Γενικό -  Εξετάσεις Α' Λυκείου

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Δία,προς Θεού δεν υποστήριξα επ'ουδενί κάτι τέτοιο αλλά και 16 χρονών να τρως τα καλύτερά σου χρόνια πάνω από βιβλία μόνο και μόνο για το Πανεπιστήμιο,ε,όχι. Δεν είπα να μη διαβάσω και ούτε το επιδίωξα ποτέ. Αλλά οφείλεις να παραδεχτείς ότι υπάρχουν και κουλά στο σύστημα αυτό.
Βέβαια,στο χωριό μου λένε ότι οι έξω απ'το χορό πολλά τραγούδια λένε..:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Well, μέχρι το 2004 έδινε και η β' λυκείου πανελλήνιες. Και δεν είχαν τράπεζα κλπ κλπ και 50% θέματα από τον καθηγητή, αλλά 100% θέματα από την επιτροπή. Δεν είναι κάτι καινούριο.
Και αν ισχύουν όσα ισχύουν στο δικό μας σχολείο (που οι καθηγητές λένε μερικώς τις λύσεις στους μαθητές!!), τότε αμφιβάλλω για την αντικειμενικότητα του εγχειρήματος (έχοντας και ως δεδομένο ότι ο μαθητής έχει πρόσβαση στην τράπεζα).
Επίσης, δε γίνεται οι μαθητές της "θεωρητικής" να έχουν γραμμένα τα θετικά μαθήματα και οι μαθητές της "θετικής/τεχνολογικής" να έχουν γραμμένα τα φιλολογικά μαθήματα. Δηλαδή έλεος... Φυσικά, δε βγάζω τον εαυτό μου απ' έξω γιατί και 'γω φέτος δεν έδινα σημασία στα θετικά, γεγονός για το οποίο τώρα βαράω το κεφάλι μου στον τοίχο (όχι για το βαθμό, αλλά για τις γνώσεις μου που φθίνουν). Τουλάχιστον, όμως, πέρυσι (Α' Λυκείου) προσπαθούσα να έχω μία αξιοπρεπή συμμετοχή σε όλα τα μαθήματα και το κατάφερα :P

Δεν είναι όλα άσπρα ή μαύρα. Το νέο σύστημα με την τράπεζα θεμάτων κάνει αρκετά βήματα μπροστά, ώστε να μην απαξιώνεται η γενική παιδεία στο λύκειο. Φυσικά, υπάρχουν πάντα περιθώρια βελτίωσης, όπως ο εξορθολογισμός της ύλης (όπως έγινε με τα Αρχαία της Α' Λυκείου).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
16 χρονών να τρως τα καλύτερά σου χρόνια πάνω από βιβλία μόνο και μόνο για το Πανεπιστήμιο,ε,όχι.
Σε ποια ηλικία κατά τη γνώμη σου θα πρέπει κάποιος να αρχίζει να μελετά; Κανένας δεν σε υποχρεώνει να πας στο πανεπιστήμιο, επιλογή σου είναι και για να το πετύχεις πρέπει να προσπαθήσεις. Επίσης, μην τραγικοποιούμε τα πράγματα. Αντί να ασχολείσαι με facebook κλπ 4 ώρες τη μέρα, ασχολήσου 2 και αφιέρωσε τις άλλες 2 για καθημερινή μελέτη.
οφείλεις να παραδεχτείς ότι υπάρχουν και κουλά στο σύστημα αυτό.
Ασφαλώς και υπάρχουν. Όμως το σύστημα είναι στη σωστή κατεύθυνση. Κάποτε πρέπει να σταματήσει το λύκειο να είναι παιδική χαρά.
στο χωριό μου λένε ότι οι έξω απ'το χορό πολλά τραγούδια λένε..
Στο δικό μου χωριό λένε "Κάλλιο ένα καλό χουζούρι παρά της δουλειάς το νταβαντούρι".


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Και αν ισχύουν όσα ισχύουν στο δικό μας σχολείο (που οι καθηγητές λένε μερικώς τις λύσεις στους μαθητές!!), τότε αμφιβάλλω για την αντικειμενικότητα του εγχειρήματος (έχοντας και ως δεδομένο ότι ο μαθητής έχει πρόσβαση στην τράπεζα).
Well,έγραφα Χημεία και στο 2ο θέμα σε ένα υποερώτημα κλήρωθηκαν 3 χημικές αντιδράσεις μονής αντικατάστασης την στιγμή που όταν είχαμε ρωτήσει τον καθηγητή γιατί ενώ ήταν εντός ύλης αυτός επέλεξε να μην τις διδάξει απάντησε ότι αποκλείεται να μπει κάτι τέτοιο.Ε,καμία διευκρίνηση δεν έκανε πέρα από το "Καλημέρα,δεν έχω να κάνω καμία διευκρίνηση καλή επιτυχία".Φυσικά,αρνήθηκε κάθε διευκρίνηση λέγοντας ότι οφείλατε να το ξέρετε εφόσον είναι εντός εξεταστέας. :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
έγραφα Χημεία και στο 2ο θέμα σε ένα υποερώτημα κλήρωθηκαν 3 χημικές αντιδράσεις μονής αντικατάστασης την στιγμή που όταν είχαμε ρωτήσει τον καθηγητή γιατί ενώ ήταν εντός ύλης αυτός επέλεξε να μην τις διδάξει απάντησε ότι αποκλείεται να μπει κάτι τέτοιο.Ε,καμία διευκρίνηση δεν έκανε πέρα από το "Καλημέρα,δεν έχω να κάνω καμία διευκρίνηση καλή επιτυχία".Φυσικά,αρνήθηκε κάθε διευκρίνηση λέγοντας ότι οφείλατε να το ξέρετε εφόσον είναι εντός εξεταστέας.
Δεν ήμουν εκεί για να ξέρω αν ο καθηγητής είπε ή όχι κάτι τέτοιο. Όμως, η τράπεζα θεμάτων της Χημείας είναι γεμάτη από ερωτήσεις 2ου ζητήματος με αντιδράσεις απλής (και όχι μονής) αντικατάστασης. Μου φαίνεται αδιανόητο ένας μαθητής να πάει σε εξετάσεις χωρίς να έχει ρίξει δειγματοληπτικά μια ματιά σε μερικά θέματα της τράπεζας. Όσο για τον καθηγητή, μπορούσατε (μαζί με τους γονείς σας) να τον καταγγείλετε και όχι να τα ρίχνετε όλα στο "σύστημα".


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Δίας, συγγνώμη, αλλά όταν το "φυτό" έρχεται στο σχολείο με τρέμουλο στα χέρια, μην πέσει κάνα "ανώμαλο" θέμα από την Τράπεζα Θεμάτων (την οποία κανείς δεν έχει ελέγξει πλήρως για λάθη και ασάφειες....), τότε το σύστημα από κάπου μπάζει.

Αν η όλη λογική του νέου "Νέου Λυκείου" είναι να επιβάλει στους μαθητές να στρωθούν κάτω και να διαβάσουν, έχει αποτύχει παταγωδώς. Με 13 στα προφορικά και βάση στις εξετάσεις ο μαθητής έχει περάσει την τάξη.
Όλως παραδόξως, το νέο σύστημα, που ήρθε να καταπολεμήσει τη "διαφθορά" του Λυκείου, εξαιτίας της αμέλειας των καθηγητών, της διαροής θεμάτων και των περιβόητων SOS στις εξετάσεις, εξακολουθεί να δίνει στους "διεφθαρμένους" καθηγητές ένα καθοριστικότατο ρόλο στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού. Τα ίδια άτομα, με τα ίδια κριτήρια βάζουν τους προφορικούς. Απλώς, πλέον, δεν βάζουν εξ ολοκλήρου τα θέματα στις τελικές εξετάσεις, αλλά μόνο κατά το ήμισυ. Οι 50/100 μονάδες που χρειάζεσαι για να προβιβαστείς έρχονται απευθείας από τον οικείο διδάσκοντα του σχολείου.

Τι άλλαξε για τον "μαθητή του 13"? Η απάντηση είναι: "τίποτα". Η όλη ιστορία παίζεται στις κλίμακες 18-20. Αυτούς επηρεάζει η Τράπεζα. Το Νέο Λύκειο του Αρβανιτόπουλου ήρθε να μεταφέρει την ανταγωνιστικότητα των Πανελλήνιων στις τελικές εξετάσεις όλων των τάξεων του Λυκείου. Το βρίσκεις λογικό να σκέφτονται οι μαθητές να μείνουν μετεξεταστέοι σε 2 ή 3 μαθήματα, για να διαβάσουν το καλοκαίρι και να γράψουν καλύτερους βαθμούς το Σεμπέμβρη?

Για να ορθοποδήσει το Λυκειο χρειάζεται οργανωμένη σκέψη και όχι προχειρότητες, σαν αυτές που πέρασε ο Αρβανιτόπουλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Προφανώς και το σύστημα δεν είναι τέλειο, είναι πολλά τα σημεία στα οποία “μπάζει”. Όμως θεωρώ ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης. Σίγουρα στα φετινά πειραματόζωα υπήρξαν απαράδεκτα προβλήματα, (αυτή είναι η Ελλάδα μας της βιασύνης και της προχειρότητας), όμως αυτά δεν αποτελούν λόγο πλήρους απόρριψης του συστήματος.
όταν το "φυτό" έρχεται στο σχολείο με τρέμουλο στα χέρια, μην πέσει κάνα "ανώμαλο" θέμα από την Τράπεζα Θεμάτων (την οποία κανείς δεν έχει ελέγξει πλήρως για λάθη και ασάφειες....)
Αυτό διορθώνεται. Με ηρεμία τα θέματα της τράπεζας μπορούν να ελεγχθούν προσεκτικά, να αφαιρεθούν τα απαράδεκτα, να διορθωθούν λάθη και ασάφειες και να “χτενιστούν” ώστε να μην υπάρχουν μεταξύ τους μεγάλες διαφορές ως προς το βαθμό δυσκολίας. Όσο για το “τρέμουλο”, δεν το θεωρώ λογικό για φυσιολογικό μαθητή που διάβαζε συστηματικά όλη τη χρονιά και προετοιμάστηκε σωστά για τις εξετάσεις.
Αν η όλη λογική του νέου "Νέου Λυκείου" είναι να επιβάλει στους μαθητές να στρωθούν κάτω και να διαβάσουν, έχει αποτύχει παταγωδώς. Με 13 στα προφορικά και βάση στις εξετάσεις ο μαθητής έχει περάσει την τάξη.
Δεν το νομίζω. Ακόμα και 13 προφορικά να έχει χαριστικά κάποιος, δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θα μπορέσει να γράψει 7 στα Μαθηματικά για να περάσει. Είναι πολλοί που θα γράψουν από 2 μέχρι 5.
Όλως παραδόξως, το νέο σύστημα, που ήρθε να καταπολεμήσει τη "διαφθορά" του Λυκείου, εξαιτίας της αμέλειας των καθηγητών, της διαρροής θεμάτων και των περιβόητων SOS στις εξετάσεις, εξακολουθεί να δίνει στους "διεφθαρμένους" καθηγητές ένα καθοριστικότατο ρόλο στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού. Τα ίδια άτομα, με τα ίδια κριτήρια βάζουν τους προφορικούς. Απλώς, πλέον, δεν βάζουν εξ ολοκλήρου τα θέματα στις τελικές εξετάσεις, αλλά μόνο κατά το ήμισυ. Οι 50/100 μονάδες που χρειάζεσαι για να προβιβαστείς έρχονται απευθείας από τον οικείο διδάσκοντα του σχολείου. Τι άλλαξε για τον "μαθητή του 13"? Η απάντηση είναι: "τίποτα".
Ο μαθητής του πραγματικού 13 θα τα καταφέρει και το σύστημα θα τον βοηθήσει να γίνει καλύτερος. Φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι στο μαθητή του πλασματικού 13, που κανονικά έπρεπε να έχει προφορικό βαθμό κάτω από τη βάση. (Πάντως, το χαριστικό 13 το βλέπω πολύ για εντελώς αδιάφορους μαθητές, αυτοί συνήθως παίρνουν προφορικά 10 ή 11, αλλά το δέχομαι ότι συμβαίνει). Πρώτον, το ξέρεις ότι υπάρχουν παιδιά που και τα δικά του θέματα να τους έχει πει ο καθηγητής, δεν πρόκειται να γράψουν πάνω από 5. Δεύτερον υπάρχουν ασφαλιστικές δικλείδες που μπορούν να παρθούν: α) Να γίνεται προσαρμογή του προφορικού βαθμού αν το γραπτό έχει διαφορά μεγαλύτερη από 5 μονάδες (και όχι 2 όπως τώρα στις πανελλήνιες), β) Να γίνεται (έστω δειγματοληπτικά) έλεγχος κατά πόσο ο καθηγητής βαθμολόγησε σωστά τα γραπτά του, (κάτι που ο προηγούμενος υπουργός είχε υπονοήσει).
Η όλη ιστορία παίζεται στις κλίμακες 18-20. Αυτούς επηρεάζει η Τράπεζα. Το Νέο Λύκειο του Αρβανιτόπουλου ήρθε να μεταφέρει την ανταγωνιστικότητα των Πανελλήνιων στις τελικές εξετάσεις όλων των τάξεων του Λυκείου.
Δε νομίζω ότι οι πραγματικά καλοί και συνεπείς μαθητές θα επηρεαστούν από οποιοδήποτε σύστημα. Τα παιδιά αυτά θα αριστεύσουν κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Εκείνοι που θα επηρεαστούν είναι οι εικονικά καλοί που με λίγο επιφανειακό διάβασμα, μια δόση γλειψίματος και αξιοποιώντας τα SOS βγάζουν προφορικά 18-19. Με την ως τώρα τακτική τους, θα γράψουν τα θέματα του καθηγητή και λίγα από της τράπεζας, δηλαδή θα φτάσουν κάπου στο 13-14 βαθμό γραπτού. Αυτούς όμως το σύστημα μπορεί να τους κάνει να στρωθούν να διαβάσουν σωστά και να γίνουν πραγματικά καλοί μαθητές. Δεν θεωρώ καθόλου αρνητικό τον ανταγωνισμό που το σύστημα μπορεί να δημιουργήσει. Οι μέτριοι μπορούν να γίνουν καλοί και οι καλοί καλύτεροι. Οι αδιάφοροι μαθητές-τουρίστες είναι εκείνοι που θα καταποντιστούν και αυτό δεν είναι κακό. Ποιος είπε ότι το Γενικό Λύκειο πρέπει να είναι για όλους; Κάποτε (το έχω ξαναγράψει) πρέπει το Λύκειο να πάψει να είναι παιδική χαρά.
Το βρίσκεις λογικό να σκέφτονται οι μαθητές να μείνουν μετεξεταστέοι σε 2 ή 3 μαθήματα, για να διαβάσουν το καλοκαίρι και να γράψουν καλύτερους βαθμούς το Σεπτέμβρη?
Δεν θεωρώ την περίπτωση αυτή πιθανή. Αλλά και αν κάποιοι το κάνουν, δικαίωμά τους.
Για να ορθοποδήσει το Λύκειο χρειάζεται οργανωμένη σκέψη και όχι προχειρότητες, σαν αυτές που πέρασε ο Αρβανιτόπουλος.
Εδώ συμφωνώ απόλυτα. Όλα τα λάθη, βιασύνες, προχειρότητες και απροσεξίες θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί, έστω αναβάλλοντας για ένα χρόνο την έναρξη του συστήματος. Σίγουρα απαιτούνται διορθωτικές κινήσεις και όχι εκπτώσεις που μάλλον μας περιμένουν (π.χ. για το πλαφόν: το 10 να γίνει 9 και το 8 να γίνει 7). Επίσης, αφού το σύστημα θα “διώξει” κάποιους από το Γενικό Λύκειο, πρέπει να γίνουν προσαρμογές στην τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση. Θα μπορούσε κάποιος να χαρακτηρίσει το νέο λύκειο σαν “φτηνές πανελλήνιες”. Όμως οι πιο πολλές “φωνές” που ακούγονται ζητούν όχι τη διόρθωση ή τη βελτίωση του συστήματος, αλλά την πλήρη κατάργησή του και επιστροφή στο ως τώρα σύστημα της πίτσας.

Θα γράψω και τη δική μου πρόταση: Εισαγωγικές εξετάσεις από το Γυμνάσιο στο Λύκειο και πανελλήνιες εξετάσεις και στις 3 τάξεις σε όλα τα μαθήματα. (Και τώρα μπορείτε να με λιθοβολήσετε).


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

flamingo

Νεοφερμένος

Ο flamingo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Επιστολή ενός μαθητή Α λυκείου προς τον νέο υπουργό παιδείας...
___________________________________________________________________________________________
Κύριε Υπουργέ.

Είμαι μαθητής της Α λυκείου και ζω όλο το δράμα του “νέου λυκείου” και της “τράπεζας θεμάτων”. Όπως φαίνεται σίγουρα θα μείνω για το Σεπτέμβριο Άλγεβρα, Γεωμετρία, Φυσική, Αρχαία και κινδυνεύω Ιστορία, Βιολογία και Πολιτική Παιδεία. Σε σας κρέμονται οι ελπίδες οι δικές μου και πολλών συμμαθητών μου να καταργήσετε το απαίσιο καινούργιο σύστημα και να επαναφέρετε το προηγούμενο που τόσο καλά δουλεύει εδώ και χρόνια.

Τελείωσα το γυμνάσιο με βαθμό 16-17 χωρίς να κουραστώ καθόλου. Για το λύκειο είχα δει από τα μεγαλύτερά μου αδέρφια τι γινόταν και δεν είχα καθόλου άγχος. Ήξερα ότι θα ήταν πιο εύκολο και από το γυμνάσιο, καθώς πρέπει να είσαι τελείως βόδι για να μείνεις ανεξεταστέος. Αυτό το “μέσος όρος 9,5” ήταν πάρα πολύ ωραίο καθώς δεν είχες να νοιάζεσαι για κάθε μάθημα ξεχωριστά. Μπορούσες να έχει 5 και 6 στα Μαθηματικά και τη Φυσική, 7 και 8 στα Αρχαία και την ιστορία, αλλά με τις βαθμάρες των Αγγλικών, των Θρησκευτικών και του Project να μην είχες κανένα πρόβλημα. Στο κάτω-κάτω το λύκειο χρειάζεται μόνο για να πάρεις το απολυτήριο. Έτσι τόσα χρόνια όλοι την έβγαζαν χαλαρά στην Α και τη Β λυκείου. Δεν χρειαζόταν να διαβάζεις κάθε μέρα, παρά μόνο στα διαγωνίσματα του 1ου τετραμήνου και εκεί δεν ήθελε και ξέσκισμα. Τα SOSτα ήξεραν όλοι, λίγο σκονάκι, λίγο συνεργασία και να το 13-14. Στο τετράμηνο έπαιρνες κάτι παραπάνω π.χ. 16 και στο 2ο και να μην έκανες τίποτα απολύτως στη χειρότερη στο κατέβαζε στο 14. Έτσι είχες προφορικά 15, οπότε στο τέλος πηγαίνοντας στις εξετάσεις χωρίς να έχεις ανοίξει βιβλίο δεν είχες φόβο να μείνεις. Αυτό ήταν το σωστό λύκειο κι έτσι στην Α και τη Β ο μαθητής είχε άπειρο ελεύθερο χρόνο για τα Αγγλικά, το facebook, τη μπάλα, τις βόλτες. Στη Γ λυκείου πήγαινες φροντιστήριο και διάβαζες μόνο για αυτό, το σχολείο ήταν έτσι κι αλλιώς πεθαμένο και όλοι χάριζαν βαθμούς, οπότε τελικά τα κατάφερνες και σε κάποια σχολή έμπαινες. Αυτά ξέραμε για την Α λυκείου.

Πηγαίνοντας στο λύκειο οι καθηγητές μας δεν ήξεραν και πολλά για τις αλλαγές. Οι πιο πολλοί έλεγαν ότι μάλλον το καινούργιο σύστημα και η τράπεζα δεν θα ισχύσουν. Βέβαια, υπήρχαν και αυτοί που προσπάθησαν να μας τρομάξουν ότι πρέπει να διαβάζουμε κλπ, αλλά φυσικά οι πιο πολλοί τους γράψαμε κανονικά και κάναμε ότι έκαναν οι προηγούμενοι. Υπήρχαν και τα “φυτά” που διάβαζαν κανονικά, αλλά αυτά τα κοροϊδεύαμε. Κατά το τέλος άρχισαν να μας λένε ότι η τράπεζα θα ισχύσει και ότι πρέπει για να μη μείνουμε πρέπει να έχουμε 10 ή 8 σε κάθε μάθημα ξεχωριστά, αλλά ήταν πλέον αργά. Σιγά μην αρχίζαμε το Πάσχα επαναλήψεις. Είπαμε “εντάξει μωρέ, κάτι θα γίνει”. Για τις εξετάσεις οι πιο πολλοί καθηγητές μας έδωσαν SOS για τα θέματα που θα έβαζαν εκείνοι, αλλά πώς βρεις όρεξη να τα διαβάσεις και αυτά, όταν όλη τη χρονιά δεν έχεις ανοίξει βιβλίο και δεν έχεις συνηθίσει να στρώνεσαι στη μελέτη; Ευτυχώς για τους γονείς έχουμε καλή δικαιολογία ότι “για όλα φταίει η τράπεζα”. Μεταξύ μας, είναι καλό για μας που ακούγονται τα λάθη της τράπεζας σχετικά με το είδος και τη δυσκολία των θεμάτων ή με το χρόνο ανακοίνωσής της. Τα ακούνε οι γονείς μας και μας δίνουν δίκιο. Τελικά από τα 25 παιδιά που είμαστε στο τμήμα, θα πάμε για Σεπτέμβριο οι 10 με 12. Αυτό είναι αίσχος και δείχνει την αποτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος.

Κύριε Υπουργέ, πρέπει να επέμβετε. Για τώρα αμέσως να επαναφέρετε τον παλιό τρόπο υπολογισμού του βαθμού και του τρόπου προαγωγής. Για όσους τελικά μείνουν φέτος να μην έχουν τράπεζα το Σεπτέμβριο. Με την καινούργια χρονιά να γυρίσουμε στο παλιό σύστημα. Ούτε τράπεζες, ούτε κατώτεροι βαθμοί ανά μάθημα. Δεν είναι δυνατόν ο μαθητής του λυκείου να πρέπει να διαβάζει καθημερινά. Είμαστε νέοι, χρειαζόμαστε ελεύθερο χρόνο, δεν μπορεί να κουραζόμαστε για το σχολείο. Η τράπεζα θεμάτων πρέπει να καταργηθεί οριστικά. Είναι απαράδεκτο να πιέζονται οι καθηγητές να καλύψουν περισσότερη ύλη στερώντας μας ακόμα και περιπάτους στις καφετέριες της περιοχής. Το να μας δίνουν οι καθηγητές μερικές ερωτήσεις SOS είναι αρκετό. Το λύκειο πρέπει να είναι χαλαρό. Θα διαβάσουμε στη Γ λυκείου για το φροντιστήριο και αυτό φτάνει. Το λύκειο πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στο μέσο μαθητή και όχι στα “φυτά”. Είναι απαράδεκτο να μετράνε οι βαθμοί της Α και της Β για τα πανεπιστήμια, αφού το σωστό είναι όλοι να διαβάζουν μόνο στη Γ λυκείου. Οι καταλήψεις είναι δημοκρατικό μας δικαίωμα και δεν μπορεί να αναπληρώνονται οι ώρες τους. Οι περίπατοι, οι εκδρομές, οι αργίες, οι εκκλησιασμοί, οι γιορτές, οι διακοπές, οι πρόβες των παρελάσεων, οι συνελεύσεις κλπ είναι δικαιώματά μας που δεν μπορούν να μας αφαιρεθούν με τη δικαιολογία ότι πρέπει να καλυφθεί η ύλη. Σιγά και να κάνουμε περισσότερη ύλη ποιος θα τη θυμάται μετά;

Για να τελειώνουμε κύριε υπουργέ, κάνετε ξανά το λύκειο όπως ήταν πριν. Μαζί μας έχουμε τους γονείς μας τους οποίους έχουμε πείσει ότι κουραζόμαστε, τους καθηγητές που φοβούνται ότι αν μειωθεί ο αριθμός των μαθητών στο λύκειο θα χάσουν τη θεσούλα τους, τα κόμματα της αντιπολίτευσης που για να δημιουργήσουν θόρυβο βρίσκουν στραβό οτιδήποτε κάνετε, τα μέσα ενημέρωσης επειδή το θέμα “πουλάει” και γενικά όλη την κοινωνία.


Την έντονη διαμαρτυρία τους για το νέο εξεταστικό σύστημα της Α λυκείου εξέφρασαν με κοινή επιστολή τους προς τον Υπουργό Παιδείας οι σύνδεσμοι ιδιοκτητών καφέ, καφέ-μπαρ, internet cafe και μπιλιαρδάδικων, εκφράζοντας την αμέριστη συμπαράστασή τους προς τους δοκιμαζόμενους μαθητές. "Είμαστε κι εμείς γονείς μαθητών και μοιραζόμαστε την αγωνία τους", δήλωσε ο πρόεδρος των καφε-μπιλιάρδων κ. Στέκας Καραμπόλας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alan09

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο alan09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 162 μηνύματα.
Από τη συνέντευξη Λοβέρδου στο σημερινό "Βήμα της Κυριακής":
Δημοσιογράφος: Ο νόμος για το Νέο Λύκειο θα εφαρμοστεί ως έχει; Με την τράπεζα θεμάτων τι θα γίνει;
Υπουργός: Καμία συζήτηση περί αλλαγής δεν έχει γίνει. Ενημερωνόμαστε ακόμη. Η τράπεζα θεμάτων, όπως με ενημέρωσαν αρμοδίως, είναι ένας πολύ χρήσιμος θεσμός. Αλλά εφαρμόστηκε πιεστικά και βιαστικά, όπως αρμοδίως επίσης μου ειπώθηκε, εφέτος. Τα παιδιά δεν είχαν το χρόνο να ενημερωθούν σωστά, αλλά ακούω και ότι συμπεριελήφθησαν θέματα χωρίς αυστηρό έλεγχο και υπό την πίεση του χρόνου. Έτσι μπορώ να δώσω μια κάποια εξήγηση για τις διαμαρτυρίες που δέχτηκα. Θα δούμε από τα βαθμολογικά στοιχεία αν υπάρχουν προβλήματα και αν χρειάζεται μια διορθωτική παρέμβαση, διότι όπως ξέρετε η επίδοση των μαθητών σε αυτές τις εξετάσεις θα επηρεάσει την επίδοσή τους ως προς την είσοδό τους στα ανώτατα ιδρύματα. Πάντως, κανείς εδώ δεν σκέφτηκε κατάργηση της τράπεζας θεμάτων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Spooky29

Νεοφερμένος

Η Spooky29 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
θα διαβασετε τιποτα το πασχα για τις εξετασεις;:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
θα διαβασετε τιποτα το πασχα για τις εξετασεις;:whistle:

Πρέπει οπωσδήποτε να κάνω επανάληψη στην χημεία όλες τις αντιδράσεις γιατί δεν μας βλέπω καλά...:P . Όπως επίσης επανάληψη στις μεταφράσεις του Ξενοφώντα για να μην τις ξεχάσω... Και αρχικούς χρόνους βεβαίως, βεβαίως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Spooky29

Νεοφερμένος

Η Spooky29 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Πρέπει οπωσδήποτε να κάνω επανάληψη στην χημεία όλες τις αντιδράσεις γιατί δεν μας βλέπω καλά...:P . Όπως επίσης επανάληψη στις μεταφράσεις του Ξενοφώντα για να μην τις ξεχάσω... Και αρχικούς χρόνους βεβαίως, βεβαίως...

η χημεια ειναι υπεροχη φετος:inlove: γεωμετρια και αλγεβρα χρειαζομαι ενα γενικο διαβασμα αυτα που δεν ξερω δηλαδη τα 3/4 της υλης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
η χημεια ειναι υπεροχη φετος:inlove: γεωμετρια και αλγεβρα χρειαζομαι ενα γενικο διαβασμα αυτα που δεν ξερω δηλαδη τα 3/4 της υλης

Η χημεία με μπερδεύει:(
Την άλγεβρα την αγαπώ φέτος :inlove:.. Σε αντίθεση με την γεωμετρία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

S¡mos

Νεοφερμένος

Ο S¡mos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νοσηλευτικής Πελοποννήσου (Τρίπολη). Έχει γράψει 95 μηνύματα.
θα διαβασετε τιποτα το πασχα για τις εξετασεις;:whistle:

Μία επανάληψη χρειάζεται... κυρίως στα θεωρητικά (ιστορία, παιδεία, θρησκ. κλπ) και από αρχαία σίγουρα τις μεταφράσεις γιατί είναι πάρα πολλές...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris2799

Νεοφερμένος

Ο chris2799 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
θα διαβασετε τιποτα το πασχα για τις εξετασεις;:whistle:
Εγω θα κανω μια μικρη επαναληψη σε ολα τα μαθηματα επειδη ξερω πολυ καλα την υλη , δινοντας αρκετη βαρυτητα στην πολιτικη παιδεια επειδη δεν ξερω καθολου τα 3/4 της υλης και εχει αρκετη υλη και μπα μπλα μπλα,γενικοτερα μισω τα μαθηματα με ολοκληρα κατεβατα (πχ ιστορια) :mad: :mad:






Παντως παλι καλα που δεν θα ισχυσει απο φετος η τραπεζα θεματων !!!!:D :D :D :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Mar.ia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Mar.ia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 236 μηνύματα.
Παιδία,τώρα που ισχυει το παλιο συστημα θα διαλεγουμε στις εξετάσεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Όχι. Αυτό ισχύει μόνο στον γυμνάσιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alma Libre

Επιφανές μέλος

Η Sinéad αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φιλοσοφικών & Κοινωνικών Σπουδών Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,229 μηνύματα.
Εγώ φοβάμαι Άλγεβρα/Γεωμετρία για το τέλοοοοος.:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Εγώ φοβάμαι Άλγεβρα/Γεωμετρία για το τέλοοοοος.:/:

Για την γεωμετρία δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω.
Η άλγεβρα μου φάνηκε βατή. Εξίσωσεις/ανισώσεις πάνω κάτω γνωστές. Πιθανότητες και προόδοι σχετικά εύκολοι... Λίγο οι παραμετρικές με ζόρισαν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CaneSenpai

Δραστήριο μέλος

Ο CaneSenpai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 661 μηνύματα.
Οντως η αλγεβρα ειναι αρκετα ευκολη απο οτι θυμαμαι.. Επισης στην γεωμετρια σιγα μην φοβαστε οτι και αν γραψετε .. Το μαθημα δεν εξεταζεται στις πανελληνιες και ουτε μετραει πια ο βαθμος της Α και Β λυκειου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top