Είναι το 3ο πεδίο καλύτερο από το 2ο;

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
αλλο το 19 κι αλλο το 15 σε πανελληνιες
δυστυχως οι πολυτεχνικες εχουν διαβαθμισεις δεν ειναι σαν την νομικη που 18 εχι η αθηνα και 17 η ξανθη
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,436 μηνύματα.
Θα πω την άποψη μου, αν και λογικά θα δυσαρεστησω αρκετούς από σας,με αποτέλεσμα να προκαλέσω ενα αίσθημα αντιπάθειας προς το πρόσωπο μου.

Οντας άτομο που δεν πληροί κάποιο κριτήριο, ώστε να δικαιουται μεταγραφή και παράλληλα το φαινόμενο των μεταγραφών δεν το επηρέασε ποτέ, άμεσα, ούτε θετικά ούτε αρνητικά εκτιμώ,και συνάμα θέλω να πιστεύω, ότι η θέση μου είναι πλήρως αντικειμενική.

Υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα άδικων μεταγραφών γύρω μας.
Ο κόφτης των 2.000 κάτι μορίων(δε θυμάμαι το ακριβές νούμερο) ήταν ενα μέτρο που καθιστούσε μερικώς πιο δίκαιο το εν λόγω σύστημα,μιας και από πολλες παραμέτρους δεν κρίνεται ότι ήταν το καλύτερο δυνατό, το δικαιότερο μέτρο.

Το συστημα είναι τόσο ελαστικό, επειδή, μάλλον, εδώ κολλάει το "καλύτερα να πάρει μεταγραφή ενας που δεν τη δικαιούται, παρά να μην την πάρει ενας που τη δικαιούται", το οποίο αποτελεί, δική μου, παραλλαγή του "καλύτερα ένας ένοχος έξω παρά ένας αθώος μέσα".
Και όντως θεωρώ οτι είναι προτιμότερο να την πάρουν όλοι όσοι την εχουν ανάγκη και τη δικαιούνται και ας ευνοηθούν και κάποιοι άλλοι μαζί τους.

Δεν αγγίζω το θέμα του ποιος μπορεί να αντεπεξέλθει και που, μιας και δε θεωρώ οτι ένας βαθμός στις πανελλαδικές καθορίζει απαραίτητα τις ικανότητες και τις δυνατότητες του εκάστοτε υποψηφίου, απλα αρκούμαι στο να σχολιασω το σύστημα των μεταγραφών αυτό καθεαυτό.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
αλλο το 19 κι αλλο το 15 σε πανελληνιες
δυστυχως οι πολυτεχνικες εχουν διαβαθμισεις δεν ειναι σαν την νομικη που 18 εχι η αθηνα και 17 η ξανθη
Το τι έγραψε κανείς στις πανελλήνιες είναι άσχετο. Ειδικά στους τομείς της πληροφορικής οι ιδέες που έκαναν θραύση και έβγαλαν φράγκα προήλθαν απο παιδιά που θα έλεγε κανείς οτι ήταν μέτρια κατά την εισαγωγή τους στην σχολή.

Έαν κάποιος κάθεται και ασχολείται με τέτοια πράγματα, είναι βέβαιο ότι δεν πρόκειται να κάνει τίποτα στην ζωή του. Η ουσία δεν είναι στον βαθμό αλλά στο να μάθει ο άλλος να δουλεύει και να αποκτήσει εμπειρία. Δεν θα προσλάβουν αυτόν με τους καλύτερους βαθμούς στην σχολή. Θα προσλάβουν αυτόν με την περισσότερη εμπειρία.
 

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
παντως εγω λεω αυτο που βλεπωο πως
τα περισσοτερα απο αυτα τα παιδια δυσκολευονται στη σχολη.... το πως καταφερνουν και την βγαζουν ειναι αξιοζηλευτο
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,436 μηνύματα.
παντως εγω λεω αυτο που βλεπωο πως
τα περισσοτερα απο αυτα τα παιδια δυσκολευονται στη σχολη.... το πως καταφερνουν και την βγαζουν ειναι αξιοζηλευτο
Τότε ίσως να μην είναι όσο ανίκανοι θεωρείς.
 

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
Θα πω την άποψη μου, αν και λογικά θα δυσαρεστησω αρκετούς από σας,με αποτέλεσμα να προκαλέσω ενα αίσθημα αντιπάθειας προς το πρόσωπο μου.

Οντως άτομο που δεν πληροί κάποιο κριτήριο, ώστε να δικαιουται μεταγραφή και παράλληλα το φαινόμενο των μεταγραφών δεν το επηρέασε ποτέ, άμεσα, ούτε θετικά ούτε αρνητικά εκτιμώ,και συνάμα θέλω να πιστεύω, ότι η θέση μου είναι πλήρως αντικειμενική.

Υπάρχουν πάμπολλα παραδείγματα άδικων μεταγραφών γύρω μας.
Ο κόφτης των 2.000 κάτι μορίων(δε θυμάμαι το ακριβές νούμερο) ήταν ενα μέτρο που καθιστούσε μερικώς πιο δίκαιο το εν λόγω σύστημα,μιας και από πολλες παραμέτρους δεν κρίνεται ότι ήταν το καλύτερο δυνατό, το δικαιότερο μέτρο.

Το συστημα είναι τόσο ελαστικό, επειδή, μάλλον, εδώ κολλάει το "καλύτερα να πάρει μεταγραφή ενας που δεν τη δικαιούται, παρά να μην την πάρει ενας που τη δικαιούται", το οποίο αποτελεί, δική μου, παραλλαγή του "καλύτερα ένας ένοχος έξω παρά ένας αθώος μέσα".
Και όντως θεωρώ οτι είναι προτιμότερο να την πάρουν όλοι όσοι όντως την εχουν ανάγκη και τη δικαιούνται και ας ευνοηθούν και κάποιοι άλλοι μαζί τους.

Δεν αγγίζω το θέμα του ποιος μπορεί να αντεπεξέλθει και που, μιας και δε θεωρώ οτι ένας βαθμός στις πανελλαδικές καθορίζει απαραίτητα τις ικανότητες και τις δυνατότητες του εκάστοτε υποψηφίου, απλα αρκούμαι στο να σχολιασω το σύστημα των μεταγραφών αυτό καθεαυτό.
εγω θεωρω οτι οι μεταγραφες γινονται ανεξελεγκτα για λογους ψηφοθηρικους και λαικιστικους...
ουτε ως η αλλως δεν εχει σημασια να τα συζηταμε αυτα.... οι νομοι ειναι νομοι και οσο υπαρχει η λαικιστικη και μικροκομματικη πολιτικη παντα θα υπαρχουν....
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Τότε ίσως να μην είναι όσο ανίκανοι θεωρείς.
οχι απλα ισχυει οτι οποιος μπαινει σε μια σχολη βγαινει το ''δυσκολο'' ειιναι η εισοδος....
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

γι αυτο και βλεπεις τοσους φιλολογους, μαθηματικους κοκ που δεν εχουν ιδεα απο μαθηματικα, αρχαια, αρχιτεκτονες που δεν ξερουν να τραβαν γραμμες..
παλια που μπαιναν με το σταγονομετρο πραγματικα ηταν πολλοι περισσοτεροι οι επαγγελματιες που ηξεραν και εκαναν καλα την δουλεια τους...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
Τότε ίσως να μην είναι όσο ανίκανοι θεωρείς.
Παλιά το έβλεπα αλλιώς, αλλά ναι, θα συμφωνήσω με την Pak.
Μετά απο ένα σημείο δεν είναι υγιές να δυσκολεύεσαι εξαιρετικά στην σχολή. Ακόμα και εαν όντως είναι δύσκολη.

Χωρίς να λεω οτι δεν υπάρχουν πράγματι concepts που θέλουν πολύ δουλειά για να τα κατανοήσεις.
Απλά όταν όλα είναι υπερβολικά δύσκολα, δεν εξασφαλίζεται οτι πράγματι μαθαίνεις πράγματα συνήθως, ούτε είναι ιδιαίτερα ευχάριστη η παρακολούθηση. Για την ακριβεία θεωρώ οτι σημαίνει πως ο καθηγητής κάνει επίτηδες το μάθημα ηλιθιωδώς δύσκολο. Και χωρίς λόγο γιατί όπως είπα :

α)Ο άλλος σπάει το κεφάλι του χωρίς πραγματικά να εμβαθύνει στην ουσία των πραγμάτων.
β)Αγανακτεί και δεν θέλει να ξαναπιάσει το εκάστο αντικείμενο του μαθήματος ποτέ ξανά.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,553 μηνύματα.
παντως εγω λεω αυτο που βλεπωο πως
τα περισσοτερα απο αυτα τα παιδια δυσκολευονται στη σχολη.... το πως καταφερνουν και την βγαζουν ειναι αξιοζηλευτο
μπα ...αυτα που δυσκολευονται πολυ ειναι μονο των επαλ και αυτα που εκαναν λαθος επιλογη.
 

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,436 μηνύματα.
μπα ...αυτα που δυσκολευονται ειναι μονο των επαλ και αυτα που εκαναν λαθος επιλογη.
Υπάρχουν αξιόλογοι μαθητές, και μεταγενέστερα φοιτητές, που έχουν φοιτήσει σε επαλ. Μην "τσουβαλιαζουμε" ανθρώπους.
 

eukleidhs1821

Διάσημο μέλος

Ο eukleidhs1821 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων (Ιωάννινα) και μας γράφει απο Καινούργιο (Ηράκλειο). Έχει γράψει 3,669 μηνύματα.
ποπο κομπλεξ που βγαινει απο αυτο το θεμα.απο αλλου ξεκινησε απο αλλου παει
 

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
μπα ...αυτα που δυσκολευονται πολυ ειναι μονο των επαλ και αυτα που εκαναν λαθος επιλογη.
αρα δεν ισχυει η θεωρια του samael οτι ειναι τοσο δυσκολο να βγαλεις το πολυτεχνειου που ενας τεραστιος ογκος φοιτητων κανουν ντροπαουτ η αποφοιτουν στην δεκαετια...ενδιαφερον
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,553 μηνύματα.

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,436 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
αρα δεν ισχυει η θεωρια του samael οτι ειναι τοσο δυσκολο να βγαλεις το πολυτεχνειου που ενας τεραστιος ογκος φοιτητων κανουν ντροπαουτ η αποφοιτουν στην δεκαετια...ενδιαφερον
Τι εννοείς Γεωργία ;
Εσύ δεν μας έλεγες οτι όλοι βγάζουν το πολυτεχνείο, ενώ πριν λίγο πως οι φίλοι σου δυσκολεύονεται τόσο πολύ ενώ έβγαλαν και 18Κ + μόρια; Ποιανού η θεωρία δεν ισχύει άραγε γιατί φάσκει και αντιφάσκει...; :hehe:
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,553 μηνύματα.
Υπάρχουν αξιόλογοι μαθητές, και μεταγενέστερα φοιτητές, που έχουν φοιτήσει σε επαλ. Μην "τσουβαλιαζουμε" ανθρώπους.
οχι δεν αναφερομαι στην στην εξυπναδα των παιδιων αυτων αλλα στα εφοδια που εχουν αποκτησει στο λυκειο
ειναι σαν να πηγαινεις σε πολεμο πυρηνικών με σφεντονα.
τι αναλυση 1 και 2 και διαφορικες να κανει το παιδι οταν με το ζορι εμαθαν 2βαθμια εξισωση στο λυκειο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

ποπο κομπλεξ που βγαινει απο αυτο το θεμα.απο αλλου ξεκινησε απο αλλου παει
δεν εχουμε κομπεξ πολυπραγμων ανθρωπε . Να μια ανοικτη και θαραλεα κουβεντα κανουμε ,αποψεων και εμπειριών.
 

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
Τι εννοείς Γεωργία ;
Εσύ δεν μας έλεγες οτι όλοι βγάζουν το πολυτεχνείο, ενώ πριν λίγο πως οι φίλοι σου δυσκολεύονεται τόσο πολύ ενώ έβγαλαν και 18Κ + μόρια; Ποιανού η θεωρία δεν ισχύει άραγε γιατί φάσκει και αντιφάσκει...; :hehe:
δεν ειπα οτι δυσκολευονται οι φιλοι μου ειπα οτι δυσκολευονται τα παιδια απο μεταγραφη να κατανοησουν εννοιες τη σχολη τη βγαζουν γτ το να περασεις τις εξετασεις δεν απαιτει και τοσο την κατανοηση
οποιος μπει θα βγει
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,240 μηνύματα.
δεν ειπα οτι δυσκολευονται οι φιλοι μου ειπα οτι δυσκολευονται τα παιδια απο μεταγραφη να κατανοησουν εννοιες τη σχολη τη βγαζουν γτ το να περασεις τις εξετασεις δεν απαιτει και τοσο την κατανοηση
οποιος μπει θα βγει
Εε τότε πως είναι αξιοζήλευτο; Τι είναι άξιο να ζηλεύεις δηλαδή εφόσον δεν απαιτεί κατανόηση για να γράψουν και να περάσουν στις εξετάσεις ;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,553 μηνύματα.
αρα δεν ισχυει η θεωρια του samael οτι ειναι τοσο δυσκολο να βγαλεις το πολυτεχνειου που ενας τεραστιος ογκος φοιτητων κανουν ντροπαουτ η αποφοιτουν στην δεκαετια...ενδιαφερον
Οχι γεωργια σωστα τα λεει ο σαμαελ
δεν ξερω και τι ειναι αυτο το ντροπαουτ ( την κανουμε με ελαφρα πηδηματακια ?) αλλα ειναι γνωστο οτι τα πολυτεχνεια εχουν μεσο ορο αποφοίτησης 7,5 χρονια.
ε τωρα γιατι?
ας παμε με ενα σχολικο παραδειγμα
που εχουν πχ μεγαλυτερους βαθμους τα παιδια στο λυκειο
στην φυσικη και στα μαθηματικα ή την βιολογια και την ιστορια?
ειναι η φυση των μαθηματων πιστευω
 

georgia1213

Δραστήριο μέλος

Η georgia1213 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 510 μηνύματα.
Εε τότε πως είναι αξιοζήλευτο; Τι είναι άξιο να ζηλεύεις δηλαδή εφόσον δεν απαιτεί κατανόηση για να γράψουν και να περάσουν στις εξετάσεις
ειπα οτι ειναι δυσκολο το αντικειμενο των πολυτεχνικων σχολων
δεν θεωρω ομως οτι το να βγαλεις μια οποιοδηποτε σχολη ειναι ιδιαιτερα δυσκολο τουλαχιστον στην ελλαδα
δηλαδη παρολο που τα μαθηματικα ειναι μια πολυ δυσκολη επιστημη θεωρω οτι η παιδεια στην τριτοβαθμια ειναι ετσι διαμορφωμενη οπου ενα μεσο(και χαμηλοτερο απο μεσο) μυαλο να μπορει να αντεπεξελθει και μαλιστα καλα χωρις ιδιαιτερες δυσκολιες
αυτο που θεωρω δυσκολο ειναι το να κανεις πραγματα μεσα απο μια τετοια επιστημη οπως ερευνα κτλπ αλλα και να εντρυφισεις, να εμβαθυνεις σε αυτη λογω της δυσκολης φυσης της
δλδ δεν ''θαυμαζω'' τα παιδια του 2ου πεδιου η που φοιτουν σε πολυτεχνεια
αλλα αυτους που θα καταφερουν να κανουν πραγματα απο αυτες τις σχολες γιατι ειναι πολυ δυσκολο
 
Τελευταία επεξεργασία:
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top