PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Επαναφέρω το θέμα μπας και ξεδιαλύνω λίγο τα πράγματα στο μυαλό μου!

Δεν μπορώ να αποφασίσω με τίποτα αν θα πάω θετική (με μαθηματικά) ή οικονομίας & πληροφορικής και δυστυχώς ο χρόνος με πιέζει άγρια. Προφανώς, αν πάω 2ο στοχεύω για μαθηματικό ενώ αν πάω 5ο για κάποια οικονομική σχολή. Από τη μία, το μαθηματικό το σκέφτομαι γιατί με ενδιαφέρει προφανώς. Τα μαθηματικά είναι το αγαπημένο μου μάθημα και με ενδιαφέρει να εμβαθύνω/ασχοληθώ περεταίρω. Anyway, αυτό που με αποτρέπει είναι το ζήτημα περί επαγγελματικής αποκατάστασης. Γνωρίζω καλά ότι στην ελλάδα κατα 95% μαθηματικός=εκπαιδευτικός, κάτι το οποίο δε με ενοχλεί, αλλά διαβάζοντας διάφορα σχετικά με πληρωμές τύπου 3-4€ την ώρα σκέφτομαι «τι φάση;»..Μια ζωή έτσι θα ζω με το άγχος ΑΝ θα βρω κανένα ιδιαίτερο σε συνδυασμό με φροντιστήριο μπας και συμπληρώσω ένα αξιοπρεπές εισόδημα;

Από την άλλη, σκέφτομαι σοβαρά να πάω σε μία οικονομική σχολή-όπου οκ, δεν είναι κάτι για το οποίο πετάω τη σκούφια μου-αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα βρω μια δουλειά που να εξασφαλίζει ένα άλφα σταθερό εισόδημα αρκετό για να μην ζω στο άγχος και την ανασφάλεια για πάντα ξέρω 'γω. Η ανεξαρτησία είναι σημαντική για μένα, αλλά μετά σκέφτομαι ότι αυτή η λύση όπως και να το κάνουμε είναι συμβιβαστική και ότι κάποια στιγμή δεν παίζει...θα μιζεριάσω:/:

Ποια είναι η άποψή σας; Κάθε απάντηση είναι σαφώς ευρπρόσδεκτη αλλά πλιζ επικεντρωθείτε σε αυτό που ζητάω χωρίς άσχετα σχόλια τύπου «τα μαθηματικά του σχολείου δεν είναι όπως αυτά του πανεπιστημίου γι'αυτό ξανασκέψου το...» ή «Γιατί δε σκέφτεσαι για πληροφορική/πολυτεχνείο/δεν ξερω εγω τι;»

BSc In Mathematics + MSc In Finance = power
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
BSc In Mathematics + MSc In Finance = power
Μήπως αυτό είναι κάτι που ισχύει παραπάνω στο εξωτερικό;;;:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Επαναφέρω το θέμα μπας και ξεδιαλύνω λίγο τα πράγματα στο μυαλό μου!

Δεν μπορώ να αποφασίσω με τίποτα αν θα πάω θετική (με μαθηματικά) ή οικονομίας & πληροφορικής και δυστυχώς ο χρόνος με πιέζει άγρια. Προφανώς, αν πάω 2ο στοχεύω για μαθηματικό ενώ αν πάω 5ο για κάποια οικονομική σχολή. Από τη μία, το μαθηματικό το σκέφτομαι γιατί με ενδιαφέρει προφανώς. Τα μαθηματικά είναι το αγαπημένο μου μάθημα και με ενδιαφέρει να εμβαθύνω/ασχοληθώ περεταίρω. Anyway, αυτό που με αποτρέπει είναι το ζήτημα περί επαγγελματικής αποκατάστασης. Γνωρίζω καλά ότι στην ελλάδα κατα 95% μαθηματικός=εκπαιδευτικός, κάτι το οποίο δε με ενοχλεί, αλλά διαβάζοντας διάφορα σχετικά με πληρωμές τύπου 3-4€ την ώρα σκέφτομαι «τι φάση;»..Μια ζωή έτσι θα ζω με το άγχος ΑΝ θα βρω κανένα ιδιαίτερο σε συνδυασμό με φροντιστήριο μπας και συμπληρώσω ένα αξιοπρεπές εισόδημα;

Από την άλλη, σκέφτομαι σοβαρά να πάω σε μία οικονομική σχολή-όπου οκ, δεν είναι κάτι για το οποίο πετάω τη σκούφια μου-αλλά κατά πάσα πιθανότητα θα βρω μια δουλειά που να εξασφαλίζει ένα άλφα σταθερό εισόδημα αρκετό για να μην ζω στο άγχος και την ανασφάλεια για πάντα ξέρω 'γω. Η ανεξαρτησία είναι σημαντική για μένα, αλλά μετά σκέφτομαι ότι αυτή η λύση όπως και να το κάνουμε είναι συμβιβαστική και ότι κάποια στιγμή δεν παίζει...θα μιζεριάσω:/:

Ποια είναι η άποψή σας; Κάθε απάντηση είναι σαφώς ευρπρόσδεκτη αλλά πλιζ επικεντρωθείτε σε αυτό που ζητάω χωρίς άσχετα σχόλια τύπου «τα μαθηματικά του σχολείου δεν είναι όπως αυτά του πανεπιστημίου γι'αυτό ξανασκέψου το...» ή «Γιατί δε σκέφτεσαι για πληροφορική/πολυτεχνείο/δεν ξερω εγω τι;»

Εγω πιστευω οτι με την βοηθεια γνωστου μπορεις ανετα να βρεις ατομα που ενδιαφερονται για ιδιαιτερα.Επιπλεον με 15 ευρω την ωρα νομιζω σαν τιμη ακουγεται πολυ καλο.
Φιλικη συμβουλη αν πας ποτε να κανεις μαθημα σε κανα ψυχικο αν ζητησεις λιγοτερο απο 50 ευρω θα σε περασουν για ηλιθιο :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερινύς

Τιμώμενο Μέλος

Η Ερινύς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 17,739 μηνύματα.
Αχ, όχι πάλι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Αχ, όχι πάλι...
Αν το λες για το λόγο που κατάλαβα, εγώ έγραψα για 2-3 γνώμες όχι για να δημιουργηθεί λογομαχία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Μήπως αυτό είναι κάτι που ισχύει παραπάνω στο εξωτερικό;;;:hmm:

Όχι.
Ισχύει και στην Ελλάδα σε συμβουλευτικές εταιρείες και σε οποιοδήποτε οικονομικο τμημα ή λογιστήριο μιας εταιρείας.
Με αυτό το τρόπο θα μπορεις να συνδυάσεις τα μαθηματικά που σου αρεσουν με τα οικονομικα. Θα μπορεις να εχεις δικαιώματα μαθηματικού + μεταπτυχιακό τίτλο στα χρηματοοικονομικά.

Ό,τι ισχύει στο εξωτερικό ισχύει και στο εσωτερικό, απλώς είναι λιγότερες οι διαθέσιμες θέσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nick890

Επιφανές μέλος

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών και μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 9,844 μηνύματα.
Ποιος σου είπε οτι μαθηματικό=εκπαιδευτής ? Το μαθηματικό με μεταπτυχιακό στα οικονομικα =οικονομολόγος όπως επίσης μπορείς να εργαστης ως λογιστής , τουριστικά γραφεία ....κλπ .Το μαθηματικό είναι μέλλον αρκεί να ξέρεις τη κανεις!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Δεν είναι τόσο απαραίτητο κάποιο μεταπτυχιακό στα Οικονομικά. Από Τμήματα Μαθηματικών (ή Φυσικής) της Αγγλίας και άλλων Ευρωπαϊκών χωρών στρέφονται επαγγελματικά σε θέσεις credits/options analyst or software engineering με κάποιες γνώσεις προγραμματισμού και machine learning. Γενικό επιστημονικό προφίλ σε Μαθηματικά, ή κάποιο κλάδο των Μαθηματικών π.χ. Θεωρητικά Μαθηματικά με κάποια μαθήματα Μαθηματικής Οικονομίας ή/και Στατιστικής. To πρόβλημα είναι ότι στην Ελλάδα δεν έχουμε εμφανή παραδείγματα εκτός μέσης εκπαίδευσης επειδή η κοινωνία κάπως έχει απαξιώσει τα Μαθηματικά. Αρκετοί πτυχιούχοι Μαθηματικών νιώθουν άχρηστοι. Παίζει και αυτό ρόλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελος Κοκ

Τιμώμενο Μέλος

Ο Άγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,665 μηνύματα.
Ποιος σου είπε οτι μαθηματικό=εκπαιδευτής ? Το μαθηματικό με μεταπτυχιακό στα οικονομικα =οικονομολόγος όπως επίσης μπορείς να εργαστης ως λογιστής , τουριστικά γραφεία ....κλπ .Το μαθηματικό είναι μέλλον αρκεί να ξέρεις τη κανεις!!!

Επιπλεον μπορεις να το συνδιασεις με κβαντικη φυσικη και να πας για ερευνες(δεν ξερω αν υπαρχει στην ελλαδα κατι αντιστοιχο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
BSc In Mathematics + MSc In Finance = power

Για περισσότερη ανάλυση δες εδώ.

Τα περισσότερα σοβαρά μεταπτυχιακά των Μαθηματικών (ακόμη και χωρίς τίτλο π.χ. Εφαρμοσμένα, Χρηματο-) περιέχουν γερή δόση από Υπολογιστικά και Στοχαστικά Μαθηματικά. Για να γίνω πιο σαφής, αναφερόμαστε σε δυο τεράστιους κλάδους μεταδιδακτορικής έρευνας (ή ακαδημαϊκής καριέρας), επαγγελματικής σταδιοδρομίας στα (Εφαρμοσμένα) Μαθηματικά!

1. Tα Υπολογιστικά Μαθηματικά αναπτύσσουν δεξιότητες σε πολύπλοκους υπολογισμούς με τη χρήση αλγορίθμων. Συνδυάζονται με μαθήματα όπως Vision Computing. Σε πολλά προγράμματα αναφέρονται και με συναφείς τίτλους π.χ. Scientific Computing, Numerical Methods. Aποτελούν βασικό κλάδο των σύγχρονων Μαθηματικών και δίνουν απαντήσεις τόσο σε Μηχανικούς π.χ. Computational Aerodynamics όσο και σε Αναλυτές π.χ. Computational Finance. O πυρήνας τους είναι τα λεγόμενα Μαθηματικά της (Συναρτησιακής) Ανάλυσης με έμφαση στις Διαφορικές Εξισώσεις.

2. Ο δεύτερος τομέας αφορά τα Στοχαστικά Μαθηματικά τα οποία και μελετώνται είτε αμιγώς θεωρητικά είτε με τη χρήση αλγοριθμικών διαδικασιών από τα Υπολογιστικά Μαθηματικά καθώς πολλά μοντέλα τους είναι διαφορικές εξισώσεις. Τα Στοχαστικά Μαθηματικά αποτελούν μια πιο θεωρητική προσέγγιση της Αιτιοκρατίας (Πιθανοθεωρίας). Θέλουν καλό υπόβαθρο σε Μαθηματικά. Τα Στοχαστικά Μαθηματικά συναντώνται με τίτλους π.χ. Στοχαστική Ανάλυση, Στοχαστικές Διαδικασίες, Στοχαστικές Διαφορικές Εξισώσεις, Martingales, Kίνηση Brown στη Χρηματοοικονομία, Στοχαστική Οικονομία, Στοχαστικός Οικονομικός Έλεγχος κλπ. Δεν είναι απαραίτητο να γίνουν ειδικές σπουδές στην Οικονομία (Finance). Ένα κλασικό βιβλίο Μαθηματικής Οικονομίας είναι σε 95% Στοχαστική Ανάλυση, Numerical Methods και Θεωρία Μέτρου (από τα Μαθηματικά). Παραθέτω το επόμενο πρόγραμμα που είναι αντιπροσωπευτικό.

MSc Mathematical Finance, Uni of Manchester πηγή

Derivative Securities
Asset Pricing Theory

Computational Finance
Stochastic Calculus
Brownian Motion
Martingales Theory for Finance
Stochastic Modelling in Finance
Stochastic Control with Applications to Finance


Tα μαθήματα με το κόκκινο χρώμα αποτελούν κεφάλαια ενός τυπικού συγγράμματος στη Στοχαστική Ανάλυση. Τα δυο μαθήματα με το χρώμα μπλε αποτελούν τα τελευταία κεφάλαια του ίδιου συγγράμματος ή ξεχωριστό βιβλίο σαν εφαρμογή. Ακόμη και ως εφαρμογή τα πρώτα κεφάλαια είναι πυκνά μαθηματικά (ακαδημαϊκού επιπέδου) γιατί οι οικονομικές έννοιες όπως portfolio, assets, neutral risk,... είναι διατυπωμένες με πολύπλοκες μαθηματικές σχέσεις. Δεν είναι κείμενο θεωρητικής Οικονομικής Ιστορίας. Το μάθημα με το πράσινο χρώμα είναι στον κλάδο των Υπολογιστικών Μαθηματικών με διαφοροποίηση ύλης ανάλογα το Πανεπιστήμιο και τη φυσιογνωμία του προγράμματος. Συνήθως καλύπτουν Διαφορικές Εξισώσεις με Μερικές Παραγώγους ή/και κεφάλαια Βελτιστοποίησης Συναρτήσεων με τη γραφή κώδικα σε Matlab, C++.

Το παραπάνω πρόγραμμα μαθημάτων συναντάται σε ένα τυπικό μεταπτυχιακό Μαθηματικών όχι απαραίτητα με τον συγκεκριμένο τίτλο.

Με το ίδιο πρόγραμμα (σε συνδυασμό των παραπάνω γνώσεων) ένας Μαθηματικός ή (...) μπορεί να εργαστεί σαν επιστημονικός συνεργάτης Μετεωρολογικών Αναλύσεων καθώς τα Προγνωστικά Μοντέλα Καιρού αναλύονται με βάση Υπολογιστικές Μεθόδους, Στοχαστικά Μαθηματικά και κάποια γνώση από Ανάλυση Χρονοσειρών (κεφάλαιο Οικονομετρίας). Με αυτό θέλω να πω ότι να μην κολλάτε στον τίτλο του προγράμματος σπουδών αλλά στο τι γνώσεις αποκτάει κάποιος και που μετά μπορεί να στραφεί επαγγελματικά. Η Ελλάδα δυστυχώς ζει στο σημείο 0 στον χώρο των Μαθηματικών εκτός Πανεπιστημίου. Μια τόσο ωραία επιστήμη και η κοινωνική πραγματικότητα την κάνει να φαίνεται ανιαρή και μη παραγωγική για την Οικονομία της χώρας μας. Δεν πειράζει! Χώρες που ξέρουν όπως Αγγλία, Γερμανία δίνουν απαντήσεις.

Επίσης είναι άλλο πράγμα η Οικονομία (Finance) που έχει άμεση σχέση με τα Μαθηματικά, μέσω της γέφυρας που ανέλυσα και άλλο πράγμα τα Οικονομικά (Economics) που είναι μια πιο θεωρητική προσέγγιση της Οικονομίας με έμφαση σε κεφάλαια Στατιστικής (Οικονομετρίας). Οπότε PolGR1509 είναι εσένα τι σου αρέσει. Το πτυχίο του Μαθηματικού θα σε βοηθήσει στην γρήγορη κατανόηση ακόμη και δεν έχεις Οικονομικές σπουδές, για μια πιθανή καριέρα Αναλυτή διότι θα είσαι χρήσιμος στο κομμάτι της Αλγοριθμικής σκέψης και αυτές δεξιότητες που ανήκουν στο χώρο των Cognitive Sciences. Aνάλογα με τα ενδιαφέροντά σου θα εστιάσεις σε ποια εφαρμογή θα είσαι Αναλυτής: Καιρού, Οικονομικών Συστημάτων, Στατιστικών Μοντέλων; Σε κάτι συγκεκριμένο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
Ουσιαστικά αυτό που λες είναι ότι το μαθηματικό είναι πολύ καλή σχολή που γενικά σου ανοίγει πολλές πόρτες, στην Ελλάδα όμως καμία.
Στο εξωτερικό αποτελεί ισχυρό χαρτί με το οποίο μπορείς να ασχοληθείς με τα πάντα στην κυριολεξία, ωστόσο εδώ είσαι κολλημένος στην εκπαίδευση. (Εντάξει, προσθέτω και γω:P). Για κάποιον που θέλει να παραμείνει στην Ελλάδα, ίσως το οικονομικό να είναι καλύτερη επιλογή...(δικό μου το συμπέρασμα). Παρ'όλα αυτά, αν με ενδιαφέρει και η εκπαίδευση, τότε τι;:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Δεν το λέω εγώ ότι είναι η καλή σχολή. Η κάθε σχολή είναι καλή αν ξέρεις γιατί τη σπουδάζεις. Στην Ελλάδα, όπου οι περισσότεροι νέοι δεν ξέρουν τι και γιατί σπουδάζουν το 99% των σχολών έχουν βγει κοινωνικά άχρηστες. Πας να πεις ότι κάνεις εξειδίκευση σε Διαφορικές Εξισώσεις και νομίζουν ότι βρίζεις ενώ αν πεις ότι σπουδάζεις Παθολογία εκεί έχουν απορίες και σε θαυμάζουν! Σε δεύτερο παράγοντα έρχεται και η χώρα. Οι Ευρωπαϊκές χώρες έχουν αυτά τα προγράμματα για τις Οικονομίες τους και τη Βιομηχανία τους. Όπως βλέπεις είναι πρόγραμμα σπουδών που δεν σε στρέφει για καθηγητή σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου. Τώρα αν εσύ τα βρίσκεις καλά τα Μαθηματικά, εσύ ξέρεις τι θες να κάνεις. Η Ελλάδα λόγω πολλών παραγόντων και νοοτροπιών δεν δίνει καμία δεκάρα για τα Μαθηματικά και αυτό φαίνεται από τη μη ευελιξία των σπουδών. Για παράδειγμα το Ελληνικό Πανεπιστήμιο δεν δίνει δυνατότητα στο φοιτητή να πάρει κάποια μαθήματα της αρεσκείας του (χωρίς περιορισμούς) από άλλο Τμήμα. Για παράδειγμα ακόμη και σήμερα ένα Ελληνικό Τμήμα Μαθηματικών προσφέρει κάποια παραπεταμένα μαθήματα Αστροφυσικής ή Μετεωρολογίας από το Τμήμα Φυσικής λες και οι μόνες εφαρμογές των Μαθηματικών είναι αυτές! Όταν στο εξωτερικό δίνουν ευκαιρίες έρευνας σε αντικείμενα όπως Computing Vision, Computational Tomography PET, Signal Processing που είναι μαθήματα που συναντώνται σε Τμήματα Πληροφορικής, Μηχανολόγων Μηχανικών. Αν ψάχνεις σωστά στο διαδίκτυο (κάτι που δεν κάνουν οι περισσότεροι) μπορείς να βρεις απαντήσεις στο τι θες να σπουδάσεις. Εννοείται ότι η Ελλάδα έχει προβλήματα και ιδιαιτερότητες. Αυτά εσύ θα τα ζυγίσεις.

Θα ήθελα το post #5026 να είναι σε περίοπτη θέση γιατί δίνει επιστημονικές απαντήσεις. Οι mods ας κάνουν κάτι. Ευχαριστώ.

Όπως και αυτό το post How to be Analyst with Mathematics.

Δες αυτό (από το link):

Know how to code, using C++ or the equivalent. You will need to deliver not just a solution, but an implementation.

Το implementation αφορά το μάθημα/ μαθήματα Computational Mathematics, Numerical Methods όπου γίνεται implementation των αλγοριθμικών τεχνικών σε μαθηματικά μοντέλα (διαφορικές εξισώσεις φυσικών ή οικονομικών φαινομένων).

Take probability and statistics.

You'll need to learn new mathematics regularly and quickly. <----ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ που αποκτάται με τη χρόνια ενασχόληση με το αντίκειμενο!!

You'll need to learn the fields of your teammates/clients so you can help them (for example, one needs to learn some chemistry to work with the pharmaceutical industry). Θα πρόσθετα other one needs to learn some Finance to work with the Financial Firms, Banks (προαιρετικά)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

PanosGR

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Ο.Π.Α. (Αθήνα) και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,018 μηνύματα.
Για περισσότερη ανάλυση δες εδώ.

Τα περισσότερα σοβαρά μεταπτυχιακά των Μαθηματικών (ακόμη και χωρίς τίτλο π.χ. Εφαρμοσμένα, Χρηματο-) περιέχουν γερή δόση από Υπολογιστικά και Στοχαστικά Μαθηματικά. Για να γίνω πιο σαφής, αναφερόμαστε σε δυο τεράστιους κλάδους μεταδιδακτορικής έρευνας (ή ακαδημαϊκής καριέρας), επαγγελματικής σταδιοδρομίας στα (Εφαρμοσμένα) Μαθηματικά!

1. Tα Υπολογιστικά Μαθηματικά αναπτύσσουν δεξιότητες σε πολύπλοκους υπολογισμούς με τη χρήση αλγορίθμων. Συνδυάζονται με μαθήματα όπως Vision Computing. Σε πολλά προγράμματα αναφέρονται και με συναφείς τίτλους π.χ. Scientific Computing, Numerical Methods. Aποτελούν βασικό κλάδο των σύγχρονων Μαθηματικών και δίνουν απαντήσεις τόσο σε Μηχανικούς π.χ. Computational Aerodynamics όσο και σε Αναλυτές π.χ. Computational Finance. O πυρήνας τους είναι τα λεγόμενα Μαθηματικά της (Συναρτησιακής) Ανάλυσης με έμφαση στις Διαφορικές Εξισώσεις.

2. Ο δεύτερος τομέας αφορά τα Στοχαστικά Μαθηματικά τα οποία και μελετώνται είτε αμιγώς θεωρητικά είτε με τη χρήση αλγοριθμικών διαδικασιών από τα Υπολογιστικά Μαθηματικά καθώς πολλά μοντέλα τους είναι διαφορικές εξισώσεις. Τα Στοχαστικά Μαθηματικά αποτελούν μια πιο θεωρητική προσέγγιση της Αιτιοκρατίας (Πιθανοθεωρίας). Θέλουν καλό υπόβαθρο σε Μαθηματικά. Τα Στοχαστικά Μαθηματικά συναντώνται με τίτλους π.χ. Στοχαστική Ανάλυση, Στοχαστικές Διαδικασίες, Στοχαστικές Διαφορικές Εξισώσεις, Martingales, Kίνηση Brown στη Χρηματοοικονομία, Στοχαστική Οικονομία, Στοχαστικός Οικονομικός Έλεγχος κλπ. Δεν είναι απαραίτητο να γίνουν ειδικές σπουδές στην Οικονομία (Finance). Ένα κλασικό βιβλίο Μαθηματικής Οικονομίας είναι σε 95% Στοχαστική Ανάλυση, Numerical Methods και Θεωρία Μέτρου (από τα Μαθηματικά). Παραθέτω το επόμενο πρόγραμμα που είναι αντιπροσωπευτικό.

MSc Mathematical Finance, Uni of Manchester πηγή

Derivative Securities
Asset Pricing Theory

Computational Finance
Stochastic Calculus
Brownian Motion
Martingales Theory for Finance
Stochastic Modelling in Finance
Stochastic Control with Applications to Finance


Tα μαθήματα με το κόκκινο χρώμα αποτελούν κεφάλαια ενός τυπικού συγγράμματος στη Στοχαστική Ανάλυση. Τα δυο μαθήματα με το χρώμα μπλε αποτελούν τα τελευταία κεφάλαια του ίδιου συγγράμματος ή ξεχωριστό βιβλίο σαν εφαρμογή. Ακόμη και ως εφαρμογή τα πρώτα κεφάλαια είναι πυκνά μαθηματικά (ακαδημαϊκού επιπέδου) γιατί οι οικονομικές έννοιες όπως portfolio, assets, neutral risk,... είναι διατυπωμένες με πολύπλοκες μαθηματικές σχέσεις. Δεν είναι κείμενο θεωρητικής Οικονομικής Ιστορίας. Το μάθημα με το πράσινο χρώμα είναι στον κλάδο των Υπολογιστικών Μαθηματικών με διαφοροποίηση ύλης ανάλογα το Πανεπιστήμιο και τη φυσιογνωμία του προγράμματος. Συνήθως καλύπτουν Διαφορικές Εξισώσεις με Μερικές Παραγώγους ή/και κεφάλαια Βελτιστοποίησης Συναρτήσεων με τη γραφή κώδικα σε Matlab, C++.

Το παραπάνω πρόγραμμα μαθημάτων συναντάται σε ένα τυπικό μεταπτυχιακό Μαθηματικών όχι απαραίτητα με τον συγκεκριμένο τίτλο.

Με το ίδιο πρόγραμμα (σε συνδυασμό των παραπάνω γνώσεων) ένας Μαθηματικός ή (...) μπορεί να εργαστεί σαν επιστημονικός συνεργάτης Μετεωρολογικών Αναλύσεων καθώς τα Προγνωστικά Μοντέλα Καιρού αναλύονται με βάση Υπολογιστικές Μεθόδους, Στοχαστικά Μαθηματικά και κάποια γνώση από Ανάλυση Χρονοσειρών (κεφάλαιο Οικονομετρίας). Με αυτό θέλω να πω ότι να μην κολλάτε στον τίτλο του προγράμματος σπουδών αλλά στο τι γνώσεις αποκτάει κάποιος και που μετά μπορεί να στραφεί επαγγελματικά. Η Ελλάδα δυστυχώς ζει στο σημείο 0 στον χώρο των Μαθηματικών εκτός Πανεπιστημίου. Μια τόσο ωραία επιστήμη και η κοινωνική πραγματικότητα την κάνει να φαίνεται ανιαρή και μη παραγωγική για την Οικονομία της χώρας μας. Δεν πειράζει! Χώρες που ξέρουν όπως Αγγλία, Γερμανία δίνουν απαντήσεις.

Επίσης είναι άλλο πράγμα η Οικονομία (Finance) που έχει άμεση σχέση με τα Μαθηματικά, μέσω της γέφυρας που ανέλυσα και άλλο πράγμα τα Οικονομικά (Economics) που είναι μια πιο θεωρητική προσέγγιση της Οικονομίας με έμφαση σε κεφάλαια Στατιστικής (Οικονομετρίας). Οπότε PolGR1509 είναι εσένα τι σου αρέσει. Το πτυχίο του Μαθηματικού θα σε βοηθήσει στην γρήγορη κατανόηση ακόμη και δεν έχεις Οικονομικές σπουδές, για μια πιθανή καριέρα Αναλυτή διότι θα είσαι χρήσιμος στο κομμάτι της Αλγοριθμικής σκέψης και αυτές δεξιότητες που ανήκουν στο χώρο των Cognitive Sciences. Aνάλογα με τα ενδιαφέροντά σου θα εστιάσεις σε ποια εφαρμογή θα είσαι Αναλυτής: Καιρού, Οικονομικών Συστημάτων, Στατιστικών Μοντέλων; Σε κάτι συγκεκριμένο.

Δεν μπορώ να διαφωνήσω! :clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Για συγκριτική μελέτη παραθέτω το παρόμοιο πρόγραμμα σπουδών

MSc Mathematical Finance, Loughborough University London πηγή

Compulsory modules

You will study compulsory modules including:

Introduction to Measure Theory and Martingales
Stochastic Models in Finance
Stochastic Calculus and Theory of Stochastic Pricing
Research Project
Optional modules

You will also be able to choose from optional modules including:

Programming and Numerical Methods
Regular and Chaotic Dynamics
Financial Economics
Functional Analysis
Elements of PDEs
Lie Groups and Lie Algebras
Static and Dynamic Optimisation
Asset Management and Derivatives or
Corporate Finance

Τα εφαρμοσμένα μαθήματα στο χώρο της Μαθηματικής Οικονομίας είναι σημειωμένα με μπλε χρώμα. Τα υπόλοιπα μαθήματα είναι προχωρημένα (Εφαρμοσμένα) Μαθηματικά στους ερευνητικούς τομείς Αριθμητικές Μέθοδοι, Βελτιστοποίηση, Μη Γραμμική Δυναμική, Μερικές Διαφορικές Εξισώσεις, Στοχαστική Ανάλυση και Διαφορική Ανάλυση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Παραθέτω ένα πρόγραμμα συναφούς θεματικού αντικειμένου, με διαφορετικό τίτλο. Μπορείτε να δείτε ότι δεν πρέπει να μένετε στον τίτλο του προγράμματος αλλά να κοιτάτε το περιεχόμενο ανά μάθημα. Το πρόγραμμα είναι στα Applicable Mathematics του London School of Economics (LSE). Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να ρίξει μια ματιά εδώ (ενότητα structure). Παραθέτω κάποια μαθήματα για δείτε τις ομοιότητες με τα προηγούμενα μηνύματα:

Paper 1 – one course to the value of 0.5 units from:

MA407: Algorithms and Computation [0.5]
MA421: Advanced Algorithms [0.5]

Papers 2/3/4 – courses to the value of 1.5 units from:

MA402: Game Theory I [0.5]
MA408: Discrete Mathematics and Graph Theory [0.5]
MA409: Continuous Time Optimisation [0.5]
MA410: Information, Communication and Cryptography [0.5]
MA411: Probability and Measure [0.5]
MA412: Functional Analysis and its Applications [0.5]
MA413: Games of Incomplete Information [0.5]
MA414: Stochastic Analysis [0.5]
MA418: Preferences, Optimal Portfolio Choice, and Equilibrium [0.5]
MA419: Search Games (0.5) (Not running in 2017/8)
MA420: Quantifying Risk Modelling and Alternative Markets [0.5]
MA421: Advanced Algorithms [0.5] (only if not taken under Paper 1)

Papers 5/6 – courses to the value of 1.0 units from:

EC484: Econometric Analysis [1.0]
EC487: Advanced Microeconomics [1.0]
FM402: Financial Risk Analysis [0.5]
FM441: Derivatives [0.5]
FM442: Quantitative Methods for Finance and Risk Analysis [0.5]
FM492: Principles of Finance [1.0]
GV4A3: Social Choice Theory and Democracy [0.5]
MG4A7: Solving Unsolvable Problems: NP-completeness (0.5)
MG4C1: Techniques of Operational Research [0.5]
MG4C6: Mathematical Programming: Theory and Algorithms [0.5]
MG408: Combinatorial Optimization [0.5]
MG409: Auctions and Game Theory [0.5]
MG4B4: Advanced Topics in Operational Research [0.5](Not running in 2017/18)
MG4C5: Computer Modelling: Applied Statistics and Simulation [0.5]
MG4E1: Algorithmic Techniques for Data Mining (0.5)
ST409: Stochastic Processes [0.5]
ST422: Time Series [0.5]
Another half-unit from the list of units for papers 2/3/4 above, or any other paper with the approval of the Programme Director and the teacher responsible for the course [0.5]

Τα μαθήματα με τον χαρακτηρισμό ΜΑ### είναι αμιγώς μαθηματικού περιεχομένου και υποβάθρου. Το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό απαιτεί την πλήρη ολοκλήρωση 5 ή 6 μαθημάτων και της διπλωματικής εργασίας σε περίοδο 12 μηνών.

Παρόμοια προγράμματα προσφέρονται σε όλη την Ευρώπη με κύρια παραδείγματα Γερμανικά, Αυστριακά και Σουηδικά Πανεπιστήμια. Ένα τυπικό πρόγραμμα στα Μαθηματικά σε όλο το δυτικό κόσμο δίνει διεξόδους στο χώρο της Οικονομίας τόσο με έμφαση μαθημάτων στη Στατιστική ή στην Πληροφορική (ή και συνδυασμό αυτών των δυο επιστημών). Για παράδειγμα το University of Copenhagen προσφέρει 2 ετές πρόγραμμα με τίτλο MSc Mathematics-Economics όπου η έμφαση είναι περισσότερο προς Οικονομικά, Θεωρία Παιγνίων και Οικονομετρία και όχι τόσο η μαθηματική έμφαση με Στοχαστικά και Υπολογιστικά Μαθηματικά, όπως παραπάνω.

Το λάθος που θα πρέπει να αποφευχθεί σε κάθε περίπτωση είναι ότι PolGR1509, σε ένα πρόγραμμα Μαθηματικών δεν επιχειρούμε να γίνουμε Οικονομολόγοι από το παράθυρο (η Ελληνική λογική για απορρυπαντικό 3 σε 1). Υπάρχουν ξεχωριστά προγράμματα για Οικονομικές σπουδές με άλλον προσανατολισμό, ενδεχόμενα περιέχουν και Νομικές γνώσεις. Το Μαθηματικό προφίλ δίνει ευκαιρίες για διεπιστημονικότητα μέχρι ένα σημείο, στο αμιγώς ποσοτικοποιημένο πεδίο της Οικονομίας, το οποίο σε επίπεδο γνώσεων είναι τεράστιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Για κάποιον που θέλει να παραμείνει στην Ελλάδα, ίσως το οικονομικό να είναι καλύτερη επιλογή...(δικό μου το συμπέρασμα). Παρ'όλα αυτά, αν με ενδιαφέρει και η εκπαίδευση, τότε τι;:)

Όχι το οικονομικό δεν είναι καθόλου καλή επιλογή. Αν θες να παραμείνεις Ελλάδα το καλύτερο χαρτί είναι και θα είναι η Πληροφορική από αυτούς τους τομείς. Με γνώσεις πληροφορικής μπορείς να κάνεις 1002 πράγματα, με γνώσεις οικονομικών τι ακριβώς θα κάνεις στην Ελλάδα? Δεν είμαστε ακριβώς το finance center της Ευρώπης. Θα κυνηγάς δουλειά σε καμιά τράπεζα όπου θα ανταγωνίζεσαι και με τους μαθηματικούς. Τα οικονομικά είναι πολύ ωραία και ενδιαφέροντα σαν γνώσεις αλλά είναι πτυχίο με ελάχιστες διεξόδους σε σχέση με την Πληροφορική.

Για το μαθηματικό ισχύουν όσα είπε ο Npb. Γενικά είναι ένα αρκετά δύσκολο πτυχίο και δεν έχει καλές προοπτικές στην Ελλάδα, όπως σχεδόν κάθε πτυχίο πέραν ελαχίστων. Πας λοιπόν σίγουρα για μεταπτυχιακό έξω και μάλλον για εργασία έξω. Ενώ στην πληροφορική μπορείς να δουλέψεις και με απλό bachelor άμεσα (ή και χωρίς καν πτυχίο).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Bέβαια η Πληροφορική ή εν γένει κάποιο κλάδοι της δεν είναι τόσο θέμα σπουδές όσο έμφυτο ταλέντο ευρηματικότητας και οξυμένης κριτικής σκέψης. Στοιχεία, τα οποία δεν διδάσκονται. Το λάθος της Ελλάδας είναι με τη μόδα της Πληροφορικής, όπου και η κουτσή Μαρία πίστεψε ότι θα κάνει σπουδές με μέλλον και έτσι το 99,99999999% των Τμημάτων Πληροφορικής είναι ανίκανοι να συντάξουν έναν κώδικα-implementation. Aξίζει όμως να μιλάμε για το 0,000000000000000000000...00000001% του Τμήματος; Είναι ακριβώς το ίδιο που χρειάζεται η επιστήμη του Strategic Management. Το Πανεπιστήμιο δεν εγγυάται την επαγγελματική επιτυχία, όσο ο χαρακτήρας του ίδιου του πτυχιούχου και ίσως καριερίστα στελέχους σε μια επιχείρηση. Είναι κάποιες επιστήμες που το πρόγραμμα σπουδών δεν είναι τόσο προαπαιτούμενο για την μετέπειτα καριέρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλά τα παραλές, δεν είναι και ανίκανοι το 99,999999%. Ένα 30% των αποφοίτων σίγουρα θα βρει δουλειά καθώς δεν χρειάζεται όλοι να είναι αστέρια και να φτιάχνουν καινοτομίες ή να δουλεύουν για τον Elon Musk. Υπάρχει πάντα η επιλογή της κατασκευής ιστοσελίδων που δεν χρειάζεται ούτε καινοτομία ούτε να είσαι διάνοια, απλά μαθαίνεις 2-3 frameworks και δουλεύεις. Και ναι προφανώς τον πανεπιστήμιο δεν εγγυάται τίποτα και όλα είναι θέμα ατόμου, απλά μιλάμε για το τι εφόδια δίνει κάθε σχολή στο μέσο απόφοιτο.

Γενικά επειδή η πληροφορική είναι στην ουσία εφαρμοσμένα μαθηματικά μπορείς να την κάνεις όσο θεωρητική και δύσκολη θέλεις και σε αυτό το σημείο είναι που χρειάζεται το μυαλό και το ταλέντο, απλά δεν χρειάζεται να το κάνουν αυτό οι περισσότεροι για να δουλέψουν.

Στην χώρα βέβαια τον Μανδαρίνων έχουμε πιστέψει πως το να έχεις πτυχίο σε κάνει έξυπνο γι'αυτό και έχουμε τέτοια συρροή προς κάθε είδους σχολή και αντίστοιχη χαρτολαγνοία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

locotrelos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο locotrelos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 124 μηνύματα.
Bέβαια η Πληροφορική ή εν γένει κάποιο κλάδοι της δεν είναι τόσο θέμα σπουδές όσο έμφυτο ταλέντο ευρηματικότητας και οξυμένης κριτικής σκέψης. Στοιχεία, τα οποία δεν διδάσκονται. Το λάθος της Ελλάδας είναι με τη μόδα της Πληροφορικής, όπου και η κουτσή Μαρία πίστεψε ότι θα κάνει σπουδές με μέλλον και έτσι το 99,99999999% των Τμημάτων Πληροφορικής είναι ανίκανοι να συντάξουν έναν κώδικα-implementation. Aξίζει όμως να μιλάμε για το 0,000000000000000000000...00000001% του Τμήματος; Είναι ακριβώς το ίδιο που χρειάζεται η επιστήμη του Strategic Management. Το Πανεπιστήμιο δεν εγγυάται την επαγγελματική επιτυχία, όσο ο χαρακτήρας του ίδιου του πτυχιούχου και ίσως καριερίστα στελέχους σε μια επιχείρηση. Είναι κάποιες επιστήμες που το πρόγραμμα σπουδών δεν είναι τόσο προαπαιτούμενο για την μετέπειτα καριέρα.
Η επιστημη της πληροφορικης και των αλγοριθμων ειναι θέμα ταλέντου και κριτικής σκέψεις. Σήμερα το επάγγελμα του πληροφορικάριου συνίσταται περισσότερο στην αποστήθιση ενος framework ή των ιδιαιτεροτήτων μιας γλώσσας πραγμα που το μαθαίνεις μονος σου ,γιατι το πανεπιστήμιο σου διδάσκει τη γενική φιλοσοφία και οχι μια συγκεκριμένη τεχνολογία καθως η εκάστοτε τεχνολογια αλλάζει με το πέρασμα του χρόνου. Η τακτική ενασχόληση ξεπερνάει το ταλέντο στο κλάδο .Απλώς οι περισσότεροι δεν είναι διατεθημένοι να σπαταλήσουν περισσότερο χρόνο .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,797 μηνύματα.
Aυτό νομίζω με το χρόνο που αναφέρεις ισχύει και στα Μαθηματικά και στη Φυσική. Όσο κανείς αφιερώνει χρόνο τόσο υπερσκελίζει τις δυσκολίες και τις φοβίες που έχει λόγω των κενών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top