Ενδιαφέρουσες σχολές της Θεωρητικής

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Η γλωσσολογία είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα!!!
Έκανα στο πρώτο έτος στη σχολή και είχα ενθουσιαστεί!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,870 μηνύματα.
Οι καλές επαγγελματικές εποχές για την επιστήμη του δικαίου (νομική) έχουν περάσει χωρίς πισωγύρισμα. Παλιά θεωρείτο μια επιστήμη κύρους επειδή δεν είχε μαζικοποιηθεί, οπότε και υπήρχε πελατεία (λόγω μειωμένου ανταγωνισμού). Στην Ελληνική κοινωνία του 1845-1980 είχε περάσει ως επιστήμη και επάγγελμα γοήτρου λόγω της "έτοιμης" δουλειάς μετά. Συν το γεγονός ότι σπόυδαζαν λίγοι και καλοί και όχι πολλοί και σκάρτοι (όπως σήμερα). Παλιά οι σπουδές ήταν για τους έχοντες. Όλοι σχεδόν οι Έλληνες και ειδικά εκείνοι της επαρχίας και της υπαίθρου, είχαν ανάγκη από νομικές συμβουλές. Οι νομικές συμβουλές χρυσοπληρώνονταν. Οι δικηγόροι σαν επαγγελματίες επιχειρηματολόγοι και ψεύτες θάμπωναν τους αγράμματους Έλληνες...οι οποίοι τους πλήρωναν σαν γύφτοι μεθυσμένοι και ονειρεύονταν και το δικό τους παιδί δικηγόρο. Επίσης ένας πτυχιούχος νομικής ήταν και ένας περιζήτητος γαμπρός. :P Μετά το 1980 που ήρθε ο Παπαντρέου στα πράγματα, έκανε το όνειρο του κάθε Έλληνα πραγματικότητα. Απλοποίησε τις εισαγωγικές εξετάσεις και πλέον μπορούσε το κάθε τέκνο της Ελλάδας να σπουδάζει ...και νομική! Συν τους δικηγόρους εξ' Ιταλίας, Ρουμανίας,..κτλ. Η επιστήμη του δικαίου έγινε προσιτή και έχασε το "κύρος" της που είχε στις αρχές του 20ου αιώνα. Μαζικοποιήθηκε και προσαρμόστηκε στο χαμηλό επίπεδο των εισακτέων φοιτητών από τις πανελλήνιες. Το αποτέλεσμα ήταν η κάθε οικογένεια αγνοώντας την αγορά εργασίας, να στρέφει το παιδί της να σπουδάσει νομική λες και η νομική είναι επιστήμη για τον καθένα. Δυστυχώς δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι το "ταλέντο" της ρητορίας και τον επαγγελματισμό ενός σωστού νομικού. Η νομική θέλει και έναν έμφυτο επαγγελματισμό μιας και ο τόπος βρωμάει από πτυχιούχους δικηγόρους οι οποίοι σερβίρουν καφέ στους δικηγόρους στους οποίους κάνουν άσκηση! Είναι ένα ελεύθερο επάγγελμα κάτι που οι περισσότεροι νέοι και νέες της θεωρητικής κατεύθυνσης με καλλιεργούμενες προοπτικές δημοσίου υπαλλήλου (λόγω οικογένειας), αγνοούν τελείως. Το ελεύθερο επάγγελμα θέλει άλλες ικανότητες που δεν τις δίνει το βασικό πτυχίο. Πρέπει να ξέρεις να κάνεις τον καραγκιόζη για να σε προτιμήσει ο πελάτης σε ένα διακριτό πλήθος πτυχιούχων νομικής.

Συνεπώς θα πρέπει να επαναπροσδιοριστεί ο τρόπος επιλογής, σπουδών,...κτλ αυτής της επιστήμης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Νομικη (μαθαινεις το δικαιο και τη νομοθεσια της χωρας σου και αναπτυσσεις μια εντονη επιχειρηματολογια. Πολλες φορες ομως αυτο σε κανει να κλεινεις τα αυτια σου στις αποψεις των αλλων, καθως αρκετοι ειναι εκεινοι που αποκτουν το συνδρομο του ξερολα. Επισης τον ενδεχομενο να υπερασπιστω καποιον παιδεραστη, βιαστη, δολοφονο κ.τ.λ μου φαινεται τερμα ανατριχιαστικο και υποκριτικο)

Συμφωνώ και εγώ με τον Κωνσταντίνο...Η νομική, μπορεί να είναι δύσκολη, ΟΚ, αλλά αυτό δεν την κάνει την καλύτερη σχολή της θεωρητικής, σε καμία περίπτωση...Και για να είμαι ειλικρινής δεν βλέπω πώς πραγματεύεται κάθε πλευρά της ζωής...Από νομικής πλευράς;

Επιτρέψτε μου να προβάλλω την αντίθετη πλευρά.

Η Νομική, ως επιστήμη, εισήλθε στον 21ο αιώνα. Οι φοιτητές πλέον έρχονται σε επαφή με αλλοδαπά δίκαια και το ίδιο το ελληνικό δίκαιο έχει δεχτεί πληθώρα επηρροών, ειδικά από το χώρο του αγγλοσαξωνικού δικαίου. Επίσης το πρόγραμμα σπουδών της Νομικής δεν αναλώνεται αποκλειστικά σε μαθήματα δικαίου αλλά αντίθετα έχει και μαθήματα που εκτείνονται σε ευρύ επιστημονικό φάσμα. Όμως δυστυχώς οι φοιτητές τα σνομπάρουν.

Αναφορικά με την υπεράσπιση των εγκληματιών, αν θέλουμε να λέμε ότι έχουμε κράτος δικαίου, κάποιος πρέπει να την κάνει. Αλλιώς θα καταρριπτόταν το δικαίωμα του κατηγορουμένου για δίκαιη δίκη και θα επιστρέφαμε στο νόμο της ζούγκλας.

Πράγματι πραγματεύεται κάθε πτυχή της καθημερινότητας μας άσχετα αν δεν το αντιλαμβανόμαστε. Λόγου χάριν η αγορά τσιχλών από το περίπτερο είναι μια σύμβαση. Ακόμη πόσα πράγματα ακούμε καθημερινά στις ειδήσεις και ενώ φαντάζουν παράλογα, εντούτοις έχουν βάση στο νόμο ή πόσες φορές έχουν γίνει καταστρατηγήσεις δικαίου και δεν τις παίρνει χαμπάρι ο απλός κόσμος.
Η γενικότερη άρνηση και απαξίωση των νομικών οδηγεί σε φαιδρά αποτελέσματα όπου ο καλόπιστος συμβαλλόμενος απλά δίνει τα χέρια με τον αντισυμβαλλόμενο του για να αποφύγει τα "λαμόγια" τους δικηγόρους και μετά απορεί γιατί του την έφερε και αναγκάζεται να προσφύγει στη δικαιοσύνη.

Όσον αφορά την αποκατάσταση, Νομική σχολή δε σημαίνει αποκλειστικά δικηγορική σταδιοδρομία. Υπάρχουν πλήθος δυνατοτήτων, απλά όρεξη να 'χει ο απόφοιτος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν υπάρχει απαξίωση των νομικών, δεν είπαμε αυτό. Απλά δεν είναι δα και η πιο πολύπλευρη επιστήμη, αυτό λέω εγώ προσωπικά τουλάχιστον.

Πάντως για την απαξίωση των "νομικών" (μπαίνει σε εισαγωγικά γιατί δεν εννοώ τους σοβαρούς επαγγελματίες), φταίνε οι ίδιοι και οι πρακτικές τους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

makis07

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο makis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 195 μηνύματα.

:hmm:
Το ολόπλευρη μόρφωση μοιαζει με το ολιστική φροντίδα. Ολιστική φροντίδα είναι η ψυχολογική και η σωματική υποστήριξη.

Λογικά το ολόπλευρη μόρφωση θα είναι μόρφωση σε όλους τους τομείς (δηλαδή σε θετικά, φιλολογικά, ψυχολογικά). Κάτι τέτοιο δε προσφέρει η φιλολογία από ότι ξέρω (πάντως η λέξη είναι ωραία). Aντιθέτως θα μπορούσα να πω ότι το παιδαγωγικό προσφέρει ολόπλευρη εκπαίδευση (και σπουδές παιδοψυχολογίας και σπουδές μαθηματικών- αριθμητικής, αλλά και σπουδές φιλολογίας.

Ολοπλευρη εκπαίδευση ---> Παιδαγωγικό---> μεταδίδει γνώσεις όλων των πεδίων στους μικρούς μαθητές. (πράγμα που δε κάνει ο φιλόλογος).

Anyway, η Μisskit σε 10 χρόνια από σήμερα θα είναι μια δασκάλα, η Αθηνούλα θα είναι μια μεταφράστρια. O astathmistos κατά πάσα πιθανότητα θα είναι αδιόριστος θα παίρνει κάποια λεφτά από φροντιστήρια και από ιδιαίτερα και τα περισσότερα από αυτά τα λεφτά θα είναι μαύρα ενώ είνα πολύ πιθανό να κάνει μια δουλειά άσχετη με το αντικείμενο που σπούδασε.

Δυστυχώς αυτή είναι μια πικρή πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν και θα αντιμετωπίζουν πολλοί απόφοιτοι φιλολογίας. Και κάποτε όλοι οι απόφοιτοι φιλολογίας θα χτυπάνε το κεφάλι τους στον τοίχο επειδή δε δηλώσανε το παιδαγωγικό (το οποίο λανθασμένα το σνομπάρανε η σχολή ασχολείται με την διαχείρηση μικρών παιδιών και αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο απαιτεί και γνώση και εμπειρία).

αυτο που λες δεν στηριζεται σε σωστα επιχειρηματα.πως δηλαδη ξερεις οτι ο φιλολογος δεν θα βρει ποτε δουλεια κοι οι δασκαλος,μεταφραστης θα βρουνε?στην ελλαδα τα πραγματα χειροτερευουν.ηδη το επαγγελμα του δασκαλου αρχιζει να γινεται κορεσμενο......δεν ειναι δηλαδη οπως λιγα χρονια.με αυτα τα λογια αποθαρρυνεις καποιον να ακολουθησει αυτη την επιστημη χωρις να ξερεις προφανως τι προοπτικες εχει κι απο τυχον μεταπτυχιακα και διδακτορικα που θα κανει(π.χ γλωσσολογος,επιμελητης σε βιβλια κλπ.)ενταξει δεν λεω και το επαγγελμα του δασκαλου ειναι πολυ ωφελιμο μιας και εκει το παιδι παιρνει τα θεμελια που του χρειαζονται.φυσικα ομως η δουλεια του φιλολογου και των αλλων καθηγητων ειναι πιο σημαντικη αφου ειναι υποχρεωμενος να ετοιμασει τα παιδια για τη συνεχεια της ζωης τους(ειδικα στο λυκειο).οσον αφορα τα μαθηματα που διδασκονται σε αυτες τις σχολες στη φιλολογια ο φοιτητης μπορει να κανει μεταπτυχιακο και να καλυψει κι αλλους κλαδους(π.χ φιλοσοφια).οτι τωρα ομως το επαγγελμα του φιλολογου ειναι απο τα πιο δυσκολα για να βρεις δουλεια δεν το αμφισβητει κανεις αλλα μην ξεχνας οτι υπαρχει και η λυση του εξωτερικου!!!!!(εγω τη σκεφτομαι τη λυση αυτη για παραδειγμα:hmm:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,096 μηνύματα.
Η σχολή της Αθηνούλας είναι μοναδική στην Ελλάδα και θεωρώ δεδομένο ότι θα βρει μια πολύ καλή δουλειά με πολύ καλό μισθό. Επίσης το παιδαγωγικό είναι πολύ καλή σχολή δεν είναι τόσο πολλές οι παιδαγωγικές σχολές που παράγουν δασκάλους. Όμως τα δημοτικά είναι πολλά περισσότερα και από τα λυκεία και τα γυμνασία. Οι δασκάλοι δε θα έχουν ποτέ την αεργία των φιλόλογων. Στιυς φιλόλογους μπήκε το ΑΣΕΠ και αυτό μόνο θετικό είναι για την ώρα και για καιρό ακόμα οι δάσκαλοι θα βρίσκουν δουλειά σχετικά εύκολα.

Οι σχολές που παράγουν φιλόλογους είναι πάρα πολλές. (φιλοσοφίες, φιλολογίες, αρχαιολογιες και ένα σωρό άλλες). Αυτοί όλοι διεκδικούν θέσεις φιλόλογων στις δευτεροβάθμια (όμως τα λυκεια και τα γυμνάσια είναι πολύ λιγότερα από τα Δημοτικά και η αναλογία των μαθητών / φιλόλογο είναι πολύ μικρότερος από τον λόγο μαθητών / Δάσκαλο και αν πάρουμε το δεδομένο ότι τα σχολεία είναι πιο πολλά από τα γυμναισολύκεια και ότι παράγονται λιγότεροι δασκάλοι σε σύγκριση με φιλόλογους εύκολο συμπαιρένουμε ότι η ανεργία των φιλόλογων είναι και θα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή των δασκάλων.


Θεωρώ ότι η αρχή η το ήμισυ του παντός , ότι τα θεμέλια των κτιρίων είναι πιο σημαντικά από το όλο το κτίτιο. Κακά τα ψέματα το έργο των δασκάλων είναι πολύ πιο δύσκολο από των καθηγητών της δευτεροβάθμιας. Η δασκάλα/ δάσκαλος είναι κάτι σαν δεύτερη μάνα, πατέρας, τα παιδιά είναι πιο ζωηρά και πιο ανυπάκοα σε αυτές τις ηλικίες.

Δε σνοπαρα το φιλολογικά τμήματα (είναι πολύ δυσκολα τμήματα και όποιος βγάζει τέτοιο τμήμα κουράζεται πάρα πολύ). Όμως ξέρω ότι οι φιλόλογοι είναι άνεργοι, ξέρω 43 χρονο φιλόλογο που την βγάζει με ιδιαίτερα (και κάνει και μια δουλειά άσχετη με φιλολογία). Καλό το εξωτερικό και τα μεταπτυχιακά διδακτορικά αλλά το ποσοστό ατόμων που μπάινουν σε θέσεις εκτός εκπαίδευσης είναι πολύ μικρό.


Πιστεύω ότι τα παιδιά που θέλουν να πάνε τώρα φιλολογία πρέπει να έχουν πλήρη επίγνωση της κατάστασης και να πηγαίνουνε μόνο αυτοί που πραγματικά το γουστάρουν και όχι όσοι θέλουνε μια σχολή που απλώς να εχει κάποιος κύρος. Αυτό θα κάνει καλό και σε αυτά αλλά και στους νέους απόφοιτους της φιλολογίας- φιλοσοφιας- αρχαιολογίας.

Στους 40 φιλόλογους που δίνουνε το ΑΣΕΠ ο 1 περνά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
Επίσης ξέχασα να αναφερθώ και στο νεοσύστατο τμήμα Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης στην ΑΣΚΤ.Θεωρώ ότι αν το οργανώσουν όπως πρέπει και δώσουν επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους του σε μια πενταετία θα είναι μέσα στα κορυφαία τμήματα της θεωρητικής.Ακόμα βέβαια ούτε μεταπτυχιακό δεν έχουν οργανώσει....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Επίσης ξέχασα να αναφερθώ και στο νεοσύστατο τμήμα Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης στην ΑΣΚΤ.Θεωρώ ότι αν το οργανώσουν όπως πρέπει και δώσουν επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους του σε μια πενταετία θα είναι μέσα στα κορυφαία τμήματα της θεωρητικής.Ακόμα βέβαια ούτε μεταπτυχιακό δεν έχουν οργανώσει....

Φυσικά θα ήταν ένα από τα κορυφαία αν ζούσαμε στην Αγγλία ή στην Νέα Υόρκη!Εδώ τι ακριβώς θα κάνουν αυτά τα παιδιά....;Χώρια που για να κάνει κανείς κάτι τέτοιο πρέπει να το αγαπά πάρα πολύ, δεν είναι κάτι που το κάνει τυχαία!

Το λέω, γιατί έχω κάνει στη σχολή 2-3 μαθήματα ιστορίας της τέχνης και δεν είναι καθόλου εύκολο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Δεν υπάρχει απαξίωση των νομικών, δεν είπαμε αυτό. Απλά δεν είναι δα και η πιο πολύπλευρη επιστήμη, αυτό λέω εγώ προσωπικά τουλάχιστον.
Πάντως για την απαξίωση των "νομικών" (μπαίνει σε εισαγωγικά γιατί δεν εννοώ τους σοβαρούς επαγγελματίες), φταίνε οι ίδιοι και οι πρακτικές τους...

:eek: Η Νομική και αν δεν είναι πολύπλευρη επιστήμη. Ο σωστός νομικός πρέπει να έχει ένα γενικότερο υπόβαθρο. Όσο για την απαξίωση, το πρόβλημα μάλλον είναι οι πολίτες που τσιγκουνεύονται κάποια χρήματα και δεν προσφεύγουν σε δικηγόρο για τις υποθέσεις τους με αποτέλεσμα μετά να χτυπούν το κεφάλι τους στον τοίχο.

Η σχολή της Αθηνούλας είναι μοναδική στην Ελλάδα και θεωρώ δεδομένο ότι θα βρει μια πολύ καλή δουλειά με πολύ καλό μισθό. Επίσης το παιδαγωγικό είναι πολύ καλή σχολή δεν είναι τόσο πολλές οι παιδαγωγικές σχολές που παράγουν δασκάλους.

Δεν έχει σημασία που το τμήμα Μετάφρασης είναι μοναδικό. Γνωρίζω άτομα που την έχουν τελειώσει και δε βρίσκουν πουθενά δουλειά.
Όσο για τα Παιδαγωγικά, κατα την προσωπική μου εκτίμηση, θα γίνει ότι ισχύει και στους Φιλόλογους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Athinoul@91

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Δεν έχει σημασία που το τμήμα Μετάφρασης είναι μοναδικό. Γνωρίζω άτομα που την έχουν τελειώσει και δε βρίσκουν πουθενά δουλειά.
Όσο για τα Παιδαγωγικά η κατάσταση, κατα την προσωπική μου εκτίμηση, θα γίνει ότι ισχύει και στους Φιλόλογους.
προφανώς τα παιδιά που γνωρίζεις δεν το κυνήγησαν για να τα καταφέρουν...προσωπικά πιστεύω ότι στην εποχή που ζούμε σίγουρα τα πράγματα είναι τραγικά αλλά όσον αφορά τουλάχιστον τον τομέα της μετάφρασης υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις. μετέφρασε έστω άρθρα κτλ κτλ...δεν πιστεύω ότι δεν μπορούν αν βρούν δουλεία. έψαξαν? ρώτησαν? μήπως δεν έχουν ικανοποιητικό βαθμό πτυχίου? δεν ξέρω τι να πώ αν και αυτό μου φαίνεται πιο πιθανό...
το ό,τι είναι μοναδικό δεν σημαίνει ότι μπορείς να βρεις και δουλειά άλλωστε απλώς είναι το επάγγελμα του μεταφραστή τέτοιο που του παρέχει ευκαιρίες. (έτσι πιστεύω τουλάχιστον)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gorgonokoritso

Πολύ δραστήριο μέλος

Η zenia.... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 1,328 μηνύματα.
αθηνααααααααααααααααααα..................................
ηρθα και γω...... :P
οντως..
η σχολη της αθηνα ειναι φοβερη...
και τη ζηλευω.... :devil:
αλλα πλεον μεταφραστης μπορεις να γινεις απο διαφορες σχολες (ιδιως ιδιωτικες) απο τις οποιες μπορεις να βρεις καλλιστα δουλεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Είχαν περάσει αλλού και επειδή είχαν μεράκι με τις ξένες γλώσσες επέλεξαν συνειδητά να αλλάξουν σχολή. Στην παρούσα φάση υποαπασχολούνται σε υποτιτλισμό και συναφή πράγματα. Μου ανέφεραν ότι υπήρχε μπέρδεμα με τα επαγγελματικά δικαιώματα αλλά εν καιρώ θα διορθωνόνταν το πρόβλημα. Το ζουμί είναι ότι χρειάζονται ακόμη ενίσχυση από την οικογένεια. Τραγικό να κουραστείς για ένα πτυχίο και να μην μπορείς να εργαστείς σαν άνθρωπος. :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Athinoul@91

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 669 μηνύματα.
αθηνααααααααααααααααααα..................................
ηρθα και γω...... :P
οντως..
η σχολη της αθηνα ειναι φοβερη...
και τη ζηλευω.... :devil:
αλλα πλεον μεταφραστης μπορεις να γινεις απο διαφορες σχολες (ιδιως ιδιωτικες) απο τις οποιες μπορεις να βρεις καλλιστα δουλεια
γίνεσαι και από εκεί μεταφραστής...αλλά το θέμα είναι ΤΙ μεταφραστής! επιπλέον κάτι που ισχύει και σε όλα τα επαγγέλματα είναι ότι οι εργοδότες προτιμών πανεπιστημιακό πτυχίο και όχι κάποιας ιδιωτικής σχολής σε ορισμένα επαγγέλματα. αυτό όμως δεν σου εξασφαλίζει τίποτα αφού το τι θα κάνεις μετά το πτυχίο παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
Φυσικά θα ήταν ένα από τα κορυφαία αν ζούσαμε στην Αγγλία ή στην Νέα Υόρκη!Εδώ τι ακριβώς θα κάνουν αυτά τα παιδιά....;Χώρια που για να κάνει κανείς κάτι τέτοιο πρέπει να το αγαπά πάρα πολύ, δεν είναι κάτι που το κάνει τυχαία!

Το λέω, γιατί έχω κάνει στη σχολή 2-3 μαθήματα ιστορίας της τέχνης και δεν είναι καθόλου εύκολο!
Συμφωνώ ότι είναι επιστήμη που πρέπει να την αγαπάς πάρα πολύ.Η έχεις τρέλα η σου είναι αδιάφορη τελείως.Επαγγελματικά πάντως θεωρητικά πάντα εργάζεσαι στο ΥΠΠΟ σε δημοτικές πινακοθήκες ως σύμβουλοι σε γκαλερί κτλ.Ειναι δύσκολο στην Ελλάδα σίγουρα αλλά όχι απίθανο...Το θέμα είναι να μπορείς τουλάχιστον να διδάξεις ιστορία τέχνης στα σχολεία,σε ιεκ κτλ και νομίζω κάτι τέτοιο προσπαθούν να πετύχουν στο τμήμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Το θέμα είναι να μπορείς τουλάχιστον να διδάξεις ιστορία τέχνης στα σχολεία,σε ιεκ κτλ και νομίζω κάτι τέτοιο προσπαθούν να πετύχουν στο τμήμα

άλλη μια καθηγητική σχολή δηλαδή;;;; Τραγικό...Μα, όλοι καθηγητές θα γίνουμε σε αυτόν τον τόπο;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν ήθελα να το πω εγώ....Ευχαριστώ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
άλλη μια καθηγητική σχολή δηλαδή;;;; Τραγικό...Μα, όλοι καθηγητές θα γίνουμε σε αυτόν τον τόπο;;;
Σε αυτό συμφωνώ αλλά δεν έχουν άλλες λύσεις τουλάχιστον με σοβαρές πιθανότητες να βρούν δουλειά οπότε είναι μια προοπτική....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,870 μηνύματα.
άλλη μια καθηγητική σχολή δηλαδή;;;; Τραγικό...Μα, όλοι καθηγητές θα γίνουμε σε αυτόν τον τόπο;;;

Είναι το αποτέλεσμα του Ελληνικού πολιτικού συστήματος επί σειρά ετών, να μην υπάρχουν σύγχρονες υπηρεσίες, βιομηχανίες, ερευνητικά κέντρα,...κτλ. Είναι άσχημο να στριμώχνονται πολλές επιστήμες εργασιακά στον χώρο της εκπαίδευσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Ίσως η λύση να ήταν να ΜΗΝ γινόταν η σχολή αφού δεν έχει αντίκρυσμα στην Ελλάδα και στην ελληνική αγορά εργασίας; Γιατί δημοτικές πινακοθήκες πόσες είναι; Γκαλερί; Μετρημένα όλα αυτά στα δάχτυλα ποδιών και χεριών!

Ένα μεταπτυχιακό μέσα στην Καλών Τεχνών, που θα έβγαζε 10 άτομα το χρόνο θα ήταν μια χαρά...Αλλά όόόόόόχι, πρέπει να γίνει και άλλο τμήμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
Ίσως η λύση να ήταν να ΜΗΝ γινόταν η σχολή αφού δεν έχει αντίκρυσμα στην Ελλάδα και στην ελληνική αγορά εργασίας; Γιατί δημοτικές πινακοθήκες πόσες είναι; Γκαλερί; Μετρημένα όλα αυτά στα δάχτυλα ποδιών και χεριών!

Ένα μεταπτυχιακό μέσα στην Καλών Τεχνών, που θα έβγαζε 10 άτομα το χρόνο θα ήταν μια χαρά...Αλλά όόόόόόχι, πρέπει να γίνει και άλλο τμήμα...
Διαφωνώ σε αυτό.Θεωρώ οτι είναι σοβαρό κένο για τον ακαδημαικό χώρο να μην υπάρχει τμήμα στην Ελλάδα που να θεραπευεί αποκλειστικά αυτή την επιστήμη.Δεν γίνεται να είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρώπη που δεν έχει τμήμα σχετικό με την ιστορία της τέχνης είναι ντροπή....Οι περισσότεροι που θέλουν σπουδάσουν την επιστήμη αυτή αναγκάζονται και ξενιτεύονται στο εξωτερικό κυρίως σε Γαλλία και Αγγλία κρίμα δεν είναι;Γιατί κάποιος να είναι αναγκασμένος να πάει σε τήμα Ιστορίας-Αρχαιολογίας η σε κολλέγια αν τον ενδιαφέρει αποκλειστικά η ιστορία της τέχνης;Οπότε πιστεύω οτι είναι θετικό που γίνεται αυτή η προσπάθεια έστω και αν είναι ακόμα σε πρωταρχικά στάδια και δεν έχουν καθοριστεί επακριβώς επαγγελματικά δικαιώματα.Το ότι η Ελλάδα δεν ξέρει τι να κάνει τους ιστορικούς της τέχνης δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει κόσμος που ενδιαφέρεται και θέλει να σπουδάσει αυτό το αντικείμενο....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top