Επάρκεια διδασκαλίας αγγλικών

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Δλδ εγώ που πήρα οριακά το CPE και με άνεση το ECPE θα γίνω δεκτός στην αγγλία ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kostas Stath

Δραστήριο μέλος

Ο Geronimo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 400 μηνύματα.
Άνοιξε ένα λεξικό, διάβασε τον ορισμό του όρου "φιλολογία" και μετά έλα να συζητήσουμε.

Δεν χρειάζεται να το συζητήσουμε ... Αφού δημιουργείς δικούς σου ορισμούς , τί άλλο να πούμε ; :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,790 μηνύματα.
Το πρόβλημα με το Proficiency είναι ότι δεν έχει ημερομηνία λήξης. Με πρόσφατο Proficiency μια χαρά σε δέχονται, ειδικά αν είναι CPE.

Στο εξωτερικό σε καλά Πανεπιστήμια, δεν σε δέχονται αν το CPE έχει αποκτηθεί άνω της διετίας..:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαρά.

Διάσημο μέλος

Η Χαρά. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,981 μηνύματα.
Επιτρέψτε μου και εμένα να καταθέσω την γνώμη μου για την παροχή επάρκειας διδασκαλίας σε μη πτυχιούχους αλλά απλά κατόχους επιπέδου C2. Χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω νομίζω πως η ηλικία μου και η εμπειρίες που έχω αποκομίσει όλα αυτά τα χρόνια σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες (από το δημοτικό έως τα πεδία καινοτόμων ερευνών παγκόσμιας εμβέλειας) γνωρίζοντας άπειρους καθηγητές, με έχουν καταστήσει ικανό στο να διαμορφώσω μια αρκετά σφαιρική άποψη γύρω από το ζήτημα της αξιολόγησης καθηγητικής επάρκειας. Γνώμη μου είναι πως πρέπει να σταθεί κανείς στην λέξη που προανέφερα, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, πράγμα δυστυχώς άγνωστο για την τραγική ελληνική πραγματικότητα. Συγκεκριμένα, το παραπάνω όσον αφορά την διδασκαλία της αγγλικής μεταφράζεται πολύ απλά στο ότι ο κάθε πικραμένος που δεν είχε τι να κάνει στην ζωή του αποφάσισε να παραστήσει τον καθηγητή, ανασύροντας ένα απλό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας από τα εφηβικά του χρόνια.
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος θα σας παραθέσω την προσωπική μου εμπειρία, καθώς για κακή μου τύχη συνάντησα μια τέτοια περίπτωση <<καθηγήτριας>> σε πασίγνωστο όμιλο ξένων γλωσσών, σε μία επαρχιακή πόλη. Η εν λόγω λοιπόν <<καθηγήτρια>> συνεχώς αυτοπροβαλλόταν ως μια πολύπειρη διδάσκουσα με πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό της. Η σχέση μας δεν ήταν καλή γιατί εγώ επιζητούσα ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟ βλέποντας την αναγκη για μάθηση της αγγλικής με άλλο πρίσμα, έχοντας αφήσει πίσω μου την χαλαρότητα του φοιτητικομαθητικού τρόπου σκέψης και γνωρίζοντας εκ πρώτης άποψης της δυσκολίες σε συνθήκες ανταγωνισμού σε ένα δύσκολο και απαιτητικότατο περιβάλλον. Με άλλα λόγια δεν ήταν λίγες οι φορές που δεν ήξερε λέξεις δύσκολες αλλά απαραίτητες για επίπεδο C2 και ερχόταν απροετοίμαστη στο μάθημα, μη γνωρίζοντας το υλικό που καλείται να διδάξει. Δεν είναι υπερβολή να σας πω πως μετά από σκληρή από μέρος μου προσπάθεια είχαμε φτάσει σε ένα επίπεδο συγκρίσιμο όσον αφορά το λεξιλόγιο. Αποκορύφωμα της αλαζονικής της στάσης ήταν να σταματήσει την διδασκαλία σε εμένα, 15 ημέρες πριν τις εξετάσεις, επιδεικνύοντας πραγματικά μια στάση απαράδεκτη, εντελώς αντιεπαγγελματική και που δεν χωρά σε έναν όμιλο που διατείνεται για το επίπεδο των διδασκόντων του, μια στάση ΑΡΑΞΟΝ. Μονίμως η συγκεκριμένη καθηγήτρια έλεγε πως "κάνω αυτήν την δουλειά 15 χρόνια και αν σου αρέσω αλλιώς να επιλέξεις άλλη", πράγμα που εν τέλει έπραξε εκείνη μονομερώς. Η επόμενη καθηγήτρια ήταν πτυχιούχος της αγγλικής και είναι περιττό να κάτσω να σας αναλύσω της διαφορές τόσο ως προς το επίπεδο γνώσεων αλλά και ως προς την διάθεση για να προσφέρει σε κάποιον που πραγματικά μοχθούσε και ήθελε να μάθει. Νομίζω πως η διαφορά εντοπίζεται στο ότι η πτυχιούχος ήταν σε θέση να καταλάβει πως τα πράγματα -γενικά στην ζωή- απαιτούν κόπο, αφού και εκείνη έχει περάσει από αμφιθέατρα, έχει κάνει λογοτεχνικές αναλύσεις, έχει εξεταστεί και αξιολογηθεί σε ακαδημαϊκό επίπεδο πάμπολλες φορές, αλλά πάνω απ’όλα έχει κάνει μια συνειδητή επιλογή ήθελε, να γίνει Καθηγήτρια της αγγλικής. Δυστυχώς για εμένα, ο χρόνος που είχαμε στη διάθεσή μας ήταν πολύ λίγος, κάναμε ελάχιστα μαθήματα, καθώς όπως είπα η πρώτη ανεκδιήγητη <<καθηγήτρια>> με παράτησε 15 ημέρες πριν τις εξετάσεις.
Συνοψίζοντας θέλω να καταλήξω στο εξής, η όλη κατάσταση με την Επάρκεια έχει δημιουργήσει συνθήκες πλήρους αναξιοκρατίας ακόμα και σε μεγάλους εκπαιδευτικούς ομίλους, με προφανέστατη την περίπτωση που σας περιέγραψα παραπάνω. Η εμπειρία από μόνης της δεν σημαίνει τίποτα, όπως τίποτα δεν σημαίνουν και τυχόν επιτυχίες σε εξετάσεις πολλαπλής επιλογής, καθώς όπως ξερουμε η διδασκαλία αναλώνεται σε προετοιμασία γύρω από το πτυχίο και όχι σε εις βάθος γνώση της γλώσσας. Η συμβουλή μου λοιπόν είναι η εξής ως προς αυτούς που θα αναζητήσουν δάσκαλο ξένων γλωσσών. Πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας και βάλτε ένα τέλος στην αναξιοκρατία, ζητώντας πτυχία (δεν είναι ντροπή κάθε άλλο, εγώ πχ είμαι περήφανος που είμαι απόφοιτος ενός από τα καλύτερα τμήματα όχι της Ελλάδας αλλά της Ευρώπης). Καταλάβετέ το, αφού το κράτος δεν είναι ικανό να το κάνει αυτό, ας το κάνει ο καθένας μας, για δικό του πρώτα απ’όλα όφελος. Νομίζω πως εδώ που φτάσαμε -και αυτό είναι ένα γενικότερο σχόλιο- πρέπει να υιοθετηθούν τέτοιου είδους επιλογές/αναζήτησης για να δοθεί επιτέλους τόπος στους πραγματικά ικανούς και φιλότιμους.
ΥΓ1: Όσοι "επαρκιούχοι" και δη "πεπειραμένοι" δεν συμφωνούν με τις απόψεις ας μου, και θεωρούν πως παρέθεσα ένα μεμονωμένο περιστατικό, ας απαντήσουν τι άλλο ξέρουν να κάνουν ως προς την αγγλική εκτός από μια στείρα προετοιμασία για ένα από τα δεκάδες πτυχία που κυκλοφορούν.
Επίσης έχουν αναρωτηθεί γιατί η Ελλάδα είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ χώρα που δίνει επάρκεια με ένα νόμο του 1940 (έλεος!!!!!)
ΥΓ2: Καλή τύχη στην έκβαση της υπόθεσης που έχει κολλήσει στα γρανάζια της ελληνικής γραφειοκρατίας. Αν και μεταξύ μας δεν έχει κολλήσει τυχαία, πολλούς βολεύει αυτή η άθλια κατάσταση.





Μπορω να καταλαβω πώς νιωθεις. Τουλαχιστον μετα βρηκες καλη καθηγητρια. Απλα σκεψου το εξης: Ολα ειναι σχετικα! Και στο σχολειο παραδειγμα οι καθηγητριες αγγλικων, αγγλικη φιλολογια ειχανε τελειωσει αλλα δεν ηταν ιδιαιτερα καλες. Που θελω να καταληξω; Ο,τι κι αν σπουδασεις αν εσενα δε σου αρεσει και δεν το γουσταρεις και εχεις μερακι και ορεξη να βελτιωθεις, οσα πτυχια κι αν εχεις (πτυχιο, μεταπτυχιακο, διδακτορικο, σε μιναρια) δεν εχει σημασια και δεν σημαινει κατι. Εχουμε δει και παρα πολυ καλους καθηγητες που δεν τελειωσαν αγγλικη φιλολογια αλλα κατι αλλο και τουβλα που τελειωσαν την Αγγλικη Φιλολογια.

Εγω δεν ξερω για ολες τις καθηγητριες που ειχα στο φροντιστηριο αλλα οι τελευταιες, ιδιως μια συγκεκριμενη, ειχε σπουδασει κατι τελειως διαφορετικο αλλα τελικα θελησε να διδασκει αγγλικα και ηταν ΦΟ-ΒΕ-ΡΗ. Πολυ καλη στη δουλεια της, πολυ συνεπης, αυστηρη αλλα σε λογικα πλαισια, πολυ επαγγελματιας. Ο επαγγελματισμος σε ενα επαγγελμα δεν καθοριζεται απο το πτυχιο που εχεις ή οχι αλλα απο το αν εχεις εσυ ο ιδιος διαμορφωσει μια τετοια νοοτροπια και οχι την νοοτροπια του ''δε με νοιαζει να βελτιωθω και να εξελιχθω στο επαγγελμα μο αρκει να παιρνω τα λεφτα μου, ουτε με ενδιαφερει τι θα παρουν ή οχι οι μαθητες απο εμενα, αρκει να χω εγω τη δουλιτα μου''. Not cool dude, not cool at all.

Περαν αυτου φετος στο φροντιστηριο ο καθηγητης που ειχα εκανε και αγγλικα. Την βδομαδα που θα διναμε καπως εγινε και μαθαμε οτι δεν εχει σπουδασει Αγγλικη Φιλολογια. Για καποιο λογο, χωρις ο ιδιος να το χει πει ετσι νομιζα κι εγω και οι αλλοι. Νομιζα οτι τελειωσε ξερω 'γω Ιστορικο-Αρχαιολογικο και εκανε μετα κατακτηριες. Κι ομως, δεν ηταν ετσι. Proficiency ειχε ο ανθρωπος αλλα ειναι κι εκεινος πολυ πολυ καλος σε αυτο που κανει. Δηλαδη, αν στο τελος εσυ δεν εχεις την ικανοτητα της μεταδοτικοτητας αλλα και της υπομπνης κανενα πτυχιο και μεθοδολογιες και ιστοριες δεν θα σε αλλαξουν.

Και για να καταληξω και εγω θελω να βγαλω επαρκεια διδασκαλιας. Επιθυμω να μπω στο τμημα Αγγλικης Φιλολογιας της Θεσσαλονικης, σημερα βγηκαν τα Αγγλικα και ειμαι 200 κατι μορια πανω απο την περσινη βαση, οποτε ευελπιστω να περασω. Κι αν δεν περασω; Α εκει θελω. (παραληρημα mode off) Εν παση περιπτωση ναι θελω κι εγω να βγαλω επαρκεια μπας κι μπορεσω να διδαξω σε φροντιστηριο ή ιδιαιτερα. Παντως, καλο ειναι να ξεκινας απο juniorακια μην εχοντας εμπειρια. Και λογικο μου ακουγεται. Ενταξει σταδιακα αποκτωντας εμπειρια θα προχωρας και σε μεγαλυτερες ταξεις αλλα οχι με τη μια να παρεις στις πλατες σου ενα τμημα πχ proficiency ενω δεν ξερεις που πανε τα τεσσερα. Οχοχοχο.

Αυτα παιδια. Δεν ξερω αν το εχει ανεβασει καποιος αλλος, αλλα οδηγιε υπαρχουν εδώ.

:D




Στο εξωτερικό σε καλά Πανεπιστήμια, δεν σε δέχονται αν το CPE έχει αποκτηθεί άνω της διετίας..:)

Αυτο το ειχα ακουσει κι εγω και ειχα ρωτησει, αλλα δεν ισχυει. Αυτο που κανουν σε πανεπιστημια του εξωτερικου ειναι να σου ζητησουν να δωσεις TOEFL Ή IELTS ή κατι τετοιο που τους δειχνει σε τι επιπεδο βρισκεσαι και αν ειναι πανω απο αυτο που θελουν αυτοι, εισαι οκ. Το proficiency υποτιθεται σε βοηθαει στο οτι εχεις ηδη ενα καλο επιπεδο, αν και σε πολλες περιπτωσεις βλεπεις παιδια που το εχουν παρει και 1. δεν ξερουν να συννενοηθουν καλα ουτε εχουν ανεση λογου, 2. δεν μπορουν καλα μια ταινια διχως υποτιτλους να δουν ή μια σειρα. Και αλλα πολλα και απλα-καθημερινα πραγματα. Αγγλικα , εξαλλου, δεν μαθαινουμε προκειμενου να γραψουμε δοκιμια και να κανουμε listening και reading αλλα για πρακτικους σκοπους και στο τελος αν δεν καταφερνουμε ουτε κι αυτο πανε τζαμπα ποσο χρονια διαβασματος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Στο εξωτερικό σε καλά Πανεπιστήμια, δεν σε δέχονται αν το CPE έχει αποκτηθεί άνω της διετίας..:)
Σωστά. Αυτό ακριβώς είπα κι εγώ. Χαίρομαι που σε κάτι συμφωνούμε :P

Αυτο το ειχα ακουσει κι εγω και ειχα ρωτησει, αλλα δεν ισχυει. Αυτο που κανουν σε πανεπιστημια του εξωτερικου ειναι να σου ζητησουν να δωσεις TOEFL Ή IELTS ή κατι τετοιο που τους δειχνει σε τι επιπεδο βρισκεσαι και αν ειναι πανω απο αυτο που θελουν αυτοι, εισαι οκ.
Κι όμως ισχύει. Δες εδώ εντελώς ενδεικτικά τα entry requirements του Πανεπιστημίου του Plymouth: https://www1.plymouth.ac.uk/internationalplymouth/Pages/entry.aspx

Ψάξε και σε άλλα πανεπιστήμια, θα δεις ότι τα περισσότερα δέχονται πρόσφατο CPE. Ειδικά για μεταπτυχιακές σπουδές δέχονται να σε πάρουν και χωρίς να δουν κανένα πιστοποιητικό, με απλή συνέντευξη. Έτσι έκανα εγώ όταν πήγα για μεταπτυχιακά στην Αγγλία.

Για άλλες χώρες δεν παίρνω όρκο, αλλά απ' ό,τι ακούω τα requirements διαφέρουν από πανεπιστήμιο σε πανεπιστήμιο. Σίγουρα όλα δέχονται IELTS, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν δέχονται άλλα πιστοποιητικά. Το επίπεδο που θέλουν είναι Β2 ή C1. Δεν έχω ακούσει μέχρι στιγμής για σχολή που να ζητάει C2.

Μπορω να καταλαβω πώς νιωθεις. Τουλαχιστον μετα βρηκες καλη καθηγητρια. Απλα σκεψου το εξης: Ολα ειναι σχετικα! Και στο σχολειο παραδειγμα οι καθηγητριες αγγλικων, αγγλικη φιλολογια ειχανε τελειωσει αλλα δεν ηταν ιδιαιτερα καλες.
Αυτό ξαναπέστο. Αν ήταν τόσο φοβεροί και τρομεροί οι απόφοιτοι των ξένων φιλολογιών, τα φροντιστήρια θα είχαν κλείσει προ πολλού ή τουλάχιστον θα έκαναν μόνο προετοιμασία πτυχίων και τίποτα άλλο.

Εν παση περιπτωση ναι θελω κι εγω να βγαλω επαρκεια μπας κι μπορεσω να διδαξω σε φροντιστηριο ή ιδιαιτερα. Παντως, καλο ειναι να ξεκινας απο juniorακια μην εχοντας εμπειρια. Και λογικο μου ακουγεται. Ενταξει σταδιακα αποκτωντας εμπειρια θα προχωρας και σε μεγαλυτερες ταξεις αλλα οχι με τη μια να παρεις στις πλατες σου ενα τμημα πχ proficiency ενω δεν ξερεις που πανε τα τεσσερα. Οχοχοχο.
Να την πάρεις την επάρκεια και να επιδιώξεις να διδάξεις πριν τελειώσεις τη σχολή ώστε σε 4-5 χρόνια να έχεις ήδη αρκετή εμπειρία. Αλλά μην ξεκινήσεις με τάξη Junior. Να ξεκινήσεις με την υψηλότερη τάξη που έχεις δυνατότητα να διδάξεις. Τα juniorάκια θέλουν ειδικούς χειρισμούς, από πολλές απόψεις είναι πιο δύσκολα από τις άλλες τάξεις και από πλευράς γλώσσας (δηλ. δικής σου εξέλιξης) δεν σου προσφέρουν τίποτα. Προσπάθησε να βρεις ένα καλό και υποστηρικτικό φροντιστήριο και επιδίωξε να διδάξεις έστω μερικώς τουλάχιστον μέχρι επίπεδο Intermediate για αρχή - εφόσον έχεις τις κατάλληλες γνώσεις. Και μην περιμένεις να μάθεις διδακτική στο πανεπιστήμιο, κάνε σεμινάρια στο British Council ή σε κάποιον άλλο οργανισμό για να αρχίσεις να αποκτάς διδακτικές βάσεις το συντομότερο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Areti91

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Areti91 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 283 μηνύματα.
Εγω δεν ξερω για ολες τις καθηγητριες που ειχα στο φροντιστηριο αλλα οι τελευταιες, ιδιως μια συγκεκριμενη, ειχε σπουδασει κατι τελειως διαφορετικο αλλα τελικα θελησε να διδασκει αγγλικα και ηταν ΦΟ-ΒΕ-ΡΗ. Πολυ καλη στη δουλεια της, πολυ συνεπης, αυστηρη αλλα σε λογικα πλαισια, πολυ επαγγελματιας. Ο επαγγελματισμος σε ενα επαγγελμα δεν καθοριζεται απο το πτυχιο που εχεις ή οχι αλλα απο το αν εχεις εσυ ο ιδιος διαμορφωσει μια τετοια νοοτροπια και οχι την νοοτροπια του ''δε με νοιαζει να βελτιωθω και να εξελιχθω στο επαγγελμα μο αρκει να παιρνω τα λεφτα μου, ουτε με ενδιαφερει τι θα παρουν ή οχι οι μαθητες απο εμενα, αρκει να χω εγω τη δουλιτα μου''. Not cool dude, not cool at all.
Μήπως πάμε στο ίδιο φροντιστήριο? Και οι δικές μου οι καθηγήτριες δουλεύουν με Proficiency, η μία έχει τελειώσει ελληνική φιλολογία και η άλλη (νομίζω) ΦΠΨ. Φοβερές και οι δύο.

Ειδικά όταν τις συγκρίνω με την καθηγήτρια που είχαμε στο σχολείο η οποία είχε μια προφορά λες και είχε κατέβει από βουνό, και από γραμματική ήξερε μόνο ότι έλεγε το βιβλίο. Ένα δράμα...

Δλδ εγώ που πήρα οριακά το CPE και με άνεση το ECPE θα γίνω δεκτός στην αγγλία ;
Με C σε δέχονται, αρκεί να είναι πρόσφατο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasia95

Νεοφερμένος

Η vasia95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
ασχετο αλλα επειδη ειπωθηκε ότι βγηκαν τα αγγλικα...απο πού μπορουμε να τα δουμε?
το σαιτ του υπουργιου δεν λειτουργει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χαρά.

Διάσημο μέλος

Η Χαρά. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,981 μηνύματα.
ασχετο αλλα επειση ειπωθηκε ότι βγηκαν τα αγγλικα...απο πού μπορουμε να τα δουμε?
το σαιτ του υποτγριου δεν λειτουργει
Καλε εσυ εμεινες στο χθες και στο σημερα το πρωι. Βγηκαν, αλλιως πώς θα τα μαθαιναμε; Οχοχοχοχο.


https://results.minedu.gov.gr/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasia95

Νεοφερμένος

Η vasia95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
ναι το ξερω σε αυτό το σαιτ μπαινω αλλα λεει οτι ειναι εκτός λειτουργιας....:worry::worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαρά.

Διάσημο μέλος

Η Χαρά. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,981 μηνύματα.
Εμενα μια χαρα με βαζει. Αν θες μπορω να τα δω για σενα, αλλα αμα δεν θες καταλαβαινω. Οχοχοχο.
Κατσε να μπω στο δικο μου να δω αν εχει εκει θεμα γιατι στην αρχικη των αποτελεσματων μα βαζει κανονικα.

Κανονικα μου τα βγαζει. :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasia95

Νεοφερμένος

Η vasia95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 67 μηνύματα.
δεν μπορω να καταλαβω τι γινεται?

εμπαινα απο το μοτζιλα και τωρα μπηκα από το explorer και τα ειδα!!!! ευχαριστω πολυ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

christinamar

Νεοφερμένος

Η Χριστίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Εγώ έχω μία απορία... Είμαι 26 ετών και από τα 19 μου διδάσκω Αγγλικά, έχοντας τελειώσει ξενόγλωσσο σχολείο στο εξωτερικό. Πήρα και την επάρκεια με το Proficiency και όλα καλά... Τα τελευταία 7 χρόνια λοιπόν, η μόνη δουλειά που έχω μάθει να κάνω είναι να δουλεύω σε φροντιστήριο. Έχω τελειώσει Πληροφορική στο ΕΚΠΑ και το Τμήμα Προσχολικής Αγωγής του ΕΚΠΑ, δηλαδή, έχω και μία "πιστοποίηση διδασκαλίας".
Το έχω ξαναπεί. Ένας νόμος για να αλλάξει, πρέπει να το κάνει σε εύρος χρόνου. Δε γίνεται να βγεις αύριο και να πεις "Σας παίρνουμε τις άδειες διδασκαλίας". Έχω συνάδελφο που κάνει αυτή τη δουλειά με Proficiency 20 χρόνια... Το να μας πει κάποιος, πως από δω και μπρος οι άδειες διδασκαλίας δε θα βγαίνουν έτσι, το καταλαβαίνω... Αλλά δεν μπορεί το κράτος να τις ανακαλέσει... Είναι μία επίσημη πιστοποίηση και αυτό είναι ανόητο να γίνει.
Από την άλλη λένε ότι πλέον οι άδειες διδασκαλίας θα ανανεώνονται από τα φροντιστήρια κάθε χρόνο (για τους καθηγητές τους) και φαντάζομαι θα βγάζουν άδεια για κατ'οίκον διδασκαλία οι υπόλοιποι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Flumen

Νεοφερμένος

Η Flumen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Εγώ πάντως και Lower με Α και Proficiency πήρα από επαρκειούχους, την πρώτη σε φροντιστήριο και τη δεύτερη σε ιδιαίτερο (μάλιστα σε 5,5 μήνες με 2 δίωρα τη βδομάδα και τότε υπήρχε ακόμα το Preliminary test). Οπότε θεωρώ πως όλα είναι σχετικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Τώρα που το λες... από όοοοολες τις καθηγήτριες που με έχουν διδάξει, δε νομίζω ότι είχε καμία πτυχίο αγγλικής φιλολογίας. Τότε υπήρχαν ακόμα πολλές θέσεις εργασίας σε σχολεία και οι απόφοιτοι των ξένων φιλολογιών σνόμπαραν τα φροντιστήρια.

Πάντως κι εγώ μια χαρά αγγλικά έμαθα στο φροντιστήριο. Πόσοι μπορούν να πουν το ίδιο για τα αγγλικά που έμαθαν στο σχολείο; Αν σας πω ιστορίες για την αγγλικού που είχαμε στο Λύκειο, θα γελάμε δυο μέρες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Flumen

Νεοφερμένος

Η Flumen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
Πραγματικά δεν έχω καμία διάθεση να σνομπάρω το πτυχίο της αγγλικής φιλολογίας, εξού και λέγεται πτυχίο κι όχι επάρκεια, δηλαδή μια απλή πιστοποίηση. Απλώς νομίζω ότι κάθε γονέας μπορεί να επιλέξει σε ποιον θα στείλει το παιδί του, και υπάρχουν και μέρη όπως αυτό που μεγάλωσα, όπου πέραν των επαρκειούχων υπήρχε μόνο η καθηγήτρια αγγλικών του σχολείου που αν έκανε ιδιαίτερα, κάτι που δεν την απασχολούσε διότι είχε περιουσία λόγω του άντρα της και δεν υπήρχε λόγος να τρέχει τ'απογεύματα, θα τα χρέωνε πανάκριβα, όπως συμβαίνει συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις. Μην ξεχνάμε ότι τα τμήματα αγγλικής φιλολογίας στη χώρα είναι δύο, άντε να βάλεις και μερικούς που σπούδασαν σε αγγλόφωνη χώρα φιλολογία και πάλι δεν επαρκούν για το σύνολο της χώρας, με δεδομένο μάλιστα πως οι περισσότεροι είναι συγκεντρωμένοι στα αστικά κέντρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Ερώτηση: διάβασα στο forum της Φιλοσοφικής Αθηνών, σε θέμα σχετικό με την προσκόμιση επάρκειας και άδειας διδασκαλίας ξένων γλωσσών (https://www.filosofiki.eu/viewtopic.php?t=912&start=60), ότι ο αιτούμενος χρειάζεται να συλλέξει τα παρακάτω:
« 1. αιτηση (χορηγειται απο το γραφειο της δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης)
2. επισημο αντιγραφο πτυχιου ελληνικου ή ξενου πανεπιστημιου ή αν εχεις ηδη την επαρκεια πας αυτην (αμα το πτυχιο ειναι απο ξενο πανεπιστημιου -λεμε τωρα- θελει και αλλα δικαιολογητικα)
3.φωτοτυπια της αστυνομικης ταυτοτητας και των 2 οψεων στην ιδια σελιδα θεωρημενη
4. πληρες αντιγραφο ποινικου μητρωου (θα το ψαξουνε απο το υπουργειο - απλα αν εχεις γεννηθει εκτος αθηνων καθυστερει λιγο παραπανω)
5.υπευθυνη δηλωση - εντυπο Ν.Δ. 1599/89 (απο ενα ΚΕΠ) οπου θα αναφερεις οτι α) δεν εχεις απολυθει απο δημοσια υπηρεσια ή ιδιωτικη υπηρεσια για πειθαρχικο παραπτωμα ή υπερεσιακη ανεπαρκεια, β) δεν εισαι δημοσιος υπαλληλος ή υπαλληλος Ν.Π.Δ.Δ και γ) δε διωκεσαι ως φυγοποινος ή φυγοδικος
6.διπλοτυπο εισπραξης 30 ευρω (ΚΑΕ 3444) απο δημοσιο ταμειο (=ταμειο εφοριας)
7.πιστοποιητικο Α'θμιας Υγειονομικης Επιτροπης για την υγεια και την αρτιμελεια σου.το πιστοποιητικο αυτο εχει διαρκεια 6 μηνες απο την εκδοση του. τι χρειαζεται τωρα για να παρεις αυτο το πιστοποιητικο...... (αυτο ειναι το πιο δυσκολο κομματι απο τα 7....)
- ακτινογραφια θωρακος απο δημοσιο φορεα με ιατρικη γνωματευση και φωτογραφια πανω
- ιατρικη βεβαιαωση παθολογου απο δημοσιο φορεα
- ιατρικη βεβαιωση ψυχιατρου απο δημοσιο φορεα
- μια φωτογραφια
- μια φωτοτυπια της αστυνομικης ταυτοτητας »

Αληθεύει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Τα γραφεία Β'βαθμιας εκπαίδευσης δεν έχουν πλέον αρμοδιότητα για την έκδοση αδειών διδασκαλίας. Τα δικαιολογητικά θα τα καταθέσεις στον ΕΟΠΠΕΠ. Για το τι ακριβώς χρειάζεται για να εκδοθεί πιστοποιητικό Α΄βαθμιας Υγειονομικής Επιτροπής, θα πρέπει να απευθυνθείς στην επιτροπή όπου ανήκεις (εξαρτάται από τον τόπο κατοικίας σου). Λεπτομέριες στο σάιτ του ΕΟΠΠΕΠ: https://www.eoppep.gr/index.php/el/s...kontes_frontistiria/anaggeli_didaskalias_menu
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Τα γραφεία Β'βαθμιας εκπαίδευσης δεν έχουν πλέον αρμοδιότητα για την έκδοση αδειών διδασκαλίας. Τα δικαιολογητικά θα τα καταθέσεις στον ΕΟΠΠΕΠ. Για το τι ακριβώς χρειάζεται για να εκδοθεί πιστοποιητικό Α΄βαθμιας Υγειονομικής Επιτροπής, θα πρέπει να απευθυνθείς στην επιτροπή όπου ανήκεις (εξαρτάται από τον τόπο κατοικίας σου). Λεπτομέριες στο σάιτ του ΕΟΠΠΕΠ: https://www.eoppep.gr/index.php/el/s...kontes_frontistiria/anaggeli_didaskalias_menu
Ευχαριστώ! Προς το παρόν, βέβαια, μια και θα «τραβήξει» αρκετά ως διαδικασία, το αφήνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

the_whateverist

Νεοφερμένος

Η the_whateverist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
γνωριζει κανεις τι γινεται με το θεμα της επαρκειας ?
γιατι καποιοι μου ειπαν οτι η διαδικασια εχει παγωσει και περιμενουμε υπουργικη αποφαση !
Οποιος ξερει κατι παραπανω παρακαλω να με ενημερωσει .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 545651

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
γνωριζει κανεις τι γινεται με το θεμα της επαρκειας ?
γιατι καποιοι μου ειπαν οτι η διαδικασια εχει παγωσει και περιμενουμε υπουργικη αποφαση !
Οποιος ξερει κατι παραπανω παρακαλω να με ενημερωσει .

και εμενα τα ιδια μου ειπανε!!! :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top