Είναι το 3ο πεδίο καλύτερο από το 2ο;

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,182 μηνύματα.
ειπα οτι ειναι δυσκολο το αντικειμενο των πολυτεχνικων σχολων
δεν θεωρω ομως οτι το να βγαλεις μια οποιοδηποτε σχολη ειναι ιδιαιτερα δυσκολο τουλαχιστον στην ελλαδα
δηλαδη παρολο που τα μαθηματικα ειναι μια πολυ δυσκολη επιστημη θεωρω οτι η παιδεια στην τριτοβαθμια ειναι ετσι διαμορφωμενη οπου ενα μεσο(και χαμηλοτερο απο μεσο) μυαλο να μπορει να αντεπεξελθει
αυτο που θεωρω δυσκολο ειναι το να κανεις πραγματα μεσα απο μια τετοια επιστημη οπως ερευνα κτλπ λογω της δυσκολης φυσης της
Επειδή δεν το θεωρείς εσύ, δεν σημαίνει οτι είναι έτσι όμως ε;
Κάνεις ένα μικρό λαθάκι. Η έρευνα δεν είναι μόνο θέμα ευφυίας. Όπως είπα βοηθάει, αλλά οι ποιότητες ενός ερευνητή δεν έχουν να κάνουν μόνο με την νοημοσύνη του. Εαν κάποιος δεν πάει στην έρευνα ή δεν κάνει για έρευνα δεν σημαίνει οτι δεν είναι ευφυής. Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να έχουν πιο εφαρμοσμένο ρόλο.
 

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
μπορει να μην εχει να κανει με ευφυια αλλα ειναι δυσκολη η διεισδυση σε αυτα και θελει πολυυυ χρονο και μερακι
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,487 μηνύματα.
ειπα οτι ειναι δυσκολο το αντικειμενο των πολυτεχνικων σχολων
δεν θεωρω ομως οτι το να βγαλεις μια οποιοδηποτε σχολη ειναι ιδιαιτερα δυσκολο τουλαχιστον στην ελλαδα
δηλαδη παρολο που τα μαθηματικα ειναι μια πολυ δυσκολη επιστημη θεωρω οτι η παιδεια στην τριτοβαθμια ειναι ετσι διαμορφωμενη οπου ενα μεσο(και χαμηλοτερο απο μεσο) μυαλο να μπορει να αντεπεξελθει και μαλιστα καλα χωρις ιδιαιτερες δυσκολιες
αυτο που θεωρω δυσκολο ειναι το να κανεις πραγματα μεσα απο μια τετοια επιστημη οπως ερευνα κτλπ αλλα και να εντρυφισεις, να εμβαθυνεις σε αυτη λογω της δυσκολης φυσης της
δλδ δεν ''θαυμαζω'' τα παιδια του 2ου πεδιου η που φοιτουν σε πολυτεχνεια
αλλα αυτους που θα καταφερουν να κανουν πραγματα απο αυτες τις σχολες γιατι ειναι πολυ δυσκολο
Οι πολυτεχικες ειναι δυσκολες αλλα κατα την αποψη μου αλλα τμηματα ειναι δυσκολοτερα πχ μαθηματικο φυσικο επιστημη των υλικων.
Η επιστημη δυστηχως δεν τελειωνει με το πτυχιο , για μενα αρχιζει με το πτυχιο και εξαρτατε στο περιβαλον που θα βρεθεις. παραγωγικο κατασκευαστικο, ερευνητικο κλπ.
Στην ελλαδα δεν εχουμε ερευνα διοτι η ερευνα προυποθετει προωθηση απο την παραγωγη και παραγωγη δεν εχουμε.
Στην ελλαδα εφαρμοζουμε εισαγομενες τεχνολογιες και τις χειριζομαστε καλα ως αριστα γιατι μας κοβει και ειμαστε τιμιοι
δεν ειμαστε πχ κινεζοι , το πρωι να συναρμολογουμε πλακετες iphone και το βραδυ στην διπλα παραγκα να τις αντιγραφουμε για να βγαλουμε το κινεζικο iphone
 

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
οκ βρες στατιστικα για το ποσοστο των φοιτητων που μπηκαν με πανελληνιες κι αποφοιτουν και πες μου...τ
(λεω με πανελληνιες γιατι μπορει καποιος να μπηκε με κατατακτηριες για 2ο πτυχιο κι εν τελει να αποφασισε οτι δεν το χρειαζεται, καποιος να μπηκε λογω σοβαρης παθησης και λογω προβληματων υγειας να αποφασισε να το παρατησει, καποιος να εδωσε απλα πανελληνιες στο ετσι χωρις να εχει σκοπο να παει σε σχολη να περασε σαμο να ηρθε αθηνα και να εχει σκοπο να εχει την σχολη σαν καβαντζα αν στραβωσει κατι με τον φουρνο του πατερα του...)
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,182 μηνύματα.
μπορει να μην εχει να κανει με ευφυια αλλα ειναι δυσκολη η διεισδυση σε αυτα και θελει πολυυυ χρονο και μερακι
Δεν διαφωνώ. Αλλά όπως έλεγες πολλά πράγματα είναι δύσκολα και απαιτούν διείσδυση.
Εν τέλει το συμπέρασμα και πάλι είναι πως ο καθένας επιλέγει να κάνει αυτό που ταιριάζει πιο πολύ στον τρόπο ζωής που του αρέσει. Αυτό καθορίζει κυρίως με τι θα ασχοληθούμε. Εαν ο άλλος είναι ευφυέστατος αλλά δεν αντέχει την ζωή του ερευνητή,τότε δεν έχει καμία σημασία πόσο έξυπνος είναι,προφανώς δεν θα θέλει να γίνει ερευνητής.
 

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
επισης εχω θειο καθηγητη σε γνωστο πανεπιστημιο, και αυτα που σου λεω ειναι διαπιστευμενα...
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,487 μηνύματα.
οκ βρες στατιστικα για το ποσοστο των φοιτητων που μπηκαν με πανελληνιες κι αποφοιτουν και πες μου...τ
(λεω με πανελληνιες γιατι μπορει καποιος να μπηκε με κατατακτηριες για 2ο πτυχιο κι εν τελει να αποφασισε οτι δεν το χρειαζεται, καποιος να μπηκε λογω σοβαρης παθησης και λογω προβληματων υγειας να αποφασισε να το παρατησει, καποιος να εδωσε απλα πανελληνιες στο ετσι χωρις να εχει σκοπο να παει σε σχολη να περασε σαμο να ηρθε αθηνα και να εχει σκοπο να εχει την σχολη σαν καβαντζα αν στραβωσει κατι με τον φουρνο του πατερα του...)
γεωργια σε μενα αναφερεσαι?
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,182 μηνύματα.
οκ βρες στατιστικα για το ποσοστο των φοιτητων που μπηκαν με πανελληνιες κι αποφοιτουν και πες μου...τ
(λεω με πανελληνιες γιατι μπορει καποιος να μπηκε με κατατακτηριες για 2ο πτυχιο κι εν τελει να αποφασισε οτι δεν το χρειαζεται, καποιος να μπηκε λογω σοβαρης παθησης και λογω προβληματων υγειας να αποφασισε να το παρατησει, καποιος να εδωσε απλα πανελληνιες στο ετσι χωρις να εχει σκοπο να παει σε σχολη να περασε σαμο να ηρθε αθηνα και να εχει σκοπο να εχει την σχολη σαν καβαντζα αν στραβωσει κατι με τον φουρνο του πατερα του...)
Α σε ενδιαφέρει εαν κάποτε τελειώνουν. Ας πούμε εαν είναι 7 ή 8 χρόνια μετά ή και 10 δεν σε απασχολεί ιδιαίτερα, το βλέπεις επιτυχημένη φοίτηση αυτό εσύ...

Τα ποσοστά είναι πάντα συγκριτικά. Και σε σχέση με τις άλλες σχολές οι πιο απαιτητικές είναι λογικό να έχουν περισσότερους που τα παρατάνε ή καθυστερούν δραματικά.
 

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
η συντριπτικη πλειοψηφια αποφοιτα μες στην 7ετια
αν μπορουσα θα σας εδειχνα και τα στατιστικα που κανει καθε τοσο ο θειος μου αλλα για λογους διαφανειας αφηστε το καλυτερα...
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,182 μηνύματα.
η συντριπτικη πλειοψηφια αποφοιτα μες στην 7ετια
Και αυτό εσένα τι σου λέει ; Οτι αποφοιτά όποιος να 'ναι ;
Γιατί 2 χρόνια να καθυστερήσεις να πάρεις το χαρτί σου δεν είναι λίγο διάστημα,είναι μεγάλο διάστημα.
 

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
οταν λεω μες στην 7ετια εννοω οτι αρκετοι στα 5 καποιοι στα 6 λιγοτεροι στα 7
εν τελει ομως σχεδον ολοι εχουν το χαρτι
ειναι πολυυυ σπανιο να μην το παρουν...
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,182 μηνύματα.
οταν λεω μες στην 7ετια εννοω οτι αρκετοι στα 5 καποιοι στα 6 λιγοτεροι στα 7
εν τελει ομως σχεδον ολοι εχουν το χαρτι
ειναι πολυυυ σπανιο να μην το παρουν...
Μ.Ο. τα 7 δεν σημαίνει απο 7 και κάτω, σημαίνει οτι συμμετέχουν με βάρη περιπτώσεις τόσο κάτω απο τα 7 όσο και πάνω απο τα 7. Απο εκεί και πέρα το πόσο πάνω ή κάτω είναι αυτές οι περιπτώσεις εξαρτάται με την διασπορά των περιπτώσεων.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,182 μηνύματα.

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
οι μο που βγαινουν πιανουν και τους αθλητες και τις κατατακτηριες και τα παιδια με ασθενειες και χιλια δυο πραγματα δεν ειναι καθολου αξιοπιστοι
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,182 μηνύματα.
οι μο που βγαινουν πιανουν και τους αθλητες και τις κατατακτηριες και τα παιδια με ασθενειες και χιλια δυο πραγματα δεν ειναι καθολου αξιοπιστοι
Δεν έχει σημασία, εφόσον συμμετέχουν σε κάθε μέτρηση αυτοί οι παράγοντες, δεν αλλάζουν την ουσία του αποτελέσματος που αφορά σχετικές μετρήσεις και όχι απόλυτες για να κάνουμε την σύγκριση.
 

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
εγω πριν σου ανεφερα για τα παιδια που μπηκαν με πανελληνιες, εσυ γυρνας αλλου για να το διαψευσεις....πιστευω οτι κλωθογυριζεις
περνας σε ατοπους ισχυρισμους διαψευδοντας τις υφισταμενες θεσεις...
δεν εχει νοημα η συζητηση ειναι στη φυση του ανθρωπου να στηριζει οτι τον συμφερει
 

Pharmacist01

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Pharmacist01 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 385 μηνύματα.
Εγώ παντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα πολυτεχνεία και οι θετικές επιστήμες θέλουν ένα κλικ εξυπνάδας παραπάνω από τις υπόλοιπες σχολές..
 
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top