Επιλογή Ομάδας Προσανατολισμού

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Αυτή τη λογική που κατηγοριοποιεί τα μαθήματα σε "χρήσιμα" και "άχρηστα" ποτέ μου δεν την κατάλαβα...
Το σχολείο έχει στόχο να δώσει ένα σύνολο γενικών γνωσεων στους μαθητές, το οποίο άμεσα ή έμμεσα θα τους βοηθήσει στη μετέπειτα ζωή τους. Ακόμη και τα "δευτερεύοντα" μαθήματα (καλλιτεχνικά, μουσική, γυμναστική κλπ) έχουν, κατά τη γνώμη μου, μεγάλη σημασία.
Αλλό το τι θα σπουδάσει κανείς και σε τι θα εξειδικευθεί και άλλες οι γενικές γνώσεις που οφείλει να έχει ως άνθρωπος.
Δεν μπορεί ένας φυσικός, π.χ., να μην ξέρει να μιλά σωστά ελληνικά, ούτε ένας ψυχολόγος να μην ξέρει βασικά μαθηματικά.
Είναι κάποιες γνώσεις που μας είναι απαραίτητες, είτε το βλέπουμε αυτό στην καθημερινή μας ζωή, είτε όχι!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Αυτή τη λογική που κατηγοριοποιεί τα μαθήματα σε "χρήσιμα" και "άχρηστα" ποτέ μου δεν την κατάλαβα...
Το σχολείο έχει στόχο να δώσει ένα σύνολο γενικών γνωσεων στους μαθητές, το οποίο άμεσα ή έμμεσα θα τους βοηθήσει στη μετέπειτα ζωή τους. Ακόμη και τα "δευτερεύοντα" μαθήματα (καλλιτεχνικά, μουσική, γυμναστική κλπ) έχουν, κατά τη γνώμη μου, μεγάλη σημασία.
Αλλό το τι θα σπουδάσει κανείς και σε τι θα εξειδικευθεί και άλλες οι γενικές γνώσεις που οφείλει να έχει ως άνθρωπος.
Δεν μπορεί ένας φυσικός, π.χ., να μην ξέρει να μιλά σωστά ελληνικά, ούτε ένας ψυχολόγος να μην ξέρει βασικά μαθηματικά.
Είναι κάποιες γνώσεις που μας είναι απαραίτητες, είτε το βλέπουμε αυτό στην καθημερινή μας ζωή, είτε όχι!!!
Δηλαδή νομίζεις ότι τότε που δίνανε στις πανελλήνιες τα 9 ή πιο παλιά τα 14 μαθήματα ήταν πιο σωστό?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MurdereSs

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Martha αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Αυτή τη λογική που κατηγοριοποιεί τα μαθήματα σε "χρήσιμα" και "άχρηστα" ποτέ μου δεν την κατάλαβα...
Το σχολείο έχει στόχο να δώσει ένα σύνολο γενικών γνωσεων στους μαθητές, το οποίο άμεσα ή έμμεσα θα τους βοηθήσει στη μετέπειτα ζωή τους. Ακόμη και τα "δευτερεύοντα" μαθήματα (καλλιτεχνικά, μουσική, γυμναστική κλπ) έχουν, κατά τη γνώμη μου, μεγάλη σημασία.
Αλλό το τι θα σπουδάσει κανείς και σε τι θα εξειδικευθεί και άλλες οι γενικές γνώσεις που οφείλει να έχει ως άνθρωπος.
Δεν μπορεί ένας φυσικός, π.χ., να μην ξέρει να μιλά σωστά ελληνικά, ούτε ένας ψυχολόγος να μην ξέρει βασικά μαθηματικά.
Είναι κάποιες γνώσεις που μας είναι απαραίτητες, είτε το βλέπουμε αυτό στην καθημερινή μας ζωή, είτε όχι!!!

Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου στον σκοπό του σχολείου.. Πράγματι, στις πολιτισμένες και ανεπτυγμένες από όλες τις απόψεις χώρες τα σχολεία λειτουργούν έτσι.. Στην Ελλάδα αυτο δεν συμβαίνει όμως.. Υπάρχουν τα <<άχρηστα>> μαθήματα που βέβαια δεν είναι άχρηστα από μόνα τους, αλλά γίνονται με τον τρόπο με τον οποίο διδάσκονται και με τον χρόνο στον οποίο διδάσκονται..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο prion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 144 μηνύματα.
@Iliaki:Σόρυ που θα είμαι απότομος,αλλά όσοι το λένε αυτό σου λένε βλακείες.Είτε σε δουλεύουν,είτε δεν έχουν ανοίξει βιβλίο.Ε,αν δε διαβάζεις όλα δύσκολα είναι.Η χημεία είναι με Τ-Ε-Ρ-Α-Σ-Τ-I-Α διαφορά το πιο εύκολο μάθημα της θετικής.Τουλάχιτον αυτή την άποψη έχω εγώ και καμια 20αρια παιδια που ειμαστε φετος στη θετικη.Θεωρια δεν εξεταζεται,υλη πολυ μικρη σε σχεση με αλλα μαθηματα,περιορισμενη ποικιλια στις ασκησεις.Θετική αξιζει με τα χιλια να περασεις,εγω θετικη επελεξα και δεν το εχω μετανιωσει,παρολο που δεν θελω 3ο πεδιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,849 μηνύματα.
@Iliaki:Σόρυ που θα είμαι απότομος,αλλά όσοι το λένε αυτό σου λένε βλακείες.Είτε σε δουλεύουν,είτε δεν έχουν ανοίξει βιβλίο.Ε,αν δε διαβάζεις όλα δύσκολα είναι.Η χημεία είναι με Τ-Ε-Ρ-Α-Σ-Τ-I-Α διαφορά το πιο εύκολο μάθημα της θετικής.Τουλάχιτον αυτή την άποψη έχω εγώ και καμια 20αρια παιδια που ειμαστε φετος στη θετικη.Θεωρια δεν εξεταζεται,υλη πολυ μικρη σε σχεση με αλλα μαθηματα,περιορισμενη ποικιλια στις ασκησεις.Θετική αξιζει με τα χιλια να περασεις,εγω θετικη επελεξα και δεν το εχω μετανιωσει,παρολο που δεν θελω 3ο πεδιο.

Συν ότι ο φίλος prion έχει δίκιο, η θετική έχει άλλα πλεονεκτήματα...που φαίνονται μετά στις Πανεπιστημιακές Σπουδές. :) Και δεν εννοώ την ωφελιμιστική λογική που νομίζετε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bauhaus

Νεοφερμένος

Ο bauhaus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Λοιπόν παιδιά, μαθηματικός - καθηγητής ΣΕΠ είμαι. το ξέρω ότι το εκπαιδευτικό σύστημα ευνοεί μόνο ορισμένους ώστε κάθε λάθος απο το γυμνάσιο (ιδίως στα μαθηματικά) να το χρεώνεσαι για μια ζωή μερικές φορές. Τελικά δηλαδη αποκτάς τη μαθηματικοφοβία και συχνά εξαιτίας της απορρίπτεις όλη την κατεύθυνση ενώ σου αρέσει η βιολογία ή η χημεία. Αλλά:
1) τα μαθήματα στις σχολές θετικής - τεχνολογικής κατεύθυνσης δεν είναι όλα παίξε γέλασε δηλαδή κατά κανόνα είναι επιστημονικά προσεγγίσιμα και αυτοί που τα διδάσκουν είναι συχνά αυστηροί με τη λογική ότι το μάθημα τους είναι βασικό για την επιστήμη. Τα ίδια τα μαθηματικά που στον βιολόγο φαίνονται "σχετικά" απ[λά, στο μεταπτυχιακό θα τον κουρελιάσουν και τελικά θα βρει καλύτερο να έχειο ένα συνεργάτη μαθηματικό κλπ.
2) γενικά ο nPd έχει δίκιο
3) σημασία έχει περισσότερο αυτό που θα σε βολέψει περισσότερο στη ζωή, δηλαδή να ξεφύγει λίγο απο την ουτοπία κανείς και να προσγειωθεί, ανώμαλα συνήθως. Όσο νωρίτερα, τόσο καλύτερα, θα προετοιμαστεί πιο δομημένα. Αν αυτή η δόμηση είναι απλοική ως σχέδιο, όταν θα φτάσει η ώρα κάποιων επιλογών θα γίνει κατάρα, και μοιραία θα χτυπήσει την τσέπη του φταίχτη.
4) όταν δει κανείς τα δύσκολα δεν πρέπει να απογοητεύεται μονομιάς. Δουλειές ανοίγουν και απο τα ΙΕΚ και συχνά ένα χαρτί που στην Ελλάδα δεν πιάνει μια αν δεν έχεις τα μέσα, εξαποδώ δίνει λεφτά που εδώ ούτε που τα πιάνει το μυαλό σου. ΑΠλά θέλει ψάξιμο και υπομονή. Τώρα αν σκέφτεται απο φοιτητής κανείς την οικογένεια κλπ δεν ξέρω, ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Κάθε κίνηση θέλει προυποθέσεις. Καλούς επαγγελματίες και επιστήμονες όλοι ψάχνουν (τους θέλουν και φτηνούς τρομα΄ρα τους - οι κοπέλες προφανώς και προηγούνατι σε διάφορα σημεία)
5) Όσο για τη φάση έξω μαυρίλα το ξέρω, ελπίζω να λογικευτούν πολλοί σύντομα.
Καλη τύχη (για συμβουλές εδώ κοντά θα προσπαθήσω να μαι)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lita Athens

Δραστήριο μέλος

Η Lita Athens αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 541 μηνύματα.
Δηλαδή νομίζεις ότι τότε που δίνανε στις πανελλήνιες τα 9 ή πιο παλιά τα 14 μαθήματα ήταν πιο σωστό?
Αυτό που είπα δεν αφορά τις εξετάσεις! Αφορά το γενικότερο επίπεδο γνώσεων και παιδείας! Ο διαχωρισμός σε κατευθύνσεις δεν το αναιρεί αυτό! Το οτι κάποιος είναι στη θετική δεν πρέπει να συνεπάγεται αυτόματα απαξίωση των γλωσσικών μαθημάτων, παραδείγματος χάριν! Σαφως και δεν θα προσεγγίσει τα αρχαία ελληνικά, φερ'ειπείν, όπως ο μαθητής της θεωρητικής ΑΛΛΑ αυτό δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να τα προσεγγίσει και καθόλου...:whistle:

Το σύστημα με τις κατευθύνσεις, κατά τη γνώμη μου, είναι λογικό! Απλώς καλόν θα είναι η επιλογή μιας κατεύθυνσης να μην συνεπάγεται την απαξίωση των μη σχετικών με αυτήν μαθημάτων...!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stellinaaA

Νεοφερμένος

Η Στέλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 12 μηνύματα.
παρόλο που αργώ να επιλέξω κατεύθηνση στι σχολείο έχω ήδη αποφασίσει και πιστεύω πως βασικο κριτίριο πρέπει να είναι το τι σου αρέσει και μετά το πως γράφεις (υγ σοζ αν υπάρχουν ορθογραφικά)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spi talento

Νεοφερμένος

Η spi talento αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
γεια σας!!φέτος τελειωσα την a λυκείου!!πρέπει να δηλώσω κατεύθυνση και είμαι σε τεράστιο δίλημμα πραγματικά!!θέλω θεωρητική η θετική!λατρεύω όλα τα επαγγέλματα του τρίτου πεδίου(ιατρικά) αλλα σε αυτά τα μαθήματα δεν είμαι τόσο καλή!στις εξετάσεις έγραψα 16.6 χημεία 17.2 φυσική και 16 algebra!!αντίθετα είμαι πολύ καλή στα θεωρητικά έγραψα αρχαία 19.2 ιστορία το ίδιο,κείμενα 20 και eke8sh 19!όμως από θεωρητική μου αρέσει μονο η νομική η αγγλική φιλολογία και γυμναστική ακαδημία σε αντίεθση με θετική που μου αρέσουν όλα μηδενός εξαιρουμένου από το "τριτιο" πεδίο!!σας παρακαλώ χρειάζομαι επειγόντως sumboulhhh!!ευχαριστώ πολύ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,094 μηνύματα.
γεια σας!!φέτος τελειωσα την a λυκείου!!πρέπει να δηλώσω κατεύθυνση και είμαι σε τεράστιο δίλημμα πραγματικά!!θέλω θεωρητική η θετική!λατρεύω όλα τα επαγγέλματα του τρίτου πεδίου(ιατρικά) αλλα σε αυτά τα μαθήματα δεν είμαι τόσο καλή!στις εξετάσεις έγραψα 16.6 χημεία 17.2 φυσική και 16 algebra!!αντίθετα είμαι πολύ καλή στα θεωρητικά έγραψα αρχαία 19.2 ιστορία το ίδιο,κείμενα 20 και eke8sh 19!όμως από θεωρητική μου αρέσει μονο η νομική η αγγλική φιλολογία και γυμναστική ακαδημία σε αντίεθση με θετική που μου αρέσουν όλα μηδενός εξαιρουμένου από το "τριτιο" πεδίο!!σας παρακαλώ χρειάζομαι επειγόντως sumboulhhh!!ευχαριστώ πολύ!

Θετική πιστεύω!!!!!! για να σπουδάσεις αυτό που πραγματικά θέλεις :). Μην αφήνεις τα εξεταζόμενα μαθήματα να καθορίσουν το μέλλον σου. Δε σε διαλέγει η κατεύθυνση εσύ την διαλέγεις (με βάση αυτό που θέλεις να σπουδάσεις)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iStudy

Νεοφερμένος

Ο iStudy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Θέλω στην Γ' τάξη να πάρω Τεχνολογική κατεύθυνση και κλάδο παραγωγής (με Χημεία-Βιοχημεία), στην Β' τάξη θα ήταν καλό να επιλέξω Θετική λόγω της Χημείας κατεύθυνσης ή Τεχνολογική; Ευχαριστώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.
Νομίζω ότι δεν έχουν μεγάλη σχέση η Χημεία της Β' Λυκείου Θετικής Κατεύθυνσης με την Χημεία της Γ'.
Θεωρώ πάντως ότι είναι ίσως καλύτερα να πας Θετική στη Β'.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eleni.m

Νεοφερμένος

Η eleni.m αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Κοιταξε οι γνωσεις της χημειας της Β Λυκειου σιγουρα θα σου ειναι χρησιμες οχι μονο για την τριτη λυκειου αλλα και μετα για το πανεπηστημιο οποτε καλα θα κανεις να παρεις του χρονου χημεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Έχουν ρε, πώς δεν έχουν; Πώς θα την παλέψεις στις ιοντικές αν δεν έχεις εξοικειωθεί με τις χημικές ισορροπίες; Και εκτός από τα πρακτικά δηλαδή είναι και θέμα επαφής με το μάθημα. Δεν ξέρω την ύλη της Βιοχημείας αλλά τι, καλό είναι να 'σαι μες στο κλίμα όπως και να το λένε το μάθημα.

Θετική πήγαινε αν θες του στη Γ να ασχοληθείς με χημεία. Καλό θα σου κάνει, κακό δε μπορεί. Και την οργανική μην ξεχνάς έτσι, πολύ σημαντική κι αυτή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Θέλω στην Γ' τάξη να πάρω Τεχνολογική κατεύθυνση και κλάδο παραγωγής (με Χημεία-Βιοχημεία), στην Β' τάξη θα ήταν καλό να επιλέξω Θετική λόγω της Χημείας κατεύθυνσης ή Τεχνολογική; Ευχαριστώ!
ΘΕΤΙΚΗ (χωρίς 2η σκέψη)
Νομίζω ότι δεν έχουν μεγάλη σχέση η Χημεία της Β' Λυκείου Θετικής Κατεύθυνσης με την Χημεία της Γ'..
Έχουν και παραέχουν σχέση. Πρέπει να έχεις καταλάβει από την κατεύθυνση της Β πολύ καλά τη χημική ισορροπία και την οξειδαναγωγή. Και το πιο σημαντικό: Πρέπει να έχεις την τριβή και την εξάσκηση με τον τρόπο δουλειάς της χημείας.
Κοιταξε οι γνωσεις της χημειας της Β Λυκειου σιγουρα θα σου ειναι χρησιμες οχι μονο για την τριτη λυκειου αλλα και μετα για το πανεπιστημιο οποτε καλα θα κανεις να παρεις του χρονου χημεια
και αυτό.
Έχουν ρε, πώς δεν έχουν; Πώς θα την παλέψεις στις ιοντικές αν δεν έχεις εξοικειωθεί με τις χημικές ισορροπίες; Και εκτός από τα πρακτικά δηλαδή είναι και θέμα επαφής με το μάθημα. Δεν ξέρω την ύλη της Βιοχημείας αλλά τι, καλό είναι να 'σαι μες στο κλίμα όπως και να το λένε το μάθημα. Θετική πήγαινε αν θες του στη Γ να ασχοληθείς με χημεία. Καλό θα σου κάνει, κακό δε μπορεί. Και την οργανική μην ξεχνάς έτσι, πολύ σημαντική κι αυτή.
Πολύ σωστός!! Η ύλη της βιοχημείας είνα σαν τη βιολογία γενικής της Β, λίγο πιο προχωρημένη.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ζαννα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ζαννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 134 μηνύματα.
να ρωτησω και εγω κατι.....
αν απο θεωριτικη παρω μαθημα επιλογησ την βιολογια για να μπω σε σχολη του 3ου πεδιου που θελει 16 ποσο πρεπει να γραψω για να περασω ?
ξερω οτι εχει χαμηλο συντελεστη και δεν συμφερει και με αγχωνει πολυ αυτο :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panabarbes

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κερατσίνι (Αττική). Έχει γράψει 208 μηνύματα.
Θέλεις κατεύθυνση γύρω στο 18 σε όλα τα μαθήματα,κάνα 15 έκθεση και κάπου 19 βιολογία με πρόχειρους υπολογισμούς και εάν υποθέσουμε ότι τα προφορικά σου είναι γύρω στο 18 σε όλα τα μαθήματα που είπα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
αν απο θεωριτικη παρω μαθημα επιλογησ την βιολογια για να μπω σε σχολη του 3ου πεδιου που θελει 16 ποσο πρεπει να γραψω για να περασω ?
Πες ότι μπαίνεις από θεωρητική σε σχολή του 3ου πεδίου. Εκεί τελειώνουν όλα? Είναι σίγουρο ότι θα είσαι σε θέση να παρακολουθείς τα μαθήματα της σχολής? Μήπως πρέπει να διαλέξεις κατεύθυνση με βάση αυτό που θέλεις να πετύχεις και όχι πλάγιους δρόμους?

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ζαννα

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Ζαννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 134 μηνύματα.
Πες ότι μπαίνεις από θεωρητική σε σχολή του 3ου πεδίου. Εκεί τελειώνουν όλα? Είναι σίγουρο ότι θα είσαι σε θέση να παρακολουθείς τα μαθήματα της σχολής? Μήπως πρέπει να διαλέξεις κατεύθυνση με βάση αυτό που θέλεις να πετύχεις και όχι πλάγιους δρόμους

οταν εισε στοκοσ στα μαθηματικα διαλεγεισ αναγκαστικά πλαγιουσ δρομουσ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathitis13

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο mathitis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
Καλησπερα σε ολους!Καταρχην φετος τελειωνω στην πρωτη λυκειου και θα πρεπει να διαλεξω κατευθυνση!Ομως το ερωτημα ειναι πια κατευθυνση να παρω???Θεωρητικη ή τεχνολογική?Θελω να προσθεσω πως τα μαθηματικα και την φυσικη τα συμπαθω ομως ενω τα καταλαβαινω στην πραξη κολλαω!Δηλαδη δεν μπορω να συνδιασω οσα εμαθα για να λυσω ασκησεις και γενικα με δυσκολευουν!Απο την αλλη θεωρω οτι η θεωρητικη κατευθυνση ισως ειναι πιο σιγουρη καθως αν διαβασεις θα γραψεις στιν πανελληνιεςς!!Ομως εγω επειδη τα αρχαια δεν τα πολυσυμπαθουσα και επειδη οι καθηγητες μας σε αυτο το μαθημα ηταν τραγικοι δεν τους εδινα ειδικα φετος καθολου σημασια!Τελικα τι κατευθυνση να παρω?Μπορω μεσα στο καλοκαιρι να καλυψω τα κενα των αρχαιων??ευχαριστω :redface::redface::redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top