Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Έκανα στο πρώτο έτος στη σχολή και είχα ενθουσιαστεί!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος



Συνεπώς θα πρέπει να επαναπροσδιοριστεί ο τρόπος επιλογής, σπουδών,...κτλ αυτής της επιστήμης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος


Νομικη (μαθαινεις το δικαιο και τη νομοθεσια της χωρας σου και αναπτυσσεις μια εντονη επιχειρηματολογια. Πολλες φορες ομως αυτο σε κανει να κλεινεις τα αυτια σου στις αποψεις των αλλων, καθως αρκετοι ειναι εκεινοι που αποκτουν το συνδρομο του ξερολα. Επισης τον ενδεχομενο να υπερασπιστω καποιον παιδεραστη, βιαστη, δολοφονο κ.τ.λ μου φαινεται τερμα ανατριχιαστικο και υποκριτικο)
Συμφωνώ και εγώ με τον Κωνσταντίνο...Η νομική, μπορεί να είναι δύσκολη, ΟΚ, αλλά αυτό δεν την κάνει την καλύτερη σχολή της θεωρητικής, σε καμία περίπτωση...Και για να είμαι ειλικρινής δεν βλέπω πώς πραγματεύεται κάθε πλευρά της ζωής...Από νομικής πλευράς;
Επιτρέψτε μου να προβάλλω την αντίθετη πλευρά.
Η Νομική, ως επιστήμη, εισήλθε στον 21ο αιώνα. Οι φοιτητές πλέον έρχονται σε επαφή με αλλοδαπά δίκαια και το ίδιο το ελληνικό δίκαιο έχει δεχτεί πληθώρα επηρροών, ειδικά από το χώρο του αγγλοσαξωνικού δικαίου. Επίσης το πρόγραμμα σπουδών της Νομικής δεν αναλώνεται αποκλειστικά σε μαθήματα δικαίου αλλά αντίθετα έχει και μαθήματα που εκτείνονται σε ευρύ επιστημονικό φάσμα. Όμως δυστυχώς οι φοιτητές τα σνομπάρουν.
Αναφορικά με την υπεράσπιση των εγκληματιών, αν θέλουμε να λέμε ότι έχουμε κράτος δικαίου, κάποιος πρέπει να την κάνει. Αλλιώς θα καταρριπτόταν το δικαίωμα του κατηγορουμένου για δίκαιη δίκη και θα επιστρέφαμε στο νόμο της ζούγκλας.
Πράγματι πραγματεύεται κάθε πτυχή της καθημερινότητας μας άσχετα αν δεν το αντιλαμβανόμαστε. Λόγου χάριν η αγορά τσιχλών από το περίπτερο είναι μια σύμβαση. Ακόμη πόσα πράγματα ακούμε καθημερινά στις ειδήσεις και ενώ φαντάζουν παράλογα, εντούτοις έχουν βάση στο νόμο ή πόσες φορές έχουν γίνει καταστρατηγήσεις δικαίου και δεν τις παίρνει χαμπάρι ο απλός κόσμος.
Η γενικότερη άρνηση και απαξίωση των νομικών οδηγεί σε φαιδρά αποτελέσματα όπου ο καλόπιστος συμβαλλόμενος απλά δίνει τα χέρια με τον αντισυμβαλλόμενο του για να αποφύγει τα "λαμόγια" τους δικηγόρους και μετά απορεί γιατί του την έφερε και αναγκάζεται να προσφύγει στη δικαιοσύνη.
Όσον αφορά την αποκατάσταση, Νομική σχολή δε σημαίνει αποκλειστικά δικηγορική σταδιοδρομία. Υπάρχουν πλήθος δυνατοτήτων, απλά όρεξη να 'χει ο απόφοιτος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Πάντως για την απαξίωση των "νομικών" (μπαίνει σε εισαγωγικά γιατί δεν εννοώ τους σοβαρούς επαγγελματίες), φταίνε οι ίδιοι και οι πρακτικές τους...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
makis07
Εκκολαπτόμενο μέλος


Το ολόπλευρη μόρφωση μοιαζει με το ολιστική φροντίδα. Ολιστική φροντίδα είναι η ψυχολογική και η σωματική υποστήριξη.
Λογικά το ολόπλευρη μόρφωση θα είναι μόρφωση σε όλους τους τομείς (δηλαδή σε θετικά, φιλολογικά, ψυχολογικά). Κάτι τέτοιο δε προσφέρει η φιλολογία από ότι ξέρω (πάντως η λέξη είναι ωραία). Aντιθέτως θα μπορούσα να πω ότι το παιδαγωγικό προσφέρει ολόπλευρη εκπαίδευση (και σπουδές παιδοψυχολογίας και σπουδές μαθηματικών- αριθμητικής, αλλά και σπουδές φιλολογίας.
Ολοπλευρη εκπαίδευση ---> Παιδαγωγικό---> μεταδίδει γνώσεις όλων των πεδίων στους μικρούς μαθητές. (πράγμα που δε κάνει ο φιλόλογος).
Anyway, η Μisskit σε 10 χρόνια από σήμερα θα είναι μια δασκάλα, η Αθηνούλα θα είναι μια μεταφράστρια. O astathmistos κατά πάσα πιθανότητα θα είναι αδιόριστος θα παίρνει κάποια λεφτά από φροντιστήρια και από ιδιαίτερα και τα περισσότερα από αυτά τα λεφτά θα είναι μαύρα ενώ είνα πολύ πιθανό να κάνει μια δουλειά άσχετη με το αντικείμενο που σπούδασε.
Δυστυχώς αυτή είναι μια πικρή πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν και θα αντιμετωπίζουν πολλοί απόφοιτοι φιλολογίας. Και κάποτε όλοι οι απόφοιτοι φιλολογίας θα χτυπάνε το κεφάλι τους στον τοίχο επειδή δε δηλώσανε το παιδαγωγικό (το οποίο λανθασμένα το σνομπάρανε η σχολή ασχολείται με την διαχείρηση μικρών παιδιών και αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο απαιτεί και γνώση και εμπειρία).
αυτο που λες δεν στηριζεται σε σωστα επιχειρηματα.πως δηλαδη ξερεις οτι ο φιλολογος δεν θα βρει ποτε δουλεια κοι οι δασκαλος,μεταφραστης θα βρουνε?στην ελλαδα τα πραγματα χειροτερευουν.ηδη το επαγγελμα του δασκαλου αρχιζει να γινεται κορεσμενο......δεν ειναι δηλαδη οπως λιγα χρονια.με αυτα τα λογια αποθαρρυνεις καποιον να ακολουθησει αυτη την επιστημη χωρις να ξερεις προφανως τι προοπτικες εχει κι απο τυχον μεταπτυχιακα και διδακτορικα που θα κανει(π.χ γλωσσολογος,επιμελητης σε βιβλια κλπ.)ενταξει δεν λεω και το επαγγελμα του δασκαλου ειναι πολυ ωφελιμο μιας και εκει το παιδι παιρνει τα θεμελια που του χρειαζονται.φυσικα ομως η δουλεια του φιλολογου και των αλλων καθηγητων ειναι πιο σημαντικη αφου ειναι υποχρεωμενος να ετοιμασει τα παιδια για τη συνεχεια της ζωης τους(ειδικα στο λυκειο).οσον αφορα τα μαθηματα που διδασκονται σε αυτες τις σχολες στη φιλολογια ο φοιτητης μπορει να κανει μεταπτυχιακο και να καλυψει κι αλλους κλαδους(π.χ φιλοσοφια).οτι τωρα ομως το επαγγελμα του φιλολογου ειναι απο τα πιο δυσκολα για να βρεις δουλεια δεν το αμφισβητει κανεις αλλα μην ξεχνας οτι υπαρχει και η λυση του εξωτερικου!!!!!(εγω τη σκεφτομαι τη λυση αυτη για παραδειγμα

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Οι σχολές που παράγουν φιλόλογους είναι πάρα πολλές. (φιλοσοφίες, φιλολογίες, αρχαιολογιες και ένα σωρό άλλες). Αυτοί όλοι διεκδικούν θέσεις φιλόλογων στις δευτεροβάθμια (όμως τα λυκεια και τα γυμνάσια είναι πολύ λιγότερα από τα Δημοτικά και η αναλογία των μαθητών / φιλόλογο είναι πολύ μικρότερος από τον λόγο μαθητών / Δάσκαλο και αν πάρουμε το δεδομένο ότι τα σχολεία είναι πιο πολλά από τα γυμναισολύκεια και ότι παράγονται λιγότεροι δασκάλοι σε σύγκριση με φιλόλογους εύκολο συμπαιρένουμε ότι η ανεργία των φιλόλογων είναι και θα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή των δασκάλων.
Θεωρώ ότι η αρχή η το ήμισυ του παντός , ότι τα θεμέλια των κτιρίων είναι πιο σημαντικά από το όλο το κτίτιο. Κακά τα ψέματα το έργο των δασκάλων είναι πολύ πιο δύσκολο από των καθηγητών της δευτεροβάθμιας. Η δασκάλα/ δάσκαλος είναι κάτι σαν δεύτερη μάνα, πατέρας, τα παιδιά είναι πιο ζωηρά και πιο ανυπάκοα σε αυτές τις ηλικίες.
Δε σνοπαρα το φιλολογικά τμήματα (είναι πολύ δυσκολα τμήματα και όποιος βγάζει τέτοιο τμήμα κουράζεται πάρα πολύ). Όμως ξέρω ότι οι φιλόλογοι είναι άνεργοι, ξέρω 43 χρονο φιλόλογο που την βγάζει με ιδιαίτερα (και κάνει και μια δουλειά άσχετη με φιλολογία). Καλό το εξωτερικό και τα μεταπτυχιακά διδακτορικά αλλά το ποσοστό ατόμων που μπάινουν σε θέσεις εκτός εκπαίδευσης είναι πολύ μικρό.
Πιστεύω ότι τα παιδιά που θέλουν να πάνε τώρα φιλολογία πρέπει να έχουν πλήρη επίγνωση της κατάστασης και να πηγαίνουνε μόνο αυτοί που πραγματικά το γουστάρουν και όχι όσοι θέλουνε μια σχολή που απλώς να εχει κάποιος κύρος. Αυτό θα κάνει καλό και σε αυτά αλλά και στους νέους απόφοιτους της φιλολογίας- φιλοσοφιας- αρχαιολογίας.
Στους 40 φιλόλογους που δίνουνε το ΑΣΕΠ ο 1 περνά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
astathmitos
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Επίσης ξέχασα να αναφερθώ και στο νεοσύστατο τμήμα Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης στην ΑΣΚΤ.Θεωρώ ότι αν το οργανώσουν όπως πρέπει και δώσουν επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους του σε μια πενταετία θα είναι μέσα στα κορυφαία τμήματα της θεωρητικής.Ακόμα βέβαια ούτε μεταπτυχιακό δεν έχουν οργανώσει....
Φυσικά θα ήταν ένα από τα κορυφαία αν ζούσαμε στην Αγγλία ή στην Νέα Υόρκη!Εδώ τι ακριβώς θα κάνουν αυτά τα παιδιά....;Χώρια που για να κάνει κανείς κάτι τέτοιο πρέπει να το αγαπά πάρα πολύ, δεν είναι κάτι που το κάνει τυχαία!
Το λέω, γιατί έχω κάνει στη σχολή 2-3 μαθήματα ιστορίας της τέχνης και δεν είναι καθόλου εύκολο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος


Δεν υπάρχει απαξίωση των νομικών, δεν είπαμε αυτό. Απλά δεν είναι δα και η πιο πολύπλευρη επιστήμη, αυτό λέω εγώ προσωπικά τουλάχιστον.
Πάντως για την απαξίωση των "νομικών" (μπαίνει σε εισαγωγικά γιατί δεν εννοώ τους σοβαρούς επαγγελματίες), φταίνε οι ίδιοι και οι πρακτικές τους...

Η σχολή της Αθηνούλας είναι μοναδική στην Ελλάδα και θεωρώ δεδομένο ότι θα βρει μια πολύ καλή δουλειά με πολύ καλό μισθό. Επίσης το παιδαγωγικό είναι πολύ καλή σχολή δεν είναι τόσο πολλές οι παιδαγωγικές σχολές που παράγουν δασκάλους.
Δεν έχει σημασία που το τμήμα Μετάφρασης είναι μοναδικό. Γνωρίζω άτομα που την έχουν τελειώσει και δε βρίσκουν πουθενά δουλειά.
Όσο για τα Παιδαγωγικά, κατα την προσωπική μου εκτίμηση, θα γίνει ότι ισχύει και στους Φιλόλογους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Athinoul@91
Δραστήριο μέλος


προφανώς τα παιδιά που γνωρίζεις δεν το κυνήγησαν για να τα καταφέρουν...προσωπικά πιστεύω ότι στην εποχή που ζούμε σίγουρα τα πράγματα είναι τραγικά αλλά όσον αφορά τουλάχιστον τον τομέα της μετάφρασης υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις. μετέφρασε έστω άρθρα κτλ κτλ...δεν πιστεύω ότι δεν μπορούν αν βρούν δουλεία. έψαξαν? ρώτησαν? μήπως δεν έχουν ικανοποιητικό βαθμό πτυχίου? δεν ξέρω τι να πώ αν και αυτό μου φαίνεται πιο πιθανό...Δεν έχει σημασία που το τμήμα Μετάφρασης είναι μοναδικό. Γνωρίζω άτομα που την έχουν τελειώσει και δε βρίσκουν πουθενά δουλειά.
Όσο για τα Παιδαγωγικά η κατάσταση, κατα την προσωπική μου εκτίμηση, θα γίνει ότι ισχύει και στους Φιλόλογους.
το ό,τι είναι μοναδικό δεν σημαίνει ότι μπορείς να βρεις και δουλειά άλλωστε απλώς είναι το επάγγελμα του μεταφραστή τέτοιο που του παρέχει ευκαιρίες. (έτσι πιστεύω τουλάχιστον)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gorgonokoritso
Πολύ δραστήριο μέλος


ηρθα και γω......

οντως..
η σχολη της αθηνα ειναι φοβερη...
και τη ζηλευω....

αλλα πλεον μεταφραστης μπορεις να γινεις απο διαφορες σχολες (ιδιως ιδιωτικες) απο τις οποιες μπορεις να βρεις καλλιστα δουλεια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Athinoul@91
Δραστήριο μέλος


γίνεσαι και από εκεί μεταφραστής...αλλά το θέμα είναι ΤΙ μεταφραστής! επιπλέον κάτι που ισχύει και σε όλα τα επαγγέλματα είναι ότι οι εργοδότες προτιμών πανεπιστημιακό πτυχίο και όχι κάποιας ιδιωτικής σχολής σε ορισμένα επαγγέλματα. αυτό όμως δεν σου εξασφαλίζει τίποτα αφού το τι θα κάνεις μετά το πτυχίο παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο.αθηνααααααααααααααααααα..................................
ηρθα και γω......
οντως..
η σχολη της αθηνα ειναι φοβερη...
και τη ζηλευω....
αλλα πλεον μεταφραστης μπορεις να γινεις απο διαφορες σχολες (ιδιως ιδιωτικες) απο τις οποιες μπορεις να βρεις καλλιστα δουλεια

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
astathmitos
Δραστήριο μέλος


Συμφωνώ ότι είναι επιστήμη που πρέπει να την αγαπάς πάρα πολύ.Η έχεις τρέλα η σου είναι αδιάφορη τελείως.Επαγγελματικά πάντως θεωρητικά πάντα εργάζεσαι στο ΥΠΠΟ σε δημοτικές πινακοθήκες ως σύμβουλοι σε γκαλερί κτλ.Ειναι δύσκολο στην Ελλάδα σίγουρα αλλά όχι απίθανο...Το θέμα είναι να μπορείς τουλάχιστον να διδάξεις ιστορία τέχνης στα σχολεία,σε ιεκ κτλ και νομίζω κάτι τέτοιο προσπαθούν να πετύχουν στο τμήμαΦυσικά θα ήταν ένα από τα κορυφαία αν ζούσαμε στην Αγγλία ή στην Νέα Υόρκη!Εδώ τι ακριβώς θα κάνουν αυτά τα παιδιά....;Χώρια που για να κάνει κανείς κάτι τέτοιο πρέπει να το αγαπά πάρα πολύ, δεν είναι κάτι που το κάνει τυχαία!
Το λέω, γιατί έχω κάνει στη σχολή 2-3 μαθήματα ιστορίας της τέχνης και δεν είναι καθόλου εύκολο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
santwno
Εκκολαπτόμενο μέλος


Το θέμα είναι να μπορείς τουλάχιστον να διδάξεις ιστορία τέχνης στα σχολεία,σε ιεκ κτλ και νομίζω κάτι τέτοιο προσπαθούν να πετύχουν στο τμήμα
άλλη μια καθηγητική σχολή δηλαδή;;;; Τραγικό...Μα, όλοι καθηγητές θα γίνουμε σε αυτόν τον τόπο;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
astathmitos
Δραστήριο μέλος


Σε αυτό συμφωνώ αλλά δεν έχουν άλλες λύσεις τουλάχιστον με σοβαρές πιθανότητες να βρούν δουλειά οπότε είναι μια προοπτική....άλλη μια καθηγητική σχολή δηλαδή;;;; Τραγικό...Μα, όλοι καθηγητές θα γίνουμε σε αυτόν τον τόπο;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


άλλη μια καθηγητική σχολή δηλαδή;;;; Τραγικό...Μα, όλοι καθηγητές θα γίνουμε σε αυτόν τον τόπο;;;
Είναι το αποτέλεσμα του Ελληνικού πολιτικού συστήματος επί σειρά ετών, να μην υπάρχουν σύγχρονες υπηρεσίες, βιομηχανίες, ερευνητικά κέντρα,...κτλ. Είναι άσχημο να στριμώχνονται πολλές επιστήμες εργασιακά στον χώρο της εκπαίδευσης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Ένα μεταπτυχιακό μέσα στην Καλών Τεχνών, που θα έβγαζε 10 άτομα το χρόνο θα ήταν μια χαρά...Αλλά όόόόόόχι, πρέπει να γίνει και άλλο τμήμα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
astathmitos
Δραστήριο μέλος


Διαφωνώ σε αυτό.Θεωρώ οτι είναι σοβαρό κένο για τον ακαδημαικό χώρο να μην υπάρχει τμήμα στην Ελλάδα που να θεραπευεί αποκλειστικά αυτή την επιστήμη.Δεν γίνεται να είμαστε η μόνη χώρα στην Ευρώπη που δεν έχει τμήμα σχετικό με την ιστορία της τέχνης είναι ντροπή....Οι περισσότεροι που θέλουν σπουδάσουν την επιστήμη αυτή αναγκάζονται και ξενιτεύονται στο εξωτερικό κυρίως σε Γαλλία και Αγγλία κρίμα δεν είναι;Γιατί κάποιος να είναι αναγκασμένος να πάει σε τήμα Ιστορίας-Αρχαιολογίας η σε κολλέγια αν τον ενδιαφέρει αποκλειστικά η ιστορία της τέχνης;Οπότε πιστεύω οτι είναι θετικό που γίνεται αυτή η προσπάθεια έστω και αν είναι ακόμα σε πρωταρχικά στάδια και δεν έχουν καθοριστεί επακριβώς επαγγελματικά δικαιώματα.Το ότι η Ελλάδα δεν ξέρει τι να κάνει τους ιστορικούς της τέχνης δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει κόσμος που ενδιαφέρεται και θέλει να σπουδάσει αυτό το αντικείμενο....Ίσως η λύση να ήταν να ΜΗΝ γινόταν η σχολή αφού δεν έχει αντίκρυσμα στην Ελλάδα και στην ελληνική αγορά εργασίας; Γιατί δημοτικές πινακοθήκες πόσες είναι; Γκαλερί; Μετρημένα όλα αυτά στα δάχτυλα ποδιών και χεριών!
Ένα μεταπτυχιακό μέσα στην Καλών Τεχνών, που θα έβγαζε 10 άτομα το χρόνο θα ήταν μια χαρά...Αλλά όόόόόόχι, πρέπει να γίνει και άλλο τμήμα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 84 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- Sotiris.Y
- rseven
- Hased Babis
- Τρελας123
- Basilis0
- Viktor
- E.Z
- Girlll20
- mvas
- Magissoni
- spap2124
- Vas199
- Claire05
- phleidhs
- giorgos5002
- Alessandra Eliza
- Antonia Alexandra
- Schlimazel
- constansn
- Joji
- P.Dam.
- Χρήστος2006
- Scandal
- Νικολινα
- kiyoshi
- giannhs2001
- Nala
- EllieKal
- vavia
- Pharmacist01
- nicole1982
- Αναστασία197
- GeorgePap2003
- athinoula
- Aggel0sss
- ggl
- Steliosalm
- Guhahg5837
- angies
- thesecretfemme
- Maria_Xagorari
- augustine
- Barka
- Praxis
- redarrow
- pinelopikaxrila20@gm
- ladybookworm
- PanMoonlight
- Mammy Nun
- Libertus
- Nikitas18
- Eleme
- stefan
- Olympiacos
- Αριάνα123
- Marilinaa
- valiia
- Belle26
- MariaAdamantia
- Σταβι
- New member
- andreas2002
- sofia!
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.