Θρησκευτική λογοκρισία: Σύλληψη 27χρονου για σελίδα στο Facebook

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Περιφορά του Γέροντα Παστίτσιου στη χριστεπώνυμη συνοικία των Εξαρχείων

Σε κλίμα θρησκευτικής κατάνυξης διεξήχθη η περιφορά του σκηνώματος (τάβλα) του Γέροντα Παστίτσιου σε δρόμους των Εξαρχείων καθώς και στην πλατεία και στο κοινωνικό κέντρο Βοξ.


Η περιφορά του Γέροντα ξεκίνησε από τα γραφεία των Ενθεμάτων επί της Βαλτετσίου και κατέληξε στον πεζόδρομο της Τσαμαδού όπου και εψάλη ακολουθία.

Πλήθος πιστών αλλά και η συγκινητική παρουσία και αντίδραση της νεολαίας της πλατείας έδωσαν τον τόνο στη περιφορά του αγίου.

Εψάλησαν τα "η θρησκοληψία είναι ένα βίτσιο λευτεριά στον γέροντα Παστίτσιο", "του Γέροντα η μπεσαμέλ ποτέ της δεν σουρώνει, μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι" και άλλοι ύμνοι της πίστεως του λαού μας.

Η πομπή σταμάτησε εις το Κοινωνικών Κέντρον Κ*ΒΟΞ όπου εκατοντάδες αντιεξουσιαστές προσκύνησαν την εικόνα του Οσίου Προστάτη. Μέσα σε ρίγη συγκίνησης και αναφιλητά, μπάχαλοι, νετσαγεφικοί, αναρχοσυνδικαλιστές, αναρχοκομμουνιστές, μηδενιστές, χουλιγκάνοι, ρεφορμιστές, συμβουλιακοί, αυτόνομοι, κολλεκτιβιστές, ευρωκομμουνιστές, Λουξεμπουργκικοί, Τροτσκιστές, Μουλούδες, Συριζοχαλαροί, σοσιαλδημοκράτες, ευρωπασιφιστές διαταξικοί, επαναστάτες και κηπουροί, σερβιτόροι και τρανσέξουαλ, στοιχουργοί και τσιλιαδόροι, γυμναστηριακοί και ζογκλέρ, χωρισμένοι και αγάμητοι, τελειωμένοι και πρωτάρηδες, πρεζάκηδες και διαβασμένοι ακολούθησαν τον Γέροντα Παστίτσιο προς το θείο φως της εξ αποκαλύψεως μιας και μοναδικής αλήθειας:

Ζυμαρικά Ή Τέφρα!!!




Παγκόσμια είναι η κατακραυγή. Ξέφυγε από τα σύνορα τής βυζαντινορθόδοξης χώρας μας κι άρχισε ήδη να παίρνει τεράστιες διαστάσεις το νέο φιάσκο με τη σύλληψη τού νέου, που υπέπεσε στο φοβερό αδίκημα για τη Ρωμιοσύνη, να τολμήσει να σατιρίσει κάποιο καλόγερο.

Με μια απλή περιήγηση στο διαδίκτυο μπορείτε να δείτε πλήθος ιστοσελίδων, blogs ανώνυμων κ.λπ., αλλά και γνωστών κι επωνύμων ανθρώπων διεθνώς, όπως π.χ. τον καθηγητή Richard Dawkins, να συμπαρίστανται στην περιπέτεια τού 27χρονου θύματος τής αρρωστημένης μεσαιωνικής νοοτροπίας, που ταλανίζει τα μυαλά των σημερινών κατοίκων τού ελλαδικού χώρου. Την υπόθεση παρακολουθεί ήδη και η Ύπατη Αρμοστεία τού Ο.Η.Ε. για τα Δικαιώματα τού Ανθρώπου.

Για όλα αυτά και για το πώς βλέπει την σημερινή κατάσταση από τη δική του οπτική σκοπιά, μίλησε στην «Ελεύθερη Έρευνα» ο ίδιος ο δημιουργός τής ιστοσελίδας «Γέροντας Παστίτσιος», Φίλιππος Λοΐζος, ο οποίος επιπλέον μάς αποκάλυψε αρκετές άγνωστες σκοτεινές πτυχές τής κωμικοτραγικής αυτής υπόθεσης.


Φίλιππος Λοΐζος.

Δεν είναι τρομοκράτης, δεν είναι ναρκομανής, δεν είναι εγκληματίας, όπως ξαφνικά άρχισαν να τον κατηγορούν την περασμένη εβδομάδα, όταν κινήθηκαν σύσσωμοι οι μηχανισμοί τής σε βυζαντινό μεσαίωνα ευρισκόμενης (β)ρωμιοσύνης, να τον συλλάβουν, να τον οδηγήσουν στο κρατητήριο και με χειροπέδες στον εισαγγελέα.
Απλά, υπέπεσε στο τρομερό για την κοινωνία μας έγκλημα, να σατιρίσει ένα γραφικό αγιορείτη καλόγερο.


Ε.Ε.: Ποιός είναι ο Φίλιππος Λοΐζος; Μίλησέ μας λίγο για τον εαυτό σου, ώστε να σε γνωρίσουν καλύτερα οι αναγνώστες τής «Ελεύθερης Έρευνας».

- Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Βόλο. Ήμουν κακός μαθητής, γιατί προτιμούσα να παίζω ποδόσφαιρο, μπάσκετ ή βιντεοπαιχνίδια και να διαβάζω κόμικς. Δεν με απασχολούσαν και πολύ τα μαθήματα, γι΄αυτό κατά κάποιο τρόπο γλύτωσα από αυτό που λένε «ελληνική παιδεία», ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. (Σ.σ. διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»: Οι τής ημετέρας τουρκοβυζαντινής (παρα)παιδείας μετέχοντες).

Ταυτιζόμουν περισσότερο με το ήθος και την προσωπικότητα τού Σούπερμαν και τού Μπάτμαν, παρά με τού Χριστού, για παράδειγμα. Γενικά, όλα αυτά, που επιχειρεί να πλασάρει το Σύστημα, μού δημιούργησαν απέχθεια. Ο τρόπος του εξ άλλου είναι πολύ κακός και λαθεμένος. Τα επιβάλει με τον τρόμο και το ξύλο. Εγώ είχα φάει πολύ ξύλο στο δημοτικό, γιατί πρόλαβα την εποχή, που οι δάσκαλοι ακόμα βαράγανε. Μάς έβαζαν κάθε πρωί να στοιχηθούμε, να κάτσουμε ανάπαυση και προσοχή και να κάνουμε έπαρση σημαίας τραγουδώντας τον εθνικό ύμνο.

Ο φόβος όμως, είτε θα σε κάνει δούλο είτε θα σε αποτρέψει από τη σκλαβιά. Εγώ ήμουν από αυτούς, που ένιωσαν αποστροφή από όλο αυτό το πράγμα και το έβλεπα αντιδραστικά. Έβγαλα χαμηλό βαθμό απολυτηρίου και σπούδασα ιχθυοκαλλιέργειες. Ασχολήθηκα με αυτό, επειδή έχει μέλλον, αλλά και αρκετή Βιολογία, που μ΄αρέσει - ένα από τα ελάχιστα μαθήματα, που κατάφερα να συμπαθήσω μέσα από το Σύστημα.

Πολλοί επιχείρησαν να με αποτρέψουν από το να σπουδάσω αυτό το αντικείμενο. Τότε ήταν τής μόδας η Πληροφορική και τα Οικονομικά. Εγώ όμως, πάντα ήθελα να δουλέψω πρωτογενή τομέα, είμαι και αγρότης, οπότε πιστεύω, ότι βρίσκομαι σε σχετικά καλή μοίρα για τα επίπεδα αυτής τής χωρας.

Πάντα άκουγα ροκ μουσική...


Ε.Ε.: Γιατί δεν προτιμούσες την παραδοσιακή μουσική; Μπουζούκια και κλαρίνα...

- Πιστεύω, ότι μεγάλωσα σ’ ένα οικογενειακό περιβάλλον, το οποίο είχε μια άλφα αισθητική. Ήμουν τυχερός σε αυτό το θέμα. Εξ άλλου πιστεύω, ότι τα μικρά παιδιά καταλαβαίνουν και την καλή τέχνη. Πάντα ένιωθα αποστροφή για το σκυλάδικο και το κακόγουστο. Άκουγα ρόκ, η οποία μιλούσε για τα πάντα. Για τη φιλία, τον έρωτα, την επανάσταση κ.λπ.. Αυτή η μουσική με τράβηξε. Την ακούω μέχρι σήμερα, τη θεωρώ διαχρονική, κλασική μουσική.

Ήμουν αυτό που λένε «παιδί τού περιθωρίου», γιατί οι περισσότεροι άκουγαν άλλα πράγματα και ζούσαν μέσα στο life style. Ευτυχώς, εγώ ποτέ δεν έπεσα μέσα σ’ αυτό όχι γιατί δεν είχα τα λεφτά ή κάτι τέτοιο, αλλά γιατί το θεωρούσα ανούσιο. Συνεπώς, δεν έχω σοκαριστεί από την οικονομική κρίση, όπως ορισμένοι, που δεν μπορούν πλέον να ζήσουν με την ίδια με παληότερα χλίδα, γιατί δεν μπορούν πλέον, να πάνε να σπάσουν πιάτα στο σκυλάδικο κ.λπ.. Πιστεύω, ότι το να ζεις καλά δεν είναι ταυτόσημο τής υπερκατανάλωσης.


Ε.Ε.: Τί σε προβληματίζει από τη ζωή σου μέσα στην κοινωνία που ζεις;

- Με προβληματίζει το ότι δεν υπάρχει φαντασία. Ανέκαθεν οι άνθρωποι περίμεναν έτοιμες συνταγές, έτοιμες εικόνες, έτοιμα «είδωλα»-πρότυπα προς μίμηση, που λέμε. Είναι γνωστό, ότι ο ρωμιός δεν διαβάζει. Μόνο τις σκουπιδοφυλλάδες. Ασχολείται με το τί λέει ο μπακάλης ή το τί έλεγε ο παππούς του κι η γιαγιά του. Αυτό φυσικά, τους εξοντώνει τη φαντασία.

Εγώ θέλω να ενεργώ αυτόβουλα, αυθόρμητα, να φαντάζομαι τον κόσμο αλλιώς, να κοινωνικοποιούμαι συνεχώς, να καταλαβαίνω μέσα από τη δράση μου τί εστί ενεργός πολίτης. Το πρόβλημά μου είναι, ότι δεν μπορώ να βρω συντρόφους. Έχω βέβαια συντρόφους από την Αριστερά, αλλά δεν θεωρώ, ότι ανήκω σε αυτό το χώρο 100%, γιατί κι αυτοί κατά κάποιο τρόπο ακολουθούν «ευαγγέλια» κι έτοιμες συνταγές, οι οποίες ειπώθηκαν πριν δυο αιώνες.


Ε.Ε.: Γιατί επέλεξες αυτό τον τρόπο αντίδρασης;

- Πιστεύω, ότι δεν ζω σε μια δημοκρατική χώρα, που δεν μπορώ να μιλήσω ελεύθερα και να βρω έναν υγιή αντίλογο. Στον τόπο που ζώ, οι άνθρωποι αποτελούν μια άμορφη-απρόσωπη μάζα, η οποία αντιδρά τριτοκοσμικά.


Γι΄αυτό επέλεξα και την ανωνυμία τού internet, η οποία μού παρείχε κάποιες εγγυήσεις, ώστε να λέω αυτά που θέλω.

Δεν ήθελα να χρησιμοποιώ χυδαιολογίες, γιατί και δεν είναι τού γούστου μου, αλλά και γιατί ξέρω, ότι μια καλή σάτιρα πρέπει να κρατάει κάποια ισορροπία μεταξύ χυδαιότητας και υγιούς κριτικής. Γι’ αυτό, επέλεξα μια σάτιρα, η οποία να καυτηριάζει. Αν έβριζα, αυτή τη στιγμή δε θα με ήξερε κανένας. Σήμερα όμως, κατηγορούμαι για καθύβριση τής θρησκείας.

Η σάτιρα ήταν επίσης κάτι, το οποίο με ψυχαγωγούσε. Δεν περίμενα να «αλλάξω τον κόσμο» με κάτι τέτοιο, αλλά απ’ ότι φαίνεται εκεί πάει το πράγμα... (γέλια). Πάει να βγει κάτι καλό πολιτειακά. Φαίνεται, ότι υπάρχει ένα τεράστιο κίνημα άθεων, κάποιων, που δεν αναγνωρίζουν αυτές τις εξ αποκαλύψεως αλήθειες τού Συστήματος και μού συμπαραστέκονται.


Ε.Ε.: Για το «έγκλημα», που διέπραξες σού φόρεσαν χειροπέδες;
Σού έκαναν κατάσχεση προσωπικών στοιχείων;

-Ενώ εγώ εργαζόμουν στα Ψαχνά, η Δίωξη πήγε στο σπίτι μου στο Βόλο, όπου μένουν οι γονείς μου. Με το που μπήκαν μέσα, το πρώτο πράγμα, που ρώτησαν τους δικούς μου ήταν αν είμαστε χριστιανοί ορθόδοξοι. Έψαξαν το σπίτι εξονυχιστικά, ακόμα και κάτω από τα στρώματα, προφανώς για να βρουν αν ανήκα σε κάποια τρομοκρατική ή παραθρησκευτική οργάνωση ή ίσως έψαχναν να βρουν τη μυστική συνταγή για το παστίτσιο (γέλια). Μάλιστα, έπαθαν κι ένα μικρό σοκ, γιατί η μητέρα μου είχε μαζέψει όλες τις εικόνες, που διατηρεί στο σπίτι, και τις είχε βάλει επάνω στο γραφείο μου, οπότε σοκαρισμένοι αναρωτήθηκαν μήπως μπήκαν σε λάθος σπίτι (γέλια). Δεν βρήκαν τίποτα.

Μετά, ήρθαν και με βρήκαν εκεί που δούλευα, στα Ψαχνά. Μού μίλησαν, μού εξήγησαν διάφορα πράγματα αν και αμφιβάλλω αν κι εκείνοι είχαν καταλάβει τί ακριβώς είχε συμβεί, γιατί μια γελούσαν, μια το έπαιζαν σοβαροί. Είχαν αντιληφθεί βέβαια, το τραγελαφικό τής κατάστασης. Ήταν ευγενέστατοι πάντως, παιδιά τής ηλικίας μου.

Μού πέρασαν χειροπέδες την επόμενη μέρα, όταν βγήκα από το κελί, στο οποίο έκατσα ένα βράδυ, μέχρι να με πάνε στον εισαγγελέα. Με πήγαν για φωτογραφίες στην αρχή, μού πήραν πάρα πολλά αποτυπώματα και τελικά, με πήγαν στον εισαγγελέα, για να μού καθορίσει την ποινή. Είχα φορτωθεί μια δικογραφία 26 σελίδων, την οποία μόλις σήμερα πήρα στα χέρια μου κι ακόμα δεν την έχω διαβάσει.

Απέφυγα το αυτόδικο, ήθελα να δω ακριβώς γιατί δικάζομαι, να το βγάλω και παραέξω, να το μάθει κι ο κόσμος. Πάνε να μού φορτώσουν πάρα πολύ υλικό, το οποίο δεν ανέβασα εγώ στη σελίδα. Κάποιο από αυτό το υλικό ορισμένοι το θεώρησαν υβριστικό, αλλά είτε είναι είτε δεν είναι, δεν είναι δικό μου υλικό. Το δικό μου το υλικό ήταν σε εντελώς διαφορετικό πνεύμα από αυτά, που ανέβαζαν οι άλλοι.

Εκτιμώ, ότι μελετώντας τη δικογραφία θα αποκαλυφθούν πολλά σκοτεινά σημεία τής όλης υπόθεσης, για το πώς έγινε η άρση κι αν ήταν νόμιμα όλα αυτά, που έγιναν. Από νομικούς, που μίλησα και σύμφωνα με διάφορα νομικά άρθρα, που διάβασα, φαίνεται, πως η υπόθεση έχει πάρα πολλά σκοτεινά σημεία, που σύντομα θα τα επισημάνουμε, ώστε να μάθει κι ο κόσμος τί ακριβώς έγινε.

Με τραβάνε με συνοπτικές διαδικασίες για πλημμέλημα, αλλά εξ όσων έχω πληροφορηθεί, το συγκεκριμένο αδίκημα έχει περιπέσει σε πταίσμα, το οποίο δεν προβλέπει ούτε άρση τού απορρήτου ούτε χειροπέδες ούτε τίποτα. Επομένως, έχω αδικηθεί κι από το Facebook, αλλά κυρίως κι από τη Δικαιοσύνη.


Ε.Ε.: Ποιοί σε υποστήριξαν;

Με υποστήριξαν η «Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα τού Ανθρώπου», η «Ένωση Άθεων», ενώ πολλοί δικηγόροι προσφέρθηκαν να με αναλάβουν αφιλοκερδώς. Την υπόθεσή μου παρακολουθεί και η Ύπατη Αρμοστεία τού Ο.Η.Ε. για τα Δικαιώματα τού Ανθρώπου.

Με υποστήριξαν επίσης, κόμματα τής Αριστεράς. Υπήρχε πολύ κόσμος στο διαστήριο κι εκτιμώ, ότι θα υπάρξει και στην επόμενη δίκη (η προηγούμενη αναβλήθηκε λόγω τής απεργίας), προκειμένου να μού συμπαρασταθεί.


Ε.Ε.: Αυτός που σατίρισες δεν ήταν άγιος. Τον επέλεξες εσκεμμένα ή θα μπορούσες να σατιρίσεις και κάποιον, που η Εκκλησία τον έχει επίσημα ανακηρύξει ως άγιο. Υπάρχει διαφορά;

- Διάλεξα τον συγκεκριμένο, για να επισημάνω κυρίως το βυζαντινισμό τής χώρας, όπου οι προφητείες, οι εσχατολογίες και οι φανατισμοί δίνουν και παίρνουν σε περιόδους κρίσης. Το συγκεκριμένο πρόσωπο εξ άλλου προβλήθηκε πολύ τον τελευταίο καιρό, ότι δήθεν πρόβλεψε την κρίση, λες κι η Ελλάδα δεν είχε και πριν κρίση.

Αυτό εμένα με εξοργίζει, γιατί αντί να κάτσουν να σκεφτούν πάνω στα πραγματικά προβλήματα, περιμένουν τη σωτηρία από τον ουρανό, από το «ξανθό γένος», από τους Ελ, από τούς Έψιλον και τους άλλους μύθους, που κυκλοφορούν. Είμαι γενικά κατά τής ηττοπάθειας, τού βολέματος και τής γενικευμένης αυτής κατάστασης, που επικρατεί στην κοινωνία μας.

Όσον αφορά στο δεύτερο σκέλος τής ερώτησης, όχι δεν με απασχολεί αν είναι επίσημα αναγνωρισμένος ως άγιος. Θα μπορούσα για παράδειγμα να είχα επιλέξει τον άγιο Κωνσταντίνο, που είχε σκοτώσει τη γυναίκα του και τα παιδιά του. Θα το έκανα ευχαρίστως.


Δεν είμαι μόνο εγώ, που αμφισβητώ την αγιότητα των πραγματικών ή φανταστικών προσώπων τής χριστιανικής πίστης. Υπάρχουν ακόμα κι ορισμένοι πιστοί, που για κάποιους αγίους λένε, ότι κακώς είναι άγιοι. Επομένως, γιατί να μην το κάνω κι εγώ;


Ε.Ε.: Υπάρχουν μορφές άγιες;

- Δεν υπάρχουν άγιες μορφές, δεν υπάρχουν αυθεντίες, δεν υπάρχουν παντογνώστες.


Ε.Ε.: Ο Παΐσιος μιλούσε με βατράχια. Άλλοι άγιοι μιλούσαν με λιοντάρια ή άλλα ζώα. Η Εύα στον Παράδεισο μιλούσε μ΄ένα φίδι κι αυτή η συνομιλία αποτελεί βασικό σημείο για τη χριστιανική πίστη, γιατί αν δεν είχε γίνει η συνομιλία αυτή, δεν θα είχε γίνει το προπατορικό αμάρτημα, δεν θα είχε χρειαστεί να στείλει ο Γιαχβέ το γιό του στη Γή κ.λπ. κ.λπ.. Υπάρχει διαφορά λοιπόν;

- Ασφαλώς όχι! Γι΄αυτό κι εγώ εξ άλλου αυτά τα καυτηρίασα με εύστοχο τρόπο αν κρίνω κι από την μεγάλη ανταπόκριση τού κόσμου, στον οποίο άρεσε και τα κοινοποιούσε.

Μάζεψα πολύ κόσμο κι αυτό ήταν η αιτία, που κινητοποιήθηκε ολόκληρος κρατικός μηχανισμός, για να μού κατασχέσει το υπερόπλο τής σάτιρας, το οποίο χειριζόμουν καλά, απ΄ότι φάνηκε.


Ε.Ε.: Τον υπολογιστή σου;

- Ο υπολογιστής ήταν το τεχνολογικό μέσον. Μπορεί δηλαδή, να μού κατάσχεσαν το laptop, αλλά το όπλο τής σάτιρας το κουβαλάω ακόμα. Είναι το μυαλό μου κι αυτό δεν μπορεί να κατασχεθεί.



Ε.Ε.: Αυτό, που εσύ σατιρίζεις όμως, για κάποιους άλλους αποτελεί πίστη. Οφείλεις να σέβεσαι την πίστη των άλλων ή όχι;

- Πίστη μπορεί να είναι κι ο πατερούλης Στάλιν. Στο διαδίκτυο είχα βρει ένα ρώσικο ρεπορτάζ, στο οποίο κάποιοι τρελοί ζητούσαν την αγιοποίησή του.

Για πολλούς, πάρα πολλά πράγματα είναι ιερά. Εγώ όμως πιστεύω, ότι τίποτε δεν είναι ιερό. Όλα πρέπει να βγαίνουν στο φως τής κριτικής, όλα να αμφισβητούνται και γενικά να μην μπαίνουν όρια στη σάτιρα, γιατί πάντα θα βρεθεί κάποιος να τα παραβιάσει και ή θα υπάρχει απόλυτη ελευθερία λόγου ή απόλυτη λογοκρισία. Θέλω να πώ, ότι ούτε η λογοκρισία έχει όρια. Τα όρια είναι γενικά απροσδιόριστα. (Σ.σ.: Διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»: -Σεβασμός στη θρησκευτική πίστη; -Ασφαλώς όχι!).

Εγώ πιστεύω, ότι όφειλα να το κάνω με ένα τρόπο, που να μην είναι πρόστυχος. Ήθελα να το κρατάω σε καθαρά αριστοφανικά επίπεδα, δηλαδή να έχει μια αίσθηση το χιούμορ μου σε αντίθεση με αυτό, που πέρασε στον κόσμο, ότι δηλαδή κάποιος δήθεν έβριζε, το οποίο σόκαρε την κοινωνία.


Ε.Ε.: Εκτός από τους θρησκευτικούς μύθους υπάρχουν και πολλών άλλων ειδών μύθοι στην κοινωνία μας, όπως π.χ. οι εθνικοί μύθοι (ευγενής καταγωγή από τους αρχαίους έλληνες, αγία Λαύρα κ.λπ.). Πώς τους βλέπεις αυτούς;

- Απεχθάνομαι κάθε είδους ετεροπροσδιορισμό. Το να πιστεύεις, ότι είσαι απόγονος τού Σωκράτη, αυτό δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Το να κοκορεύεσαι, ότι είσαι έλληνας έχει την ίδια βαρύτητα με το να κοκορεύεσαι, ότι είσαι Ολυμπιακός για παράδειγμα. Με ενδιαφέρει τί είσαι εσύ και τί κάνεις.

Μού αρέσει η αυτονομία τής σκέψης, η αυτονομία των ανθρώπων. Πιστεύω, ότι η αυτόνομη κοινωνία προϋποθέτει και αυτόνομα άτομα. Η κοινωνία είναι μια αέναη δημιουργία, η οποία προϋποθέτει ένα μυαλό, που να ανασαίνει απ’ όλες τις πλευρές, δηλαδή να μην είναι περιφραγμένο, αλλά να δημιουργεί αυτοβούλως και να πειραματίζεται συνεχώς.

Να μην περιορίζεται σε εθνικούς μύθους ούτε σε θρησκευτικούς, αλλά ούτε και σε οικονομικούς μύθους, όπως π.χ. μάς λένε, ότι η ελεύθερη αγορά θα μάς κάνει να στρωθούμε στη δουλειά, ο καθένας θα παίρνει αυτό που παράγει κ.λπ. κι ότι δήθεν έτσι θα πάμε σε μια ιδανική κοινωνία. Γενικά, κι ο κλάδος τής οικονομίας διέπεται κι αυτός από πολλούς μεταφυσικούς μύθους.

Δραστηριοποιούμαι, για να καταλύσω κι αυτούς τους μύθους, αλλά ενόχλησα κι εκεί αντέδρασε η κοινωνία.

Εν τέλει όμως, δεν πιστεύω, ότι είναι πολλοί εκείνοι, που αντέδρασαν. Ναι, τα e-mails ήταν χιλιάδες, αλλά μπορώ να σού φέρω κι άλλους τόσους, που με επικρότησαν. Απλά, αυτή η μερίδα των ανθρώπων δεν αντιδρά κόσμια, αλλά τριτοκοσμικά και κάνει πολλή φασαρία. Αντιδρά με ύβρεις, με χυδαιολογίες, με απειλές κατά τής ζωής. Δεν δίστασαν να απειλήσουν ακόμα και τους ίδιους τους αστυνομικούς, προκειμένου με συλλάβουν. Δεν είναι μόνο το Σύστημα το σάπιο, που κινήθηκε να με δέσει, ήταν και μια μερίδα τού λαού, που έσπευσε να με «λιθοβολήσει».


Ε.Ε.: Τί μπορεί να περιμένει ένας νέος άνθρωπος από μια κοινωνία, που ενώ είναι κλινικά νεκρή σε όλα τα ουσιαστικά της θέματα, έσπευσε να σε στείλει στις πυρές τής Ιεράς Εξέτασης, επειδή εξέφρασες τις διαφωνίες σου με σατιρικό τρόπο;

- Δεν μπορώ να περιμένω κάτι. Όσο βλέπουμε τα πράγματα ιερά και στάσιμα, δεν υπάρχει ρευστότητα σε αυτή την κοινωνία, δεν υπάρχει ροή ιδεών, δεν υπάρχει ουσιαστική δράση, ουσιαστική αμφισβήτηση. Θεωρούμε, ότι το πρόβλημα περιορίζεται μόνο στους θεσμούς και τα πρόσωπα, δηλαδή να φύγει ο Γιωργάκης, να έρθει ο Κωστάκης.

Αυτό φάνηκε και με το κίνημα των αγανακτισμένων, οι οποίοι, με το που άλλαξαν ποιμένα, διαλύθηκαν, εξαφανίστηκαν, γιατί -προφανώς- δεν είχαν να πουν τίποτα. (Σ.σ. Διαβάστε στην «Ελεύθερη Έρευνα»: Από την παιδεία, όχι από την πλατεία..., Η «τυχερή γενιά» τής... παράγκας, Η Ρωμιοσύνη τού μέλλοντος στο Άνω και Κάτω Σύνταγμα, Αγανάκτησον Κύριε τον λαόν σου..., Αγανακτισμένοι βυζαντινοί, Απάλλαξον Θεοτόκε Παρθένε, Ως εκ των πολλών μου αγανακτισμών).


Ε.Ε.: Γιατί επέλεξες την «Ελεύθερη Έρευνα» και μάς έκανες τη χαρά να σε ακούσουμε κι όχι τα τόσα άλλα Μ.Μ.Ε., που γνωρίζουμε, ότι σε πιέζουν αφόρητα για συνεντεύξεις αυτό τον καιρό;

- Γιατί είσαστε από τα λίγα περιοδικά, που τολμούν να πουν κάποια ριζοσπαστικά πράγματα, τα οποία βέβαια, η κοινωνία δείχνει να μην είναι έτοιμη να τα δεχθεί ακόμα.

Το ίδιο θα λέγαμε και για την αμφισβήτηση τής θρησκείας, που ακόμα και πριν από μια δεκαετία, η ντόπια κοινωνία δεν ήταν έτοιμη να την δεχθεί, αλλά απ΄ότι φαίνεται η θρησκευτική αμφισβήτηση έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις κι αυτή τη στιγμή είναι δίπλα μου, μού συμπαραστέκεται και γιατί όχι αργότερα να μπορέσει να καταρρίψει κι άλλους μύθους, ώστε να πορευθούμε πιο δημιουργικά στο μέλλον.

Επίσης επέλεξα κι έναν δημοσιογράφο, τον Κώστα Βαξεβάνη, τον οποίο θεωρώ από τους λίγους αξιόπιστους. Μίλησα και σε δυο άλλους επίμονους δημοσιογράφους, που έπαιρναν συνεχώς τηλέφωνο σπίτι μου. Ίσως όμως, λόγω τής προβληματικής επικοινωνίας, που έγινε μετά βίας μέσω τηλεφώνου με κακό τηλεφωνικό σήμα, κάποια λεγόμενά μου αλλοιώθηκαν.

Το πρώτο, που γράφτηκε ήταν, το ότι έχω μετανοιώσει. Και βέβαια δεν έχω μετανοιώσει! Ένα άλλο, ότι ανήκω σε ευσεβή οικογένεια κι είμαστε τακτικοί στα θρησκευτικά μας καθήκοντα σε κάθε χριστιανική γιορτή. Εγώ δεν πηγαίνω στην εκκλησία. Μόνο στην Ανάσταση πηγαίνω κι αυτό απ΄έξω, για να χαζέψω αιθέριες γυναικείες υπάρξεις (γέλια).

Τώρα, όσον αφορά στο κατά πόσο είμαι αισιόδοξος, δεν ήμουν και τόσο, αλλά από τα γεγονότα, από το κύμα συμπαράστασης, που βλέπω να έρχεται αυτές τις μέρες απ’ όλο τον κόσμο, αρχίζω και βλέπω τα πράγματα πιο αισιόδοξα.


Ε.Ε.: Και τώρα, ύστερα απ΄όλα αυτά, τί μέλλει γενέσθαι;

Δεν θέλω να σταματήσω τον πολιτικοκοινωνικό ακτιβισμό. Είμαι ένας νέος άνθρωπος, έχω ακόμα ενέργεια να βγάλω και να αντιμετωπίσω πράγματα, που με αφορούν.

Πολλοί φίλοι μου φεύγουν στο εξωτερικό, για να βρουν δουλειά. Αυτό εμένα δεν μού αρέσει. Θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου. Φυσικά, μόνος μου δεν μπορώ να κάνω τίποτα.

Ο τόπος περνάει μια καμπή. Από τα ποσοστά τού ναζιστικού κόμματος, φαίνεται να αυταρχικοποιείται. Αυτά βέβαια τα ποσοστά δεν αντικατοπτρίζουν τελείως την πραγματικότητα, δεν τα παίρνω τοις μετρητοίς, γιατί δεν ψηφίζουν όλοι. Οι μισοί σχεδόν δεν ψηφίζουν, άλλοι τόσοι ανήκουν στην Αριστερά. Δηλαδή υπάρχει το αντίπαλο δέος, υπάρχει ρεύμα, για να αντιμετωπιστει την αυταρχικοποίηση τής κοινωνίας.

Θεωρώ ανθυγιεινή αυτή την τριτοκοσμική αντίδραση τής κοινωνίας, δηλαδή βλέπει, ότι νοσεί η δημοκρατία -ό,τι κι αν σημαίνει αυτό- επομένως καταργούμε τη δημοκρατία. Αυτή είναι η λογική τού «πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι» και δεν την ασπάζομαι. Πιστεύω, ότι το μοναδικό ανθρώπινο πολίτευμα είναι η δημοκρατία, το μοναδικό πολίτευμα, που μαθαίνει από τα λάθη του.


Ε.Ε.: Η αντιπροσωπευτική;

- Η πραγματική δημοκρατία είναι η άμεση δημοκρατία, δεν είναι οι κοινοβουλευτικές ολιγαρχίες, που έχουν καταδυναστεύσει το δυτικό πολιτισμό. Αυτό βέβαια προϋποθέτει αυτόνομη σκέψη, ενεργούς πολίτες και αυτοοργάνωση. Το διαδίκτυο μπορεί να βοηθήσει σε αυτό.


Αφού απάντησα στο «τί μέλλει γενέσθαι», θα ήθελα να πω και «τί δέν μέλλει γενέσθαι»: Δεν σκοπεύω να κάνω πολιτική καριέρα, όπως είπαν διάφοροι κακοπροαίρετοι, λόγω τής προβολής, που είχα. Όπως είπα και πριν, δεν με εκφράζει το συγκεκριμένο πολιτικό σύστημα τής αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας, δεν σκοπεύω να το εκμεταλλευτώ για να κάνω καριέρα στη σάτιρα, γιατί η κοινωνία αυτού τού τόπου δεν είναι έτοιμη να δεχθεί την κριτική κι αυτό εξ άλλου φαίνεται και στους σημερινούς δημοφιλείς δήθεν σατιρικούς καλλιτέχνες, οι οποίοι δεν κάνουν τέχνη, που να καυτηριάζει και να προβληματίζει, αλλά τέχνη, που χαϊδεύει αυτιά.

Τελειώνοντας, θα ήθελα να ρωτήσω, πώς είναι δυνατόν να με θεώρησαν επικίνδυνο και να με συνέλαβαν με την κατηγορία, ότι θα ξεσήκωνα τον κόσμο σε μακελειό, αναλογο με αυτό των μουσουλμανων, (το οποίο συνέπεσε χρονικά και μπορέσαμε να συγκρίνουμε αυτές τις δυο καταστάσεις και να δείξουμε πού πραγματικά ανήκουμε), ενώ ταυτόχρονα κάνουν τα στραβά μάτια μπροστά σε αυτό το τεράστιο κύμα μισανθρωπισμού, που υπάρχει στο διαδίκτυο από τους εθνικιστές, που απειλούν ζωές ευθέως και που βγαίνουν και υπερηφανεύονται για τα ανθρωποκυνηγητά, που κάνουν στους δρόμους. Γιατί το Σύστημα τα δέχεται αυτά κι έρχεται να δέσει εμένα;

Στην ουσία δεν απείλησα ούτε καν έβρισα. Αυτό είναι κάτι το αντιφατικό και αστείο. Αυτή είναι εμένα η απορία, που με τρώει κι ας γίνω η αρχή τού προβληματισμού πάνω σ΄αυτό το θέμα.
Από δω
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manos90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο manos90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 274 μηνύματα.
Ε,οχι να κανουμε τον καραγκιοζη ηρωα!
Λεει καποια σωστα πραγματα στην συνεντευξη,αλλα το εγχειρημα του ηταν επιεικως γελοιο.Ας μην ξεχναμε οτι ο παισιος ειναι ενας νεκρος ανθρωπος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Ας μην ξεχναμε οτι ο παισιος ειναι ενας νεκρος ανθρωπος.
..,οπότε δεν πρόκειται να θιχτεί, να στεναχωρηθεί ή να μας κρατήσει μούτρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
Είναι είδηση απόπειρας λογοκρισίας για θρησκευτικούς λόγους, οπότε τη βάζω εδώ για να μην ανοίγω ξεχωριστό thread.

Ακροδεξιοί και παραθρησκευτικοί απέκλεισαν το θέατρο «Χυτήριο»



Κρατώντας ελληνικές σημαίες, φωνάζοντας συνθήματα κατά της παράστασης «Corpus Christii» και τραγουδώντας τον εθνικό ύμνο και «Τη Υπερμάχω», μέλη παραθρησκευτικών οργανώσεων και ακροδεξιών ομάδων απέκλεισαν το βράδυ της Πέμπτης το θέατρο «Χυτήριο», στη σκηνή του οποίου ανεβαίνει η παράσταση.


Ο αποκλεισμός είχε ξεκινήσει από τις 17:00 το απόγευμα. Μια διμοιρία των ΜΑΤ βρισκόταν από νωρίς έξω από το θέατρο, καθώς υπήρχαν φόβοι για εμπρηστική επίθεση από ακραία στοιχεία.

Οι διαδηλωτές, με επικεφαλής καλόγερους, έψαλλαν θρησκευτικούς ύμνους, όπως το «Τη Υπερμάχω», είπαν τον εθνικό ύμνο και φώναζαν ότι ένας είναι ο αρχηγός τους «ο Ιησούς ο Ναζωραίος και όχι ο Αντίχριστος Εβραίος». Ανάμεσα στους διαδηλωτές ήταν και μέλη της Χρυσής Αυγής.




Μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο», ο πρωταγωνιστής και σκηνοθέτης της παράστασης Λαέρτης Βασιλείου δήλωσε πως οι συγκεντρωμένοι τον απειλούν με ρατσιστικά συνθήματα και ότι θα είχαν εισέλθει στο χώρο αν δεν υπήρχε μια διμοιρία των ΜΑΤ στο σημείο.




Νωρίτερα χθες, ο κ. Βασιλείου βρέθηκε στις δικαστικές αίθουσες προκειμένου να απολογηθεί για το αν η παράσταση παρουσιάζει ως ομοφυλόφιλο τον Χριστό, καθώς η Ιερά Σύνοδος της Ελλάδος έχει καταθέσει ασφαλιστικά μέτρα κατά του «Corpus Christi» για προσβολή και βλασφημία στο Χριστό και τα Θεία, ζητώντας την ακύρωση της παράστασης.





Η τέχνη και πάλι στο στόχαστρο των φανατικών
Ανθος του κακού αυτή τη φορά ήταν η παράσταση του Λαέρτη Βασιλείου


Βορά στα χέρια του εξοργισμένου πλήθους παραλίγο να γίνει ξανά η τέχνη στην Ελλάδα. Ανθος του κακού, που επιζητούσαν να... κόψουν οι φανατικοί αρχικά με προσφυγές στη Δικαιοσύνη και όταν εκεί δεν βρήκαν ευήκοα ώτα, με «λαοσύναξη» έξω απ' το θέατρο Χυτήριο στο Γκάζι, αυτή τη φορά ήταν το Corpus Christi του Τέρενς ΜακΝάλι.

Οι περίπου τριάντα αγανακτισμένοι θρησκευόμενοι, με τις εικόνες αγίων στην αγκαλιά, ανάμεσά τους και μερικοί ιερωμένοι, με τη συνδρομή και ομάδας ακροδεξιών με ελληνικές σημαίες στα χέρια, εμφανίστηκαν το βράδυ της Πέμπτης στο Χυτήριο με σκοπό να παρεμποδίσουν και την ελπίδα να σταματήσουν την παράσταση που θα ανέβαζε ο Λαέρτης Βασιλείου με την ομάδα ARTISAN. Ωστόσο η χθεσινή πρώτη παράσταση του έργου είχε ακυρωθεί πολύ νωρίτερα για τεχνικούς λόγους και η πρεμιέρα της έχει ήδη μετατεθεί για την ερχόμενη Πέμπτη 11 Οκτωβρίου.

Παρότι το πρόγραμμα έγραφε ώρα έναρξης πολύ αργότερα, οι διαμαρτυρόμενοι είχαν μαζευτεί έξω από το θέατρο ήδη από τις 4.30, αμέσως μετά την έκδοση της απόφασης του δικαστηρίου που απέρριψε το αίτημά τους να κατεβεί η παράσταση ως βλάσφημη. Τα ασφαλιστικά μέτρα είχαν καταθέσει 15 από αυτούς, ιερωμένοι και λαϊκοί, στις 12.00 το μεσημέρι, αλλά παρά την άμεση εξέταση της υπόθεσης - η συνεδρίαση έγινε στη 1.00 - το δικαστήριο έκρινε ότι δεν είχαν κανένα έννομο συμφέρον στην υπόθεση και απέφυγε να φέρει στο... εδώλιο ένα καλλιτεχνικό έργο.

Ετσι η... ιερή οργή των αγανακτισμένων, που δεν είχαν συγκρατηθεί σύμφωνα με πληροφορίες ούτε μέσα στην αίθουσα το δικαστηρίου, μεταφέρθηκε έξω από το θέατρο. Τα μέλη των χριστιανικών οργανώσεων και οι υπόλοιποι φανατικοί που συγκεντρώθηκαν κατηγορούσαν το έργο ότι προσβάλλει το πρόσωπο του Χριστού, γι' αυτό εξεγείρεται το θρησκευτικό τους αίσθημα. Μπροστά σε δύο διμοιρίες των ΜΑΤ που είχαν αποκλείσει την είσοδο του θεάτρου, οι διαμαρτυρόμενοι ζητούσαν από τους αστυνομικούς να κατεβάσει τις αφίσες της παράστασης - «σκίστε τις», φώναζαν κάποιοι - ψέλνοντας το βυζαντινό τροπάριο «Tη Υπερμάχω Στρατηγώ» εναλλάξ με τον εθνικό ύμνο.

Ενας από αυτούς, ο Διονύσης Μακρής, εκδότης εκκλησιαστικής εφημερίδας, έλεγε πως «είμαστε αντίθετοι με αυτή την παράσταση, γιατί προσβάλλει τον Ιησού Χριστό. Δεν μπορούν να προφασίζονται την τέχνη και μέσα από αυτή να γελοιοποιούν και να προσβάλλουν κατά αυτόν τον τρόπο την θρησκεία μας. Εάν γινότανε αυτό με τον Μωάμεθ οι αντιδράσεις θα ήταν πολύ εντονότερες. Εμείς διαμαρτυρόμαστε και ζητάμε να μην ανέβει ποτέ αυτό το έργο».

Από την πλευρά του ο σκηνοθέτης αντιτείνει ότι «την επιλογή του έργου την έκανα με βάση την εποχή και τις συνθήκες που επικρατούν. Στόχος μου είναι ν' αναδείξω την διαχρονική ανάγκη του συνόλου για έναν ηγέτη», και καλεί όσους του επιτίθενται, να δουν πρώτα το έργο του και να διαπιστώσουν οι ίδιοι εάν υπάρχει σ' αυτό κάποια θρησκευτική προσβολή.

Οπως λέει ο Λαέρτης Βασιλείου η υπόθεση του έχει να κάνει με την παρακολούθηση της ζωής ενός παιδιού, του Τζόσουα, από την γέννηση του, τα μαθητικά του χρόνια μέχρι την ενηλικίωσή του, όπου μπαίνει μέσα σε μία ομάδα ανθρώπων, οι οποίοι τον επιλέγουν ως ηγέτη. Μέσα στο έργο, προσθέτει «υπάρχει και ένα εδάφιο από το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιο, το οποίο διαβάζεται ατόφιο. Η ομάδα αυτών των ανθρώπων δεν είναι ομοφυλόφιλοι. Ούτε στο πρωτότυπο κείμενο αναφέρεται κάτι τέτοιο. Εάν αυτό το έργο προσβάλλει κάποιους με την ίδια λογική θα πρέπει να καταργηθούν και έργα, όπως του Σέξπιρ ή του Σοφοκλή, τα οποία δοξάζουν την μοναρχία», τονίζει ο σκηνοθέτης.

Ο πόλεμος για το Corpus Christi έχει παρελθόν. Ο Λαέρτης Βασιλείου πρωτοανέβασε το έργο, πάντα στο Χυτήριο, το περασμένο καλοκαίρι. Μαζί με τις παραστάσεις που ξεκίνησαν τον Ιούνιο άρχισαν και οι αντιδράσεις, οι απειλές και οι καταγγελίες. Ηθοποιοί της παράστασης είχαν περάσει ακόμη και Αυτόφωρο, ωστόσο η δίκη είχε αναβληθεί και εκκρεμεί. Στην πορεία πέντε από τους ηθοποιούς αποχώρησαν από το σχήμα για προσωπικούς λόγους και αντικαταστάθηκαν.

Αλλά ο Λαέρτης Βασιλείου και η ομάδα του δεν το βάζουν εύκολα κάτω. Υπάρχουν άλλωστε και οι θεατές, όπως λέει ο σκηνοθέτης: «Τον Ιούνιο που παιζόταν το έργο με πλησίασαν δύο ηλικιωμένοι μετά την παράσταση και μου είπαν ότι εάν έρθεις σ' αυτή την παράσταση και είσαι πενήντα τοις εκατό πιστός φεύγεις εκατό τοις εκατό».

Το νέο ραντεβού του Corpus Christi με τους θεατές είναι την επόμενη Πέμπτη. «Πρόκειται για ένα καλλιτεχνικό έργο και όχι για ιστορικό βιβλίο. Προβάλλεται σ' έναν ιδιωτικό χώρο, όπου έρχεται να το δει μόνο όποιος θέλει με την καταβολή εισιτηρίου και όχι σε έναν δημόσιο χώρο», θυμίζει ο κ. Βασιλείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

GhastaL

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο GhastaL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 158 μηνύματα.
Το έχω ξαναπεί, προβληματίζομαι για το πώς κάποιες απόψεις της Εκκλησίας ή/και του κλήρου (του ελληνικού, κυρίως) προωθούνται διά του νόμου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hurricane

Διάσημο μέλος

Η supergirl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,573 μηνύματα.
..,οπότε δεν πρόκειται να θιχτεί, να στεναχωρηθεί ή να μας κρατήσει μούτρα.

ωραία, δηλαδή αν δημιουργήσω και γω ένα γκρουπ που θα κοροιδεύω τον προπάππου σου και θα γελάει όλος ο κόσμος με την "ψυχαγωγία" που θα του προσφέρω είναι οκ.

είστε προκατειλημμένοι μου φαίνεται επειδή πρόκειται για άτομο που συνδεεται με τη χριστιανική θρησκεία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
ωραία, δηλαδή αν δημιουργήσω και γω ένα γκρουπ που θα κοροιδεύω τον προπάππου σου και θα γελάει όλος ο κόσμος με την "ψυχαγωγία" που θα του προσφέρω είναι οκ.

Τον προπάππου μου ειδικά, ούτε που τον έχω γνωρίσει, οπότε σκασίλα μου. Παρ' όλα αυτά, είσαι ελεύθερη να το κάνεις για όποιον θες. Και άσε την επίκληση στο συναίσθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alejandro Papas

Περιβόητο μέλος

Ο Alive in Illusion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 4,300 μηνύματα.
είστε προκατειλημμένοι μου φαίνεται επειδή πρόκειται για άτομο που συνδεεται με τη χριστιανική θρησκεία


μπα κανενα θεμα :P

οποιας θρησκειας και αν ηταν παλι το ιδια θα τραβαγε :whistle:

δεν ειναι θεμα χριστιανισμου (χεσμενο τον εχουμε τον χριστιανισμο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hurricane

Διάσημο μέλος

Η supergirl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,573 μηνύματα.
Τον προπάππου μου ειδικά, ούτε που τον έχω γνωρίσει, οπότε σκασίλα μου. Παρ' όλα αυτά, είσαι ελεύθερη να το κάνεις για όποιον θες. Και άσε την επίκληση στο συναίσθημα.
ναι εύκολο να το λες για να το παίξεις έξυπνος! :whistle: είπα προπάππου για να μην μ πεις ότι ζει. αλλά δεν έχει σημασία, ήθελα να καταλάβεις ότι υπάρχουν άτομα που θίγονται με κατι τέτοια. (και δεν σου ζήτησα να αναλύσεις το λόγο μου... πού είναι το πρόβλημα δλδ?)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lowbaper92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο lowbaper92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,504 μηνύματα.
αλλά δεν έχει σημασία, ήθελα να καταλάβεις ότι υπάρχουν άτομα που θίγονται με κατι τέτοια.

Κι εγώ θίγομαι με κάτι άλλα, δε ζητάω την απαγόρευσή τους όμως. Εφόσον κάτι δε μου προκαλεί υλική φθορά, το ανέχομαι, είτε μ' αρέσει, είτε όχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hurricane

Διάσημο μέλος

Η supergirl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,573 μηνύματα.
Κι εγώ θίγομαι με κάτι άλλα, δε ζητάω την απαγόρευσή τους όμως. Εφόσον κάτι δε μου προκαλεί υλική φθορά, το ανέχομαι, είτε μ' αρέσει, είτε όχι.

είναι ευρέως αποδεκτό το ότι η ψυχολογική φθορά είναι χειρότερη από την υλική! αλλά αυτό είναι άλλο θέμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hurricane

Διάσημο μέλος

Η supergirl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,573 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.

50 ατομα στριμωγμενα στο πουλμαν της αστυνομιας τραγουδανε το Χριστος Ανεστη. Τι αλλο θα ζήσει τοΘέατρο Χυτήριο


Marylin + Jesus for εβα.Ειδωλα σε λεω both of them.


Νεα εκρηκτικη σταμπα σε μπλουζα,με την επιγραφη ''Ορθοδοξια η Θανατος'' (βγαινει και σε αλλα χρωματα+ και σε καλοκαιρινο T-Shirt)


Αφου πηραμε μια γευση απο τους κωμικοτραγικους ''διαδηλωτες'' υπερ της λογοκρισιας,και θιασωτες του μεσσαιωνα,ας πουμε τουλαχιστον οτι η παρασταση θα πραγματοποιηθει κανονικοτατα.:D


https://www.lifo.gr/now/society/17675
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Alejandro Papas

Περιβόητο μέλος

Ο Alive in Illusion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 4,300 μηνύματα.
αυτο το ''Ορθοδοξια ή Θανατος'' ειναι τοοοοοσοοοοο χριστιανικοοοοοοοοοοοοο!!!!!

Αγαπατε αλληλους (αρκει να ειναι χριστιανοι ορθοδοξοι) :look:

μου θυμιζει λιγο το ΄΄Ελλας ή Τεφρα΄΄
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Ας επιλεξουν Θανατο να ησυχασουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Ρε παιδιά αυτή η παράσταση σε τί ακριβώς αναφέρεται και γίνεται τόσος ντόρος, γιατί δεν έχω ιδέα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris Black

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Chris Black αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 194 μηνύματα.
Ρε παιδιά αυτή η παράσταση σε τί ακριβώς αναφέρεται και γίνεται τόσος ντόρος, γιατί δεν έχω ιδέα.
Corpus Christi is a passion play by Terrence McNally dramatizing the story of Jesus and the Apostles. Written in 1997 and first staged in New York in 1998, it depicts Jesus and the Apostles as gay men living in modern-day Texas. It utilizes modern devices like television with anachronisms like Roman occupation. Judas betrays Jesus because of sexual jealousy. Jesus administers gay marriage between two apostles.
https://en.wikipedia.org/wiki/Corpus_Christi_(play)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JKaradakov

Τιμώμενο Μέλος

Ο Ιορδάνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 12,311 μηνύματα.
Corpus Christi is a passion play by Terrence McNally dramatizing the story of Jesus and the Apostles. Written in 1997 and first staged in New York in 1998, it depicts Jesus and the Apostles as gay men living in modern-day Texas. It utilizes modern devices like television with anachronisms like Roman occupation. Judas betrays Jesus because of sexual jealousy. Jesus administers gay marriage between two apostles.
https://en.wikipedia.org/wiki/Corpus_Christi_(play)


Δηλαδή είναι κάτι σαν την "Αθωότητα των Μουσολμάνων".
Όταν δεν έχει με τι να ασχολειθεί ο κόσμος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manos4

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 893 μηνύματα.

Δηλαδή είναι κάτι σαν την "Αθωότητα των Μουσολμάνων".
Όταν δεν έχει με τι να ασχολειθεί ο κόσμος.

Οι τασεις των θρησκειων ειναι να δημιουργουν μισος μεταξυ των ανθρωπων.Οι χριστανοι λεγανε τους μουσουλμανους ζωα επειδη εκανανα (αιματηρες)διαδηλωσεις για μια ταινια 10 δολαριων,οι χριστιανοι κανουν διαδηλωσεις για ενα θεατρικο εργο.Και οι δυο ζωα εναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris Black

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Chris Black αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 194 μηνύματα.

Δηλαδή είναι κάτι σαν την "Αθωότητα των Μουσολμάνων".
Όταν δεν έχει με τι να ασχολειθεί ο κόσμος.
Πάλι καλά να λες που οι δικοί μας δεν είναι τόσο κάφροι ώστε να κάνουν πουτάνα ολόκληρη την χώρα...:worry:
Αυτό φυσικά δε μειώνει το πόσο ζώα είναι αυτοί οι τύποι.:whistle::whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top