Vasilina93
Εκκολαπτόμενο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ioanna1993
Εκκολαπτόμενο μέλος



Το πρώτο θέμα θα έλεγα ότι ήταν ίδιας δυσκολίας με το δικό μας.
Το δεύτερο νομίζω ότι ήταν αρκετά πιο δύσκολο σε σύγκριση με το δικό μας!
Το τρίτο ήταν νορμάλ κ νομίζω δεν ήθελε τόσα πολλά όσο το δικό μας.
Στο 4ο wtf?Ολοκλήρωμα μόνο στο Δ3 και στο Δ4;Πιστεύω πως αυτό ήθελε λιγότερες πράξεις από το δικό μας και έβγαινε πιο εύκολα.
Δεν κάθισα να λύσω αναλυτικά τα θέματα(σιγά μην είχα τέτοια όρεξη,παρόλο που τα λατρεύω) αλλά έτσι μου φάνηκαν!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Miss Brightside
Πολύ δραστήριο μέλος


Οι ερωτήσεις μου άρεσαν πολύ, ίσως λίγο δύσκολο να ήταν αυτό με τη χρήση των προσώπων, δε θυμάμαι καλά την ανάλυση τώρα όμως
(και το ξαναλέω, όλα τα ωραία τα έβαλαν στις επαναληπτικές)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
foreverfreak
Διάσημο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
papas
Διάσημο μέλος


θεμα 1ο : ευκολη θεωρια (αν και πρεπει να δωθει προσοχη στον ορισμο της αρχικης)
Θεμα 2ο : πιο πολλες πραξεις και σκεψεις απο του Μαιου.
Θεμα 3ο : ενας φιλος ηρθε αποψε απ'τα παλια...Αυτο που δεν περιμεναν ολοι,επεσε! Και μαλιστα,σε επαναληπτικες.Ας ελπισουμε να μην δουμε επεισοδια σ'αυτο το θεμα (αν και δεν υπαρχει περιπτωση να μην υπαρξουν).Κλασσικα,κραξιμο απο γονεις και καθηγητες.
Θεμα 4ο : θα ελεγα οτι ειναι πιο ''τσιμπιμενο'' απο του Μαιου .
Προσωπικη μου αποψη : καλυτερα που εδωσα πανελληνιες τον Μαιο,γιατι τωρα θα τρωγα μεγαλο παλουκι!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστιάννα ^^
Διάσημο μέλος


Α1) ΟΚ, σου δίνουν τα γνωρίσματα, που κάνουν ΜΠΑΜ και πρέπει να τα εντοπίσεις. Σιγά τ' αυγά. Αν σου έλεγαν να εντοπίσεις μόνος σου 3 από τα γνωρίσματα του Παυλόπουλου, να το δεχτώ, βλέπουν ποιος έχει διαβάσει και τα ξέρει, τώρα η ερώτηση μοιάζει με εκείνες που βάζουν στα θέματα για τους Έλληνες του εξωτερικού. Εμάς πχ τα γνωρίσματα της Επτανησιακής σχολής δεν μας τα έδιναν, δεν τα ήξερες; 0/15, ενώ τώρα κάποιος όλο και κάτι θα γράψει.
Β1) Ε αν δεν είναι αυτό σχήμα κύκλου, τότε ποιο είναι; Ο σχολιασμός δεν είναι κάτι ιδιαίτερο για κάποιον που έχει πιάσει το νόημα του ποιήματος.. λες κάτι για τον απροσπέλαστο χαρακτήρα της ποίησης, για τις αέναες προσπάθειες των ποιητών, για τη διαχρονικότητα, ε 15μόρια πιάνει, δεν είναι ανάγκη να γράψεις και 5σελ.
Β2)α. Η χρήση των προσώπων, τι ποιο λογικό να ζητηθεί. Βέβαια δεν αναφέρουν αν θέλουν να πεις αναλυτικά τον αφηγητή και την εστίαση, αλλά υποθέτω πως δυο σειρές μπορείς να τις γράψεις για να είσαι καλυμμένος. Με το γ' πληθυντικό ο αφηγητής μοιάζει παντογνώστης (παράλληλα παντεπόπτης) που φαίνεται να γνωρίζει την αλήθεια (<αντικειμενικότητα/αοριστία/συνέχεια μέσα στον χρόνο) ενώ με το α' πληθυντικό ο αφηγητής φαίνεται πως εν τέλει εντάσσει τον εαυτό του στην χορεία των ποιητών που μάταια παλεύουν να ανοίξουν την πόρτα της ποίησης.
β. Εδώ υπάρχει κάποια ασάφεια, αλλά αναγκαστικά ο μαθητής απαντά ύπουλα. Εγώ λογικά θα έδινα την εικόνα της Ποίησης-Πόρτας και θα μιλούσα για την αοριστία του χώρου (μια Πόρτα κάπου/παντού) που προσδίδει αυτή τη διάρκεια, την αιωνιότητα, ενώ παράλληλα εξάπτει την περιέργεια, έχει μια ασάφεια, κάποιο μυστήριο. Ως δεύτερη εικόνα ίσως να έδινα το ξαφνικό κλείσιμο της πόρτας, που κανένα αντικλείδι δεν μπορεί να ανοίξει.
Γ1)α. Ξεφτύλα/πανεύκολο. Δεν έχεις κάποια δομική ιδιαιτερότητα, άρα μιλάς ΜΟΝΟ για το περιεχόμενο και τους αδαείς, τους απαίδευτους, αυτούς που δεν μπορούν να αντιληφθούν τα κάλλη της ποίησης και να συλλάβουν τους καρπούς της.
β. Επίσης εύκολο.Πρέπει να αναφερθείς στους ποιητές, που νομίζουν πως μπορούν να καρπωθούν τις χαρές της ποίησης και θαμπώνονται, αφοσιώνονται στις προσπάθειες και ξεχνάνε να απολαύσουν το "ταξίδι". Είναι οι ποιητές που λησμονούν πως αν η Ποίηση αποκάλυπτε τα μυστικά της θα αυτοαναιρούνταν, είναι εκείνοι που θυσιάζονται στην προσπάθεια και δεν απολαμβάνουν όσα τους προσφέρει. Χρειάζεται φυσικά και σχόλιο για τον συμβολισμό, αντικλείδια = όλα τα ποιήματα που γράφτηκαν/γράφονται/θα γραφτούν/δεν θα γραφτούν ποτέ.
Δ) Δεν έκατσα να το αναλύσω το παράλληλο, αλλά μου φάνηκε όμορφο ποίημα και κατανοητό, με επίπεδα σύγκρισης.
Εν κατακλείδι, αυτό που έχουν τα θέματα είναι ΣΑΦΗΝΕΙΑ, κάτι που έλειπε από τα δικά μας. Διαβάζοντας τις ερωτήσεις αμέσως ήξερα τις απαντήσεις, τίποτα τραγικό, μου ήρθαν στο μυαλό όλες οι σημειώσεις καθώς και οι απαντήσεις από τα βοηθήματα.
Την λάτρεψα τη Λογοτεχνία και ειδικά τα Αντικλείδια και είμαι σίγουρη πως σε αυτά τα θέματα θα μπορούσα να χτυπήσω πάνω από 90 ρε γαμώτο (έπαρση και υπερβολική σιγουριά, ναι, αλλά σταρχίδια μου, είναι το μοναδικό μάθημα που όλη τη χρονιά τα πήγαινα πάρα πολύ καλά και ήθελα βαθμό και με τον Κρητικό και την ασάφεια που χαρακτήριζε τα θέματά μας θα απογοητευτώ αν έχω κάτω από 85).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Balthazor
Πολύ δραστήριο μέλος


ΘΕΜΑΤΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤ.: https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/them_bio_kat_c_hmer_epan_1106.pdf
ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΤ.: https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/them_ist_kat_c_hmer_epan_1106.pdf
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
prinCess.
Επιφανές μέλος


Ο.οΧ ρ ό ν ο ς δ υ ν α τ ή ς α π ο χ ώ ρ η σ η ς: 1 8 : 3 0 .
Καλέ τι ώρες γράφουν;
Τεςπα.
Της Λογοτεχνίας Κατ., δε μου φαίνονται και τόσο εύκολο προσωπικά. Πχ. ανάμεσα σε αυτά τα δύο διαλέγω Κρητικό ανετότατα. Τα Αντικλείδια, έτσι κι αλλιώς, είναι από μόνο του λίγο αφηρημένο ποίημα, οπότε καλά που δεν έπεσε γιατί δε θα' ξερες τι να πρωτογράψεις.
Βέβαια, η γνώμη μου δε πιάνεται τόσο επειδή έχω κάνει delete σε αναλύσεις, οπότε δε τα θυμάμαι κι όλα.
Βασικά, ούτε τα θέματα του Κρητικού θυμάμαι για να κάνω σύγκριση, καλά πάμε.

Της Ιστορίας Κατ., νομίζω ίδιο βαθμό δυσκολίας είχαν, τι να βάλουν πια και αυτοί. (αφήστε, κι εδώ delete έχω κάνει.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
νικος ρεθυμνο
Διάσημο μέλος


Ο.ο
Καλέ τι ώρες γράφουν;
Τεςπα.
Της Λογοτεχνίας Κατ., δε μου φαίνονται και τόσο εύκολο προσωπικά. Πχ. ανάμεσα σε αυτά τα δύο διαλέγω Κρητικό ανετότατα. Τα Αντικλείδια, έτσι κι αλλιώς, είναι από μόνο του λίγο αφηρημένο ποίημα, οπότε καλά που δεν έπεσε γιατί δε θα' ξερες τι να πρωτογράψεις.
Βέβαια, η γνώμη μου δε πιάνεται τόσο επειδή έχω κάνει delete σε αναλύσεις, οπότε δε τα θυμάμαι κι όλα.
Βασικά, ούτε τα θέματα του Κρητικού θυμάμαι για να κάνω σύγκριση, καλά πάμε.
Της Ιστορίας Κατ., νομίζω ίδιο βαθμό δυσκολίας είχαν, τι να βάλουν πια και αυτοί. (αφήστε, κι εδώ delete έχω κάνει.)
καλα,εγω εχω ξεχασει σχεδον τα παντα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Miss Brightside
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστιάννα ^^
Διάσημο μέλος



Edit, το κομμάτι του Β2 έχει ξαναζητηθεί αυτούσιο, δεν έβαλαν το 8 από το κρητικό παραδόξως που δεν έχει πέσει ποτέ. Επίσης η 1η πηγή είναι πρωτογενής, οπότε πρέπει να την εντάξουν στον χωροχρόνο και έχει αρκετά σχόλια απ' ό,τι βλέπω. Λογικό να είναι δυσκολότερη η Ιστορία, τι στο καλό, τόσο καιρό παραπάνω είχαν να τα διαβάσουν.
@princ, ξέρεις από ποια άποψη θεωρώ ευκολότερη τη Λογοτεχνία; Αυτές τις συγκεκριμένες ερωτήσεις τις βρίσκεις απαντημένες σε όλα τα βοηθήματα, οι δικές μας ήταν γεμάτες στο τι νομίζουμε/θεωρούμε/πιστεύουμε..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johanio
Εκκολαπτόμενο μέλος


Προσοχή βέβαια χρειάζεται και στο Γ1 και Γ2 με τις μεταλλάξεις που συχνά γίνονται λάθη, αλλά είναι κάτι που το δουλεύουν αρκετά στα φροντιστήρια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki
Δραστήριο μέλος


Κατά τη γνώμη μου,τα θέματα της Λογοτεχνίας ήταν λίγο δυσκολότερα από τα δικά μας.Καταλαβαίνω αυτά που λέει η Χριστιάννα,αλλά πιστεύω ότι στο Β2α)(όπως και σ'εμας)θα υπάρξει πρόβλημα.Αυτά που είπες εσύ θα γραφα κι εγώ,αλλά δε μπορώ να ξέρω τι ακριβώς θα δώσουν σαν απάντηση στους διορθωτές.Μου φαίνεται "λίγο" να θέλουν να γράψουμε μόνο τα "αναμενόμενα".Επίσης,θεωρώ ότι το παράλληλο είναι σαφώς δυσκολότερο από το δικό μας.(για μενα τουλάχιστον)
Όσο για την Ιστορία,τα θέματα ήταν ανάλογης δυσκολίας με τα δικά μας.
Αυτά.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dmitsos
Πολύ δραστήριο μέλος


Για τη Βιολογία Κατεύθυνσης σήμερα (https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/them_bio_kat_c_hmer_epan_1106.pdf) πιστεύω πως ήταν λίγο πιο εύκολα από τα δικά μας τα θέματα αν και θέλει πολύ προσοχή σε κάποιες αιτιολογήσεις πχ στο Δ2 που πιάνει 9 μόρια. Γενικά δεν ήταν απρόβλεπτα τα θέματα με εξαίρεση μάλλον το Γ3 που προσωπικά μ' άρεσε πολύ σαν ερώτημα και ήταν το μοναδικό ερώτημα που απ' ότι φαίνεται ήθελε αρκετή κριτική ικανότητα σε αντίθεση με τα δικά μας θέματα που σχεδόν όλο το Γ και το μισό Δ ήταν θέμα κριτικής ικανότητας.
Προσοχή βέβαια χρειάζεται και στο Γ1 και Γ2 με τις μεταλλάξεις που συχνά γίνονται λάθη, αλλά είναι κάτι που το δουλεύουν αρκετά στα φροντιστήρια...
Συμφωνώ, ήταν πιο standard από τα δικά μας , αλλά wait, ήθελε του κερατά το γράψιμο!!! Εγώ με το που είδα στο Γ1 δίκλωνο μόριο χωρίς προσανατολισμούς είπα, αμάν, όποιος δεν τελείωσει το τετράδιο είναι άσχετος

Aπίστευτα πολλές αιτιολογήσεις (το Γ3 το λάτρεψα!!!!!!!!)
Το 4ο είχε μόνο θεωρία (όπως και το δικό μας). Sorry αλλά τον Mendel τον ξέχασαν φέτος;


Oύτε μια διασταύρωση για ασθένεια στον άνθρωπο!! Ούτε ένα γενεαλογικό!
Τέλοσπάντων, άνετα έγραφες αν ήξερες την ύλη και ήσουν...κεντέρης!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gorgonokoritso
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Miss Brightside
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johanio
Εκκολαπτόμενο μέλος


https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/them_fis_kat_c_hmer_epan_1106.pdf
Τα σχόλια δικά σας....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
killbill
Εκκολαπτόμενο μέλος


Ευχαριστώ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dmitsos
Πολύ δραστήριο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.