Θετική vs Θεωρητική vs Τεχνολογική

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Ειμαστε φαινομενο εμεις οι Ελληνες!! Καταφερνουμε να τσακωνομαστε για την κλιση που εχει ο καθενας αντι να σεβαστουμε την επιλογη του!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Ειμαστε φαινομενο εμεις οι Ελληνες!! Καταφερνουμε να τσακωνομαστε για την κλιση που εχει ο καθενας αντι να σεβαστουμε την επιλογη του!!!

O σεβασμός είναι demode και ήταν στα αντισος, άρα πολλοί δεν τον έχουν αναγνώσει και δεν ξέρουν τί πάει να πει, μην τους βάζεις τέτοιες απαιτήσεις!!


εγω θα παω θεωρητικη ειναι δυσκολη???

Εάν έχεις κατασταλάξει και το κάνεις ενσυνείδητα, είναι μία πάρα πολύ ενδιαφέρουσα διαδρομή! Εάν δεν μας επεβάλετο και η παπαγαλία, θα ήταν ακόμα καλύτερα. Αλλά πρόσεχε πώς τα γράφεις αυτά εδώ μέσα, γιατί πολλοί θα στην πέσουν ακόμη και με π.μ. και θα σε βγάλουν σχιζοφρενή. Καλή αρχή johnvas!
Και μία καλή επανάληψη το καλοκαίρι σε όλο το συντακτικό και την γραμματική των αρχαίων που έχεις κάνει έως τώρα, αποτελεί εχέγγυο για το θεωρητικό μέλλον σου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
Δηλαδή εσύ θέλεις να μου πεις οτι στη θεωρητική υπάρχει έστω και ένα μάθημα που δεν παπαγαλίζετε..?
Ακόμα και στα κείμενα που υποτίθεται οτι θα πρέπει να είναι πιο ελεύθερα τα πράγματα κάθεστε και μαθένετε απο έξω σελίδες ολόκληρες..

το άγνωστο;μη μας πεις τώρα ότι παπαγαλίζουμε και στο άγνωστο...εκεί ΟΣΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ γραμματικής κι αν έχεις μάθει κατεβατά,αν δεν έχεις λίγο και τη μαθηματική άνεση και σκέψη ΔΕ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ άκρη στο πώς θα συντάξεις και θα βάλεις τους όρους..γιατί δεν πάει ξέρεις μόνο ως -υποκειμενο,ρημα,αντικειμενο- μια προταση,εχει πολλααα περισσοτερα και πολυπλοκα!ελα να δεις τι εστι βερικοκο αν το θεωρεις τοσο γελοιο!και μας αναγκαζουν να παπαγαλιζουμε..κι εγω του 18-20 ειμαι στα μαθηματικα,τα διαβάζω,ασχολούμαι,λύνω ασκήσεις,παρ'όλα αυτά θεωρητική είμαι..
(και η μαθηματικός μου είχε πει ότι θα μπορούσα άνετα να είμαι και θετικη η τεχνολογικη κατευθυνση)
αυτομάτως καθίσταμαι τούβλο και καθαρο παπαγαλακι;απλά κατα κύριο λόγο πολλοί από εμάς τους θεωρητικούς επιλέγουμε την κατεύθυνση με βάση τις σχολές που μας αρέσουν..εμενα βεβαια η σχολη που θελω ανηκει και στο 2ο πεδιο..αλλα υπαρχει ακομα μία καθαρά στο πρώτο που τη θέλω στις επιλογές μου σίγουρα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
εμενα βεβαια η σχολη που θελω ανηκει και στο 2ο πεδιο..αλλα υπαρχει ακομα μία καθαρά στο πρώτο που τη θέλω στις επιλογές μου σίγουρα!

Μην τα λες αυτά!!
Θα δεις σε λίγο ποστς που θα λένε ότι έκανες μυστική συμφωνία με τα Ελλοχίμ και άλλα εξωλογικά στοιχεία-στοιχειά για να γίνει κοινή η σχολή με το 2ο πεδίο και να πας εσύ η "κακια" πλην "πλίνθος" μάγισσα της θεωρητικής να τους πάρεις τη θέση στη σχολή!
Εσύ λοιπόν συνεργάστηκες με τα Ελλοχίμ κι εγώ με τα Νεφελίμ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

evi07larissa

Πολύ δραστήριο μέλος

Η evi07larissa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 841 μηνύματα.
Θέλω να πω κάτι για τα θέματα της θεωρητικής μιας και έδωσα 2η φορά και είμαι σε θέση να κρίνω και τα θεματα του 2012 κ του 2011. Αρχικά, η ιστορία ήταν πιο απαιτητκή από πέρυσι.Χρειαζόταν να ξέρεις άψογα το βιβλίο και μην στεκεσαι πολύ στα ερωτήματα, τα θέματα ήταν πολλά και είχες πολλά να γράψεις. Πολλοί ξεχνούν ότι οι 50 μονάδες τις ιστορίας ανήκουν στις πηγές οι οποίες εκτός από ιστορικές γνώσεις θέλουν συνθετική ικανότητα και εξοικείωση με μ' αυτές. Εκεί χάνονται οι περισσότερες μονάδες. Τα αρχαία ήθελαν κι αυτά πολύ χρόνο να τα απαντήσεις και η μετάφραση του αγνώστου ήταν μέτρια πιο βατή από πέρυσι. Δυστυχώς παιδιά, όσοι διαμαρτύρεστε το περσυνό κείμενο γιατί εξετάστηκα σ'αυτό και ξέρω, ήταν τόσο ΔΥΣΚΟΛΟ και προπάντων δυσνόητο για τους μαθητές, που και να θέλουν πιο δύσκολο να βάλουν δεν θα έβρισκαν. Φέτος επέμεναν περισσότερο στη γραμματική και στο συνταντικό, ζητούσαν εξαιρέσεις και συντακτικά φαινόμενα πιο δύσκολα από τα αντίστοιχα περσυνά. Τα λατινικά ήταν πονηρά και εύκολα έκανες το λάθος. Τέλος, η λογοτεχνία το κείμενο ήταν μικρό βέβαια και δεν είχε τη δυσκολία του Κρητικού αλλά η βαθμογλόγηση του μαθήματος αυτού κάθε άλλο από σιγουριά μας προσφέρει. Αναμένω μεγάλες εκπλήξεις στις βαθμολογίες.....:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Θέλω να πω κάτι για τα θέματα της θεωρητικής μιας και έδωσα 2η φορά και είμαι σε θέση να κρίνω και τα θεματα του 2012 κ του 2011. Αρχικά, η ιστορία ήταν πιο απαιτητκή από πέρυσι.Χρειαζόταν να ξέρεις άψογα το βιβλίο και μην στεκεσαι πολύ στα ερωτήματα, τα θέματα ήταν πολλά και είχες πολλά να γράψεις. Πολλοί ξεχνούν ότι οι 50 μονάδες τις ιστορίας ανήκουν στις πηγές οι οποίες εκτός από ιστορικές γνώσεις θέλουν συνθετική ικανότητα και εξοικείωση με μ' αυτές. Εκεί χάνονται οι περισσότερες μονάδες. Τα αρχαία ήθελαν κι αυτά πολύ χρόνο να τα απαντήσεις και η μετάφραση του αγνώστου ήταν μέτρια πιο βατή από πέρυσι. Δυστυχώς παιδιά, όσοι διαμαρτύρεστε το περσυνό κείμενο γιατί εξετάστηκα σ'αυτό και ξέρω, ήταν τόσο ΔΥΣΚΟΛΟ και προπάντων δυσνόητο για τους μαθητές, που και να θέλουν πιο δύσκολο να βάλουν δεν θα έβρισκαν. Φέτος επέμεναν περισσότερο στη γραμματική και στο συνταντικό, ζητούσαν εξαιρέσεις και συντακτικά φαινόμενα πιο δύσκολα από τα αντίστοιχα περσυνά. Τα λατινικά ήταν πονηρά και εύκολα έκανες το λάθος. Τέλος, η λογοτεχνία το κείμενο ήταν μικρό βέβαια και δεν είχε τη δυσκολία του Κρητικού αλλά η βαθμογλόγηση του μαθήματος αυτού κάθε άλλο από σιγουριά μας προσφέρει. Αναμένω μεγάλες εκπλήξεις στις βαθμολογίες.....:/:

+φωνώ σε όλα.
Κάτσε να μην γίνει της φυσικής κατευθύνσεως στο τέλος και η λογοτεχνία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

evi07larissa

Πολύ δραστήριο μέλος

Η evi07larissa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 841 μηνύματα.
+φωνώ σε όλα.
Κάτσε να μην γίνει της φυσικής κατευθύνσεως στο τέλος και η λογοτεχνία...

Το έπαθα μία φορά με τη λογοτεχνία ελπίζω όχι και δεύτερη.....:/: Πάντως ότι και να λέμε για τις κατευθύνσεις, όλες βασίζονται σε μία βαθμοθηρία και παροχή στείρας γνώσης. Όταν πάτε στο πανεπιστήμιο σε όποια σχολή κι αν περάσετε θα δείτε ότι ποιος είναι θεωρητική θετική και τεχνολογική, τι έγραψε έκθεση και μαθηματικά δεν θα μετράνε και πολύ. Στο α' εξαμήνο όλα μηδενίζονται και όλοι κάνουν νέα αρχή......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Το έπαθα μία φορά με τη λογοτεχνία ελπίζω όχι και δεύτερη.....:/: Πάντως ότι και να λέμε για τις κατευθύνσεις, όλες βασίζονται σε μία βαθμοθηρία και παροχή στείρας γνώσης. Όταν πάτε στο πανεπιστήμιο σε όποια σχολή κι αν περάσετε θα δείτε ότι ποιος είναι θεωρητική θετική και τεχνολογική, τι έγραψε έκθεση και μαθηματικά δεν θα μετράνε και πολύ. Στο α' εξαμήνο όλα μηδενίζονται και όλοι κάνουν νέα αρχή......

Ακριβώς αυτό που λες το πρεσβεύω κι εγώ. Εξ άλλου, ποιος ήδη θυμάται τα ατέλειωτα κατεβατά;;
Ακόμη και στην καθ' εαυτή φιλολογία δεν κάθονται να παπαγαλίσουν, κι εκεί από άλλη βάση ξεκινούν, πολλώ μάλλον όλες οι υπόλοιπες σχολές που δεν έχουν τα αντίστοιχα μαθήματα.
Μην ξεχνάμε ότι εδώ μας επιβάλλονται τα συγκεκριμένα μαθήματα για να μπούμε στο πανεπιστήμιο, ή τα δίνεις πχ και έχεις ελπίδες να περάσεις ή δεν τα δίνεις και δεν περνάς πουθενά. Αφ' ης μπεις, όμως, σε σχολή (που συνήθως διαλέγεις), εκεί είναι (συνήθως, οχι πάντα) προσωπική-δική σου επιλογή και δεν σου επιβάλλεται πχ να μάθεις για τα γεώμηλα και την οροσειρά Παρυάδρου. Εκεί πας για να πάρεις κάποιες γενικές γνώσεις σε συγκεκριμένο αντικείμενο που (συνήθως) σου αρέσει.
Όμως το κακό ξεκινά και από μερικούς καθηγητές που θεωρούν ότι το (όποιο) δικό τους μάθημα είναι ο ήλιος της σχολικής ζωής, έτσι αρκετοί ενστερνίζονται αυτή την ιδέα και την εκφράζουν σε μεγαλύτερο βαθμό στην διάκριση των κατευθύνσεων.
Πάμε για την νέα αρχή που λες, λοιπον!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
σε ευχαριστω να σαι καλα...ακυρος τεχνολογικος ετσι..μαλιστα...και εχω βγαλει και τα μισα μορια..θα μου πεις σε παρακαλω απο που το συμπερανες αυτο..?

Παρακαλώ.

Προφανώς ήτο μια γενικότερη τοποθέτηση, όχι στοχευμένη στο πρόσωπό σου.

Υγ. Το συμπέρασμα προκύπτει από την εμπειρία μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Catalyst

Επιφανές μέλος

Ο Catalyst αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9,434 μηνύματα.
Καθαρίστε το μυαλό σας.
Φτάσατε να τσακώνεστε για το ποιος είναι είναι πιο μονόπλευρος.
Σε 2-3 χρόνια που θα βλέπετε τα πράγματα πιο αποστασιωποιημένα, θα καταλάβετε (όσοι έχετε μυαλό τουλάχιστον) ότι το ίδιο το σύστημα σας οδήγησε σε αυτήν την ανούσια κόντρα.
Εσύ, τεχνολογικέ, που αύριο μεθαύριο θα σπουδάζεις μια τεχνολογική επιστήμη, αν δεν έχεις στοιχειώδεις ικανότητες στο γραπτό λόγο, αν δεν μπορείς να αρθρώσεις λόγο, πώς θα συντάξεις μια αναφορά όταν σου ζητηθεί, πώς θα επικοινωνήσεις την επιστήμη σου; Θα γίνεις ένα με τη μάζα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Ακριβώς αυτό που λες το πρεσβεύω κι εγώ. Εξ άλλου, ποιος ήδη θυμάται τα ατέλειωτα κατεβατά;;
Ακόμη και στην καθ' εαυτή φιλολογία δεν κάθονται να παπαγαλίσουν, κι εκεί από άλλη βάση ξεκινούν, πολλώ μάλλον όλες οι υπόλοιπες σχολές που δεν έχουν τα αντίστοιχα μαθήματα.
Μην ξεχνάμε ότι εδώ μας επιβάλλονται τα συγκεκριμένα μαθήματα για να μπούμε στο πανεπιστήμιο, ή τα δίνεις πχ και έχεις ελπίδες να περάσεις ή δεν τα δίνεις και δεν περνάς πουθενά. Αφ' ης μπεις, όμως, σε σχολή (που συνήθως διαλέγεις), εκεί είναι (συνήθως, οχι πάντα) προσωπική-δική σου επιλογή και δεν σου επιβάλλεται πχ να μάθεις για τα γεώμηλα και την οροσειρά Παρυάδρου. Εκεί πας για να πάρεις κάποιες γενικές γνώσεις σε συγκεκριμένο αντικείμενο που (συνήθως) σου αρέσει.
Όμως το κακό ξεκινά και από μερικούς καθηγητές που θεωρούν ότι το (όποιο) δικό τους μάθημα είναι ο ήλιος της σχολικής ζωής, έτσι αρκετοί ενστερνίζονται αυτή την ιδέα και την εκφράζουν σε μεγαλύτερο βαθμό στην διάκριση των κατευθύνσεων.
Πάμε για την νέα αρχή που λες, λοιπον!

Το έπαθα μία φορά με τη λογοτεχνία ελπίζω όχι και δεύτερη.....:/: Πάντως ότι και να λέμε για τις κατευθύνσεις, όλες βασίζονται σε μία βαθμοθηρία και παροχή στείρας γνώσης. Όταν πάτε στο πανεπιστήμιο σε όποια σχολή κι αν περάσετε θα δείτε ότι ποιος είναι θεωρητική θετική και τεχνολογική, τι έγραψε έκθεση και μαθηματικά δεν θα μετράνε και πολύ. Στο α' εξαμήνο όλα μηδενίζονται και όλοι κάνουν νέα αρχή......

+φωνώ σε όλα.
Κάτσε να μην γίνει της φυσικής κατευθύνσεως στο τέλος και η λογοτεχνία...

Θέλω να πω κάτι για τα θέματα της θεωρητικής μιας και έδωσα 2η φορά και είμαι σε θέση να κρίνω και τα θεματα του 2012 κ του 2011. Αρχικά, η ιστορία ήταν πιο απαιτητκή από πέρυσι.Χρειαζόταν να ξέρεις άψογα το βιβλίο και μην στεκεσαι πολύ στα ερωτήματα, τα θέματα ήταν πολλά και είχες πολλά να γράψεις. Πολλοί ξεχνούν ότι οι 50 μονάδες τις ιστορίας ανήκουν στις πηγές οι οποίες εκτός από ιστορικές γνώσεις θέλουν συνθετική ικανότητα και εξοικείωση με μ' αυτές. Εκεί χάνονται οι περισσότερες μονάδες. Τα αρχαία ήθελαν κι αυτά πολύ χρόνο να τα απαντήσεις και η μετάφραση του αγνώστου ήταν μέτρια πιο βατή από πέρυσι. Δυστυχώς παιδιά, όσοι διαμαρτύρεστε το περσυνό κείμενο γιατί εξετάστηκα σ'αυτό και ξέρω, ήταν τόσο ΔΥΣΚΟΛΟ και προπάντων δυσνόητο για τους μαθητές, που και να θέλουν πιο δύσκολο να βάλουν δεν θα έβρισκαν. Φέτος επέμεναν περισσότερο στη γραμματική και στο συνταντικό, ζητούσαν εξαιρέσεις και συντακτικά φαινόμενα πιο δύσκολα από τα αντίστοιχα περσυνά. Τα λατινικά ήταν πονηρά και εύκολα έκανες το λάθος. Τέλος, η λογοτεχνία το κείμενο ήταν μικρό βέβαια και δεν είχε τη δυσκολία του Κρητικού αλλά η βαθμογλόγηση του μαθήματος αυτού κάθε άλλο από σιγουριά μας προσφέρει. Αναμένω μεγάλες εκπλήξεις στις βαθμολογίες.....:/:
Ποσο μου αρεσει οπως τα λετε,ηρεμα,σωστα και ντομπρα!!
Καθαρίστε το μυαλό σας.
Φτάσατε να τσακώνεστε για το ποιος είναι είναι πιο μονόπλευρος.
Σε 2-3 χρόνια που θα βλέπετε τα πράγματα πιο αποστασιωποιημένα, θα καταλάβετε (όσοι έχετε μυαλό τουλάχιστον) ότι το ίδιο το σύστημα σας οδήγησε σε αυτήν την ανούσια κόντρα.
Εσύ, τεχνολογικέ, που αύριο μεθαύριο θα σπουδάζεις μια τεχνολογική επιστήμη, αν δεν έχεις στοιχειώδεις ικανότητες στο γραπτό λόγο, αν δεν μπορείς να αρθρώσεις λόγο, πώς θα συντάξεις μια αναφορά όταν σου ζητηθεί, πώς θα επικοινωνήσεις την επιστήμη σου; Θα γίνεις ένα με τη μάζα.

3 Κατευθυνσεις με χαρακτηριστικα.Ολες θελουν διαβασμα,να μαθαινεις ανουσια πραγματα διοτι μετα 4 χρονια στην εξειδικευση αλλα θα κανεις,απλα οι θεωρητικοι παπαγαλιζουν σε πολλα και οι θετικοι δεν ασχολουνται τοσο με την γραμματικη για καποιους λογους!! Ομως το συστημα θελει να βλεψει και τους 3!!!!! Διοτι ΑΥΤΟΙ ειναι εναντιων μας με δυσκολα θεματα,ΚΟΥΦΑ θεματα,απο οτι ακουω και δεν εχουν καμια προθυμια για να κανουν την εισαγωγη στα Πανεπιστημια με πιο αξιοκρατικους θεσμους και πιο ουσιωδης γνωσεις!!Πρεπει να ειμαστε ενωμενοι και οχι να μας χωριζουν οι διαφορες των κατευθυνσεων αλλα η κοινη πορεια τους σε ΑΕΙ και ΤΕΙ!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnvas

Νεοφερμένος

Ο johnvas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Κοζάνη (Κοζάνη). Έχει γράψει 63 μηνύματα.
Οχι απλως ειπα τι κατευθηνση θα παω και αρχιζαν να κατηγορουν την θεωρητικη και δεν καταλαβαινω τον λογο!ΕΙναι πρωσοπικη μου γνωμη να ακολουθησω αυτην την κατευθηνση γιατι ειναι πιο ευκολη για μενα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
Μην τα λες αυτά!!
Θα δεις σε λίγο ποστς που θα λένε ότι έκανες μυστική συμφωνία με τα Ελλοχίμ και άλλα εξωλογικά στοιχεία-στοιχειά για να γίνει κοινή η σχολή με το 2ο πεδίο και να πας εσύ η "κακια" πλην "πλίνθος" μάγισσα της θεωρητικής να τους πάρεις τη θέση στη σχολή!
Εσύ λοιπόν συνεργάστηκες με τα Ελλοχίμ κι εγώ με τα Νεφελίμ!

χαχαχα εντάξει τότε:Dαν είναι να κατηγορηθώ..:P
κι εσύ ενδιαφέρεσαι για σχολή που έχει μέσα και μαθηματικά; =Ρ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
Οχι απλως ειπα τι κατευθηνση θα παω και αρχιζαν να κατηγορουν την θεωρητικη και δεν καταλαβαινω τον λογο!ΕΙναι πρωσοπικη μου γνωμη να ακολουθησω αυτην την κατευθηνση γιατι ειναι πιο ευκολη για μενα

κατεύθυνση
προσωπική

Ο κάθε μαθητής και η κάθε μαθήτρια επιλέγει μία των τριών κατευθύνσεων βάσει διαφόρων κριτηρίων. Φυσικά κι εμείς οι υπόλοιποι, όσοι ενσυνειδήτως επελέξαμε Θεωρητική, σαφώς και ένα από τα βασικά μας κριτήρια ήταν αυτό. Εφ' όσον είσαι σίγουρος, καλώς όρισες στην Θεωρητική Κατεύθυνση!!

Είδες, λοιπόν, που κάποια άτομα πασχίζουν λυσσαλέα να αποδείξουν πόσο κομπλεξικά είναι;


χαχαχα εντάξει τότε:Dαν είναι να κατηγορηθώ..:P
κι εσύ ενδιαφέρεσαι για σχολή που έχει μέσα και μαθηματικά; =Ρ

Για την ακρίβεια οι 3 από τις 5 σχολές του 5ου πεδίου που συγκαταλέγονται μεταξύ των προτιμήσεών μου έχουν μαθηματικά. Έχοντας κοιτάξει αναλυτικά τα προγράμματα σπουδών και την ύλη του κάθε μαθήματος, είναι κυρίως στατιστική, βάση η στατιστική των μαθηματικών γενικής, και εμβάθυνση σε νέες έννοιες. Και θεωρητικά μαθηματικά έχει. Μάλιστα, κοιτάζοντας μόλις πέρυσι το καλοκαίρι και σε φόρουμ σχολών, τα πιο πολλά μαθηματικά στα 2 τμήματα εθεωρούντο "σταναράκια" και "εύκολα" μαθήματα.
Οι 2 άλλες σχολές δεν έχουν καθόλου μαθηματικά μέσα.
Κι εσύ θες 5ο πεδίο;;

Σ.σ. μαζί θα κατηγορηθούμε, αλλά "έσθίει ἡ αἴξ αὐγοτάραχον;;;;" Δεν με απασχολεί το θέμα των συμπλεγμάτων κατωτερότητος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
Για την ακρίβεια οι 3 από τις 5 σχολές του 5ου πεδίου που συγκαταλέγονται μεταξύ των προτιμήσεών μου έχουν μαθηματικά. Έχοντας κοιτάξει αναλυτικά τα προγράμματα σπουδών και την ύλη του κάθε μαθήματος, είναι κυρίως στατιστική, βάση η στατιστική των μαθηματικών γενικής, και εμβάθυνση σε νέες έννοιες. Και θεωρητικά μαθηματικά έχει. Μάλιστα, κοιτάζοντας μόλις πέρυσι το καλοκαίρι και σε φόρουμ σχολών, τα πιο πολλά μαθηματικά στα 2 τμήματα εθεωρούντο "σταναράκια" και "εύκολα" μαθήματα.
Οι 2 άλλες σχολές δεν έχουν καθόλου μαθηματικά μέσα.
Κι εσύ θες 5ο πεδίο;;

Σ.σ. μαζί θα κατηγορηθούμε, αλλά "έσθίει ἡ αἴξ αὐγοτάραχον;;;;" Δεν με απασχολεί το θέμα των συμπλεγμάτων κατωτερότητος...


έτσι,δώσε!χαχαχ ;)όχι,καμία σχέση,αν και είχα σκεφτεί και 5ο πεδίο μιας και η καθηγήτριά μου μου έλεγε ότι θα είναι ευκαιρία αφού μπορώ..αλλά δε με ενδιαφέρουν οι σχολές του :) όχι,εγώ παιδαγωγικό θέλω το οποίο ανήκει και σε 1ο και σε 2ο πεδίο..δεν έχει βέβαια και φοβερά μαθηματικά (δεν είναι να τρομάζει κανείς δηλαδή),αλλά όσο να'ναι πρέπει να έχεις ιδέα και άνεση στις πράξεις..στο σχολείο η καθηγήτριά μου είπε ότι θέλει καλή γνώση γενικά από άλγεβρα και γεωμετρία..γενικά πράγματα..χαχα δεν πα να κατηγορηθούμε;το παν είναι να είμαστε εμείς καλά με τον εαυτό μας,πώς το λένε;ΑΚΟΜΠΛΕΞΑΡΙΣΤΟΙ! That's it! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
έτσι,δώσε!χαχαχ ;)όχι,καμία σχέση,αν και είχα σκεφτεί και 5ο πεδίο μιας και η καθηγήτριά μου μου έλεγε ότι θα είναι ευκαιρία αφού μπορώ..αλλά δε με ενδιαφέρουν οι σχολές του :) όχι,εγώ παιδαγωγικό θέλω το οποίο ανήκει και σε 1ο και σε 2ο πεδίο..δεν έχει βέβαια και φοβερά μαθηματικά (δεν είναι να τρομάζει κανείς δηλαδή),αλλά όσο να'ναι πρέπει να έχεις ιδέα και άνεση στις πράξεις..στο σχολείο η καθηγήτριά μου είπε ότι θέλει καλή γνώση γενικά από άλγεβρα και γεωμετρία..γενικά πράγματα..χαχα δεν πα να κατηγορηθούμε;το παν είναι να είμαστε εμείς καλά με τον εαυτό μας,πώς το λένε;ΑΚΟΜΠΛΕΞΑΡΙΣΤΟΙ! That's it! ;)

Δίνω, :teasing:δίνω!! :teasing:
Πάντως, μπορείς να πάρεις ΑΟΘ, γιατί με καλό διάβασμα και λίγη επιμέλεια γράφεις ατόφιο 100άρι, που ακόμη και να μην δηλώσεις 5ο πεδίο, μετράει στον γενικό βαθμό πρόσβασης, τον οποίο στον "ανεβάζει" και κερδίζεις σε μόρια, ενώ τυχόν απώλειες από άλλα μαθήματα μετριάζονται. Εντάξει, τα μαθηματικά όπως τα εξέτασαν πέρυσι και φέτος ήταν αδικία, ιδίως όταν ζητάνε πράγματα, τα οποία προύποθέτουν γνώσεις των αντιστοίχων της κατεύθυνσης, αλλά η Οικονομία είναι παααααααρα πολύ ενδιαφέρον μάθημα και εχέγγυο για ένα καθαρό 20!

ΑΚΟΜΠΛΕΞΑΡΙΣΤΟΙ του άι σκουλ ενώθητε! ΧΑχαχαχα! :alljumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
Δίνω, :teasing:δίνω!! :teasing:
Πάντως, μπορείς να πάρεις ΑΟΘ, γιατί με καλό διάβασμα και λίγη επιμέλεια γράφεις ατόφιο 100άρι, που ακόμη και να μην δηλώσεις 5ο πεδίο, μετράει στον γενικό βαθμό πρόσβασης, τον οποίο στον "ανεβάζει" και κερδίζεις σε μόρια, ενώ τυχόν απώλειες από άλλα μαθήματα μετριάζονται. Εντάξει, τα μαθηματικά όπως τα εξέτασαν πέρυσι και φέτος ήταν αδικία, ιδίως όταν ζητάνε πράγματα, τα οποία προύποθέτουν γνώσεις των αντιστοίχων της κατεύθυνσης, αλλά η Οικονομία είναι παααααααρα πολύ ενδιαφέρον μάθημα και εχέγγυο για ένα καθαρό 20!

ΑΚΟΜΠΛΕΞΑΡΙΣΤΟΙ του άι σκουλ ενώθητε! ΧΑχαχαχα! :alljumpy:

αν υπήρχε η δυνατότητα να τη δώσουμε σκέτη,μιας και δεν κόβονται μόρια,ευχαρίστως..χαχα:clapup: τα μαθηματικά δε θα με ενοχλούσαν καθόλου να τα δώσω,αλλά εφόσον δεν ενδιαφέρομαι για 5ο,τσάμπα θα κοπιάσω τόσο:P εντάξει,θα κάνω και το καλύτερο δυνατό στη βιολογία..θα δείξει..τα μαθηματικα όπωως και να΄χει είναι ρίσκο και ακόμα κι ένας που τα κατέχει άνετα μπορεί να την πατήσει..εγώ ας πούμε είμαι πρώτη στις βλακείες (αλλάζω πρόσημα από αφηρημάδα,μπορεί να μου βγει ένα αποτέλεσμα 7 και εκεί που πάω να το γράψω να βάλω ένα 8,να δω ένα 10 εις τη δευτέρα και να το πω από συνήθεια έτσι 10 επί 2...είμαι για ξύλο ώρες ώρες...αλλά κατά τ'άλλα με πολλή εξάσκηση δε χάνεται κάποιος,όσο δύσκολα κι αν είναι...με πάαρα πολλή εξάσκηση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Porcia+Brutus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Porcia+Brutus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 381 μηνύματα.
αν υπήρχε η δυνατότητα να τη δώσουμε σκέτη,μιας και δεν κόβονται μόρια,ευχαρίστως..χαχα:clapup: τα μαθηματικά δε θα με ενοχλούσαν καθόλου να τα δώσω,αλλά εφόσον δεν ενδιαφέρομαι για 5ο,τσάμπα θα κοπιάσω τόσο:P εντάξει,θα κάνω και το καλύτερο δυνατό στη βιολογία..θα δείξει..τα μαθηματικα όπωως και να΄χει είναι ρίσκο και ακόμα κι ένας που τα κατέχει άνετα μπορεί να την πατήσει..εγώ ας πούμε είμαι πρώτη στις βλακείες (αλλάζω πρόσημα από αφηρημάδα,μπορεί να μου βγει ένα αποτέλεσμα 7 και εκεί που πάω να το γράψω να βάλω ένα 8,να δω ένα 10 εις τη δευτέρα και να το πω από συνήθεια έτσι 10 επί 2...είμαι για ξύλο ώρες ώρες...αλλά κατά τ'άλλα με πολλή εξάσκηση δε χάνεται κάποιος,όσο δύσκολα κι αν είναι...με πάαρα πολλή εξάσκηση...


Αν είσαι μόνο και μόνο για 1ο πεδίο, ως γνησια και σκληρή θεωρητικάρια αθεράπευτη! (αθεράπευτα θεωρητικάριος κι εγώ), τότε Ιστορία γενικής...με διάβασμα πας για το κλασικό 98-100 ή 100-98!
Βιολογία είναι πολύ πιο δύσκολο και αβέβαιο κάτι τέτοιο. Ιστορία όσο δύσκολα κι αν βάλουν, εάν διαβάσεις, στάνταρ γράφεις. Άντε αντί για 98 να είναι 95. Βιολογία όμως χάνονται πολύ εύκολα οι μονάδες.
Σ.σ. αν τα μασηματικά γενικής ήταν τόσο απλά, με απλές δυνάμεις κλπ, δεν θα χα πρόβλημα κι εγώ. Η στατιστική και οι πιθανότητες είναι ενδιαφέροντα κομμάτια μάλιστα. Αλλά οι συναρτήσεις και κάτι τελείως "αλλότρια" πράγματα που έχει ένα μέρος της ύλης είναι :knife::knife::knife::knife::knife::giveup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
Αν είσαι μόνο και μόνο για 1ο πεδίο, ως γνησια και σκληρή θεωρητικάρια αθεράπευτη! (αθεράπευτα θεωρητικάριος κι εγώ), τότε Ιστορία γενικής...με διάβασμα πας για το κλασικό 98-100 ή 100-98!
Βιολογία είναι πολύ πιο δύσκολο και αβέβαιο κάτι τέτοιο. Ιστορία όσο δύσκολα κι αν βάλουν, εάν διαβάσεις, στάνταρ γράφεις. Άντε αντί για 98 να είναι 95. Βιολογία όμως χάνονται πολύ εύκολα οι μονάδες.
Σ.σ. αν τα μασηματικά γενικής ήταν τόσο απλά, με απλές δυνάμεις κλπ, δεν θα χα πρόβλημα κι εγώ. Η στατιστική και οι πιθανότητες είναι ενδιαφέροντα κομμάτια μάλιστα. Αλλά οι συναρτήσεις και κάτι τελείως "αλλότρια" πράγματα που έχει ένα μέρος της ύλης είναι :knife::knife::knife::knife::knife::giveup:

τις δυνάμεις και τα πρόσημα τα είπα σαν απλό παράδειγμα..αν έπαιρνα μαθηματικά και του χρόνου,όλο και κάποια άλλη χαζή σχετική πατάτα θα έβρισκα να κάνω..χαχαχαχ:P δεν είμαι αυτό που λες 'αθεράπευτα θεωρητικάρια',αλλά κατά κύριο λόγο ανήκω περισσότερο στη θεωρητική :P απλά η αλήθεια είναι ότι έχω μεγαλύτερη κλίση στα θεωρητικά,πολύ μεγαλύτερη άνεση..ιστορία γενικής+ιστορία κατεύθυνσης ΔΕ ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ,ΞΕΧΝΑ ΤΟ..θα με βλέπεις να κυκλοφορώ κάπως έτσι->!:crazy:χαχαχα!βιολογία μια χαρά βολική θα μου είναι,έχει μικρή ύλη,βατή θεωρία και πράξεις (έστω και ελάχιστες)..η ιστορία γενικής απεναντίας έχει τεράστια ύλη...:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
εν τω μεταξύ πετάει ένας κάτι τύπου "όλοι οι θεωρητικοί είναι παπαγάλοι" ή "όλοι θετικοτεχνολογικοί δεν ξέρουν ορθογραφία" και οι άλλοι καθόμαστε και σφαζόμαστε ενώ ένας στους δέκα την πετάει την "εξυπνάδα"... οι άλλοι λέμε τα ίδια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top