Θα πετύχω στις Πανελλαδικές;

tsaxomar23

Νεοφερμένος

Η tsaxomar23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Αυτό δείχνει ότι δεν έχεις εξασκηθεί υπό πίεση ψυχολογική και χρόνου αρκετά.
πιστεύω αυτό φταιει. 6 μηνες γραφαμε διαγωνισματα από το σπίτι και δεν ένιωθα καμια πίεση, τωρα που ανοιξαν τα φροντιστηρια και αρχισαμε να γράφουμε δια ζωσης ξεκινησε να μου συμβαινει αυτο
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Είναι θέμα χαρακτήρα αυτό ξεκάθαρα, αλλά και ψυχολογίας. Κάποιοι άνθρωποι αρκεί να ακούσουν οτι πρόκειται να δώσουν εξετάσεις και τα επίπεδα κορτιζόλης στο αίμα τους φτάνουν στον Θεό,είτε έχουν διαβάσει είτε όχι. Προφανώς δεν μπορεί κάποιος να αποδώσει στο μέγιστο σε τέτοια κατάσταση. Για αυτό θα πρέπει κοντά στις εξετάσεις να υπάρξει λίγη χαλάρωση.
δυστυχως ειμαι ακριβως αυτο που περιγραφεις με το παραμικρο αγχωνομαι. δεν ειναι οτι ξεχναω τα παντα απο το αγχος, ξερω τι γραφω και παραυτα κανω λαθη που δεν βλεπω εκεινη τη στιγμη. θα κανω αυτο που αναφερατε πιο πανω θα ελεγχω το διαγωνισμα οσες περισσοτερες φορες γινεται. ευχαριστω για τις απαντησεις
 

Cody

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cody αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 958 μηνύματα.
Με κάλυψε ο @Γκρινιάρης Gkrr .

Και πλεον ως φοιτήτρια ψυχολογίας μπορώ να σου πω οτι όντως οι άνθρωποι έχουμε διαφορετικές κλισεις. Δεν ειναι ιδεα μας, διαφορετικοί εγκέφαλοι τα καταφέρνουν σε διαφορετικά πράγματα.

Μαθηματικά με παρα πολυ καλο καθηγητή ( που τα αδερφια μου που ειχαν αλλο τρόπο σκέψης δεν τον άντεχαν) που απλοποιουσε τα πάντα έφτασα στο σημειο να τα πηγαίνω πολυ καλα.
Φυσικη δεν την κατάλαβα ποτέ.
Να παω μαθηματικος να σπουδάσω τι;
Εγώ τώρα, στα πίσω πίσω, κατάλαβα πως έκανα λάθος επιλογή και ακολούθησα θετικές επιστήμες. Δεν είναι εκεί η κλίση μου, αλλά άργησα να το καταλάβω.

Έβγαλα το γυμνάσιο μόνο με φροντιστήριο μαθηματικών. Έπρεπε να πάω και αρχαία τότε, απλά για να δοκιμάσω, αλλά τότε τα μισούσα. Στην τρίτη γυμνασίου έκανα ιδιαίτερα με μια 25άρα μαθηματικό, τα έλεγε τόσο απλά που ήταν, ίσως, η μόνη χρονιά που κάτι έγραψα στα μαθηματικά. Οπότε ναι, και ο καθηγητής παίζει ρόλο μέχρι να συναντήσει την κλίση σου. Αν εσύ, εκ φύσεως δεν το έχεις, πάει χάθηκε.

Το μόνο μάθημα που με ενθουσίαζε και διάβαζα στο σχολείο (γυμνάσιο και λύκειο) ήταν η Ιστορία. 20άρια χαλάρα. Γκρίνιαζαν στο φροντιστήριο, το διπλανό τμήμα της θεωρητικής, πως η ιστορία κατεύθυνσης είναι βαρετή και δύσκολη. Όταν ξεφύλλισα το βιβλίο, ενθουσιάστηκα. Τους το είπα και μόνο με τις πέτρες δεν με πήραν :D

Μεγάλη έκπληξη έγινε στις ενδοσχολικές εξετάσεις της πρώτης λυκείου, όπου στα αρχαία, που διάβασα μόνος μου, έγραψα καλύτερα απ' ότι φυσική και μαθηματικά που έκανα φροντιστήριο!
ξέρεις πόσα παιδιά τα πιεζουν οο γονείς τους να ακολουθήσουν αλλα πεδία για αποκαταστή και εν τελει γράφουν με τη βια βαση στις πανελλήνιες και μισούν τη σχολή που περνάνε;
Μια αναζητηση να κανεις μονο στο ischool θα βρεις αρκετα παραδείγματα.

Αν λοιπόν ενα παιδι δυσκολεύεται στο Λύκειο γιατι να δηλωσει μαθηματικό φυσικό;
θα δυσκολεύετει παρα πολυ να βγει και ολες οι προοπτικές εργασίας εκτος του καθηγητή απαιτούν ακομα πιο σληρη δουλειά / αγαπη για το αντικείμενο.
Κι εγώ είμαι θύμα του "κάτι πρέπει να σπουδάσω για την ψυχή της μάνας μου", και ακόμα ψάχνομαι, αλλά το ότι περνάνε τα χρόνια με αγχώνει και θεωρώ ανούσιο να σπουδάσεις κανείς, για πρώτο πτυχίο, μετά τα 25. Ποιος θα τον πάρει αργότερα;

Εγώ ωστόσο την σχολή μου θα την τελειώσω. Άλλα τέσσερα μαθήματα και πτυχίο. Όσο ξενερωμένος και να ήμουν, είχα πει πως αφού μπήκα ας την βγάλω. Τα υπόλοιπα, θα φανούν στην πορεία...
Υπάρχει ηλεκτρολογια και από επαλ αν δεν κανω λάθος
Δοκίμασε να πας σε ΕΠΑΛ και έλα να μας πεις αν άντεξες το θέαμα. Συμπαθάτε αλλά, τουλάχιστον στα δικά μου χρόνια, μόνο η παρακμή πήγαινε στα ΕΠΑΛ. Δεν γίνεται μάθημα εκεί. Θέλω να πιστεύω πως κόπηκε αυτό ή έστω τα παρακμιακά ΕΠΑΛ να είναι μειοψηφίες πια.
Aυτή την ερώτηση μπορείς λίγο να την απαντήσεις; Νομίζω είναι λίγο προσβλητική για τη συγκεκριμένη επιστήμη αλλά και για όσους έχουν φτύσει αίμα σε αυτή την επιστήμη.
Πολύ ωραία επιστήμη τα μαθηματικά και θαρρώ έχουν εύκολη αποκατάσταση. Τίγκα φροντιστήρια και ιδιαίτερα είμαστε.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,895 μηνύματα.
Πολύ ωραία επιστήμη τα μαθηματικά και θαρρώ έχουν εύκολη αποκατάσταση. Τίγκα φροντιστήρια και ιδιαίτερα είμαστε.

Αν διαβάσεις λίγο σύγχρονη ιστορία Ευρωπαϊκών χωρών μετά τη δεκαετία του 1970, όπου έκαναν ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις στην παιδεία και μαζί με αυτή στο τρίπτυχο των θετικών επιστημών: Μαθηματικά-Φυσική-Μηχανική και τις εφαρμογές τους, θα δεις ότι κύριο ρόλο στον επιστημονικό μετασχηματισμό αυτό από την προηγούμενη περίοδο έπαιξαν οι επιστημονικές ενώσεις των βασικών θετικών επιστημών στην δημιουργία προτάσεων για νέα επαγγελματικά δικαιώματα και νέες επιχειρηματικές ιδέες. Επιβλήθηκαν στην κρατική αρχή και πρότειναν μέτρα. Οι βιομηχανίες άρχισαν να παράγουν τεχνολογικά προϊόντα βασισμένα σε εφαρμογές των Μαθηματικών και έτσι οι απόφοιτοι δεν ένιωθαν ξεκρέμαστοι ...για να διδάσκουν σε φροντιστήρια. Μάλιστα ξεχώρισαν το Τμήμα Μαθηματικών από την παιδαγωγική κατεύθυνση, αφήνοντας τον κλάδο για την μέση εκπαίδευση των Μαθηματικών ως αποκλειστικό έργο των Τμημάτων Παιδαγωγικής και Προσχολικής Αγωγής. Έτσι τα Τμήματα αυτά άρχισαν να ασχολούνται αποκλειστικά με την έρευνα και το επιχειρείν αφήνοντας τα Παιδαγωγικά Τμήματα να καλύψουν τις ανάγκες για εκπαιδευτικούς-επιστημολόγους.

Χωρίς να θέλω να μειώσω όσους βιοπορίζονται από την ιδιωτική μέση εκπαίδευση της χώρας μας, θεωρώ ότι αρκετοί έχουν βολευτεί σαν την κότα που κλωσάει τα αυγά. Τους αρέσει η διαφαινόμενη μιζέρια περί "ανεργίας των Μαθηματικών πτυχιούχων" και από την άλλη, να γεμίζει η τσέπη με λεφτά από μαθητές που πάνε για ιδιαίτερα μαθήματα. Αν υπήρχε περισσότερη ομαδικότητα του συναφιού και κοινωνικό όραμα για την χώρα και την επιστήμη αυτή, θα υπήρχε και σοβαρή ένωση Μαθηματικών που θα απαιτούσε την εκβιομηχάνιση της χώρας σε καινοτόμες λύσεις. Αλλά όταν επικρατεί η λογική "νταααααξξξ μωρέ κάνουμε ιδιαίτερο 7 ευρώ την ώρα" λογικό είναι να κρεμάμε γενιές αποφοίτων σε αυτό το μονόδρομο κάνοντας ζημιά και στα ίδια τα Μαθηματικά, γιατί όπως και να το κάνουμε, είναι απάνθρωπο να υποχρεώνεις κάποιον που του αρέσουν τα Μαθηματικά, να έχει ως μοναδική διέξοδο την ιδιωτική διδασκαλία (και χωρίς ένσημο). Δεν παράγεται νέα γνώση και η χώρα περιθωριοποιείται επιστημονικά (ας νομίζουν οι 17χρονοι ότι με την Πληροφορική έλυσαν το πρόβλημα της ζωής τους). Τι ακριβώς κάνει ένας Έλληνας Μαθηματικός στα ιδιαίτερα; Μια χώρα που γέννησε τη Μαθηματική σκέψη να μην μπορεί να ξαναγεννήσει νέες μαθηματικές ιδέες στις ανάγκες του 21ου αιώνα...Λυπηρό, φίλε μου.
 

Κλημεντίνη

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Κλημεντίνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,658 μηνύματα.
Κι εγώ είμαι θύμα του "κάτι πρέπει να σπουδάσω για την ψυχή της μάνας μου", και ακόμα ψάχνομαι, αλλά το ότι περνάνε τα χρόνια με αγχώνει και θεωρώ ανούσιο να σπουδάσεις κανείς, για πρώτο πτυχίο, μετά τα 25. Ποιος θα τον πάρει αργότερα;

Εγώ ωστόσο την σχολή μου θα την τελειώσω. Άλλα τέσσερα μαθήματα και πτυχίο. Όσο ξενερωμένος και να ήμουν, είχα πει πως αφού μπήκα ας την βγάλω. Τα υπόλοιπα, θα φανούν στην πορεία

Πέτυχες άτομο που ξεκίνησε δεύτερη σχολή στα 24😅
Κοιτα η καθε περίπτωση ειναι διαφορετική ούτε εγω προτείνω ετσι αλόγιστα δεύτερο πτυχίο σε κάποιον.
Πάντως το πρόβλημα δεν ειναι η ηλικια, εξω υπάρχει μεγαλύτερος μεσο ορο ηλικιας φοιτητών, συγκεκριμένα στη Σουηδία ειναι 24.
Οπως επίσης ειναι συνήθες να αλλάζεις επάγγελμα/ σπουδές.
Το πρόβλημα ειναι καθαρα η οικονομική κρίση που συνεπάγεται δύσκολη αποκατάσταση και γενικοτερα η ανασφάλεια που επικρατεί στη χώρα μας. Και φυσικά δε μπορούμε να δουλεύουμε στο αντίκειμενο μας ως φοιτητές , εδώ Καλά καλά δεν μπορούμε να δουλεύουμε σε αντικείμενα που έχουμε πτυχίο άρα βγαίνεις στα 28 πχ έχοντας δουλέψει μόνο σε δουλειές που Απευθύνονται σε ανειδίκευτους με απλά 2 πτυχία Στη πλάτη σου. Όχι και τόσο ιδανικό σενάριο λοιπόν.
Αυτο είναι το πρόβλημα και όχι ο χρόνος.
Ο χρονος περνάει ετσι και αλλιώς και δεν πρέπει να στέκεται εμπόδιο στη επιδίωξή προσωπικών στόχων.
 

Guest 561241

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
εχω παρατηρησει οτι κανω επιπολαια λαθη στις προσωμοιωσεις ενω τα ξερω, οταν βγαινω απτην αιθουσα και φευγει το αγχος καταλαβαινω τι λαθη εκανα και σε ποια σημεια.. δεν ξερω πως να το αντιμετωπισω αυτο για να μην μου συμβει στις εξετασεις και αποτυχω απτο αγχος μου
Και εγώ το παθαίνω αυτό... Επίσης αυτό που με αγχώνει είναι ότι πχ αν και ξέρω την ιστορία και την κοινωνιολογία πολύ καλά φοβάμαι ότι θα ξεχάσω πώς αρχίζει η πρόταση... Φοβάμαι ότι δεν θα καταλάβω την ερώτηση, ότι δεν θα θυμάμαι ακριβώς το σημείο που το λέει... Έχω αυτό το θέμα και δεν ξέρω τι να κάνω ... Και πέρυσι αυτό έπαθα και όταν είδα τις απαντήσεις είπα: αυτό έπρεπε να γράψω? Και ενώ το ήξερα δεν το έγραψα γιατί δεν κατάλαβα τι με ρωτούσε... Πώς γίνεται με παπαγαλία να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις;
 

tsaxomar23

Νεοφερμένος

Η tsaxomar23 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Και εγώ το παθαίνω αυτό... Επίσης αυτό που με αγχώνει είναι ότι πχ αν και ξέρω την ιστορία και την κοινωνιολογία πολύ καλά φοβάμαι ότι θα ξεχάσω πώς αρχίζει η πρόταση... Φοβάμαι ότι δεν θα καταλάβω την ερώτηση, ότι δεν θα θυμάμαι ακριβώς το σημείο που το λέει... Έχω αυτό το θέμα και δεν ξέρω τι να κάνω ... Και πέρυσι αυτό έπαθα και όταν είδα τις απαντήσεις είπα: αυτό έπρεπε να γράψω? Και ενώ το ήξερα δεν το έγραψα γιατί δεν κατάλαβα τι με ρωτούσε... Πώς γίνεται με παπαγαλία να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις;
προσπάθησε κάθε ερώτηση να την συνδυάζεις με τις πρώτες λέξεις της πρότασης για να ξέρεις πως αρχίζει αν καταλαβες τι εννοω, μαθε πχ απεξω με ποια λεξη ξεκιναει η ερωτηση που σε μπερδευει για να σου ερχεται κατευθειαν στο μυαλο η συνεχεια της παραγραφου. δεν ξερω αν ειναι καλη τακτικη αλλα ειναι μια λυση, επισης αν δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις ειναι λογικο να τα ξεχνας ισως αμα ζητησεις βοηθεια απο τους καθηγητες σου η καποιο ατομο που εχει ξαναδωσει αυτα τα μαθηματα να σε κατευθυνει λιγο. ειναι λιγο αργα βεβαια αλλα κι τελευταια στιγμη δε χανεις κατι αμα ασχοληθεις με τα κενα σου αυτες τις 2 εβδομαδες που εμειναν. καλη επιτυχια!
 

Cody

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cody αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 958 μηνύματα.
Αν διαβάσεις λίγο σύγχρονη ιστορία Ευρωπαϊκών χωρών μετά τη δεκαετία του 1970, όπου έκαναν ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις στην παιδεία και μαζί με αυτή στο τρίπτυχο των θετικών επιστημών: Μαθηματικά-Φυσική-Μηχανική και τις εφαρμογές τους, θα δεις ότι κύριο ρόλο στον επιστημονικό μετασχηματισμό αυτό από την προηγούμενη περίοδο έπαιξαν οι επιστημονικές ενώσεις των βασικών θετικών επιστημών στην δημιουργία προτάσεων για νέα επαγγελματικά δικαιώματα και νέες επιχειρηματικές ιδέες. Επιβλήθηκαν στην κρατική αρχή και πρότειναν μέτρα. Οι βιομηχανίες άρχισαν να παράγουν τεχνολογικά προϊόντα βασισμένα σε εφαρμογές των Μαθηματικών και έτσι οι απόφοιτοι δεν ένιωθαν ξεκρέμαστοι ...για να διδάσκουν σε φροντιστήρια. Μάλιστα ξεχώρισαν το Τμήμα Μαθηματικών από την παιδαγωγική κατεύθυνση, αφήνοντας τον κλάδο για την μέση εκπαίδευση των Μαθηματικών ως αποκλειστικό έργο των Τμημάτων Παιδαγωγικής και Προσχολικής Αγωγής. Έτσι τα Τμήματα αυτά άρχισαν να ασχολούνται αποκλειστικά με την έρευνα και το επιχειρείν αφήνοντας τα Παιδαγωγικά Τμήματα να καλύψουν τις ανάγκες για εκπαιδευτικούς-επιστημολόγους.

Χωρίς να θέλω να μειώσω όσους βιοπορίζονται από την ιδιωτική μέση εκπαίδευση της χώρας μας, θεωρώ ότι αρκετοί έχουν βολευτεί σαν την κότα που κλωσάει τα αυγά. Τους αρέσει η διαφαινόμενη μιζέρια περί "ανεργίας των Μαθηματικών πτυχιούχων" και από την άλλη, να γεμίζει η τσέπη με λεφτά από μαθητές που πάνε για ιδιαίτερα μαθήματα. Αν υπήρχε περισσότερη ομαδικότητα του συναφιού και κοινωνικό όραμα για την χώρα και την επιστήμη αυτή, θα υπήρχε και σοβαρή ένωση Μαθηματικών που θα απαιτούσε την εκβιομηχάνιση της χώρας σε καινοτόμες λύσεις. Αλλά όταν επικρατεί η λογική "νταααααξξξ μωρέ κάνουμε ιδιαίτερο 7 ευρώ την ώρα" λογικό είναι να κρεμάμε γενιές αποφοίτων σε αυτό το μονόδρομο κάνοντας ζημιά και στα ίδια τα Μαθηματικά, γιατί όπως και να το κάνουμε, είναι απάνθρωπο να υποχρεώνεις κάποιον που του αρέσουν τα Μαθηματικά, να έχει ως μοναδική διέξοδο την ιδιωτική διδασκαλία (και χωρίς ένσημο). Δεν παράγεται νέα γνώση και η χώρα περιθωριοποιείται επιστημονικά (ας νομίζουν οι 17χρονοι ότι με την Πληροφορική έλυσαν το πρόβλημα της ζωής τους). Τι ακριβώς κάνει ένας Έλληνας Μαθηματικός στα ιδιαίτερα; Μια χώρα που γέννησε τη Μαθηματική σκέψη να μην μπορεί να ξαναγεννήσει νέες μαθηματικές ιδέες στις ανάγκες του 21ου αιώνα...Λυπηρό, φίλε μου.
Πολύ σωστά. Το ίδιο συμβαίνει και με τους αποφοίτους κτηνιατρικής. Η κτηνιατρική είναι από την δυσκολότερη ιατρική που υπάρχει, καθώς ασχολείσαι με αέρα, γη και θάλασσα. Σπουδαία σχολή. Βλέπεις όμως σχεδόν οι περισσότεροι κτηνίατροι θα καταλήξουν να ανοίγουν pet shops ή να γίνονται ζωοτέχνες, που πρακτικά υποβαθμίζουν τις σπουδές τους.

Δεν είναι ο ζωοτέχνης υποδεέστερος ούτε κάτι κακό, μην παρεξηγηθώ, όμως η ζωοτεχνία είναι ένας άλλος κλάδος που δεν απαιτεί κτηνιατρικές σπουδές. Ζωοτέχνης γίνεσαι και από ΤΕΙ Τεχνολογίας Γεωπονίας ή άλλα παρεμφερή τμήματα.

Από την άλλη, βλέπουμε κτηνίατρους να εμπλέκονται στην έρευνα και κάνουν απίστευτα πράγματα στον τομέα των ζώων (βλέπε βόρεια Ευρώπη).

Μεγάλη συζήτηση. Βέβαια εδώ εμπλέκονται και οι απόφοιτοι. Πολλές ειδικότητες βρίσκονται σε κορεσμό.
Πέτυχες άτομο που ξεκίνησε δεύτερη σχολή στα 24😅
Κοιτα η καθε περίπτωση ειναι διαφορετική ούτε εγω προτείνω ετσι αλόγιστα δεύτερο πτυχίο σε κάποιον.
Πάντως το πρόβλημα δεν ειναι η ηλικια, εξω υπάρχει μεγαλύτερος μεσο ορο ηλικιας φοιτητών, συγκεκριμένα στη Σουηδία ειναι 24.
Οπως επίσης ειναι συνήθες να αλλάζεις επάγγελμα/ σπουδές.
Το πρόβλημα ειναι καθαρα η οικονομική κρίση που συνεπάγεται δύσκολη αποκατάσταση και γενικοτερα η ανασφάλεια που επικρατεί στη χώρα μας. Και φυσικά δε μπορούμε να δουλεύουμε στο αντίκειμενο μας ως φοιτητές , εδώ Καλά καλά δεν μπορούμε να δουλεύουμε σε αντικείμενα που έχουμε πτυχίο άρα βγαίνεις στα 28 πχ έχοντας δουλέψει μόνο σε δουλειές που Απευθύνονται σε ανειδίκευτους με απλά 2 πτυχία Στη πλάτη σου. Όχι και τόσο ιδανικό σενάριο λοιπόν.
Αυτο είναι το πρόβλημα και όχι ο χρόνος.
Ο χρονος περνάει ετσι και αλλιώς και δεν πρέπει να στέκεται εμπόδιο στη επιδίωξή προσωπικών στόχων.
Εγώ θέλω να ασχοληθώ με γλώσσες τώρα. Ξέρω βουλγάρικα, εμπειρικά, θέλω όμως να το επισημοποιήσω. Μετά να βγάλω και ρώσικα που θα μου είναι παιχνιδάκι, και δεν με χαλάει να ασχοληθώ με την εκπαίδευση ή μετάφραση ή κάτι σε αυτά.
Πρέπει να πάω να βγάλω το Βαλκανικών Σπουδών. Θα με πάρει πέντε χρόνια, με τις απαιτήσεις για απόκτηση διπλώματος για εκπαίδευση. 30 χρονών ποιος θα με πάρει. Είναι λίγο δύσκολα.

Βέβαια ο καθένας με την τύχη του πάντα. Μπορεί και να εμπλακείς κατευθείαν. Αν κάποιος δεν έχει και τόση μεγάλη ανάγκη να εργαστεί, και έχει το ελεύθερο, σπουδάζει άνετα.

Μεγάλο ΟΧΙ σε όσους ξυπνάνε να σπουδάσουν, πρώτο πτυχίο, στα 40 φεύγα. Και γκρινιάζουν στους καθηγητές να τους βοηθήσουν. Τα έχω ζήσει στην σχολή, αίσχος!
Και εγώ το παθαίνω αυτό... Επίσης αυτό που με αγχώνει είναι ότι πχ αν και ξέρω την ιστορία και την κοινωνιολογία πολύ καλά φοβάμαι ότι θα ξεχάσω πώς αρχίζει η πρόταση... Φοβάμαι ότι δεν θα καταλάβω την ερώτηση, ότι δεν θα θυμάμαι ακριβώς το σημείο που το λέει... Έχω αυτό το θέμα και δεν ξέρω τι να κάνω ... Και πέρυσι αυτό έπαθα και όταν είδα τις απαντήσεις είπα: αυτό έπρεπε να γράψω? Και ενώ το ήξερα δεν το έγραψα γιατί δεν κατάλαβα τι με ρωτούσε... Πώς γίνεται με παπαγαλία να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις;
Τα πέντε μαθήματα που χρωστάω για πτυχίο, είναι μαθήματα παπαγαλίας. Κι εγώ δεν έχω καλή μνήμη σε αυτά. Το ζόρι σου το καταλαβαίνω. Είναι άθλιο.
Εδώ ούτε ο καθηγητής δεν τα ξέρει παπαγαλία. Είναι η χαζομάρα της εκπαίδευσης και η ηλιθιότητα ορισμένων καθηγητών.
 

Guest 561241

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πολύ σωστά. Το ίδιο συμβαίνει και με τους αποφοίτους κτηνιατρικής. Η κτηνιατρική είναι από την δυσκολότερη ιατρική που υπάρχει, καθώς ασχολείσαι με αέρα, γη και θάλασσα. Σπουδαία σχολή. Βλέπεις όμως σχεδόν οι περισσότεροι κτηνίατροι θα καταλήξουν να ανοίγουν pet shops ή να γίνονται ζωοτέχνες, που πρακτικά υποβαθμίζουν τις σπουδές τους.

Δεν είναι ο ζωοτέχνης υποδεέστερος ούτε κάτι κακό, μην παρεξηγηθώ, όμως η ζωοτεχνία είναι ένας άλλος κλάδος που δεν απαιτεί κτηνιατρικές σπουδές. Ζωοτέχνης γίνεσαι και από ΤΕΙ Τεχνολογίας Γεωπονίας ή άλλα παρεμφερή τμήματα.

Από την άλλη, βλέπουμε κτηνίατρους να εμπλέκονται στην έρευνα και κάνουν απίστευτα πράγματα στον τομέα των ζώων (βλέπε βόρεια Ευρώπη).

Μεγάλη συζήτηση. Βέβαια εδώ εμπλέκονται και οι απόφοιτοι. Πολλές ειδικότητες βρίσκονται σε κορεσμό.

Εγώ θέλω να ασχοληθώ με γλώσσες τώρα. Ξέρω βουλγάρικα, εμπειρικά, θέλω όμως να το επισημοποιήσω. Μετά να βγάλω και ρώσικα που θα μου είναι παιχνιδάκι, και δεν με χαλάει να ασχοληθώ με την εκπαίδευση ή μετάφραση ή κάτι σε αυτά.
Πρέπει να πάω να βγάλω το Βαλκανικών Σπουδών. Θα με πάρει πέντε χρόνια, με τις απαιτήσεις για απόκτηση διπλώματος για εκπαίδευση. 30 χρονών ποιος θα με πάρει. Είναι λίγο δύσκολα.

Βέβαια ο καθένας με την τύχη του πάντα. Μπορεί και να εμπλακείς κατευθείαν. Αν κάποιος δεν έχει και τόση μεγάλη ανάγκη να εργαστεί, και έχει το ελεύθερο, σπουδάζει άνετα.

Μεγάλο ΟΧΙ σε όσους ξυπνάνε να σπουδάσουν, πρώτο πτυχίο, στα 40 φεύγα. Και γκρινιάζουν στους καθηγητές να τους βοηθήσουν. Τα έχω ζήσει στην σχολή, αίσχος!

Τα πέντε μαθήματα που χρωστάω για πτυχίο, είναι μαθήματα παπαγαλίας. Κι εγώ δεν έχω καλή μνήμη σε αυτά. Το ζόρι σου το καταλαβαίνω. Είναι άθλιο.
Εδώ ούτε ο καθηγητής δεν τα ξέρει παπαγαλία. Είναι η χαζομάρα της εκπαίδευσης και η ηλιθιότητα ορισμένων καθηγητών.
Εγώ έχω τρελό θέμα... ενώ ξέρω όλη την ιστορία σχεδόν τέλεια, όταν διαβάζω μία ερώτηση δεν μπορώ να καταλάβω σε ποιο κομμάτι του βιβλίου απευθύνεται... Τι θα κάνω? Και πέρυσι έτσι απέτυχα...
 

Cody

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cody αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 958 μηνύματα.
Εγώ έχω τρελό θέμα... ενώ ξέρω όλη την ιστορία σχεδόν τέλεια, όταν διαβάζω μία ερώτηση δεν μπορώ να καταλάβω σε ποιο κομμάτι του βιβλίου απευθύνεται... Τι θα κάνω? Και πέρυσι έτσι απέτυχα...
Και άσχοχες ερωτήσεις των καθηγητών. Και αυτή μια μεγάλη μάστιγα.

Εμάς, ένας φιλόλογος για την έκθεση, μας έβαζε συνέχεια τα θέματα προηγούμενων ετών και τα θέματα από την Ένωση (Ένωση Φροντιστηρίων, πως λεγόταν δεν θυμάμαι). Πρέπει να εξασκηθείς και στην λογική των εξετάσεων και των ερωτήσεων.

Πάρε θέματα από το 2000 και άρχισε να τα λύνεις. Έτσι και αλλιώς ανακύκλωση γίνεται, πέφτουν παλιά συνήθως.
 

An_uknown_world

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η An_uknown_world αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 146 μηνύματα.
Έχεις σκεφτεί πως μπορεί να μην είσαι "καλός" στα μαθηματικά επειδή έχεις δυσαριθμησια; Είναι σύνηθες για τα παιδιά που έχουν δυσλεξία να έχουν και δυσαριθμησια. Εγώ πίστευα πως είχα επειδή δυσκολεύουν (και δυσκολεύομαι ακόμη καμιά φορά) να διαβάσω την ώρα σε αναλογικό ρολόι αλλά μια κυρία που μου έκανε ιδιαίτερα μαθηματικά μου είπε πως δεν είχα. Αν ο λόγος που δεν έχουν είχες ψηλούς βαθμούς στα θετικά μαθηματικά δεν είναι νοητικός τοτε πρέπει να ψάξεις να βρεις τι φταίει! Μήπως αγχώνεσαι πολύ; Μήπως δε διαβάζεις όσο θα έπρεπε; Μήπως διαβάζεις αλλά διαβάζεις λάθος; Τα μαθητικά είναι μια γλώσσα! Αν εγώ θέλω να μάθω κινέζικα όσο και να προσπαθώ να διαβάσω ένα κινέζικο κείμενο δε πρόκειται να το καταλάβω αν δε ξέρω την αλφάβητο. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να αρχίσεις να κάνεις επανάληψη από τα κλάσματα για να φτάσεις να λύνεις πολυώνυμα και "δύσκολα" μαθηματικά προβλήματα. Επίσης έχεις ψάξει να δεις τι κάνει ένας αστροφυσικός? Ωραίο είναι να παρακολουθείς αστρονιο, να διαβάζεις άρθρα και βιβλία φυσικής ΑΛΛΆ άλλο πράγμα να δουλεύεις ως αστροφυσικός. Αν περιμένεις να κάθεσαι να κοιτάς με ένα τηλεσκόπιο 🔭 τα αστέρια μάλλον δε το σκέφτεσαι πολύ καλά. Θα χρειάζεται να χρησιμοποιείς συνέχεια υπολογιστές, να γράφεις κώδικες, να παρατηρείς λεπτομερώς τα ουράνια σώματα, να υπολογίζεις αποστάσεις, κινήσεις κτλ χρησιμοποιώντας προχωρημένα μαθηματικά. Εμένα μου αρέσει πολύ να βλέπω ντοκιμαντέρ για την άγρια φύση, από μικρό παιδί μου άρεσε. Όμως ξέρω πως σαν επάγγελμα δε θα μου ταίριαζε να γυρνάω ντοκιμαντέρ στην άγρια φύση. Μήπως σου αρέσει η αστροφυσική και η φυσική γενικά μόνο σαν χόμπι; Γιατί άλλο πράγμα να σου αρέσει να διαβάζεις φυσική και άλλο να σου αρέσει να λύνεις ασκήσεις φυσικής! Όπως και να έχει αν επιλέξεις να το "παλέψεις" για το φυσικό, αν μπορείς να προμηθευτείς με κανένα σχολικό βοήθημα. Επίσης ψάξε στο διαδίκτυο όλο και κάτι θα βρεις (εφαρμογές, βιντεάκια, ιστιοσελίδες) που εξηγούν μαθήματα σχολείου. Όπως και να έχει, αν πραγματικά το θες καλή τύχη!
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,895 μηνύματα.
Τα Μαθηματικά δεν έχουν σχέση με την Αριθμητική. :) Με λάθος εισαγωγή γράφεις αρλούμπες και αδικείς μια ολόκληρη επιστήμη. Κρίμα. Επιστήμες που έχουν σχέση με αριθμούς ενδεικτικά είναι τα Στοιχεία Μηχανών, Πειραματική Επιστήμη Υλικών, Υπολογιστική Μηχανική, Δομική Ανάλυση Κατασκευών και γενικά ο κλάδος της Υπολογιστικής Στατιστικής. Σε μια χώρα που πριν 2.500 χρόνια σφράγισε σε μεγάλο βαθμό την Μαθηματική σκέψη στην Φιλοσοφία και Γεωμετρία, να υπάρχει τέτοια ασχετοσύνη με ξεπερνάει. :ermm:
 

An_uknown_world

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η An_uknown_world αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 146 μηνύματα.
Τα Μαθηματικά δεν έχουν σχέση με την Αριθμητική. :) Με λάθος εισαγωγή γράφεις αρλούμπες και αδικείς μια ολόκληρη επιστήμη. Κρίμα. Επιστήμες που έχουν σχέση με αριθμούς ενδεικτικά είναι τα Στοιχεία Μηχανών, Πειραματική Επιστήμη Υλικών, Υπολογιστική Μηχανική, Δομική Ανάλυση Κατασκευών και γενικά ο κλάδος της Υπολογιστικής Στατιστικής. Σε μια χώρα που πριν 2.500 χρόνια σφράγισε σε μεγάλο βαθμό την Μαθηματική σκέψη στην Φιλοσοφία και Γεωμετρία, να υπάρχει τέτοια ασχετοσύνη με ξεπερνάει. :ermm:
Στο σχολείο (αν δε κάνω λάθος )η αριθμητική είναι αναπόσπαστο κομμάτι των μαθηματικών. Επίσης η δυσαριθμησια επιρεαζει και γενικά τη κατάκτηση των μαθητικών γνώσεων. https://dyslexiatreatment.gr/dysarithmisia/
ΥΓ. Αν δεν απάντησες σε μενα, με συγχωρείς για την ενόχληση
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,694 μηνύματα.
Καλησπέρα.
Πάω 2α λυκείου...και γενικότερα πάντα μου άρεσε η πληροφορική και η αστρονομία θεωρίες φυσικής κτλ.
Αλλά από το γυμνάσιο ήμουν μαθητής του 13 και τώρα στο λύκειο 12. Είμαι θετική κατεύθυνση και θέλω να πάω 2ο πεδίο για να περάσω φυσικη η πληροφορική και διαλέγω το 2ο και όχι το 4ο γιατί ξέρω ότι εκεί θα έχω τις επιλογές μου από αυτά που θέλω να κάνω. Το θέμα είναι ότι μαθηματικά φυσική χημεία έκθεση όλα γενικά είμαι σκραπα δεν διάβαζα ποτέ. Σημείωση*(έχω και δυσλεξια όποτε μου είναι αρκετά δύσκολο να γράψω έκθεση η και γενικά να κάτσω να διαβάσω. Η γονείς μου δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πληρώνουν φροντιστήρια άντε μαθηματικά και το πολύ φυσική. Θελω πάρα πολύ να περάσω κάτι από αυτά τα 2. Και άντε την έκθεση με κάποιο βοήθημα και το μάθημα του σχολείου την βγάζω. Την Χημεία με τόσο κενά τι θα κάνω. Και την φυσική αν δεν καταφέρουν η γονείς να με στείλουν στο φροντ και εκεί. Δεν ξέρω τι ακριβώς να κάνω πάντως θέλω πάρα πολύ να περάσω σε μια από τις 2 αυτές σχολές. Εσείς τι λέτε αν κάτσω και διαβάσω μόνος μου + το φροντιστήριο σε 1-2 μαθήματα με τόσα κενά θα το καταφέρω.

Δεν μπορω να πω αν θα τα καταφέρεις ή όχι , γιατι δεν μπορω να ξερω.

Απλα μπορω να σου πω οτι επειδη εχεις δυσλεξία, αποσο ξερω (γιατι δεν εχω εγω η ιδια απλα εχω ακουσει) μπορεις να ζητήσεις να δωσεις προφορικά. Αμα υπάρχει διάγνωση γινεται. Αυτο θα σε βοηθησει αφου λες δεν μπορείς να γραψεε έκθεση.

Και επισης δεν ειναι απαραίτητο να περάσεις και με τη πρωτη εκει που επιθυμεις. Μπορείς να προσπαθήσεις την πρωτη φορα και αβ δεν τα καταφέρεις δινεις και δευτερη και οκ αν εχεις ψυχική δυναμη.

Επισης εχοντας δωσει τρεις φορες και κατέχοντας απλετες γνώσεις απέτυχα να περασω στη σχολη που θελω. Τι μου στοίχησε; Το αγχος μου. Τα ηξερα ολα αλλα εκανα βλακείες. Αυτο στο λεω γιατι το κειμενο σου μου προκάλεσε αγχος και το αγχος ειναι κακος σύμβουλος. Πρεπει να το περιορίσεις. Τωρα υο πως δεν ξερω γιατι ουτε εγβ τα καταφερα. Αλλα ισως μπορείς.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,895 μηνύματα.
Στο σχολείο (αν δε κάνω λάθος )η αριθμητική είναι αναπόσπαστο κομμάτι των μαθηματικών. Επίσης η δυσαριθμησια επιρεαζει και γενικά τη κατάκτηση των μαθητικών γνώσεων. https://dyslexiatreatment.gr/dysarithmisia/
ΥΓ. Αν δεν απάντησες σε μενα, με συγχωρείς για την ενόχληση

Σε σένα απαντώ. Δυστυχώς η "παιδαγωγική" κοινότητα έχει κάποια θέματα με την κοινότητα των Μαθηματικών για λόγους που δεν χωρούν συζήτηση σε αυτό το φόρουμ. Τα Μαθηματικά πλέον δεν απαιτούν ικανότητες αντίληψης των αριθμών καθώς υπάρχουν άλλες επιστήμες ή κλάδοι που ασχολούνται με πειραματικά δεδομένα (empirical data) και κάποιους απ' αυτούς τους αναφέρω πιο πάνω αλλά μάλλον πέρασαν στα ψιλά. Η Μαθηματική σκέψη και κατ' επέκταση επιστήμη του 21ου αιώνα απαιτεί συνδυαστική σκέψη σε τύπους και λογικές έννοιες θεωρημάτων, λημμάτων, προτάσεων και βοηθητικών προτάσεων που συνήθως οι τελευταίες απαιτούν νοητικό άλμα σκέψης που δεν κατέχει ο μέσος απόφοιτος Μαθηματικού τμήματος, ούτε καν ο μέσος μεταπτυχιακός απόφοιτος πάνω στα Μαθηματικά.

Το πρόβλημα των παιδιών δεν είναι τόσο αριθμητικό αφού μπορούν και χειρίζονται βασικές πράξεις στην καθημερινή ζωή τους όσο αναλυτικό και συνδυαστικό. Σε ερευνητικές μελέτες αναφέρεται ότι η λογική και συνδυαστική δυσκολία έχει ως βασική αιτία την γλωσσική αδυναμία κατανόησης μιας πρότασης! Δεν έχει καμία σχέση με Μαθηματικά αλλά με την γενική σκέψη κάποιου μέσω της γλώσσας. Δυστυχώς για λόγους πολιτικής και τακτικής, ελάχιστοι ερευνητές παραδέχονται ότι η μαθηματική αποτυχία είναι κατεξοχήν πρόβλημα γλώσσας και εκφοράς λόγου (με ευθύνη των καθηγητών γλώσσας) που συσσωρεύεται με τα χρόνια ως κενά και τελικά ως απέχθεια. Η εποχή του Πλάτωνα που θεωρούσε τα μαθηματικά ως απλή αριθμητική παιδεία ενός νέου, έχει παρέλθει. Είναι μια άποψη που ούτε και ο μαθηματικός Νεύτωνας δεν υποστηρίζει. Από το 1930 όπου παρατηρείται η ριζική αναμόρφωση της γλωσσολογίας των Μαθηματικών (που δουλεύουμε σήμερα ακόμη και στο σχολείο) από Γερμανούς και Ρώσους Φιλοσόφους-Μαθηματικούς, ο τρόπος σκέψης έχει αλλάξει. Φυσικά, στην Ελλάδα όπως και σε πολλές άλλες χώρες εστιάζουμε μόνο στη διαπίστωση της απέχθειας και δεν κοιτάμε να δούμε ότι οι απαντήσεις έχουν δοθεί σχετικά πρόσφατα!

Δυστυχώς η πολιτική διάβρωσης των επιστημών ήδη έχει ξεκινήσει και δημιουργεί νέους με φοβικά σύνδρομα απέναντι στην ελεύθερη επιστημονική σκέψη χωρίς φραγμούς με ό,τι αυτό συνεπάγεται στις επόμενες γενιές επιστημόνων, αφού ο σκοπός είναι να μοιράζονται πιστοποιητικά παιδαγωγικής χωρίς ο κάτοχος να είναι σε θέση να εξάγει μια αναλυτική άσκηση λόγου ή μαθηματικών ή φυσικής κτλ. Άρα με ποιο κριτήριο διδάσκει; Αυτόματα δημιουργούνται πολλά ερωτήματα απέναντι στην διαμόρφωση σκέψης της κάθε επόμενης γενιάς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

An_uknown_world

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η An_uknown_world αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 146 μηνύματα.
Σε σένα απαντώ. Δυστυχώς η "παιδαγωγική" κοινότητα έχει κάποια θέματα με την κοινότητα των Μαθηματικών για λόγους που δεν χωρούν συζήτηση σε αυτό το φόρουμ. Τα Μαθηματικά πλέον δεν απαιτούν ικανότητες αντίληψης των αριθμών καθώς υπάρχουν άλλες επιστήμες ή κλάδοι που ασχολούνται με πειραματικά δεδομένα (empirical data) και κάποιους απ' αυτούς τους αναφέρω πιο πάνω αλλά μάλλον πέρασαν στα ψιλά. Η Μαθηματική σκέψη και κατ' επέκταση επιστήμη του 21ου αιώνα απαιτεί συνδυαστική σκέψη σε τύπους και λογικές έννοιες θεωρημάτων, λημμάτων, προτάσεων και βοηθητικών προτάσεων που συνήθως οι τελευταίες απαιτούν νοητικό άλμα σκέψης που δεν κατέχει ο μέσος απόφοιτος Μαθηματικού τμήματος, ούτε καν ο μέσος μεταπτυχιακός απόφοιτος πάνω στα Μαθηματικά.

Το πρόβλημα των παιδιών δεν είναι τόσο αριθμητικό αφού μπορούν και χειρίζονται βασικές πράξεις στην καθημερινή ζωή τους όσο αναλυτικό και συνδυαστικό. Σε ερευνητικές μελέτες αναφέρεται ότι η λογική και συνδυαστική δυσκολία έχει ως βασική αιτία την γλωσσική αδυναμία κατανόησης μιας πρότασης! Δεν έχει καμία σχέση με Μαθηματικά αλλά με την γενική σκέψη κάποιου μέσω της γλώσσας. Δυστυχώς για λόγους πολιτικής και τακτικής, ελάχιστοι ερευνητές παραδέχονται ότι η μαθηματική αποτυχία είναι κατεξοχήν πρόβλημα γλώσσας και εκφοράς λόγου (με ευθύνη των καθηγητών γλώσσας) που συσσωρεύεται με τα χρόνια ως κενά και τελικά ως απέχθεια. Η εποχή του Πλάτωνα που θεωρούσε τα μαθηματικά ως απλή αριθμητική παιδεία ενός νέου, έχει παρέλθει. Είναι μια άποψη που ούτε και ο μαθηματικός Νεύτωνας δεν υποστηρίζει. Από το 1930 όπου παρατηρείται η ριζική αναμόρφωση της γλωσσολογίας των Μαθηματικών (που δουλεύουμε σήμερα ακόμη και στο σχολείο) από Γερμανούς και Ρώσους Φιλοσόφους-Μαθηματικούς, ο τρόπος σκέψης έχει αλλάξει. Φυσικά, στην Ελλάδα όπως και σε πολλές άλλες χώρες εστιάζουμε μόνο στη διαπίστωση της απέχθειας και δεν κοιτάμε να δούμε ότι οι απαντήσεις έχουν δοθεί σχετικά πρόσφατα!

Δυστυχώς η πολιτική διάβρωσης των επιστημών ήδη έχει ξεκινήσει και δημιουργεί νέους με φοβικά σύνδρομα απέναντι στην ελεύθερη επιστημονική σκέψη χωρίς φραγμούς με ό,τι αυτό συνεπάγεται στις επόμενες γενιές επιστημόνων, αφού ο σκοπός είναι να μοιράζονται πιστοποιητικά παιδαγωγικής χωρίς ο κάτοχος να είναι σε θέση να εξάγει μια αναλυτική άσκηση λόγου ή μαθηματικών ή φυσικής κτλ. Άρα με ποιο κριτήριο διδάσκει; Αυτόματα δημιουργούνται πολλά ερωτήματα απέναντι στην διαμόρφωση σκέψης της κάθε επόμενης γενιάς.
Δε μπορώ να διαφωνήσω με τα λεγόμενα σου γιατί δε το έχω ψάξει τόσο βαθιά το ζήτημα και στη τελική δε είμαι ούτε μαθηματικός ούτε παιδαγωγός. Απλά ανέφερα τη δυσαριθμησια γιατί μπορεί κάποιος να πάσχει από αυτήν χωρίς να το γνωρίζει.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top