Θετική vs Θεωρητική vs Τεχνολογική

Hacker13

Active member

Ο Hacker13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μεταπτυχιούχος . Έχει γράψει 532 μηνύματα.
Ολες οι κατευθύνσεις έχουν δυσκολίες.Εγώ είχα πάει Θεωρητική επειδή στην Α'Λυκείου σε όλα τα φιλολογικά μαθήματα είχα γράψει πάνω από 15.

Και αν με ρωτήσει κάποιος πώς το θυμάμαι είναι επειδή έχω τους βαθμούς και τους κοίταξα.

Στην Γ'Λυκείου ήθελα να αλλάξω κατεύθυνση και πιστεύω θα μπορούσα Θετική καθώς ήμουν καλός σε Βιολογία και Χημεία αλλά δεν με άφησαν οι γονείς μου τότε να αλλάξω κατεύθυνση που ήθελα...κακώς βέβαια.
 

eukleidhs1821

Well-known member

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Μεγάλα Καλύβια (Τρίκαλα). Έχει γράψει 1,718 μηνύματα.
Η μηχανισμοί των αντιδράσεων είναι η καρδιά της οργανικής και είναι τα βήματα τα οποία γίνονται οι χημικές αντιδράσεις. ΓΙα να κατανοήσει κάποιος μηχανισμούς πρέπει να ξέρει πολύ καλά το επαγωγικό και το φαινόμενο του συντονισμού (τα οποία διδάσκονται σε θεωρητικό επίπεδο).
. Καθώς και την ένοια των πηρυνόφιλων και ηλεκτρονιόφιλων.

π.χ. στην αλογόνωση του μεθυλίου στο λύκειο διδάκσεται αυτό

που φαίνεται μια απλη αντίδραση με αντιδρώντα και προιόντα. Ανάμεσα στις 2 αντιδράσεις απαιτούνται κάποια βήματα (που είναι η μεταφορες ηλεκτρονίων). Γενικά αυτές τις αντιδράσεις τώρα πια απομνημονεύονται δεν γράφεται πουθενά τα βήματα. Επίσης δεν υπάρχουν πουθενά κυκλικές ενώσεις. Τα παιδιά της τεχνολογικής διδάσκονται και αυτά βιοχημεία εντελώς επιφανειακά αφού για να κατανοηθεί θα πρέπει να υπάρχει καλή γνώση οργανικής. Σε κάθε αντίδραση στην χημεία μεσολαβούν κάποια βήματα που δε διδάσκονται πουθενά όπως και δεν διδάσκονται κάποιες βασικές ένοιες.


Στις δέσμες τα μαθήματα ήταν τέσσερα αλλά υπήρχε αυτή η λογική συνέχεια (έτσι τα παιδιά μπαίνανε στις σχολές και ξέρανε αρκετά πράγματα ώστε να συνεχίσουν). Με το σημερινό σύστημα στην θετικοτεχνολογική κατεύθυνση γίνοτναι πασαλίματα.
Η Χημεία από το πιο δύσκολο μάθημα έγινε το πιο εύκολο.

Όσο αφορά την βιολογία κατεύθυνσης πάλι δεν γίνεται να κατανοηθεί χωρίς της γνώσης βιοχημείας με αποτέλεσμα να παπαγαλίζεται (εδώ μιλάμε για καθαρή παπαγαλία). Οι ασκήσεις που πέφτουν στα φροντιστήρια είναι δύσκολες και πολλές είναι ψαγμένες αλλά ως τώρα στις πανελλαδικές αυτά που πέφτουν είναι κατανοητά σε όλους και οι ασκήσεις εύκολες (δεν συγκρίνεις από τις ώρες των φροντιστηρίων αλλά από τα θέματα που πέφτουν).

Στην φυσική (αν και φυσική δεν ξέρω) ζητείται από τους μαθητές να απομνημονεύσουν ένα σωρό άχρηστους τύπους (πάλι παπαγαλία). Είμαι σίγουρος πως αυτοί οι τύποι βγαίνουν με τροποποίηση κάποιων άλλων (που στα βιβλία οι τροποποιήσεις αυτές δεν γράφονται πουθενά). Και στην φυσική υπάρχει παπαγαλία.

Π.χ. στο γυμνάσιο μάθαμε την κινηματική με τύπους ενώ στην 3η λυκείου μας είπανε ξαφνικά ότι η ταχύτητα είναι η παράγωγος της ταχύτητας....
είμαι σίγουρος ότι τέτοια συμβαίνουν σε όλους τους τύπους..

Επίσης η φυσική γενικής (που είναι σημαντικά κεφάλαια και ωραία κεφάλαια φυσικής δεν διαλέγεται σχεδόν από καθένα)....συνεπώς είναι άγνωστα στους περισσότερους...

Το επίπεδο των φοιτητών που μπαίνουν σε μαθηματικοτεχνολοσχολές έχει πέσει αρκετά εξαιτίας του συστήματος το οποίο μπάζει από παντού. ΟΙ φοιτητές πρωτοετείς των θεωρητικών σχολων όμως δεν παρουσιάζουν κατά βάση πολλά κενά. (Γιατί έχουν κάνει πιο σωστή θεωρητική εκπαίδευση στην δευτεροβάθμια).


_____________________________________________________________
Η θεωρητική έχει μια συνέχεια. Το 15 το γράφεις με την παπαγαλία αλλά πρέπει να έχεις κριτική ικανότητα (η οποία μπορεί να σε καταστρέψει). Οι πηγές που μπαίνουνε είναι εκτός βιβλίου και στην ουσία ζητείται από τον μαθητή να μαντέψει πως τα που πρέπει να κινηθεί. Να εκφέρει μια γνώμη και να διαλέξει ποιες πραγράφους από το βιβλίο πρέπει να αναφέρει.

Αυτός είναι ο λόγος που το μάθημα επιλογη ΙΣΤΟΡΙΑ δεν διαλέγεται από κανέναν μαθητή. Ενώ όλοι διαλέγουν την βιολογία γενικής (που είναι σαν παραμυθάκι), ενώ πολλοί κατευθύνονται προς τα μαθηματικά γενικής (τα οποία μοιάζουν με τα μαθηματικά κατ, ενώ έχει και λίγο στατιστική (εύκολη) και θεωρία πιθανοτήτων (πολυ'ωραίο).
Την φυσική γενικής πάλι δεν την διαλέγουν πολλοί αλλά το μάθημα που δεν διαλέγεται κατά βάση είναι η ιστορία (γιατί απλά είναι πιο δύσκολο από όλα τα άλλα).

'
Μπορεί να έχεις δίκιο σε αυτό που λές αλλά αυτό που θέλω και ήθελα να πω ότι το επίπεδο της θεωρητικής είναι πιο υψηλό από το αντίστοιχο της θετικοτεχνολογικής.
επειδη μου βγηκανε τα αυτια οταν το ειδα η ταχυτητα ειναι η παραγωγος της θεσης!
 

Dimitris9

Active member

Ο Dimitris9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 236 μηνύματα.
Να πάτε εκεί που νιώθετε οτι μπορείτε να ανταπεξέλθετε.
Εμένα πάντα από το γυμνάσιο μου έλεγαν τι είμαι καλός στα μαθηματικά και στη χημεία (εγραφα και φυσικη πολυ καλα αλλα με πιο πολυ διαβασμα) παράλληλα ημουν αρκετα καλος και στα αρχαία αλλα οχι στα αλλα θεωρητικά.

οταν ηρθε η ωρα να επιλέξουμε κατεύθυνση επέλεξα θεωρητική (διότι δεν μου αρεσε σχεδον καμια σχολη της θετικής αντίθετα με της θεωρητικής που μου αρέσανε πολλές)-δεν το μετανιώνω ΑΛΛΑ:
Τότε είχα πει «είμαι καλός στα αρχαία, η έκθεση είναι παντού , σιγά ποσο δύσκολη θα είναι η ιστορία»Λάθος.
Προσωπικά το θεωρώ απ τα χειρότερα και πιο ύπουλα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθηματα ,
Ενώ ήμουν διαβασμένος σε ολα τα μαθήματα και τα πήγαινα καλά σε όλα (η ιστορια Και τα Λατινικά με δυσκόλευαν περισσοτερο καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς)
Ιστορία έγραψα 55/100. Θεωρούσα πως δεν μπορουσα να ανταπεξέλθω σε καποια ερωτήματα των παραθεμάτων (πηγων)
βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό.

Με αυτό θέλω να πω, πως το λάθος που γίνεται με παιδιά που επιλέγουν θεωρητική είναι πως την ιστορία στο μυαλο τους την έχουν οπως ειναι η ιστορια στο γυμνασιο και Α’, Β’,λυκείου. ΚΑΜΊΑ σχέση απολύτως
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top