενα ησυχο παιδι και δεν σου εχει δωσει δικαιωματα εαν μια φορα ξεφυγει δείχνεις κατανοηση .. Ενω αν εχεις αντιστιχα ενα "φασαριοζο" δεν θα του δωσεις 2η ευκαιρια ..
Μηπως ειναι καλυτερο ο καθηγητης να "τιμωρει" τον μαθητη που προκαλει την φασαρια τη συγκεκριμενη χρονικη στιγμη χωρις να επιρεαζεται απο τη γενικη συμπεριφορα του στην ταξη?Πιστευω αυτο ειναι πιο δικαιο γιατι αλλιως θα κατηγορουνται συνεχεια οι μαθητες με τις χαμηλοτερες επιδοσεις..

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Άλλο τι είναι δίκαιο και άλλο το τι συμβαίνει.Μηπως ειναι καλυτερο ο καθηγητης να "τιμωρει" τον μαθητη που προκαλει την φασαρια τη συγκεκριμενη χρονικη στιγμη χωρις να επιρεαζεται απο τη γενικη συμπεριφορα του στην ταξη?Πιστευω αυτο ειναι πιο δικαιο γιατι αλλιως θα κατηγορουνται συνεχεια οι μαθητες με τις χαμηλοτερες επιδοσεις..![]()

Θεωρώ ότι πολλοί καθηγητές συμπαθούν και θεωρούν κάποιον ως ιδανικό μαθητή ανάλογα με τις επιδόσεις του. Τουλάχιστον αυτή την εικόνα έχω από το σχολείο μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
avenger92
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ναι αυτο συμβαινει..Αυτο κανει το 90% των καθηγητων..Ειναι αδικια παντως..Οταν ο καθηγητης κατηγορει σχεδον παντα τους μαθητες με τις χαμηλοτερες επιδοσεις τοτε τους απομακρυνει ακομα περισσοτερο απο το σχολειο και δεν τους δινει περιθωριο βελτιωσης στα μαθηματα..Άλλο τι είναι δίκαιο και άλλο το τι συμβαίνει.
Θεωρώ ότι πολλοί καθηγητές συμπαθούν και θεωρούν κάποιον ως ιδανικό μαθητή ανάλογα με τις επιδόσεις του. Τουλάχιστον αυτή την εικόνα έχω από το σχολείο μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Χε! Ο "καλός" μαθητής έχει ασυλία σε κάποια παραπτώματα. (Δε λέω ότι είναι σωστό, αλλά έτσι συμβαίνει). Αν π.χ. την ώρα του μαθήματος ο "καλός" πετάξει ένα τετράδιο σε ένα άλλο παιδί, θα φάει μια κατσάδα, ενώ ο "κακός" ωριαία. Επίσης αν γίνει κάτι για αποβολή, ο "καλός" θα φάει 1 μέρα, ενώ ο "κακός" 3. Δηλαδή, άμα είσαι "καλός" μαθητής, σου συγχωρούνται πολλά. (Ομολογώ ότι το έχω εκμεταλλευτεί αυτό πολλές φορές από το δημοτικό ακόμα - Χε,χε!!!!).Κλασικο παραδειγμα--> 2 μαθητες κανουν φασαρια κατα τη διαρκεια του μαθηματος.Ο ενας εχει πολυ καλες επιδοσεις στα μαθηματα ενω ο αλλος οχι.Σε ποιον απο τους 2 θα κανει παρατηρηση πρωτα ο καθηγητης?Ποιον θα "απειλησει" με ωριαια?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
banis
Νεοφερμένο μέλος


σαν λογικη στεκει,αλλα νομιζω δε συμβαινει κ τοσο συχνα αυτο.ο σωστος καθηγητης δινει ισες ευκαιριες σ ολους,εκτος απο τους τελμπεληδες που το λενε στα ισα,για μαγκια ισως,οτι το μαθημα δεν τους ενδιαφερει,και προκαλουν ετσι χασμα αναμεσα στις σχεσεις τους με τον καθηγητη,εδω που τα λεμε ο καθηγητης ρομποτ δεν ειναι,οπως ολοι οι ανθρωποι θα χει και τις συμπαθειες και αντιπαθειες του,αλλα θεωρω οτι δν εχουν να κανουν με τη βαθμολογιαΝαι αυτο συμβαινει..Αυτο κανει το 90% των καθηγητων..Ειναι αδικια παντως..Οταν ο καθηγητης κατηγορει σχεδον παντα τους μαθητες με τις χαμηλοτερες επιδοσεις τοτε τους απομακρυνει ακομα περισσοτερο απο το σχολειο και δεν τους δινει περιθωριο βελτιωσης στα μαθηματα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
avenger92
Εκκολαπτόμενο μέλος


Στο λυκειο,ανηκα στους μαθητες με τις καλυτερες επιδοσεις στα μαθηματα και δεν ημουν και παντα αγγελουδι!(Ομολογώ ότι το έχω εκμεταλλευτεί αυτό πολλές φορές από το δημοτικό ακόμα - Χε,χε!!!!).


Φυσικα και υπαρχουν εξαιρεσεις αλλα ειναι πολλοι οι καθηγητες που υποστηριζουν τους μαθητες με τις καλες επιδοσεις σε οτι και να συμβαινει κατα τη διαρκεια του μαθηματος..Και αυτο ειναι λαθος..Υπαρχουν και αλλες περιπτωσεις οπου ο καθηγητης συμπαθει ενα παιδι επειδη ταιριαζουν οι προσωπικοτητες τους σαν ανθρωποι..Αυτο ειναι απολυτα φυσιολογικο και αποδεκτο..σαν λογικη στεκει,αλλα νομιζω δε συμβαινει κ τοσο συχνα αυτο.ο σωστος καθηγητης δινει ισες ευκαιριες σ ολους,εκτος απο τους τελμπεληδες που το λενε στα ισα,για μαγκια ισως,οτι το μαθημα δεν τους ενδιαφερει,και προκαλουν ετσι χασμα αναμεσα στις σχεσεις τους με τον καθηγητη,εδω που τα λεμε ο καθηγητης ρομποτ δεν ειναι,οπως ολοι οι ανθρωποι θα χει και τις συμπαθειες και αντιπαθειες του,αλλα θεωρω οτι δν εχουν να κανουν με τη βαθμολογια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chainsaw
Νεοφερμένο μέλος



Φυσικα μεσα στην ταξη γινοταν πανζουρλισμος και αυτη απαιτουσε να κανουμε ησυχια.
Με αυτο το παραδειγμα θελω να πω οτι πρεπει οι καθηγητες(και γενικοτερα το σχολικο περιβαλλον) να κερδιζουν τον σεβασμο των μαθητων τους και να ξερουν πως να επιβαλλουν την ταξη,ωστε να ειναι και οι μαθητες "σωστοι".
Απο κει ξεκινανε ολα τα προβληματα.Οταν τα παιδια κανουν μαθημα σε ετοιμορροπα κτιρια και αντιμετωπιζουν ενα μαθημα σαν αγγαρεια και καθηγητες που δεν ξερουν τι τους γινεται φυσικο ειναι να κανουν φασαρια.
Βεβαια υπαρχουν περιπτωσεις μαθητων που λογω οικογενειακων ή αλλων εξωτερικων προβληματων παρουσιαζουν μονιμως παραβατικη συμπεριφορα.Ε,αυτοι πρεπει να εχουν ειδικη μεταχειριση,ωστε να ηρεμησουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αμαλιτσα
Νεοφερμένο μέλος


Μηπως ειναι καλυτερο ο καθηγητης να "τιμωρει" τον μαθητη που προκαλει την φασαρια τη συγκεκριμενη χρονικη στιγμη χωρις να επιρεαζεται απο τη γενικη συμπεριφορα του στην ταξη?Πιστευω αυτο ειναι πιο δικαιο γιατι αλλιως θα κατηγορουνται συνεχεια οι μαθητες με τις χαμηλοτερες επιδοσεις..![]()
Στην αρχη το υποστηριζα και εγω αυτο.. Ξερεις ειναι άδικο κτλ. Δεν μιλάω για καλους μαθητες σε βαθμους.Γιατι καλος μαθητης μπορει να ειναι ενα συνεσταλμενο παιδι,ησυχο,να ξερει τα ορια του αλλα να μην ειναι αριστος. Ετσι οταν εχεις για παραδειγμα 1 χρονο ενα παιδι που παντα προσεχει,ειναι ησυχο,δεν δημιουργει φασαρια,ευγενικο κτλ. και τυχει καποιες φορες μεσα στην χρονια να μιλησει λιγο περισσοτερο με τον διπλανο του,να κανει φασαρια γενικοτερα,οτιδηποτε, δεν μπορεις να του κανεις παρατηρηση γιατι και απο ψυχολογικης-διαπαιδαγωγικης πλευρας ειναι φυσιολογικο να ξεφευγει καποιες φορες. Εκει διαφερει με τον "ατακτο",γιατι ο ατακτος το κανει,πολλες φορες,με θρασος και απροκαληπτα...
Απλα σου λεω. Ειμαι 18 χρονων κ δουλευα σε internet-net . Εκει έχει ολες τις ηλικιες και διαφορετικους χαρακτηρες.Οπως ειναι επομενο σε ενα τετοιο μαγαζι είχε φασαρια.Οταν ερχοταν η στιγμη να κανω παρατηρηση σε καποιον ερχομουν σε παρομοια κατασταση με αυτην των καθηγητων.Εκει καταλαβαίνεις πως πάει το ολο θεμα .. Αλλιως στην θεωρια ολα ειναι ρόδινα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Juliette!
Εκκολαπτόμενο μέλος


και πολλες φορες αυτο επηρεαζε ακομη και την αξιολογηση των γραπτων...
Το θεωρω φυσιολογικο να υπαρχουν συμπαθειες.. αλλα δειξε λιγο μια αρμοζουσα συμπεριφορα, εκτος απο εκπαιδευτικος εισαι και παιδαγωγος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος


Και εμεις δηλαδη, ας εχουμε μια α συμπαθεια σε καποιον καθηγητη αν καταλαβουμε οτι κανει αδικιες πρεπει να μιλησουμε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
3v@Ki
Εκκολαπτόμενο μέλος


δεν είναι μόνο η αξιολόγηση....και μέσα στην τάξη όταν φαίνεται πολύ είναι ανεπίτρεπτο... εγώ είχα καθηγήτρια που έλεγε σε μαθητη "μοιάζεις με τον χάρισον φορντ..στο έχουν πει?" , "αχ μαρίνο αυτά τα μάτια σου...έχεις το επιβλητικό βλέμμα του μεγάλου αλεξάνδρου" "ο μαρίνος είναι πάντα γλυκούλης...!"οταν ημουν στο σχολειο μου την βαρουσε στα νευρα οταν οι καθηγητες ειχαν αδυναμιες
και πολλες φορες αυτο επηρεαζε ακομη και την αξιολογηση των γραπτων...
Το θεωρω φυσιολογικο να υπαρχουν συμπαθειες.. αλλα δειξε λιγο μια αρμοζουσα συμπεριφορα, εκτος απο εκπαιδευτικος εισαι και παιδαγωγος

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mindcircus
Περιβόητο μέλος


Πολλά παιδιά δεν έχουν μάθει να διαβάζουν, αυτό δε σημαίνει πώς δεν είναι σωστοί ή ιδανικοί. Η λέξη ''ιδανικός'' είναι σκληρή, σκληρή και για ένα παιδί, σκληρή και για ένα δάσκαλο. Γιατί, συμπορεύεται ο δάσκαλος με τα παιδιά, διδάσκει και διδάσκεται. Τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να κρίνουν τους δασκάλους τους υποκειμενικότατα. Οι δάσκαλοι όμως κρίνουν αντικειμενικά την επίδοση και τη συμπεριφορά τους στα πλαίσια κανονισμών. Η διάκριση ιδανικού και μη, για μένα δεν υφίσταται. Μου φαίνεται άδικη.
Πολλά παιδιά δεν έχουν ψηλή ή ικανοποιητική αντιληπτική ικανότητα ώστε να ρουφάνε άμεσα κι αποτελεσματικά. Κάποια άλλα δεν έχουν διδαχτεί απο το σπίτι βασικές αξίες κι αρχές.
Οπως και να έχει, το κάθε παιδί, μικρό ή μεγάλο, πιτσιρίκι ή έφηβος, είναι άνθρωπος με ψυχή, καρδιά και μυαλό. Δεν υπάρχουν καλοί και κακοί μαθητές, συμπαθητικοί ή αντιπαθητικοί. Υπάρχουν οι αδύναμοι, υπάρχουν και οι άριστοι. Υπάρχουν οι ανήσυχοι, υπάρχουν και οι ήσυχοι. Υπάρχουν όσοι προσπαθούν, υπάρχουν κι εκείνοι που δε θέλουν να προσπαθούν.
Ολα τα παιδιά, ανεξαρτήτως χαρακτήρα κι επίδοσης, είναι αγαπητά, συμπαθητικά, αξίζουν την αγάπη και τις αμέτρητες ευκαιρίες στη ζωή. Κι αυτό γιατί αυτές οι ηλικίες είναι ηλικίες βάσης που τοποθετούνται τα πιο γερά θεμέλια μέσω της ενθάρρυνσης, της γνώσης και του σεβασμού.
Απο κεί κι έπειτα, το άτομο ενηλικιώνεται κι εκεί μπορώ να κάνω τη διάκριση, γιατί έχει πλέον ωριμάσει, κατασταλάξει κι αποκτήσει ολοκληρωμένη προσωπικότητα, ολοκληρωμένο χαρακτήρα. Εκεί μπορώ να κρίνω αν μου κάνει ή δε μου κάνει σαν άνθρωπος. Αν τον προτιμώ σαν άτομο ή όχι.
Αυτή είναι η δική μου η γνώμη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 772419
Επισκέπτης


Ο Ιδανικός μαθητής προσέχει επίσης και την εμφάνιση του γιατί με την ωραία και μοντέρνα αλλά ποιοτική εμφάνιση δείχνει εύπρεπεια στην εικονα του και στην προσωπικότητα και κυρίως δείχνει σεβασμό στον εαυτό του.Εφόσον δείχνει σεβασμό στον εαυτό του δείχνει και σεβασμό με την ευπρέπεια της εμφάνισης του και στους άλλους Ανθρώπους.Και πως συνέβη αυτό?Επειδή βρισκόμαστε σε μια κοινωνία οπου μιμούμαστε κάποια πρότυπα συμπεριφοράς και εμφάνισης,που κάποια απο αυτά είναι σωστά και έχουν θετική επίπτωση σε κάποιους ανθρώπους που μιμούνται αυτές τις σωστές συμπεριφορές και όταν είναι βίαια και αποσκοπούν στην βία και στην συναισθηματική βλάβη του άλλου Ανθρώπου έχουν αρνητικές επιπτώσεις σε αυτούς που ασκούν την βία στους άλλους Ανθρώπους,όταν ένας πιτσιρικάς του γυμνασίου και του λυκείου απο τις παρεές και απο μεγαλύτερους βλέπει να έχουν το στυλ με τα σκουλαρίκια και τα τατουάζ που φέτος έγιναν της μόδας και συνήθεια στα σχολεία της αλήτικής εμφάνισης είναι σίγουρο ότι κάποια παιδιά θα υιοθετήσουν αυτό το στυλ της εμφάνισης εφόσον βλέπουν τις παρέες τους και τους μεγαλύτερους ενήλικες και νεαρούς να έχουν και να ντύνονται με το στυλ της αλήτικής εμφάνισης και θα ντύνονται και οι νεαροί και οι πιτσιρικάδες με το στυλ της αλήτικης εμφάνισης.Βρισκόμαστε σε μια κοινωνία αλληλεπίδρασης και όταν κάποιοι νεαροί βλεπουν μια εικόνα εμφάνισης,εξαιτίας του παράγοντα της ανωριμότητας,την υιοθετούν και εύκολα την μιμούνται όταν η εμφάνιση που υιοθετούν δεν είναι και τόσο ποιοτική.
Για αυτό το λόγο και η κοινωνία και η οικογένεια πρέπει να δίνει τις σωστές ηθικές αρχές στα παιδιά για να μαθουν να εκτιμούν την αξια της Σωστης Συμπεριφοράς και του Σεβασμού και της Ευπρέπειας της Εμφάνισης,έτσι ώστε με την σωστή συμπεριφορά τους να μεταδώσουν την Σωστή Συμπεριφορά και στους άλλους Ανθρώπους.Επομένως μια κοπέλα μαθήτρια του 19 και άριστη μαθήτρια όπως και ένα αγόρι δεν σημαίνει ότι είναι αξιόλογος χαρακτήρας εφόσον έχει άσχημη συμπεριφορά και όχι και τόσο ποιοτική εμφάνιση.Συγκεκριμένα στην κοπέλα θέλω να πω ότι μια κοπέλα μαθήτρια του 19 και άριστη μαθήτρια δεν σημαίνει ότι έχει σωστή συμπεριφορά και εφόσον ντύνεται προκλητικά και αποκαλύπτει προκλητικά το σώμα της θα πρέπει να προσέχει το ντύσιμο της και την εμφάνιση και επίσης να ξέρετε ότι οι περισσότερες κοπέλες ξέρουν οτι ο προκλητικός τρόπος εμφάνισης είναι λάθος και τον επιλέγουν και εκεί δεν ισχύει και τόσο το θέμα της ανωριμότητας και επιλέγουν και συνειδητά να ντύνονται με αυτόν τον τρόπο ντυσίματος και εμφάνισης και επομένως μια κοπέλα μαθήτρια που είναι άριστη μαθήτρια δεν σημαίνει ότι έχει άξιολογη και σωστή συμπεριφορά κυριώς όταν ντύνεται προκλητικά και δεν προσέχει την εμφάνιση της και με αυτόν τον τρόπο δεν σέβεται τον εαυτό της.Και στο αγόρι και στην κοπέλα όλα παίζουν ρόλο και δίνεις σημασία και στα τσιγάρα,και στα ποτά,και στα ναρκωτικά,και στα αλκόολ και στα τατουαζ και στην εμφάνιση.
Εχω δει και άριστους μαθητές να λαμβάνουν μέρος σε ασχημες παρέες και να έχουν εμπλακεί σε ναρκωτικά και να έχουν άσχημη κατάληξη.Ολα παίζουν έφοσον μιλάμε για τον Ιδανικό μαθητή.Ο Ιδανικός μαθητής επομένως πρέπει να είναι καθαρός και αγνός σωματικά και να μην επιβαρύνει,επειδη βλέπει την παρέα και τους φίλους του, το σώμα του και τον οργανισμό του με βλαπτικές ουσίες όπως τσιγάρα,ποτά,αλκοόλ,ναρκωτικά,τατουάζ και να Σεβεται την αξίας της Ευπρέπειας της εμφάνισης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.