Η χρονιά με τα δυσκολότερα θέματα μαθηματικών (εξαιρούνται οι επαναληπτικές)

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,776 μηνύματα.

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
ε υπερβαλλεις και συ τωρα.δεν σου λεει να υπολογισεις ολοκληρωμα πολυωνυμικης.τεσπα δεν εχει νοημα η συζητηση αυτη μετα απο τοσα χρονια.πιστευω οτι ηταν μαγκικα ερωτηματα.δεν υπερβαλλω γτ σου λεω το 15 πιανοταν σχετικα χαλαρα.υπερβολικος θα ημουνα να σου ελεγα ηταν πανδυσκολα κτλπ.ε τα στατιστικα κατι λενε.πχ την επομενη χρονια ηταν 18-20 το 27.3% και ξερεις γτ??γτ τα θεματα ηταν στημενα φροντιστηριακα δεν ειχανε παραξενια οπως το 2008.σου λεγε βρες υπαρξη χ0 κτλπ που ηταν δουλεμενα θεωρηματα που χαν παπαγαλισει οι παντες.για τα δυο τελευταια χρονια δεν το παιρνω καν σοβαρα γτ το επιπεδο ειναι 10 φορες πιο κατω σε σχεση με πριν 10 χρονια.εδω στερουνται βασικων γνωσεων τι να κατσω να κρινω
πρακτικα ενα ολοκληρωμα πολυωνυμικης ηταν απλως ειχε και μια σταθερα που επρεπε να βρεις .. που ηταν το ιδιο το ολοκληρωμα.. σαν μια εξισωση πρωτου βαθμου
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

το 2011 ειχαν μεγαλη ποσοτητα να γραψεις δεν ειχαν πρωτοτυπα ερωτηματα.
παντως και το γ θεμα και το δ ειχαν αρκετο γραψιμο, επισης στο Δ θεμα βαλανε συστημα διαφορικων εξισωσεων.. σιγουρα δεν ειναι ευκολα θεματα
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,800 μηνύματα.

Alexandros28

Δραστήριο μέλος

Ο Alexandros28 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 662 μηνύματα.
εγώ πάντως περιμένω φέτος πολύ δύσκολα θέματα..σαν να ανέβηκε πολύ το ποσοστό των 18-20.. ώρα να πέσει δραματικά
 

Cade

Δραστήριο μέλος

Ο Cade αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 789 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,745 μηνύματα.

Alexandros28

Δραστήριο μέλος

Ο Alexandros28 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 662 μηνύματα.
οσο παιζουν οι εβε ξεχνα τα δυσκολα θεματα.
Ισχύει και αυτό.. απλά με το αθώο μου μυαλό δε σκέφτηκα ότι τα θέματα των πανελληνίων επηρεάζονται από τη πολιτική της κυβέρνησης.. πρέπει να χεις δίκιο. Αναμένουμε να δούμε
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,745 μηνύματα.
Ισχύει και αυτό.. απλά με το αθώο μου μυαλό δε σκέφτηκα ότι τα θέματα των πανελληνίων επηρεάζονται από τη πολιτική της κυβέρνησης.. πρέπει να χεις δίκιο. Αναμένουμε να δούμε
δυστηχως τα θεματα ειναι πολιτικη
θελουμε δυσκολα ...να τους διαλεγουμε ευκολα
θελουμε ευκολα ..ε να μην τους κοψουμε και ολους
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
δυστηχως τα θεματα ειναι πολιτικη
θελουμε δυσκολα ...να τους διαλεγουμε ευκολα
θελουμε ευκολα ..ε να μην τους κοψουμε και ολους
Μπορεί να κυκλοφορούν φήμες, όμως ποτέ δεν επεμβαίνει στην επιτροπή θεμάτων κάποιος πολιτικός ή υπηρεσιακός παράγοντας του υπουργείου με σκοπό να δώσει οδηγίες βαθμού δυσκολίας.

1646567590005.png
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,418 μηνύματα.
Μπορεί να κυκλοφορούν φήμες, όμως ποτέ δεν επεμβαίνει στην επιτροπή θεμάτων κάποιος πολιτικός ή υπηρεσιακός παράγοντας του υπουργείου με σκοπό να δώσει οδηγίες βαθμού δυσκολίας.

Εκτός αυτού το εύκολο και δύσκολο είναι πολύ σχετικές έννοιες.
Για τον πολύ καλά διαβασμένο νομίζω οτι δεν υπάρχει τέτοιος διαχωρισμός.
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,800 μηνύματα.
Εκτός αυτού το εύκολο και δύσκολο είναι πολύ σχετικές έννοιες.
Για τον πολύ καλά διαβασμένο νομίζω οτι δεν υπάρχει τέτοιος διαχωρισμός.
Κοίτα και ο καλά διαβασμένος μαθητής μπορεί να διαπιστώσει αν ενα θέμα είναι αντικειμενικά εύκολο ή δύσκολο, απλά η διαφορά του με τους υπολοίπους είναι οτι συνήθως μπορεί να τα λύσει όλα.
Πχ αν δεις το περσινό θέμα Γ της χημείας δεν μπορείς να μην το χαρακτηρίσεις εύκολο. Ηταν μια ξεκάθαρα απλή ογκομετρηση (ναι, θεμα Γ καλά ακούτε)
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,418 μηνύματα.
Κοίτα και ο καλά διαβασμένος μαθητής μπορεί να διαπιστώσει αν ενα θέμα είναι αντικειμενικά εύκολο ή δύσκολο, απλά η διαφορά του με τους υπολοίπους είναι οτι συνήθως μπορεί να τα λύσει όλα.
Πχ αν δεις το περσινό θέμα Γ της χημείας δεν μπορείς να μην το χαρακτηρίσεις εύκολο. Ηταν μια ξεκάθαρα απλή ογκομετρηση (ναι, θεμα Γ καλά ακούτε)
Αυτό που λες έχει να κάνει με το εαν το θέμα είναι απλό ή περίπλοκο. Το οποίο δεν συνεπάγεται απαραίτητα ευκολία η δυσκολία. Μπορώ να σκεφτώ διάφορα προβλήματα που είναι πολύ περίπλοκα αλλά ξεκάθαρα ως προς τι πρέπει να γίνει.
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,800 μηνύματα.
Αυτό που λες έχει να κάνει με το εαν το θέμα είναι απλό ή περίπλοκο. Το οποίο δεν συνεπάγεται απαραίτητα ευκολία η δυσκολία. Μπορώ να σκεφτώ διάφορα προβλήματα που είναι πολύ περίπλοκα αλλά ξεκάθαρα ως προς τι πρέπει να γίνει.
Ναι και αυτό με βρίσκει σύμφωνη.
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Αυτό που λες έχει να κάνει με το εαν το θέμα είναι απλό ή περίπλοκο. Το οποίο δεν συνεπάγεται απαραίτητα ευκολία η δυσκολία. Μπορώ να σκεφτώ διάφορα προβλήματα που είναι πολύ περίπλοκα αλλά ξεκάθαρα ως προς τι πρέπει να γίνει.
Ναι. Στη Φυσική τα περίπλοκα αλλά όχι υποχρεωτικά δύσκολα θέματα κυριαρχούν. Είναι γνωστές οι υπερπαραγωγές του 4ου ζητήματος. Κάποιες φορές όμως (π.χ. 1993 , 2005) τα θέματα δυσκόλεψαν τους υποψηφίους γιατί ήταν εκτός της τότε σχολικής πραγματικότητας.

1646581109610.png
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,745 μηνύματα.
Μπορεί να κυκλοφορούν φήμες, όμως ποτέ δεν επεμβαίνει στην επιτροπή θεμάτων κάποιος πολιτικός ή υπηρεσιακός παράγοντας του υπουργείου με σκοπό να δώσει οδηγίες βαθμού δυσκολίας.

καλα μη βαζεις το χερι στην φωτια
περυσι δεν ειχε πει η κυρια για ευκολοτερα θεματα και οντως ηταν?
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,418 μηνύματα.
Ναι. Στη Φυσική τα περίπλοκα αλλά όχι υποχρεωτικά δύσκολα θέματα κυριαρχούν. Είναι γνωστές οι υπερπαραγωγές του 4ου ζητήματος. Κάποιες φορές όμως (π.χ. 1993 , 2005) τα θέματα δυσκόλεψαν τους υποψηφίους γιατί ήταν εκτός της τότε σχολικής πραγματικότητας.

Το οποίο είναι παράδοξο και αντιπαιδαγωγικό, καθώς η φυσική σαν επιστήμη δεν εξετάζει την περιπλοκότητα σε πρώτη φάση, αλλά την βαθύτερη κατανόηση των πιο θεμελιωδών ιδιοτήτων του σύμπαντος και της φύσης. Οι πιο συνδυαστικές ασκήσεις προφανώς προσφέρουν μεγαλύτερη εξοικείωση στο πλαίσιο των εξετάσεων αλλά δίνουν μια πολύ φτωχή κατανόηση και αντίληψη της φυσικής. Σαφώς υπάρχει και η εφαρμοσμένη πλευρά της φυσικής και η πειραματική φυσική που εξετάζουν την περιπλοκότητα, αλλά οκ αυτό πάει πέρα απο τον σκοπό του σχολείου.

Τα μαθηματικά τα έχουν πάει κάπως καλύτερα σε αυτό το κομμάτι με πιο λογικές ασκήσεις. Βέβαια και αυτοί αναλώνονται στα ίδια θέματα στα οποία καταλήγουν να βάζουν σπαζοκεφαλιές μεν, αλλά είναι πιο κοντά στο πνεύμα των μαθηματικών(σαν επιστήμη) απο ότι η φυσική στην φυσική(σαν επιστήμη). Το μόνο τους σφάλμα είναι οτι έχουν πετάξει εκτός το κομμάτι των εφαρμογών. Υπάρχουν μερικές αλλά είναι κυρίως ενδεικτικές και συνήθως πολύ λίγες ή και καμία δεν διδάσκεται.

Στην φυσική τα πράγματα είναι χειρότερα γιατί η περιπλοκότητα όπως λες κυριαρχεί. Πολλοί θετικοί πιστεύουν οτι η φυσική είναι απλά μαθηματικά, το οποίο είναι τεράστιο λάθος και δείχνει οτι το σχολείο απέτυχε να διδάξει τι εστί φυσική, και οι των υγείας ακόμα χειρότερα πιστεύουν οτι η φυσική είναι απλά τύποι που πετάς μέσα νούμερα και σου δίνουν ένα αποτέλεσμα, που σημαίνει οτι δεν έχουν καμία απολύτως επαφή με την πραγματικότητα.

Αντίθετα στην χημεία που η ποσοτικοποίηση των εννοιών διατηρείται στο ελάχιστο, με χρήση κυρίως στοιχειωδών μαθηματικών(βασική άλγεβρα,δευτεροβάθμια εξίσωση και λίγες πράξεις λογαρίθμων) υπάρχει μεγαλύτερη απήχηση, γιατί δίνεται έμφαση στα ουσιώδη μέρη της επιστήμης της χημείας, παρά σε χειρωνακτικές εργασίες και αλγόριθμους επίλυσης ασκήσεων. Ομοίως το ίδιο ισχύει και για την βιολογία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Ναι. Στη Φυσική τα περίπλοκα αλλά όχι υποχρεωτικά δύσκολα θέματα κυριαρχούν. Είναι γνωστές οι υπερπαραγωγές του 4ου ζητήματος. Κάποιες φορές όμως (π.χ. 1993 , 2005) τα θέματα δυσκόλεψαν τους υποψηφίους γιατί ήταν εκτός της τότε σχολικής πραγματικότητας.

Screenshot_40.png
Τι σου θυμίζει αυτό Δία; :laugh:
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,776 μηνύματα.
Μπορεί να κυκλοφορούν φήμες, όμως ποτέ δεν επεμβαίνει στην επιτροπή θεμάτων κάποιος πολιτικός ή υπηρεσιακός παράγοντας του υπουργείου με σκοπό να δώσει οδηγίες βαθμού δυσκολίας.

κι ομως θεωρω οτι παντα παιζουν ρολο.θυμαμαι τη χρονια τη δικη μας ειχαν βαλει πολυ δυσκολα μαθηματικα και ειχανε πατωσει αρκετοι.επεσε τρελο κλαμα και ζητοκραυγες.αν ψαξεις στο google σε φορουμ που σχολιαζανε τοτε τα θεματα θα καταλαβεις.μετα λοιπον τα μαθηματικα ακολουθουσε η φυσικη οπου βαλανε τα πιο αστεια θεματα που εχουνε πεσει ποτε φυσικη.δευτερο,τριτο,τεταρτο θεμα αστεια και απλα στο πρωτο θεμα εξεταζανε τη λεπτομερεια της λεπτομερειας σε σωστο λαθος.καταφανεστατα αδικηθηκαν αυτοι που ασχοληθηκαν με το μαθημα.αρα προφανως δεν υπηρξε παρεμβαση τοτε ή οι φυσικοι το αποφασισαν μονοι τους??
την επομενη χρονια το 2009 ηταν χρονια εκλογων που τους βαλανε τα πιο γελοια θεματα στην ιστορια μαζι με το 2000 ισως.βεβαια τοτε κλαιγανε τον αυγουστο γτ οι βασεις πηγαν στο θεο γτ ηταν ολοι αριστουχοι.αρα θελω να πω οτι δυστυχως μπαινει και η πολιτικη ακομα και στις πανελλαδικες
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top