Επάρκεια διδασκαλίας αγγλικών

Kostas Stath

Δραστήριο μέλος

Ο Geronimo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 400 μηνύματα.
Καλέ ποιος να σου πει συστάσεις; Να ρωτήσεις φίλους και γνωστούς εννοούσα, όχι τον καθηγητή τον ίδιο. Και όταν λέω να ρωτήσεις, εννοώ να κάνεις συγκεκριμένες ερωτήσεις για το πώς κάνει το μάθημα ή τι περιλαμβάνει στην τιμή του, όχι απλά να ρωτήσεις αν είναι καλός, γιατί το "καλός" είναι μια πολύ σχετική έννοια.
Εννοείται δεν θα καταλάβεις την αξία ενός καθηγητή από το πρώτο μάθημα, αλλά λογικά μια ιδέα θα την έχεις. Και μέσα σε 1-2 βδομάδες θα πρέπει να έχεις σχηματίσει ξεκάθαρη άποψη. Αν η άποψη δεν είναι καλή, σταματάς τα μαθήματα επί τόπου.
Αν έχεις οποιαδήποτε αμφιβολία για την ποιότητα του διδάσκοντος ή του φροντιστηρίου, αποφεύγεις να πάρεις όλα τα βιβλία με το καλημέρα σας, ειδικά αν σου βγάλουν καμιά πανάκριβη λίστα δικών τους βιβλίων. Και φυσικά αποφεύγεις να πληρώσεις όλα τα χρήματα με τη μία. Αυτά νομίζω είναι αρκετά για να διασφαλίσουν ότι δεν θα κλαις τα λεφτά και το χρόνο σου.

Και για δύο εβδομάδες δηλαδή θα παίζουμε τις κουμπάρες !!! Ε με συγχωρείς αλλά όταν μου λες ότι θα αρχίσω να ρωτάω γνωστούς και φίλους για τα προσόντα του καθηγητή και όχι τον ίδιο απευθείας τί να το κάνω ;
Άλλωστε δουλειά του δεν είναι να πει ξέρεις έχω αυτό και αυτό το πτυχίο και αυτή την εμπειρία . Σου κάνουν ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Δεν μιλάω για προσόντα. Τα προσόντα από μόνα τους δεν λένε τίποτα, άλλωστε ο καλύτερος τρόπος να τα τσεκάρεις είναι να ζητήσεις να δεις τα διαπιστευτήρια. Μιλάω για το αποτέλεσμα. Τι είναι αυτά που θέλεις ΕΣΥ από τον καθηγητή σου; Να είναι προσιτός; Αυστηρός; Χαλαρός; Ευέλικτος; Να γνωρίζει άπταιστα λεξιλόγιο; Να είναι γκουρού της γραμματικής; Να είναι ενημερωμένος για την κουλτούρα της γλώσσας που διδάσκει; Να σου δίνει πολλές λεπτομέρειες; Να στα λέει πιο συνοπτικά; Να σου δίνει έξτρα ασκήσεις / εκθέσεις / κείμενα για διάβασμα; Να επιμένει στα προφορικά; Να χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες, ίντερνετ κλπ? Να είναι πιο παραδοσιακός; Να μπορεί να σε φέρει σε επαφή με άλλα άτομα για να κάνεις mock tests, mock orals κλπ; Να έχει κορνιζάρει το πτυχίο του με βαθμό 9 στο σαλόνι του; Κάπως πρέπει να έχεις στο μυαλό σου την εικόνα του καλού καθηγητή...

Άλλωστε δουλειά του δεν είναι να πει ξέρεις έχω αυτό και αυτό το πτυχίο και αυτή την εμπειρία . Σου κάνουν ;
Δουλειά του είναι, κι αν δεν στο πει, μην πας να κάνεις μάθημα μαζί του. Αν παρόλα αυτά πας, χωρίς να ζητήσεις συστάσεις, χωρίς να πάρεις κάποια μέτρα για να μην εκτεθείς οικονομικά κλπ τότε καλά να πάθεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kostas Stath

Δραστήριο μέλος

Ο Geronimo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 400 μηνύματα.
Δεν μιλάω για προσόντα. Τα προσόντα από μόνα τους δεν λένε τίποτα, άλλωστε ο καλύτερος τρόπος να τα τσεκάρεις είναι να ζητήσεις να δεις τα διαπιστευτήρια. Μιλάω για το αποτέλεσμα. Τι είναι αυτά που θέλεις ΕΣΥ από τον καθηγητή σου; Να είναι προσιτός; Αυστηρός; Χαλαρός; Ευέλικτος; Να γνωρίζει άπταιστα λεξιλόγιο; Να είναι γκουρού της γραμματικής; Να είναι ενημερωμένος για την κουλτούρα της γλώσσας που διδάσκει; Να σου δίνει πολλές λεπτομέρειες; Να στα λέει πιο συνοπτικά; Να σου δίνει έξτρα ασκήσεις / εκθέσεις / κείμενα για διάβασμα; Να επιμένει στα προφορικά; Να χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες, ίντερνετ κλπ? Να είναι πιο παραδοσιακός; Να μπορεί να σε φέρει σε επαφή με άλλα άτομα για να κάνεις mock tests, mock orals κλπ; Κάπως πρέπει να έχεις στο μυαλό σου την εικόνα του καλού καθηγητή...

Το μάθημά του να κάνει σωστά και να υπάρχει επιτυχία στο τέλος !!! Αυτό είναι το βασικό ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Το μάθημά του να κάνει σωστά και να υπάρχει επιτυχία στο τέλος !!! Αυτό είναι το βασικό ...
Ωραία, τότε ρώτα τον "κάνεις μάθημα σωστά", "θα έχω επιτυχία στο τέλος" και σώθηκες :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasia95

Νεοφερμένος

Η vasia95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Όμως άμα το δεις έτσι... είμαστε σίγουροι ότι ένας απόφοιτος αγγλικής φιλολογίας με βαθμό 5 που μπορεί να το πήρε και χαριστικά ή με αρκετό σκονάκι, είναι πιο καλά καταρτισμένος από έναν επαρκειούχο που έχει πάρει το CPE με Α ή Β;

Οι απόφοιτοι των αγγλικών φιλολογιών πόση επαφή έχουν με τη διδασκαλία πριν πάρουν πτυχίο; Έχουν μπει ποτέ σε τάξη;

Για το αν Αreti91 ένας απόφοιτος με πτυχίο πανεπιστημιου σε οποιοδηποτε τομεα είναι περισσότερο καταρτισμένος στο αντικείμενό του από έναν με prof.( στην περιπτωση των αγγλικων) ή καθε άλλου ειδους πιστοποιητικό των γνωσεων από ιδιωτικουν οργανισμους, σεμιναρια κλπ, ή το αντιστροφο, σε καμια περιπτωση θεωρω πως δεν μπορουμε να το πουμε με βεβαιότητα.Αυτό γιατι καθε φοιτητης-άνθρωπος ειναι διαφορετικός και καθε περιπτωση εξατομικευμενη...απλώς δεν θα ηθελα να συγκρινουμε τον πανεπιστημιακό τιτλο (με οποιο βαθμό) με ενα πτυχιο ιδιωτικό ( που όλοι όσοι ασχολουμαστε ξερουμε ότι το επιπεδο ακόμα και στο CPE ειδικα με το νεο format μειωνεται συνεχως για να προσελκυσει μαθητες- αφου μεχρι μια προσφατη εποχή το CPE ήταν απραγματοποιητο όνειρο για την πληθωρα των μαθητών.)

προς αποφυγή παραξηγησεων, να τονισω ότι εγω είμαι υπερ της επαρκειας , απλως θα πρεπει να κραταμε τις ισορροπιες: ε το ότι είναι το πανεπιστημιακό πτυχίο ( ακόμα και με 5) ανωτερό και μεγαλυτερου επιπεδου από ότι ένα πτυχίο προφισενσι, ε τι να κανουμε......είναι! από εκει και περα είναι ευθυνη καθε ατόμου να διατηρησει και να εμπλουτισει τις γνωσεις του.

σχετικά με το δευτερό ερωτημα:
φυσικά και οι φοιτητες εχουν επαφη με τη διδασκαλια και με την παιδαγωγική, πολυ περισσότερο μάλιστα από τους επαρκειουχους.Συγκεκριμενα, διδασκονται μαθηματα υποχρεωτικα ή επιλογής όπως:
* Ψυχολογία: Σχολική Ψυχολογία (ΕΨ15) α εξαμηνο
* Παιδαγωγική: Μαθησιακές Δυσκολίες(ΕΥ05) β εξαμηνο

* Ψυχολογία: Δυσκολίες Προσαρμογής στοΣχολείο και την Οικογένεια (ΕΨ17) Β εξαμ

* Ψυχολογία: Σχολική Ψυχολογία. Σύνδεση Θεωρίας και Πράξης (ΕΨ13) β εξαμ


* Νέες Τεχνολογίες στην Επιστημονική Έρευνα: Διαδίκτυο και Εκπαίδευση (ΙΤ01) β εξαμην


*Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (ΕΥ04) γ εξαμ

*Παιδαγωγική: Εισαγωγή στην Παιδαγωγική (ΕΠ10) γ εξαμ
*Ψυχολογία: Ψυχολογία των Δυσκολιών Μάθησης (ΕΨ19) γ εξαμ
*Παιδαγωγική Ψυχολογία, Μάθηση και Ανάπτυξη Σύγχρονες Σχολές (ΕΠ11) δ εξαμηνο
* Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΓΥ0) στ εξαμην
*Σχεδιασμός και Αξιολόγηση στην Ξενόγλωσση Εκπαίδευση (ΓΕ54) στ εξ
*Ψυχολογία της Μάθησης- ΜαθησιακέςΔυσκολίες (ΓΕ51) στ εξαμ
*Παιδαγωγικές Εφαρμογές της Διδακτικής της Αγγλικής (ΓΕ2 )ζ εξαμ
*Πρακτική Άσκηση στη Διδασκαλία της Αγγλικής (ΓΕ41) η εξαμηνο

φιλικα,:):):)

υγ.ανεφερα μαθηματα του πανεπιστημιου αθηνων



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

marelpol

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πολωνία (Ευρώπη). Έχει γράψει 103 μηνύματα.
Και για δύο εβδομάδες δηλαδή θα παίζουμε τις κουμπάρες !!! Ε με συγχωρείς αλλά όταν μου λες ότι θα αρχίσω να ρωτάω γνωστούς και φίλους για τα προσόντα του καθηγητή και όχι τον ίδιο απευθείας τί να το κάνω ;
Άλλωστε δουλειά του δεν είναι να πει ξέρεις έχω αυτό και αυτό το πτυχίο και αυτή την εμπειρία . Σου κάνουν ;

Δηλαδή θες να μου πεις ότι ένας γονιός για το παιδί του θα διαλέξει καθηγητή από τις αγγελίες ή από τα χαρτιά που κολλάνε στο δρόμο και λένε πχ " φοιτήτρια διδάσκει αγγλικά " ? Ή θα ρωτήσει πρώτα γνωστούς του να του προτείνουν κάποιον καθηγητή ? :worry:Εάν κάνει το πρώτο τότε συγνώμη , αλλά είναι ανεύθυνος ο γονιός και είναι δική του ευθύνη αν θα τον κοροϊδέψει ο καθηγητής:whistle: :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kostas Stath

Δραστήριο μέλος

Ο Geronimo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 400 μηνύματα.
Δηλαδή θες να μου πεις ότι ένας γονιός για το παιδί του θα διαλέξει καθηγητή από τις αγγελίες ή από τα χαρτιά που κολλάνε στο δρόμο και λένε πχ " φοιτήτρια διδάσκει αγγλικά " ? Ή θα ρωτήσει πρώτα γνωστούς του να του προτείνουν κάποιον καθηγητή ? :worry:Εάν κάνει το πρώτο τότε συγνώμη , αλλά είναι ανεύθυνος ο γονιός και είναι δική του ευθύνη αν θα τον κοροϊδέψει ο καθηγητής:whistle: :P

Αν αυτό κατάλαβες από αυτά που είπα , να μην στο χαλάσω !!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Areti91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Areti91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 283 μηνύματα.
* Ψυχολογία: Σχολική Ψυχολογία (ΕΨ15) α εξαμηνο
* Παιδαγωγική: Μαθησιακές Δυσκολίες (ΕΥ05) β εξαμηνο
* Ψυχολογία: Δυσκολίες Προσαρμογής στοΣχολείο και την Οικογένεια (ΕΨ17) Β εξαμ
* Ψυχολογία: Σχολική Ψυχολογία. Σύνδεση Θεωρίας και Πράξης (ΕΨ13) β εξαμ
* Νέες Τεχνολογίες στην Επιστημονική Έρευνα: Διαδίκτυο και Εκπαίδευση (ΙΤ01) β εξαμην
*Διαπολιτισμική Εκπαίδευση (ΕΥ04) γ εξαμ
*Παιδαγωγική: Εισαγωγή στην Παιδαγωγική (ΕΠ10) γ εξαμ
*Ψυχολογία: Ψυχολογία των Δυσκολιών Μάθησης (ΕΨ19) γ εξαμ
*Παιδαγωγική Ψυχολογία, Μάθηση και Ανάπτυξη Σύγχρονες Σχολές (ΕΠ11) δ εξαμηνο
* Μέθοδοι Διδασκαλίας της Αγγλικής (ΓΥ0) στ εξαμην
*Σχεδιασμός και Αξιολόγηση στην Ξενόγλωσση Εκπαίδευση (ΓΕ54) στ εξ
*Ψυχολογία της Μάθησης- ΜαθησιακέςΔυσκολίες (ΓΕ51) στ εξαμ
*Παιδαγωγικές Εφαρμογές της Διδακτικής της Αγγλικής (ΓΕ2 ) ζ εξαμ
*Πρακτική Άσκηση στη Διδασκαλία της Αγγλικής (ΓΕ41) η εξαμηνο
ΟΛΑ αυτά είναι υποχρεωτικά; Γιατί αν είναι όλα υποχρεωτικά, απορώ πότε βρίσκουν χρόνο να κάνουν αγγλικά!!

Η πρακτική τι περιλαμβάνει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasia95

Νεοφερμένος

Η vasia95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
καποια είναι μαθηματα επιλογης και τα περισσοτερα υποχρεωτικα στο τομεα γλωσσολογιας.
τα μαθηματα επιλογης των 2 πρωτων χρονων ειναι στα ελληνικα και στα 2 τελευταια χρονια γινονται στα αγγλικα , οπως και ολα τα υποχρεωτικα απο τον 1 εξαμηνο κιολας
πρακτικη:
"Βασικός στόχος του μαθηματος είναι η εξοικείωση των εκπαιδευομένων με την πραγματικότητα της ξενόγλωσσης διδασκαλίας σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και η πρακτική τους εξάσκηση μέσω των δυνατοτήτων που τους προσφέρονται για μεθοδευμένη παρακολούθηση της παιδαγωγικής διαδικασίας στην τάξη και για εποπτευόμενη διδασκαλία.
Το μάθημα απαιτεί την ουσιαστική εμπλοκή των εκπαιδευομένων στη μαθησιακή διαδικασία που συντελείται σε σχολεία για το διάστημα δύο μηνών περίπου. Συνεπώς, εφόσον επιλέξουν το μάθημα αυτό, οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να είναι διατεθειμένοι/ες να πάνε σε ένα από τα σχολεία με τα οποία συνεργάζεται το Τμήμα, να παρακολουθήσουν και να εκπονήσουν βοηθητικό διδακτικό έργο σε συγκεκριμένη τάξη. Παράλληλα, θα πρέπει απαραιτήτως να λάβουν μέρος στα ειδικά καθοδηγητικά σεμινάρια που έχουν προγραμματιστεί να γίνουν στο Τμήμα από την υπεύθυνη του μαθήματος. Τέλος, εκτός από την ύλη ενός βασικού συγγράμματος θα πρέπει επίσης να καλύψουν ύλη από πολλαπλές πηγές πληροφόρησης κυρίως σε ηλεκτρονική μορφή. " ( απο τον οδηγό σπουδων καποδισριακο αθηνων)



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Areti91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Areti91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 283 μηνύματα.
ΟΚ έτσι πάω πάσο. Γιατί όπως τα παρουσίασες στην αρχή, οι φοιτητές της αγγλικής φιλολογίας κόντευαν να κάνουν περισσότερα ψυχο-παιδαγωγικά μαθήματα από το ΦΠΨ :P

Η πρακτική λίγο λούφα μου φαίνεται πάντως! "Βοηθητικό διδακτικό έργο" μπορεί να σημαίνει και διόρθωση ασκήσεων...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasia95

Νεοφερμένος

Η vasia95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
ΟΚ έτσι πάω πάσο. Γιατί όπως τα παρουσίασες στην αρχή, οι φοιτητές της αγγλικής φιλολογίας κόντευαν να κάνουν περισσότερα ψυχο-παιδαγωγικά μαθήματα από το ΦΠΨ :P

Η πρακτική λίγο λούφα μου φαίνεται πάντως! "Βοηθητικό διδακτικό έργο" μπορεί να σημαίνει και διόρθωση ασκήσεων...
σιγουρα ειναι ομως μια καλη εξασκηση....ανυπομονω.....:D:D:D:):):):):)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

renegator

Νεοφερμένος

Η renegator αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Απότι κατάλαβα οι περισσότεροι δεν θέλουν να μάθουν αγγλικά, απλά θέλουν να πάρουν ένα πτυχίο.
Σύμφωνα δε με τη λογική των επαρκιολατρών σε περίπτωση ασθένειας θα πρέπει να καταφεύγουμε σε βιετναμέζους βελονιστές και όχι σε επιστήμονες. Καταλάβετέ το ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ, έχετε απλά ένα πιστοποιητικό που μόνο στην ελλάδα μπορείτε να πουλάτε παραμύθι με αυτό. Αφού είστε τόσο καλοί στην γλώσσα γιατί δεν ακολουθείται κάποιο πρόγραμμα σε κάποιο ανοιχτο πανεπιστήμιο εγχώριο ή του εξωτερικού? Α ξέχασα εκεί δεν έχει 15χρονα που μπορούμε να παραμυθιάζουμε.
Το ότι υπάρχουν παθογένειες στα ελληνικά πανεπιστήμια δεν περιμέναμε τους επαρκειούχους να μας το πουν, ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Σε αυτό καταφεύγουν για να δικαιολογήσουν το γεγονός της έλλειψης από μέρους τους πτυχίων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Στα φροντιστήρια δεν διδάσκεις αγγλική ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ, δεν είναι αυτό το αντικείμενο. Ως επί το πλείστον δεν χρειάζεσαι γνώσεις αγγλικής ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ για να ανταποκριθείς στις απαιτήσεις της φροντιστηριακής διδασκαλίας. Αυτό που χρειάζεσαι είναι πολύ καλή γνώση της γλώσσας, επαρκή γνώση της κουλτούρας και άψογη γνώση των εξετάσεων που διδάσκεις.

Ναι, οι περισσότεροι, για να μην πω όλοι, οι μαθητές ενδιαφέρονται μόνο ή κυρίως για το πιστοποιητικό, το οποίο θέλουν να πάρουν στο λιγότερο δυνατό διάστημα και με τα λιγότερα χρήματα. Μακάρι να ίσχυε το αντίθετο.

Και τέλος, ωραία η απαξίωση, αλλά δεν είναι όλοι οι επαρκειούχοι άνευ πτυχίων ή ανίκανοι να παρακολουθήσουν πρόγραμμα σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Χωρίς να θέλω να πω ότι δεν κυκλοφορούν και άτομα που το παίζουν καθηγητές επαρκειούχοι έχοντας πάρει το Proficiency νύχτα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

marelpol

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πολωνία (Ευρώπη). Έχει γράψει 103 μηνύματα.
Αν αυτό κατάλαβες από αυτά που είπα , να μην στο χαλάσω !!!

Εγώ αυτό κατάλαβα ... γιατί δυστυχώς πολλοί έχουν αυτή τη λογική:worry: ... τώρα αν εννοούσες κάτι άλλο... με συγχωρείς :P:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kostas Stath

Δραστήριο μέλος

Ο Geronimo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 400 μηνύματα.
Στα φροντιστήρια δεν διδάσκεις αγγλική ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ, δεν είναι αυτό το αντικείμενο. Ως επί το πλείστον δεν χρειάζεσαι γνώσεις αγγλικής ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ για να ανταποκριθείς στις απαιτήσεις της φροντιστηριακής διδασκαλίας. Αυτό που χρειάζεσαι είναι πολύ καλή γνώση της γλώσσας, επαρκή γνώση της κουλτούρας και άψογη γνώση των εξετάσεων που διδάσκεις.
...

Από τη στιγμή που για κάθε ένα πτυχίο γίνεται προετοιμασία και εξάσκηση σε γραμματική , λεξιλόγιο , έκθεση , ακουστικό , προφορικό κλπ. είναι λίγο άτοπο να λες ότι δεν χρειάζονται Φιλολογικές γνώσεις για κάποιον που θέλει να διδάσκει !!! :D
Αν ήταν έτσι όλοι θα είχαν επιτυχίες και δεν θα γινόταν διάκριση ανάμεσα σε αυτούς που σπούδασαν , με αυτούς που έχουν μία επάρκεια !!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vasia95

Νεοφερμένος

Η vasia95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Το ότι υπάρχουν παθογένειες στα ελληνικά πανεπιστήμια δεν περιμέναμε τους επαρκειούχους να μας το πουν, ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Σε αυτό καταφεύγουν για να δικαιολογήσουν το γεγονός της έλλειψης από μέρους τους πτυχίων.

πολυ σωστα μιλας,οπως και να το κανουμε το πανεπιστημιακό πτυχίο εστω και με 5 είναι ανωτερο απο καποιο proficiency....
δυστυχώς σήμερα οι περισσότεροι δεν απολαμβάνουν τη μαθηση μιαε ξένης γλώσσας γιατί τρέχουν να προλάβουν τα διπλώματα!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

schooliki

Δραστήριο μέλος

Ο schooliki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 594 μηνύματα.
Στα φροντιστήρια δεν διδάσκεις αγγλική ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ, δεν είναι αυτό το αντικείμενο. Ως επί το πλείστον δεν χρειάζεσαι γνώσεις αγγλικής ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ για να ανταποκριθείς στις απαιτήσεις της φροντιστηριακής διδασκαλίας. Αυτό που χρειάζεσαι είναι πολύ καλή γνώση της γλώσσας, επαρκή γνώση της κουλτούρας και άψογη γνώση των εξετάσεων που διδάσκεις.

Ναι, οι περισσότεροι, για να μην πω όλοι, οι μαθητές ενδιαφέρονται μόνο ή κυρίως για το πιστοποιητικό, το οποίο θέλουν να πάρουν στο λιγότερο δυνατό διάστημα και με τα λιγότερα χρήματα. Μακάρι να ίσχυε το αντίθετο.

Και τέλος, ωραία η απαξίωση, αλλά δεν είναι όλοι οι επαρκειούχοι άνευ πτυχίων ή ανίκανοι να παρακολουθήσουν πρόγραμμα σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Χωρίς να θέλω να πω ότι δεν κυκλοφορούν και άτομα που το παίζουν καθηγητές επαρκειούχοι έχοντας πάρει το Proficiency νύχτα...
Δηλαδή πιστεύεις ότι αν πάρει κάποιος το Proficiency μέρα, είναι έτοιμος να διδάξει;
Με Proficiency δεν πας φοιτητής στο εξωτερικό (τουλάχιστον σε μέτρια και πάνω πανεπιστήμια) και εδώ γίνεσαι καθηγητής αγγλικών.
Μην τρελαθούμε, αυτές είναι Ελληνικές πατέντες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasia95

Νεοφερμένος

Η vasia95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
Απότι κατάλαβα οι περισσότεροι δεν θέλουν να μάθουν αγγλικά, απλά θέλουν να πάρουν ένα πτυχίο.
Σύμφωνα δε με τη λογική των επαρκιολατρών σε περίπτωση ασθένειας θα πρέπει να καταφεύγουμε σε βιετναμέζους βελονιστές και όχι σε επιστήμονες. Καταλάβετέ το ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ, έχετε απλά ένα πιστοποιητικό που μόνο στην ελλάδα μπορείτε να πουλάτε παραμύθι με αυτό. Αφού είστε τόσο καλοί στην γλώσσα γιατί δεν ακολουθείται κάποιο πρόγραμμα σε κάποιο ανοιχτο πανεπιστήμιο εγχώριο ή του εξωτερικού? Α ξέχασα εκεί δεν έχει 15χρονα που μπορούμε να παραμυθιάζουμε.
Το ότι υπάρχουν παθογένειες στα ελληνικά πανεπιστήμια δεν περιμέναμε τους επαρκειούχους να μας το πουν, ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Σε αυτό καταφεύγουν για να δικαιολογήσουν το γεγονός της έλλειψης από μέρους τους πτυχίων.

πολυ σωστα μιλας,οπως και να το κανουμε το πανεπιστημιακό πτυχίο εστω και με 5 είναι ανωτερο απο καποιο proficiency....
δυστυχώς σημερα οι περοσσότεροι δεν απολαμβανουν πια τη μαθηση μιαε ξενης γλωσσας γιατι τρεχουν να προλαβουν τα διπλωματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,794 μηνύματα.
Nαι θέλουμε κάποιοι να τελειώνουμε με την στοιχειώδη εκμάθηση της ξένης γλώσσας σε πολύ καλό επίπεδο διότι έχουμε πολύ πιο σοβαρές δουλειές που κρίνουν την επιβίωσή μας και όχι.. την απόδειξη της επάρκειας σε σχέση με έναν πτυχιούχο ξένης φιλολογίας. Αυτό νομίζω ότι είναι αφελές από όποια μεριά και αν το δει κάποιος. Η αγορά εργασίας δεν μπορεί να περιμένει τα 2-3 χρόνια προετοιμασίας κάποιου πιστοποιητικού. Ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών είναι πολύ πιο σοβαρό και χρειάζεται όντως πολύ χρόνο λόγω του ανεβασμένου επιπέδου δουλειάς που έχει. Ένα πιστοποιητικό ξένης γλώσσας είναι απλά ένα πιστοποιητικό ταχύρρυθμης εκμάθησης της γλώσσας για την επίλυση ενός συγκεκριμένου μοντέλου εξέτασης. Μην θεοποιούμε άλλο ..τις καλοστημένες βιομηχανίες πιστοποιητικών πάνω στις οποίες ζουν φροντιστήρια, εξεταστικά κέντρα και εκδ.οίκοι.

Υ.Γ. Βρείτε άλλες διδακτικές μεθόδους. Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε με το ίδιο σύστημα σε μια εποχή διάχυτης πληροφορίας και νέων τεχνολογιών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Υ.Γ. Βρείτε άλλες διδακτικές μεθόδους. Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε με το ίδιο σύστημα σε μια εποχή διάχυτης πληροφορίας και νέων τεχνολογιών.
Δεν υπάρχει μέθοδος διδασκαλίας που να αντικαθιστά τον προσωπικό χρόνο μάθησης που θα πρέπει να επενδύσει ο κάθε μαθητής αρχικά για να μάθει το λεξιλόγιο και γραμματική, στη συνέχεια να κάνει την απαραίτητη εξάσκηση και τέλος να προσπαθήσει να τα χρησιμοποιήσει στον γραπτό και προφορικό λόγο ώστε να τα κάνει κτήμα του. Δεν παίρνει σε μένα χρόνο να διδάξω την ύλη, αυτό μπορώ να το κάνω και σε πέντε μήνες πάρα πολύ άνετα και με πολύ έξτρα υλικό. Δυστυχώς ελάχιστοι μαθητές έχουν τη δυνατότητα μέσα σε αυτούς τους πέντε μήνες να αφομοιώσουν την ύλη σε σημείο να μπορούν να συνδέσουν γραμματική και λεξιλόγιο σωστά στο μυαλό τους για να αποδόσουν όπως πρέπει σε εξετάσεις επιπέδου C2.

Και να σου πω και κάτι άλλο; Εγώ πήγα και έδωσα ECPE και το πήρα με HP. Αφού είναι τόσο εύκολο, κάντο κι εσύ. Ουφ πια.

Από τη στιγμή που για κάθε ένα πτυχίο γίνεται προετοιμασία και εξάσκηση σε γραμματική , λεξιλόγιο , έκθεση , ακουστικό , προφορικό κλπ. είναι λίγο άτοπο να λες ότι δεν χρειάζονται Φιλολογικές γνώσεις για κάποιον που θέλει να διδάσκει !!! :D
Άνοιξε ένα λεξικό, διάβασε τον ορισμό του όρου "φιλολογία" και μετά έλα να συζητήσουμε.

Δηλαδή πιστεύεις ότι αν πάρει κάποιος το Proficiency μέρα, είναι έτοιμος να διδάξει;
Με Proficiency δεν πας φοιτητής στο εξωτερικό (τουλάχιστον σε μέτρια και πάνω πανεπιστήμια) και εδώ γίνεσαι καθηγητής αγγλικών.
Πιστεύω ότι το ποιος είναι έτοιμος να διδάξει και ποιος όχι δεν φαίνεται από το πτυχίο που έχει ή δεν έχει. Και σαφώς για ΕΣΕΝΑ (και τον κάθε ένα) δεν έχει σημασία αν ήταν ή όχι έτοιμος να διδάξει όταν πήρε το πτυχίο αλλά πώς είναι τη στιγμή που διδάσκει ΕΣΕΝΑ. Τι γλωσσικές γνώσεις έχει (όχι μόνο τι γνώσεις είχε όταν τελείωσε τη σχολή ή πήρε το Proficiency), πώς τις διατήρησε, αν τις βελτίωσε, τι άλλες γνώσεις έχει, τι διδακτική ικανότητα έχει, πόσο άνετα μιλάει ο ίδιος τη γλώσσα (και αν το κάνει εκτός μαθήματος), πόσο ενήμερος είναι για τις εξελίξεις στη διδασκαλία ξένων γλωσσών και για τις αλλαγές που έχουν γίνει στη γλώσσα, στο σύστημα εξετάσεων κλπ. Και πολύ σημαντικό, σε ποιο φροντιστήριο δουλεύει και πόσο καλός είναι ο διευθυντής σπουδών του φροντιστηρίου. Δεν κάνουν όλα τα φροντιστήρια την ίδια δουλειά, ούτε όλοι οι καθηγητές διδάσκουν πάντα με τον ίδιο τρόπο.

Στο εξωτερικό μπορείς να σπουδάσεις χωρίς κανένα πιστοποιητικό γλωσσομάθειας. Μπορείς απλά να πας στο πανεπιστήμιο που σε ενδιαφέρει και να δώσεις συνέντευξη στα αγγλικά. Αν έχεις κότσια το κάνεις, αφού στην τελική ένα διήμερο ταξίδι στην Αγγλία κοστίζει πολύ λιγότερο από δίδακτρα + βιβλία + εξέταστρα για το CPE ή το IELTS.

Το αν σε δέχονται με Proficiency ή όχι δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Τα περισσότερα πανεπιστήμια σε δέχονται με IELTS 6.5 ή 7 το οποίο είναι κατώτερο του Proficiency.

Το πρόβλημα με το Proficiency είναι ότι δεν έχει ημερομηνία λήξης. Με πρόσφατο CPE μια χαρά σε δέχονται τα περισσότερα πανεπιστημία. Μερικά σε δέχονται και με πρόσφατο FCE ειδικά αν το έχεις περάσει με καλό βαθμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top