Ενδιαφέρουσες σχολές της Θεωρητικής

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
Τι μανία και αυτή με την ψυχολογία....Λοιπόν όταν λέμε σοβαρές σχολές με μόρφωση απο θεωρητική λέμε νομικές και φιλολογικά τμήματα ΤΈΛΟΣ ;)[/quote
ααααααα συγγνώμη αλλά δεν νομίζω ότι τα λες σωστά! άσε που παρεξηγήθηκα κιόλας!:worry: η κάθε σχολή σου προσφέρει γνώσεις και σε εξειδικεύει σε έναν συγκρεκριμένο τομέα. όταν λέμε μόρφωση τι εννοούμε??? για εμένα μορφωμένος δεν είναι μόνο αυτός πέρει να διαβάζει και να γράφει αλλα και φυσικά να έχει σπουδάσει κάτι αλλά να έχει και γενικές γνώσεις που συνήθως το πανεπιστήμιο δεν στις προσφέρει!
από την στιγμή που δεν γνωρίζεις τα προγράμματα σπουδών και άλλων σχολών από τις οποίες πιστεύεις ότι βγαίνουν "αμόρφωτοι" κατ' εσε, δεν μπορείς να εκφέρεις γνώμη!
Δεν είπα ότι βγαίνουν αμόρφωτοι απο άλλες σχολές.Απλά θεωρώ πως να το πω πιο στιβαρές σχολές τις νομικές και τα φιλολογικά τμήματα.Αυτή είναι η γνώμη μου....Δεν λέω για επαγγελματική αποκατάσταση εκεί είναι μια άλλη συζήτηση.Δεν μπορώ να συγκρίνω τώρα σχολές που λιώνεις στο διάβασμα με το...παιδαγωγικό η την ψυχολογία τι να κάνουμε :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Athinoul@91

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Δεν είπα ότι βγαίνουν αμόρφωτοι απο άλλες σχολές.Απλά θεωρώ πως να το πω πιο στιβαρές σχολές τις νομικές και τα φιλολογικά τμήματα.Αυτή είναι η γνώμη μου....Δεν λέω για επαγγελματική αποκατάσταση εκεί είναι μια άλλη συζήτηση.Δεν μπορώ να συγκρίνω τώρα σχολές που λιώνεις στο διάβασμα με το...παιδαγωγικό η την ψυχολογία τι να κάνουμε :)
προς Θεου! δεν αναφέρθηκα καθόλου στην επαγγελματική αποκατάσταση...δεν ξέρω τι κάνουν στο παιδαγωγικό ή τη ψυχολογία και ούτε μπορώ να το κρίνω! απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς με το "στιβαρές": λογικά θα αναφέρεσαι στο πρόγραμμα σπουδών και στην δυσκολία των μαθημάτων, σωστά?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
προς Θεου! δεν αναφέρθηκα καθόλου στην επαγγελματική αποκατάσταση...δεν ξέρω τι κάνουν στο παιδαγωγικό ή τη ψυχολογία και ούτε μπορώ να το κρίνω! απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς με το "στιβαρές": λογικά θα αναφέρεσαι στο πρόγραμμα σπουδών και στην δυσκολία των μαθημάτων, σωστά?
Nαι θεωρώ ότι τα μαθήματα είναι απείρως πιο απαιτητικά με ότι αυτό συνεπάγεται...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

MissKit

Επιφανές μέλος

Η Bastet 1/3 ΜΕΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,568 μηνύματα.
Τι μανία και αυτή με την ψυχολογία....Λοιπόν όταν λέμε σοβαρές σχολές με μόρφωση απο θεωρητική λέμε νομικές και φιλολογικά τμήματα ΤΈΛΟΣ ;)

Πότε γελάμε; :confused: Έχεις μείνει μερικά χρόνια πίσω μάλλον. Δεν έχω να σχολιάσω κάτι στο παραπάνω. Η Αθηνά με καλύπτει εν μέρει. Απλώς μια παρατήρηση από εμένα την "αμόρφωτη" του παιδαγωγικού, αν μου επιτρέπετε φυσικά. Η μόρφωση είναι μια παρεξηγημένη έννοια. Δεν έχει να κάνει με τις γνώσεις, αλλά με το πνεύμα του ανθρώπου και τι τελικά μένει αν του αφαιρέσεις τις γνώσεις. Δεν είναι ο παντογνώστης ο μορφωμένος λοιπόν.
Σύμφωνα με τον κύριο Πυργιωτάκη όλα αυτά βέβαια. Αμόρφωτος κι αυτός ο καημένος. Δε βγήκε ούτε από νομική ούτε από φιλολογία. :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
Πότε γελάμε; :confused: Έχεις μείνει μερικά χρόνια πίσω μάλλον. Δεν έχω να σχολιάσω κάτι στο παραπάνω. Η Αθηνά με καλύπτει εν μέρει. Απλώς μια παρατήρηση από εμένα την "αμόρφωτη" του παιδαγωγικού, αν μου επιτρέπετε φυσικά. Η μόρφωση είναι μια παρεξηγημένη έννοια. Δεν έχει να κάνει με τις γνώσεις, αλλά με το πνεύμα του ανθρώπου και τι τελικά μένει αν του αφαιρέσεις τις γνώσεις. Δεν είναι ο παντογνώστης ο μορφωμένος λοιπόν.
Σύμφωνα με τον κύριο Πυργιωτάκη όλα αυτά βέβαια. Αμόρφωτος κι αυτός ο καημένος. Δε βγήκε ούτε από νομική ούτε από φιλολογία. :worry:
Ωραία αυτά που λές δεν διαφωνώ αλλά για να καταλάβω και πρακτικά δηλαδή θεωρείς ότι είσαι στο ίδιο επίπεδο σπουδών με τον φοιτητή νομικής η φιλοσοφικής;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Παρακαλουθώ κι εγώ εδώ και καιρό τη συζήτηση και να σας πω τη γνώμη μου, ως απόφοιτος πλέον (και μεταπτυχιακός) Φιλολογίας-Γλωσσολογίας.
Ποιές σχολές είναι λοιπόν δύσκολες; Στη Φιλοσοφική (στη Θεσσαλονίκη τουλάχιστον), κάποιοι λένε πως η φιλολογία είναι η πιο δύσκολη, αλλά τελικά δεν είναι. Η ψυχολογία είναι πραγματικά δύσκολη και όσοι την υποτιμούν κάνουν μεγάλο λάθος. Ακόμα και από το εισαγωγικό μάθημα τους καταλαβαίνει κανείς πόσο δύσκολο είναι.
Γνώμη μου είναι πως το καλύτερο και αρκετά δύσκολο τμήμα, είναι το Αγγλικό. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα και γενικά είναι αρκετά μπροστά οι άνθρωποι (σε σχέση με το φιλολογικό που είναι κάτι αιώνες πίσω σε νοοτροπία, αν εξαιρέσουμε τους γλωσσολόγους).

Όσο για το παιδαγωγικό δημοτικής, απ'όσο ξέρω από το πρόγραμμα σπουδών που προσφέρουν δεν είναι και τόσο δύσκολο, πράγματι.
Αλλά, όπως και να έχει, δεν τίθεται θέμα ποιός είναι μορφωμένος και ποιός όχι. Όποιος τελειώνει πανεπιστήμιο με έναν αξιοπρεπή βαθμό, σίγουρα έχει λάβει έναν βαθμό μόρφωσης. Τώρα, αν τελειώσει με 5, είναι άλλο θέμα αν είναι μορφωμένος ή όχι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν νομίζω πάντως ότι η μόρφωση πάει πακέτο πάντα με το επίπεδο σπουδών. Ακόμα και σε σχολές ίδιου αντικειμένου, το επίπεδο μπορεί να είναι διαφορετικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MissKit

Επιφανές μέλος

Η Bastet 1/3 ΜΕΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,568 μηνύματα.
Ωραία αυτά που λές δεν διαφωνώ αλλά για να καταλάβω και πρακτικά δηλαδή θεωρείς ότι είσαι στο ίδιο επίπεδο σπουδών με τον φοιτητή νομικής η φιλοσοφικής;

Δεν πάσχω από κομπλεξ κατωτερότητας. :) Το επίπεδο σπουδών στο δικό μου τμήμα είναι αυτό που πρέπει να είναι ώστε να γίνω επιστήμων παιδαγωγός και εκπαιδευτικός. Αν ήθελα να γίνω φιλόλογος θα πήγαινα φιλοσοφική. Διαφορετικές επιστήμες, διαφορετικά αντικείμενα μελέτης. Δε μπορείς να κρίνεις αντικειμενικά αν δεν τα γνωρίσεις όλα. Εκτός κι αν θεωρείς πως οι δάσκαλοι δεν κάνουν σοβαρή δουλειά, οπότε το επίπεδο σπουδών δεν υπάρχει θέμα να είναι χαμηλό. :hmm:
Κι επειδή τυχαίνει να έχω γνωστό μου άτομο στην ψυχολογία του ΑΠΘ την οποία απαξίωσες, έχω να σου πω να ενημερωθείς λίγο καλύτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
Δεν πάσχω από κομπλεξ κατωτερότητας. :) Το επίπεδο σπουδών στο δικό μου τμήμα είναι αυτό που πρέπει να είναι ώστε να γίνω επιστήμων παιδαγωγός και εκπαιδευτικός. Αν ήθελα να γίνω φιλόλογος θα πήγαινα φιλοσοφική. Διαφορετικές επιστήμες, διαφορετικά αντικείμενα μελέτης. Δε μπορείς να κρίνεις αντικειμενικά αν δεν τα γνωρίσεις όλα. Εκτός κι αν θεωρείς πως οι δάσκαλοι δεν κάνουν σοβαρή δουλειά, οπότε το επίπεδο σπουδών δεν υπάρχει θέμα να είναι χαμηλό. :hmm:
Κι επειδή τυχαίνει να έχω γνωστό μου άτομο στην ψυχολογία του ΑΠΘ την οποία απαξίωσες, έχω να σου πω να ενημερωθείς λίγο καλύτερα.
Εντάξει τι να σου πώ.Κάνεις οτι δεν καταλαβαίνεις τι λέω.Το παιδαγωγικό είναι μια συμπαθητική σχολή η οποία όμως δεν παύει να είναι εντελώς παραλία οσον αφορά την δυσκολία της και αυτό το ξέρουν όλοι.Δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε ορισμένα πράγματα και οτι υπάρχουν φοιτητές άλλων σχολών που καταβάλλουν περισσότερο κόπο για να αποκτήσουν το πτυχίο τους....Δεν μας υποβιβάζει αυτό αντίθετα θα έλεγα...Οσον αφορά την ψυχολογία δεν την απαξίωσα απλά θεωρώ υπερβολική την δημοφιλία που έχει και πιστεύω οτι υπάρχουν καλύτερες σχολές.Αυτά :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,102 μηνύματα.
Εντάξει τι να σου πώ.Κάνεις οτι δεν καταλαβαίνεις τι λέω.Το παιδαγωγικό είναι μια συμπαθητική σχολή η οποία όμως δεν παύει να είναι εντελώς παραλία οσον αφορά την δυσκολία της και αυτό το ξέρουν όλοι.Δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε ορισμένα πράγματα και οτι υπάρχουν φοιτητές άλλων σχολών που καταβάλλουν περισσότερο κόπο για να αποκτήσουν το πτυχίο τους....Δεν μας υποβιβάζει αυτό αντίθετα θα έλεγα...Οσον αφορά την ψυχολογία δεν την απαξίωσα απλά θεωρώ υπερβολική την δημοφιλία που έχει και πιστεύω οτι υπάρχουν καλύτερες σχολές.Αυτά :)


H ψυχολογία και τα παιδαγωγικά είναι δυναμικές επιστήμες η φιλολογία είναι στατική επιστήμη (ο ορισμός της στατικής επιστήμης) . Δε πιστεύω κανένας να μπορεί να κρίνει την δυσκολία μιας σχολής αν δεν έχει φοιτήσει πρώτα σε αυτή.
Προσωπικά θεωρώ την ψυχολογία την πιο δύσκολη σχολή της θεωρητικής (αυτό είναι καθαρά προσωπική μου άποψη). η οπόια δε θα έπρεπε να ανήκει στην θεωρητική αλλά στην θετική κατεύθυνση.

Αυτό το στηρίζω επειδή η ψυχολογία είναι μια στατιστική επιστήμη (η οποία ακόμα θεμελιώνεται και είναι διαρκώς εξελισσόμενη). Η ψυχολογία σε 10 χρόνια θα είναι εντελώς διαφορετική από ότι είναι σήμερα. Αντίθετα η φιλολογία σε 100 χρόνια δε θα έχει μεγάλες διαφορές από σήμερα.

Τα παιδαγωγικά πάλι θεωρώ δύσκολη σχολή (είναι πολύ δύσκολο να γίνεις καλός δάσκαλος). Ένας δάσκαλος πρέπει να διαχειριστεί το παιδί στην πιο τρυφερή ηλικία και να το οδηγήσει στο μονοπάτι της γνώσης και όταν το οδηγήσει στον δρόμο θα το παραλάβουν οι φιλόλογοι και οι λοιποί καθηγητές. Το πιο δύσκολο πράγμα είναι η αρχή του δρόμου και όχι το τέλος του. Επίσης ένα δάσκαλος εκπαιδέυεται για να διδάσκει όχι μόνο υγιή παιδιά αλλά και παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.

Δε δέχομαι να λέτε τα παιδαγωγικά εύκολη σχολή τα παιδαγωγικά είναι λειτούργημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
+ 1 στον Αστάθμητο. Όλες οι θεωρητικές επιστήμες καλές είναι, αλλά αν μιλάμε για ολόπλευρη μόρφωση αυτή παρέχεται κατά κύριο λόγο από Νομική, Ιστορικό- Αρχαιολογικό και Φιλολογικό που ούτως ή άλλως εκτείνονται σε πλήθος επιστημονικών κλάδων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MissKit

Επιφανές μέλος

Η Bastet 1/3 ΜΕΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Γαλλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 11,568 μηνύματα.
Επιμένετε να χρησιμοποιείτε τη λέξη μόρφωση εντελώς λάθος. Φίλτατε αστάθμητε. Δεν κάνω πως δεν καταλαβαίνω. Εσύ δεν ξέρεις τι ακριβώς θες να πεις. Αρχικά λες για μόρφωση. Μετά λες για στιβαρές ( ; ) σχολές, για να καταλήξεις στο βαθμό δυσκολίας. Ε με μπερδεύεις.
Αναφορικά με το τελευταίο όμως θα σε συμβούλευα να το ξανασκεφτείς άλλη μια φορά. Σαφώς και δεν υποστηρίζω πως η δυσκολία είναι τόσο μεγάλη αλλά όχι ότι είναι και παραλία όπως θες να το λες. Αν είναι δυνατόν όμως. Έχουμε γίνει όλοι παντογνώτσες και μπορούμε να μιλάμε για όλους και όλα. Το χειρότερο είναι πως θέλουμε να έχουμε και δίκιο ντε και καλά! Όχι, λοιπόν, δεν είναι καθόλου παραλία. Έλα να περάσεις μια εβδομάδα στο τμήμα μου και μετά μιλάς για παραλίες και κουβαδάκια. :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Athinoul@91

Δραστήριο μέλος

Η Αθηνά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 669 μηνύματα.
+ 1 στον Αστάθμητο. Όλες οι θεωρητικές επιστήμες καλές είναι, αλλά αν μιλάμε για ολόπλευρη μόρφωση αυτή παρέχεται κατά κύριο λόγο από Νομική, Ιστορικό- Αρχαιολογικό και Φιλολογικό που ούτως ή άλλως εκτείνονται σε πλήθος επιστημονικών κλάδων.
όταν εννοείς ολόπλευρη μόρφωση?? και εμείς στο μεταφραστικό κάνουμε από οικονομικά μέχρι δίκαιο...:worry: το εξηγείς λίγο?:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,102 μηνύματα.
όταν εννοείς ολόπλευρη μόρφωση?? και εμείς στο μεταφραστικό κάνουμε από οικονομικά μέχρι δίκαιο...:worry: το εξηγείς λίγο?:)

:hmm:
Το ολόπλευρη μόρφωση μοιαζει με το ολιστική φροντίδα. Ολιστική φροντίδα είναι η ψυχολογική και η σωματική υποστήριξη.

Λογικά το ολόπλευρη μόρφωση θα είναι μόρφωση σε όλους τους τομείς (δηλαδή σε θετικά, φιλολογικά, ψυχολογικά). Κάτι τέτοιο δε προσφέρει η φιλολογία από ότι ξέρω (πάντως η λέξη είναι ωραία). Aντιθέτως θα μπορούσα να πω ότι το παιδαγωγικό προσφέρει ολόπλευρη εκπαίδευση (και σπουδές παιδοψυχολογίας και σπουδές μαθηματικών- αριθμητικής, αλλά και σπουδές φιλολογίας.

Ολοπλευρη εκπαίδευση ---> Παιδαγωγικό---> μεταδίδει γνώσεις όλων των πεδίων στους μικρούς μαθητές. (πράγμα που δε κάνει ο φιλόλογος).

Anyway, η Μisskit σε 10 χρόνια από σήμερα θα είναι μια δασκάλα, η Αθηνούλα θα είναι μια μεταφράστρια. O astathmistos κατά πάσα πιθανότητα θα είναι αδιόριστος θα παίρνει κάποια λεφτά από φροντιστήρια και από ιδιαίτερα και τα περισσότερα από αυτά τα λεφτά θα είναι μαύρα ενώ είνα πολύ πιθανό να κάνει μια δουλειά άσχετη με το αντικείμενο που σπούδασε.

Δυστυχώς αυτή είναι μια πικρή πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν και θα αντιμετωπίζουν πολλοί απόφοιτοι φιλολογίας. Και κάποτε όλοι οι απόφοιτοι φιλολογίας θα χτυπάνε το κεφάλι τους στον τοίχο επειδή δε δηλώσανε το παιδαγωγικό (το οποίο λανθασμένα το σνομπάρανε η σχολή ασχολείται με την διαχείρηση μικρών παιδιών και αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο απαιτεί και γνώση και εμπειρία).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Πρώτα από όλα να διευκρινήσω ότι αναφέρομαι αποκλειστικά στο χώρο των θεωρητικών επιστημών και ανεξάρτητα από το θέμα της επαγγελματικής αποκατάστασης.

Η Νομική έχει μεν ως αντικείμενο το δίκαιο αλλά ουσιαστικά πραγματεύεται κάθε τομέα ανθρώπινης δραστηριότητας.
Το Ιστορικό- Αρχαιολογικό ασχολείται με την Ιστορία, την Αρχαιολογία, την Τέχνη και πολλούς άλλους κλάδους της επιστήμης. Οπότε οι απόφοιτοι του έχουν μία σφαιρική εικόνα στις ανθρωπιστικές σπουδές.
Η Φιλολογία έχει αρκετά κοινά μαθήματα με το Ιστορικό- Αρχαιολογικό και παράλληλα μέσα από τα αρχαία κείμενα έρχονται σε επαφή με υψηλές έννοιες που εκφράστηκαν στο παρελθόν.
Επίσης να προσθέσω και τις Πολιτικές Επιστήμες που έχουν ενδιαφέρον πρόγραμμα σπουδών που σχετίζεται με πολλά επιστημονικά πεδία.

Εν κατακλείδι θεωρώ ότι ο απόφοιτος των ανωτέρων σχολών δεν είναι εξειδικευμένος μόνο στο αντικείμενο του, αλλά αντίθετα έχει γενικότερη παιδεία. Φυσικά για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο απαιτείται και προσωπική ενασχόληση.

Τα παιδαγωγικά που όλοι τα έχουν θεοποιήσει έχουν ως στόχο να καταστήσουν το δάσκαλο ικανό να διδάσκει παιδιά μικρής ηλικίας. Γι΄αυτό ο οδηγός σπουδών τους είναι προσανατολισμένος στα μαθήματα του δημοτικού και επιπλέον διδάσκονται κάποια μαθήματα ψυχολογίας και παιδαγωγικών. Πέραν τούτου ουδέν. Δεν είναι τυχαίο ότι τα παιδαγωγικά πήραν την άγουσα μόνο όταν πρόσφεραν άμεση αποκατάσταση στο δημόσιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δηλαδή η νομική δεν είναι "θεοποιημένη"....?
Και με το παραπάνω θα έλεγα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

astathmitos

Δραστήριο μέλος

Ο astathmitos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 667 μηνύματα.
Δηλαδή η νομική δεν είναι "θεοποιημένη"....?
Και με το παραπάνω θα έλεγα....
Είναι πάντως κατα γενική ομολογία η καλύτερη και δυσκολότερη σχολή της θεωρητικής τι να κάνουμε αυτή είναι η αλήθεια.Δύσκολη επαγγελματικά αλλά αν σου βγεί.....
Το θέμα είναι οτι με τα παιδαγωγικά το πάρτυ θεωρώ οτι κάπου εδώ τελειώνει.Οι διορισμοί αποκλειστικά πλέον μέσω ασεπ και μην δούμε και τίποτα άλλο με τα μέτρα που παίρνονται.Δεν είναι τυχαίο οτι οι βάσεις φέτος επέσαν κατακόρυφα....
Υ.Γ Δώστε Φόκο στο λαό
Υ.Γ Καλές σχολές υπάρχουν και άλλες.Πχ η Αγγλική φιλολογία είναι καλή σχολή.Οι πολιτικές επιστήμες επίσης άσχετα αν είναι επαγγελματικά νεφελώδης.Απλά λέμε ποιές προσφέρουν τις περισσότερες γνώσεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

foreverfreak

Διάσημο μέλος

Ο Βαγγελας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αροανία (Αχαΐα). Έχει γράψει 2,618 μηνύματα.
Λοιπον, θα ηθελα να απαντησω στον φιλτατο astathmito (και δεν το λεω με καμια δοση ειρωνιας), γιατι εχω την εντυπωση πως απο το πολυ διαβασμα, εχεις ξεχασεις τους βασικους κανονες της κοινης λογικης... Απο ποτε τα πανεπιστημιακα τμηματα που χρειαζονται περισσοτερο διαβασμα, εχουν γινει ανωτερα και πιο ενδιαφεροντα των αλλων?? Συγνωμη που σου το λεω, αλλα ο συλλογισμος σου μου φαινεται λιγο αστειος!! Το τι ειναι ενδιαφερον για τον καθενα, ποικιλει απο ανθρωπο σε ανθρωπο, αλλιως θα εβλεπες ενα τρομακτικο οχλο πανομοιοτυπων ανθρωπων με τα ιδια θελω και ενδιαφεροντα... Και σε ρωτω, θα μπορουσες να ζησεις σε εναν τετοιο κοσμο?? Πιστεψε με πως οχι... Γιατι καλο ειναι να εχουμε κοινα ενδιαφεροντα με τον αλλο, αλλα αν δεν υπαρχει και το στοιχειο της διαφορετικοτητας οι σχεσεις των ανθρωπων βαλτωνουν!! Η μηπως νομιζεις πως ολοι οσοι περνανε Νομικη και Φιλολογια, επελεξαν αυτες τις σχολες επειδη ειναι "στιβαρες"?? Η πικρη αληθεια ειναι πως οι περισσοτεροι που διαλεγουν τη Νομικη, το κανουν για να δειξουν σε φιλους, συγγενεις και γνωστους, ποσα αστερια ειναι και να παρουν την επιβεβαιωση που θελουν!! Απο την αλλη, ενα μεγαλο ποσοστο που επιλεγει τη φιλολογια, το κανουν επειδη τα μορια που συγκεντρωσαν δεν τους δινουν και πολλες εναλλακτικες... Αυτο βεβαια δεν εχει να κανει με το ποσο ενδιαφερουσες η οχι ειναι αυτες οι σχολες, αλλα απλα το αναφερω για να δεις τα πραγματα και απο μια αλλη, περισσοτερο ρεαλιστικη σκοπια!! Συμπερασματικα, ο ορος "ενδιαφερουσες σχολες" ειναι καθαρα υποκειμενικος και οποιος θεωρει μονο δυο εξ αυτων "στιβαρες" και τις αλλες υποδιεστερες, ειναι λιγο κομπλεξικος οπως και να το κανουμε... Ενδιαφερον λοιπον εχει να κυνηγας τα θελω σου, να προσπαθεις να γινεσαι καλυτερος, να κλεινεις τα ματια και τα αυτια σου στις φωνες των αλλων, να γινεσαι πιο δυνατος και να συνεχιζεις!!

Τελος, και για να μην ειμαι εντελως off topic, αν και εχω απαντησει αρκετες φορες σε αυτο το thread, κατα την προσωπικη μου αποψη οι πιο ενδιαφερουσες σχολες της θεωρητικης ειναι οι εξης:

Παιδαγωγικο Δημοτικης Εκπαιδευσης και Παιδαγωγικο Νηπιαγωγων (σχετικα ευκολες σχολες, με ενα ευρυ φασμα σπουδων, που καλυπτει ολα τα γουστα και ενα δημιουργικο και γεματο προκλησεις επαγγελμα)
Ψυχολογια (μια απο τις πιο βασικες και απαραιτητες επιστημες. Δεν ειναι αλλωστε τυχαιο, πως σχεδον σε ολα τα πανεπιστημιακα τμηματα υπαρχουν μαθηματα ψυχολογιας. Βασικες γνωσεις ψυχολογια ειναι απαραιτητες σε καθε επαγγελματια)
Δημοσιογραφια και ΜΜΕ (επαγγελμα με πολλες διεξοδους και εναλλακτικες, πως αν το γουσταρεις πραγματικα, μπορει να σε ταξιδεψει)
Ιστοριας και Αρχαιολογιας (η γνωση της ιστοριας ή τουλαχιστον των γεγονοτων που θελουνε να μας περασουνε ως ιστορικα αποδεδειγμενα;), σε βοηθανε να ανακαλυψεις στοιχεια του πολιτισμου σου και αν μπεις στη διαδικασια της αμφισβητησης, αναπτυσουν την κριτικη σου σκεψη)
Ξ.Γ.Μ.Δ και Ξενες φιλολογιες (ερχεσαι σε επαφη με διαφορετικες κουλτουρες, συνηθειες και πολιτισμους και μπορεις να επιβιωσεις ουσιαστικα και εξω απο τη χωρα σου;))
Τ.Ε.Ι Εργοθεραπειας και Λογοθεραπειας (ιδιαιτερα ευαισθητα επαγγελματα, που σε φερνουν αντμετωπο και με την αλλη πλευρα της ζωης, σε μαθαινουν να μην κοιτας αυτους τους ανθρωπους με οικτο, αλλα με σεβασμο και σου δινουν την ευκαιρια να τους προσφερεις ενα καλυτερο αυριο)

Αδιαφορες σχολες (κατ'εμε παντα):
Νομικη (μαθαινεις το δικαιο και τη νομοθεσια της χωρας σου και αναπτυσσεις μια εντονη επιχειρηματολογια. Πολλες φορες ομως αυτο σε κανει να κλεινεις τα αυτια σου στις αποψεις των αλλων, καθως αρκετοι ειναι εκεινοι που αποκτουν το συνδρομο του ξερολα. Επισης τον ενδεχομενο να υπερασπιστω καποιον παιδεραστη, βιαστη, δολοφονο κ.τ.λ μου φαινεται τερμα ανατριχιαστικο και υποκριτικο)
Φιλολογια (εδω δεν εχω να συμπληρωσω κατι. Προκειται για μια πραγματικα στατικη επιστημη)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Συμφωνώ και εγώ με τον Κωνσταντίνο...Η νομική, μπορεί να είναι δύσκολη, ΟΚ, αλλά αυτό δεν την κάνει την καλύτερη σχολή της θεωρητικής, σε καμία περίπτωση...Και για να είμαι ειλικρινής δεν βλέπω πώς πραγματεύεται κάθε πλευρά της ζωής...Από νομικής πλευράς;

Όσο για περισσότερες γνώσεις, τι να πούμε και εμείς στα ΜΜΕ που κάνουμε από ιστορία και κοινωνιολογία, μέχρι πληροφορική, αθλητικά, ιστορία της τέχνης και μάρκετινγκ....? ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Φιλολογια (εδω δεν εχω να συμπληρωσω κατι. Προκειται για μια πραγματικα στατικη επιστημη)

Λοιπόν, όσοι λένε πως η φιλολογία είναι μια πραγματικά στατική επιστήμη, μάλλον δεν έχουν ιδέα για τις κατευθύνσεις που μπορεί να πάρει κανείς μέσα στη φιλολογία. Οκ, εντάξει, οι κλασικοί και οι νεοελληνικοί είναι αρκετά συντηριτικοί, και ως άτομα και ως επιστήμη. Αλλά η Γλωσσολογία, μια επιστήμη λιγότερο γνωστή στην Ελλάδα και δυστυχώς ενσωματωμένη στη Φιλολογία, είναι μια δυναμικά αναπττυσσόμενη επιστήμη.
Και τι περιλαμβάνει;
Τη μελέτη της ίδιας της γλώσσας και των υποκείμενων δομών, κατι μπορεί καμιά φορά να μοιάζει και με μαθηματική λογική (καμία σχέση με τη γραμματική που μαθαίνουμε στο σχολείο).
Τη μελέτη της ιστορικής ανάπτυξης της γλώσσας και των δυναμικών σχέσεων μεταξύ των γλωσσών.
Και την Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία, μια επιστήμη που σχετίζεται άμεσα με τη διδασκαλία των γλωσσών (με κοινωνικές προεκτάσεις και όχι μόνο παιδαγωγικές).

Και αν δεν πιστεύετε, ελάτε μια φορά σε γλωσσολογικό συνέδριο να καταλάβετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top