Θεωρείτε δύσκολα τα Μαθηματικά της Γ' Λυκείου;

Katerina_patmos

Νεοφερμένος

Η κατερινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 102 μηνύματα.
τι γνώμη εχετε για τα μαθηματικα κατευθ. του χρονου??? εχω ακουσει απο αρκετους οτι είναι πολύ δύσκολα:(....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Παντως οι περισσοτεροι πριν παμε να δωσουμε διαβαζουμε καμια προσευχη μηπως μας ερθει τελευταια στιγμη το αγιο πνευμα και πιασουμε κανενα 15-16.. Απαξ και το πιασουμε κανουμε ταμα στην παναγια τη σουμελα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orestis Dosti

Νεοφερμένος

Ο Ορέστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 23 μηνύματα.
δεν ειναι και τοσο δυσκολα μην τρελενεστε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Inferno29278

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Inferno29278 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 166 μηνύματα.
Έχουν οπωσδήποτε κάποιο βαθμό δυσκολίας, ωστόσο μόνο αν τα παρατήσεις τελείως δεν πρόκειται να γράψεις καλά στο τέλος. Αν διαβάζεις συστηματικά όλη τη χρονιά δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. Και τέλος, η παπαγαλία σε ελάχιστα μαθήματα θα σε βοηθήσει (ΑΟΔΕ, Ιστορία και Βιολογία ΓΠ). Έχω παιδιά στην τάξη μου, που παπαγαλίζουν τύπους ασκήσεων στα μαθηματικά και όταν τυχαίνει κάτι που δεν ξέρουν, ενώ είναι σχετικά εύκολο, δεν το λύνουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

emmoula91

Νεοφερμένος

Η emmoula91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Προσωπικά θεωρώ πως τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης δεν ειναι τόσο δύσκολα όσο πιστεύουν αρκετοί.Ίσως η δυσκολία εντοπίζεται στον μεγάλο όγκο της ύλης..Παρ'όλα αυτά απαιτούν διάβασμα, προσπάθεια και συγκέντρωση αλλά όπως λεει και ο καθηγητής μου "Τα μαθηματικά χρειάζονται 95% διάβασμα και 5% μυαλό" Και νομίζω οτι δεν έχει άδικο..!!..!!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilis008

Νεοφερμένος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών , Απόφοιτος και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 74 μηνύματα.
Το σίγουρο είναι ότι άμα θέλουν να σε πετσοκόψουν μπορούν :P
Από εκεί και πέρα αν διαβάζεις συστηματικά όλο το χρόνο θα τα πας καλά
άλλωστε αν τα φοβάσαι και υποτιμίσεις τον εαυτό σου θα τα πας χειρότερα από όσο μπορείς λόγω άγχους...Οπότε χαλαρά και άγιος ο Θεός :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Εγω δεν πιστευω οτι ειναι μονο 5% "μυαλο" κ 95% "διαβασμα"... Ναι οκ αν εχεις διαβασει ολη την χρονια συστηματικα φτανεις 15-16 με μια σχετικη ευκολια (αν και τα θεματα το επιτρεπουν).. αλλα η διαφορα του 15 απο το 18-19 ειναι μεγαλη και δεν ειναι και τοσο θεμα διαβασματος αλλα καθαρα θεμα στιγμης(αν θα σου ερθει εκεινη την ωρα), τυχης (αν την εχεις ξαναδει) και φυσικα αν σου κοβει και μπορεις να τα συνδιασεις.. Και οσον αφορα το αν την εχεις ξαναδει τι να σας πω εγω παντως βλεπω οτι 4ο θεμα καθε χρονο ολο και κατι καινουργιο βρισκουνε που χρειαζεται να σκεφτεις κατι κουλο για να το γραψεις ολο... Αρα δεν ειναι μονο 5% αλλα πολυ περισσοτερο το μυαλο και η μαθηματικη ικανοτητα που χρειαζεσαι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostpfg

Νεοφερμένος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Τα μαθηματικά είναι 80-90% μυαλό..
Εάν θέλει κάποιος να γράψει μαθηματικά άριστα στο τέλος πρέπει να έχει μυάλο..Το θέμα είναι να έχεις σωστή καθοδήγηση απο τους καθηγητές-Φροντιστές αλλα ύπαρχουν ανόητοι στον χώρο που λένε "αμα λύσεις 1001 ασκήσεις εχείς μεγαλύτερη πιθανότητα απο αυτόν που έλυσε 1000''...Ένω τα μαθηματικά εχόυν μεθοδολογία εαν πας σε ένα φροντηστίριο και σου βάζουν 80 ασκήσεις για να μάθεις μεθοδολογία τότε γιατί πας..?Σκοπός είναι αύτοι(εφόσον εχόυν πτυχιό?!) να μπορόυν με το 1/3 αυτών των ασκήσεων να σε μάθουν μαθηματική λογίκη-μεθοφολογία...Δύστυχως ομώς αυτοί οι καθηγητές είναι ελάχιστοι...Και εχόυμε μάθει να λέμε τα μαθηματικά οτι θέλουν πολύ διάβασμα..Πολυ μυαλό θέλουν..Τίποτα άλλο...Δέν εννοώ οτί δεν θέλουν καθόλου διάβασμα..Αλλά θέλουν σωστό διάβασμα!!!

Υ.Γ
Μπορέι να ήμουν καυστικός λίγο στα λόγια μου...Αλλα αύτη πιστέυω εγώ
Διαβασα ποιο πάνω κατί ΤΡΑΓΙΚΟπου ισχύει...Υπάρχουν μαθητές που μαθάινουν ασκήσεις απο έξω...Και βέβαια αμα τους κάτσει και γράψουν στο τέλος θα θεωρηθουν και μυαλά... είναι η πραγματικότητα..Και για αυτό ευθήνεται το Υπουργείο..Κάθως άυτοι προωθούν την παπαγάλια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

emmoula91

Νεοφερμένος

Η emmoula91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Καταρχάς να ξεκαθαρίσουμε οτι οταν διαλέγεις Τεχνολογική ή Θετική Κατεύθυνση δεν μπορεις να εισαι άσχετος στα μαθηματικα..Αλλιως διαλεγεις Θεωρητικη...Συμφωνώ με ολα τα παραπάνω, οτι ειναι και η τύχη της στιγμής και να σου κάτσει το θεμα αλλα δεν πιστευω πως μονο τα μυαλα γραφουνε μαθηματικα 20..Αν ειναι δυνατον!!Δεν ειναι θέμα εξυπνάδας η οχι, ειναι θέμα να βαλεις το μυαλο σου σε μια διαδικασία να σκεφτει, να προβληματιστει για να λύσει την ασκηση...Σιγουρα υπάρχουν αρκετα δύσκολες ασκήσεις, ομως στις Πανελλαδικες, ενα ερώτημα ειναι δυσκολο, τα αλλα μπορουν να λυθουν με λιγη προσπαθεια και σκεψη..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostpfg

Νεοφερμένος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Καταρχάς να ξεκαθαρίσουμε οτι οταν διαλέγεις Τεχνολογική ή Θετική Κατεύθυνση δεν μπορεις να εισαι άσχετος στα μαθηματικα..Αλλιως διαλεγεις Θεωρητικη...Συμφωνώ με ολα τα παραπάνω, οτι ειναι και η τύχη της στιγμής και να σου κάτσει το θεμα αλλα δεν πιστευω πως μονο τα μυαλα γραφουνε μαθηματικα 20..Αν ειναι δυνατον!!Δεν ειναι θέμα εξυπνάδας η οχι, ειναι θέμα να βαλεις το μυαλο σου σε μια διαδικασία να σκεφτει, να προβληματιστει για να λύσει την ασκηση...Σιγουρα υπάρχουν αρκετα δύσκολες ασκήσεις, ομως στις Πανελλαδικες, ενα ερώτημα ειναι δυσκολο, τα αλλα μπορουν να λυθουν με λιγη προσπαθεια και σκεψη..

Σωστή!!!!Έχεις δίκιο και αύτο λέω και εγώ οτι εάν εχείς μεθοδολογία και σου κόβει(Διότι για να γραψεις καλά σημαίνει οτι είσαι clever)τοτε δεν "μασάς"..Απλά στο δύσκολο ερώτημα ο τσάκαλος το απανταέι γιατί σκέφτεται ενώ ο παπαγάλος που πάει με 95% διάβασμα σκέφτεαι πότε την έκανε,που την είδε και πώς..κτλπ...Έαν αύτο λέγεται μαθηματική λογική...τότε....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Συμφωνω με τα παραπανω αλλα βασικα να θυμισω και κατι τελευταιο... Δεν ειναι μονο η μεγαλη υλη στα μαθηματικα και οτι θελουν και μυαλο αλλα ειναι και τα θεματα των πανελληνιων τετοια ωστε να ειναι απο την φυση τους δυσκολα... Δηλαδη και στην φυσικη υπαρχουν πολυ δυσκολα θεματα (πχ.2005) αλλα σπανια μπενουν και αν μπουν γινετε χαμος ενω στα μαθηματικα το θεωρουν δεδομενο να μπενουν τσιμπημενα θεματα... Νταξει δεν λεω οτι ειναι κακο... Εχουν και 1,3 αλλωστε..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
Τα μαθηματικά είναι 80-90% μυαλό..
Εάν θέλει κάποιος να γράψει μαθηματικά άριστα στο τέλος πρέπει να έχει μυάλο..Το θέμα είναι να έχεις σωστή καθοδήγηση απο τους καθηγητές-Φροντιστές αλλα ύπαρχουν ανόητοι στον χώρο που λένε "αμα λύσεις 1001 ασκήσεις εχείς μεγαλύτερη πιθανότητα απο αυτόν που έλυσε 1000''...Ένω τα μαθηματικά εχόυν μεθοδολογία εαν πας σε ένα φροντηστίριο και σου βάζουν 80 ασκήσεις για να μάθεις μεθοδολογία τότε γιατί πας..?Σκοπός είναι αύτοι(εφόσον εχόυν πτυχιό?!) να μπορόυν με το 1/3 αυτών των ασκήσεων να σε μάθουν μαθηματική λογίκη-μεθοφολογία...Δύστυχως ομώς αυτοί οι καθηγητές είναι ελάχιστοι...Και εχόυμε μάθει να λέμε τα μαθηματικά οτι θέλουν πολύ διάβασμα..Πολυ μυαλό θέλουν..Τίποτα άλλο...Δέν εννοώ οτί δεν θέλουν καθόλου διάβασμα..Αλλά θέλουν σωστό διάβασμα!!!

Υ.Γ
Μπορέι να ήμουν καυστικός λίγο στα λόγια μου...Αλλα αύτη πιστέυω εγώ
Διαβασα ποιο πάνω κατί ΤΡΑΓΙΚΟπου ισχύει...Υπάρχουν μαθητές που μαθάινουν ασκήσεις απο έξω...Και βέβαια αμα τους κάτσει και γράψουν στο τέλος θα θεωρηθουν και μυαλά... είναι η πραγματικότητα..Και για αυτό ευθήνεται το Υπουργείο..Κάθως άυτοι προωθούν την παπαγάλια...

Δεν θέλουν μυαλό. Σωστό διάβασμα θέλουν και υποτυπώδη νοημοσύνη.

Η μαθηματική λογική δεν μαθαίνεται σε 1 χρόνο, ούτε σε δυο.
Δεν ξέρω τι ακριβως εννοεις όταν λες μεθοδολογία, προσωπικα καταλαβαίνω το χαρακτηριστικό "αμα μας ζητηθει αυτό, εφαρμόζουμε αυτο" (όπως πχ όταν βλέπουμε ανισότητα σκεφτόμαστε φερμα). Η μεθοδολογία αυτη είναι μία μορφή παπαγαλίας.
Κάποιος ο οποιος έχε "μαθηματική λογικ" δεν τα χρειάζεται αυτά.
Όμως αυτα τα άτομα είναι ελάχιστα.
Οι υπόλοιποι απλώς πρέπει να μαθαίνουμε μεθοδολογίες και να λύνουμε ασκήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Katerina_patmos

Νεοφερμένος

Η κατερινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 102 μηνύματα.
πιστεύω πάντως οτι με συστηματικό διάβασμα και σωστό βεβαια θα εχεισ εναν αξιοπρεπή βαθμο....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mangkac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mangkac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 390 μηνύματα.
Δεν θέλουν μυαλό. Σωστό διάβασμα θέλουν και υποτυπώδη νοημοσύνη.

Η μαθηματική λογική δεν μαθαίνεται σε 1 χρόνο, ούτε σε δυο.
Δεν ξέρω τι ακριβως εννοεις όταν λες μεθοδολογία, προσωπικα καταλαβαίνω το χαρακτηριστικό "αμα μας ζητηθει αυτό, εφαρμόζουμε αυτο" (όπως πχ όταν βλέπουμε ανισότητα σκεφτόμαστε φερμα). Η μεθοδολογία αυτη είναι μία μορφή παπαγαλίας.
Κάποιος ο οποιος έχε "μαθηματική λογικ" δεν τα χρειάζεται αυτά.
Όμως αυτα τα άτομα είναι ελάχιστα.
Οι υπόλοιποι απλώς πρέπει να μαθαίνουμε μεθοδολογίες και να λύνουμε ασκήσεις.

Γιατι θεωρεις (πχ το φερμα) παπαγαλια? καθε αλλο πιστευω απο κει κρινεται και φαινεται ποιος μπορει να σκεφτει "μαθηματικα"... Δηλαδη αν σου δωσουν 2 συναρτησεις κ σου λενε να αποδειξεις οτι ειναι ισες και παει το μυαλο σου σε "παραγωγους και διαφερουν κατα μια σταθερα" αυτο ειναι παπαγαλια? Ναι οκ δουλευεις με καποια καλουπια αλλα γιατι ειναι παπαγαλια να ταξινομεις σκεψη σου.. Αλλα ετσι και αλλιως εμεις δεν λεμε για τετοιου ειδους στανταρ θεματα, αλλα για θεματα που πεφτουν στις πανελληνιες τα οποια πρεπει να προσθαφερεις την f(x) να την κανεις τουμπα, να την κανεις 2 σβουρες στον αερα και μια κολοτουμπα για να σου βγει η ασκηση, και μην μου πειτε οτι δεν μπενουν τετοια... Δλδ σε αυτα παιζει ρολο μονο το διαβασμα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

emmoula91

Νεοφερμένος

Η emmoula91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Δες το και απο την άλλη πλευρά!!Τα μαθηματικά ετσι όπως έχουν διαμορφωθεί από το σύστημα εξετάσεων είναι ήδη αυτοματοποιημένα, ενώ τα θέματα επαναλαμβάνονται..Με λίγα λόγια, μας έχουν βάλει έτσι και αλλιώς να σκεφτόμαστε με έναν συγκεκριμένο τρόπο εφαρμόζοντας ταυτόχρονα κλασσικές μεθόδους λύσης ασκήσεων..Αντίθετα, τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά στο σύστημα των δεσμών..Εκεί πραγματικά ήθελε και διάβασμα αλλά και πολύ μυαλό...Πραγματικά ήταν πολυ ζόρικα τα πράγματα τοτε καθώς μια άσκηση μπορούσε να λυθεί με διάφορους τρόπους και όχι με απλά θεωρήματα που λύνονται οι ασκήσεις που εχουμε να αντιμετωπίσουμε εμεις!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
Γιατι θεωρεις (πχ το φερμα) παπαγαλια? καθε αλλο πιστευω απο κει κρινεται και φαινεται ποιος μπορει να σκεφτει "μαθηματικα"... Δηλαδη αν σου δωσουν 2 συναρτησεις κ σου λενε να αποδειξεις οτι ειναι ισες και παει το μυαλο σου σε "παραγωγους και διαφερουν κατα μια σταθερα" αυτο ειναι παπαγαλια? Ναι οκ δουλευεις με καποια καλουπια αλλα γιατι ειναι παπαγαλια να ταξινομεις σκεψη σου.. Αλλα ετσι και αλλιως εμεις δεν λεμε για τετοιου ειδους στανταρ θεματα, αλλα για θεματα που πεφτουν στις πανελληνιες τα οποια πρεπει να προσθαφερεις την f(x) να την κανεις τουμπα, να την κανεις 2 σβουρες στον αερα και μια κολοτουμπα για να σου βγει η ασκηση, και μην μου πειτε οτι δεν μπενουν τετοια... Δλδ σε αυτα παιζει ρολο μονο το διαβασμα?

Νομίζω πως αν κάποιος φτάσει γ λυκ και διεκδικεί σοβαρά θέσεις σε πολυτεχνικές σχολές δεν θα πρεπε να θεωρεί αγγουρι το να σκεφτεί να προσθαφαιρέσει μια οποιαδήποτε ποσότητα.
Απλώς απάντησα στο πόστ που παρέθεσα στο οποίο έλεγε το παιδι πως χρειάζεται να μαθεις μεθοδολογίες.
Και διευκρίνισα τι ακριβώς κατάλαβα με τη λέξη μεθοδολογία γι αυτο το λόγο ακριβως, επειδή μπορεί να μην είχα καταλάβει σωστά ή να εννοούσε κάτι άλλο.
Αυτο που αναφέρεις εσυ δεν είναι μεθοδολογία.
Το παραγώγους που διαφέρουν κατά μια σταθερα θα το σκεφτείς αλλά δεν θα πεις με το που θα δεις την άσκηση θα κανω η αυτο η το άλλο. Θα είναι διαφορετικός ο τρόπος που θα το σκεφτεις, θα δεις τι έχεις και τι σου δινουν και πράττεις αναλόγως.
Μεθοδολογία είναι το "όταν μου ζητανε να αποδείξω μια ανισότητα έχω 3 τρόπους να την αποδείξω", κάτι το οποιο το κάνουν συχνα τα φροντιστήρια
Για μένα αυτο αποτελεί μορφη παπαγαλίας γιατί δε σ αφηνουν να σκεφτείς πιο ελευθερα σε βάζουν σε καλούπια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostpfg

Νεοφερμένος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Γιατι θεωρεις (πχ το φερμα) παπαγαλια? καθε αλλο πιστευω απο κει κρινεται και φαινεται ποιος μπορει να σκεφτει "μαθηματικα"... Δηλαδη αν σου δωσουν 2 συναρτησεις κ σου λενε να αποδειξεις οτι ειναι ισες και παει το μυαλο σου σε "παραγωγους και διαφερουν κατα μια σταθερα" αυτο ειναι παπαγαλια? Ναι οκ δουλευεις με καποια καλουπια αλλα γιατι ειναι παπαγαλια να ταξινομεις σκεψη σου.. Αλλα ετσι και αλλιως εμεις δεν λεμε για τετοιου ειδους στανταρ θεματα, αλλα για θεματα που πεφτουν στις πανελληνιες τα οποια πρεπει να προσθαφερεις την f(x) να την κανεις τουμπα, να την κανεις 2 σβουρες στον αερα και μια κολοτουμπα για να σου βγει η ασκηση, και μην μου πειτε οτι δεν μπενουν τετοια... Δλδ σε αυτα παιζει ρολο μονο το διαβασμα?

Συμφωνώ στο ότι μαθηματική λογική δεν αποκτάς έτσι....Πέρυσι και καλά τα θέματα ήταν δύσκολα!!!Και ομώς 17 έγραφες άνετα..Όλοι ειχαν μάθει παπαγαλία να κάνουν De L 'Hospital στα όρια και δεν ήξεραν να κανούν όριο με τον ορισμό!!!!!!!!!..Με τον ορισμό ήταν λογίκο να το λύσεις άντε το να προσθαφερέις το f(X)(Άσκηση του βιβλίου που ήταν της 4ης Δέσμης των λεγόμενων σήμερα μέτριων-κακών μαθητών) πες οκ δεν τα σκέφτηκα αλλα τον ορίσμο δεν υπάρχει περίπτωση μαθήτης που δεν παπαγαλίζει σκήσεις να μην το σκεφτεί(Αναφέρομαι σε αυτο το ερώτημα καθώς στο 4ο θέμα τα υπόλοιπα ήταν της πλάκας..Να πείτε ότι το 3ο θέμα ήθελε μάγκια για να πάρεις 25/25 μάλιστα αλλά όχι και στο τέταρτο..)...Ελάχιστοι αριστούχοι το σκέφτηκαν...όμως... και αυτη είναι η αλήθεια...Μεθοδολογία που λές είναι παπαγαλία κάνεις τεράστιο λάθος..Δεν εννοώ τυποποήση ασκήσεων αλλα ανάλυση των ασκήσεων..το να αποκτήσεις ορθή σκέψη...Αυτο έπαθαν πέρυσι...Να δούμε φέτος τι ποσοστά θα έχουμε...

Για το φερμά που λες στα θέματα του 2005-2004 δεν θημάμε και πότε έπεσε το 4ο Θέμα με φερμά και τους μιγαδίκου γιατί κανέις δεν το σκέφτηκε..?????Έαν παπαγάλιζαν όλοι θα το έλυναν...Σύμφωνα με τα λεγομενά σου...

Αύτη είναι η διαφορα του να έχεις σκέψη....Και του να μην παπαγαλίζεις...Δες τα ποσοστά τον Ελλήνων φοιτητών που παπαγαλίζουν...Προφανός καποιοι του έμαθαν έτσι..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
Συμφωνώ στο ότι μαθηματική λογική δεν αποκτάς έτσι....Πέρυσι και καλά τα θέματα ήταν δύσκολα!!!Και ομώς 17 έγραφες άνετα..Όλοι ειχαν μάθει παπαγαλία να κάνουν De L 'Hospital στα όρια και δεν ήξεραν να κανούν όριο με τον ορισμό!!!!!!!!!..Με τον ορισμό ήταν λογίκο να το λύσεις άντε το να προσθαφερέις το f(X)(Άσκηση του βιβλίου που ήταν της 4ης Δέσμης των λεγόμενων σήμερα μέτριων-κακών μαθητών) πες οκ δεν τα σκέφτηκα αλλα τον ορίσμο δεν υπάρχει περίπτωση μαθήτης που δεν παπαγαλίζει σκήσεις να μην το σκεφτεί(Αναφέρομαι σε αυτο το ερώτημα καθώς στο 4ο θέμα τα υπόλοιπα ήταν της πλάκας..Να πείτε ότι το 3ο θέμα ήθελε μάγκια για να πάρεις 25/25 μάλιστα αλλά όχι και στο τέταρτο..)...Ελάχιστοι αριστούχοι το σκέφτηκαν...όμως... και αυτη είναι η αλήθεια...Μεθοδολογία που λές είναι παπαγαλία κάνεις τεράστιο λάθος..Δεν εννοώ τυποποήση ασκήσεων αλλα ανάλυση των ασκήσεων..το να αποκτήσεις ορθή σκέψη...Αυτο έπαθαν πέρυσι...Να δούμε φέτος τι ποσοστά θα έχουμε...

Λοιπον, δεν ξέρω ποιος σου τα έχει πει όλα αυτά, εγω όμως πέρσι έδωσα πανελλήνιες, και ίσως γνωρίζω κάτι παραπάνω.
Σε σύνολο 4 σχολείων που γνωρίζω σίγουρα, πάνω από 21 άτομα γράψαν βαθμό 19+. Δεν μιλάω για κλίμακα 18-20, είναι πολύ περισσότεροι εκει.
Δυσκολα ναι, χαρακτηρίστηκαν αλλα για τους μέτριους μαθητες. Οι καλοί πάλι έγραψαν. Μην κοιτας τα ποσοστά που λένε, οκ , το 60% των μαθητών της τεχνολογικής έγρψε κάτω απο τη βάση. Ε και? Καθε χρόνο κάπου εκεί είναι. Οι καλοί πάλι έγραψαν.
Ποιος σου είπε επίσης πως δεν έγραψαν οι περισσότεροι το 4β, αυτό με τον ορισμό? Εκεί ήμουν. Οι περισσότεροι δυσκολεύτηκαν στο 4α και 4γ. Το 4β δεν το συζητησε κανενας μετά.
Τα ποσοστά κάθε χρόνο τα ίδια είναι μην λες ελάχιστοι αριστούχοι το σκέφτηκαν. Απλώς στην Ελλάδα ευδοκιμεί ένα ευγενές σπορ που λέγεται κριτικη, και το οποιο κυρίως οι δημοσιογράφοι το ασκουν. Ειπαν 5 βλακείες, δε σημαίνει κάτι αυτό. Δες τα περσινα και προπερσινα ποσοστα στην κλιμακα 18-20 και πες μου αν διαφέρουν. Επεσε μονάχα η κλίμακα 16-18.
Στο τρίτο που ακιρβώς ήθελε μαγκια για να πάρεις το 25? Παράγωγιση, συνολο τιμών και συνέχεια δε μαθαινεις όλο το χρόνο? Ε τόσο δύσκολο ήταν να πας και να τα γράψεις?

Τεσπα, η όλη συζητηση ξεκίνησε επειδή προφανώς αντιλήφθηκα λάθος τη λέξη μεθοδολογία που είπες. Η μεθοδολογία είναι μια μορφη παπαγαλίας γιατι αν συνηθισεις μονάχα συγκεκριμένα καλούπια από κει και πέρα δύσκολα σκέφτεσαι κάτι άλλο.

Για το φερμά που λες στα θέματα του 2005-2004 δεν θημάμε και πότε έπεσε το 4ο Θέμα με φερμά και τους μιγαδίκου γιατί κανέις δεν το σκέφτηκε..?????Έαν παπαγάλιζαν όλοι θα το έλυναν...Σύμφωνα με τα λεγομενά σου...

Αύτη είναι η διαφορα του να έχεις σκέψη....Και του να μην παπαγαλίζεις...Δες τα ποσοστά τον Ελλήνων φοιτητών που παπαγαλίζουν...Προφανός καποιοι του έμαθαν έτσι..

Επίσης, ποιος σου είπε πως κανένας δεν το σκέφτηκε? Οι αριστουχοι και του 2004 και του 2005 είναι μακράν περισσότεροι (περι το 20% και τις 2 χρονιες) τη στιγμη που τις υπόλοιπες χρονιές κυμαίνεται το ποσοστο αυτο στο 10% (συμπεριλαμβανομένης και της περσινης)
Μυαλό δεν χρειάζεται στα μαθηματικά του λυκείου παρά μονο για τα πολυ-πολυ-πολυ στοιχειώδη.
Παπαγαλία δεν είναι μόνο το μαθαίνω την ιστορία απ έξω.
Κανένας δεν έμαθε σε κανένα την παπαγαλία. Ευνοείται, αυτό είναι βέβαιο αλλά από ένα σημείο και μετά εξαρτάται και από σενα αν θα παιξεις αυτό το παιχνίδι ή όχι.

Καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου!:bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lostpfg

Νεοφερμένος

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Λοιπον, δεν ξέρω ποιος σου τα έχει πει όλα αυτά, εγω όμως πέρσι έδωσα πανελλήνιες, και ίσως γνωρίζω κάτι παραπάνω.
Σε σύνολο 4 σχολείων που γνωρίζω σίγουρα, πάνω από 21 άτομα γράψαν βαθμό 19+. Δεν μιλάω για κλίμακα 18-20, είναι πολύ περισσότεροι εκει.
Δυσκολα ναι, χαρακτηρίστηκαν αλλα για τους μέτριους μαθητες. Οι καλοί πάλι έγραψαν. Μην κοιτας τα ποσοστά που λένε, οκ , το 60% των μαθητών της τεχνολογικής έγρψε κάτω απο τη βάση. Ε και? Καθε χρόνο κάπου εκεί είναι. Οι καλοί πάλι έγραψαν.
Ποιος σου είπε επίσης πως δεν έγραψαν οι περισσότεροι το 4β, αυτό με τον ορισμό? Εκεί ήμουν. Οι περισσότεροι δυσκολεύτηκαν στο 4α και 4γ. Το 4β δεν το συζητησε κανενας μετά.
Τα ποσοστά κάθε χρόνο τα ίδια είναι μην λες ελάχιστοι αριστούχοι το σκέφτηκαν. Απλώς στην Ελλάδα ευδοκιμεί ένα ευγενές σπορ που λέγεται κριτικη, και το οποιο κυρίως οι δημοσιογράφοι το ασκουν. Ειπαν 5 βλακείες, δε σημαίνει κάτι αυτό. Δες τα περσινα και προπερσινα ποσοστα στην κλιμακα 18-20 και πες μου αν διαφέρουν. Επεσε μονάχα η κλίμακα 16-18.
Στο τρίτο που ακιρβώς ήθελε μαγκια για να πάρεις το 25? Παράγωγιση, συνολο τιμών και συνέχεια δε μαθαινεις όλο το χρόνο? Ε τόσο δύσκολο ήταν να πας και να τα γράψεις?

Τεσπα, η όλη συζητηση ξεκίνησε επειδή προφανώς αντιλήφθηκα λάθος τη λέξη μεθοδολογία που είπες. Η μεθοδολογία είναι μια μορφη παπαγαλίας γιατι αν συνηθισεις μονάχα συγκεκριμένα καλούπια από κει και πέρα δύσκολα σκέφτεσαι κάτι άλλο.



Επίσης, ποιος σου είπε πως κανένας δεν το σκέφτηκε? Οι αριστουχοι και του 2004 και του 2005 είναι μακράν περισσότεροι (περι το 20% και τις 2 χρονιες) τη στιγμη που τις υπόλοιπες χρονιές κυμαίνεται το ποσοστο αυτο στο 10% (συμπεριλαμβανομένης και της περσινης)
Μυαλό δεν χρειάζεται στα μαθηματικά του λυκείου παρά μονο για τα πολυ-πολυ-πολυ στοιχειώδη.
Παπαγαλία δεν είναι μόνο το μαθαίνω την ιστορία απ έξω.
Κανένας δεν έμαθε σε κανένα την παπαγαλία. Ευνοείται, αυτό είναι βέβαιο αλλά από ένα σημείο και μετά εξαρτάται και από σενα αν θα παιξεις αυτό το παιχνίδι ή όχι.

Καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου!:bye:

Το ποσοστό πανελληνίως που έγραψε πάνω απο 18 δές το λίγο...!!!!Το υπουργείο ανακοίνωσε πως το 66% των αριστούχων παει με επυτυχία να γραψει αυτο δέιχνουν τα στατιστικά και αυτο έγινε πέρυσι..Δες απλά το ποσόστο πάνω απο 18(Άριστα δηλαδή)...Και πόσταρε το

Οι αριστούχοι δεν είναι μόνο το 8% που περίπου έγραψε πέρυσι αλλα το 20%....Οπότε κατι έπαθαν όλοι οι άλλοι....το 12% περίποι και έπεσαν στο 15-16
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cheery

Πολύ δραστήριο μέλος

Η cheery αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 1,005 μηνύματα.
9,73% στα μαθηματικα θετικής. προπερσι ηταν 12%. και τις χρονιες που αναφερεις πως κανενας δε σκεφτηκε το φερμα ηταν 17 και 22 τοις εκατο

αυτο με το 66% δεν το καταλαβα. πρωτη φορά ακουω τετοια στατιστικη

Εν πάσει περιπτώσει, κ εμενα ίσως μου κακοφαινόταν πριν τις πανελλήνιες αν μου έλεγε κάποιος πως δεν χρειάζεται να είσαι και κανα τρομερο μυαλό για να γράψεις, πως ακομα και ένας παπαγάλος γραφει (παπαγάλος με την ένοια πως κάνεις αυτόματα κάποιες κινησεις) και πως το να είσαι καλός στα μαθηματικά της γ δε λέει απαραίτητα κάτι, βλέποντας όμως κάποια πράγματα πιο αποστασιοποιημένα, πιο ψύχραιμαι και πιο ώριμα καταλαβαίνω πως δυστυχώς ετσι είναι τα πράγματα. Λεω δυστυχώς διοτι τα μαθηματικά (οπως όλα τα μαθηματα εξαλλου) θα μπορουσαν να προάγουν την πιο δημιουργικη σκέψη, δεν είναι όμως έτσι τα πράγματα, σε καμία περίπτωση.
Και αυτοί οι ελάχιστοι ίσως που μπορούμε να πουμε πως ξεχωρίζουν από τους άλλους δεν είναι σίγουρο πως θα γράψουν 20.
-----------------------------------------
Οι αριστούχοι δεν είναι μόνο το 8% που περίπου έγραψε πέρυσι αλλα το 20%....Οπότε κατι έπαθαν όλοι οι άλλοι....το 12% περίποι και έπεσαν στο 15-16

Εχμ...που το βρηκες το 20% των αριστουχων?
Ειθησται να συγκρινουμε ανάμεσα σε μαθηματα δυο ετών, όχι ανάμεσα σε ΓΒΠ και κάποιο συγκεκριμένο μαθημα.
Με την ίδια λογική ουτε το 2007 εγραψαν καλά όλοι οι αριστουχοι στα μαθηματικα.
Και δεν ηταν 8% ήταν σχεδόν 10, όπως και το 2007 και το 2006 και το 2003

Το point μου ήταν πως τα θεματα χαρακτηρίστηκαν δύσκολα για τους μετριους μαθητες, όχι για τους καλούς. Οι καλοί πάντα γράφουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top