ΗΜΜΥ vs Μαθηματικό

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,184 μηνύματα.
μην ασχολεισαι καν με τις βασεις.η αξια της σχολης δεν την κανουν οι βασεις.επειδη δηλαδη τα παιδια δηλωνουν 5 σχολες σημαινει οτι το μαθηματικο ειναι της πλακας σχολη?Απλα δεν το δηλωνουνε διοτι στο μυαλο τους δεν εχει αποκατασταση λες και απο ημμυ θα χεις δουλεια αμεσως!Ασε που κανανε και τει τα πανεπιστημια και υπαρχουν κατι παρακμιακα πρωην τει με τιτλο ηλεκτρολογου μηχανικου!!!

Υπάρχει μια τραγική ειρωνεία σε αυτό που λες βέβαια . Σε αυτά τα πρώην παρακμιακά τει ήταν 100% βέβαιο οτι θα έβρισκες δουλειά , και είχες double exponential περισσότερη πιθανότητα να βρεις δουλειά απο έναν απόφοιτο μαθηματικού ή φυσικού αμέσως μόλις τελείωνες :P.

Επειδή ξέρω τέτοια άτομα , μπορώ να σου πω οτι μπορεί να μην πέταγαν στα μαθηματικά , αλλά σε πραγματικά προβλήματα που προέκυπταν ήταν άσσοι σε σημείο που να έφερνες 5 μαθηματικούς και 5 απο πολυτεχνείο, θα ήθελαν μέρες να βρουν λύση . Και έχω δει το κόμπλεξ που βγάζουν συμφοιτητές μου απέναντι σε τέτοια άτομα αλλά και το αντίστοιχο μαθηματικών/φυσικών ,αλλά έτσι είναι η ζωή , το να πάρεις 10 στα μαθηματικά απέχει πολύ απο το να γίνεις επιτυχημένος σε σχέση με το να έχεις τις ικανότητες αυτών των ατόμων και στο λέω ως άτομο που δεν θεωρεί οτι πέφτει στην κατηγορία των "Get it done" .

Είναι προφανές ότι στην δουλειά του κάποιος αντιμετωπίζει πραγματικά προβλήματα παρά εξισώσεις σε πίνακα , που αποτελούν απλά μια προσέγγιση ούτως η άλλως της πραγματικότητας και γι'αυτό είχα αναφέρει κάποτε οτι δεν αντικαθιστούν την εμπειρία του μηχανικού . Άρα εφόσον κάποιος μπορεί να πληρώσει έναν αντί για 10 που ξέρει την δουλειά και την κάνει πιο γρήγορα και αποτελεσματικά, θα προτιμήσει να προσλάβει αυτόν .
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
Υπάρχει μια τραγική ειρωνεία σε αυτό που λες βέβαια . Σε αυτά τα πρώην παρακμιακά τει ήταν 100% βέβαιο οτι θα έβρισκες δουλειά , και είχες double exponential περισσότερη πιθανότητα να βρεις δουλειά απο έναν απόφοιτο μαθηματικού ή φυσικού αμέσως μόλις τελείωνες :P.

Επειδή ξέρω τέτοια άτομα , μπορώ να σου πω οτι μπορεί να μην πέταγαν στα μαθηματικά , αλλά σε πραγματικά προβλήματα που προέκυπταν ήταν άσσοι σε σημείο που να έφερνες 5 μαθηματικούς και 5 απο πολυτεχνείο, θα ήθελαν μέρες να βρουν λύση . Και έχω δει το κόμπλεξ που βγάζουν συμφοιτητές μου απέναντι σε τέτοια άτομα αλλά και το αντίστοιχο μαθηματικών/φυσικών ,αλλά έτσι είναι η ζωή , το να πάρεις 10 στα μαθηματικά απέχει πολύ απο το να γίνεις επιτυχημένος σε σχέση με το να έχεις τις ικανότητες αυτών των ατόμων και στο λέω ως άτομο που δεν θεωρεί οτι πέφτει στην κατηγορία των "Get it done" .

Είναι προφανές ότι στην δουλειά του κάποιος αντιμετωπίζει πραγματικά προβλήματα παρά εξισώσεις σε πίνακα , που αποτελούν απλά μια προσέγγιση ούτως η άλλως της πραγματικότητας και γι'αυτό είχα αναφέρει κάποτε οτι δεν αντικαθιστούν την εμπειρία του μηχανικού . Άρα εφόσον κάποιος μπορεί να πληρώσει έναν αντί για 10 που ξέρει την δουλειά και την κάνει πιο γρήγορα και αποτελεσματικά, θα προτιμήσει να προσλάβει αυτόν .
ε τι να σου πω.εγω δεν πηγαινα για κανενα μα κανενα λογο σε τει.θα εδινα 2 και 3 φορες πανελληνιες αν ειναι δυνατον
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,184 μηνύματα.
ε τι να σου πω.εγω δεν πηγαινα για κανενα μα κανενα λογο σε τει.θα εδινα 2 και 3 φορες πανελληνιες αν ειναι δυνατον

Ωρε το ξέρω, προφανώς εξαρτάται και απο την ιδιοσυγκρασία του ανθρώπου . Απλά θέλω να πω οτι είναι τραγική ειρωνεία που το επάγγελμα του ηλεκτρολόγου/ηλεκτρονικού σε ΤΕΙ σου έβγαζε τα περισσότερα χρήματα απο πολλά άλλα τμήματα και στην αντίληψη του κόσμου είναι πιο κάτω απο άλλα "μάρκας" :P . Ενδεικτικό του πόσο βαθιά νυχτωμένη μπορεί να είναι η κοινωνία . Και δεν με εξαιρώ απο αυτό ,όταν έδινα τα ίδια άκουγα και επομένως τα ίδια πίστευα . Αλλά έχοντας αλληλεπιδράσει και με μαθηματικούς και φυσικούς και προφανώς με παιδιά πολυτεχνείου και παιδιά που είχαν τελειώσει ΤΕΙ αυτό αντιλήφθηκα εν τέλει .

Υποσημείωση : Το ΤΕΙ Κρήτης ήταν μίλια μπροστά απο αρκετά πανεπιστημιακά τμήματα , γιατί συνδύαζε και τα λεφτά που λέμε και πολύ καλό επίπεδο σπουδών .
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
Ωρε το ξέρω, προφανώς εξαρτάται και απο την ιδιοσυγκρασία του ανθρώπου . Απλά θέλω να πω οτι είναι τραγική ειρωνεία που το επάγγελμα του ηλεκτρολόγου/ηλεκτρονικού σε ΤΕΙ σου έβγαζε τα περισσότερα χρήματα απο πολλά άλλα τμήματα και στην αντίληψη του κόσμου είναι πιο κάτω απο άλλα "μάρκας" :P . Ενδεικτικό του πόσο βαθιά νυχτωμένη μπορεί να είναι η κοινωνία . Και δεν με εξαιρώ απο αυτό ,όταν έδινα τα ίδια άκουγα και επομένως τα ίδια πίστευα . Αλλά έχοντας αλληλεπιδράσει και με μαθηματικούς και φυσικούς και προφανώς με παιδιά πολυτεχνείου και παιδιά που είχαν τελειώσει ΤΕΙ αυτό αντιλήφθηκα εν τέλει .

Υποσημείωση : Το ΤΕΙ Κρήτης ήταν μίλια μπροστά απο αρκετά πανεπιστημιακά τμήματα , γιατί συνδύαζε και τα λεφτά που λέμε και πολύ καλό επίπεδο σπουδών .
και γω για τα πανεπιστημια κρητης ακουω φοβερα λογια.αν αυτο το μερος δεν ειχε το μειονεκτημα οτι για να πας θες καραβι θα ειχε απιστευτη ζητηση.
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Ευκλείδη πλέον οι απόψεις που ακούς για την δυσκολία του μαθηματικού είναι από άτομα που παλιότερα δεν θα έμπαιναν καν σε αυτή την σχολή. Αν πας σε αμφιθέατρο μαθηματικού και συγκρίνεις την παρακολούθηση με τους φοιτητές που έχουν περάσει στην σχολή θα καταλάβεις πόσο πεσμένο είναι πλέον το επίπεδο φοίτησης
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
Ευκλείδη πλέον οι απόψεις που ακούς για την δυσκολία του μαθηματικού είναι από άτομα που παλιότερα δεν θα έμπαιναν καν σε αυτή την σχολή. Αν πας σε αμφιθέατρο μαθηματικού και συγκρίνεις την παρακολούθηση με τους φοιτητές που έχουν περάσει στην σχολή θα καταλάβεις πόσο πεσμένο είναι πλέον το επίπεδο φοίτησης
Το επιπεδο της πλειοψηφιας των φοιτητων οκ ειναι για γελια ομως διαφωνω οτι οι καθηγητες εχουν ριξει το επιπεδο για να ανταποκριθουν οι αστειοι φοιτητες τους!!Αυτο γνωριζω!
 

MarcoReus

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Το επιπεδο της πλειοψηφιας των φοιτητων οκ ειναι για γελια ομως διαφωνω οτι οι καθηγητες εχουν ριξει το επιπεδο για να ανταποκριθουν οι αστειοι φοιτητες τους!!Αυτο γνωριζω!
Για το μαθηματικο δεν ξερω (αν και υποψιαζομαι οτι και εκει τα ιδια ισχυουν) αλλα για τη φιλολογια πχ ισχυει 100% οτι εχουν ριξει το επιπεδο και μαλιστα πολυ.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
Για το μαθηματικο δεν ξερω (αν και υποψιαζομαι οτι και εκει τα ιδια ισχυουν) αλλα για τη φιλολογια πχ ισχυει 100% οτι εχουν ριξει το επιπεδο και μαλιστα πολυ.
τα μαθηματικα τμηματα που ξερω οχι δεν ισχυει!!Μπορει να σου πει και ο μαρκος αν το επιπεδο το ριχνουνε!Τωρα αν στο μαθηματικο λαμιας τους δουλευουνε δεν ξερω!!
 

Μάρκος Βασίλης

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,871 μηνύματα.
Για να αποφύγουμε τον «ακαδημαϊκό» συγκρητισμό και να επανέλθουμε στο ζητούμενο λίγο:

Ανάμεσα σε αυτές τις σχολές ποια προτείνετε σε κάποιον που έχει ενδιαφέρον για τα μαθηματικά αλλα δεν είναι σίγουρος οτι θέλει να ασχοληθεί Μόνο με αυτά;

Το θέμα είναι, όπως έχει ξανα-ειπωθεί, τι θες από τα μαθηματικά; Αν θες να πάρεις απλά μία καλή ( ; ) ιδέα αλλά όχι να εμβαθύνεις τρελά στο αντικείμενο - τηρουμένων των αναλογιών, πάντα μιλάμε για προπτυχιακό - τότε καλύτερα να μην πας σε κάποιο μαθηματικό τμήμα. Είναι πιο λογικό, αν θες να «τσιμπολογήσεις» κάποια μαθηματικά και να δεις και εφαρμογές τους κ.λπ. να πας ΗΜΜΥ από ό,τι σε ένα τμήμα μαθηματικών.

Και στα δύο τμήματα θα δεις μαθηματικά. Προφανώς, σε ένα τμήμα μαθηματικών θα δεις:
  • περισσότερα
  • βαθύτερα
  • θεωρητικότερα
μαθηματικά από ό,τι σε κάθε άλλο εφαρμοσμένο τμήμα. Ακόμα κι όταν μιλάμε για εφαρμοσμένα μαθήματα, από ένα τμήμα μαθηματικών θα πάρεις τελείως διαφορετικό θεωρητικό υπόβαθρο από άλλα τμήματα/άλλες σχολές - που είναι και το λογικό. Σε ένα εφαρμοσμένο τμήμα - π.χ. ΗΜΜΥ - θα δεις μαθηματικά, αλλά όσα αφορούν τις εφαρμογές που θα σε απασχολήσουν. Σε ένα τμήμα μαθηματικών, δεν έχει και τόση σημασία το αν θα σχετίζονται με ενδεχόμενες εφαρμογές αυτά που θα δεις. Όπως έλεγε και ο Feynman (για τη φυσική, αλλά δεν πειράζει): τα μαθηματικά είναι σαν το σεξ: υπάρχουν πρακτικοί λόγοι αλλά δεν τα κάνουμε γι' αυτόν τον λόγο.

Οπότε, δες εσύ σε τι βάθος στοχεύεις.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
Aς πει καποιος που ξερει ποσο % εχει μαθηματικα,ποσο % εχει χαζοπρογραμματισμο και ποσο % εχει αναμιξη να αποφασισε η κοπελα γτ το κουρασαμε το θεμα
 

Athens2002

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Athens2002 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ. Έχει γράψει 318 μηνύματα.
Σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις που παραθέσετε. Όταν κληθώ να αποφασίσω ελπιζω να κάνω την καλύτερη επιλογή.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,184 μηνύματα.
Aς πει καποιος που ξερει ποσο % εχει μαθηματικα,ποσο % εχει χαζοπρογραμματισμο και ποσο % εχει αναμιξη να αποφασισε η κοπελα γτ το κουρασαμε το θεμα

Βασικά έχεις πολύ λάθος ιδέα για τον προγραμματισμό .
Ο ημμύ δεν παίρνει απλά τις εξισώσεις και τις γράφει σε κώδικα αλλιώς δεν θα χρειαζόταν να σπουδάζει τόσα χρόνια τόσο τα μαθηματικά όσο και προγραμματισμό/υπολογιστές :P .

Για την ακρίβεια υπάρχουν αλγόριθμοι που εαν καταφέρεις να τους βελτιώσεις έστω και 5% είναι άξιο κατόρθωμα για δημοσίευση xD .Το να κάνεις κάτι στα μαθηματικά είναι δύσκολο . Όταν σου λένε βρες τον βέλτιστο τρόπο που μπορεί να γίνει oh εκεί ξεκινάνε τα ωραία... :P .

Πάρε για παράδειγμα τα αυτόνομα αυτοκίνητα . Εαν οι αλγόριθμοι δεν είναι καλοί , εαν ο μηχανικός δεν έχει προβλέψει πόση υπολογιστική ισχύ χρειάζεται , η διαφορά μερικών κλάσματων του δευτερολέπτου μπορούν να καθορίσουν εαν θα ζήσεις ή εαν θα πεθάνεις σε ένα τροχαίο . Ή φαντάσου ένα μαχητικό να έχει ραντάρ που κολλάει επειδή κάποιος απλά έμαθε τον τύπο που έπρεπε να χρησιμοποιήσει και τον έγραψε όπως ήταν χωρίς να χρησιμοποιήσει τεχνικές βελτίωσης . Ναι τα μαθηματικά σου ήταν σωστά,αλλά θα τρέξουν σε φυσικό υλικό(hardware) και με συγκεκριμένο τρόπο(αλγόριθμο) . Άρα δεν αρκεί να είσαι μόνο σωστός και για αυτό ο προγραμματισμός είναι σημαντικό κομμάτι .

Για να απαντήσω πάντως στην ερώτηση . Τα μαθήματα προγραμματισμού μπορεί να είναι απο συνολικά 2-3 εαν τον μισείς εως όσα θες(πρακτικά σημαίνει περισσότερα απ'όσα θα είσαι ικανός να πάρεις σε ένα εξάμηνο) :P .
 
Τελευταία επεξεργασία:

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Το επιπεδο της πλειοψηφιας των φοιτητων οκ ειναι για γελια ομως διαφωνω οτι οι καθηγητες εχουν ριξει το επιπεδο για να ανταποκριθουν οι αστειοι φοιτητες τους!!Αυτο γνωριζω!
Ο μέσος όρος σπουδών παραμένει ίδιος και ο αριθμός φοιτητών που αποφοιτούν παραμένει ίδιος. Άρα εάν δεν υπάρχει χαμηλότερο επίπεδο δυσκολίας όπως λες τότε ή πολύ αντιγραφή παίζει ή όλοι γίνονται τζιμανια ξαφνικά
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,656 μηνύματα.
Ο μέσος όρος σπουδών παραμένει ίδιος και ο αριθμός φοιτητών που αποφοιτούν παραμένει ίδιος. Άρα εάν δεν υπάρχει χαμηλότερο επίπεδο δυσκολίας όπως λες τότε ή πολύ αντιγραφή παίζει ή όλοι γίνονται τζιμανια ξαφνικά
αχαχαχ τι να σου πω!!Εγω ξερω οτι ο μεσος χρονων σπουδων εχει ανεβει παρα πολυ.
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
αχαχαχ τι να σου πω!!Εγω ξερω οτι ο μεσος χρονων σπουδων εχει ανεβει παρα πολυ.
Αυτό έχει γίνει επειδή όσοι είναι εντελώς αδιάφοροι με την σχολή δεν ασχολούνται καν. Επίσης όταν πλέον υπάρχουν πολλοί εισακτεοι σε μαθηματικές σχολές που έγραψαν στα μαθηματικά κάτω από 10 δηλαδή ούτε καν 2 θέματα ολόκληρα (1 εκ των οποίων είναι θεωρία) προφανώς η σχολή θα προσαρμοστεί στο να περνάνε τα μαθήματα και άτομα πιο αδύναμα στα μαθηματικά. Το επόμενο στάδιο είναι αυτό που λες να προσαρμοστούν δηλαδή στις ανάγκες μαθητών που έγραψαν πχ ένα 5-7 στα μαθηματικά έτσι ώστε να την τελειώνουν και αυτοί σε 4-5 χρόνια. Φαντάζομαι καταλαβαίνεις για τι επίπεδο μιλάμε
 
Top