Εξεταστική και κορωνοϊός

butter_fly

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η butter_fly αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Κάπως έτσι
 

Συνημμένα

  • IMG_20200430_222402.jpg
    IMG_20200430_222402.jpg
    263.6 KB · Εμφανίσεις: 214

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Το Υπουργείο δεν είναι αρμόδιο για να αποφασίσει. Για αυτό η Κεραμέως έβγαλε αναλυτικό πλάνο για Δημοτικά-Γυμνάσια και έκανε γαργάρα τα Πανεπιστήμια. Και, αφού τελείωσε η σύνοδος Πρυτάνεων, άρχισαν να "κεαληδούνε" κάποιοι και να δίνουν πληροφορίες.
 

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,852 μηνύματα.
Είναι γελοίο να μιλάμε για εξ αποστάσεως εξεταστική από την στιγμή που τέλη Ιουνίου θα έχουν ανοίξει τα πάντα.Καλυτερα να γράφουμε ανα ομαδες δια ζωσης και ας κρατήσει περισσότερο η εξεταστική αν είναι.
περιμένουμε αν θα ανοίξουν τα πάντα
 

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Δηλαδή τι? Θα είμαστε με βιντεοκλήση 100 άτομα παράλληλα ( και 50 πείτε τέλος πάντων) και θα μας επιτηρεί ένας μέσω κάμερας? Μπορεί ένα άτομο να ελέγχει τόσα άτομα και μάλιστα από απόσταση? Και αν τύχει και πέσει το σύστημα τι θα γίνει τότε? Πιστεύετε ότι έχουμε τον κατάλληλο εξοπλισμό για να γίνει κάτι τέτοιο?
 

Arianara S3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Arianara S3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αστυφυλάκων. Έχει γράψει 383 μηνύματα.
Δηλαδή τι? Θα είμαστε με βιντεοκλήση 100 άτομα παράλληλα ( και 50 πείτε τέλος πάντων) και θα μας επιτηρεί ένας μέσω κάμερας? Μπορεί ένα άτομο να ελέγχει τόσα άτομα και μάλιστα από απόσταση? Και αν τύχει και πέσει το σύστημα τι θα γίνει τότε? Πιστεύετε ότι έχουμε τον κατάλληλο εξοπλισμό για να γίνει κάτι τέτοιο?

Επίσης πού θα ξέρει ο άλλος τι έχεις εσύ κάτω από το γραφείο σου; Ή αν έχεις ανοίξει άλλη καρτέλα στο google και κάνεις ότι κοιτάς την κάμερα; Για πολλαπλής, τα θέματα θα διαρρεύσουν στη στιγμή. Αν γίνει διακοπή ρεύματος σε κάποιον; Θα μηδενιστεί το γραπτό του; Ώρα είναι να μας ζητήσουν μετά αποδεικτικό από τη ΔΕΗ ότι όντως έγινε διακοπή ρεύματος εκείνη την ώρα:lol:
 

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Επίσης πού θα ξέρει ο άλλος τι έχεις εσύ κάτω από το γραφείο σου; Ή αν έχεις ανοίξει άλλη καρτέλα στο google και κάνεις ότι κοιτάς την κάμερα; Για πολλαπλής, τα θέματα θα διαρρεύσουν στη στιγμή. Αν γίνει διακοπή ρεύματος σε κάποιον; Θα μηδενιστεί το γραπτό του; Ώρα είναι να μας ζητήσουν μετά αποδεικτικό από τη ΔΕΗ ότι όντως έγινε διακοπή ρεύματος εκείνη την ώρα:lol:
Καλά δεν χρειάζεται να γίνει και διακοπή ρεύματος.Πολύ απλά μπορεί να πέσει το ίντερνετ το οποίο συμβαίνει πολύ συχνά τώρα τελευταία.Οπότε ας σκεφτούν καλά πώς θα το καταφέρουν αυτό με τις εξετάσεις από απόσταση.Και όλοι το υποστηρίζουν επίσης.Καθίστε και σκεφτείτε λογικά πώς μπορεί να γίνει όλο αυτό χωρίς να ξεφτιλιστεί ο θεσμός.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Το ΕΜΠ έτρεξε ενδιάμεσες εξετάσεις προόδου στα μεταπτυχιακά, μέσω Proctoring.
Ανοίγεις κάμερα και μικρόφωνο, φαίνεσαι εσύ και ο περιβάλλοντας χώρος, γράφεις και ανεβάζεις τις απαντήσεις ως εικόνες.

Στο Imperial, τους έστειλαν τα θέματα και είχανε 2 ώρες να τα απαντήσουν και 30 λεπτά να τα ανεβάσουν (εξέταση με όλα ανοιχτά). Για να περιοριστούν φαινόμενα αντιγραφής ο χρόνος ήταν ακριβώς για να απαντηθούν τα θέματα.

Το ΤΕΠΑΚ (Κύπρος) έχει δώσει εργασίες απαλλακτικές στους φοιτητές, σε ορισμένα μαθήματα αυτές θα συνοδεύονται από ολιγόλεπτες προφορικές εξετάσεις μέσω τηλεδιάσκεψης.

Το ΕΑΠ θα βγάλει μέσα στην εβδομάδα τους τρόπους εξέτασης, οι οποίοι θα περιλαμβάνουν απαλλακτική εργασία, ερωτήσεις πολλαπλής και προφορική εξέταση.

Το ΤΕΠΑΚ, μαζί με τα υπόλοιπα Κυπριακά πανεπιστήμια, είχε ανακοινώσει τους τρόπους εξέτασης από τις αρχές του μήνα. Λίγο πριν το Πάσχα είχε ανακοινώσει και το ΕΑΠ ότι προχώρησε σε συμφωνίες με εταιρεία για τη διαδικτυακή διεξαγωγή των εξετάσεων. Τα Ελληνικά Πανεπιστήμια, πιστά στο ελληνικό δόγμα "εάν δεν κάνω τίποτα μέχρι τελευταίας στιγμής ίσως και να μην χρειαστεί να κάνω τίποτα γενικά" άφησαν το θέμα να λιμνάζει. Βέβαια, εάν κρίνω από τις αντιδράσεις των φοιτητών του ΕΑΠ, οι οποίοι έβγαλαν καταγγελίες κατευθείαν, ζητώντας να μην γίνουν οι διαδικτυακές εξετάσεις (αλα ΚΚΕ φάση), δεν είναι εντελώς παράλογη η στάση τους.

Και έτσι φτάσαμε σήμερα, με τα Πανεπιστήμια να ανακοινώνουν διαδικτυακές εξετάσεις, χωρίς να ξέρουν καν πώς θα γίνουν. Εικάζω ότι μέσα στην εβδομάδα θα γίνουν Συνελεύσεις σε όλα τα Τμήματα και αρχές της επομένης θα έχουν ανακοινωθεί οι μέθοδοι που θα χρησιμοποιηθούν, καθώς η εξεταστική προβλέπονταν να ξεκινήσει τέλη του μήνα, αρχές του επομένου.

Η λύση θα βρεθεί, θα είναι προφανώς χειρότερη από ότι εάν είχαν ξεκινήσει συζητήσεις για το θέμα πριν το Πάσχα, αλλά στην τελική, οι εξετάσεις θα γίνουν. Το θέμα τώρα είναι τι μεθόδους θα ακολουθήσει το κάθε τμήμα.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Τελικά έχει καταλάβει κανείς πότε θα γίνει η εξεταστική; Η σχολή μου (νομική εκπα) είχε βγάλει πρόγραμμα στην προ covid-19 εποχή και όριζε την 9η Ιουνίου ως ημέρα έναρξης της εξεταστικής.
 

butter_fly

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η butter_fly αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 203 μηνύματα.
Τελικά έχει καταλάβει κανείς πότε θα γίνει η εξεταστική; Η σχολή μου (νομική εκπα) είχε βγάλει πρόγραμμα στην προ covid-19 εποχή και όριζε την 9η Ιουνίου ως ημέρα έναρξης της εξεταστικής.
25 Μαϊου - 15 Ιουλίου... Κάθε σχολή θα δηλώσει το δικό της πρόγραμμα, την δική της ημερομηνία έναρξης και τον δικό της τρόπο διεξαγωγής τους.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
ειναι γελοιο και μονο που το συζηταμε για εξ αποστασεως εξεταση.φυσικα και μπορει να πεσει το ιντερνετ.εμενα μου πεφτει συνεχεια,δεν εχω σταθερη συνδεση.
 

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Δεν βιώνουμε κανονικότητα. Κατά συνέπεια, είναι λάθος να προσπαθείς να εφαρμόσεις όρους κανονικότητας σε μη κανονικότητα.

Προφανώς. Οι μάσκες και τα αυστηρά μέτρα ασφαλείας, απόστασης, διάσπασης συνωστισμών, κανόνες υγιεινής κλπ δεν είναι όροι κανονικότητας. Δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο, υπάρχει και το γκρίζο. Είτε δώσεις εξεταστική χωρίς μάσκα με άλλους 150 σε κλειστή αίθουσα είτε δώσεις εξ αποστάσεως μιλάμε για ισοπέδωση. Σε όλες τις πτυχές της κοινωνικής και οικονομικής ζωής εφαρμόζουμε το γκρίζο, μαθαίνουμε να ζούμε με τον ιό, ακόμα και στις πλέον περιττές δραστηριότητες(γυμνάσια, εκκλησίες).


Οι Πανελλήνιες είναι διαγωνισμός ανταγωνιστικού χαρακτήρα. Δεν με ενδιαφέρει να γράψω Χ, αλλά να γράψω Χ παραπάνω από εσένα. Οι σχολές δεν έχουν βάση εισαγωγής fixed, έχουν συγκεκριμένες θέσεις. Εάν μεταβάλλεις τον τρόπο εξέτασεις, αλλάζεις τους κανόνες του διαγωνισμού.

Και η εξεταστική και οι βαθμοί ανταγωνιστικό χαρακτήρα έχουν. Το επόμενο εξάμηνο έχουμε πρακτική στη Βουλή στην οποία θα συμμετάσχουν οι 15 πρώτοι από άποψη βαθμών. Το εράσμους καθορίζεται επίσης σε μεγάλο βαθμό από τον μο. Και ο βαθμός είναι είναι το σημαντικότερο κριτήριο για μεταπτυχιακά, υποτροφίες και πρόσληψη από γραφείο.
Το γεγονός πως έχουμε αναγάγει τις εισαγωγικές στα πανεπιστήμια εξετάσεις σε εθνικό ζήτημα αλλά έχουμε γραμμένη καθαυτή την επίδοση στο πανεπιστήμιο, είναι προβληματική νοοτροπία που απαντάται μόνο στη χώρα μας.



Τα νούμερα Πανελλήνιες vs εξετάσεις Πανεπιστήμιου έχουν ΤΑΞΕΙΣ μεγέθου διαφορά.

Προφανώς. Αυτή η επίπτωση ελαφρύνει εν μέρει με το να απαγορεύσεις περιττές δραστηριότητες, γυμνάσια λύκεια εκκλησίες. Το ότι πολλοί καθηγητές ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και ότι όλοι οι 70άρηδες θα μαζευτούν σε εκκλησίες δεν πείραξε κανένα, αλλά η εξεταστική θα είναι η υγειονομική βόμβα που θα φέρει το δεύτερο κύμα του ιού(το οποίο θα έρθει ούτως ή άλλως).


Θα ξαναπώ το σενάριο να κατέβουμε για εξεταστική δια ζώσης και να προκύψει εκτεταμένη διάδοση του ιού. Ίσως στο δικό μου τμήμα, ίσως στο δικό σου, ίσως στης Gate, του Libertus. Σε κάποιου ρε παιδί μου. Και ακυρώνεται η εξεταστική του τμήματος. Είναι μεγάλο λειτουργικό πρόβλημα αυτό;

Γνώμη μου είναι πως θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με τον ιό, και αυτό γίνεται σε όλες τις υπόλοιπες πτυχές της κοινωνικής ζωής. Υπολογίζεται πως έχουν μολυνθεί 200.000, πλεον δεν μπορούμε να τον κυνηγήσουμε. Φορώντας όλοι μάσκες ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος μετάδοσης. Οπότε κι αν βρεθεί κάποιος με κορονοϊό, θα πρέπει να συνεχίσουν οι εξετάσεις. Το κυνήγι είχε νόημα όταν τα κρούσματα ήταν ελάχιστα. Αν μαθητής βρεθεί θετικός στον ιό μετά το πρώτο μάθημα, οι συμμαθητές όλου του σχολείου του θα μπουν σε καραντίνα και θα δώσουν επαναληπτικές το Σεπτέμβρη; Δε νομίζω.

Καθηγητής πάντως μας είπε πως είναι αδιανόητο κεφαλαιώδους σημασίας μαθήματα, οι συνθέσεις,που εξετάζονται τρεις ώρες σε νομολογιακό πρακτικό και θέλουν υπερανάλυση και εκτενή επιχειρηματολογία, να κριθεί αν θα περάσει φοιτητής από μερικών λεπτών προφορική εξέταση και ότι θα πρέπει να βρεθεί λύση να γίνει δια ζώσης.

Καταλαβαίνω τη λογική σου και τα επιχειρήματα, αλλά το να ευτελίσουμε την ανώτατη εκπαίδευση για να περάσουμε ως success story ότι δε χάθηκε το εξάμηνο, μου φαίνεται αστείο. Ας περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις και εδώ θα είμαστε να σχολιάσουμε.




Edit: Χωρίς να συντάσσομαι με αυτή τη στάση. Τα πανεπιστήμια είναι αυτοδιοικούμενα, δεν καταλαβαίνω γιατί περιμένουν συνέχεια τον/την Υπουργό να πει/κάνει κάτι και μένουν αδρανή...

Δεν συμφωνώ. Σε πρωτοφανείς κρίσεις, ειδικά υγειονομικές, η κυβέρνηση δίνει την κατεύθυνση και υπάρχει εύλογα συγκεντρωτισμός. Τα ΑΕΙ δεν έκλεισαν μόνα τους το Μαρτη, στο πλαίσιο του αυτοδιοίκητου, τα έκλεισε όλα μαζί η κυβέρνηση ενόψει του κινδύνου. Η Εκκλησία είναι επίσης αυτοδιοικούμενο νομικό πρόσωπο, αλλά τις ανέφερε και στο διάγγελμά του ο πρωθυπουργός και η υπουργός ανέλυσε εκτενώς πότε θα ανοίξουν. Τα ΑΕΙ είναι περίπλοκο ζήτημα, και κάθε απόφαση θα έχει τα πλην της και θα δημιουργεί μεγάλη ευθύνη. Οπότε το υπουργείο περάει το μπαλάκι της ευθύνης σε κάθε αει, δεν είναι ότι σέβεται το νομικό τους καθεστώς. Αντί να ακούμε για 1000ή φορά ότι οι πανελλήνιες θα γίνουν στις 15, θα έπρεπε να υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση για το τι θα γίνει γενικά στα πανεπιστήμια, γιατί παίζονται πρακτικές, ενοικία, μεταπτυχιακά. Το κάθε αει δεν μπορεί να επωμιστεί την ευθύνη σε τέτοια συγκυρία.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,203 μηνύματα.
Είναι γελοίοι οι άνθρωποι δεν έχω τίποτα άλλο να πω.
 

Guest 451212

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν συμφωνώ. Σε πρωτοφανείς κρίσεις, ειδικά υγειονομικές, η κυβέρνηση δίνει την κατεύθυνση και υπάρχει εύλογα συγκεντρωτισμός. Τα ΑΕΙ δεν έκλεισαν μόνα τους το Μαρτη, στο πλαίσιο του αυτοδιοίκητου, τα έκλεισε όλα μαζί η κυβέρνηση ενόψει του κινδύνου. Η Εκκλησία είναι επίσης αυτοδιοικούμενο νομικό πρόσωπο, αλλά τις ανέφερε και στο διάγγελμά του ο πρωθυπουργός και η υπουργός ανέλυσε εκτενώς πότε θα ανοίξουν. Τα ΑΕΙ είναι περίπλοκο ζήτημα, και κάθε απόφαση θα έχει τα πλην της και θα δημιουργεί μεγάλη ευθύνη. Οπότε το υπουργείο περάει το μπαλάκι της ευθύνης σε κάθε αει, δεν είναι ότι σέβεται το νομικό τους καθεστώς. Αντί να ακούμε για 1000ή φορά ότι οι πανελλήνιες θα γίνουν στις 15, θα έπρεπε να υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση για το τι θα γίνει γενικά στα πανεπιστήμια, γιατί παίζονται πρακτικές, ενοικία, μεταπτυχιακά. Το κάθε αει δεν μπορεί να επωμιστεί την ευθύνη σε τέτοια συγκυρία.
Δεν περιμένεις την κυβέρνηση να υποδείξει σε ένα αυτοδιοικούμενο ίδρυμα, πώς θα κάνει τη δουλειά του. Όπως, μιας και είσαι νομική, ο Υπουργός Δικαιοσύνης, το μόνο που μπορούσε να κάνει για την αδράνεια των δικαστών, στο να εκδίδουν αποφάσεις κατά τη διάρκεια της καραντίνας, ήταν να προβεί σε παραινετικό λόγο, έτσι και η Υπουργός Παιδείας, οφείλει να θέτει την κατεύθυνση, όπως λες, αλλά όχι ειδικές οδηγίες. Και όχι τελευταία στιγμή. Περίμενε ένα μήνα πριν το ξεκίνημα της εξεταστικής, για να πει (και όχι με σαφήνεια ακόμα) ό,τι πει η Επιτροπή Υγείας, η οποία μετά θα πετάξει το μπαλάκι στην Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης ή στον Υφυπουργό, ο/η οποίος/α θα πει κάντε ό,τι θέλετε αρκεί να διατηρήσετε αξιοκρατικά κριτήρια κλπ και μετά το κάθε πανεπιστήμιο είτε θα πάει για Σεπτέμβρη και διπλή εξεταστική είτε θα πάει για Σεπτέμβρη για διπλή εξεταστική, γιατί αν δεν είχε δει το αναμενόμενο, θα πει σιγά μην κάτσω ένα μήνα πριν να τρέχω να δω πώς θα εξεταστούν κάτι χιλιάδες προπτυχιακοί φοιτητές.
 

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Προφανώς. Οι μάσκες και τα αυστηρά μέτρα ασφαλείας, απόστασης, διάσπασης συνωστισμών, κανόνες υγιεινής κλπ δεν είναι όροι κανονικότητας. Δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο, υπάρχει και το γκρίζο. Είτε δώσεις εξεταστική χωρίς μάσκα με άλλους 150 σε κλειστή αίθουσα είτε δώσεις εξ αποστάσεως μιλάμε για ισοπέδωση. Σε όλες τις πτυχές της κοινωνικής και οικονομικής ζωής εφαρμόζουμε το γκρίζο, μαθαίνουμε να ζούμε με τον ιό, ακόμα και στις πλέον περιττές δραστηριότητες(γυμνάσια, εκκλησίες).
Χθες μιλούσα με ένα καθηγητή, για το τι θα γίνει με τις εξετάσεις. Το σενάριο που μου ανέλυσε για το προπτυχιακό ήταν ότι, και να θέλαμε εξετάσεις δια ζώσης, με τα μέτρα ασφαλείας που αυτές συνοδεύονται, ΔΕΝ υπάρχει ο χώρος. Θα πρέπει να απλωθεί το πρόγραμμα σε 2 και 3 μήνες. Σκέψου, να ξεκινήσουμε εξεταστική 15 Ιούνιου, να τελειώσουμε 15 Αυγούστου (βέλτιστο σενάριο) και μετά, με το Σεπτέμβρη, τι θα γίνει; 15 μέρες διάλλειμμα και μετά εξεταστική από 1η Σεπτεμβρίου έως τέλος Οκτωβρίου;

Η όλη μου λογική δεν βασίζεται στο ότι οι δια ζώσης εξετάσεις είναι κακές, από άποψη. 5.5 χρόνια στο πανεπιστήμιο δια ζώσης έδινα, δεν ξύπνησα μια μέρα και είπα ότι γουστάρω να δίνω εξετάσεις από το σπίτι μου. Να στο πω πιο απλά, εάν πάμε να γράψουμε σε ένα αμφιθέατρο και εγώ που κάθομαι πίσω σου βήξω, όχι γιατί έχω κάτι, αλλά γιατί στραβοκατάπια... Τι θα κάνεις; Και εάν δεν είναι κάποιος τόσο ήρεμος, όπως εσύ, θα παίζουμε ξύλο στο αμφιθέατρο, κάθε φορά που κάποιος βήχει και φταρνίζεται; Σου ξαναλέω, αξιολογείς την αντίδραση του συστήματος, θεωρόντας ότι όποιος είναι άρρωστος θα το ξέρει και ότι όποιος είναι άρρωστος θα κάθεται σπίτι του. Εμένα είναι το τελευταίο μου μάθημα για πτυχίο και χθες είχα ξερόβηχα, νομίζεις θα καθήσω σπίτι μου; Θα πάρω μια καραμέλα και ό,τι γίνει. Μπορεί η θεώρηση ότι ο άλλος είναι εντελώς στα τέτοια του να είναι υπερβολική, αλλά ανάμεσα στην ιδανική βέλτιση συμπεριφορά και την ιδανική χείριστη, η δεύτερη ανταποκρίνεται περισσότερο στην πραγματικότητα.

Αλλά, έστω, πώς φαντάζεσαι εσύ ότι θα δώσουμε δια ζώσης;



Και η εξεταστική και οι βαθμοί ανταγωνιστικό χαρακτήρα έχουν. Το επόμενο εξάμηνο έχουμε πρακτική στη Βουλή στην οποία θα συμμετάσχουν οι 15 πρώτοι από άποψη βαθμών. Το εράσμους καθορίζεται επίσης σε μεγάλο βαθμό από τον μο. Και ο βαθμός είναι είναι το σημαντικότερο κριτήριο για μεταπτυχιακά, υποτροφίες και πρόσληψη από γραφείο.
Το γεγονός πως έχουμε αναγάγει τις εισαγωγικές στα πανεπιστήμια εξετάσεις σε εθνικό ζήτημα αλλά έχουμε γραμμένη καθαυτή την επίδοση στο πανεπιστήμιο, είναι προβληματική νοοτροπία που απαντάται μόνο στη χώρα μας.
Το εράσμους καθορίζεται περισσότερο οικονομικά, παρά ακαδημαϊκά. Κυρίως από το εάν μπορείς να διατήρησεις το σπίτι που νοικιάζεις στον τόπο σπουδών και να πληρώσεις για το κατάλυμα στο erasmus. Έχω δει Erasmίτες με βαθμό από 6 μέχρι 9. Ο βαθμός των μεταπτυχιακών είναι λίγο αστικός μύθος, σε κάποια μεταπτυχιακά κραττεί ακόμα, αλλά όχι σε όλα. Αλλά, εδώ, δεν είναι ανταγωνιστικό, χρειάζεται να περάσεις τη βάση του εκάστοτε μεταπτυχιακού. Μετά μετράνε άλλα πράγματα, όπως η συνέντευξη, οι συστατικές και οι γνωριμίες με τους καθηγητές. Για την πρόσληψη στο γραφείο δεν το συζητάω, το τελευταίο πράγμα που κοιτάει ο εργοδότης είναι με τι βαθμό έβγαλες τη σχολή.

Για πρακτική και υποτροφίες θα συμφωνήσω. Δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει για αυτά. Πάντως, από όσο ξέρω, οι πρακτικές πάσης φύσεως έχουν ανασταλλεί μέχρι και αυτή τη στιγμή...




Προφανώς. Αυτή η επίπτωση ελαφρύνει εν μέρει με το να απαγορεύσεις περιττές δραστηριότητες, γυμνάσια λύκεια εκκλησίες. Το ότι πολλοί καθηγητές ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και ότι όλοι οι 70άρηδες θα μαζευτούν σε εκκλησίες δεν πείραξε κανένα, αλλά η εξεταστική θα είναι η υγειονομική βόμβα που θα φέρει το δεύτερο κύμα του ιού(το οποίο θα έρθει ούτως ή άλλως).
Ο παππούς που μένει στην Τούμπα θα πάει στην εκκλησία της Αγίας Βαρβάρας (που θα έχει άλλους 100-200 πιστούς, οι περισσότεροι τακτικοί), θα πάει στο καφενείο της γειτονιάς του και σπίτι του.

Ο φοιτητής από την Καλαμάτα, θα πάει στη Θεσσαλονίκη, θα κατέβει να δώσει με άλλα 100 άτομα στην αίθουσα (που θα είναι διαφορετικά από τα 100 άτομα του επόμενου μαθήματος και από τα 100 του μεθεπόμενου κ.ο.κ.) και θα βγει το απόγευμα για καφέ στην Καλαμαριά.

Εάν βρεθεί ένα κρούσμα στην εκκλησία, χρειάζεται να βάλει καραντίνα 100-200 άτομα και τις άμεσες επαφές τους. Εάν βρεθεί ένα κρούσμα στο ΑΠΘ θα χρειαστεί α) να κλείσει όλο το Πανεπιστήμιο και β) να εντοπίσεις τα 100 άτομα από κάθε μάθημα που έδωσε το κρούσμα, με ποιους συναστραφήκαν αυτοί και πάει λέγοντας. Η επαναλειτουργία της κοινωνίας προφανώς δεν προσφέρει 100% προστασία, αλλά το δέντρο μετάδοσης είναι πολύ μικρότερο και πιο απλό σε μια εκκλησία ή ένα σχολείο από ότι το πανεπιστήμιο. Και, προφανώς, σε όλο αυτό, βάζουμε και ότι με το που τελειώσει η εξεταστική οι φοιτητές θα γυρίσουν στα πατρικά τους. Το θέμα δεν είναι ότι οι εκκλησίες είναι ασφαλείας και τα Πανεπιστήμια όχι, το θέμα είναι ότι η εκκλησία (σαν χώρος συγκέντρωσης) είναι ένα απλό σύστημα και το πανεπιστήμιο ένα σύνθετο. Εάν το πρόβλημα εντοπιστεί στην εκκλησία αντιμετωπίζεται πολύ πιο εύκολα από ότι στο πανεπιστήμιο.



Γνώμη μου είναι πως θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με τον ιό, και αυτό γίνεται σε όλες τις υπόλοιπες πτυχές της κοινωνικής ζωής. Υπολογίζεται πως έχουν μολυνθεί 200.000, πλεον δεν μπορούμε να τον κυνηγήσουμε. Φορώντας όλοι μάσκες ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος μετάδοσης. Οπότε κι αν βρεθεί κάποιος με κορονοϊό, θα πρέπει να συνεχίσουν οι εξετάσεις. Το κυνήγι είχε νόημα όταν τα κρούσματα ήταν ελάχιστα. Αν μαθητής βρεθεί θετικός στον ιό μετά το πρώτο μάθημα, οι συμμαθητές όλου του σχολείου του θα μπουν σε καραντίνα και θα δώσουν επαναληπτικές το Σεπτέμβρη; Δε νομίζω.
Θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με τον ιό, θα πρέπει όμως να εξασφαλίσουμε και ότι δεν θα δούμε εικόνες αντίστοιχες με την Ιταλία. Μην βάζουμε τη διεξαγωγή των εξετάσεων πάνω από οτιδήποτε άλλο. Όσον αφορά τα κρούσματα, η αλήθεια είναι ότι έχω πάψει να ασχολούμαι. Από την αρχή φάνηκε ότι δεν κάναμε συστηματικό tracking. Και, πλέον, θεωρώ ότι σε αυτό το κομμάτι πάμε ντουγρού στο σκοτάδι και όπου βγάλει. Εάν τα πραγματικά κρούσματα είναι όσα λέει η κυβέρνηση, καλά κάνουμε και ασχολούμαστε με τον κορονοϊό, εάν είναι όσα γράφεις ο κορονοϊός θα είναι η μεγαλύτερη μπλόφα του αιώνα μας.


Καθηγητής πάντως μας είπε πως είναι αδιανόητο κεφαλαιώδους σημασίας μαθήματα, οι συνθέσεις,που εξετάζονται τρεις ώρες σε νομολογιακό πρακτικό και θέλουν υπερανάλυση και εκτενή επιχειρηματολογία, να κριθεί αν θα περάσει φοιτητής από μερικών λεπτών προφορική εξέταση και ότι θα πρέπει να βρεθεί λύση να γίνει δια ζώσης.

Καταλαβαίνω τη λογική σου και τα επιχειρήματα, αλλά το να ευτελίσουμε την ανώτατη εκπαίδευση για να περάσουμε ως success story ότι δε χάθηκε το εξάμηνο, μου φαίνεται αστείο. Ας περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις και εδώ θα είμαστε να σχολιάσουμε.
Το να διασφαλίσεις τις εξετάσεις διαδικτυακά είναι κάτι που μπορεί να γίνει. Το πρόβλημα δεν είναι ότι θα χρειαστεί να δώσουμε διαδικτυακά. Το πρόβλημα είναι ότι τόσο καιρό, κυβέρνηση και πανεπιστήμια δεν κάθησαν να σκεφτούν τι θα γίνει σε περίπτωση εξ αποστάσεως εξετάσεων. Μέχρι το πάσχα πρήζαμε οι φοιτητές τους καθηγητές να κάνουν τις διαλέξεις ηλεκτρονικά, λογικό τώρα να είμαστε σε μια χαοτική κατάσταση του τι θα γίνει με τις εξετάσεις.

Εάν είχαμε μια μέθοδο να εξασφαλίσουμε το αδιάβλητο των εξετάσεων, θα είχε κανείς ένσταση να δώσει από το σπίτι του; Όχι. Γιατί δεν έχουμε καμία προκρίσιμη μέθοδο; Γιατί όταν ήταν η περίοδος να ψάξουμε τέτοιες μεθόδους, εμείς προσπαθούσαμε να ξεκινήσουμε τα μαθήματα, οι καθηγητές άραζαν, το υπουργείο κοιτούσε τι θα γίνει με τη διαδικασία των πρυτανικών εκλογών. Αυτό αποτελεί διαχρονικό ιστορικό μάθημα, στις κρίσεις οι κοινωνίες προσαρμόζονται ή σβήνουν.

Η τριτοβάθμια θα επιβιώσει τον κορονοϊό, εάν μπορέσει να προσαρμοστεί, όχι εάν ελπίζει ότι αυτός θα φύγει και θα μπορέσει να επιστρέψει εκεί που ήταν το 2019...
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,657 μηνύματα.
Aμα φορας μασκα την ωρα που γραφεις ποιο ειναι το προβλημα?
 

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Aμα φορας μασκα την ωρα που γραφεις ποιο ειναι το προβλημα?
Δυσκολεύεσαι να αναπνεύσεις.

Πιο συγκεκριμένα σε μαθήματα που έχουν μικρό αριθμό φοιτητών, θα μπορεί να εφαρμοστεί η εξ αποστάσεως εξέταση ενώ σε μαθήματα με μεγάλο αριθμό φοιτητών η εξέταση θα γίνεται δια ζώσης, με φυσική παρουσία των φοιτητών, σύμφωνα με τα μέτρα ου θα ορίσει ο ΕΟΔΥ.

Πηγή: Foititikanea.gr

https://www.foititikanea.gr/φοιτητή...OdYCLs5JcgVRw0sTVWg8UeQnPJlNdb2QFNsZd96jj9VSo
 

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Πιο συγκεκριμένα σε μαθήματα που έχουν μικρό αριθμό φοιτητών, θα μπορεί να εφαρμοστεί η εξ αποστάσεως εξέταση ενώ σε μαθήματα με μεγάλο αριθμό φοιτητών η εξέταση θα γίνεται δια ζώσης, με φυσική παρουσία των φοιτητών, σύμφωνα με τα μέτρα ου θα ορίσει ο ΕΟΔΥ.

Πηγή: Foititikanea.gr

https://www.foititikanea.gr/φοιτητής/19181-διγαλάκης-πότε-η-εξέταση-των-φοιτητών-θα-γίνεται-στα-αμφιθέατρα-και-πότε-εξ-αποστάσεως?fbclid=IwAR2ANPh_34L_gxOdYCLs5JcgVRw0sTVWg8UeQnPJlNdb2QFNsZd96jj9VSo
Το ανάποδο δεν θα ήταν -θεωρητικά- λιγότερο επικίνδυνο?
 

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Το ανάποδο δεν θα ήταν -θεωρητικά- λιγότερο επικίνδυνο?
Φαντάζομαι το σκέφτηκαν με τη λογική ότι αν είναι πολλά άτομα θα είναι λίγο δύσκολη η διαδικασία για εξέταση εξ αποστάσεως .Δηλαδή άνα πόσα άτομα θα εξετάζονται, πώς θα είναι η επιτήρηση κλπ.Ενώ αν είναι μικρός αριθμός ατόμων είναι πιο εύκολη η εξέτασή τους.
 

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Φαντάζομαι το σκέφτηκαν με τη λογική ότι αν είναι πολλά άτομα θα είναι λίγο δύσκολη η διαδικασία για εξέταση εξ αποστάσεως .Δηλαδή άνα πόσα άτομα θα εξετάζονται, πώς θα είναι η επιτήρηση κλπ.Ενώ αν είναι μικρός αριθμός ατόμων είναι πιο εύκολη η εξέτασή τους.
Θα είναι όμως πιο δύσκολο και για κάποιες σχολές ανέφικτο να χωριστούν σε πόσες βάρδιες τα παιδιά για να κρατάνε αποστάσεις. Τώρα τι να πω ό,τι να ναι ζούμε γενικά. :P
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top