Εκπαιδευτικοί που χρησιμοποιούν Moodle

Smaragdav

Νεοφερμένος

Η Σμαράγδα Βαμβακάρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Σύρος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 98 μηνύματα.
Αν και αυτό το θέμα ίσως ταίριαζε περισσότερο στο θέμα Τεχνολογία, απευθύνεται σε καθηγητές.
Χρησιμοποιώντας προγράμματα e-learning στη δουλειά μου ανακάλυψα το Moodle. Ενθουσιάστηκα με τις δυνατότητες που προσφέρει και από τότε ετοιμάζω δική μου πλατφόρμα. Έχει ασχοληθεί κανείς; Θα ήθελα να ανταλλάξουμε απόψεις και ιδέες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

killbill

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο killbill αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Πες μας περισσότερα για αυτό. Τι είναι και που θα το βρούμε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Smaragdav

Νεοφερμένος

Η Σμαράγδα Βαμβακάρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Σύρος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 98 μηνύματα.
To moodle ειναι ελευθερο λογισμικο για τη δημιουργια μαθηματων. Απαιτει εγκατασταση σε server (αυτη τη στιγμη εγω χρησιμοποιω δωρεαν hosting χωρις κανενα προβλημα) και εξοικειωση με τους υπoλογιστες. Το λογισμικο αυτο σου επιτρεπει να δημιουργεις μαθηματα σε διαφορες μορφες , παρουσιασεις , βοηθητικο υλικο, ασκησεις, τεστ, παιχνιδια για χρηση στη ταξη , σε e-learning , blended learning. Οι δυνατοτητες ειναι απειρες. Υπαρχει και η δυνατοτητα live μαθηματος/ συναντησης με τους μαθητες.
Η δικη μου εμπειρια στο moodle ειναι σε μαθηματα ξενης γλωσσας αλλα το λογισμικο αυτο παρεχει εφαρμογες για εκπαιδευτικους ολων των ειδικοτητων (μαθηματικα κτλ). Κατεβαστε το απο εδω.
www.moodle.gr
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manaliss

Νεοφερμένος

Ο Μανώλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 62 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Καλημέρα σε όλους.
Παίρνοντας αφορμή από την ερώτηση της Σμαράγδας, έχω να πω τα εξής. Το MOODLE ίσως είναι ένα παράθυρο στο μέλλον.Αν θέλετε κάτι συγκεκριμένο, ρωτείστε. Ασχολούμαι 2 χρόνια και έχω εντυπωσιαστεί από τις δυνατότητες. Ακόμα το μαθαίνω. Και κατά τα φαινόμενα δεν θα το μάθω ποτέ. Έχω ήδη στήσει μια πλατφόρμα για τη χημεία που είναι το αντικείμενό μου (είμαι 22 χρόνια καθηγητής στη ΜΕ). Αν θέλετε να βγείτε βόλτα - επειδή είναι κλειστό - να μου πείτε στο mail να σας δώσω κωδικό. Φυσικά και με ενδιαφέρει η ανταλλαγή απόψεων και ιδεών, γιατί έτσι θα μπορέσουμε να το προχωρήσουμε όσο γίνεται πιο σωστά. Για οτιδήποτε θέλετε πιο συγκεκριμένα, αν δεν αφορά το φορουμ στείλτε μήνυμα.
Ξέχασα να αναφέρω ότι υπάρχουν πολλοί σύνδεσμοι για βιβλία και οδηγίες όπως και πολλά βίντεο εκπαιδευτικά. Ώρα να έχετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Smaragdav

Νεοφερμένος

Η Σμαράγδα Βαμβακάρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Σύρος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 98 μηνύματα.
manaliss Οι μαθητές τι γνώμη έχουν για τη πλατφόρμα; Κανονίζω τις τελευταίες λεπτομέρειες της πλατφόρμας για να τη παρουσιάσω στους μαθητές. Δε ξέρω όμως κατά πόσο θα μπορούν τα μικρά σε ηλικία παιδιά να τη χρησιμοποιήσουν από το σπίτι. Το τελευταίο καιρό διαπίστωσα μετά λύπης ότι η "γενιά της τεχνολογίας" δεν είναι τόσο εξοικειωμένη όσο πίστευα. Το επιβεβαίωσα αυτό όταν κάποια σχολεία έκλεισαν λόγω γρίπης και έγινε το μάθημα μέσω Ίντερνετ. Ήταν απλά μια μεγάλη απογοήτευση να βλέπεις μαθητές με πτυχία ecdl κτλ να μη μπορούν να κάνουν τα βασικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manaliss

Νεοφερμένος

Ο Μανώλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 62 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Καλημέρα σε όλους.
Η αντιμετώπιση είναι κυρίως δυο ειδών.
Η πρώτη λέει : 6 ώρες στο σχολείο κάθε μέρα θα είμαι και το απόγευμα...Πολύ πάει.
Η άλλη λέει : Πότε θα ανεβάσετε εργασίες διαγωνίσματα, βίντεο κλπ κλπ κλπ
Οι δυο αυτές απόψεις δεν προέρχονται από παιδιά με την ίδια "προϋπηρεσία". Η πρώτη προέρχεται από παιδιά της Α' λυκείου που φέτος μπήκαν στη λογική του MOODLE. Η προσπάθεια αυτή γίνεται μέσα στα πλαίσια του σχολείου στο οποίο εργάζομαι. Εκεί έχουν την αίσθηση ότι "έρχεται από πάνω" ό,τι έρχεται και εμφανίζουν αντίδραση. Η δεύτερη απάντηση έρχεται από την Β' λυκείου - θετική κατεύθυνση - η οποία πέρυσι είχε μια πρώτη εμπειρία από ψηφιακό χώρο, από ένα site που είχα φτιάξει πάνω στη χημεία. Είχαν δώσει πολύτιμες συμβουλές και φέτος αν και δεν είχα πρόθεση να φτιάξω κάτι μου το ζήτησαν οι ίδιοι.Φυσικά δεν αναφέρομαι σε όλους τους μαθητές.
Όσον αφορά την εξοικείωση - επειδή εγώ ασχολούμαι με Λύκειο - δεν έχω τέτοιο πρόβλημα, αλλά αυτό που λες το έχω ακούσει και για την ψηφιακή τάξη. Και σε εμάς με τη γρίππη που κλείσαμε απλά ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ. Είναι απλό. Από ότι καταλαβαίνεις η όλη δουλειά θέλει χρόνο. Καλό θα είναι να μη τα "ρίξεις" όλα μαζί μέσα στο MOODLE αλλά λίγα λίγα, κυρίως με τρόπο ώστε να τους δώσεις την δυνατότητα να μπαίνουν και να βλέπουν, για να συνηθίσουν τη χρήση και να παίρνουν πληροφορίες. Μετά σιγά σιγά θα προσθέτεις δραστηριότητες - εργασίες κλπ κλπ μέχρι να φτάσουν στο σημείο να σου ζητάνε τα ίδια τα παιδιά και να σε κατευθύνουν - σε 5-6 χρόνια όχι νωρίτερα (κατά την άποψη μου) - και εκεί να γίνεται δουλειά. Και φυσικά "διαφήμιση". Κάθε μέρα και για κάθε τι καινούργιο που ανεβάζεις ανακοίνωση στη τάξη. Επίσης είναι προτιμότερο να λες ότι θα κάνεις 3 πράγματα και να τα κάνεις παρά ότι θα κάνεις 10 πράγματα και να κάνεις τρία. Οι μαθητές μας δυστυχώς απογοητεύονται εύκολα και ακόμα πιο εύκολα "αφορίζουν". Πάλι ξέφυγα. Πάω για μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Smaragdav

Νεοφερμένος

Η Σμαράγδα Βαμβακάρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Σύρος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 98 μηνύματα.
Με απογοήτευσες λίγο όταν διάβασα 5-6 χρόνια! Πάντως η συμβουλή σου για την σταδιακή προσθήκη υλικού είναι πολύ καλή. Θα μπω τώρα να "κρύψω" κάποιες δραστηριότητες. Πιστεύω ότι θα βρω κάποια ανταπόκριση γιατί προσπάθησα να είναι ευχάριστες οι δραστηριότητες. πχ. quiz με θέματα όπως How much do you know about FIFA, Twilight, Barbie κτλ. σε μορφή παιχνιδιού "Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος". Βρήκα μια πολύ καλή εφαρμογή για αυτό το παιχνίδι, πιο ευχάριστη από τη μορφή που το έχει το Moodle... Θα δείξει !
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manaliss

Νεοφερμένος

Ο Μανώλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 62 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Καλημέρα και πάλι. Η λογική για τα 5-6 χρόνια είναι να μπορέσουν οι μαθητές από την Α' γυμνασίου μέχρι και την Γ' λυκείου να εξοικειωθούν με τις νέες τεχνολογίες. Αν δεχτούμε λοιπόν ότι ξεκινάμε από τα φετινά πρωτάκια...Το βασικό είναι να συνηθίσουν να μπαίνουν στo MOODLE. Μετά σιγά σιγά θα το ψάχνουν μόνοι τους. Μια ιδέα είναι να βάζεις -όσο συχνά μπορείς - μια ερώτηση και να περιμένεις την απάντηση στη τάξη. Εσύ κουβέντα εν τβω μεταξύ μέσα στη τάξη για το ποια είναι η ερώτηση. (Από ότι κατάλαβα κάνεις σε γυμνάσιο ( ; ) ) Με σχόλια του τύπου ... μα δεν είδατε την ερώτηση κλπ κλπ θα αρχίσουν το ένα με το άλλο να "διαγωνίζονται" για το ποιος θα τη πρωτοδεί και θα τη πρωτοαπαντήσει. Μετά μπορούν να είναι μικρές εργασίες με την ίδια λογική. Επίσης πολύ καλό είναι και το λεξικό, όπου θα τα παρακινήσεις να γράψουν μόνα τους το λεξικό. Και αν θες βάλε και ένα δωράκι. ΠΧ ένα βιβλίο στο παιδί με τις περισσότερες καταχωρήσεις στο λεξικό. Και άλλες τέτοιες ιδέες.. αν θέλεις υπάρχουν πολλές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Smaragdav

Νεοφερμένος

Η Σμαράγδα Βαμβακάρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Σύρος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 98 μηνύματα.
Διδάσκω σε κέντρο ξένων γλωσσών. Το Moodle to ετοιμάζω κυρίως για το adults e-learning πρόγραμμα (τρέχει ήδη σε βασικό επίπεδο, το τελευταίο χρόνο ετοιμάζω τα επίπεδα πτυχίων) και έτσι σκέφτηκα ότι αφού υπάρχει να δημιουργήσω και ασκήσεις και παιχνίδια κυρίως για τους μαθητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

manaliss

Νεοφερμένος

Ο Μανώλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 62 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Με τους ενήλικες η αλήθεια είναι δεν ξέρω τι παίζει. Εδώ συνήθως θέλουν "στοχευμένες" γνώσεις ξένων γλωσσών. Τέλος πάντων. Αν μπορώ να βοηθήσω κάπου, όποιον θέλει σχετικά με ενημερώνει.
(Είχα ξαναγράψει ένα σχόλιο αλλά δεν το είδα να βγαίνει και πιθανόν να εμφανιστεί διπλό. Θα δείξει)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Χρησιμοποιώ το moodle κατά κόρον καθώς πολλοί καθηγητές μου στη σχολή έχουν στήσει moodle για τα αντίστοιχα μαθήματα. Έχω να σημειώσω τα εξής από αυτά που βρήκα στα θετικά:


  • Στην κεντρική σελίδα του κάθε μαθήματος έχει όλο το υλικό : διαφάνειες, διαλέξεις, σημειώσεις, ανακοινώσεις.
  • Fora για ερωτήσεις και επίλυση αποριών.
  • Επίσης δυνατότητα για δημιουργία ειδικών προσωπικών forum, όπου τα θέματα τα βλέπουν οι διδάσκοντες και ο μαθητής που το άνοιξε. Αυτό είναι καλό για πολύ συγκεκριμένες απορίες σε εργασίες που τρέχουν.
  • Δυνατότητα για online υποβολή εργασιών. Ο καθηγητής γράφει το feedback του και βάζει το βαθμό. Το moodle σου βγαζει και τη βαθμολογία του μαθήματος συναρτήσει των εργασιών που έχεις στείλει.
  • Το λογισμικό ευνοεί τη δυνατότητα δημιουργίας ομάδων για ομαδικές εργασίες.
  • Επίσης το σύστημα σου φτιάχνει αυτόματα το προσωπικό σου ημερολόγιο με τα deadlines των εργασιών, τα events του μαθήματος, κτλ. :)

Γενικά είναι αρκετά βολικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZaVag

Νεοφερμένος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Ως πληροφορικός θα με ενδιέφερε το θέμα. Πόσο εύκολα θα μπορούσε να στηθεί το MOODLE εναλλακτικά με την ιστοσελίδα ενός σχολείου; Εννοώ γίνεται να υπάρχει υλικό για διαφορετικά μαθήματα/καθηγητές και οι μαθητές να παίρνουν το υλικό ανάλογα με την τάξη που ανήκουν;

Αν είναι εύκολο γράψε κάποια links (στα ελληνικά θα τα διαβάσω πιο γρήγορα) για να καταλάβω τι ακριβώς μπορώ να κάνω για το σχολείο (ή και για την ιστοσελίδα μου) ...

Πόσος χώρος περίπου απαιτείται από το server;

Ευχαριστώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Ορισμένα χρήσιμα links όπου μπορείς να δεις πόσο εύκολο είναι να στηθεί το moodle:


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Smaragdav

Νεοφερμένος

Η Σμαράγδα Βαμβακάρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Σύρος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 98 μηνύματα.
Moodle is ready and running!
https://englishgr.moodlehub.com Αν θελετε να δειτε τη διασκεδαστικη πλευρα του moodle.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VAGGKALL1

Δραστήριο μέλος

Ο VAGGKALL1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 404 μηνύματα.
να ρωτήσω κάτι..Μηπως κανενας καθηγητής ξέρει τέτοιες πλατφόρμες για φυσική και μαθηματικά Γ λυκείου ?

Ακόμα είναι υποχρεωτικό να γνωρίζεται ο καθηγητής με τον μαθητή? γιατί θα ήθελα λίγη παραπάνω εξάσκηση στα δύο αυτά μαθήματα ακτός του φροντιστηρείου και του σχολείου!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Smaragdav

Νεοφερμένος

Η Σμαράγδα Βαμβακάρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Σύρος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 98 μηνύματα.
Ανακαλύπτω σιγά σιγά νέες δυνατότητες του MOODLE και είπα να τις μοιραστώ

DIM DIM - LIve Web Meeting
Πολυ καλο για live μάθημα με αρκετες δυνατότητες. Υπάρχει διαδραστικός πινακας με βασικες λειτουργιες, Κοινη χρηση αρχείων, desktop, πολυ καλος ηχος, camera κ.α.

Στα quiz καλο θα ηταν να βαλετε αυξημενη ασφαλεια (pop up in a secure window). Ανακαλυψα απο ενα μαθητη οτι ο browser του, του μετεφραζε ολες τις ερωτησεις!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tempo

Νεοφερμένος

Ο tempo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
υπάρχουν αντίστοιχες πλατφόρμες σαν το moodle;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Smaragdav

Νεοφερμένος

Η Σμαράγδα Βαμβακάρη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Σύρος (Κυκλάδες). Έχει γράψει 98 μηνύματα.
Η πιο γνωστη ειναι το Blackboard αλλα δεν ειναι open source.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Καλησπέρα και από μένα.

Χρησιμοποίησα moodle στο μεταπτυχιακό μου (στην Αγγλία είναι πολύ σημαντικό εργαλείο με όλες σχεδόν τις δυνατότητες που δίνει να χρησιμοποιούνται) και επίσης ανάλογη πλατφόρμα τρέχει και στα ελληνικά πανεπιστήμια, με μικρή σχετικά χρήση (η πτυχιακή μου ήταν πάνω στο eclass του ΕΚΠΑ)
Η πρωτοβουλία να μπει στα σχολεία είναι πραγματικά πολύ καλή, γιατί οι μαθητές θα εξοικειωθούν με αυτό και θα το θεωρήσουν φυσικό να το χρησιμοποιήσουν και στο πανεπιστήμιο.

Αν κάποιος χρειάζεται πληροφορίες για τις πλατφόρμες αυτές στα ΑΕΙ, ας μου πει, για να συγκρίνουμε δυνατότητες και χρήσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Καλησπέρα και από μενα (πρωι πρωι... λολ)
Και εγώ χρησιμοποίησα το μοοντλ κατά κόρον στην διάρκεια των σπουδών μου.
Ειδικά το ...φόρουμ.
Του έδωσα να ...καταλάβει :P
Πάντως δεν με έκαναν μπαν.
Απλά ψυχράνθηκαν όλοι απέναντί μου :(

Παλιομουντλ
Είσαι σαν ίντερνετ χωρίς ανωνυμία
:vava:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top