[Θερινή προετοιμασία] Πανελλήνιες 2021

jj!

Συντονιστής

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 5,636 μηνύματα.
Μετά το τέλος των πανελληνίων 2020, σειρά έχει η προετοιμασία για τις πανελλήνιες του 2021!

Το θέμα αυτό φιλοδοξεί να αποτελέσει τόπο συνάντησης των μαθητών που θα συνεχίσουν στη Γ' Λυκείου κατά το σχολικό έτος 2020-2021.

Ευχόμαστε καλή ξεκούραση για τις διακοπές του καλοκαιριού και μία όσο το δυνατόν ομαλή προετοιμασία σε όσους ξεκινούν το διάβασμά τους :D
 

bubblebee

Active member

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 149 μηνύματα.
so, μαλλον με κοβω για πανελ 2021 λολ οποτε καλα να μαστε :laugh: εχω απογοητευτει καπως απ τον εαυτο μου αν και ξερω οτι δν εδωσα το 100% μ (τβχ θα μ εβαζα καπου κατω απ το 50% οσον αφορα τ διαβασμα που εκανα αλλα τεσπα) και το χω βαλει τρελο πεισμα να περασω εστω του χρονου στν σχολη που θελω (~13κ μορια συμφωνα με τις βασεις του 19).. Ειναι πιστευετε αναγκαιο να κανω φροντιστηριο/ιδιαιτερο; Δεν εχω την οικονομικη ανεση η αληθεια ειναι, αλλα επισης εχω αρκετα κενα ειδικα στα αρχαια~ Ιστορια και κοινωνιολογια θα ξεκινησω απο νωριτερα να τ παπαγαλιζω μπας και δω ασπρη μερα γτ φετος με τις πιο ελευθερες απαντησεις μ βουλιαξε το πλοιο λολ Εκθεση τα παω παντα οκ οποτε δν εχω θεμα,, Οπως ειπα, το προβλημα μ ειναι τ αρχαια οποτε εκει θα επικεντρωθω κιολας!Ειναι, λοιπον, εφικτος αυτος ο "στοχος"; Αν ναι, με ποιον τροπο θα προτεινατε να τν πετυχω; Να παρω ισως βοηθηματα και παλιοτερων ταξεων ωστε να καλυψω τα κενα που εχω ή τα σχολικα βιβλια σε συνδυασμο με τους φακελους υλικου (και παλιοτερων ταξεων εννοειται) ειναι αρκετα;
 

Leukosrinokeros

Member

Η Leukosrinokeros αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών . Έχει γράψει 69 μηνύματα.
so, μαλλον με κοβω για πανελ 2021 λολ οποτε καλα να μαστε :laugh: εχω απογοητευτει καπως απ τον εαυτο μου αν και ξερω οτι δν εδωσα το 100% μ (τβχ θα μ εβαζα καπου κατω απ το 50% οσον αφορα τ διαβασμα που εκανα αλλα τεσπα) και το χω βαλει τρελο πεισμα να περασω εστω του χρονου στν σχολη που θελω (~13κ μορια συμφωνα με τις βασεις του 19).. Ειναι πιστευετε αναγκαιο να κανω φροντιστηριο/ιδιαιτερο; Δεν εχω την οικονομικη ανεση η αληθεια ειναι, αλλα επισης εχω αρκετα κενα ειδικα στα αρχαια~ Ιστορια και κοινωνιολογια θα ξεκινησω απο νωριτερα να τ παπαγαλιζω μπας και δω ασπρη μερα γτ φετος με τις πιο ελευθερες απαντησεις μ βουλιαξε το πλοιο λολ Εκθεση τα παω παντα οκ οποτε δν εχω θεμα,, Οπως ειπα, το προβλημα μ ειναι τ αρχαια οποτε εκει θα επικεντρωθω κιολας!Ειναι, λοιπον, εφικτος αυτος ο "στοχος"; Αν ναι, με ποιον τροπο θα προτεινατε να τν πετυχω; Να παρω ισως βοηθηματα και παλιοτερων ταξεων ωστε να καλυψω τα κενα που εχω ή τα σχολικα βιβλια σε συνδυασμο με τους φακελους υλικου (και παλιοτερων ταξεων εννοειται) ειναι αρκετα;
Καλη επιτυχια σου ευχομαι! Εγω απο στμβουλες θα σου προτεινω οτι εκανα κι εγω που απεδωσαν καρπους. Να εχεις ενα προγραμμα πχ τι να κανεις την καθε βδομαδα σε καθε μαθημα ανα ημερα . Να εχεις ενα μακροπροθεσμο πλανο για την καλυψη της υλης. Οσον αφορα το καθε μαθημα στην ιστορια και την κοινωνιολογια ειναι μαθηματα τα οποια θελουν αποστηθιση οποτε κανε ενα μαθημα καθε φορα καλα ωστε να το θυμασαι και οταν τελειωσεις καθε κεφαλαιο κανε επαναληψη γιατι η επαναληψη θα σε σωσει. Για αυτα θα σου προτεινα βοηθημα στην ιστορια του σαββαλα της στρατου και στην κοινωνιολογια ελληνοεκδοτικη. Στα αρχαια να μαθαινεις τη μεταφραση του καθε κειμενου για να ξερεις πανω κατω τι λεει και καλα τα ερμηνευτικα του βιβλιου σχεδον απεξω .Αλλα ερμηνευτικα υπαρχουν στο ιντερνετ στο study4exams αλλα για τα καινουρια κειμενα θα σου προτεινα τα βοηθηματα του μεταιχμιου. Για το αγνωστο παρε συντακτικο του σαββαλα και μαθε την γραμματικη που μας εχουν δωσει απο το γυμνασιο και κανε εξασκηση σε αγνωστα κειμενα. Στην εκθεση να κανεις κριτηρια δεν ειναι απαραιτητο να μαθαινεις ιδεες για καθε θεμα καθως μπορεις να αντλεις ιδεες και απο τα κειμενα που σου δινονται παντως απο βοηθηματα σου συνιστω τον κοινο νου.Επισης για την περισσοτερη εμπεδωση της υλης καλο θα ηταν να κανεις συχνα τεστ και διαγωνισματα. Αυτα απο εμενα ελπιζω να σε βοηθησα!
 

Ermioni89

Active member

Η Ermioni89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 298 μηνύματα.
Και εγώ κατά πάσα πιθανότητα θα ξανά δώσω, γιατί δεν είμαι ικανοποιημένη ούτε με τα μόρια, ούτε με τις πιο πιθανές σχολές που περνάω. Και μάλλον πάλι από την θεωρητική. Εγώ λέω το καλοκαίρι να ασχοληθώ κυρίως με την κοινωνιολογία και την ιστορία, με πιο ρεαλιστικό πρόγραμμα. Γιατί δεν έκανα και την καλύτερη διαχείριση του χρόνου μου, και ουκ ολίγες φορές, κάτι μου προέκυπτε. Και μετά έχω σκοπό από τον Σεπτέμβριο και μετά να ασχοληθώ με τα αρχαία.
Σκέφτηκα και το ενδεχόμενο να δώσω από επαλ για στρατό που θέλω. Αλλά μάλλον θα ισχύσει να ξανά δώσω από θεωρητική.
Επίσης, ούτε εγώ θα απευθυνθώ σε φροντιστήριο, γιατι κατάλαβα πως κάποια πράγματα που έλεγαν για τον τρόπο που βαθμολογούν τα γραπτά στις πανελλήνιες, δεν ισχύουν. Και ειδικά στην έκθεση, με μπέρδεψε περισσότερο.
Μακάρι να ξανά δώσω, γιατί έχω και το πρόβλημα του πως θα το ξεφουρνισω στους δικούς μου...
 

KostasGR8

New member

Ο KostasGR8 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλίας (Βόλος) . Έχει γράψει 15 μηνύματα.
so, μαλλον με κοβω για πανελ 2021 λολ οποτε καλα να μαστε :laugh: εχω απογοητευτει καπως απ τον εαυτο μου αν και ξερω οτι δν εδωσα το 100% μ (τβχ θα μ εβαζα καπου κατω απ το 50% οσον αφορα τ διαβασμα που εκανα αλλα τεσπα) και το χω βαλει τρελο πεισμα να περασω εστω του χρονου στν σχολη που θελω (~13κ μορια συμφωνα με τις βασεις του 19).. Ειναι πιστευετε αναγκαιο να κανω φροντιστηριο/ιδιαιτερο; Δεν εχω την οικονομικη ανεση η αληθεια ειναι, αλλα επισης εχω αρκετα κενα ειδικα στα αρχαια~ Ιστορια και κοινωνιολογια θα ξεκινησω απο νωριτερα να τ παπαγαλιζω μπας και δω ασπρη μερα γτ φετος με τις πιο ελευθερες απαντησεις μ βουλιαξε το πλοιο λολ Εκθεση τα παω παντα οκ οποτε δν εχω θεμα,, Οπως ειπα, το προβλημα μ ειναι τ αρχαια οποτε εκει θα επικεντρωθω κιολας!Ειναι, λοιπον, εφικτος αυτος ο "στοχος"; Αν ναι, με ποιον τροπο θα προτεινατε να τν πετυχω; Να παρω ισως βοηθηματα και παλιοτερων ταξεων ωστε να καλυψω τα κενα που εχω ή τα σχολικα βιβλια σε συνδυασμο με τους φακελους υλικου (και παλιοτερων ταξεων εννοειται) ειναι αρκετα;
Καλό κουράγιο να έχεις και εύχομαι να πετύχεις το στόχο σου!
Όσον αφορά το φροντιστήριο, εφόσον θέλεις επιπλέον βοήθεια και δεν έχεις την οικονομική άνεση, σκέψου και το κοινωνικό. Δε νομίζω πως έχεις κάτι να χάσεις! :thumbup:
 

Alizoula2

Well-known member

Η Alizoula2 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Φιλολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 1,185 μηνύματα.
Και εγώ κατά πάσα πιθανότητα θα ξανά δώσω, γιατί δεν είμαι ικανοποιημένη ούτε με τα μόρια, ούτε με τις πιο πιθανές σχολές που περνάω. Και μάλλον πάλι από την θεωρητική. Εγώ λέω το καλοκαίρι να ασχοληθώ κυρίως με την κοινωνιολογία και την ιστορία, με πιο ρεαλιστικό πρόγραμμα. Γιατί δεν έκανα και την καλύτερη διαχείριση του χρόνου μου, και ουκ ολίγες φορές, κάτι μου προέκυπτε. Και μετά έχω σκοπό από τον Σεπτέμβριο και μετά να ασχοληθώ με τα αρχαία.
Σκέφτηκα και το ενδεχόμενο να δώσω από επαλ για στρατό που θέλω. Αλλά μάλλον θα ισχύσει να ξανά δώσω από θεωρητική.
Επίσης, ούτε εγώ θα απευθυνθώ σε φροντιστήριο, γιατι κατάλαβα πως κάποια πράγματα που έλεγαν για τον τρόπο που βαθμολογούν τα γραπτά στις πανελλήνιες, δεν ισχύουν. Και ειδικά στην έκθεση, με μπέρδεψε περισσότερο.
Μακάρι να ξανά δώσω, γιατί έχω και το πρόβλημα του πως θα το ξεφουρνισω στους δικούς μου...

Τα φροντιστήρια καμια φορά λενε πραγματα χαριν εντυπωσιασμού.

Για παράδειγμα στην ιστορία αυτο που λενε κάποιοι φιλόλογοι οτι ειναι υποχρεωτική η σύνθεση και αλλα πολλα...
Τρομοκρατία των παιδιών χωρις λογο.


Αρχαια αν έχεις θεμα θα σε βοηθήσει κάποιο ιδιαίτερο κατα τα αλλα κι εγω θεωρω οτι δεν αξίζει να ξανακανεις μαθήματα.
Επανάληψη ουσιστικα θα κάνεις και καλύτερη διαχείριση του άγχους σου του χρονου και ετσι θα τα πας μια χαρα😊.

Τωρα οι γονείς γιατι να έχουν θεμα να ξαναδώσεις;
Ούτε έξοδα θα κάνεις κι ο στρατός έχει αμεση αποκατάσταση.
Εσυ μόνο για ΣΑΣ μπορείς να δώσεις;
Δεν υπάρχουν απο το πεδίο μας στρατιωτικές με χαμηλότερες βάσεις;
Γιατί κι εγω για 20 θέσεις δεν ξέρω αν θα έμπαινα στην διαδικασία αυτη ξανα αλλα εσύ ξέρεις :)
 

Ermioni89

Active member

Η Ermioni89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 298 μηνύματα.
Τα φροντιστήρια καμια φορά λενε πραγματα χαριν εντυπωσιασμού.

Για παράδειγμα στην ιστορία αυτο που λενε κάποιοι φιλόλογοι οτι ειναι υποχρεωτική η σύνθεση και αλλα πολλα...
Τρομοκρατία των παιδιών χωρις λογο.


Αρχαια αν έχεις θεμα θα σε βοηθήσει κάποιο ιδιαίτερο κατα τα αλλα κι εγω θεωρω οτι δεν αξίζει να ξανακανεις μαθήματα.
Επανάληψη ουσιστικα θα κάνεις και καλύτερη διαχείριση του άγχους σου του χρονου και ετσι θα τα πας μια χαρα😊.

Τωρα οι γονείς γιατι να έχουν θεμα να ξαναδώσεις;
Ούτε έξοδα θα κάνεις κι ο στρατός έχει αμεση αποκατάσταση.
Εσυ μόνο για ΣΑΣ μπορείς να δώσεις;
Δεν υπάρχουν απο το πεδίο μας στρατιωτικές με χαμηλότερες βάσεις;
Γιατί κι εγω για 20 θέσεις δεν ξέρω αν θα έμπαινα στην διαδικασία αυτη ξανα αλλα εσύ ξέρεις :)
Ευχαριστώ για τις συμβουλές, η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ιδέα τελικά τι θα κάνω. Και βασικά, δεν είναι 20 θέσεις, είναι γενική σειρά με 8 άτομα. Στα επαλ επίσης είναι μικρό το ποσοστό των θέσεων για τις στρατιωτικές, αλλά έχει λίγο παραπάνω σχολές. Το θέμα μου είναι κυρίως ότι δεν έχω καθόλου υποστήριξη για την δεύτερη φορά. Ούτε καν έχουμε συζητήσει, ούτε καν μπορώ να εκφράσω ήρεμα την γνώμη μου. Και από το να αγωνιώ για το τι θα κάνω, ή τι θα πω, λέω ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένη με τους βαθμούς και περνάω σε σχολές που ήθελα. Μάλλον φιλολογίας Κομοτηνή περνάω, που σαν αντικείμενο δεν μου αρέσει ιδιαίτερα. Την μόνη ελπίδα που έχω είναι να προσπαθήσω να ψηλώσω 2 πόντους για ειδικός φρουρός, και όταν βγάλω τη σχολή να δώσω για αστυνομία. Μετά από "συζήτηση" που είχα, κατάλαβα ότι το πιο πιθανό να περάσω σε κάποια σχολή τώρα και να μην ξανά δώσω. Και αν δω ότι δεν μπορώ να ανταπεξέλθω στα μαθήματα όποια σχολή και νάνε, θα ξανά δώσω. Είναι μπέρδεμα η κατάσταση, αλλά αφού δεν μπόρεσα ούτε πάνω από 12 να γράψω, και έγραψα 10, ε καλά να πάθω! Και είναι συγκλονιστικό να ακούς από αγνώστους καλύτερα λόγια, απ'ότι με τους ανθρώπους που υποτίθεται σε στήριζαν όλη την χρονιά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και γενικά είναι πάρα πολλά που πρέπει να υπολογίσω, και η εκδοχή να κάνω αυτό που θέλω δεν ευσταθεί απόλυτα. Εξαρτωμαι άμεσα από αυτούς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Hacker13

Active member

Ο Hacker13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μεταπτυχιούχος . Έχει γράψει 254 μηνύματα.
Καλή Επιτυχία σε όσους δίνουν ! Εσείς δίνετε 4 μαθήματα μόνο κάτι που θα το ήθελα και εγώ αλλά όσοι αγχώνεστε σκεφτείτε πρίν κάποια χρόνια δίναμε 10 μαθήματα.Ημουν Θεωρητική και έδινα Μαθηματικά,Φυσική Γεν.Παιδείας κ.λ.π

Μιλάμε αν έδινα 4 μαθήματα πανελλαδικά θα έκανα πάρτυ.
 

Viedo

Well-known member

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,212 μηνύματα.
Δε μπορούμε να συγκρίνουμε τι γινόταν πριν 5, 10, 20, 30 χρόνια. Τα δεδομένα αλλάζουν, οι καιροί αλλάζουν. Κάθε τι δύσκολο στο καιρό του :)
 

Alizoula2

Well-known member

Η Alizoula2 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Φιλολογίας ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 1,185 μηνύματα.
Ευχαριστώ για τις συμβουλές, η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ιδέα τελικά τι θα κάνω. Και βασικά, δεν είναι 20 θέσεις, είναι γενική σειρά με 8 άτομα. Στα επαλ επίσης είναι μικρό το ποσοστό των θέσεων για τις στρατιωτικές, αλλά έχει λίγο παραπάνω σχολές. Το θέμα μου είναι κυρίως ότι δεν έχω καθόλου υποστήριξη για την δεύτερη φορά. Ούτε καν έχουμε συζητήσει, ούτε καν μπορώ να εκφράσω ήρεμα την γνώμη μου. Και από το να αγωνιώ για το τι θα κάνω, ή τι θα πω, λέω ότι είμαι απόλυτα ικανοποιημένη με τους βαθμούς και περνάω σε σχολές που ήθελα. Μάλλον φιλολογίας Κομοτηνή περνάω, που σαν αντικείμενο δεν μου αρέσει ιδιαίτερα. Την μόνη ελπίδα που έχω είναι να προσπαθήσω να ψηλώσω 2 πόντους για ειδικός φρουρός, και όταν βγάλω τη σχολή να δώσω για αστυνομία. Μετά από "συζήτηση" που είχα, κατάλαβα ότι το πιο πιθανό να περάσω σε κάποια σχολή τώρα και να μην ξανά δώσω. Και αν δω ότι δεν μπορώ να ανταπεξέλθω στα μαθήματα όποια σχολή και νάνε, θα ξανά δώσω. Είναι μπέρδεμα η κατάσταση, αλλά αφού δεν μπόρεσα ούτε πάνω από 12 να γράψω, και έγραψα 10, ε καλά να πάθω! Και είναι συγκλονιστικό να ακούς από αγνώστους καλύτερα λόγια, απ'ότι με τους ανθρώπους που υποτίθεται σε στήριζαν όλη την χρονιά.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Και γενικά είναι πάρα πολλά που πρέπει να υπολογίσω, και η εκδοχή να κάνω αυτό που θέλω δεν ευσταθεί απόλυτα. Εξαρτωμαι άμεσα από αυτούς.
Κοίτα και εμένα αν μου έλεγε το παιδί μου να ξαναδώσει για να βγάλει την τέλεια βαθμολογία και να μπει σε μια σχολή με 8 ατομα , δε θα το άφηνα.

Γενικά εκτός αν μιλαμε για σπάνιες εξαιρέσεις, ειναι πολυ δύσκολο η πρώτη βαθμολογία να ειναι κακη και η δεύτερη άριστη.
Δεν στο λεω για να σε στεναχωρήσω απλα πρέπει να το δεις πιο ρεαλιστικά.

Βαλε μια μια κάτω τις σχολές και δες τι σε ενδιαφέρει εκτός στρατού.
Πρέπει να λειτουργείς με τα δεδομένα που έχεις σε αυτή τη ζωη.
Δεν θα ψηλώσεις μετα τα 18, αυτο αν συμβεί γίνεται στα αγόρια.
Αφου βρείς τι σε ενδιαφέρει δηλώσε τις.
Δεν πιάνεις καποια;
Ξαναδωσε.
Δεν σε ενδιαφέρει καμια ώστε να καίγεσαι για να ξαναδώσεις;
Πηγαινε εκει που περνας ήδη , αν δεν χρειάζεται να επενδύσεις σε αυτο.
Με ενοίκια κτλ.


Το κακο ειναι οτι απο αλλο πεδίο θα είχες πολυ πιο πολλές ευκαιρίες.
Ακόμα και ΑΕΝ να θες να πας που λεει ο λόγος πρέπει να είσαι απο τα αλλα πεδια.
Η θεωρητική σε αφήνει χωρίς επιλογές.

Μην ανησυχήσεις πάντως λύση θα βρεθεί.
Απλα προσπάθησε να δεις ρεαλιστικά τι επιλογές έχεις και τι θες να κάνεις.
Σίγουρα θα υπάρχουν σχολές που σαρεσουν εκτός στρατού και αστυνομίας.
Καλη επιτυχία και προσοχή στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού 😊
 

StavMed

Active member

Η StavMed αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής Πατρών (Πάτρα) και μας γράφει απο Μεσσήνη (Μεσσηνία). Έχει γράψει 168 μηνύματα.
Και εγώ κατά πάσα πιθανότητα θα ξανά δώσω, γιατί δεν είμαι ικανοποιημένη ούτε με τα μόρια, ούτε με τις πιο πιθανές σχολές που περνάω. Και μάλλον πάλι από την θεωρητική. Εγώ λέω το καλοκαίρι να ασχοληθώ κυρίως με την κοινωνιολογία και την ιστορία, με πιο ρεαλιστικό πρόγραμμα. Γιατί δεν έκανα και την καλύτερη διαχείριση του χρόνου μου, και ουκ ολίγες φορές, κάτι μου προέκυπτε. Και μετά έχω σκοπό από τον Σεπτέμβριο και μετά να ασχοληθώ με τα αρχαία.
Σκέφτηκα και το ενδεχόμενο να δώσω από επαλ για στρατό που θέλω. Αλλά μάλλον θα ισχύσει να ξανά δώσω από θεωρητική.
Επίσης, ούτε εγώ θα απευθυνθώ σε φροντιστήριο, γιατι κατάλαβα πως κάποια πράγματα που έλεγαν για τον τρόπο που βαθμολογούν τα γραπτά στις πανελλήνιες, δεν ισχύουν. Και ειδικά στην έκθεση, με μπέρδεψε περισσότερο.
Μακάρι να ξανά δώσω, γιατί έχω και το πρόβλημα του πως θα το ξεφουρνισω στους δικούς μου...

Να δεις εγώ μου τους έχω ξεφουρνίσει τρεις συνεχόμενες χρονιές το "θα ξαναδώσω" χαχαχαχα

Πίστεψε στον εαυτό σου και κυνήγησε το καλύτερο για εσένα! Οι γονείς μας θέλουν να μας δουν ευτυχείς και προκομμένους, είναι βέβαιο ότι θα σε στηρίξουν με όποιο τρόπο μπορούν <3
 

Ermioni89

Active member

Η Ermioni89 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος . Έχει γράψει 298 μηνύματα.
Για να είμαι ειλικρινής, με την αποστήθιση το έχω, αλλά τελευταίες εβδομάδες πριν δώσω έγιναν κάποια συνταρακτικά πράγματα, που δεν μπορούσα να τα αγνοήσω, και ασφαλώς με επηρέασαν ψυχολογικά. Οπότε, και να διαβάζεις την ιστορία από τον Ιανουάριο του 19, δεν σου κάνει τίποτα αν ξεφύγεις από το διάβασμα ακόμη και ένα μήνα πριν δώσεις.
Νιώθω ότι έχω δυνάμεις και δυνατότητες να γράψω τουλάχιστον 17, που εννοείται θα μου δώσει περισσότερες επιλογές για σχολές κοντά σε αυτό που ζητάω. Είχε πέσει το μάτι μου αυτές τις μέρες σε έναν που την τρίτη φορά κατόρθωσε να γράψει 19 για να περάσει ιατρική, γιατί αυτό θέλει να γίνει. Εννοείται όταν το είπα, άκουσαν μόνο το ότι έδωσε τρεις φορές... Δυστυχώς...
Οι πανελλήνιες, όπως τις αντιλαμβάνομαι στο σπίτι μου, μόνο θέμα δικό μου δεν είναι, που δικαιολογημένα. Αυτοί πληρώνουν για τα έξοδα μου, σίγουρα δεν θα είναι εκεί για πάντα ή μπορεί και του χρόνου ακόμα να τους συμβεί κάτι και σε τέτοια περίπτωση δεν ξέρω και κατά πόσο θα συνεχίσω τις σπουδές, ειδικά σε πόλη που είναι μακριά. Εάν ήξερα ότι μετά που βγήκαν τα αποτελέσματα, οι γονείς μου ούτε καν θα μου μιλούσαν, εννοείται θα αντιμετώπιζα τελείως διαφορετικά το διάβασμα. Χαίρομαι να ακούω για άλλους που οι γονείς τους δεν έχουν πρόβλημα να ξανά δώσουν, και δεν τους επιβάλλουν τα θέλω τους.
Πιο πιθανό να περάσω σε σχολή στην Κομοτηνή, μου αρέσει δεν μου αρέσει, και να την βγάλω. Νομίζω η δεύτερη ευκαιρία για εμένα ναυάγησε για πολλούς λόγους. Και σίγουρα όχι για τον λόγο ότι κουράστηκα από την διαδικασία της αποστήθισης κτλ, αλλά επειδή δεν είναι κάτι που θέλουν. Ακόμα και το ύψος να είχα για σώματα ασφαλείας και τους ελεγα ότι θέλω να περάσω δεύτερη χρονιά εκεί, επίσης αποκλείεται να με άφηναν. Θέλουν να τελειώσω οριστικά από το θέμα των πανελληνίων, και να βρω αφού πάρω πτυχίο, δουλειά.
Όπως είπα, τεράστιο μπέρδεμα η κατάσταση. Ούτε το επιχείρημα ότι είναι δική μου ζωή, εγώ αποφασίζω τι θα σπουδάσω, δεν το αποδέχονται.
Δεν θέλω να αναλύσω περαιτέρω και άλλα πράγματα, γιατί μετά θα αλλάξει η θεματολογία εδώ. Είμαι λίγο καλύτερα σήμερα γιατί χθες είχα την ίδια ταραχή που είχα, όταν είδα τα αποτελέσματα. Δεν έκανα μηχανογραφικό, αλλά αρχίζω λίγο λίγο να αποδέχομαι την ιδέα να μην ξανά δώσω ποτέ πανελλήνιες. Και εκεί που ένιωθα ότι πλέον βλέπω πιο σοβαρά τις πανελλήνιες, έχω έναν στόχο εξαρχής, είμαι διατεθειμένη να τον πετύχω κτλ, άρχισαν να μου λένε διάφορα που με γέμισαν με ανασφάλεια ή ότι κάτι τρέχει με το μυαλό μου, που άλλα άτομα, χειρότερα στην έκθεση, έγραψαν καλύτερα από εμένα. Δεν τους μπορώ, οπότε το μόνο πράγμα που μπορώ να κάνω είναι να πηγαίνω με τα νερά τους.
Ναι, νομίζω ότι περισσότερο με επηρέασε η στάση τούς, παρά το αποτέλεσμα των πανελληνίων. Τέλος πάντων, ήδη έγραψα αρκετά, δύσκολα να αλλάξει κάτι για εμένα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εκεί που λέω: " που ένιωθα ότι βλέπω πιο σοβαρά τις πανελλήνιες....", Ότι ξεκίνησα να τις βλέπω έτσι αφού τελείωσα, και συνειδητοποίησα ότι δεν έγραψα όπως θα μπορούσα, και ότι έχω μία θέληση για το καλύτερο.
Στο σπίτι είμαι μόνη μου ενάντια σε 3 άτομα, 3 μεγαλύτερους ανθρώπους. Δεν είναι εύκολο εγχείρημα να πεις ούτε τι νιώθεις, πως εσύ προσωπικά βίωσες τις πανελλήνιες. Ή ποσό διατεθειμένος είσαι να διαβάσεις περισσότερο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,578 μηνύματα.
Την μόνη ελπίδα που έχω είναι να προσπαθήσω να ψηλώσω 2 πόντους
Πιο πιθανό να περάσω σε σχολή στην Κομοτηνή, μου αρέσει δεν μου αρέσει, και να την βγάλω.
Κορίτσι μου καλό χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω ο,τι και να κάνεις δεν μπορείς να ψηλώσεις 2 πόντους τη στιγμή μάλιστα που κόβονται υποψήφιοι με ύψος 1.69 και 7 χιλιοστά δηλαδή με 3 χιλιοστά κάτω από το 1.70!!!
Μελέτησε με προσοχή τις σχολές στις οποίες σου δίνεται η δυνατότητα να εισαχθείς βάσει των μορίων σου και δήλωσέ τις με φθίνουσα σειρά σύμφωνα μ΄ αυτές που σ΄ενδιαφέρουν περισσότερο.
Λάβε επίσης υπόψη σου ότι, όπως λένε όλοι, οι φετινές βάσεις θα πέσουν οπότε δες τις περσινές απλά για να πάρεις μια ιδέα αλλά δήλωσε και σχολές οι οποίες πέρσι είχαν αρκετά υψηλότερη βάση. Δεν χάνεις τίποτα!
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,292 μηνύματα.
Κορίτσι μου καλό χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω ο,τι και να κάνεις δεν μπορείς να ψηλώσεις 2 πόντους τη στιγμή μάλιστα που κόβονται υποψήφιοι με ύψος 1.69 και 7 χιλιοστά δηλαδή με 3 χιλιοστά κάτω από το 1.70!!!
Μελέτησε με προσοχή τις σχολές στις οποίες σου δίνεται η δυνατότητα να εισαχθείς βάσει των μορίων σου και δήλωσέ τις με φθίνουσα σειρά σύμφωνα μ΄ αυτές που σ΄ενδιαφέρουν περισσότερο.
Λάβε επίσης υπόψη σου ότι, όπως λένε όλοι, οι φετινές βάσεις θα πέσουν οπότε δες τις περσινές απλά για να πάρεις μια ιδέα αλλά δήλωσε και σχολές οι οποίες πέρσι είχαν αρκετά υψηλότερη βάση. Δεν χάνεις τίποτα!
Είχε πάρει το αυτί μου ότι το όριο ύψους στην αστυνομία για τις γυναίκες έχει/θα καταργηθεί. Ισχύει αυτό και, αν ναι, μήπως ισχύει μόνο για τις προκυρήξεις της αστυνομίας πλην των πανελλαδικών;
 

Viedo

Well-known member

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,212 μηνύματα.
Το έιχε κρίνει το ΣτΕ παράνομο, πέρυσι είχε γίνει θέμα. Ωστόσο, μέχρι στιγμής ισχύει το ύψος στις σχολές που εξεταζόταν παλιότερα. Δεν έχει αλλάξει κάτι προς το παρόν.
 

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,578 μηνύματα.
Είχε πάρει το αυτί μου ότι το όριο ύψους στην αστυνομία για τις γυναίκες έχει/θα καταργηθεί. Ισχύει αυτό και, αν ναι, μήπως ισχύει μόνο για τις προκυρήξεις της αστυνομίας πλην των πανελλαδικών;
΄Εχουν υπάρξει πολλές αντιδράσεις και έχουν γίνει πολλά διαβήματα γι΄αυτό το θέμα όμως το 1.70 συνεχίζει να ισχύει μέχρι σήμερα, για άντρες και γυναίκες σε όλες τις προκηρύξεις και για όλες τις περιπτώσεις.
 

Hacker13

Active member

Ο Hacker13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μεταπτυχιούχος . Έχει γράψει 254 μηνύματα.
Δε μπορούμε να συγκρίνουμε τι γινόταν πριν 5, 10, 20, 30 χρόνια. Τα δεδομένα αλλάζουν, οι καιροί αλλάζουν. Κάθε τι δύσκολο στο καιρό του :)
Δεν έχεις και άδικο, σοφό αυτό που έγραψες αλλά τα 4 μαθήματα είναι ο λόγος που δίνουν πολλοί 40ρηδες! πιστεύω.
Με 10 μαθήματα χλωμό να το επιδίωκαν.
Επίσης όταν υπήρχε η βάση του 10 ως πλαφόν για την εισαγωγή σε Πανεπιστήμια - ΤΕΙ ήταν πιο δύσκολο να πετύχει κάποιος και μπορεί να εφαρμοστεί και στο μελλον.
 
Τελευταία επεξεργασία:

jims

Well-known member

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 644 μηνύματα.
Δεν έχεις και άδικο, σοφό αυτό που έγραψες αλλά τα 4 μαθήματα είναι ο λόγος που δίνουν πολλοί 40ρηδες! πιστεύω.
Με 10 μαθήματα χλωμό να το επιδίωκαν.
Επίσης όταν υπήρχε η βάση του 10 ως πλαφόν για την εισαγωγή σε Πανεπιστήμια - ΤΕΙ ήταν πιο δύσκολο να πετύχει κάποιος και μπορεί να εφαρμοστεί και στο μελλον.
Την περίοδο 2001-2005 τα μαθήματα ήταν 9 και όχι 10 (γλώσσα, τα 4 μαθήματα της κατεύθυνσης και μαθηματικά, ιστορία, φυσική, βιολογία γενικής παιδείας ), εκτός και εάν επέλεγαν οι υποψήφιοι να δώσουν κάποιο ειδικό μάθημα. Πριν από αυτή την περίοδο,το 2000, ήταν 13. Με την Γιαννάκου εξορθολογίστηκε το σύστημα και έγιναν 6 (γλώσσα + 4 μαθήματα κατεύθυνσης + 1 από τα 4 μαθήματα γενικής παιδείας). Επιπλέον οι εξετάσεις στη β λυκείου έπαψαν να διενεργούνται πανελλαδικά. Το 2016 επιτέλους, μετά από 800 αλλαγές, επιστρέφουμε στο σύστημα των δεσμών των 4 μαθημάτων(κάπως παραλλαγμένο) αλλά με πολύ μικρότερη ύλη. Επίσης παύει ο προφορικός να συμμετέχει ώστε να είναι πιο αντικειμενικός ο βαθμός, που προκύπτει αποκλειστικά από τα γραπτά. Το γεγονός ότι η ύλη είναι κατά τρεις φορές μικρότερη σε σχέση με αυτή των δεσμών ήταν που οδήγησε σε αύξηση των αποφοίτων και όχι τόσο η μείωση των μαθημάτων. Εάν εξετάζονταν σε τριπλάσια ύλη, όπως συνέβαινε τα χρόνια των δεσμών, αμφιβάλλω αν θα ήταν τόσο αυξημένο το ποσοστό των αποφοίτων που θα ξαναέδιναν. Δε νομίζω πάντως να ξαναγυρίσουμε στο σύστημα με τα πολλά μαθήματα. Εγώ αυτό που βλέπω είναι μια παγίωση του συστήματος των δεσμών το οποίο θα βγάλει μια δεκαετία. Η βάση του 10 σίγουρα θα επανέλθει, αν όχι το 2021, το 2022.
 

Hacker13

Active member

Ο Hacker13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Μεταπτυχιούχος . Έχει γράψει 254 μηνύματα.
Την περίοδο 2001-2005 τα μαθήματα ήταν 9 και όχι 10 (γλώσσα, τα 4 μαθήματα της κατεύθυνσης και μαθηματικά, ιστορία, φυσική, βιολογία γενικής παιδείας ), εκτός και εάν επέλεγαν οι υποψήφιοι να δώσουν κάποιο ειδικό μάθημα. Πριν από αυτή την περίοδο,το 2000, ήταν 13. Με την Γιαννάκου εξορθολογίστηκε το σύστημα και έγιναν 6 (γλώσσα + 4 μαθήματα κατεύθυνσης + 1 από τα 4 μαθήματα γενικής παιδείας). Επιπλέον οι εξετάσεις στη β λυκείου έπαψαν να διενεργούνται πανελλαδικά. Το 2016 επιτέλους, μετά από 800 αλλαγές, επιστρέφουμε στο σύστημα των δεσμών των 4 μαθημάτων(κάπως παραλλαγμένο) αλλά με πολύ μικρότερη ύλη. Επίσης παύει ο προφορικός να συμμετέχει ώστε να είναι πιο αντικειμενικός ο βαθμός, που προκύπτει αποκλειστικά από τα γραπτά. Το γεγονός ότι η ύλη είναι κατά τρεις φορές μικρότερη σε σχέση με αυτή των δεσμών ήταν που οδήγησε σε αύξηση των αποφοίτων και όχι τόσο η μείωση των μαθημάτων. Εάν εξετάζονταν σε τριπλάσια ύλη, όπως συνέβαινε τα χρόνια των δεσμών, αμφιβάλλω αν θα ήταν τόσο αυξημένο το ποσοστό των αποφοίτων που θα ξαναέδιναν. Δε νομίζω πάντως να ξαναγυρίσουμε στο σύστημα με τα πολλά μαθήματα. Εγώ αυτό που βλέπω είναι μια παγίωση του συστήματος των δεσμών το οποίο θα βγάλει μια δεκαετία. Η βάση του 10 σίγουρα θα επανέλθει, αν όχι το 2021, το 2022.
Εγώ εξετάστηκα σε 10 γιατί έδινα πανελλαδικά και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας το οποίο ήταν μάθημα επιλογής προαιρετικά εξεταζόμενο πανελλαδικά.Αλλά επειδή ήμουν Θεωρητική Κατεύθυνση και ήθελα να μπω σε Οικονομική Σχολή έδινα και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας.
 

jims

Well-known member

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 644 μηνύματα.
Εγώ εξετάστηκα σε 10 γιατί έδινα πανελλαδικά και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας το οποίο ήταν μάθημα επιλογής προαιρετικά εξεταζόμενο πανελλαδικά.Αλλά επειδή ήμουν Θεωρητική Κατεύθυνση και ήθελα να μπω σε Οικονομική Σχολή έδινα και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας.
Πράγματι το αοθ είχε θέση ειδικού μαθήματος (δλδ ήταν κάτι σαν τις ξένες γλώσσες το σχέδιο κ.λ.π). Αυτό ίσχυε και με το σύστημα των 6 μαθημάτων.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top