Ενδιαφέρουσα άσκηση Φυσικής

Αρκ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αρκ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 182 μηνύματα.
Βρηκα τις προαλλες στο ιντερνετ την εξης ασκηση: Ενας ολμος ριχνει μια οβιδα με γωνια 53μοιρων ως προς τον οριζοντιο αξονα και με ταχυτητα 60 m/s. Αρμα κινειται προς τον ολμο με ταχυτητα 3 m/s. Σε ποια αποσταση πρεπει αν βρισκεται το αρμα απο το σημειο βολης την στιγμη της πυροδοτησης για να καταστραφει;Δινονται:g=10 m/s*s ημ53=0,8 και συν53=0,6.

Νομιζω οτι δεν ειναι δυσκολη ασκηση, απλα εχει ενδιαφερον ο τροπος επιλυσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Εχεις διδαχτεί βολές υπό γωνία? Βλέπω ότι είσαι Α' Λυκείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αρκ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αρκ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 182 μηνύματα.
Οχι, εχω κατσει να διαβασω, αλλα τωρα μολις θυμηθηκα οτι δεν διδασκεται!
Ζητω συγγνωμη!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

who

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο who αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,616 μηνύματα.
Γιατί ζητάς συγγνώμη; Να μη ζητάς συγγνώμη. Αν είναι δυνατόν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αρκ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αρκ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 182 μηνύματα.
Ζητω συγγνωμη γιατι την εβαλα σε λαθος σημειο και μαλλον προκαλεσα αναστατωση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

who

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο who αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,616 μηνύματα.
Μην είσαι τόσο ευαίσθητος. Καμιά αναστάτωση δεν προκάλεσες. Λύθηκε. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Ολα καλά και η ζωή συνεχίζεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Leo 93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leo 93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 209 μηνύματα.
Βρηκα τις προαλλες στο ιντερνετ την εξης ασκηση: Ενας ολμος ριχνει μια οβιδα με γωνια 53μοιρων ως προς τον οριζοντιο αξονα και με ταχυτητα 60 m/s. Αρμα κινειται προς τον ολμο με ταχυτητα 3 m/s. Σε ποια αποσταση πρεπει αν βρισκεται το αρμα απο το σημειο βολης την στιγμη της πυροδοτησης για να καταστραφει;Δινονται:g=10 m/s*s ημ53=0,8 και συν53=0,6.

Νομιζω οτι δεν ειναι δυσκολη ασκηση, απλα εχει ενδιαφερον ο τροπος επιλυσης.

Η οβίδα εκτελεί σύνθετη κίνηση:
Μέχρι να φτάσει στο μέγιστο ύψος εκτελεί ταυτόχρονα ευθ.ομ.κίν. και κατακ.βολή προς τα πάνω(πλάγια βολή στο κενό), ενώ μετά το μέγιστο ύψος εκτελεί ταυτόχρονα ευθ.ομ.κίν. και ελεύθ.πτώση.(οριζόντια βολή)
Αναλύωντας την ταχύτητα σε 2 κάθετες συνιστώσες, για τον κατακόρυφο άξονα y'y(κατακόρυφη βολή προς τα πάνω) για το χρονικό διάστημα μέχρι η οβίδα να φτάσει στο μέγιστο ύψος, από τις εξισώσεις της κατακόρυφης βολής προς τα πάνω έχω:

Από την προηγούμενη σχέση προκύπτει ότi ο συνολικός χρόνος μέχρι η βόμβα να φτάσει στο μέγιστο ύψος της βολής θα είναι:

Έπειτα, η μία από τις δύο επιμέρους κινήσεις είναι η ελ.πτώση.Η χρονική διάρκεια() της οποίας εύκολα αποδυκνύεται ότι ισούται με αυτή της κατ. βολής προς τα πάνω.Άρα ο συνολικός χρόνος μέχρι η οβίδα να φτάσει στο έδαφος θα είναι:

Το βεληνεκές της οβίδας επειδή η μία από τις δύο επιμέρους κινησεις που εκτελεί είναι συνεχώς η ε.ο.κ. δίνεται από τη σχέση:

Το άρμα εκτελεί ε.ο.κ. άρα τη χρονική διάρκεια Δt θα ισχύει:

Aν L η απόσταση οβίδας-άρματος τη στιμή που η οβίδα εκτοξεύεται θα ισχύει:
L= d + s = 374,4m

Άρα το αρμα πρεπει να βρισκεται σε αποσταση απο το σημειο βολης ίση με 374,4m
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

napstor

Δραστήριο μέλος

Ο napstor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 715 μηνύματα.
leo93@ουτε καν που θα μπορουσα να σκεφτω μια τετοια λυση οπως η δικη σου.μπραβο σου:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Leo 93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leo 93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 209 μηνύματα.
leo93@ουτε καν που θα μπορουσα να σκεφτω μια τετοια λυση οπως η δικη σου.μπραβο σου:no1:

Napstor 1:10 κάθεσαι κ βλέπεις ασκήσεις φυσικής;! χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος!:no1::no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

napstor

Δραστήριο μέλος

Ο napstor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 715 μηνύματα.
ασε με εμενα,ειμαι καμμενος με την φυσικη.σε λιγες μερες θα παω να παρω βιβλιο με φυσικη γ λυκειου κατευθυνσης:P
μιλαμε για πορωση,οχι αστεια:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Leo 93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leo 93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 209 μηνύματα.
ασε με εμενα,ειμαι καμμενος με την φυσικη.σε λιγες μερες θα παω να παρω βιβλιο με φυσικη γ λυκειου κατευθυνσης:P
μιλαμε για πορωση,οχι αστεια:D

+1000:no1::no1::no1::no1::no1::no1::no1:
https://www.dmargaris.blogspot.com/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pavlitos

Δραστήριο μέλος

Ο Παύλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 725 μηνύματα.
ασε με εμενα,ειμαι καμμενος με την φυσικη.σε λιγες μερες θα παω να παρω βιβλιο με φυσικη γ λυκειου κατευθυνσης:P
μιλαμε για πορωση,οχι αστεια:D

Εγώ έχω ήδη αρχίσει . Ταλαντώσεις FTW!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ntonebts

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ntonebts αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 178 μηνύματα.

napstor

Δραστήριο μέλος

Ο napstor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 715 μηνύματα.

Leo 93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leo 93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 209 μηνύματα.

H λύση σου είναι είναι σωστή.Είχα ξεχάσει μια υποδιαστολή αλλά το διόρθωσα.Είναι και η ώρα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Leo 93

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Leo 93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 209 μηνύματα.
Ένας άλλος τρόπος να βρεθεί το Δt αν δινόταν η αρχική γωνία σε μοίρες (ή και rad):

(διανυσματική σχέση) ή μετρικά:




Φυσικά μπορούσε να λυθεί και με ανάλυση ορμών σε κάθετες συνιστώσες αλλά βαριόμουν να αναλύω:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αρκ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αρκ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Ηλιούπολη (Αττική). Έχει γράψει 182 μηνύματα.
Φιλοι καλες οι λυσεις ολων, αλλα η καλυτερη νομιζω οτι ειναι η πρωτη λυση του Leo93. Απλα, επιστημονικα, με ακριβεια και χωρις πολλα πολλα. Εγω την ελυσα ακομα πιο απλα.:)(χωρις να θελω να παινευτω)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vimaproto

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο vimaproto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 889 μηνύματα.
Φίλε Βασίλη θα μου επιτρέψεις μία συμβουλή, ή μάλλον δύο.
Βρήκες δύο χρόνους λύνοντας τη δευτεροβάθμια εξίσωση
και τον έναν , τον t=0 τον απέρριψες χωρίς να το δικαιολογήσεις. Η εξίσωση που έλυσες προήλθε βάζοντας y=0 και βρήκες τις χρονικές στιγμές που το βλήμα βρίσκεται στο έδαφος. Οι οποίες είναι δύο. Η μία τη στιγμή της αναχώρησης και η άλλη όταν συγκρούεται με το άρμα. Αρα η σημείωσή σου δίπλα στον t=0 είναι ατυχής.
Το δεύτερο είναι επουσιώδες και μάλλον έχει να κάνει με την κούραση. Δεν κάνει στον κατακόρυφο άξονα οριζόντια βολή προς τα πάνω. Προσέχουμε. Στις πανελλαδικές μαζεύουμε κουκιά (μόρια).
Γεια σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ναυσικά

Δραστήριο μέλος

Η Nαυσικά αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 411 μηνύματα.
Hm, μου βάλατε ιδέες. Εγω κατέβασα το βιβλίο της β'Λυκείου που κάνουν στο εξωτερικό, έχει και μήκη κυμάτων, οπτική και διάφορα άλλα. Είναι και στα αγγλικά για όσους θέλουν να εξοικιωθούν λίγο. Το περνάω στο συννημενο.

@ Ταλαντώσεις, τέλειο κεφάλαιο. Είχα κάνει εργασία τεχνολογίας πάνω στην εξαναγκασμένη ταλάντωση και είχα πείραμα με κάτι αντίστοιχο, μόνο που η δύναμη απόσβεσης ήταν σχεδόν μηδενική, ένα δοχείο με νερό :P Εκτός της εργασίας όμως, η φυσική της γ' είναι αρκετά πιο ενδιαφέρουσα από της β' με τα κυκλώματα της γενικής και πάει λέγοντας με τις θερμικές μηχανές και τον κύριο Carnot στην κατεύθυνση.Το μόνο ωραίο κατά την ταπεινή μου άποψη είναι το πρώτο κεφάλαιο με τις μεταβολές(ισόχωρος, ισόθερμος κλπ., ίσως επειδή το συνδυάζει και λίγο με τη χημεία. Και ο Coulomb καλός είναι. Βασικά στη φυσική της β' κατ. είναι ωραίο να κάνεις συνδυασμούς τύπων, και να τους συγκρίνεις μεταξύ τους. Στη 3η η φυσική ξαναέχει φαντασία, στροφική κίνηση, ροπή αδράνειας, φαινόμενο doppler μακράν ανώτερη από της β'. Η γενικής από την άλλη δε ξέρω πώς είναι, εισαγωγή νομίζω στην πυρηνική φυσική κάνει, αλλά το βιβλίο δεν το έχω πάρει ακόμα να ασχοληθώ.

Δεν μου περνάει το book για grades 10-12 είναι μεγάλης χωρητικότητας. Θα προσπαθήσω να το zippaρω και θα το περάσω με μια μικρή καθυστέρηση. (DONE :D enjoy! )

PHYSICS FTW!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • high school physics grades 10-12.pdf
    4.5 MB · Εμφανίσεις: 738

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top